fouten worden gemaakt en brengen je dichter bij god.quote:Op zondag 28 september 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jan klinkt als een ongelovige. astagfirullah zuster
Ik weet niet wat dat betekentquote:Op zondag 28 september 2014 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is op zijn tijd echt een gyanlabar.
quote:Op zondag 28 september 2014 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fouten worden gemaakt en brengen je dichter bij god.
Haaaahah moest lachen, jan rn alleman allemaal dingen doe mowst het zijnquote:Op zondag 28 september 2014 01:29 schreef Che_ het volgende:
Trouwens: "jan en allemaal" allemaal![]()
jan en alleman (verwijzing naar duitsers?)
Echte mannen schamen zich nietquote:Op zondag 28 september 2014 01:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
En waarom heeft hij een kort rokje aan
Borsten vooruit en benen gespreidquote:Op zondag 28 september 2014 01:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja nee die lopen in kortje rokjes rond en nemen selfies met getuite lippen.
Een hele lieve meisje zou dan zeggen 'leer typen dann'. Ik zeg niet wiequote:Op zondag 28 september 2014 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haaaahah moest lachen, jan rn alleman allemaal dingen doe mowst het zijn
Tis fucking laat en ben overgestapt op mobiel. Fouten worden gemaakt
quote:Op zondag 28 september 2014 01:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja nee die lopen in kortje rokjes rond en nemen selfies met getuite lippen.
Dat er zulke mensen bestaan :Squote:
doe maar alsof ik breezers op heb en nu dronken ben enzo als we njet gelovig warwn was ik waarschijnlijk wel in zo'n staat atm maok weenie hoor alhamdullolahquote:Op zondag 28 september 2014 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een hele lieve meisje zou dan zeggen 'leer typen dann'. Ik zeg niet wie
Oh god...quote:Op zondag 28 september 2014 01:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sexy as fuxk, ik wil ook zo'n foto van jou bby
Okquote:Op zondag 28 september 2014 01:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe maar alsof ik breezers op heb en nu dronken ben enzo als we njet gelovig warwn was ik waarschijnlijk wel in zo'n staat atm maok weenie hoor alhamdullolah
hallo als aanstaande verloofden mogen we zulke foto's uitwisselenquote:
wat doet die trut nu dannnquote:Op zondag 28 september 2014 01:36 schreef Che_ het volgende:
#TeamKB
Vind dit echt belachelijk van jfm..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |