Biryaniquote:Op zondag 28 september 2014 02:04 schreef Peunage het volgende:
Hippe bijnamen. Abu Dujaja (kip) Al-biryani
Wel een kekke jihadinaam voor Amar btw.quote:Op zondag 28 september 2014 02:04 schreef Peunage het volgende:
Hippe bijnamen. Abu Dujaja (kip) Al-biryani
pfff jij altijd zo voorspelbaarquote:Op zondag 28 september 2014 02:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik twijfel al over bezoek aan de keuken..
Wat is er zo speciaal aan om 00:07 te slapen? Ben je James Bond?quote:Op zondag 28 september 2014 02:07 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk had ik 2 uur geleden al moeten slapen.
quote:Op zondag 28 september 2014 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan om 00:07 te slapen? Ben je James Bond?
altijd bezig/over eten?quote:Op zondag 28 september 2014 02:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pfff jij altijd zo voorspelbaar
Scherpquote:Op zondag 28 september 2014 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben hem niet. Maar dat zou James Bond ook ze... laat maar.quote:Op zondag 28 september 2014 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
James Bond zegt juist altijd wie hij isquote:Op zondag 28 september 2014 02:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben hem niet. Maar dat zou James Bond ook ze... laat maar.
Shots(Shaken, not stirred) firedquote:Op zondag 28 september 2014 02:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
James Bond zegt juist altijd wie hij is
Wel zo netjes.quote:Op zondag 28 september 2014 02:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
James Bond zegt juist altijd wie hij is
Drakequote:
Ja keek het serieusquote:Op zondag 28 september 2014 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
keek je degrassi daar speelde hij ook innnn vroegahhhh
nee gewoon op mtvquote:Op zondag 28 september 2014 02:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja keek het serieus![]()
Was toen op The Box te zien volgens mij
In zijn rolstoel jaquote:Op zondag 28 september 2014 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
keek je degrassi daar speelde hij ook innnn vroegahhhh
Pas toen jij neergeschoten wasquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 02:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U can get killed for shit like that
wowwwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 28 september 2014 02:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja vind ik ook vmcrip maar wie ben ik
Ik joowduhkoek. Welke smaak sjips?quote:
Drake heeft wel een paar goede tracks, maar die man is zo fakequote:Op zondag 28 september 2014 02:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Motherfucker never loved us, remember?
fucker ik dans niet op NLse muziek, dat beluister ik in bed of als ik in een hoekje zit te huilen.quote:Op zondag 28 september 2014 02:25 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
KB dansend op NL'se muziek
Al zijn albums waren topquote:Op zondag 28 september 2014 02:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Drake heeft wel een paar goede tracks, maar die man is zo fake
In een specifieke hoek van je kamer of maakt dat niet uit?quote:Op zondag 28 september 2014 02:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fucker ik dans niet op NLse muziek, dat beluister ik in bed of als ik in een hoekje zit te huilen.
onder mn bureau, met mn fleecedekentje en panda bij de handquote:Op zondag 28 september 2014 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In een specifieke hoek van je kamer of maakt dat niet uit?
Je bent wel foul-mouthed laatste tijdquote:Op zondag 28 september 2014 02:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fucker ik dans niet op NLse muziek, dat beluister ik in bed of als ik in een hoekje zit te huilen.
Rot op manquote:
ja de grenzen vervagen na 23:00quote:Op zondag 28 september 2014 02:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent wel foul-mouthed laatste tijd
Aahhhquote:Op zondag 28 september 2014 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
onder mn bureau, met mn fleecedekentje en panda bij de hand
Worst Behavior is niet hersenloos. Is ons anthem braquote:Op zondag 28 september 2014 02:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat past precies in die hersenloze banger van Drake die je postte
[..]
Ik weet niet
Hmmquote:Op zondag 28 september 2014 02:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zei dat ik back zou komen jwz
Ja denk ikquote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi
[ afbeelding ]
Halen? Ja of nee
Kan ja.quote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi
[ afbeelding ]
Halen? Ja of nee
Jij leent shirts?quote:Op zondag 28 september 2014 02:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zou je zo'n shirt kopen gastalles voor het merkje.
Moest hier hard om lachenquote:Op zondag 28 september 2014 02:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zou je zo'n shirt kopen gastalles voor het merkje.
Prima ga maar doei ik vermaak me wel met Fylax en co.quote:Op zondag 28 september 2014 02:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nu jij er bent is het tijd om te slapen
Door het te typen?quote:Op zondag 28 september 2014 02:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe heb je die conclusie kunnen trekken?!
quote:Op zondag 28 september 2014 02:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima ga maar doei ik vermaak me wel met Fylax en co.
srs peu waarom wat is er zo speciaal aan dat stomme shirt dat eruit ziet als een NLse vlag, ze houden niet eens van NLse muziek maar wel zo'n kleurenshirt willen kopen omdat niketeken en een of andere sportclubquote:
Its ugly tho..quote:Op zondag 28 september 2014 02:50 schreef mrstylo het volgende:
Maar is cheap. Maar 40 euro. Even duur als een normale sport shirt
Ik begrijp je volledig. Nike is de grootste merk voor sportkleding. Dat je zo'n bedrijf een 'merkje' kan noemenquote:Op zondag 28 september 2014 02:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
"alles voor het merkje"
Misschien komt het door het tijdstip
Wat 'ze' nerdquote:Op zondag 28 september 2014 02:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
srs peu waarom wat is er zo speciaal aan dat stomme shirt dat eruit ziet als een NLse vlag, ze houden niet eens van NLse muziek maar wel zo'n kleurenshirt willen kopen omdat niketeken en een of andere sportclub
Oh okequote:
Geen idee, ik vind er niks aan. Maar je hebt ook mannen die Uggs dragenquote:Op zondag 28 september 2014 02:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
srs peu waarom wat is er zo speciaal aan dat stomme shirt dat eruit ziet als een NLse vlag, ze houden niet eens van NLse muziek maar wel zo'n kleurenshirt willen kopen omdat niketeken en een of andere sportclub
Okquote:Op zondag 28 september 2014 02:52 schreef Fylax het volgende:
Ik zou me trouwens ff voorstellen. Ik ben Nick. Ik ben geen volle turk maar mijn halve familie wel en eigenlijk ben ik een kwart turk is weinig ja maar toch turks bloed in me enzo lijk ook wel een beetje op mijn turkse neven.
Ik ben 15 en daar zullen vast wel opmerkingen over gemaakt worden maarja /care.
o ik dacht jr maakt mij belachelijk ofzoquote:Op zondag 28 september 2014 02:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat 'ze' nerd
Ik zou zo'n shirt niet dragen
Hoi Kbquote:Op zondag 28 september 2014 02:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi nick ik ben kb
[..]
o ik dacht jr maakt mij belachelijk ofzo
De meesten hier at the moment zijn Koerd of Iraqi. They dont give a fck.quote:Op zondag 28 september 2014 02:52 schreef Fylax het volgende:
Ik zou me trouwens ff voorstellen. Ik ben Nick. Ik ben geen volle turk maar mijn halve familie wel en eigenlijk ben ik een kwart turk is weinig ja maar toch turks bloed in me enzo lijk ook wel een beetje op mijn turkse neven.
Ik ben 15 en daar zullen vast wel opmerkingen over gemaakt worden maarja /care.
ah okeequote:Op zondag 28 september 2014 02:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De meesten hier at the moment zijn Koerd of Iraqi. They dont give a fck.
Ik maak niemand belachelijk. Alleen 7MAR soms.quote:Op zondag 28 september 2014 02:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi nick ik ben kb
[..]
o ik dacht jr maakt mij belachelijk ofzo
quote:Op zondag 28 september 2014 02:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De meesten hier at the moment zijn Koerd of Iraqi. They dont give a fck.
Heb al tot 5 uur in de middag geslapen.quote:Op zondag 28 september 2014 02:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga maar slapen. Op je 15de moet je nog zo hard groeien. Koechie koechie.
echt en wat vinden je ouders daarvanquote:Op zondag 28 september 2014 02:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb al tot 5 uur in de middag geslapen.
doe die andere danquote:
Ik gebruik het weekend om lekker uit te rusten.quote:Op zondag 28 september 2014 02:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt en wat vinden je ouders daarvanzo bijzonder dat ze dit gedrag tolereren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |