In zijn rolstoel jaquote:Op zondag 28 september 2014 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
keek je degrassi daar speelde hij ook innnn vroegahhhh
Pas toen jij neergeschoten wasquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 02:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U can get killed for shit like that
wowwwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 28 september 2014 02:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja vind ik ook vmcrip maar wie ben ik
Ik joowduhkoek. Welke smaak sjips?quote:
Drake heeft wel een paar goede tracks, maar die man is zo fakequote:Op zondag 28 september 2014 02:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Motherfucker never loved us, remember?
fucker ik dans niet op NLse muziek, dat beluister ik in bed of als ik in een hoekje zit te huilen.quote:Op zondag 28 september 2014 02:25 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
KB dansend op NL'se muziek
Al zijn albums waren topquote:Op zondag 28 september 2014 02:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Drake heeft wel een paar goede tracks, maar die man is zo fake
In een specifieke hoek van je kamer of maakt dat niet uit?quote:Op zondag 28 september 2014 02:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fucker ik dans niet op NLse muziek, dat beluister ik in bed of als ik in een hoekje zit te huilen.
onder mn bureau, met mn fleecedekentje en panda bij de handquote:Op zondag 28 september 2014 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In een specifieke hoek van je kamer of maakt dat niet uit?
Je bent wel foul-mouthed laatste tijdquote:Op zondag 28 september 2014 02:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fucker ik dans niet op NLse muziek, dat beluister ik in bed of als ik in een hoekje zit te huilen.
Rot op manquote:
ja de grenzen vervagen na 23:00quote:Op zondag 28 september 2014 02:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent wel foul-mouthed laatste tijd
Aahhhquote:Op zondag 28 september 2014 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
onder mn bureau, met mn fleecedekentje en panda bij de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |