Ik las en zag het ja...quote:
Over de EU en Turkije gesproken.. Ik kwam net dit filmpje tegen op FB: https://www.facebook.com/video.php?v=159800844077429quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef mrstylo het volgende:
Grappig dat Turkije nog steeds in het EU wil.
cultuurbarbaar.quote:Op zondag 28 september 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Lijkt op een carnavals tent
Nee nee wacht. Dit lijkt op een Marokkaanse woonkamer.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Lijkt op een carnavals tent
Nee nee wacht. Dit lijkt op een Marokkaanse woonkamer.
Het is omwille van Allah swt, dus ze houdt van alle broeders en zusters in de wereld. Don 't feel special.quote:
Dit.quote:Op zondag 28 september 2014 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is omwille van Allah swt, dus ze houdt van alle broeders en zusters in de wereld. Don 't feel special.
Vol. 2 was beterquote:Op zondag 28 september 2014 19:25 schreef Crip het volgende:
Sommige Marokkanen flikken die shit ook. Ze denken dat ze gaan parachute springen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2014 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is omwille van Allah swt, dus ze houdt van alle broeders en zusters in de wereld. Don 't feel special.
Ik zag laatst een supermooi Marokkaanse bruiloft, echt prachtig. Toen kwam ze opeens in deze piramide outfit aan.quote:Op zondag 28 september 2014 19:25 schreef Crip het volgende:
Sommige Marokkanen flikken die shit ook. Ze denken dat ze gaan parachute springen.![]()
[ afbeelding ]
Illuminati praktijken.quote:Op zondag 28 september 2014 19:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zag laatst een supermooi Marokkaanse bruiloft, echt prachtig. Toen kwam ze opeens in deze piramide outfit aan.
Geen idee, hou me daar niet mee bezig. Keek alleen naar der jurk.quote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Illuminati praktijken.
Ze is zeker soussia.
ik zag hem ook tijdje geledenquote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |