SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.joehoeezzzzz
Wat boeit jou het wat ik in mijn tiener jaren deed? Dat ik me vroeger schaars as fuck kleedde is geen geheim hoor. Ga ergens anders je case resten..quote:Op zondag 28 september 2014 01:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
eh. whatever, je gaat op je 13e jezelf al helemaal lopen showen?
I rest my case.
eh. ok machalllah?quote:Op zondag 28 september 2014 01:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat boeit jou het wat ik in mijn tiener jaren deed? Dat ik me vroeger schaars as fuck kleedde is geen geheim hoor. Ga ergens anders je case resten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinker ben je al geweest?
Aha. Geef dan ff snel mijn bestelling door. Wacht al veel te lang hier.quote:Op zondag 28 september 2014 01:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Che, laat haar.maak liever een panini sucuk kaas voor me.
Stylo: ik werk hier
quote:Op zondag 28 september 2014 01:05 schreef Peunage het volgende:
ja heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinker ben je al geweest?
Liev dat je vraagt
Ik kan geen eten maken.quote:Op zondag 28 september 2014 01:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Che, laat haar.maak liever een panini sucuk kaas voor me.
Waarom bel je me altijd en doe je alsof je voor Microsoft werkt?quote:
Excuses, dacht dat je schijten bedoeldequote:
dwaas, meisjes schijten nietquote:Op zondag 28 september 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Excuses, dacht dat je schijten bedoelde
Deze boi weet niet hoe het vrouwelijk lichaam werktquote:Op zondag 28 september 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Excuses, dacht dat je schijten bedoelde
jij wel? Vertel me er meer over Peunage.quote:Op zondag 28 september 2014 01:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze boi weet niet hoe het vrouwelijk lichaam werkt
Daarom. Ik probeerde alleen te voorkomen, dat je je zuurverdiende tijd niet verspilde. Je moet bijvoorbeeld voor je tentamen leren die je maandag hebtquote:Op zondag 28 september 2014 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dwaas, meisjes schijten niet
Ze poepen bloempjes
Ik weet alles.quote:Op zondag 28 september 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij wel? Vertel me er meer over Peunage.
Che maakt wel voor jequote:Op zondag 28 september 2014 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Geef dan ff snel mijn bestelling door. Wacht al veel te lang hier.
Waar komen kindjes vandaan?quote:
ja... dat tentamen ga ik verneuken #yolo #studentlibiquote:Op zondag 28 september 2014 01:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom. Ik probeerde alleen te voorkomen, dat je je zuurverdiende tijd niet verspilde. Je moet bijvoorbeeld voor je tentamen leren die je maandag hebt
Oke thanks. Hoeveel fooi moet ik je geven?quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja... dat tentamen ga ik verneuken #yolo #studentlibi
Rare vraag. Welk kind bedoel je precies?quote:
Dat ook weer niet.quote:
Heb jij geen manieren, 20% van aankoopbedrag.quote:Op zondag 28 september 2014 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke thanks. Hoeveel fooi moet ik je geven?
Maak dan niet zulke uitspraken, gekkie.quote:Op zondag 28 september 2014 01:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Rare vraag. Welk kind bedoel je precies?
Ze komen niet allemaal van dezelfde plek.
[..]
Dat ook weer niet.
quote:
Ik geef 30% en laat onopvallend mijn Audi sleutels zien.quote:Op zondag 28 september 2014 01:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb jij geen manieren, 20% van aankoopbedrag.
Ja, maar dat is makkelijkquote:Op zondag 28 september 2014 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kben die 2kg chickenwings niet vergeten hoor.
Mensen die haten op Jodenquote:
Ik heb al een Audiquote:Op zondag 28 september 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geef 30% en laat onopvallend mijn Audi sleutels zien.
quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 01:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie jodenkoek eet verdiend billenkoek
Audi RS6 sleutels zusterquote:Op zondag 28 september 2014 01:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb al een Audiremember.
Je mag bardame Klinker wel.
wat noem jij mij bardamequote:Op zondag 28 september 2014 01:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb al een Audiremember.
Je mag bardame Klinker wel.
Klink, ik moest zo hard lachen terwijl ik het typtequote:Op zondag 28 september 2014 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat noem jij mij bardame
Alsof ik mijn kamer ooit uit kom
Trut
Mat wit hieroquote:Op zondag 28 september 2014 01:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
mijne is mat zwart, aub zeg.
Jodenkoeken duh.quote:Op zondag 28 september 2014 01:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb grote handen..of bedoelde jij de jodenkoeken?
quote:Op zondag 28 september 2014 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik huwelijk mezelf uit aan peunage.
altijd maak je zulke opmerkingenquote:Op zondag 28 september 2014 01:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klink, ik moest zo hard lachen terwijl ik het typte. Wist dat je zo zou reageren
![]()
Jan klinkt als een ongelovige. astagfirullah zusterquote:Op zondag 28 september 2014 01:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd maak je zulke opmerkingen
Alsof ik met jan en allemaal dingen doe. Wtf is dat toch.
Ze is op zijn tijd echt een gyanlabar.quote:
fouten worden gemaakt en brengen je dichter bij god.quote:Op zondag 28 september 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jan klinkt als een ongelovige. astagfirullah zuster
Ik weet niet wat dat betekentquote:Op zondag 28 september 2014 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is op zijn tijd echt een gyanlabar.
quote:Op zondag 28 september 2014 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fouten worden gemaakt en brengen je dichter bij god.
Haaaahah moest lachen, jan rn alleman allemaal dingen doe mowst het zijnquote:Op zondag 28 september 2014 01:29 schreef Che_ het volgende:
Trouwens: "jan en allemaal" allemaal![]()
jan en alleman (verwijzing naar duitsers?)
Echte mannen schamen zich nietquote:Op zondag 28 september 2014 01:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
En waarom heeft hij een kort rokje aan
Borsten vooruit en benen gespreidquote:Op zondag 28 september 2014 01:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja nee die lopen in kortje rokjes rond en nemen selfies met getuite lippen.
Een hele lieve meisje zou dan zeggen 'leer typen dann'. Ik zeg niet wiequote:Op zondag 28 september 2014 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haaaahah moest lachen, jan rn alleman allemaal dingen doe mowst het zijn
Tis fucking laat en ben overgestapt op mobiel. Fouten worden gemaakt
quote:Op zondag 28 september 2014 01:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja nee die lopen in kortje rokjes rond en nemen selfies met getuite lippen.
Dat er zulke mensen bestaan :Squote:
doe maar alsof ik breezers op heb en nu dronken ben enzo als we njet gelovig warwn was ik waarschijnlijk wel in zo'n staat atm maok weenie hoor alhamdullolahquote:Op zondag 28 september 2014 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een hele lieve meisje zou dan zeggen 'leer typen dann'. Ik zeg niet wie
Oh god...quote:Op zondag 28 september 2014 01:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sexy as fuxk, ik wil ook zo'n foto van jou bby
Okquote:Op zondag 28 september 2014 01:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe maar alsof ik breezers op heb en nu dronken ben enzo als we njet gelovig warwn was ik waarschijnlijk wel in zo'n staat atm maok weenie hoor alhamdullolah
hallo als aanstaande verloofden mogen we zulke foto's uitwisselenquote:
wat doet die trut nu dannnquote:Op zondag 28 september 2014 01:36 schreef Che_ het volgende:
#TeamKB
Vind dit echt belachelijk van jfm..
Plak die pleister op je hartquote:Op zondag 28 september 2014 01:36 schreef Che_ het volgende:
#TeamKB
Vind dit echt belachelijk van jfm..
Ja!quote:Op zondag 28 september 2014 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
peu was die hashtag teamKB sarcastisch bedoeld ?
Ik heb geen hart.quote:Op zondag 28 september 2014 01:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Plak die pleister op je hart
Waar jij staat.quote:Op zondag 28 september 2014 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en jij waar sta jij in deze
quote:Op zondag 28 september 2014 01:40 schreef mrstylo het volgende:
Topic gaat echt de verkeerde kant op.
I'mma let you finish but..quote:Op zondag 28 september 2014 01:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe niet zo Taylor Swift.
ik lig ook in bed wat een toevallllquote:Op zondag 28 september 2014 01:43 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk lig ik in bed. Maar ik dacht ik probeer deze ding en zo jeweetzelluf #smoooooth
oh snap. Oke deze gun ik je. Mooi gezegd Che. Mooi gezegd. I'll be back though.quote:
Rare mensenquote:Op zondag 28 september 2014 01:44 schreef Che_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)IS-bombardeert.dhtml
...
Ach, je weet wel... :$quote:Op zondag 28 september 2014 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik lig ook in bed wat een toevallll
Je bent supersmooth bezig deze avond, mashallah alek.
Bron is daily mail, maar ik kijk er niet raar van op.quote:Op zondag 28 september 2014 01:44 schreef Che_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)IS-bombardeert.dhtml
...
Waarom gaat die dan niet in het 'kalifaat' wonen vraag ik me af.quote:Op zondag 28 september 2014 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rare mensen
Iemand wilde zelfs niet vliegen, omdat hij niet het kalifaat wilde bombarderen
Daar krijgen ze geen uitkeringquote:Op zondag 28 september 2014 01:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom gaat die dan niet in het 'kalifaat' wonen vraag ik me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |