Yorke heeft WOW-nummers, maar niet genoeg om echt een hoogstaand album te maken. Niet dat ik er niet enorm van geniet hoor, ik probeer te objectiveren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Tja, ik heb gewoon nergens dat 'WOW'-gevoel bij dit jaar. Alleen Fog Lake dan. Bij Thom Yorke ook even, maar ik merk dat die plaat gewoon niet helemaal blijft hangen.
Ik vind 2014 een stuk beter dan 2013quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't een vrij sober muziekjaar. We missen de klappers dit jaar simpelweg, en da's gewoon jammer.
Zeer mee eens, eerste maanden van het jaar begonnen stormachtig, toen bleef het interessante een tijdje uit. Nu weer veel boeiende releases uitgekomen, wordt weer een mooi jaarlijstje, denk de beste in jaren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Ben nu die stream van FlyLo aan 't luisteren. Lekker trippy weer, me gusta. Zowaar leeft 2014 de afgelopen weken een beetje op als muziekjaar.
Klinkt interessant. Is ze nog een beetje bij stem of hebben ze dat in de studio sowieso wel wat opgepoetst?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:12 schreef ranja het volgende:
iedereen die van singer/songwriters houdt moet ook zeker het nieuwe album van Stevie Nicks proberen.
oude liedjes die nooit eerder op plaat verschenen maar wel nieuwe opnames. echt van de plank gepakt dus
nou, het klinkt erg goed, geen idee hoeveel er aan gepoetst isquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Is ze nog een beetje bij stem of hebben ze dat in de studio sowieso wel wat opgepoetst?
hm, de laatste keer dat dat gebeurde was 2008... hoewel die niet meteen de top 20 binnenvloog, pas later steeds wat gestegen. ook niet zo gek, top 20 is best heel erg hoog.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:00 schreef kciR het volgende:
Het is zeker een prima muziekjaar, vel goede albums. Maar echte knallers missen er inderdaad. Momenteel zit er nog geen album bij dat in mijn eeuwige top 20 komt...
Dan ben ik snel geneigd recente nummers erin te zettenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:38 schreef Moody het volgende:
Top-5 beste nummers van dit jaar hebben we nog niet vaak genoeg gedaan. Ik ga me er ook eens over buigen.
paar maand geleden tipte Z ze al in het daarvoor bedoelde topicquote:
Oh, gemistquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:16 schreef ranja het volgende:
[..]
paar maand geleden tipte Z ze al in het daarvoor bedoelde topic![]()
Eerste nummer klinkt erg lekker, 2e en 3e ook erg aardig maar in een jaar met Honeyblood en Alvvays worden de eisen wat hoger
Oh zo'n avond is het.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:46 schreef heracles het volgende:
Geen idee wat mijn top 5 van het jaar is. Maar dit is mijn top 5 van de avond tot nu toe:
1) 2) 3) 4)
5)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |