• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Met dat hysterisch hikje aan het eind, ik erger me nu al.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
alleen de manier waarop t gezongen werd...
noemde t hier een quasi geil kreuntjequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Met dat hysterisch hikje aan het eind, ik erger me nu al.
Welkequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:06 schreef Stickertje het volgende:
vond die jongen maar godskolere lelijk
Ik snap echt niet dat er bureaus zijn die dat lied nu nog willen gebruiken voor een commercial.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:10 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig. Mijn dagelijkse dosis Happy.
Ondertussen al anderhalf jaar lang elke dag wel een stukje Happy gehoord
ik vond hem wel wat hebbenquote:g]http://i.fokzine.net/p/2s.gif[/img] Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die Chileen met dat opgeschoren lelijke haar
nee, de vriend van zn oma is chileenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die Chileen met dat opgeschoren lelijke haar
Iemand uit Enschede met vuurwerk?quote:
ken ik niet, kijk geen pauper televisiequote:
idd, op 3fmquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef vencodark het volgende:
Wat is dat ineens met die hoge broeken en korte truitjes? 90's week?
mijn moeder maakte een foto van mij met een bierfles in mijn hand toen ik 2 wasquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Tip voor iedereen met jonge kinderen: maak een foto van je kind met een microfoon in de hand. Kan altijd van pas komen.
Ja, zelfde iets. Het werkt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn moeder maakte een foto van mij met een bierfles in mijn hand toen ik 2 was![]()
*schud nog een glas whisky in*
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn moeder maakte een foto van mij met een bierfles in mijn hand toen ik 2 was![]()
*schud nog een glas whisky in*
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef vencodark het volgende:
Sorry maar ik vind vrouwelijk rappers echt vreselijk.
Whahaha, als ik al aan die gozer denkquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef Cee het volgende:
Hebben we tenminste een vrouwelijke tegenhanger van die matige rappert uit aflevering 1.
Het komt dus helemaal goed met haar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef Cee het volgende:
Eindigt iedere zin van haar met zo'n verdomd irritant geYELP? Def Rhymes doet dat ook.
quote:
Neuh, valt mee.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bruno Mars kloon is al naar huis, dus die kan hem in elk geval niet meer vangen
Irritant wief is het. Amenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:24 schreef Cee het volgende:
"KAAAA-BOOO"
*doodse stilte*
"KAAP-VER-DI-SCHE EI-LAN-DEN! Voor wie dat niet kent!
ROTTERDAM REPRESENT!"![]()
![]()
Bitch please.
Ze kwam uit Afrika of zo? Dan heeft ze het vast alquote:
Ik denk dat ze al tekenen van het virus vertoont. Raaskallen en zo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kwam uit Afrika of zo? Dan heeft ze het vast al
is ze waarschijnlijk nog nooit geweest ( afrika )quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:24 schreef Cee het volgende:
"KAAAA-BOOO"
*doodse stilte*
"KAAP-VER-DI-SCHE EI-LAN-DEN! Voor wie dat niet kent!
ROTTERDAM REPRESENT!"![]()
![]()
Bitch please.
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Sowieso, alsof alle kandidaten ineens tig keer zo mondig zijn bij die audities
Dat had je in het begin gewoon niet en elk seizoen wordt het meer.
Moet van John, dus staat in het script.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
^dit.. coole mensen luisteren naar vanilla icequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:27 schreef vencodark het volgende:
Waarom cool denken te zijn als je LL Cool J luistert?
Volgend seizoen na de auditie gelijk tape op de smoelen. En dan kunnen ze alleen aanwijzen. Goede nieuwe zet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Word to yo' motha.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^dit.. coole mensen luisteren naar vanilla ice
iddquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:27 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij is echt zo'n wijf dat als ze bijvoorbeeld een boete krijgt, gelijk racisme roept.
Volgend jaar mogen ze gewoon geen commentaar geven, enkel het jurylid opnoemen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgend seizoen na de auditie gelijk tape op de smoelen. En dan kunnen ze alleen aanwijzen. Goede nieuwe zet.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:28 schreef Stickertje het volgende:
spoilers gezien.. gelukkig heb ik het geheugen van een beschimmelde banaan
Ik vind het zo grappig dat de zanger van de band op een gegeven moment is verdrongen als zanger door de gitarist.quote:
Roosquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:27 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij is echt zo'n wijf dat als ze bijvoorbeeld een boete krijgt, gelijk racisme roept.
Ik heb zo'n vermoeden dat de winnaar nog niet eens geadopteerd isquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Conclusie: er valt nog genoeg te adopteren! (behalve voor enkelen)
omdat er zo veel nog niet geadopteerd zijn? Of omdat je specifiek aan een kanshebber denkt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de winnaar nog niet eens geadopteerd is
Omdat er niet zoveel is geadopteerd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
omdat er zo veel nog niet geadopteerd zijn? Of omdat je specifiek aan een kanshebber denkt?
Jij kunt overigens nog adopteren
jij staat er ook nog niet tussenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil die Brownie wel adopteren, want dat lijkt me vooralsnog de enige echte kanshebber dit seizoen
Des te leuker het is als jij met een nietszeggend figuur wintquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, maar ik raak alleen maar gefrustreerd als van die nietszeggende figuren als Leona en Julia dan winnen, dus![]()
Neuhquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef MissJ het volgende:
Vorige week niet kunnen zien, heb ik wat gemist?
Mooi zoquote:
yupquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Is het vanavond de een-na-laatste aflevering met audities?
Wat danquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef Stickertje het volgende:
Albert gaat The VOice gebruiken om zijn musical Dreamgirls to pluggen
vanavond zingt iemand een liedje uit dreamgirls, en als ik het goed hoorde gaan ze in de komende weken daar workshops volgenquote:
Het gras is groen, de bal is rond, water is nat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef Stickertje het volgende:
Albert gaat The VOice gebruiken om zijn musical Dreamgirls to pluggen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Voruge week gemist helaas maar wel terug gekeken, zaten wel wat ssrdige tussen...
Ik zit er weer klaar voor
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:40 schreef Cee het volgende:
Shit, ik wilde al zeggen, is dit niet de ex van Jim?
Nee maar het was ook niet heel speciaal, bruiloftzangeresquote:
Nee van de zijkant is de buik weg. Licht viel heel gek.quote:
past er goed bijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:43 schreef Uccie het volgende:
Ging nergens over dit. Klonk net zo eentonig als Jim.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:44 schreef hunter2011 het volgende:
half antilliaans/half surinaams..ik zie de mix niet???
Is geen mix maar hij weet gewoon niet wie zijn vader isquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:44 schreef hunter2011 het volgende:
half antilliaans/half surinaams..ik zie de mix niet???
Minstens 40 jaquote:
quote:
Ja...jammer dat zo'n onbescheiden gast kan zingenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, hij kan wel zingen. Gewoon je waffel houden verder, dan.
De Trein heeft allemaal mensen die hem eruit zingenquote:
Dat.quote:
dat geloof ik wel ja (hoewel ik echt niet meer weet wie er allemaal door zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De Trein heeft allemaal mensen die hem eruit zingen
er moet irritatie voer in the voice zitten want dat geeft mensen iets om over te twitterenquote:
Ik erger me daar ook al die weken aan. Net als dat suffe kettinkje van haar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een armoedig Zeeman bloesje van Ilse.
Jep.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:51 schreef Symphonic het volgende:
en ze krijgt hem
die gaat er in de battles uit
En ook dat ingekakte natte haar van Marco. Vast het einde van de dag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me daar ook al die weken aan. Net als dat suffe kettinkje van haar.
en matje in de nekquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ook dat ingekakte natte haar van Marco. Vast het einde van de dag.
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Ali zat zijn boxer te bevlekken of kreeg een beroerte
Marco welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou en, zoveel kinderen die de taal van hun ouders niet spreken....
Nee Marco krijgt de beroertes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Ali zat zijn boxer te bevlekken of kreeg een beroerte
kapsones en een enrm gebrek aan techniekquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:55 schreef hunter2011 het volgende:
Ze kan ook zingen, wel kapsones-wijf volgens mij
Kapsones met een zachte gquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:55 schreef hunter2011 het volgende:
Ze kan ook zingen, wel kapsones-wijf volgens mij
absoluutquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Vooraf geklets moeten ze ook verbieden
geef mij guus dan maarquote:
quote:
Die is allang weg, heb je de pinguins ook gemist?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ucmeister
Ik herkende je niet. Waar is je Dr. Who-box?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is allang weg, heb je de pinguins ook gemist?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
Ik herkende je niet zonder die waggelende Lucille.. Ehhh, pinguin
Ik vroeg me al af waarom ze me bekend voorkwam.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Heb je veel te vertellen, stuur je wel ff een pm van het weekend.
Seks met een Italiaanse, wow!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze kan beter bij een sekslijn gaan werken met dat irritante geforceerde zwoele geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |