quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb me weleens afgevraagd waarom de Taliban nooit Israël heeft aangevallen.
Ik kom nooit op dat subforum, bovendien is dat een subforum voor allerlei complottheorieën en speculaties en het staat vast dat het hoofd van IS(IS) in werkelijkheid een agent van Mossad is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:27 schreef hugecooll het volgende:
Durf je trouwens niet in BNW te posten?
Dat was weer een goed moment om te stoppen met lezen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef Copthorne het volgende:
Hoe komen een stel opstandelingen aan olie-installaties?
Oja joh? Vertel ons meer! Het liefst met bewijzen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
en het staat vast dat het hoofd van IS(IS) in werkelijkheid een agent van Mossad is.
Er staat een link bij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:39 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Oja joh? Vertel ons meer! Het liefst met bewijzen natuurlijk
De Taliban steunt officieel de Palestijnen, maar de Taliban is Israël nooit binnengevallen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was weer een goed moment om te stoppen met lezen.
Waar ze overigens wel gelijk hebben. Opgeruimd staat netjes.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef corehype het volgende:
Who cares, moslims killen is het voornaamste doel van de kruisvaarders
In welk ander land dan Pakistan en Afghanistan is de Taliban dan actief geweest?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
De Taliban steunt officieel de Palestijnen, maar de Taliban is Israël nooit binnengevallen.
Tevens goed om te stoppen met lezen, je niet verder te verdiepen en je kop in het zand te steken. Goed bezig, knul.
Wel eens op de kaart gekeken? Weet je waar de Taliban huis hield? Weet je waar Israël ligt? Weet je aan wie de Taliban nou eigenlijk zo'n schurft hekel hadden? Wat was het voornaamste doel van de Taliban?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
De Taliban steunt officieel de Palestijnen, maar de Taliban is Israël nooit binnengevallen.
Ik denk overigens dat kruisvaarders meer satanisch ingesteld zijn dan wel christelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef corehype het volgende:
Who cares, moslims killen is het voornaamste doel van de kruisvaarders
Aanhangers van IS kunnen nu zogenaamd door heel Europa en de VS aanslagen plegen (er lopen al militairen op straat in New York) en dan zou de Taliban geen aanhangers in Israël kunnen hebben?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel eens op de kaart gekeken? Weet je waar de Taliban huis hield? Weet je waar Israël ligt? Weet je aan wie de Taliban nou eigenlijk zo'n schurft hekel hadden? Wat was het voornaamste doel van de Taliban?
Tevens:
Massa media bla bla bla, hoe kom jij aan die informatie over Assad agenten? Ik neem aan dat je die man persoonlijk geïnterviewd hebt?
quote:Het verschil in gevaar tussen het zelfverklaarde kalifaat en Khorasan is dat ISIS op een relatief latente manier gevaarlijk is: al-Baghdadi, de leider van IS, wil zijn rijkdom gebruiken om zijn grondtroepen te betalen en zo gebieden te veroveren in het Midden-Oosten. Khorasan daarentegen zou effectief bereid zijn om op een grootschalige internationale schaal te opereren.
http://www.beurs.com/2014(...)kere-vijand-op/55632quote:Wat nog meer zorgen baart is dat Khorasan rekruten opleidt die in het bezit zijn van Amerikaanse en Europese paspoorten. In dat opzicht is de Al Qaeda-afgeleide organisatie een acuter en groter gevaar voor de VS en Europa dan ISIS op dit moment.
En die waardeloze plaatjes zijn je enige bewijs?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:13 schreef Copthorne het volgende:
Helaas heb ik hierover niks teruggelezen of teruggezien bij de massamedia. Het past ook niet in het plaatje dat al maanden door hen van de situatie wordt geschetst.
Wat boeit Israel eigenlijk voor NL-ersquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:56 schreef DiRadical het volgende:
[..]
In welk ander land dan Pakistan en Afghanistan is de Taliban dan actief geweest?
Ik denk niet dat ze door Iran, Irak en Jordanië heen mochten om Israël binnen te vallen.
Plaatjes van Facebook en militairen in New York, je hebt mij overtuigd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Aanhangers van IS kunnen nu zogenaamd door heel Europa en de VS aanslagen plegen (er lopen al militairen op straat in New York) en dan zou de Taliban geen aanhangers in Israël kunnen hebben?
Ik neem inderdaad niet alles van de massamedia over. Recent kwam nog naar voren dat de NOS had zitten knoeien met beelden van Poetin. Ze hadden getoond hoe een Britse journalist een vraag stelde aan Poetin en in het volgende shot zag je Poetin weglopen. De rauwe beelden lieten echter zien dat Poetin de journalist keurig minutenlang antwoord gaf.
En dat IS-leider Abu Bakr al-Baghdadi in werkelijkheid een Mossad-agent is, is anderen opgevallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas heb ik hierover niks teruggelezen of teruggezien bij de massamedia. Het past ook niet in het plaatje dat al maanden door hen van de situatie wordt geschetst.
Waarom "waardeloos"?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
En die waardeloze plaatjes zijn je enige bewijs?
Omdat je aan de hand van deze foto's nu niet kunt stellen dat het om dezelfde persoon zou gaan.quote:
Hij lijkt er anders verdacht veel op. Bovendien lijkt me dat dit gegeven in combinatie met andere feiten en omstandigheden (onder meer genoemd in de OP) voldoende aanleiding geeft om aan de situatie te twijfelen en om onderzoek te doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Omdat je aan de hand van deze foto's nu niet kunt stellen dat het om dezelfde persoon zou gaan.
De enige overeenkomst is dat je kunt zien dat ze beiden uit het midden-oosten komen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hij lijkt er anders verdacht veel op.
Als dat plaatje al niet klopt zou ik voorzichtig zijn met die andere berichten "feiten" te gaan noemen.quote:Bovendien lijkt me dat dit gegeven in combinatie met andere feiten en omstandigheden (onder meer genoemd in de OP) voldoende aanleiding geeft om aan de situatie te twijfelen en om onderzoek te doen.
Nou, op Twitter gaat het he-le-maal los zeker?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef Copthorne het volgende:
De angstcarrousel draait op volle toeren.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef Copthorne het volgende:
Militairen op straat, voorheen waren dat Tsjetsjeense toestanden.
Het is gewoon dezelfde man. Precies hetzelfde gelaat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:18 schreef Chewie het volgende:
De enige overeenkomst is dat je kunt zien dat ze beiden uit het midden-oosten komen.
Dat van de Bilderberg-conferenties is gewoon waar. Daar doen de deelnemers niet geheimzinnig over. Ze mogen de inhoud echter niet delen en dat doen ze dan ook niet. Tevens is de Taliban door de VS in het leven geroepen. Ook dat is een feit dat vaststaat, maar dat veel mensen alweer vergeten zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:18 schreef Chewie het volgende:
Als dat plaatje al niet klopt zou ik voorzichtig zijn met die andere berichten "feiten" te gaan noemen.
Je kunt wel de hele dag bij iedere bewering je favoriete smiley plaatsen, maar bij jou in het dorp staan al jaren militairen bij de ingang van de supermarkt begrijp ik?quote:
In de Parijse metro lopen al sinds jaar en dag militairen. Eveneens op straat bij de grote toeristische locaties.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je kunt wel de hele dag bij iedere bewering je favoriete smiley plaatsen, maar bij jou in het dorp staan al jaren militairen bij de ingang van de supermarkt begrijp ik?
Nette mensen dus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef Copthorne het volgende:
Ze mogen de inhoud echter niet delen en dat doen ze dan ook niet.
In New York ben ik nog nooit geweest en in Parijs voor het laatst in 2005, maar in Nederland en ook in Londen liepen er voorheen geen gewapende militairen. Zou jij het wenselijk vinden als dat in de nabije toekomst wel gebeurt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de Parijse metro lopen al sinds jaar en dag militairen. Eveneens op straat bij de grote toeristische locaties.
In New York hebben ze dan wellicht officieel geen inzet van militairen maar het wapenarsenaal van de NYP overtreft die van de Nederlandse krijgsmacht. Al met al is het dus redelijk oud nieuws dat nu naar voren gebracht wordt door die hufters van een massamedia journalisten.
Tweet er anders ff over.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
In New York ben ik nog nooit geweest en in Parijs voor het laatst in 2005, maar in Nederland en ook in London liepen er voorheen geen gewapende militairen. Zou jij het wenselijk vinden als dat in de nabije toekomst wel gebeurt?
Het zijn dan ook niet mensen die daar als volksvertegenwoordigers komen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik vind het vrij ondemocratisch.
Er komen politici die wel degelijk democratisch gekozen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het zijn dan ook niet mensen die daar als volksvertegenwoordigers komen.
Dus eigenlijk zijn zowel NY als Parijs totaal geen ondersteuning voor je verhalen? In Londen kan ik me voorstellen dat ze daar wat nerveuzig zijn na die aanslagen op die bussen en een regering die de leiding over een peuterspeelzaal eigenlijk nog niet aan kan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
In New York ben ik nog nooit geweest en in Parijs voor het laatst in 2005, maar in Nederland en ook in Londen liepen er voorheen geen gewapende militairen. Zou jij het wenselijk vinden als dat in de nabije toekomst wel gebeurt?
Een politici hoeft toch ook niet te delen in welke standjes 'ie z'n partner allemaal neukt? Die mensen zijn daar op persoonlijke titel, niet als vertegenwoordiger.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Er komen politici die wel degelijk democratisch gekozen zijn.
BNW lijkt me toch de beste plaats voor jouw theorieën. Het probleem met dit soort theorieën is dat het de aandacht afleidt van de echte problemen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik kom nooit op dat subforum, bovendien is dat een subforum voor allerlei complottheorieën en speculaties en het staat vast dat het hoofd van IS(IS) in werkelijkheid een agent van Mossad is.
Aangezien dit een oprechte klacht is vond ik deze OP beter op KLB passen.
Hoe wenselijk is het dat die politici samenkomen met mensen uit het bedrijfsleven en met machtige families en dat er geen enkele controle van buitenaf is op wat daar besproken wordt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een politici hoeft toch ook niet te delen in welke standjes 'ie z'n partner allemaal neukt? Die mensen zijn daar op persoonlijke titel, niet als vertegenwoordiger.
Je bent een idioot.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik kom nooit op dat subforum, bovendien is dat een subforum voor allerlei complottheorieën en speculaties en het staat vast dat het hoofd van IS(IS) in werkelijkheid een agent van Mossad is.
Aangezien dit een oprechte klacht is vond ik deze OP beter op KLB passen.
De prijs van het bier?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:36 schreef Individual het volgende:
[..]
BNW lijkt me toch de beste plaats voor jouw theorieën. Het probleem met dit soort theorieën is dat het de aandacht afleidt van de echte problemen.
Israël en VS =/= joden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:38 schreef Raap het volgende:
Typisch dat zelfs hier de joden de schuld van krijgen.
Kan wel degelijk nuttig zijn. Politiek en bedrijfsleven is lang zo gescheiden niet, men kan daar wel moeilijk over gaan doen, maar uiteindelijk is de wereld zo dat het draait om geld. Een politicus die een beslissing neemt waardoor een multinational de benen neemt zal niet lang politicus zijn, een directeur die zijn bedrijf een investering laat doen op de vooravond van een politieke hervorming, zal niet lang directeur zijn. Beetje afstemming op elkaar is niet zo raar dus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hoe wenselijk is het dat die politici samenkomen met mensen uit het bedrijfsleven en met machtige families en dat er geen enkele controle van buitenaf is op wat daar besproken wordt?
Dan kunnen wij ons als burgers wel afvragen welke belangen er gediend worden door de politici. Welke belangen er voorop staan. En hoe democratisch onze rechtsstaat en die van bondgenoten is, als veel besluiten buiten het oog van het grote publiek worden genomen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan wel degelijk nuttig zijn. Politiek en bedrijfsleven is lang zo gescheiden niet, men kan daar wel moeilijk over gaan doen, maar uiteindelijk is de wereld zo dat het draait om geld. Een politicus die een beslissing neemt waardoor een multinational de benen neemt zal niet lang politicus zijn, een directeur die zijn bedrijf een investering laat doen op de vooravond van een politieke hervorming, zal niet lang directeur zijn. Beetje afstemming op elkaar is niet zo raar dus.
Of het wenselijk is dat dat achter gesloten deuren gebeurd, ik lig er niet zo snel wakker om; in Den Haag gebeurd er in de wandelgangen ook meer dan in de Tweede Kamer.
Bron?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:44 schreef Copthorne het volgende:
als veel besluiten buiten het oog van het grote publiek worden genomen.
Je zei zelf dat ook in Den Haag in de wandelgangen meer gebeurt dan in de Tweede Kamer.quote:
Duidelijk nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is gewoon dezelfde man. Precies hetzelfde gelaat.
Nee hoor niet vergeten maar blijkbaar ben jij niet zo goed op de hoogte van de situatie in Afghanistan in de jaren 80/90quote:Dat van de Bilderberg-conferenties is gewoon waar. Daar doen de deelnemers niet geheimzinnig over. Ze mogen de inhoud echter niet delen en dat doen ze dan ook niet. Tevens is de Taliban door de VS in het leven geroepen. Ook dat is een feit dat vaststaat, maar dat veel mensen alweer vergeten zijn.
Ik snap jouw houding niet om voor mij te gaan denken. Ben je simpel ofzo? Waar geef ik aan dat ik de officiele nieuwsbronnen per definitie voor waar aan neem?quote:Ik snap deze houding niet zo goed. Alles wat tot je komt via het journaal en via kranten en officiële nieuwsbronnen voor waar aannemen en de critici bekritiseren en plotseling keihard, sluitend bewijs eisen, terwijl je dit bewijs niet verlangt als bijvoorbeeld de NOS of een politicus ergens mee komt.
Dan zou ik even mijn ogen laten testen als ik jou was.quote:
Ik denk helemaal niet voor jou. Jij eist echter meer bewijs van mij blijkbaar, terwijl je het verhaal zoals dat tot ons komt via bijvoorbeeld de NOS wel oké vindt. Dat is tenminste wat ik opmaak uit jouw berichten. Correct me if I'm wrong.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:56 schreef Chewie het volgende:
Ik snap jouw houding niet om voor mij te gaan denken. Ben je simpel ofzo? Waar geef ik aan dat ik de officiele nieuwsbronnen per definitie voor waar aan neem?
Overleg ja, besluitvorming is iets anders, en dat gebeurt, op een paar instellingen na, altijd openbaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:52 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je zei zelf dat ook in Den Haag in de wandelgangen meer gebeurt dan in de Tweede Kamer.
Advies van iemand die niet kan lezen en denken, daar hecht ik niet zoveel waarde aanquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dan zou ik even mijn ogen laten testen als ik jou was.
Blijf je nu denken voor mij? Ik eis geen bewijs van je, ik stel alleen dat dit plaatje totaal niks zegt.quote:Ik denk helemaal niet voor jou. Jij eist echter meer bewijs van mij blijkbaar, terwijl je het verhaal zoals dat tot ons komt via bijvoorbeeld de NOS wel oké vindt. Dat is tenminste wat ik opmaak uit jouw berichten. Correct me if I'm wrong.
Waarom je zo persoonlijk moet worden snap ik niet. Ook eerder al met "Ben je simpel ofzo?"quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:01 schreef Chewie het volgende:
Advies van iemand die niet kan lezen en denken, daar hecht ik niet zoveel waarde aan
Dan moet je niet voor anderen gaan denken of conclussies trekken voor anderen. Dat is namelijk nogal persoonlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:03 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Waarom je zo persoonlijk moet worden snap ik niet. Ook eerder al met "Ben je simpel ofzo?"
Het feit dat ik een andere mening heb en anders over dingen denk dan jij wil niet zeggen dat ik niet kan lezen en denken. Sorry, hier ga ik niet aan meedoen.
Dat doe ik niet. Ik ga in op wat je beweert. Maar als iemand iets beweert dat niet waar is, dan kun je dat toch aangeven zonder direct opmerkingen te maken over iemands geestelijke gesteldheid?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor anderen gaan denken of conclussies trekken voor anderen. Dat is namelijk nogal persoonlijk.
Uitstekende post en eindelijk weer een KLB-draad met inhoud.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef Copthorne het volgende:
Goedemorgen,
Op 12 augustus j.l. twitterde een ambtenaar, die werkte bij het Nationaal Cyber Security Center met zaken die rechtstreeks te maken hebben met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid, het volgende:
[ afbeelding ]
De vraag is of deze ambtenaar maar wat roept of dat zij door haar werk wellicht toegang had tot bepaalde informatie.
Ik heb me weleens afgevraagd waarom de Taliban nooit Israël heeft aangevallen. Zoals jullie weten is de Taliban in de jaren '80 in het leven geroepen door de Verenigde Staten om te strijden tegen de Sovjet-Unie. Na de aanslagen op het WTC in 2001 werd de Taliban plotseling de grote vijand van het Westen. Men werd bang gemaakt en overheidscontrole werd aangescherpt onder het mom van veiligheid.
Nu hebben we ISIS, tegenwoordig ook wel IS genoemd. Hoe kan een relatief kleine terreurgroep aan zoveel geld komen en hoe komen ze aan zulke geavanceerde wapens? De laatste berichten zeggen dat IS een olieveld heeft bezet waar ze ruim 2 miljoen dollar per dag mee verdienen. Hoe komen een stel opstandelingen aan olie-installaties? Mensen nemen alles maar klakkeloos aan van de massamedia en ze stellen geen kritische vragen.
In werkelijkheid is ISIS/IS opgericht door Israël en de Verenigde Staten. Het hoofd van IS, Al-Baghdadi, is in werkelijkheid Simon Elliot, een geheim agent van Mossad, de geheime dienst van Israël: http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/.
Doel? Chaos creëren, burgers bang maken door te zeggen dat er tegenwoordig overal weer aanslagen kunnen worden gepleegd en onder het mom van veiligheid de overheidscontrole op burgers nog verder aanscherpen. De VS, Israël en overige bondgenoten zijn langzaam toe aan het werken naar een nieuwe wereldorde: een wereldregering waarbij de VS een centrale rol zal spelen. Obama had het in een speech in juli al voorzichtig over deze nieuwe orde: "People are anxious (...) the old order isn't holding". Tevens voegde hij er recent aan toe dat de VS en haar bondgenoten de wereldorde bewaken.
Zouden dit soort dingen besproken worden op Bilderberg-conferenties, waar geen media bij aanwezig mag zijn en waar wij geen inkijk in krijgen? Is het wenselijk dat democratisch gekozen volksvertegenwoordigers geheime bijeenkomsten houden met andere politici, invloedrijke mensen uit het zakenleven en met machtige families als de Rockefellers?
Klacht: IS is in het leven geroepen door de VS en Israël. Overheden maken burgers, net als na de aanslagen op 9/11, bang dat er grote risico's zijn en onder het mom van veiligheid kan er flink getornd worden aan burgerrechten en kunnen de mensen achter de schermen langzaam toewerken naar de "nieuwe orde".
Laat je niet opjagen en neem niet alles wat tot je komt via de massamedia klakkeloos aan, zonder zelf kritisch over de inhoud na te denken.
In de regel zit hier weinig verschil tussen helaas.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:05 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat kruisvaarders meer satanisch ingesteld zijn dan wel christelijk.
Doe je UI eens even heel snel normaal hee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:37 schreef TwentyFourr het volgende:
Oh mijn god je bent echt het orakel dat de wereld nodig heeft
Taliban=FBI/CIA/NSAquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat de Taliban ook door de VS gesteund is in de Sovjet-Afghanistanoorlog???!!!
Zolang je je daar maar bewust van bent.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
In de regel zit hier weinig verschil tussen helaas.
Beetje respect voor Otto, mijn jongenquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe je UI eens even heel snel normaal hee.
Daar ben ik me pijnlijk van bewust.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:41 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Zolang je je daar maar bewust van bent.
Het lijkt me niet meer dan logisch dat alle federale Amerikaanse instellingen in handen zijn van zionisten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je mist hier de link met Israel te plaatsen, ga terug naar af.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan logisch dat alle federale Amerikaanse instellingen in handen zijn van zionisten.
Tof. Gebruik je toevallig ook Norman Finkelstein als een van je bronnen? Zowel zijn persoonlijke situatie als zijn gedachtegoed is goed om te lezen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:03 schreef Chocovloek het volgende:
Ik heb wel eens gedacht dat het voor Israël wel héél convenient was, dat ISIS ontstond vlak na Operation Protective Edge.. Ja iemand moet aantonen hoe kut die moslims wel niet zijn he. Palestijnen zijn ook moslims. Ergo, palestijnen zijn pigfucking monsters die het licht in de ogen niet waard zijn. Aldus Israël.
Israël is machtiger dan veel mensen denken, ik ben er nu een research paper over aan het schrijven dus ik doe hier veel onderzoek naar. Vind het ontzettend interessant en zie ook steeds meer verbanden die niet zo voor de hand liggen.
Het zij zo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daar ben ik me pijnlijk van bewust.
Norman Finkelsteinquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tof. Gebruik je toevallig ook Norman Finkelstein als een van je bronnen? Zowel zijn persoonlijke situatie als zijn gedachtegoed is goed om te lezen.
Overtuigend bewijs, ik weet zeker dat het niet anders kan dan dat dit in combinatie met de research paper van de andere user tot een internationale strafzaak gaat leiden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoom in op de stoel waarop die kerel zit:
[ afbeelding ]
Bovendien is Obama ook een Mossad agent:quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:54 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Overtuigend bewijs, ik weet zeker dat het niet anders kan dan dat dit in combinatie met de research paper van de andere user tot een internationale strafzaak gaat leiden.
Wilders zit dan ook in het complot waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bovendien is Obama ook een Mossad agent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Zie ook de 51 sterren!!! op deze foto niet te zien, massamedia foto maar ik heb de raw foto.)
Boom, Obama en de uiteindelijke baas van Mossad op één foto. Obama=Mossad.
Het net sluit zich, de zweetdruppels vallen en de politie is onderweg. Een climax, dat ik dat op deze vrijdag mag meemaken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bovendien is Obama ook een Mossad agent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Zie ook de 51 sterren!!! op deze foto niet te zien, massamedia foto maar ik heb de raw foto.)
Boom, Obama en de uiteindelijke baas van Mossad op één foto. Obama=Mossad.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wilders zit dan ook in het complot waarschijnlijk.
Ha, sheeple.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:03 schreef Biefstuk het volgende:
Voederbietel, post eens een foto van je aluhoedje
Israël staat op nummer 1 qua profilingstechnieken en luchthavenbewaking, ze zouden vrijwel zeker opgemerkt worden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb me weleens afgevraagd waarom de Taliban nooit Israël heeft aangevallen. Zoals jullie weten is de Taliban in de jaren '80 in het leven geroepen door de Verenigde Staten om te strijden tegen de Sovjet-Unie.
Post hoc ergo propter hoc, klassieke drogreden, probeer aub ook te falsificeren ipv naar bevestigende bronnen en materiaal te zoeken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:03 schreef Chocovloek het volgende:
Ik heb wel eens gedacht dat het voor Israël wel héél convenient was, dat ISIS ontstond vlak na Operation Protective Edge.. Ja iemand moet aantonen hoe kut die moslims wel niet zijn he. Palestijnen zijn ook moslims. Ergo, palestijnen zijn pigfucking monsters die het licht in de ogen niet waard zijn. Aldus Israël.
Israël is machtiger dan veel mensen denken, ik ben er nu een research paper over aan het schrijven dus ik doe hier veel onderzoek naar. Vind het ontzettend interessant en zie ook steeds meer verbanden die niet zo voor de hand liggen.
Mooie is dat ie juist tegen het autistische aan álles met checkbare bronnen onderbouwt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:51 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Norman Finkelstein![]()
Gesponsord door olie-dollars een beetje ongefundeerd schreeuwen over en marginaliseren van de holocausteen vijand van zowel Israel als de vrije samenleving
Dat zit wel snor schatquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:15 schreef primakov het volgende:
[..]
Post hoc ergo propter hoc, klassieke drogreden, probeer aub ook te falsificeren ipv naar bevestigende bronnen en materiaal te zoeken.
Dank. Ik ben blij dat je de OP waardeert.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Uitstekende post en eindelijk weer een KLB-draad met inhoud.![]()
Bedankt voor de energie die je in deze draad hebt gestoken.
Die laten zich, net als wij, opjutten. Zij doen in feite niks anders dan de bondgenoten van de VS/Israël: vechten in Syrië en Irak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:50 schreef Chewie het volgende:
Het is ook wel weer een absurde complottheorie.
Stel nu dat het werkelijk zo is dat IS een uitvinding is van Israel/VS, hoe dom zijn die moslims die zich vrijwillig aanmelden om mee te vechten met IS dan wel niet?
Als je goed leest zie je dat er eerder vandaag gewoon is gediscussieerd met wederzijds respect. Als je het niveau van overal huil-lach-smiley's posten bent ontstegen kun je misschien een keertje meedoen met een discussie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:51 schreef .sfinx het volgende:
En dan vind ts het raar dat niemand hem serieus neemt
jonge dit ga ik niet eens lezen allemaal, hier heb ik geen discussie voor nodig om te bewijzen dat het gewoon pure onzin isquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je dat er eerder vandaag gewoon is gediscussieerd met wederzijds respect. Als je het niveau van overal huil-lach-smiley's posten bent ontstegen kun je misschien een keertje meedoen met een discussie.
Ook goed, knul. Fijne avond.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:56 schreef .sfinx het volgende:
[..]
jonge dit ga ik niet eens lezen allemaal, hier heb ik geen discussie voor nodig om te bewijzen dat het gewoon pure onzin is
Niet geloven dat Bin Laden werd getrained door CIAquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:36 schreef getfitbysmith het volgende:
Ja en Bin Laden was zeker ex CIA?
Nee, dat doen gelovigen inderdaad nooit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 07:55 schreef NoInspiration het volgende:
Als het puur gebaseerd was op een islamitische staat, zouden ze hun medegelovigen niet doden
en bedreigen..
lol, hij lijkt er een beetje op, maar dat is niet dezelfde persoon hoor. zn ogen zijn anders.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Aanhangers van IS kunnen nu zogenaamd door heel Europa en de VS aanslagen plegen (er lopen al militairen op straat in New York) en dan zou de Taliban geen aanhangers in Israël kunnen hebben?
Ik neem inderdaad niet alles van de massamedia over. Recent kwam nog naar voren dat de NOS had zitten knoeien met beelden van Poetin. Ze hadden getoond hoe een Britse journalist een vraag stelde aan Poetin en in het volgende shot zag je Poetin weglopen. De rauwe beelden lieten echter zien dat Poetin de journalist keurig minutenlang antwoord gaf.
En dat IS-leider Abu Bakr al-Baghdadi in werkelijkheid een Mossad-agent is, is anderen opgevallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook zo'n geweldig diepzinnige uitspraak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:31 schreef Copthorne het volgende:
Verdeel en heers. Een tactiek die de oude Romeinen al met succes gebruikten.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:47 schreef Fanest het volgende:
pfff al die bullshit conspiracy theorieën zijn gewoon te belachelijk voor woorden
''De Amerikaanse regering heeft Kennedy vermoord''![]()
''De CIA zit achter 9/11''![]()
''IS is opgericht door de VS en Israël''![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo belachelijk? Er is niks belachelijks aan het feit dat de CIA Bin Laden financierde tegen de Russen bv? En sowieso leven we niet in een wereld van simpliciteit, als je serieus denkt dat wereldpolitiek verloopt zoals in CoD dan ben jij degene die achter de feiten aanloopt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:47 schreef Fanest het volgende:
pfff al die bullshit conspiracy theorieën zijn gewoon te belachelijk voor woorden
''De Amerikaanse regering heeft Kennedy vermoord''![]()
''De CIA zit achter 9/11''![]()
''IS is opgericht door de VS en Israël''![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd, je bestrijdt hem op grond van een uitspraak die hij nooit gedaan heeft. Jij bent klaar voor BNW.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:54 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[..]
Hoezo belachelijk? Er is niks belachelijks aan het feit dat de CIA Bin Laden financierde tegen de Russen bv? En sowieso leven we niet in een wereld van simpliciteit, als je serieus denkt dat wereldpolitiek verloopt zoals in CoD dan ben jij degene die achter de feiten aanloopt.
Je onderschat écht waar mensen toe in staat zijn.
Gefeliciteerd, jij bent een goed exemplaar van een gehoorzame en gehersenspoelde burger.
Ik doel o p 9-11quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bestrijdt hem op grond van een uitspraak die hij nooit gedaan heeft. Jij bent klaar voor BNW.
Dat is je reinste onzin. Bovendien toont dat niet aan dat hij niet beseft waartoe mensen in staat zijn.quote:
En het is je reinste onzin omdat wat...? JIJ het zegt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is je reinste onzin. Bovendien toont dat niet aan dat hij niet beseft waartoe mensen in staat zijn.
Man, je lult uit je communistische nek.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:41 schreef RodeNek het volgende:
[..]
En het is je reinste onzin omdat wat...? JIJ het zegt?
Altijd die semi-intellectuelen weer (lees: hbo).
quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Man, je lult uit je communistische nek.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:52 schreef GhpH het volgende:
Ts, de reden waarom postnatale abortus goedgekeurd moet worden.
Tevens, conspiracy gekkies
Als men iets in de schoenen van zionisten begint te schuiven dan kan je al ruiken waar deze shit naar toe gaat
niet weten dat alle problemen in het midden-oosten door dat zionistische tuig komt. Waarom denk je dat de taliban israel niet aanviel?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:52 schreef GhpH het volgende:
Yasmina Haifi, de reden waarom postnatale abortus goedgekeurd moet worden.
Tevens, conspiracy gekkies
Als men iets in de schoenen van zionisten begint te schuiven dan kan je al ruiken waar deze shit naar toe gaat
Ik onderschat niet waar mensen aan toe zijn; ik denk slechts dat veel conspiracy theorieën totaal niet logisch zijn. Daarnaast vind ik het irritant wanneer mensen mij verwijten 'alles te geloven wat in het nieuws gezegd wordt'.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:54 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[..]
Hoezo belachelijk? Er is niks belachelijks aan het feit dat de CIA Bin Laden financierde tegen de Russen bv? En sowieso leven we niet in een wereld van simpliciteit, als je serieus denkt dat wereldpolitiek verloopt zoals in CoD dan ben jij degene die achter de feiten aanloopt.
Je onderschat écht waar mensen toe in staat zijn.
Gefeliciteerd, jij bent een goed exemplaar van een gehoorzame en gehersenspoelde burger.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
niet weten dat alle problemen in het midden-oosten door dat zionistische tuig komt. Waarom denk je dat de taliban israel niet aanviel?
Helemaal mee eens. De complotdenkers zijn eigenlijk zelf schapen want zonder na te denken nemen ze alles maar aan wat verdacht klinkt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:08 schreef Fanest het volgende:
[..]
Ik onderschat niet waar mensen aan toe zijn; ik denk slechts dat veel conspiracy theorieën totaal niet logisch zijn. Daarnaast vind ik het irritant wanneer mensen mij verwijten 'alles te geloven wat in het nieuws gezegd wordt'.
Het ironische aan deze uitspraak, is dat de bronnen die in het algemene nieuws gebruikt worden meestal een stuk betrouwbaar, duidelijker en aannemelijker zijn dan de secundaire 'bronnen' van de een of andere random blogger of columnist met wat fantasie. Waarom weet ik niet, maar veel mensen geloven dat soort grapjassen wel terwijl ze de bronnen van bijvoorbeeld de NOS allemaal propaganda en leugens vinden.
grappig dat je dat zegt tegen iemand die bovengemiddeld intelligent is met een iq van 122quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:40 schreef GhpH het volgende:
[..]Jij hebt sowieso al geen recht op discussie door je gebrek aan intelligentie.
Jij vast en zeker manquote:Op zondag 28 september 2014 08:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
grappig dat je dat zegt tegen iemand die bovengemiddeld intelligent is met een iq van 122
Vind het grappig hoe ze telkens hetzelfde zeggen.quote:Op zondag 28 september 2014 08:52 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De complotdenkers zijn eigenlijk zelf schapen want zonder na te denken nemen ze alles maar aan wat verdacht klinkt.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was weer een goed moment om te stoppen met lezen.
Op een andere site staat dat er helemaal geen bewijs is dat die uitspraken en documenten door Snowden zijn vrijgegeven....quote:Op zondag 28 september 2014 12:13 schreef Ambition het volgende:
En hoe komt Edward Snowden bij dezelfde onzin vraag ik mr af http://m.liveleak.com/view?i=76b_1406255768
En die bullshit dan wel gelovenquote:Op zondag 28 september 2014 12:13 schreef Ambition het volgende:
En hoe komt Edward Snowden bij dezelfde onzin vraag ik mr af http://m.liveleak.com/view?i=76b_1406255768
Ach, je weet toch niet wat je moet geloven. Vraag me wel af hoe een stelletje sand people militaire tactieken kan toepassen en weten hoe ze tanks en blackhawks moeten besturen.quote:Op zondag 28 september 2014 13:29 schreef Fanest het volgende:
[..]
En die bullshit dan wel geloven
De link die je geeft bevat twee links naar andere nieuwsites met soortgelijke artikelen die betrouwbaar noch logisch zijn. En die twee websites bevatten al helemaal geen enkele bron, gewoon een stuk tekst zonder enige verwijzing.
Dus omdat iemand afkomstig is uit een woestijnachtig gebied is het verwonderlijk wanneer hij een militaire tactiek weet toe te passen? Dergelijk onverholen racisme zie je wel vaker bij complotdenkers. "Je denkt toch niet dat negentien Arabieren dit voor elkaar kunnen krijgen?"quote:Op zondag 28 september 2014 14:58 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ach, je weet toch niet wat je moet geloven. Vraag me wel af hoe een stelletje sand people militaire tactieken kan toepassen en weten hoe ze tanks en blackhawks moeten besturen.
1) IS is goed georganiseerd en bestaat uit ervaren vechters waarvan de meesten waarschijnlijk ook in het leger hebben gediend. Zo kunnen ze vaardigheden overbrengen aan nieuwelingen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:58 schreef Ambition het volgende:
Vraag me wel af hoe een stelletje sand people militaire tactieken kan toepassen en weten hoe ze tanks en blackhawks moeten besturen.
Er zit ook gewoon een goede basis op de eerste pagina, dan krijg je vanzelf wel discussie.quote:
Je argument bestaat dus volledig uit onwetenheid en dus zoek je allemaal losse stukjes om die samen tot een geheel makenquote:Op zondag 28 september 2014 14:58 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ach, je weet toch niet wat je moet geloven. Vraag me wel af hoe een stelletje sand people militaire tactieken kan toepassen en weten hoe ze tanks en blackhawks moeten besturen.
Feit blijft dat dit wel de schuld van de VS is, verwacht dat je met je tunnelvisie er weinig van zal begrijpen. De Sunni minderheid (Saddam) was lang aan de macht. En als Uncle Sam langskomt voor de olie of de regio verder te destabliseren zijn ze er blijkbaar niet van bewust dat de Shia meerderheid de Sunni's gaan onderdrukken. Combineer dat met de miljarden aan wapens en meuk die de VS geleverd heeft aan Irak en je krijgt geheid weer een leger van geweldadig verzet. Tevens hebben ze het leger onvoldoende getrained want leg mij eens uit waarom een getrained leger waar miljarden in is gestoken binnen enkele dagen zoveel terrein weet te verliezen?
En nu moeten ze weer het zooitje zogenaamd opruimen, en ze worden nu beschoten door hun eigen wapens. Of zie ik het nou helemaal fout
quote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dus omdat iemand afkomstig is uit een woestijnachtig gebied is het verwonderlijk wanneer hij een militaire tactiek weet toe te passen? Dergelijk onverholen racisme zie je wel vaker bij complotdenkers. "Je denkt toch niet dat negentien Arabieren dit voor elkaar kunnen krijgen?"
1. IS blijft een semi-guerilla groepering waar de meerderheid bestaat uit Soennitische Syriërs of Soennieten van de omringende landen. Over het algemeen (Bekijk maar eens de volledige uitzending van Vice) zijn het een stel ongeorganiseerde loyalisten die niet bang zijn om te sterven. Om het even te verduidelijken, aangezien je blijkbaar niet capabel genoeg bent om verder te lezen; de VS hebben een slordige 25 miljard euro gepompt in het trainen, bewapenen, en het huisvesten van het leger in Irak. Bron: http://www.globalsecurity(...)arning-from-iraq.pdfquote:Op zondag 28 september 2014 21:08 schreef Fanest het volgende:
[..]
1) IS is goed georganiseerd en bestaat uit ervaren vechters waarvan de meesten waarschijnlijk ook in het leger hebben gediend. Zo kunnen ze vaardigheden overbrengen aan nieuwelingen.
2) Tanks zijn niet bepaald moeilijk te besturen.
3) Voor zover ik weet gebruikt IS geen gevechtshelikopters.
1) Ik zie niet echt in waarom IS dan geen georganiseerde groep is, dat de meerderheid uit Soennitische Syriërs bestaat zegt helemaal niks; semi-guerilla is de naam die jij eraan geeft. Overigens, niet bang zijn om te sterven is van harte welkom in iedere strijdmacht. IS is best goed georganiseerd, in de Vice mini-serie zie je hoe de administratie verloopt and hoe burgers worden gecontroleeerd of zij de regels wel volgen. Op het nogal wanhopige ad hominem argument ga ik maar even niet in.quote:Op maandag 29 september 2014 02:11 schreef Ambition het volgende:
[..]Hier ga ik dus niet eens inhoudelijk op reageren.
[..]
1. IS blijft een semi-guerilla groepering waar de meerderheid bestaat uit Soennitische Syriërs of Soennieten van de omringende landen. Over het algemeen (Bekijk maar eens de volledige uitzending van Vice) zijn het een stel ongeorganiseerde loyalisten die niet bang zijn om te sterven. Om het even te verduidelijken, aangezien je blijkbaar niet capabel genoeg bent om verder te lezen; de VS hebben een slordige 25 miljard euro gepompt in het trainen, bewapenen, en het huisvesten van het leger in Irak. Bron: http://www.globalsecurity(...)arning-from-iraq.pdf
Al zou je een strijdkracht hebben die persoonlijk getrained is door Mossad, hoe kan dit?
2. Besturen zal meevallen, effectief gebruiken in een veldslag zal wat moeilijker worden, zonder de vereiste training.
3. Sla google er maar op na, heb even geen zin om dit voor je te gaan opzoeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |