Die laten zich, net als wij, opjutten. Zij doen in feite niks anders dan de bondgenoten van de VS/Israël: vechten in Syrië en Irak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:50 schreef Chewie het volgende:
Het is ook wel weer een absurde complottheorie.
Stel nu dat het werkelijk zo is dat IS een uitvinding is van Israel/VS, hoe dom zijn die moslims die zich vrijwillig aanmelden om mee te vechten met IS dan wel niet?
Als je goed leest zie je dat er eerder vandaag gewoon is gediscussieerd met wederzijds respect. Als je het niveau van overal huil-lach-smiley's posten bent ontstegen kun je misschien een keertje meedoen met een discussie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:51 schreef .sfinx het volgende:
En dan vind ts het raar dat niemand hem serieus neemt
jonge dit ga ik niet eens lezen allemaal, hier heb ik geen discussie voor nodig om te bewijzen dat het gewoon pure onzin isquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je dat er eerder vandaag gewoon is gediscussieerd met wederzijds respect. Als je het niveau van overal huil-lach-smiley's posten bent ontstegen kun je misschien een keertje meedoen met een discussie.
Ook goed, knul. Fijne avond.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:56 schreef .sfinx het volgende:
[..]
jonge dit ga ik niet eens lezen allemaal, hier heb ik geen discussie voor nodig om te bewijzen dat het gewoon pure onzin is
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb me weleens afgevraagd waarom de Taliban nooit Israël heeft aangevallen.
Niet geloven dat Bin Laden werd getrained door CIAquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:36 schreef getfitbysmith het volgende:
Ja en Bin Laden was zeker ex CIA?
Nee, dat doen gelovigen inderdaad nooit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 07:55 schreef NoInspiration het volgende:
Als het puur gebaseerd was op een islamitische staat, zouden ze hun medegelovigen niet doden
en bedreigen..
lol, hij lijkt er een beetje op, maar dat is niet dezelfde persoon hoor. zn ogen zijn anders.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Aanhangers van IS kunnen nu zogenaamd door heel Europa en de VS aanslagen plegen (er lopen al militairen op straat in New York) en dan zou de Taliban geen aanhangers in Israël kunnen hebben?
Ik neem inderdaad niet alles van de massamedia over. Recent kwam nog naar voren dat de NOS had zitten knoeien met beelden van Poetin. Ze hadden getoond hoe een Britse journalist een vraag stelde aan Poetin en in het volgende shot zag je Poetin weglopen. De rauwe beelden lieten echter zien dat Poetin de journalist keurig minutenlang antwoord gaf.
En dat IS-leider Abu Bakr al-Baghdadi in werkelijkheid een Mossad-agent is, is anderen opgevallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas heb ik hierover niks teruggelezen of teruggezien bij de massamedia. Het past ook niet in het plaatje dat al maanden door hen van de situatie wordt geschetst.
Dit is ook zo'n geweldig diepzinnige uitspraak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:31 schreef Copthorne het volgende:
Verdeel en heers. Een tactiek die de oude Romeinen al met succes gebruikten.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:47 schreef Fanest het volgende:
pfff al die bullshit conspiracy theorieën zijn gewoon te belachelijk voor woorden
''De Amerikaanse regering heeft Kennedy vermoord''![]()
''De CIA zit achter 9/11''![]()
''IS is opgericht door de VS en Israël''![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo belachelijk? Er is niks belachelijks aan het feit dat de CIA Bin Laden financierde tegen de Russen bv? En sowieso leven we niet in een wereld van simpliciteit, als je serieus denkt dat wereldpolitiek verloopt zoals in CoD dan ben jij degene die achter de feiten aanloopt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:47 schreef Fanest het volgende:
pfff al die bullshit conspiracy theorieën zijn gewoon te belachelijk voor woorden
''De Amerikaanse regering heeft Kennedy vermoord''![]()
''De CIA zit achter 9/11''![]()
''IS is opgericht door de VS en Israël''![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd, je bestrijdt hem op grond van een uitspraak die hij nooit gedaan heeft. Jij bent klaar voor BNW.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:54 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[..]
Hoezo belachelijk? Er is niks belachelijks aan het feit dat de CIA Bin Laden financierde tegen de Russen bv? En sowieso leven we niet in een wereld van simpliciteit, als je serieus denkt dat wereldpolitiek verloopt zoals in CoD dan ben jij degene die achter de feiten aanloopt.
Je onderschat écht waar mensen toe in staat zijn.
Gefeliciteerd, jij bent een goed exemplaar van een gehoorzame en gehersenspoelde burger.
Ik doel o p 9-11quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bestrijdt hem op grond van een uitspraak die hij nooit gedaan heeft. Jij bent klaar voor BNW.
Dat is je reinste onzin. Bovendien toont dat niet aan dat hij niet beseft waartoe mensen in staat zijn.quote:
En het is je reinste onzin omdat wat...? JIJ het zegt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is je reinste onzin. Bovendien toont dat niet aan dat hij niet beseft waartoe mensen in staat zijn.
Man, je lult uit je communistische nek.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:41 schreef RodeNek het volgende:
[..]
En het is je reinste onzin omdat wat...? JIJ het zegt?
Altijd die semi-intellectuelen weer (lees: hbo).
quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Man, je lult uit je communistische nek.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:52 schreef GhpH het volgende:
Ts, de reden waarom postnatale abortus goedgekeurd moet worden.
Tevens, conspiracy gekkies
Als men iets in de schoenen van zionisten begint te schuiven dan kan je al ruiken waar deze shit naar toe gaat
niet weten dat alle problemen in het midden-oosten door dat zionistische tuig komt. Waarom denk je dat de taliban israel niet aanviel?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:52 schreef GhpH het volgende:
Yasmina Haifi, de reden waarom postnatale abortus goedgekeurd moet worden.
Tevens, conspiracy gekkies
Als men iets in de schoenen van zionisten begint te schuiven dan kan je al ruiken waar deze shit naar toe gaat
Ik onderschat niet waar mensen aan toe zijn; ik denk slechts dat veel conspiracy theorieën totaal niet logisch zijn. Daarnaast vind ik het irritant wanneer mensen mij verwijten 'alles te geloven wat in het nieuws gezegd wordt'.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:54 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[..]
Hoezo belachelijk? Er is niks belachelijks aan het feit dat de CIA Bin Laden financierde tegen de Russen bv? En sowieso leven we niet in een wereld van simpliciteit, als je serieus denkt dat wereldpolitiek verloopt zoals in CoD dan ben jij degene die achter de feiten aanloopt.
Je onderschat écht waar mensen toe in staat zijn.
Gefeliciteerd, jij bent een goed exemplaar van een gehoorzame en gehersenspoelde burger.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
niet weten dat alle problemen in het midden-oosten door dat zionistische tuig komt. Waarom denk je dat de taliban israel niet aanviel?
Helemaal mee eens. De complotdenkers zijn eigenlijk zelf schapen want zonder na te denken nemen ze alles maar aan wat verdacht klinkt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:08 schreef Fanest het volgende:
[..]
Ik onderschat niet waar mensen aan toe zijn; ik denk slechts dat veel conspiracy theorieën totaal niet logisch zijn. Daarnaast vind ik het irritant wanneer mensen mij verwijten 'alles te geloven wat in het nieuws gezegd wordt'.
Het ironische aan deze uitspraak, is dat de bronnen die in het algemene nieuws gebruikt worden meestal een stuk betrouwbaar, duidelijker en aannemelijker zijn dan de secundaire 'bronnen' van de een of andere random blogger of columnist met wat fantasie. Waarom weet ik niet, maar veel mensen geloven dat soort grapjassen wel terwijl ze de bronnen van bijvoorbeeld de NOS allemaal propaganda en leugens vinden.
grappig dat je dat zegt tegen iemand die bovengemiddeld intelligent is met een iq van 122quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:40 schreef GhpH het volgende:
[..]Jij hebt sowieso al geen recht op discussie door je gebrek aan intelligentie.
Jij vast en zeker manquote:Op zondag 28 september 2014 08:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
grappig dat je dat zegt tegen iemand die bovengemiddeld intelligent is met een iq van 122
Vind het grappig hoe ze telkens hetzelfde zeggen.quote:Op zondag 28 september 2014 08:52 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De complotdenkers zijn eigenlijk zelf schapen want zonder na te denken nemen ze alles maar aan wat verdacht klinkt.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was weer een goed moment om te stoppen met lezen.
Op een andere site staat dat er helemaal geen bewijs is dat die uitspraken en documenten door Snowden zijn vrijgegeven....quote:Op zondag 28 september 2014 12:13 schreef Ambition het volgende:
En hoe komt Edward Snowden bij dezelfde onzin vraag ik mr af http://m.liveleak.com/view?i=76b_1406255768
En die bullshit dan wel gelovenquote:Op zondag 28 september 2014 12:13 schreef Ambition het volgende:
En hoe komt Edward Snowden bij dezelfde onzin vraag ik mr af http://m.liveleak.com/view?i=76b_1406255768
Ach, je weet toch niet wat je moet geloven. Vraag me wel af hoe een stelletje sand people militaire tactieken kan toepassen en weten hoe ze tanks en blackhawks moeten besturen.quote:Op zondag 28 september 2014 13:29 schreef Fanest het volgende:
[..]
En die bullshit dan wel geloven
De link die je geeft bevat twee links naar andere nieuwsites met soortgelijke artikelen die betrouwbaar noch logisch zijn. En die twee websites bevatten al helemaal geen enkele bron, gewoon een stuk tekst zonder enige verwijzing.
Dus omdat iemand afkomstig is uit een woestijnachtig gebied is het verwonderlijk wanneer hij een militaire tactiek weet toe te passen? Dergelijk onverholen racisme zie je wel vaker bij complotdenkers. "Je denkt toch niet dat negentien Arabieren dit voor elkaar kunnen krijgen?"quote:Op zondag 28 september 2014 14:58 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ach, je weet toch niet wat je moet geloven. Vraag me wel af hoe een stelletje sand people militaire tactieken kan toepassen en weten hoe ze tanks en blackhawks moeten besturen.
1) IS is goed georganiseerd en bestaat uit ervaren vechters waarvan de meesten waarschijnlijk ook in het leger hebben gediend. Zo kunnen ze vaardigheden overbrengen aan nieuwelingen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:58 schreef Ambition het volgende:
Vraag me wel af hoe een stelletje sand people militaire tactieken kan toepassen en weten hoe ze tanks en blackhawks moeten besturen.
Er zit ook gewoon een goede basis op de eerste pagina, dan krijg je vanzelf wel discussie.quote:
Je argument bestaat dus volledig uit onwetenheid en dus zoek je allemaal losse stukjes om die samen tot een geheel makenquote:Op zondag 28 september 2014 14:58 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ach, je weet toch niet wat je moet geloven. Vraag me wel af hoe een stelletje sand people militaire tactieken kan toepassen en weten hoe ze tanks en blackhawks moeten besturen.
Feit blijft dat dit wel de schuld van de VS is, verwacht dat je met je tunnelvisie er weinig van zal begrijpen. De Sunni minderheid (Saddam) was lang aan de macht. En als Uncle Sam langskomt voor de olie of de regio verder te destabliseren zijn ze er blijkbaar niet van bewust dat de Shia meerderheid de Sunni's gaan onderdrukken. Combineer dat met de miljarden aan wapens en meuk die de VS geleverd heeft aan Irak en je krijgt geheid weer een leger van geweldadig verzet. Tevens hebben ze het leger onvoldoende getrained want leg mij eens uit waarom een getrained leger waar miljarden in is gestoken binnen enkele dagen zoveel terrein weet te verliezen?
En nu moeten ze weer het zooitje zogenaamd opruimen, en ze worden nu beschoten door hun eigen wapens. Of zie ik het nou helemaal fout
quote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dus omdat iemand afkomstig is uit een woestijnachtig gebied is het verwonderlijk wanneer hij een militaire tactiek weet toe te passen? Dergelijk onverholen racisme zie je wel vaker bij complotdenkers. "Je denkt toch niet dat negentien Arabieren dit voor elkaar kunnen krijgen?"
1. IS blijft een semi-guerilla groepering waar de meerderheid bestaat uit Soennitische Syriërs of Soennieten van de omringende landen. Over het algemeen (Bekijk maar eens de volledige uitzending van Vice) zijn het een stel ongeorganiseerde loyalisten die niet bang zijn om te sterven. Om het even te verduidelijken, aangezien je blijkbaar niet capabel genoeg bent om verder te lezen; de VS hebben een slordige 25 miljard euro gepompt in het trainen, bewapenen, en het huisvesten van het leger in Irak. Bron: http://www.globalsecurity(...)arning-from-iraq.pdfquote:Op zondag 28 september 2014 21:08 schreef Fanest het volgende:
[..]
1) IS is goed georganiseerd en bestaat uit ervaren vechters waarvan de meesten waarschijnlijk ook in het leger hebben gediend. Zo kunnen ze vaardigheden overbrengen aan nieuwelingen.
2) Tanks zijn niet bepaald moeilijk te besturen.
3) Voor zover ik weet gebruikt IS geen gevechtshelikopters.
1) Ik zie niet echt in waarom IS dan geen georganiseerde groep is, dat de meerderheid uit Soennitische Syriërs bestaat zegt helemaal niks; semi-guerilla is de naam die jij eraan geeft. Overigens, niet bang zijn om te sterven is van harte welkom in iedere strijdmacht. IS is best goed georganiseerd, in de Vice mini-serie zie je hoe de administratie verloopt and hoe burgers worden gecontroleeerd of zij de regels wel volgen. Op het nogal wanhopige ad hominem argument ga ik maar even niet in.quote:Op maandag 29 september 2014 02:11 schreef Ambition het volgende:
[..]Hier ga ik dus niet eens inhoudelijk op reageren.
[..]
1. IS blijft een semi-guerilla groepering waar de meerderheid bestaat uit Soennitische Syriërs of Soennieten van de omringende landen. Over het algemeen (Bekijk maar eens de volledige uitzending van Vice) zijn het een stel ongeorganiseerde loyalisten die niet bang zijn om te sterven. Om het even te verduidelijken, aangezien je blijkbaar niet capabel genoeg bent om verder te lezen; de VS hebben een slordige 25 miljard euro gepompt in het trainen, bewapenen, en het huisvesten van het leger in Irak. Bron: http://www.globalsecurity(...)arning-from-iraq.pdf
Al zou je een strijdkracht hebben die persoonlijk getrained is door Mossad, hoe kan dit?
2. Besturen zal meevallen, effectief gebruiken in een veldslag zal wat moeilijker worden, zonder de vereiste training.
3. Sla google er maar op na, heb even geen zin om dit voor je te gaan opzoeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |