Die laten zich, net als wij, opjutten. Zij doen in feite niks anders dan de bondgenoten van de VS/Israël: vechten in Syrië en Irak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:50 schreef Chewie het volgende:
Het is ook wel weer een absurde complottheorie.
Stel nu dat het werkelijk zo is dat IS een uitvinding is van Israel/VS, hoe dom zijn die moslims die zich vrijwillig aanmelden om mee te vechten met IS dan wel niet?
Als je goed leest zie je dat er eerder vandaag gewoon is gediscussieerd met wederzijds respect. Als je het niveau van overal huil-lach-smiley's posten bent ontstegen kun je misschien een keertje meedoen met een discussie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:51 schreef .sfinx het volgende:
En dan vind ts het raar dat niemand hem serieus neemt
jonge dit ga ik niet eens lezen allemaal, hier heb ik geen discussie voor nodig om te bewijzen dat het gewoon pure onzin isquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je dat er eerder vandaag gewoon is gediscussieerd met wederzijds respect. Als je het niveau van overal huil-lach-smiley's posten bent ontstegen kun je misschien een keertje meedoen met een discussie.
Ook goed, knul. Fijne avond.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:56 schreef .sfinx het volgende:
[..]
jonge dit ga ik niet eens lezen allemaal, hier heb ik geen discussie voor nodig om te bewijzen dat het gewoon pure onzin is
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb me weleens afgevraagd waarom de Taliban nooit Israël heeft aangevallen.
Niet geloven dat Bin Laden werd getrained door CIAquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:36 schreef getfitbysmith het volgende:
Ja en Bin Laden was zeker ex CIA?
Nee, dat doen gelovigen inderdaad nooit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 07:55 schreef NoInspiration het volgende:
Als het puur gebaseerd was op een islamitische staat, zouden ze hun medegelovigen niet doden
en bedreigen..
lol, hij lijkt er een beetje op, maar dat is niet dezelfde persoon hoor. zn ogen zijn anders.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Aanhangers van IS kunnen nu zogenaamd door heel Europa en de VS aanslagen plegen (er lopen al militairen op straat in New York) en dan zou de Taliban geen aanhangers in Israël kunnen hebben?
Ik neem inderdaad niet alles van de massamedia over. Recent kwam nog naar voren dat de NOS had zitten knoeien met beelden van Poetin. Ze hadden getoond hoe een Britse journalist een vraag stelde aan Poetin en in het volgende shot zag je Poetin weglopen. De rauwe beelden lieten echter zien dat Poetin de journalist keurig minutenlang antwoord gaf.
En dat IS-leider Abu Bakr al-Baghdadi in werkelijkheid een Mossad-agent is, is anderen opgevallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas heb ik hierover niks teruggelezen of teruggezien bij de massamedia. Het past ook niet in het plaatje dat al maanden door hen van de situatie wordt geschetst.
Dit is ook zo'n geweldig diepzinnige uitspraak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:31 schreef Copthorne het volgende:
Verdeel en heers. Een tactiek die de oude Romeinen al met succes gebruikten.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:47 schreef Fanest het volgende:
pfff al die bullshit conspiracy theorieën zijn gewoon te belachelijk voor woorden
''De Amerikaanse regering heeft Kennedy vermoord''![]()
''De CIA zit achter 9/11''![]()
''IS is opgericht door de VS en Israël''![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo belachelijk? Er is niks belachelijks aan het feit dat de CIA Bin Laden financierde tegen de Russen bv? En sowieso leven we niet in een wereld van simpliciteit, als je serieus denkt dat wereldpolitiek verloopt zoals in CoD dan ben jij degene die achter de feiten aanloopt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:47 schreef Fanest het volgende:
pfff al die bullshit conspiracy theorieën zijn gewoon te belachelijk voor woorden
''De Amerikaanse regering heeft Kennedy vermoord''![]()
''De CIA zit achter 9/11''![]()
''IS is opgericht door de VS en Israël''![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd, je bestrijdt hem op grond van een uitspraak die hij nooit gedaan heeft. Jij bent klaar voor BNW.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:54 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[..]
Hoezo belachelijk? Er is niks belachelijks aan het feit dat de CIA Bin Laden financierde tegen de Russen bv? En sowieso leven we niet in een wereld van simpliciteit, als je serieus denkt dat wereldpolitiek verloopt zoals in CoD dan ben jij degene die achter de feiten aanloopt.
Je onderschat écht waar mensen toe in staat zijn.
Gefeliciteerd, jij bent een goed exemplaar van een gehoorzame en gehersenspoelde burger.
Ik doel o p 9-11quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bestrijdt hem op grond van een uitspraak die hij nooit gedaan heeft. Jij bent klaar voor BNW.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |