De prijs van het bier?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:36 schreef Individual het volgende:
[..]
BNW lijkt me toch de beste plaats voor jouw theorieën. Het probleem met dit soort theorieën is dat het de aandacht afleidt van de echte problemen.
Israël en VS =/= joden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:38 schreef Raap het volgende:
Typisch dat zelfs hier de joden de schuld van krijgen.
Kan wel degelijk nuttig zijn. Politiek en bedrijfsleven is lang zo gescheiden niet, men kan daar wel moeilijk over gaan doen, maar uiteindelijk is de wereld zo dat het draait om geld. Een politicus die een beslissing neemt waardoor een multinational de benen neemt zal niet lang politicus zijn, een directeur die zijn bedrijf een investering laat doen op de vooravond van een politieke hervorming, zal niet lang directeur zijn. Beetje afstemming op elkaar is niet zo raar dus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hoe wenselijk is het dat die politici samenkomen met mensen uit het bedrijfsleven en met machtige families en dat er geen enkele controle van buitenaf is op wat daar besproken wordt?
Dan kunnen wij ons als burgers wel afvragen welke belangen er gediend worden door de politici. Welke belangen er voorop staan. En hoe democratisch onze rechtsstaat en die van bondgenoten is, als veel besluiten buiten het oog van het grote publiek worden genomen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan wel degelijk nuttig zijn. Politiek en bedrijfsleven is lang zo gescheiden niet, men kan daar wel moeilijk over gaan doen, maar uiteindelijk is de wereld zo dat het draait om geld. Een politicus die een beslissing neemt waardoor een multinational de benen neemt zal niet lang politicus zijn, een directeur die zijn bedrijf een investering laat doen op de vooravond van een politieke hervorming, zal niet lang directeur zijn. Beetje afstemming op elkaar is niet zo raar dus.
Of het wenselijk is dat dat achter gesloten deuren gebeurd, ik lig er niet zo snel wakker om; in Den Haag gebeurd er in de wandelgangen ook meer dan in de Tweede Kamer.
Bron?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:44 schreef Copthorne het volgende:
als veel besluiten buiten het oog van het grote publiek worden genomen.
Je zei zelf dat ook in Den Haag in de wandelgangen meer gebeurt dan in de Tweede Kamer.quote:
Duidelijk nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is gewoon dezelfde man. Precies hetzelfde gelaat.
Nee hoor niet vergeten maar blijkbaar ben jij niet zo goed op de hoogte van de situatie in Afghanistan in de jaren 80/90quote:Dat van de Bilderberg-conferenties is gewoon waar. Daar doen de deelnemers niet geheimzinnig over. Ze mogen de inhoud echter niet delen en dat doen ze dan ook niet. Tevens is de Taliban door de VS in het leven geroepen. Ook dat is een feit dat vaststaat, maar dat veel mensen alweer vergeten zijn.
Ik snap jouw houding niet om voor mij te gaan denken. Ben je simpel ofzo? Waar geef ik aan dat ik de officiele nieuwsbronnen per definitie voor waar aan neem?quote:Ik snap deze houding niet zo goed. Alles wat tot je komt via het journaal en via kranten en officiële nieuwsbronnen voor waar aannemen en de critici bekritiseren en plotseling keihard, sluitend bewijs eisen, terwijl je dit bewijs niet verlangt als bijvoorbeeld de NOS of een politicus ergens mee komt.
Dan zou ik even mijn ogen laten testen als ik jou was.quote:
Ik denk helemaal niet voor jou. Jij eist echter meer bewijs van mij blijkbaar, terwijl je het verhaal zoals dat tot ons komt via bijvoorbeeld de NOS wel oké vindt. Dat is tenminste wat ik opmaak uit jouw berichten. Correct me if I'm wrong.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:56 schreef Chewie het volgende:
Ik snap jouw houding niet om voor mij te gaan denken. Ben je simpel ofzo? Waar geef ik aan dat ik de officiele nieuwsbronnen per definitie voor waar aan neem?
Overleg ja, besluitvorming is iets anders, en dat gebeurt, op een paar instellingen na, altijd openbaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:52 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je zei zelf dat ook in Den Haag in de wandelgangen meer gebeurt dan in de Tweede Kamer.
Advies van iemand die niet kan lezen en denken, daar hecht ik niet zoveel waarde aanquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dan zou ik even mijn ogen laten testen als ik jou was.
Blijf je nu denken voor mij? Ik eis geen bewijs van je, ik stel alleen dat dit plaatje totaal niks zegt.quote:Ik denk helemaal niet voor jou. Jij eist echter meer bewijs van mij blijkbaar, terwijl je het verhaal zoals dat tot ons komt via bijvoorbeeld de NOS wel oké vindt. Dat is tenminste wat ik opmaak uit jouw berichten. Correct me if I'm wrong.
Waarom je zo persoonlijk moet worden snap ik niet. Ook eerder al met "Ben je simpel ofzo?"quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:01 schreef Chewie het volgende:
Advies van iemand die niet kan lezen en denken, daar hecht ik niet zoveel waarde aan
Dan moet je niet voor anderen gaan denken of conclussies trekken voor anderen. Dat is namelijk nogal persoonlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:03 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Waarom je zo persoonlijk moet worden snap ik niet. Ook eerder al met "Ben je simpel ofzo?"
Het feit dat ik een andere mening heb en anders over dingen denk dan jij wil niet zeggen dat ik niet kan lezen en denken. Sorry, hier ga ik niet aan meedoen.
Dat doe ik niet. Ik ga in op wat je beweert. Maar als iemand iets beweert dat niet waar is, dan kun je dat toch aangeven zonder direct opmerkingen te maken over iemands geestelijke gesteldheid?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor anderen gaan denken of conclussies trekken voor anderen. Dat is namelijk nogal persoonlijk.
Uitstekende post en eindelijk weer een KLB-draad met inhoud.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef Copthorne het volgende:
Goedemorgen,
Op 12 augustus j.l. twitterde een ambtenaar, die werkte bij het Nationaal Cyber Security Center met zaken die rechtstreeks te maken hebben met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid, het volgende:
[ afbeelding ]
De vraag is of deze ambtenaar maar wat roept of dat zij door haar werk wellicht toegang had tot bepaalde informatie.
Ik heb me weleens afgevraagd waarom de Taliban nooit Israël heeft aangevallen. Zoals jullie weten is de Taliban in de jaren '80 in het leven geroepen door de Verenigde Staten om te strijden tegen de Sovjet-Unie. Na de aanslagen op het WTC in 2001 werd de Taliban plotseling de grote vijand van het Westen. Men werd bang gemaakt en overheidscontrole werd aangescherpt onder het mom van veiligheid.
Nu hebben we ISIS, tegenwoordig ook wel IS genoemd. Hoe kan een relatief kleine terreurgroep aan zoveel geld komen en hoe komen ze aan zulke geavanceerde wapens? De laatste berichten zeggen dat IS een olieveld heeft bezet waar ze ruim 2 miljoen dollar per dag mee verdienen. Hoe komen een stel opstandelingen aan olie-installaties? Mensen nemen alles maar klakkeloos aan van de massamedia en ze stellen geen kritische vragen.
In werkelijkheid is ISIS/IS opgericht door Israël en de Verenigde Staten. Het hoofd van IS, Al-Baghdadi, is in werkelijkheid Simon Elliot, een geheim agent van Mossad, de geheime dienst van Israël: http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/.
Doel? Chaos creëren, burgers bang maken door te zeggen dat er tegenwoordig overal weer aanslagen kunnen worden gepleegd en onder het mom van veiligheid de overheidscontrole op burgers nog verder aanscherpen. De VS, Israël en overige bondgenoten zijn langzaam toe aan het werken naar een nieuwe wereldorde: een wereldregering waarbij de VS een centrale rol zal spelen. Obama had het in een speech in juli al voorzichtig over deze nieuwe orde: "People are anxious (...) the old order isn't holding". Tevens voegde hij er recent aan toe dat de VS en haar bondgenoten de wereldorde bewaken.
Zouden dit soort dingen besproken worden op Bilderberg-conferenties, waar geen media bij aanwezig mag zijn en waar wij geen inkijk in krijgen? Is het wenselijk dat democratisch gekozen volksvertegenwoordigers geheime bijeenkomsten houden met andere politici, invloedrijke mensen uit het zakenleven en met machtige families als de Rockefellers?
Klacht: IS is in het leven geroepen door de VS en Israël. Overheden maken burgers, net als na de aanslagen op 9/11, bang dat er grote risico's zijn en onder het mom van veiligheid kan er flink getornd worden aan burgerrechten en kunnen de mensen achter de schermen langzaam toewerken naar de "nieuwe orde".
Laat je niet opjagen en neem niet alles wat tot je komt via de massamedia klakkeloos aan, zonder zelf kritisch over de inhoud na te denken.
In de regel zit hier weinig verschil tussen helaas.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:05 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat kruisvaarders meer satanisch ingesteld zijn dan wel christelijk.
Doe je UI eens even heel snel normaal hee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:37 schreef TwentyFourr het volgende:
Oh mijn god je bent echt het orakel dat de wereld nodig heeft
Taliban=FBI/CIA/NSAquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat de Taliban ook door de VS gesteund is in de Sovjet-Afghanistanoorlog???!!!
Zolang je je daar maar bewust van bent.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
In de regel zit hier weinig verschil tussen helaas.
Beetje respect voor Otto, mijn jongenquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe je UI eens even heel snel normaal hee.
Daar ben ik me pijnlijk van bewust.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:41 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Zolang je je daar maar bewust van bent.
Het lijkt me niet meer dan logisch dat alle federale Amerikaanse instellingen in handen zijn van zionisten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je mist hier de link met Israel te plaatsen, ga terug naar af.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan logisch dat alle federale Amerikaanse instellingen in handen zijn van zionisten.
Tof. Gebruik je toevallig ook Norman Finkelstein als een van je bronnen? Zowel zijn persoonlijke situatie als zijn gedachtegoed is goed om te lezen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:03 schreef Chocovloek het volgende:
Ik heb wel eens gedacht dat het voor Israël wel héél convenient was, dat ISIS ontstond vlak na Operation Protective Edge.. Ja iemand moet aantonen hoe kut die moslims wel niet zijn he. Palestijnen zijn ook moslims. Ergo, palestijnen zijn pigfucking monsters die het licht in de ogen niet waard zijn. Aldus Israël.
Israël is machtiger dan veel mensen denken, ik ben er nu een research paper over aan het schrijven dus ik doe hier veel onderzoek naar. Vind het ontzettend interessant en zie ook steeds meer verbanden die niet zo voor de hand liggen.
Het zij zo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daar ben ik me pijnlijk van bewust.
Norman Finkelsteinquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tof. Gebruik je toevallig ook Norman Finkelstein als een van je bronnen? Zowel zijn persoonlijke situatie als zijn gedachtegoed is goed om te lezen.
Overtuigend bewijs, ik weet zeker dat het niet anders kan dan dat dit in combinatie met de research paper van de andere user tot een internationale strafzaak gaat leiden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoom in op de stoel waarop die kerel zit:
[ afbeelding ]
Bovendien is Obama ook een Mossad agent:quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:54 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Overtuigend bewijs, ik weet zeker dat het niet anders kan dan dat dit in combinatie met de research paper van de andere user tot een internationale strafzaak gaat leiden.
Wilders zit dan ook in het complot waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bovendien is Obama ook een Mossad agent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Zie ook de 51 sterren!!! op deze foto niet te zien, massamedia foto maar ik heb de raw foto.)
Boom, Obama en de uiteindelijke baas van Mossad op één foto. Obama=Mossad.
Het net sluit zich, de zweetdruppels vallen en de politie is onderweg. Een climax, dat ik dat op deze vrijdag mag meemaken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bovendien is Obama ook een Mossad agent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Zie ook de 51 sterren!!! op deze foto niet te zien, massamedia foto maar ik heb de raw foto.)
Boom, Obama en de uiteindelijke baas van Mossad op één foto. Obama=Mossad.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wilders zit dan ook in het complot waarschijnlijk.
Ha, sheeple.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:03 schreef Biefstuk het volgende:
Voederbietel, post eens een foto van je aluhoedje
Israël staat op nummer 1 qua profilingstechnieken en luchthavenbewaking, ze zouden vrijwel zeker opgemerkt worden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb me weleens afgevraagd waarom de Taliban nooit Israël heeft aangevallen. Zoals jullie weten is de Taliban in de jaren '80 in het leven geroepen door de Verenigde Staten om te strijden tegen de Sovjet-Unie.
Post hoc ergo propter hoc, klassieke drogreden, probeer aub ook te falsificeren ipv naar bevestigende bronnen en materiaal te zoeken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:03 schreef Chocovloek het volgende:
Ik heb wel eens gedacht dat het voor Israël wel héél convenient was, dat ISIS ontstond vlak na Operation Protective Edge.. Ja iemand moet aantonen hoe kut die moslims wel niet zijn he. Palestijnen zijn ook moslims. Ergo, palestijnen zijn pigfucking monsters die het licht in de ogen niet waard zijn. Aldus Israël.
Israël is machtiger dan veel mensen denken, ik ben er nu een research paper over aan het schrijven dus ik doe hier veel onderzoek naar. Vind het ontzettend interessant en zie ook steeds meer verbanden die niet zo voor de hand liggen.
Mooie is dat ie juist tegen het autistische aan álles met checkbare bronnen onderbouwt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:51 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Norman Finkelstein![]()
Gesponsord door olie-dollars een beetje ongefundeerd schreeuwen over en marginaliseren van de holocausteen vijand van zowel Israel als de vrije samenleving
Dat zit wel snor schatquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:15 schreef primakov het volgende:
[..]
Post hoc ergo propter hoc, klassieke drogreden, probeer aub ook te falsificeren ipv naar bevestigende bronnen en materiaal te zoeken.
Dank. Ik ben blij dat je de OP waardeert.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Uitstekende post en eindelijk weer een KLB-draad met inhoud.![]()
Bedankt voor de energie die je in deze draad hebt gestoken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |