Plaatjes van Facebook en militairen in New York, je hebt mij overtuigd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Aanhangers van IS kunnen nu zogenaamd door heel Europa en de VS aanslagen plegen (er lopen al militairen op straat in New York) en dan zou de Taliban geen aanhangers in Israël kunnen hebben?
Ik neem inderdaad niet alles van de massamedia over. Recent kwam nog naar voren dat de NOS had zitten knoeien met beelden van Poetin. Ze hadden getoond hoe een Britse journalist een vraag stelde aan Poetin en in het volgende shot zag je Poetin weglopen. De rauwe beelden lieten echter zien dat Poetin de journalist keurig minutenlang antwoord gaf.
En dat IS-leider Abu Bakr al-Baghdadi in werkelijkheid een Mossad-agent is, is anderen opgevallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas heb ik hierover niks teruggelezen of teruggezien bij de massamedia. Het past ook niet in het plaatje dat al maanden door hen van de situatie wordt geschetst.
Waarom "waardeloos"?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
En die waardeloze plaatjes zijn je enige bewijs?
Omdat je aan de hand van deze foto's nu niet kunt stellen dat het om dezelfde persoon zou gaan.quote:
Hij lijkt er anders verdacht veel op. Bovendien lijkt me dat dit gegeven in combinatie met andere feiten en omstandigheden (onder meer genoemd in de OP) voldoende aanleiding geeft om aan de situatie te twijfelen en om onderzoek te doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Omdat je aan de hand van deze foto's nu niet kunt stellen dat het om dezelfde persoon zou gaan.
De enige overeenkomst is dat je kunt zien dat ze beiden uit het midden-oosten komen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hij lijkt er anders verdacht veel op.
Als dat plaatje al niet klopt zou ik voorzichtig zijn met die andere berichten "feiten" te gaan noemen.quote:Bovendien lijkt me dat dit gegeven in combinatie met andere feiten en omstandigheden (onder meer genoemd in de OP) voldoende aanleiding geeft om aan de situatie te twijfelen en om onderzoek te doen.
Nou, op Twitter gaat het he-le-maal los zeker?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef Copthorne het volgende:
De angstcarrousel draait op volle toeren.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef Copthorne het volgende:
Militairen op straat, voorheen waren dat Tsjetsjeense toestanden.
Het is gewoon dezelfde man. Precies hetzelfde gelaat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:18 schreef Chewie het volgende:
De enige overeenkomst is dat je kunt zien dat ze beiden uit het midden-oosten komen.
Dat van de Bilderberg-conferenties is gewoon waar. Daar doen de deelnemers niet geheimzinnig over. Ze mogen de inhoud echter niet delen en dat doen ze dan ook niet. Tevens is de Taliban door de VS in het leven geroepen. Ook dat is een feit dat vaststaat, maar dat veel mensen alweer vergeten zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:18 schreef Chewie het volgende:
Als dat plaatje al niet klopt zou ik voorzichtig zijn met die andere berichten "feiten" te gaan noemen.
Je kunt wel de hele dag bij iedere bewering je favoriete smiley plaatsen, maar bij jou in het dorp staan al jaren militairen bij de ingang van de supermarkt begrijp ik?quote:
In de Parijse metro lopen al sinds jaar en dag militairen. Eveneens op straat bij de grote toeristische locaties.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je kunt wel de hele dag bij iedere bewering je favoriete smiley plaatsen, maar bij jou in het dorp staan al jaren militairen bij de ingang van de supermarkt begrijp ik?
Nette mensen dus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef Copthorne het volgende:
Ze mogen de inhoud echter niet delen en dat doen ze dan ook niet.
In New York ben ik nog nooit geweest en in Parijs voor het laatst in 2005, maar in Nederland en ook in Londen liepen er voorheen geen gewapende militairen. Zou jij het wenselijk vinden als dat in de nabije toekomst wel gebeurt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de Parijse metro lopen al sinds jaar en dag militairen. Eveneens op straat bij de grote toeristische locaties.
In New York hebben ze dan wellicht officieel geen inzet van militairen maar het wapenarsenaal van de NYP overtreft die van de Nederlandse krijgsmacht. Al met al is het dus redelijk oud nieuws dat nu naar voren gebracht wordt door die hufters van een massamedia journalisten.
Tweet er anders ff over.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
In New York ben ik nog nooit geweest en in Parijs voor het laatst in 2005, maar in Nederland en ook in London liepen er voorheen geen gewapende militairen. Zou jij het wenselijk vinden als dat in de nabije toekomst wel gebeurt?
Het zijn dan ook niet mensen die daar als volksvertegenwoordigers komen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik vind het vrij ondemocratisch.
Er komen politici die wel degelijk democratisch gekozen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het zijn dan ook niet mensen die daar als volksvertegenwoordigers komen.
Dus eigenlijk zijn zowel NY als Parijs totaal geen ondersteuning voor je verhalen? In Londen kan ik me voorstellen dat ze daar wat nerveuzig zijn na die aanslagen op die bussen en een regering die de leiding over een peuterspeelzaal eigenlijk nog niet aan kan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
In New York ben ik nog nooit geweest en in Parijs voor het laatst in 2005, maar in Nederland en ook in Londen liepen er voorheen geen gewapende militairen. Zou jij het wenselijk vinden als dat in de nabije toekomst wel gebeurt?
Een politici hoeft toch ook niet te delen in welke standjes 'ie z'n partner allemaal neukt? Die mensen zijn daar op persoonlijke titel, niet als vertegenwoordiger.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Er komen politici die wel degelijk democratisch gekozen zijn.
BNW lijkt me toch de beste plaats voor jouw theorieën. Het probleem met dit soort theorieën is dat het de aandacht afleidt van de echte problemen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik kom nooit op dat subforum, bovendien is dat een subforum voor allerlei complottheorieën en speculaties en het staat vast dat het hoofd van IS(IS) in werkelijkheid een agent van Mossad is.
Aangezien dit een oprechte klacht is vond ik deze OP beter op KLB passen.
Hoe wenselijk is het dat die politici samenkomen met mensen uit het bedrijfsleven en met machtige families en dat er geen enkele controle van buitenaf is op wat daar besproken wordt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een politici hoeft toch ook niet te delen in welke standjes 'ie z'n partner allemaal neukt? Die mensen zijn daar op persoonlijke titel, niet als vertegenwoordiger.
Je bent een idioot.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik kom nooit op dat subforum, bovendien is dat een subforum voor allerlei complottheorieën en speculaties en het staat vast dat het hoofd van IS(IS) in werkelijkheid een agent van Mossad is.
Aangezien dit een oprechte klacht is vond ik deze OP beter op KLB passen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |