abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144921937
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:13 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Aanhangers van IS kunnen nu zogenaamd door heel Europa en de VS aanslagen plegen (er lopen al militairen op straat in New York) en dan zou de Taliban geen aanhangers in Israël kunnen hebben?

Ik neem inderdaad niet alles van de massamedia over. Recent kwam nog naar voren dat de NOS had zitten knoeien met beelden van Poetin. Ze hadden getoond hoe een Britse journalist een vraag stelde aan Poetin en in het volgende shot zag je Poetin weglopen. De rauwe beelden lieten echter zien dat Poetin de journalist keurig minutenlang antwoord gaf.

En dat IS-leider Abu Bakr al-Baghdadi in werkelijkheid een Mossad-agent is, is anderen opgevallen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Helaas heb ik hierover niks teruggelezen of teruggezien bij de massamedia. Het past ook niet in het plaatje dat al maanden door hen van de situatie wordt geschetst.
Plaatjes van Facebook en militairen in New York, je hebt mij overtuigd.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_144922081
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

En die waardeloze plaatjes zijn je enige bewijs?
Waarom "waardeloos"?
Copthorne 2.0
pi_144922163
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:01 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Waarom "waardeloos"?
Omdat je aan de hand van deze foto's nu niet kunt stellen dat het om dezelfde persoon zou gaan.
pi_144922204
lolwhut :')
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_144922216
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Omdat je aan de hand van deze foto's nu niet kunt stellen dat het om dezelfde persoon zou gaan.
Hij lijkt er anders verdacht veel op. Bovendien lijkt me dat dit gegeven in combinatie met andere feiten en omstandigheden (onder meer genoemd in de OP) voldoende aanleiding geeft om aan de situatie te twijfelen en om onderzoek te doen.
Copthorne 2.0
pi_144922422
Copthorne 2.0
pi_144922471
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:08 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Hij lijkt er anders verdacht veel op.
De enige overeenkomst is dat je kunt zien dat ze beiden uit het midden-oosten komen.

quote:
Bovendien lijkt me dat dit gegeven in combinatie met andere feiten en omstandigheden (onder meer genoemd in de OP) voldoende aanleiding geeft om aan de situatie te twijfelen en om onderzoek te doen.
Als dat plaatje al niet klopt zou ik voorzichtig zijn met die andere berichten "feiten" te gaan noemen.
pi_144922475
Joh ga je lekker bezig houden met de volgende wedstrijd van Chelsea ofzo. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef Copthorne het volgende:
De angstcarrousel draait op volle toeren.
Nou, op Twitter gaat het he-le-maal los zeker?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144922573
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef Copthorne het volgende:
Militairen op straat, voorheen waren dat Tsjetsjeense toestanden.
:')
pi_144922632
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:18 schreef Chewie het volgende:
De enige overeenkomst is dat je kunt zien dat ze beiden uit het midden-oosten komen.
Het is gewoon dezelfde man. Precies hetzelfde gelaat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:18 schreef Chewie het volgende:
Als dat plaatje al niet klopt zou ik voorzichtig zijn met die andere berichten "feiten" te gaan noemen.
Dat van de Bilderberg-conferenties is gewoon waar. Daar doen de deelnemers niet geheimzinnig over. Ze mogen de inhoud echter niet delen en dat doen ze dan ook niet. Tevens is de Taliban door de VS in het leven geroepen. Ook dat is een feit dat vaststaat, maar dat veel mensen alweer vergeten zijn.

Ik snap deze houding niet zo goed. Alles wat tot je komt via het journaal en via kranten en officiële nieuwsbronnen voor waar aannemen en de critici bekritiseren en plotseling keihard, sluitend bewijs eisen, terwijl je dit bewijs niet verlangt als bijvoorbeeld de NOS of een politicus ergens mee komt.
Copthorne 2.0
pi_144922659
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:22 schreef voederbietel het volgende:

[..]

:')
Je kunt wel de hele dag bij iedere bewering je favoriete smiley plaatsen, maar bij jou in het dorp staan al jaren militairen bij de ingang van de supermarkt begrijp ik?
Copthorne 2.0
pi_144922728
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:24 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Je kunt wel de hele dag bij iedere bewering je favoriete smiley plaatsen, maar bij jou in het dorp staan al jaren militairen bij de ingang van de supermarkt begrijp ik?
In de Parijse metro lopen al sinds jaar en dag militairen. Eveneens op straat bij de grote toeristische locaties.
In New York hebben ze dan wellicht officieel geen inzet van militairen maar het wapenarsenaal van de NYP overtreft die van de Nederlandse krijgsmacht. Al met al is het dus redelijk oud nieuws dat nu naar voren gebracht wordt door die hufters van een massamedia journalisten.
pi_144922768
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef Copthorne het volgende:
Ze mogen de inhoud echter niet delen en dat doen ze dan ook niet.
Nette mensen dus.
pi_144922775
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:27 schreef voederbietel het volgende:

[..]

In de Parijse metro lopen al sinds jaar en dag militairen. Eveneens op straat bij de grote toeristische locaties.
In New York hebben ze dan wellicht officieel geen inzet van militairen maar het wapenarsenaal van de NYP overtreft die van de Nederlandse krijgsmacht. Al met al is het dus redelijk oud nieuws dat nu naar voren gebracht wordt door die hufters van een massamedia journalisten.
In New York ben ik nog nooit geweest en in Parijs voor het laatst in 2005, maar in Nederland en ook in Londen liepen er voorheen geen gewapende militairen. Zou jij het wenselijk vinden als dat in de nabije toekomst wel gebeurt?
Copthorne 2.0
pi_144922780
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:30 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Nette mensen dus.
Ik vind het vrij ondemocratisch.
Copthorne 2.0
pi_144922789
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:30 schreef Copthorne het volgende:

[..]

In New York ben ik nog nooit geweest en in Parijs voor het laatst in 2005, maar in Nederland en ook in London liepen er voorheen geen gewapende militairen. Zou jij het wenselijk vinden als dat in de nabije toekomst wel gebeurt?
Tweet er anders ff over.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144922820
quote:

[..]

Ik vind het vrij ondemocratisch.
Het zijn dan ook niet mensen die daar als volksvertegenwoordigers komen.
pi_144922855
Ik had er een hard hoofd in, maar nu lees ik toch dat de hoofdverdachte USA zelf is? Daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij. Waarom probeert de CIA het hoofd boven het water te houden met dit soort onzin? Als dit zo doorgaat dan groeien deze geruchten ze boven het hoofd en kunnen ze er niks meer tegen doen. Ik hoop dat alle slachtoffers het hoofd boven water kunnen houden omdat hulp onderweg is, maar ik heb er een zwaar hoofd in. Het gaat hoofdzakelijk gewoon weer eens over geld, bah :r
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_144922867
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Het zijn dan ook niet mensen die daar als volksvertegenwoordigers komen.
Er komen politici die wel degelijk democratisch gekozen zijn.
Copthorne 2.0
pi_144922872
quote:

[..]

In New York ben ik nog nooit geweest en in Parijs voor het laatst in 2005, maar in Nederland en ook in Londen liepen er voorheen geen gewapende militairen. Zou jij het wenselijk vinden als dat in de nabije toekomst wel gebeurt?
Dus eigenlijk zijn zowel NY als Parijs totaal geen ondersteuning voor je verhalen? In Londen kan ik me voorstellen dat ze daar wat nerveuzig zijn na die aanslagen op die bussen en een regering die de leiding over een peuterspeelzaal eigenlijk nog niet aan kan.

Maar waar in Nederland lopen er dan gewapende militairen? Ik neem tenminste aan dat je die oproep van de PVV niet zo serieus neemt dat je de militairtjes al op straat ziet? Zover ik weet heeft de PVV namelijk niet de bevoegdheid zulke beslissingen te nemen, maar wellicht is daar op die Bilderberg-conferenties anders over besloten.
pi_144922894
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:34 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Er komen politici die wel degelijk democratisch gekozen zijn.
Een politici hoeft toch ook niet te delen in welke standjes 'ie z'n partner allemaal neukt? Die mensen zijn daar op persoonlijke titel, niet als vertegenwoordiger.
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:36:16 #47
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_144922928
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:29 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ik kom nooit op dat subforum, bovendien is dat een subforum voor allerlei complottheorieën en speculaties en het staat vast dat het hoofd van IS(IS) in werkelijkheid een agent van Mossad is.

Aangezien dit een oprechte klacht is vond ik deze OP beter op KLB passen.
BNW lijkt me toch de beste plaats voor jouw theorieën. Het probleem met dit soort theorieën is dat het de aandacht afleidt van de echte problemen.
reset
pi_144923003
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Een politici hoeft toch ook niet te delen in welke standjes 'ie z'n partner allemaal neukt? Die mensen zijn daar op persoonlijke titel, niet als vertegenwoordiger.
Hoe wenselijk is het dat die politici samenkomen met mensen uit het bedrijfsleven en met machtige families en dat er geen enkele controle van buitenaf is op wat daar besproken wordt?

Een bijeenkomst van zo'n omvang en met zulke mensen vergelijken met een familiebijeenkomst of met vrijetijdsbesteding raakt mijns inziens kant noch wal.
Copthorne 2.0
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:38:32 #49
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_144923008
Typisch dat zelfs hier de joden de schuld van krijgen.
leuk
pi_144923037
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:29 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ik kom nooit op dat subforum, bovendien is dat een subforum voor allerlei complottheorieën en speculaties en het staat vast dat het hoofd van IS(IS) in werkelijkheid een agent van Mossad is.

Aangezien dit een oprechte klacht is vond ik deze OP beter op KLB passen.
Je bent een idioot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')