abonnement Unibet Coolblue
pi_144917223
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_144917447
Ik zal ook wel eens even een lijstje posten.
Het zal zoiets worden:

O: iets van 300ml aardbeismoothie (uit een pakkie zonder troep)
T: mandarijn of 2
L: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren, 1 plak kaas, sla, komkommer, ketchup
T: banaan
D: aardappel/bloemkoolpuree met een kaasburger
T: wijntje

Ziet er wel uit als weinig, is het misschien ook maar volgens mij is een balansdag wel even op zijn plaats na alle stokbroodjes en biertjes van gister :+
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_144918060
Ik ben sinds een tijdje bezig om lijstjes om te draaien en als ontbijt flink te eten ( 800kcal) en dan als avondeten minder (stukje vlees / vis met bult groente oid). Dat bevalt me eigenlijk wel want in mijn werk heb ik niet altijd tijd voor T's maar daar heb ik ook geen trek in en ik kom met gemak aan mijn kcal behoefte. Want 800 kcal voor ontbijt; zo'n 500 a 600 voor de lunch en dan 400 voor avondeten is ruim voldoende :)

Nu moet ik alleen nog even proberen om mijn O wat voedzamer te maken ipv 1 bak kwark van 154kcal per 100g naar binnen te werken :').
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_144918130
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:39 schreef Californium het volgende:
Ik ben sinds een tijdje bezig om lijstjes om te draaien en als ontbijt flink te eten ( 800kcal) en dan als avondeten minder (stukje vlees / vis met bult groente oid). Dat bevalt me eigenlijk wel want in mijn werk heb ik niet altijd tijd voor T's maar daar heb ik ook geen trek in en ik kom met gemak aan mijn kcal behoefte. Want 800 kcal voor ontbijt; zo'n 500 a 600 voor de lunch en dan 400 voor avondeten is ruim voldoende :)

Nu moet ik alleen nog even proberen om mijn O wat voedzamer te maken ipv 1 bak kwark van 154kcal per 100g naar binnen te werken :').
Handig plan :Y
Lijkt me simpel, muesli, nootjes,chia zaadjes, kokosschilfers, cacaonibs, lijnzaad, honing, fruit kan er allemaal in.
Als je tijd hebt kun je 's ochtends ook een lekkere grote omelet bakken :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  vrijdag 26 september 2014 @ 10:49:35 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144918294
Ik vind het zelf lekker om 's morgens hartig te eten. Opgebakken stamppot ofzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144918381
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het zelf lekker om 's morgens hartig te eten. Opgebakken stamppot ofzo.
's Morgens hutspot eten :D Dat moet ik weer eens doen.. maar ze kijken me hier heel raar aan als ik dat doe. 's middags warm eten is al bijna uit den boze :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Vis een optie? vrijdag 26 september 2014 @ 12:10:29 #7
70532 loveli
N
pi_144920726
quote:
1s.gif [b]Op donderdag 25 september 2014 21:57
Net terug van sportschool, ging stuk soepeler dan maandag :) Spiergeheugen lijkt toch te bestaan zo lijkt het.
In het BB-topic hd iemand een linkje daarover, niet lezen als je van muisjes houdt.
SPT / [Bodybuilding] #459 Mr. Olympia Spotten
crap in = crap out
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:11:15 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144920755
Gisteren weer voor het eerst sinds lange tijd gesport (was geblesseerd). Wel fijn, ook al ging het voor geen meter. Waar mijn hoofd eerst nog een complete chaos was, kan ik nu weer helder denken. Ook prettig voor de omgeving :')

Lijstje vandaag
o. hard duits broodje met boter en appelstroop
s. half uurtje wandelen met de hond
t. 5 wafeltjes
l. 1/3 deel van een omelet van groene kool, 3 eieren en pompoenpitten met kaas

Straks nog spinazie en vis + avondeten geloof ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144922191
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn brein kwam tot "uitprinten en in 1 document scannen", optie van chico eerst maar proberen.
Kunt die van Chico proberen inderdaad.

Gebruik zelf op het werk dit:
http://www.pdfsam.org/
Die kan ook weer splitten namelijk.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 26 september 2014 @ 13:20:31 #10
70532 loveli
N
pi_144922539
^O^
crap in = crap out
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:22:07 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144922574
Hmmm. Voor een klant moet ik een foldertje schrijven over een bepaald onderwerp. Ben serieus al 6x opnieuw begonnen, maar het lukt maar niet. Volgende week moet de tekst klaar zijn . Heb het verhaal wel in mijn hoofd, maar zodra ik achter mijn toetsenbord zit.... totale blokkade.... Zucht.
Rondje lopen, wat anders doen etc. allemaal al geprobeerd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? vrijdag 26 september 2014 @ 13:34:08 #12
70532 loveli
N
pi_144922864
Memorecorder inspreken? Hulplijn inschakelen voor opbouw/indeling?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 26 september 2014 @ 13:35:13 #13
70532 loveli
N
pi_144922895
Heb in Duitsland al meerdere keren meegemaakt dat artsen spraaksoftware gebruikten ipv zelf typten. Idee voor de toekomst?
crap in = crap out
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:37:51 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144922988
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef loveli het volgende:
Heb in Duitsland al meerdere keren meegemaakt dat artsen spraaksoftware gebruikten ipv zelf typten. Idee voor de toekomst?
= duur.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144928395
Lijstje voor vandaag is iets anders geworden, kan totáál geen zin vinden om te koken, dus het laatste restje vega chili maar uit de vriezer getrokken, dat staat nu te ontdooien :P Had eigenlijk zin in een vette hap op het station maar toch maar voor de betere optie gekozen.
Er zitten relatief weinig calorieën in, misschien dat ik nog iets kleins lekkers haal op het station of vanavond bij de wijn wat neem. Ook goed :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_144928975
Mijn lijstje:

O: sinaasappel, 250 g magere kwark met havermout, aardbeien en goji bessen
T: banaan
L: pitabroodje met ham en kaas, griekse salade met avocado en danoontje
T: liga evergreen en snickers
D: couscous salade
S: uurtje hardlopen of misschien wat meer

Snickers was niet zo goed maar ik wil nog even doorwerken en mijn eten was op en de automaat hier biedt niet heel veel goede keuzes..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144929377
Snaaidag! Pizza en ijs *O* Mooie inluiding van de vakantie :9
  Vis een optie? zaterdag 27 september 2014 @ 10:17:03 #18
70532 loveli
N
pi_144949631
Mogge enzo.
crap in = crap out
pi_144951107
Nog net mogge!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_144952268
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:22 schreef Tinkepink het volgende:
Hmmm. Voor een klant moet ik een foldertje schrijven over een bepaald onderwerp. Ben serieus al 6x opnieuw begonnen, maar het lukt maar niet. Volgende week moet de tekst klaar zijn . Heb het verhaal wel in mijn hoofd, maar zodra ik achter mijn toetsenbord zit.... totale blokkade.... Zucht.
Rondje lopen, wat anders doen etc. allemaal al geprobeerd.
Bij mij werkt kladjes maken op papier het best. Eerst concrete doel/functie omschrijven, en dan het verhaal ernaar toe schrijven. Dan krijg ik vanzelf een soort 'focus' in mijn verhaal.

Vanochtend lekker rondje op de mtb gedaan, echt topweertje! Ondertussen gebeld en waarschijnlijk boot verkocht :) Multitasken ftw!
pi_144952600
Hier ook gesport, iemand de truck gezien die over me heen heeft gezien? :') Ik zat vijf minuten op de grond na adem te snakken.

En inderdaad op een kladje schrijven, wat steekwoorden erbij en dan met iets anders bezig gaan. In de tussentijd mooi je onderbewustzijn haar werk laten doen. :P
  Vis een optie? zaterdag 27 september 2014 @ 13:19:57 #22
70532 loveli
N
pi_144953078
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 12:59 schreef Mufasa208 het volgende:
Hier ook gesport, iemand de truck gezien die over me heen heeft gezien? :') Ik zat vijf minuten op de grond na adem te snakken.
*zuurstof toedient*
quote:
En inderdaad op een kladje schrijven, wat steekwoorden erbij en dan met iets anders bezig gaan. In de tussentijd mooi je onderbewustzijn haar werk laten doen. :P
Ik wou dat mijn onderbewustzijn notulen kon verwerken :')
crap in = crap out
pi_144953572
:D
pi_144955664
O/L(om 12.30): 2 halve bakken volle kwark gemixt met muesli
T: 1.5 tomaat basilicum cracker (dikke crackers!) met rosbief
T: bananenchips
D: biefstukje met rauwe paprika, tomaat, spinazie.
T: ik ga naar een theatersport voorstelling dus daar een cappuccino of een fris ofzo.

Beetje weinig maar dat komt aan het gebrek aan dag omdat ik erg laat wakker was.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_144956123
Ik heb net voor het eerst een cactusvijg op, hoe lekker! :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144956369
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:19 schreef loveli het volgende:

[..]

*zuurstof toedient*

[..]

Ik wou dat mijn onderbewustzijn notulen kon verwerken :')
:D
Worry is a misuse of imagination
pi_144956734
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef loveli het volgende:
Heb in Duitsland al meerdere keren meegemaakt dat artsen spraaksoftware gebruikten ipv zelf typten. Idee voor de toekomst?
Hier in het Alkmaarse ziekenhuis ook :Y G2speech. Superfijn programma.

Ik heb echt een heerlijke dag. Vanmorgen lekker rondje hardlopen om mee op te starten, ben nu al een paar uur in Amsterdam en zit nu eindelijk een broodje te eten bij de vegabond.
pi_144967623
Voor de nieuwsgierigen onder jullie ;) K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #31 -

Lijstje:

O: 3 speltboterhammen uit de oven met frambozenjam (10:30)
L: Bamischijf en tosti geitenkaas
D: Broccoli/rundblokjes en frites

De actifry kan dit dus ook. Niet dat het nu wel ineens ubergezond is maar was even blij niet serieus te hoeven koken.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_144975306
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder jullie ;) K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #31 -

Lijstje:

O: 3 speltboterhammen uit de oven met frambozenjam (10:30)
L: Bamischijf en tosti geitenkaas
D: Broccoli/rundblokjes en frites

De actifry kan dit dus ook. Niet dat het nu wel ineens ubergezond is maar was even blij niet serieus te hoeven koken.
Blijft een super huisje ^O^

Hier heerlijk in de zon. We zitten in een villa aan de zee, zo mooi O+
pi_144975415
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 09:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Blijft een super huisje ^O^

Hier heerlijk in de zon. We zitten in een villa aan de zee, zo mooi O+
Oeh gaaf! Details in de app?
Geniet ervan!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_144979520
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 09:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh gaaf! Details in de app?
Geniet ervan!!
Si! We hebben Wifi :D
pi_144981174
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder jullie ;) K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #31 -

Lijstje:

O: 3 speltboterhammen uit de oven met frambozenjam (10:30)
L: Bamischijf en tosti geitenkaas
D: Broccoli/rundblokjes en frites

De actifry kan dit dus ook. Niet dat het nu wel ineens ubergezond is maar was even blij niet serieus te hoeven koken.
Dat gaat 'm worden Ml? ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_144981695
Zag een plaatje, letterlijk en figuurlijk :D
Mooi helder en licht!

Hier komt morgen de schilder, na mn lekkage een paar weken geleden. Dus nu hele huis leeghalen. Wat een gedoe.

Was gister uit mn broek gescheurd na sjouwen met buitenboordmotor :@ Vandaag nieuwe broeken gekocht, werd herkend door de verkoopster (ik herkende haar niet...) en kreeg korting zonder dat ik er om vroeg :D Maakt shoppen iets minder onplezierig haha.
pi_144985630
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 14:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat gaat 'm worden Ml? ^O^
Jup lijkt er wel op :)
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 14:51 schreef the85mc het volgende:
Zag een plaatje, letterlijk en figuurlijk :D
Mooi helder en licht!

Hier komt morgen de schilder, na mn lekkage een paar weken geleden. Dus nu hele huis leeghalen. Wat een gedoe.

Was gister uit mn broek gescheurd na sjouwen met buitenboordmotor :@ Vandaag nieuwe broeken gekocht, werd herkend door de verkoopster (ik herkende haar niet...) en kreeg korting zonder dat ik er om vroeg :D Maakt shoppen iets minder onplezierig haha.
Thanks Casa Nova :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? zondag 28 september 2014 @ 20:17:58 #35
70532 loveli
N
pi_144994701
Lijstje:
midnightsnack: bak kwark/lijnzaad
o: koffie
br: goed gevulde shake
d: frikadel speciaal + friet

Leuke dag gehad :s)
crap in = crap out
pi_144994896
Hier ook lijstje:
B: wedstrijd keepen
O: bakje couscous met tomaat en komkommer
L: kaastosti speltbrood met chilisaus
T: Broodje gezond
D: suddervlees met beetje aardappel en rode kool met appel

Best tevreden!

Loveli wat heb je voor leuks gedaan? En frikadel O+
pi_144995744
Voor mij vandaag een shitload aan eten, maar dat moest ook wel:

O: bak havermout met water, met appel en kaneel
S: 35 km hardlopen
T tijdens hardlopen: 4 gelletjes en 2 stukjes banaan en sportdrank
T: ontbijtkoek en extran
L: 4 boterhammen met ricotta, saucijzenbroodje, chocomel, fruitsalade, doosje rozijntjes
T: 2 bakjes chips
D: Recept uit de boodschappen: capucijners met andijvie, zilveruitjes, gerookte kip en hollandse groenten. Superlekker! Met een rood wijntje en als toetje een mini cornetto
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144997472
Lijstje:

O: twee boterhammen geroosterd met jam en yoghurt met frambozen
L: 3 gebakken eieren met champignons, ui, tomaat en 1 geroosterde boterham
T: handje of twee chipjes
D: speltspaghetti met bolognesesaus
T: banaan
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_144998113
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder jullie ;) K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #31 -

Lijstje:

O: 3 speltboterhammen uit de oven met frambozenjam (10:30)
L: Bamischijf en tosti geitenkaas
D: Broccoli/rundblokjes en frites

De actifry kan dit dus ook. Niet dat het nu wel ineens ubergezond is maar was even blij niet serieus te hoeven koken.
Wat een gaaf huis!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144998198
quote:
17s.gif Op zondag 28 september 2014 21:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wat een gaaf huis!
Thanks Phaidra!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_145001064
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 20:17 schreef loveli het volgende:
Lijstje:
midnightsnack: bak kwark/lijnzaad
o: koffie
br: goed gevulde shake
d: frikadel speciaal + friet

Leuke dag gehad :s)
Feli met je prestatie ^O^
pi_145011313
Wat een mooi huis Ml O+ Ziet er ook lekker licht uit, dat vind ik persoonlijk ook erg fijn.

Lekker weekend gehad :9 Gisteren naar het 'smaakmakersfestival' geweest. Heel klein, knus festivalletje met allerlei eettentjes waar je dingen kunt proeven. Was lekker en leuk :)

Lijstje gister: :')
O: kop kamillethee met honing (laat)
L: antipastiplankje met kaas en vlees en 2 plakjes stokbrood, gestoofde kalfwang, halve hamburger met van alles en nog wat, temaki met zalm, klein glaasje rode wijn en een aantal cola light (moest rijden, niet vanwege de geweldige smaakcombinatie haha)
D: 'broodje bakema'. Vraag me niet waar het vandaan komt, maar mijn schoonma maakte het en het komt neer op een grote pan varkensvlees met een hele fles ketchup, veel prei, sherry en nog wat onbestemds. Op een wit bolletje. Tsja..... :')
T: glas rode wijn

Dus, vandaag een iets betere planning in het vooruitzicht.
O: groene thee kokos, appel, boterham pindakaas
L: 250 gram kwark/honing/muesli, smoothie sinaasappelsap/kiwi/banaan oid :9
T: handje nootjes, cappuccino
D: bloemkoolsoep, gewokte sugarsnaps, iets van brood
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145016549
Familieweekend gehad met een keer pizza en een keer friet als avondeten, dus voor mij ook een betere planning voor vandaag:
O: banaan, yoghurt, muesli
T: plakje cake
L: 2 boterhammen smeerkaas, 1 jam, mandarijn
T: plakje cake
D: courgette, tomaat, couscous
T: appel
pi_145017215
Gaaf huis MI O+

Lijstje

O + T: 400ML groen sap
L: avocado (1 hele) met kipfilet en nog wat komkommer & sla erbij
T: paar plakjes geitenkaas & 2 tomaten
S: 45 min zumba
D: tartaar 1.5 & sperziebonen
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 29 september 2014 @ 14:11:40 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145018328
Ml wat leuk!

Te veel bier en buffet maar he is heerlijk.

Ben net in het boek: geliefde illusies van Nora Roberts begonnen. Pkt meteen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145021452
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat een mooi huis Ml O+ Ziet er ook lekker licht uit, dat vind ik persoonlijk ook erg fijn.

Lekker weekend gehad :9 Gisteren naar het 'smaakmakersfestival' geweest. Heel klein, knus festivalletje met allerlei eettentjes waar je dingen kunt proeven. Was lekker en leuk :)

Lijstje gister: :')
O: kop kamillethee met honing (laat)
L: antipastiplankje met kaas en vlees en 2 plakjes stokbrood, gestoofde kalfwang, halve hamburger met van alles en nog wat, temaki met zalm, klein glaasje rode wijn en een aantal cola light (moest rijden, niet vanwege de geweldige smaakcombinatie haha)
D: 'broodje bakema'. Vraag me niet waar het vandaan komt, maar mijn schoonma maakte het en het komt neer op een grote pan varkensvlees met een hele fles ketchup, veel prei, sherry en nog wat onbestemds. Op een wit bolletje. Tsja..... :')
T: glas rode wijn

Dus, vandaag een iets betere planning in het vooruitzicht.
O: groene thee kokos, appel, boterham pindakaas
L: 250 gram kwark/honing/muesli, smoothie sinaasappelsap/kiwi/banaan oid :9
T: handje nootjes, cappuccino
D: bloemkoolsoep, gewokte sugarsnaps, iets van brood
Festival in Dordt toevallig? Wilde er ook heen, tot ik er achter kwam dat ik elders zou zijn :')

Hier is het heerlijk. Al het groente en fruit smaakt heerlijk. En vandaag op de wereld beroemde pesceria geweest ❤️
pi_145021585
Lijstje van vandaag:

O: magere yoghurt met havermout, speltvlokken, aardbeien, moerbeien, chiazaad, goji bessen en 0,5 liter groene thee
T: babybel, veel thee
L: restje van gisteren; capucijners groente en gerookte kip, en nog een peer, vijg en een danoontje
T: cactusvijg, merci chocolaatje en cola light
S: stukje uitfietsen
D: to be determined

Goed lijstje tot nu toe vind ik ^O^ Meestal heb ik de dag na een lange duurloop een "Eat all the fooood" bui, maar dat valt tot nu toe erg mee.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145023066
Nee An, het was in een boerendorpje in Drenthe :P
Ik zit nu aan een gigantische bak koffie met amandelmelk. Toch niet zo lekker als ik had gehoopt ;( De volgende drink ik gewoon weer zwart..

Edit: Haha. Die PI heb ik niet bewust gekozen. Foutje.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 29 september 2014 @ 16:41:14 #49
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145023810
Drenthe is mooi! Waar zit je?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145024735
hooooooi
Worry is a misuse of imagination
pi_145040926
Hier weer eens een: ik heb geen eetlust en voel me lichamelijk Blugh want ik voel me geestelijk jeej dag (ik maak eigen stofjes dus ad is overbodig dus medicijn afbouw dagje) vooral de lichtovergevoeligheid is zwaar irritant. Maar wie weet. Eind van de week medicijn en symptoom vrij?!?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145043213
Worry is a misuse of imagination
pi_145043630
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Drenthe is mooi! Waar zit je?
Het was in De Wijk, tussen Zuidwolde en Meppel. We zijn er gewoon even naartoe gereden vanaf Overijssel, want we waren dus bij mijn schoonouders dit weekend. Drenthe is inderdaad mooi, maar Twente ook hoor :+
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145043708
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:32 schreef Californium het volgende:
Hier weer eens een: ik heb geen eetlust en voel me lichamelijk Blugh want ik voel me geestelijk jeej dag (ik maak eigen stofjes dus ad is overbodig dus medicijn afbouw dagje) vooral de lichtovergevoeligheid is zwaar irritant. Maar wie weet. Eind van de week medicijn en symptoom vrij?!?
Dat zou heel fijn zijn! Medicijnen afbouwen is nooit grappig, maar des te beter als het lukt!
Probeer iig zoveel mogelijk dingen te eten waar je écht wat aan hebt, een goed gevulde groentensoep oid, dat eet lekker makkelijk weg en dan heb je al heel wat pitamientjes binnen :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145044574
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:32 schreef Californium het volgende:
Hier weer eens een: ik heb geen eetlust en voel me lichamelijk Blugh want ik voel me geestelijk jeej dag (ik maak eigen stofjes dus ad is overbodig dus medicijn afbouw dagje) vooral de lichtovergevoeligheid is zwaar irritant. Maar wie weet. Eind van de week medicijn en symptoom vrij?!?
Jeej voor het afbouwen! Wat PluisigNijntje zegt: vloeibaar voedsel ftw als je geen honger hebt maar wel behoefte aan voedingsstoffen (omnomnom pompoensoep, desnoods die uit zak van Unox, al smaakt die meer naar worteltjes).

Mooi huis ML! Wanneer mag je erin?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_145044995
Goed idee. Vandaag is de dag al beter alleen heul slecht ggeslapen.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? dinsdag 30 september 2014 @ 10:22:20 #57
70532 loveli
N
pi_145045861
quote:
:D Pareltje!
crap in = crap out
pi_145047367
Hongerrrr, zou het iets te maken hebben met de appelflap als ontbijt :')

Mag er 25 oktober in Chico.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_145047882
Heb bedacht dat vandaag mijn laatste dag mag zijn waarop ik snoep/ongezonde dingen eet (ook iets met over een paar dagen ongesteld worden waardoor die behoefte erg hoog is vandaag). Daarna nog een krappe 3 weken tot de marathon, dan wil ik echt streng zijn voor mezelf :) Enfin, misschien op mijn verjaardag nog wel een taartje.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145048062
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:22 schreef loveli het volgende:

[..]

:D Pareltje!
I knew you would like it!
Worry is a misuse of imagination
pi_145048399
-edit-

mijn internet deed raaaaar whoops

[ Bericht 94% gewijzigd door Probability op 30-09-2014 13:11:08 ]
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:07:01 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145057024
Wat stom Prob :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:30:42 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145060092
Lijstje
o. duits broodje met boter + helft jam en helft appelstroop
t. 2 boterhammen oude kaas en appelstroop
l. middelste maat salade bij La Place
t. koffiekoekje, appel, mandarijn, 75 gram noten en rozijnen
d. bloemkool met gebakken asrdappelen en gegrilde geitenkaas

[ Bericht 8% gewijzigd door Tinkepink op 30-09-2014 21:34:49 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145061293
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat stom Prob :D
Ikke??
Worry is a misuse of imagination
pi_145064388
Lijstje van vandaag:

O: 1 thee met honing, 2 volkoren crackers hummus
T: banaan
L: 2 boterhammen, 2 eieren, komkommer en sla, beetje ketchup
T: 2 muntendropjes, koffie ohja, en een peer
D: pastasalade van fusilli, pijnboompitten, zongedroogde tomaat, chorizo, knoflook en pesto, met veel gemengde sla
T: 2 flesjes bier, kop thee met honing

Denk dat het qua kcal wel oke zit. Geen prachtig lijstje, maar ja. De D was wel heel lekker :9

[ Bericht 1% gewijzigd door PluisigNijntje op 30-09-2014 19:41:34 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145064510
Mn lijstje van gisteren en vandaag zijn duidelijke 'ik ben ziek'- lijstjes dus die post ik maar niet. Dingen als beschuitjes met suiker en kaneel, sinaasappelsap en kruidenbouillon zijn niet zo interessant :P Koorts is gelukkig nu wel weg en eetlust is matig aanwezig.
Morgen voor werk nog naar een congres waarvoor ik aan enkele reis al 2.5 uur onderweg ben met het OV :X ik hoop dat ik het overleef... (en niet in slaap val in de trein en mn tig overstappen mis. of in slaap val tijdens een van de lezingen :') )
  Vis een optie? dinsdag 30 september 2014 @ 20:02:12 #67
70532 loveli
N
pi_145065977
Beterschap!

Griep => vlierbessenextract O+
crap in = crap out
pi_145069283
Beterschap douche-eendje! En veel sterkte morgen.

O: yoghurt, muesli, banaan, plakje ontbijtkoek
T: appel
L: 3 volkorenboterhammen, 1 smeerkaas 2 jam
T: 2 bolletjes ijs op hoorntje
D: mie met ei, erwtjes, wortel, ui
S: 45 min hard fietsen

Heb ik nou veel gegeten? Ik zie lijstjes met veel minder ontbijt en minder boterhammen voor de lunch. Maar als ik dit in een calorieteller op internet invoer kom ik aan 1600 kcal, dat is weinig, maar zo'n teller kun je niet zomaar vertrouwen. Wat denken jullie?
  Vis een optie? dinsdag 30 september 2014 @ 21:11:48 #69
70532 loveli
N
pi_145069439
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:08 schreef Tele6 het volgende:
Beterschap douche-eendje! En veel sterkte morgen.

O: yoghurt, muesli, banaan, plakje ontbijtkoek
T: appel
L: 3 volkorenboterhammen, 1 smeerkaas 2 jam
T: 2 bolletjes ijs op hoorntje
D: mie met ei, erwtjes, wortel, ui
S: 45 min hard fietsen

Heb ik nou veel gegeten? Ik zie lijstjes met veel minder ontbijt en minder boterhammen voor de lunch. Maar als ik dit in een calorieteller op internet invoer kom ik aan 1600 kcal, dat is weinig, maar zo'n teller kun je niet zomaar vertrouwen. Wat denken jullie?
Je hebt vooral veel troep gegeten imho. Ruimte voor verbetering ;)
crap in = crap out
pi_145069633
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Je hebt vooral veel troep gegeten imho. Ruimte voor verbetering ;)
Je bedoelt het ijs? De smeerkaas en jam? De ontbijtkoek?
( ;( Ik vond dat ik het nog wel netjes deed met mijn 2 stuks fruit, muesli en volkoren boterhammen...)
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:37:29 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145071120
Valt toch wl mee net de troep? Zou een lijstje van mij kunnen zijn, al eet ik geen mie (vies)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145071367
O: 2 glazen sap (bieten, wortel, bleekselderij, broccoli. limoen, citroen)
L: kop eigengemaakte tomatensoep, paar plakjes 30+ kaas, sla met feta + olie + veigen Crema azijn
T: paar plakjes geitenkaas
D: brocoli met tomaten prut + Toscaanse worstjes a.h.
T: nog een kop soep.

Helaas geen grid & bodypump, gewerkt van 8:30 tot 20:30 :O
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_145071749
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:02 schreef loveli het volgende:
Beterschap!

Griep => vlierbessenextract O+
Was het maar griep :P Buik op hol met koorts :X Maar dat lijkt nu redelijk over te zijn, alleen geen eetlust nog. Dankzij de koorts wel een kg vocht weggezweet in een dag O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:08 schreef Tele6 het volgende:
Beterschap douche-eendje! En veel sterkte morgen.

O: yoghurt, muesli, banaan, plakje ontbijtkoek
T: appel
L: 3 volkorenboterhammen, 1 smeerkaas 2 jam
T: 2 bolletjes ijs op hoorntje
D: mie met ei, erwtjes, wortel, ui
S: 45 min hard fietsen

Heb ik nou veel gegeten? Ik zie lijstjes met veel minder ontbijt en minder boterhammen voor de lunch. Maar als ik dit in een calorieteller op internet invoer kom ik aan 1600 kcal, dat is weinig, maar zo'n teller kun je niet zomaar vertrouwen. Wat denken jullie?
Dankje :)

Ik denk dat er in je lijstjes nog wel wat dingen te veranderen zijn, maar een dag is natuurlijk niet representatief. Zelf zou ik iig de ontbijtkoek en smeerkaas schrappen en vervangen voor iets voedzamers.

Mn spullen voor morgen staan iig klaar. Bidon water, flesje sinaasappel/citroensap , 2 volkoren boterhammen kaas, appel, banaan, pakje rijstwafels. Ontbijten doe ik wel in de trein, moet voor 7 uur de deur al uit :O
pi_145080088
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:08 schreef Tele6 het volgende:
Beterschap douche-eendje! En veel sterkte morgen.

O: yoghurt, muesli, banaan, plakje ontbijtkoek
T: appel
L: 3 volkorenboterhammen, 1 smeerkaas 2 jam
T: 2 bolletjes ijs op hoorntje
D: mie met ei, erwtjes, wortel, ui
S: 45 min hard fietsen

Heb ik nou veel gegeten? Ik zie lijstjes met veel minder ontbijt en minder boterhammen voor de lunch. Maar als ik dit in een calorieteller op internet invoer kom ik aan 1600 kcal, dat is weinig, maar zo'n teller kun je niet zomaar vertrouwen. Wat denken jullie?
Kan slechter maar kan ook beter. :P

Wat ik mis in je lijstje zijn de eiwitten.

O: Hou het bij de yoghurt met muesli en banaan. Muesli heeft suikers en banaan heeft suikers, om dan nog eens ontbijtkoek te eten is overdaad.
T: Appel, goed
L: Volkoren boterhammen zijn goed, smeerkaas zelf geen fan van maar is mwah, 2 met jam is toch meh want jam is weer veel suiker.
T: Weer veel suiker :{
D: Lastig in te schatten maar bied ruimte voor andere voedingsmiddelen.

Wel veel suiker.

Probeer anders bij je O, L en D toe te werken naar een goede combinatie van eiwitten, koolhydraten en vetten.
Vooral je L, vervang de jam met rosbief, kalkoen of kipfilet en je maakt al een hele slag.

Ik weet niet of je tweede T structureel zo is maar dat kun je anders oplossen. Als het een antwoord is op hongergevoel ben je dus al te laat, probeer daarvoor dan iets te nemen dat verzadigd.
Ik zou zeggen vis! Want vis :9~

Niets na het sporten kan trouwens contraproductief werken, vooral bij een kcal-tekort.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145080223
Sowieso, stukjes fruit met een berg suiker op je brood drukken is heiligschennis :{w
Dat moet gewoon gereserveerd zijn voor een flink stuk heerlijk sappig dood gevogelte of rood vlees...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145081980
Gister een vage dag gehad, voor niks naar Belgenland gereden :z we zijn verhuisd en de prospect had gebeld om door te geven dat de meeting niet door kon gaan, dat bericht is nooit bij mij terecht gekomen. On the bright side, gewerkt in een cafe in Turnhout en lekker gelunched :9

T: 2 chocomuffins
L: omelet en kleine salade
T: stukjes paprika
T: 5 mini snickers
S: bovenlijf. Deadliften zonder straps gaat beter, was wel bikkelen want mijn handen deden nog zeer van zondag= kantoorhandjes :')
D: grote bak havermoutpap met rozijnen, whey en kaneel
T: bak kwark.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:07:35 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145082135
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 08:57 schreef _aurum_ het volgende:
Gister een vage dag gehad, voor niks naar Belgenland gereden :z we zijn verhuisd en de prospect had gebeld om door te geven dat de meeting niet door kon gaan, dat bericht is nooit bij mij terecht gekomen. On the bright side, gewerkt in een cafe in Turnhout en lekker gelunched :9

Dat is ruk. Gisteren drie uur file gereden (alleen al op de heenweg ;( ) en toen bleek prospect afwezig :') . Dus. Overigens ben ik nog steeds heel blij met mijn baanswitch. Leuk bedrijf, leuke collega's en interessante projecten. Fijn om weer gewoon te doen waar ik goed in ben *O*
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145082589
Moggûh.
Ik zit hier aan mijn eerste zelfgemaakte smoothie sinaasappelsap-banaan-kiwi-peer :9 Best lekker geworden, maar volgens mij is de peer geen ideale combi. Nog maar even wat verder experimenteren. Iemand nog geniale (betaalbare) tips?
Edit: Behh, en volgende keer moet ik hem ook wat dunner maken want hij heeft nu de consistentie van kots ;( Das toch iets minder lekker :')

De planning voor vandaag:
O: kop thee, halve liter smoothie
T: koffie, 2 volkoren crackers hummus
L: bak kwark met muesli en honing
T: weet nog niet. cappuccino, of een soepje uit de kantine, of een handje nootjes thuis
D: rode kool stamppotje met spinazie-kaasburger

[ Bericht 20% gewijzigd door PluisigNijntje op 01-10-2014 09:39:49 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145082961
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is ruk. Gisteren drie uur file gereden (alleen al op de heenweg ;( ) en toen bleek prospect afwezig :') . Dus. Overigens ben ik nog steeds heel blij met mijn baanswitch. Leuk bedrijf, leuke collega's en interessante projecten. Fijn om weer gewoon te doen waar ik goed in ben *O*
nah, ik was dus niet de enige :+

Fijn dat het werk weer bevalt, je zit volgens mij ook beter in je vel he? :)

Die collega met het vergeten paspoort van een paar weken terug; die is naar het buitenland geweest en heeft lekkere chocolade meegenomen. Had ik vast niet gekregen als ik 'm die ochtend geschreeuwd had :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_145083094
Nijntje, waarom zou je een halve liter "nutteloze" kcals naar binnen gooien.

Fruitsmoothies zijn verkapte kcal bommen, je verteert het supersnel want vloeibaar. Het is vast lekker, maar misschien bewaren voor het weekend ( als uitzondering) ipv iedere morgen.

Je kan beter je eten kauwen, verteert het beter en je zit langer vol.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_145083290
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:55 schreef _aurum_ het volgende:
Nijntje, waarom zou je een halve liter "nutteloze" kcals naar binnen gooien.

Fruitsmoothies zijn verkapte kcal bommen, je verteert het supersnel want vloeibaar. Het is vast lekker, maar misschien bewaren voor het weekend ( als uitzondering) ipv iedere morgen.

Je kan beter je eten kauwen, verteert het beter en je zit langer vol.
Nutteloze kcals :') Dat valt ook wel mee, ik eet gewoon drie stuks fruit en een glas sinaasappelsap dus dat is niet nutteloos. Dat het minder vult en verteerd wordt dan wanneer ik het zelf kauw klopt wel, maar dat is een ander verhaal.
Ik wou graag mijn nieuwe blender uitproberen, bovendien zijn er hier veel mensen die ontbijten met smoothies toch? Met chiazaad en kokoswater en weet ik het wat voor dingen er allemaal in. Is dat wel gezond volgens jou of ook niet?

Het leek me ook wel handig voor dagen waarop fruit/groente eten erbij in schiet, dan kan ik gewoon ff een glas smoothie tanken en heb ik het alsnog binnen gekregen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145083929
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:55 schreef _aurum_ het volgende:
Nijntje, waarom zou je een halve liter "nutteloze" kcals naar binnen gooien.

Fruitsmoothies zijn verkapte kcal bommen, je verteert het supersnel want vloeibaar. Het is vast lekker, maar misschien bewaren voor het weekend ( als uitzondering) ipv iedere morgen.

Je kan beter je eten kauwen, verteert het beter en je zit langer vol.
Een smoothie beschrijven als nutteloze kcals... wut. :D
pi_145084370
Nounou, aurum zette nutteloze zelf al tussen aanhalingstekens, he. Ik denk dat ze vooral bedoelt dat het zonde is dat je wel evenveel kcal binnenkrijgt als wanneer je het gewoon los zou eten, maar je niet alle voedingsstoffen eruit haalt die je eruit zou halen als je het gewoon los zou eten omdat het sneller verteerd wordt (correct me if I'm wrong!).

Dat gezegd hebbende, ontbijt ik ook wel eens met smoothies. Omdat ik een moeilijke ontbijter ben, maar ik soms wel echt iets binnen moet hebben (omdat ik bv anders pas om 13.00 weer iets kan eten maar ik wel wat ga doen waar ik enigszins energie voor nodig heb). Dan maak ik een smoothie met fruit, (griekse) yoghurt en kokoswater/kokosolie. De kokosolie omdat ik 't lekker vind, de kokoswater omdat ik dat ooit gekocht heb in de hoop het heel lekker te vinden. Ik vind 't echter enorm smerig, dus maak het langzaamaan op door het door mn smoothies te gooien zodat ik het niet meer kan proeven. Weggooien is ook zo zonde. En soms maak ik een smoothie gewoon omdat ik het lekker vind :).

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 01-10-2014 10:59:04 ]
pi_145084744
Smoothies zijn voor de leuk imho, maar als je anders niks eet dan liever dit.

Lijstje:

B: twee geroosterde spelt-zd boterhammen met frambozenjam
T: banaan
L/D: of gebakken eieren of een nog te kopen warme maaltijd.
T: studentenhaver
B: verhuisdozen vullen en rommel ruimen :+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:15:09 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145085009
Wat ik heel lekker vind is een beetje smoothie van bevroren vruchten door/over de hete havermout :Y)
Zelf maak ik eigenlijk nooit smoothies, maar mijn dochter wel en ik gebruik dan een beetje uit de blender.

Fruit eet ik zelf liever overdag in plaats van snoep, koek en naast de noten die ik toch al eet. Voorkomt dat ik een pitstopmaak bij de vriezer met ijs bij de benzinepomp :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145085051
Ik heb altijd gewoon de yoghurt met de fruitzooi er doorheen geroerd. Nom.
Ja doei.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:18:55 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145085106
*rent nu naar de keuken om havermout met bevrorenvruchtensmoothie te maken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145085120
Ik was eerst fanatiek fruiteter, nam het dan ook 2/3 keer per dag als tussendoortje ipv als maaltijd. Maar de laatste tijd heb ik veel minder zin in fruit, vandaar de smoothies. Bovendien had ik gewoon een blender gekregen en wil ik daar leuke dingen mee doen :+
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145086051
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 01:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kan slechter maar kan ook beter. :P

Wat ik mis in je lijstje zijn de eiwitten.

O: Hou het bij de yoghurt met muesli en banaan. Muesli heeft suikers en banaan heeft suikers, om dan nog eens ontbijtkoek te eten is overdaad.
T: Appel, goed
L: Volkoren boterhammen zijn goed, smeerkaas zelf geen fan van maar is mwah, 2 met jam is toch meh want jam is weer veel suiker.
T: Weer veel suiker :{
D: Lastig in te schatten maar bied ruimte voor andere voedingsmiddelen.

Wel veel suiker.

Probeer anders bij je O, L en D toe te werken naar een goede combinatie van eiwitten, koolhydraten en vetten.
Vooral je L, vervang de jam met rosbief, kalkoen of kipfilet en je maakt al een hele slag.

Ik weet niet of je tweede T structureel zo is maar dat kun je anders oplossen. Als het een antwoord is op hongergevoel ben je dus al te laat, probeer daarvoor dan iets te nemen dat verzadigd.
Ik zou zeggen vis! Want vis :9~

Niets na het sporten kan trouwens contraproductief werken, vooral bij een kcal-tekort.
S moest eigenlijk voor D staan, ik had niet op de volgorde gelet.
Meer tips voor broodbeleg? (Ik houd namelijk niet van kalkoen/kipfilet) Ik zat zelf te denken aan appel of tomaat op brood omdat dat in ieder geval geen toegevoegde suikers zijn, maar dat zijn geen eiwitten/vetten. Gekookt/gebakken ei op brood doen?
En het ijsje is niet structureel, het werd gratis uitgedeeld :9

Mijn lijstje voor vandaag wordt:
O: appel, yoghurt, muesli, stuk volkoren knäckebröd
L: stamppot pastinaak en wortel, stukje vlees
T: mandarijn
D: 3 volkoren boterhammen met ... ?
S: 1 uur en een kwartier hardlooptraining
T: Een peer ...?
  Vis een optie? woensdag 1 oktober 2014 @ 13:41:09 #90
70532 loveli
N
pi_145089848
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:55 schreef _aurum_ het volgende:
Nijntje, waarom zou je een halve liter "nutteloze" kcals naar binnen gooien.

Fruitsmoothies zijn verkapte kcal bommen, je verteert het supersnel want vloeibaar. Het is vast lekker, maar misschien bewaren voor het weekend ( als uitzondering) ipv iedere morgen.

Je kan beter je eten kauwen, verteert het beter en je zit langer vol.

Ik quote hem nog even, zodat iedereen kan lezen wat er nou precies staat. Fruit incl vezels langzaam kauwen is beter/gezonder dan blenderen en in een paar seconden opslurpen.

Ja een smoothie die je opslurpt zal gezonder zijn dan een halve liter cola. Nee een halve liter smoothie is niet per definitie gezond.
crap in = crap out
pi_145090094
Ik ben ziek, moet veel rust nemen: kan ik niet. Lezen en tv kijken is ook niet goed.
Dus dit ook niet lijkt mij maar ja..

Wat blijft er nog over :+?
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:52:17 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145090103
Mijn lijstje / planning
o. 2 geroosterd brood met boter 1x honing en 1x kaas
t. schaaltje met de helft havermout en de andere helft smoothie (banaan en frambozen en melk)
l. soepbord vol couscous met gegrilde pompoen, pompoenpitten, rode kool, olie
t. stukje chocolade
t. mandarijn, appel
d. hapje en een drankje tijdens een vergadering
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145090163
Mijn lijstje/planning

O: 2 glazen groen sap (appel, bleekselderij, spinazie, citroen)
L: 2 spelt broodjes, 1 met kaas 30+ en 1 met geitenkaas
T: baybel, tomaat, komkommer
S: 1:15 yoga
D: witlofsalade en kipfilet

veel koffie vandaag met een beetje halfvolle melk.. Gisteren een lange dag gemaakt en kan vandaag niet echt wakker worden.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_145090416
Weet iemand nog leuke luisterboeken of zo?
Worry is a misuse of imagination
pi_145090467
Mijn lijstje / planning

O: speltbth met kaas en ketchup
L: speltbth met kaas en ketchup
T: halve liter smoothie ( :P ) van yoghurt, kokosolie en bevroren frambozen en blauwe bessen
D: pitabroodjes met shoarma en veel groente, radler biertjes
T: fruitsalade: een appel, kiwi en halve mango met beetje magere kwark

Dus, niet heel gezond, maar wel genoeg fruit en groente. Smoothie want heb 12-15 college en wil tijdens college dan wat eten maar in de zaal mag je niet eten, drinken wordt wel gedoogd. Expres niet helemaal fijn geblenderd, maar zodanig dat er nog stukken blauwe bessen en frambozen in zitten, zodat ik er nog op moet kauwen :). En vanavond met mn vriendje een paar radler biertjes van verschillende merken proeven om te kijken welke we het lekkerst vinden. Waarschijnlijk mn vriendje 2/3 per biertje en ik 1/3 haha. Dus het zal uiteindelijk om 1, max 2 biertjes gaan.
pi_145092740
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:50 schreef Probability het volgende:
Ik ben ziek, moet veel rust nemen: kan ik niet. Lezen en tv kijken is ook niet goed.
Dus dit ook niet lijkt mij maar ja..

Wat blijft er nog over :+?
Waarom kun je niet lezen of tv kijken?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_145095530
Dag allemaal!

Ik moet altijd zo lachen om de smootie discussie. Sorry aurum, ik kan me alleen vinden in het kauw verhaal waarbij je meer voedingsstoffen binnen krijgt. Verder is er niet mis mee als je lijst gewoon goed is. Ik kan vier of vijf uur leven op een smoothie, werk hard en ben nooit ziek. Natuurlijk is dat niet voor iedereen zo. Maar op mijn lijst liever een smoothie dan een mini snickers ;)
pi_145095841
Ohw en het is hier awesome!

http://instagram.com/p/tlGAo2uRX6/

Hier een mooie hike gemaakt. En we hebben in het wild eetbare planten verzameld. Daar werd onze lunch van gemaakt. Daarbij kwam een heerlijke worst, in de houtoven gebakken aardappelen en groenten met heerlijke olijfolie. En veel wijn :+
pi_145096086
An, dat klinkt gewéldig O+ En wat een mooie foto!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145096474
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
An, dat klinkt gewéldig O+ En wat een mooie foto!
Dank je! Sicilie is sowieso een aanrader. Wat een eiland O+ ^O^
pi_145098037
Lekker An!
Ja doei.
pi_145098947
Oooo verveel mij


Kijk nu tv zonder beeld :') toch moeilijk om niet steeds te spieken en op m'n telefoon te zitten etc
Worry is a misuse of imagination
pi_145099941
Als je meer energie moet steken in het niet kijken, kun je dan niet beter gewoon wel kijken? :P
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145100272
Oh, oh. Ik heb me toch een potje buikpijn en winderigheid van die rode kool, niet normaal ;(
Dat heb ik met rode kool uit een potje nooit. Heb het zo'n 40 minuten gekookt dus gaar was het ook wel. Vreemd. En pijnlijk :') En stinkerig :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145101136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]

S moest eigenlijk voor D staan, ik had niet op de volgorde gelet.
Meer tips voor broodbeleg? (Ik houd namelijk niet van kalkoen/kipfilet) Ik zat zelf te denken aan appel of tomaat op brood omdat dat in ieder geval geen toegevoegde suikers zijn, maar dat zijn geen eiwitten/vetten. Gekookt/gebakken ei op brood doen?
En het ijsje is niet structureel, het werd gratis uitgedeeld :9

Mijn lijstje voor vandaag wordt:
O: appel, yoghurt, muesli, stuk volkoren knäckebröd
L: stamppot pastinaak en wortel, stukje vlees
T: mandarijn
D: 3 volkoren boterhammen met ... ?
S: 1 uur en een kwartier hardlooptraining
T: Een peer ...?
Gekookt ei (zachte dooier) ^O^
Zalm, hummus, makreel, tonijn, forelfilet, paarderookvlees, runderrookvlees, fricandeau, filet americain...

Zelf gisteren mosselen in spek met beetje yoghurtsaus en veldsla op toast gegeten :9~

Nu nog wat bedenken voor m'n D, gok dat het kofte wordt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145101223
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als je meer energie moet steken in het niet kijken, kun je dan niet beter gewoon wel kijken? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Probability op 01-10-2014 19:37:22 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_145101243
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh, oh. Ik heb me toch een potje buikpijn en winderigheid van die rode kool, niet normaal ;(
Dat heb ik met rode kool uit een potje nooit. Heb het zo'n 40 minuten gekookt dus gaar was het ook wel. Vreemd. En pijnlijk :') En stinkerig :')
Azijn bij gedaan?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 1 oktober 2014 @ 19:26:38 #108
70532 loveli
N
pi_145101646
Probje, wat heb je nu weer gedaan? _O-
crap in = crap out
pi_145101766
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Azijn bij gedaan?
Ja. Niet zoveel, 3 eetlepels oid.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145101832
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:26 schreef loveli het volgende:
Probje, wat heb je nu weer gedaan? _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Probability op 01-10-2014 19:36:43 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_145103222
Oioi Probje, dat klinkt als hersenschudding.. Rustig aan doen is het enige wat helpt.

Vandaag eerste dag dat ik officieel direct in dienst ben bij bedrijf :) Toch leuk, al maakt het natuurlijk verder niks uit qua werk. En vandaag ook nog nieuwe baan aangeboden gekregen via LinkedIn :D
Maar geloof dat ik hier de komende tijd nog heel veel kan leren. Dus ik blijf eerst nog mooi even zitten. Maar altijd leuk om het aangeboden te krijgen :)
pi_145103291
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:05 schreef the85mc het volgende:
Oioi Probje, dat klinkt als hersenschudding.. Rustig aan doen is het enige wat helpt.

Vandaag eerste dag dat ik officieel direct in dienst ben bij bedrijf :) Toch leuk, al maakt het natuurlijk verder niks uit qua werk. En vandaag ook nog nieuwe baan aangeboden gekregen via LinkedIn :D
Maar geloof dat ik hier de komende tijd nog heel veel kan leren. Dus ik blijf eerst nog mooi even zitten. Maar altijd leuk om het aangeboden te krijgen :)
Ja zei ik toch :D of niet? In de war :')

Gefeliciteerd :) ben benieuwd naar je branche of wist ik dat al? ( :? :'))
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:32:55 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145104324
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja zei ik toch :D of niet? In de war :')

Gefeliciteerd :) ben benieuwd naar je branche of wist ik dat al? ( :? :'))
Zelfde branche als de mijne :P Topsector ^O^
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145104421
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zelfde branche als de mijne :P Topsector ^O^
Ben je veranderd van branche? (baan wist ik wel) klinkt iid leuk!
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:37:38 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145104495
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Ben je veranderd van branche? (baan wist ik wel) klinkt iid leuk!
Nee. Branche blijft hetzelfde :P Integraliteit is het nieuwe modewoord.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145104591
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Branche blijft hetzelfde :P Integraliteit is het nieuwe modewoord.
Huh MC doet iets heel anders toch?
Worry is a misuse of imagination
pi_145105020
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:46 schreef An24 het volgende:
Ohw en het is hier awesome!

http://instagram.com/p/tlGAo2uRX6/

Hier een mooie hike gemaakt. En we hebben in het wild eetbare planten verzameld. Daar werd onze lunch van gemaakt. Daarbij kwam een heerlijke worst, in de houtoven gebakken aardappelen en groenten met heerlijke olijfolie. En veel wijn :+
_O_
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_145105113
Maar waarom vroeg je dat van die azijn Prob? Helpt meer azijn tegen de buikpijn?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145105332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Maar waarom vroeg je dat van die azijn Prob? Helpt meer azijn tegen de buikpijn?
er staat mij iets bij dat er azijn in moet, sowieso voor de kleur
Worry is a misuse of imagination
pi_145105692
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:48 schreef Skoap het volgende:

[..]

_O_
Thanks :D

Doe je rustig aan Probje? Beterschap :*
pi_145106599
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:39 schreef Probability het volgende:

[..]

Huh MC doet iets heel anders toch?
Neuh, ligt redelijk in hetzelfde vakgebied. Al was mijn studie wel meer in die richting.

Ik had net enorme honger en heb 2 gevulde koeken gegeten. En nu denk ik waarom? Ik had beter kwark of noten kunnen eten maar ja. Ik vond de koeken niet eens echt lekker.
pi_145106890
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Neuh, ligt redelijk in hetzelfde vakgebied. Al was mijn studie wel meer in die richting.

Ik had net enorme honger en heb 2 gevulde koeken gegeten. En nu denk ik waarom? Ik had beter kwark of noten kunnen eten maar ja. Ik vond de koeken niet eens echt lekker.
Ik heb net twee bakken roomijs op (wel lekker trouwens)
had al noten op en banaan
o ja en zuurkool en rookworst
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:35:38 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145107063
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb net twee bakken roomijs op (wel lekker trouwens)
had al noten op en banaan
o ja en zuurkool en rookworst
Van die literbakken? :o
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145107249
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:46 schreef An24 het volgende:
Ohw en het is hier awesome!

http://instagram.com/p/tlGAo2uRX6/

Hier een mooie hike gemaakt. En we hebben in het wild eetbare planten verzameld. Daar werd onze lunch van gemaakt. Daarbij kwam een heerlijke worst, in de houtoven gebakken aardappelen en groenten met heerlijke olijfolie. En veel wijn :+
Wat zie je er nog lekker fris uit! (als ik ga hiken ben ik daarna compleet verstoft en zweterig) Ziet eruit als een prachtige plek *ook op lijstje zet*.

Probje, blinddoek om doen? :') Niets mogen doen waarvoor je moet kijken, jemig. Ik ben normaal wel van het 'volg het advies van de arts op' maar nu zou ik toch vooral naar je lijf luisteren (als het goed voelt om te lezen of tv te kijken, gewoon doen tot het niet meer fijn is en dan met muziek op bed gaan liggen in een donkere kamer oid).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_145107256
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Van die literbakken? :o
Nee was 2 liter bak
Maar 2 schalen (bakjes) vol met ijs
En warme stoofperen en die andere met aardbeiensaus

Eten mag ik wel :')
Worry is a misuse of imagination
pi_145107301
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat zie je er nog lekker fris uit! (als ik ga hiken ben ik daarna compleet verstoft en zweterig) Ziet eruit als een prachtige plek *ook op lijstje zet*.

Probje, blinddoek om doen? :') Niets mogen doen waarvoor je moet kijken, jemig. Ik ben normaal wel van het 'volg het advies van de arts op' maar nu zou ik toch vooral naar je lijf luisteren (als het goed voelt om te lezen of tv te kijken, gewoon doen tot het niet meer fijn is en dan met muziek op bed gaan liggen in een donkere kamer oid).
Ja lezen kost energie of zo
Heb een luisterboeken gevonden 22 uur ga ik zo luisteren (een stukje)
Worry is a misuse of imagination
pi_145107345
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja lezen kost energie of zo
Heb een luisterboeken gevonden 22 uur ga ik zo luisteren (een stukje)
Verplicht stilzitten en jezelf rustig houden kost ook energie :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_145107394
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat zie je er nog lekker fris uit! (als ik ga hiken ben ik daarna compleet verstoft en zweterig) Ziet eruit als een prachtige plek *ook op lijstje zet*.

Probje, blinddoek om doen? :') Niets mogen doen waarvoor je moet kijken, jemig. Ik ben normaal wel van het 'volg het advies van de arts op' maar nu zou ik toch vooral naar je lijf luisteren (als het goed voelt om te lezen of tv te kijken, gewoon doen tot het niet meer fijn is en dan met muziek op bed gaan liggen in een donkere kamer oid).
De hike was aangepast op de rest van de familie. Schoonpa was ook mee. Maar op zo'n locatie trippel ik normaal ook lekker door. En een dag later blijk ik dan vergeten te zijn dat ik EDS heb :')
pi_145107401
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Verplicht stilzitten en jezelf rustig houden kost ook energie :+.
Ja idd :') loop wel gewoon en probeer gewoon chill te blijven
Was net wel even boos dat echt verdomme ik heb laatst nog heel lang thuis stil gezeten niet alweer
Worry is a misuse of imagination
pi_145116991
Klotezooi, weer in mijn auto ingebroken. Geen braakschade, wel de hele auto overhoop gehaald.. Enige wat mist is parkeergeld en bluetooth ding. Maar gaat vooral om het idee..
pi_145121874
Lijkt me inderdaad kutgevoel te geven, Mc :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145122019
Vanavond (hopelijk) informatie opvragen over een heel vet nieuwbouwproject dat nov. in de verkoop gaat :o. Dus vannacht slecht geslapen :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_145122573
Lijstje voor vandaag /planning

O: twee crackers hummus, rooiboos thee met honing
T: menthol keelsnoepjes, banaan, cappuccino
L: 2 boterhammen smeerleverworst, 1 cracker hummus
T: nog wat menthol snoepjes
B: werken
D: pastasalade
T: nog ergens wat fruit tussen zien te proppen :P


Dag twee van stoppen met roken, vandaar ook de snoepjes :') Die moeten ook snel weer verdwijnen want dat zijn gewoon suikerbommen, ik hoef niet van nicotineverslaving over te gaan op suikerverslaving dankuwel alstublieft. Dus dat ga ik maar gauw weer afbouwen :P
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145122657
PS. Ik erger me dood aan die nieuwe banner boven het forum. "De dag die je wist dat zou komen". :') Dat is toch geen zin?! :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145122686
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:35 schreef PluisigNijntje het volgende:
PS. Ik erger me dood aan die nieuwe banner boven het forum. "De dag die je wist dat zou komen". :') Dat is toch geen zin?! :')
Je leefde onder een steen ten tijde van het Koningslied?
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 2 oktober 2014 @ 12:37:12 #136
70532 loveli
N
pi_145122708
Sterkte Prob, niks mogen zuigt.
crap in = crap out
pi_145122722
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:44 schreef the85mc het volgende:
Klotezooi, weer in mijn auto ingebroken. Geen braakschade, wel de hele auto overhoop gehaald.. Enige wat mist is parkeergeld en bluetooth ding. Maar gaat vooral om het idee..
Altijd fijn -O-
Ja doei.
pi_145122736
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je leefde onder een steen ten tijde van het Koningslied?
Oh. Ja, waarschijnlijk wel, dat heb ik zo hard mogelijk genegeerd. Komt zeker uit dat slechte nummer zonder rijm en zinsbouw e.d.?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145122785
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:38 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oh. Ja, waarschijnlijk wel, dat heb ik zo hard mogelijk genegeerd. Komt zeker uit dat slechte nummer zonder rijm e.d.?
De W van wakker stamppot eten :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145123037
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

De W van wakker stamppot eten :7
Oke oke, ik zeg al niks meer :X
Ik heb dat lied nog nooit helemaal gehoord en dat wou ik graag ook zo houden :P
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Vis een optie? donderdag 2 oktober 2014 @ 12:53:43 #141
70532 loveli
N
pi_145123187
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

De W van wakker stamppot eten :7
Ontbijttip :9
crap in = crap out
pi_145123262
Lijstje dan maar weer eens...

O: wat griekse yoghurt met een kleine banaan, wat walnoten en lijnzaad
T: appel
L: scrambled eggs (3 eieren) met wat broccoli en feta
T: volkorentoast met hummus
S: 5km rustig hardlopen door 't dorp
D: zelfgemaakte falafel met volkoren pita's, gegrilde groenten, feta en griekse yoghurt

:)
Ja doei.
pi_145125612
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:44 schreef the85mc het volgende:
Klotezooi, weer in mijn auto ingebroken. Geen braakschade, wel de hele auto overhoop gehaald.. Enige wat mist is parkeergeld en bluetooth ding. Maar gaat vooral om het idee..
O zuur! Staat hij in zo'n slechte buurt dan of gewoon pech
Worry is a misuse of imagination
pi_145125730
Mc wat ruk :(

Lijstje

S: 1 uur body pump
O: 2 glazen sap (Bieten,wortels,limoen)
L: omelet van 3 eieren met tomaat
T: babybel,komkommer met hummus
D: spruitjes een 1.5 braadworst
T: klein handje nootjes.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_145127494
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:44 schreef the85mc het volgende:
Klotezooi, weer in mijn auto ingebroken. Geen braakschade, wel de hele auto overhoop gehaald.. Enige wat mist is parkeergeld en bluetooth ding. Maar gaat vooral om het idee..
-O- Wie doet dat nou? Bijna niemand bewaart toch waardevolle dingen in z'n auto dus dan weten ze toch wel dat het geen zin heeft?

Mijn lijstje:
O: yoghurt, appel, muesli
T: paar cherrytomaatjes
L: 3 boterhammen smeerkaas, appel
S: uur wandelen (of ja, op het eind meer strompelen vanwege gisteravond, we hebben de hele tijd heuvelop gerend)
T: handje cashewnoten
D: of sperziebonen met tomaat en rijst, of courgette en kidneybonen/kikkererwten/iets (nog beslissen welke eerder op moeten) edit: dus het wordt courgette met sperziebonen en tomaat, en dan wat minder rijst :D
T: bakje vla

[ Bericht 3% gewijzigd door Tele6 op 02-10-2014 17:23:48 ]
pi_145127910
Mijn lijstje:

O: halfvolle yoghurt met fruit havermout en zaden etc.
T: Zonnatura sesamreep
L: Heldere ossenstaartsoep, bakje salade, kiwi en een peer, en babybel
T: sneetje roggebrood
T: 2 boterhammen met ham
S: hardlopen, weet nog niet precies hoe lang
D: visschnitzel met aardappelen en sla
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 2 oktober 2014 @ 17:14:03 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145130782
Prob toch! Kus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145133054
Ik haat winkelen }:|
Vrijwel geen fatsoenlijke schoenen meer te krijgen in mijn maat en zulke grote voeten heb ik niet eens.
Broeken die maar tot lengtemaat 34 gaan en waar je de kuiten van een heroïnejunk moet hebben om er in te passen...

Nja, wel weer 2 overhemden en 2 truien rijker.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145135460
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 12:37 schreef loveli het volgende:
Sterkte Prob, niks mogen zuigt.
Ja! En ik maak mij nu de hele tijd druk om week want reageert niet/is niet geregeld.
En de dokter heeft het mij verboden om zelf te regelen maar ja, ik kan ook niet echt blijven wachten tot ik eigenlijk moet werken, dan maak ik mij veel te druk
Worry is a misuse of imagination
pi_145135903
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik haat winkelen }:|
Vrijwel geen fatsoenlijke schoenen meer te krijgen in mijn maat en zulke grote voeten heb ik niet eens.
Broeken die maar tot lengtemaat 34 gaan en waar je de kuiten van een heroïnejunk moet hebben om er in te passen...

Nja, wel weer 2 overhemden en 2 truien rijker.
online shoppen! echt zoveel fijner.
Lekker thuis passen. Ideaal.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_145138821
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik haat winkelen }:|
Vrijwel geen fatsoenlijke schoenen meer te krijgen in mijn maat en zulke grote voeten heb ik niet eens.
Broeken die maar tot lengtemaat 34 gaan en waar je de kuiten van een heroïnejunk moet hebben om er in te passen...

Nja, wel weer 2 overhemden en 2 truien rijker.
Broeken? Mustang Big Sur. Thank me later. :*
pi_145141059
Ik pas nu prima in Levis 508. Wel strakkere pijpen onderaan, iets ruimer op de bovenbenen. Ik vind broeken die losser op de enkels zitten niet zo mooi.
Op Amazon zeggen ze:

"These pants are great. Very comfortable and look great. They're meant for the guys who want the slimmer look but have bigger thighs (me). Most other "slim fit" pants are too tight on my legs. These are as if they were made just for me. So if you are "slim" but have bigger quads/hamstrings these will be perfect for you."

Wtf, gaan we hier nu elkaar ook al modetips geven als mannen? Waar moet dit heen met de wereld..
pi_145143453
Niet echt modetips natuurlijk, meer gewoon iets dat past :D
Zoek ook iets dat juist niet slim-fit is.

Ben namelijk niet echt lang maar gewoon groot.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:05 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Broeken? Mustang Big Sur. Thank me later. :*
Ik ga kijken, thx!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145147292
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:57 schreef V1z0R het volgende:
Niet echt modetips natuurlijk, meer gewoon iets dat past :D
Zoek ook iets dat juist niet slim-fit is.

Ben namelijk niet echt lang maar gewoon groot.

[..]

Ik ga kijken, thx!
Zo'n 508 lijkt slim fit :) Ik ben natuurlijk ook niet echt smal he..

Ga dit weekend waarschijnlijk andere buitenboordmotor kopen om zelf te gebruiken. Een 40 pk op handgas :D Moet alleen nog even gaan bedenken hoe ik een apparaat van zo'n 90kg achter de boot ga krijgen als de boot nog in het water ligt. 60kg til ik nu nog gewoon alleen op, maar ik denk dat 90 wat enthousiast is.
  Vis een optie? vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:41:46 #155
70532 loveli
N
pi_145150696
Die zal niet blijven drijven als je 'em per ongeluk loslaat.

@broekdiscussie: mode van nu met laaghangende kruizen en opgefrommelde pijpen zorgt ervoor dat benen superkort lijken.
crap in = crap out
pi_145152382
Laaghangende kruizen en opgefrommelde pijpen :'(

Doe maar lekker niet. Niet het type man waar ik voor zou vallen :P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145162616
M'n moeder liet net de combi magnetron bijna in de fik vliegen, normaal ben ik meer helder maar merkte het toch als eerste op :')
Worry is a misuse of imagination
pi_145163278
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:56 schreef Probability het volgende:
M'n moeder liet net de combi magnetron bijna in de fik vliegen, normaal ben ik meer helder maar merkte het toch als eerste op :')
Ai, handig :')

Ik heb mezelf vandaag getrakteerd op wat nieuwe kookinspiratie,

Staan echt heel veel fijne, gezonde recepten in :9 Ik ga er morgen maar eens mee aan de slag.
pi_145164122
:o



Met dank aan mijn gopro O+
pi_145164284
Mooi O+

Lijstje vandaag:

O: wat griekse yoghurt (250 gram ofzo) met een banaan en lijnzaad en een sprinkeltje honing
T: appel
S: 7.5km hardlopen, wilde 10, maar weer 'n blaar :') ben dus eerder gestopt, want heb zondag weer 'n HM.
L: 6 balletjes falafel (over van gisteren) met sla, feta, ui en hummus
B: pilates sessie met wat lose yoga oefeningen erna
D: aardappeltjes uit de oven met wat kippenvleugels en broccoli erbij :9
Ja doei.
pi_145165163
Waar kan ik nou volgens jullie het goedkoopste lijnzaad en chiazaad halen? Het is overal te krijgen maar de prijzen variëren echt belachelijk veel, van 2,5 tot wel 6 euro voor 500 gram..
Het zal me overigens aan m'n reet roesten of het 'organic' is.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145167065
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Waar kan ik nou volgens jullie het goedkoopste lijnzaad en chiazaad halen? Het is overal te krijgen maar de prijzen variëren echt belachelijk veel, van 2,5 tot wel 6 euro voor 500 gram..
Het zal me overigens aan m'n reet roesten of het 'organic' is.
Ik bestel het mee bij body&fit als ik een nieuwe pot whey nodig heb, daar is het 6 euro voor 500 gram. Maar ik doe er wel een eeuwigheid mee. Lijnzaad is overal wel redelijk goedkoop te vinden toch? Vaak zo'n 2-3 euro voor 500 gr.
pi_145183333
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Waar kan ik nou volgens jullie het goedkoopste lijnzaad en chiazaad halen? Het is overal te krijgen maar de prijzen variëren echt belachelijk veel, van 2,5 tot wel 6 euro voor 500 gram..
Het zal me overigens aan m'n reet roesten of het 'organic' is.
Chiazaad is volgens mij altijd wel duur
Lijnzaad redelijk goedkoop

Ben ook wel benieuwd
Worry is a misuse of imagination
pi_145191755
Rustig hier :s)
Worry is a misuse of imagination
pi_145199089
Yup.

Ik zit ook op een nieuw niveau van zieligheid.
Heb van de week een nieuwe portemonnee gekocht en zit nu te bedenken of ik de pasjes moet ordenen op hoe vaak ik ze gebruik of per categorie.

10jr geleden was de enige vraag om dit uur of ik genoeg geld had om in Duitsland dronken te worden of dat ik op de fiets naar de "stad" moest...

Ergens is het misgegaan ;(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145199328
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:24 schreef V1z0R het volgende:
Yup.

Ik zit ook op een nieuw niveau van zieligheid.
Heb van de week een nieuwe portemonnee gekocht en zit nu te bedenken of ik de pasjes moet ordenen op hoe vaak ik ze gebruik of per categorie.

10jr geleden was de enige vraag om dit uur of ik genoeg geld had om in Duitsland dronken te worden of dat ik op de fiets naar de "stad" moest...

Ergens is het misgegaan ;(
Je moet de gene waarmee je het meest indruk maakt zoals je gold card zichtbaar in je portomonnee doen. (Money to burn!!!)

je kruidvatvoordeelpasje en je Ikea family kaart ergens achter, uit het zicht
Worry is a misuse of imagination
pi_145199375
Mijn grammatica is ook wel eens beter geweest :')

Weekend duurt lang ;( zzzzzzzz

Dat ik dit ooit nog eens zou zeggen :')!!!!!
Worry is a misuse of imagination
pi_145200057
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:24 schreef V1z0R het volgende:
Yup.

Ik zit ook op een nieuw niveau van zieligheid.
Heb van de week een nieuwe portemonnee gekocht en zit nu te bedenken of ik de pasjes moet ordenen op hoe vaak ik ze gebruik of per categorie.

10jr geleden was de enige vraag om dit uur of ik genoeg geld had om in Duitsland dronken te worden of dat ik op de fiets naar de "stad" moest...

Ergens is het misgegaan ;(
Je lijkt Sheldon wel met zn nieuwe portemonnee :D

Ik wil vakantie. Nog 6 weken... pffff
pi_145200298
:W

Weer thuis! Leuke week, maar drukke reisdag, dus nu moe.

Niet aan mijn eten gedacht, gewoon gedaan waar ik zin in had, ik zal best iets aangekomen zijn. Gelukkig deden mijn darmen het wel gewoon goed, dus een extra kilootje of zo zal wel snel weer weg zijn.

Hoe ist hier?

Al die volwassen keuzes vallen ook niet mee Vaiz! ;)
pi_145200358
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Je moet de gene waarmee je het meest indruk maakt zoals je gold card zichtbaar in je portomonnee doen. (Money to burn!!!)

je kruidvatvoordeelpasje en je Ikea family kaart ergens achter, uit het zicht
Donder lekker op :D

Betaal heus wel de dates waar ik degene ben die vraagt en kleed me verder netjes, maar de rekening en wat ik in m'n portemonnee heb of uiteindelijk betaal hou ik voor mijzelf.
Enige notie dat het om het geld is of ietwat luxe uit eten is (en zijn er nogal wat) dan mogen ze opdonderen.
Ben niet van het fonds :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145200377
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Donder lekker op :D

Betaal heus wel de dates waar ik degene ben die vraagt en kleed me verder netjes, maar de rekening en wat ik in m'n portemonnee heb of uiteindelijk betaal hou ik voor mijzelf.
Enige notie dat het om het geld is of ietwat luxe uit eten is (en zijn er nogal wat) dan mogen ze opdonderen.
Ben niet van het fonds :+
Donder zelf op :D
Worry is a misuse of imagination
pi_145200680
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Donder zelf op :D
Krijg tieten, ben geen melkkoe :6

Ex-collega van me had bijna elke week wel een date maar het werd eigenlijk nooit wat :+
Die date had dan een vrij luxe avondje uit zonder dat het haar wat kostte... Nja, wat gezeur aan de kop.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145200778
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Krijg tieten, ben geen melkkoe :6

Ex-collega van me had bijna elke week wel een date maar het werd eigenlijk nooit wat :+
Die date had dan een vrij luxe avondje uit zonder dat het haar wat kostte... Nja, wat gezeur aan de kop.
Waar komen die dates trouwens opeens vandaan? MC, ben jij het?
Worry is a misuse of imagination
pi_145200867
Ik kan er dus echt niet tegen als mannen alles voor me betalen of als ik afhankelijk moet zijn. Woon al bijna 10 jaar op mezelf en heb sindsdien geen cent aangenomen van iemand en ik ben niet van plan ooit afhankelijk van iemand te worden.

Stand van zaken: Inmiddels pil, psychiater en bedrijfartsvrij. Alleen nog psycholoog, dat gaat gewoon door en dat vind ik fijn. Merk dat ik meer voel nu ik van de pillen af ben. Meer emoties, goede en slechte, maar dat is eigenlijk wel fijn, ik voel me levendig. Geen afbouwverschijnselen gehad. De overdosis verschijnselen zijn juist weg. Geen gram aangekomen.

Leven is mooi! Tijd om verder te gaan. Zin om weer lekker wat te doen. Daten, stappen, meer uit het leven halen O+ Waar woonde jij ergens Viz ;) :P ?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145200956
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Donder lekker op :D

Betaal heus wel de dates waar ik degene ben die vraagt en kleed me verder netjes, maar de rekening en wat ik in m'n portemonnee heb of uiteindelijk betaal hou ik voor mijzelf.
Enige notie dat het om het geld is of ietwat luxe uit eten is (en zijn er nogal wat) dan mogen ze opdonderen.
Ben niet van het fonds :+
Ik had het trouwens niet over indruk op vrouwen maken :D!
Worry is a misuse of imagination
pi_145201100
Over mannen gesproken. Een knappe vent die ik nog nooit heb gezien heeft mij toegevoegd op facebook en ik twijfel eraan of ik moet accepteren. Zou ik normaal nooit doen maar ik heb hormonen, spontaan.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:25:09 #177
70532 loveli
N
pi_145201126
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Krijg tieten, ben geen melkkoe :6

Ex-collega van me had bijna elke week wel een date maar het werd eigenlijk nooit wat :+
Die date had dan een vrij luxe avondje uit zonder dat het haar wat kostte... Nja, wat gezeur aan de kop.
Mjah. Slechte ervaring met restaurant niet zelf kiezen tijdens iets wat blijkbaar als doel had een date te zijn. Dat was de laatste keer dat ik heb betaald voor een awkward avond met gore zeewiersoep, terwijl iemand anders het genoegen van mijn gezelschap had (en een gedeelde rekening).
crap in = crap out
pi_145201134
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:24 schreef Californium het volgende:
Over mannen gesproken. Een knappe vent die ik nog nooit heb gezien heeft mij toegevoegd op facebook en ik twijfel eraan of ik moet accepteren. Zou ik normaal nooit doen maar ik heb hormonen, spontaan.
Is Vizor
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:25:40 #179
70532 loveli
N
pi_145201141
:')
crap in = crap out
pi_145201159
:D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145201172
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:25 schreef loveli het volgende:
:')
:D
Worry is a misuse of imagination
pi_145201384
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Is Vizor
Ze had het over een knappe vent... Muts :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145201461
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ze had het over een knappe vent... Muts :{w
Pics ter beoordeling.

En ik zei dat ik m knap vond. Hoe weet jij nou wie ik knap vind?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145201499
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ze had het over een knappe vent... Muts :{w
Ja daaaaar kriebelt het bij Cali
Worry is a misuse of imagination
pi_145201516
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja daaaaar kriebelt het bij Cali
Inderdaad :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145201589
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:36 schreef Californium het volgende:

[..]

Inderdaad :9
O ja, het is idd half12 geweest
Worry is a misuse of imagination
pi_145201850
Er staat godverdomme in d'r sig:
quote:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
In d'r eigen sig...

Mocht m'n lul bloeden druk ik 'm ook niet in een vijver vol piranha's...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145201912
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef V1z0R het volgende:
Er staat godverdomme in d'r sig:

[..]

In d'r eigen sig...

Mocht m'n lul bloeden druk ik 'm ook niet in een vijver vol piranha's...
Nee dan ga je naar de dokter/soa poli
Worry is a misuse of imagination
pi_145202021
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef V1z0R het volgende:
Er staat godverdomme in d'r sig:

[..]

In d'r eigen sig...

Mocht m'n lul bloeden druk ik 'm ook niet in een vijver vol piranha's...
:D _O- Topic duidelijk gelezen :P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145202136
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:50 schreef Californium het volgende:

[..]

:D _O- Topic duidelijk gelezen :P
Alle vrije ruimte qua interpretatie neem ik gewoon :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145202227
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Alle vrije ruimte qua interpretatie neem ik gewoon :P
Duidelijk ;) :*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145202837
Hoi!
Ik heb al paar weken niet gedate, zelfs paar maanden (echt net 2 maanden..) niet bedenk ik me nu.
Ik was tijdje met collega beetje daten, maar heb toen mijn glazen ingegooid door tegelijk met colombiaanse te daten. Dus ja. Gegokt en heeft verkeerd uitgepakt. Maar denk dat er op korte termijn wel wat aan zit te komen met iemand anders :)
En wat dates betreft, ik ga eigenlijk nooit uit eten op eerste date. En bij vervolg date is het veel leuker om bij mij of haar thuis af te spreken ;)
pi_145202926
Ik wil best met je op date hoor :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145202950
McSmooth!

Ik date nog elk weekend bijna!
pi_145203030
This is really going wrong here. Ik ail bijna Mufasa ook al mee uit vragen :')

Ik ga mezelf even een klap in mijn gezicht geven :W
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145203204
Date er maar met een.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145203528
Ik weet het wel. Ben ook een beetje aan het overdrijven hoor ;) :P.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145203931
Ik zou Muf ook daten, hij alleen mij niet ;(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145204138
Tijd voor een groepsknuffel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145205263
Is het weer zo laat :D Oh wacht nee, het is ondertussen al veel later, oeps.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_145207827
_O- smakelijk teruglezen hier :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_145209563
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:21 schreef the85mc het volgende:
Hoi!
Ik heb al paar weken niet gedate, zelfs paar maanden (echt net 2 maanden..) niet bedenk ik me nu.
Ik was tijdje met collega beetje daten, maar heb toen mijn glazen ingegooid door tegelijk met colombiaanse te daten. Dus ja. Gegokt en heeft verkeerd uitgepakt. Maar denk dat er op korte termijn wel wat aan zit te komen met iemand anders :)
En wat dates betreft, ik ga eigenlijk nooit uit eten op eerste date. En bij vervolg date is het veel leuker om bij mij of haar thuis af te spreken ;)
:')!
Ik maar denken dat je zo'n romanticus was :D!
Worry is a misuse of imagination
pi_145209585
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:24 schreef Chicolate het volgende:
Is het weer zo laat :D Oh wacht nee, het is ondertussen al veel later, oeps.
Half12 was ooit de regel toch :D?
Worry is a misuse of imagination
pi_145210021
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:10 schreef Probability het volgende:

[..]

:')!
Ik maar denken dat je zo'n romanticus was :D!
Haha :)

Als een date bij me komt eten doe ik wel mijn best in de keuken :) Echte romanticus ben ik ook niet hoor ;)
pi_145210079
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:34 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha :)

Als een date bij me komt eten doe ik wel mijn best in de keuken :) Echte romanticus ben ik ook niet hoor ;)
Keuken is dichtbij de slaapkamer
Dat vond ik niet zo romantisch :P
Worry is a misuse of imagination
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:08:04 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145210773
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:37 schreef Probability het volgende:

[..]

Keuken is dichtbij de slaapkamer
Dat vond ik niet zo romantisch :P
En als je ontbijt op bed wil dan slaap je maar in de keuken!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145210818
Niets mis met sex op de keukentafel.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:19:38 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_145211033
That escalated quickly!

Hormonen zoeven rond mn oren hier! :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_145211549
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
That escalated quickly!

Hormonen zoeven rond mn oren hier! :+
:D!
Worry is a misuse of imagination
pi_145211593
Maar ik vind dat echt niet aantrekkelijk, thuis afspreken op een tweede date :D Kun je net zo goed meteen een intentie-tot-coïtus-verklaring tekenen.
Worry is a misuse of imagination
pi_145211641
Komt dat ook met BOVAG garantie?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145212108
Zou er dan eerder een niet zwanger garantie van maken, double dutch dan maar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145212496
_O- ik had minstens een vaartocht met picknick verwacht bij MC. In zo'n gondel, echt een casanova.

Bij Viz gewoon biertjes drinken denk ik- en dan zit het sowieso al wel goed. O ja en lekkere worstjes er bij. Of ander lekkers.

Bij mufas.. Eh samen naar de sportschool en when shakes drinken :D? Misschien wel SUP maar dat is net iets te hipster.
Worry is a misuse of imagination
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:14:17 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_145212658
Impressie van mogelijke dates:

Bij Mufasa samen op een rots trots neerkijken op neushoorns en giraffes O+

V1z bruine bonen eten en daarna gamen met bier.

Mc bootje varen en dan een shag in een hoekske.

Amirite? :7

Noot: dus niet met MIJ, want ik heb het niet zo op neushoorns, bier en naughty times met mc :+

[ Bericht 11% gewijzigd door MariaEtcetera op 05-10-2014 13:21:17 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_145212793
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ideale dates:

Bij Mufasa samen op een rots trots neerkijken op neushoorns en giraffes O+

V1z bruine bonen eten en daarna gamen met bier.

Mc bootje varen en dan een shag in een hoekske.

Amirite? :7
Shag als in roken toch :'(? Anders is mijn heilige Maria beeld verpest :')!!!
Worry is a misuse of imagination
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:19:39 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_145212829
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Shag als in roken toch :'(? Anders is mijn heilige Maria beeld verpest :')!!!
Nee want roken is viesss :D

Oh wacht je bedoelt mij :') Ik pas mijn post wel even aan :') Ik bedoelde voor HEN niet met MIJ :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_145212856
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee want roken is viesss :D

Oh wacht je bedoelt mij :') Ik pas mijn post wel even aan :') Ik bedoelde voor HEN niet met MIJ :D
Nee maar dat jij dat bedenkt :D!!!!

In een hoekje :') whehe
Worry is a misuse of imagination
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:23:28 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_145212946
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee maar dat jij dat bedenkt :D!!!!

In een hoekje :') whehe
Ik moet mijn mind nog uit de gutter vissen na een lang weekend teamuitje met vooral mannelijke collega's :') :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:24:19 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145212964
Jullie zijn vies!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145213452
Het is geen vaarweer meer hè.. Ik heb inderdaad dates meegenomen met de boot, stukje varen, zonsondergang kijken met een hapje en wijntje :) Dat werkt wel ja..
Maar voor latere dates vind ik thuis vaak leuker dan bij restaurant. Gewoon qua sfeer enzo, ik vind restaurant dates na een tijdje afgezaagd worden, zeker als je elkaar al beetje kent. Ik vind dat je bij iemand thuis elkaar echt beter leert kennen en dat heeft niks met seks te maken. En het is misschien anders dan jullie hier denken maar ik vind mezelf helemaal geen casanova. Zo vaak had/heb ik dingen totaal niet door of heb ik het zelf verkloot. Dus ja.

Om maar even in de lijn der verwachting door te gaan: vandaag bootje verkocht, vanmiddag andere ophalen ;)
pi_145213582
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:38 schreef the85mc het volgende:
Het is geen vaarweer meer hè.. Ik heb inderdaad dates meegenomen met de boot, stukje varen, zonsondergang kijken met een hapje en wijntje :) Dat werkt wel ja..
Maar voor latere dates vind ik thuis vaak leuker dan bij restaurant. Gewoon qua sfeer enzo, ik vind restaurant dates na een tijdje afgezaagd worden, zeker als je elkaar al beetje kent. Ik vind dat je bij iemand thuis elkaar echt beter leert kennen en dat heeft niks met seks te maken. En het is misschien anders dan jullie hier denken maar ik vind mezelf helemaal geen casanova. Zo vaak had/heb ik dingen totaal niet door of heb ik het zelf verkloot. Dus ja.

Om maar even in de lijn der verwachting door te gaan: vandaag bootje verkocht, vanmiddag andere ophalen ;)
Zeilen kan nu prima, is sowieso nog fijn weer om buiten te zijn. Al hebben de meeste meisjes het nu waarschijnlijk wel koud.
Maar we plagen je ook maar een beetje :P
Worry is a misuse of imagination
pi_145213590
Je leert ook direct de persoon kennen. Of ze de WC-rol wel op de goede manier heeft hangen of het anders een ordinaire heks is die ze op de brandstapel moeten gooien.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145213619
:D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145213640
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:41 schreef V1z0R het volgende:
Je leert ook direct de persoon kennen. Of ze de WC-rol wel op de goede manier heeft hangen of het anders een ordinaire heks is die ze op de brandstapel moeten gooien.
Of dat je je schoenen uit moet, moet! Dat huisdieren vies zijn en hij z'n pasta afweegt :D :')!!
Worry is a misuse of imagination
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:47:28 #225
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_145213834
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Of dat je je schoenen uit moet, moet! Dat huisdieren vies zijn en hij z'n pasta afweegt :D :')!!
Maar het meest belangrijke is nog of hij snurkt!
pi_145214022
Haha, ouderwetse lol hier! _O-
pi_145214584
quote:
17s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:47 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Maar het meest belangrijke is nog of hij snurkt!
Jij mept ze eerst altijd even bewusteloos met de koekepan?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_145214627
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij mept ze eerst altijd even bewusteloos met de koekepan?
Gewoon ducttape werkt ook
pi_145214699
Snurkende mannen ;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145214720
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef Californium het volgende:
Snurkende mannen ;(
Zijn ze dik of drinken bier

Of pech
Worry is a misuse of imagination
pi_145214976
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Zijn ze dik of drinken bier

Of pech
Dik en drinken bier zijn beide opties die ik heb meegemaakt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145214999
:D lol!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:25:08 #233
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_145215271
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij mept ze eerst altijd even bewusteloos met de koekepan?
Nee dan snurken ze niet meer joh :P
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef Californium het volgende:
Snurkende mannen ;(
Vreselijk ja. Dan lig ik dus lekker een nacht mn minst favoriete hobby te beoefenen, plafondstaren :')
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:16 schreef Californium het volgende:

[..]

Dik en drinken bier zijn beide opties die ik heb meegemaakt.
Arme jij :*
pi_145215591
At least I got some :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145216573
tmi
Worry is a misuse of imagination
pi_145217137
:D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 5 oktober 2014 @ 15:16:51 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145217172
Ja verdorie, jullie nozems
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145217955
Ik mag dan nog wel vadsig zijn, bier drinken en snurken, maar heb net wel mijn eerste sub-2 HM gerend in 1.58.xx. *O*

Lijstje:

O: 2 harde broodjes hagelslag
S: halve marathon
T: zakje chips
L: yoghurt met banaan
D: nachos con todo met een biertje.
Ja doei.
  zondag 5 oktober 2014 @ 15:55:40 #239
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_145218457
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:34 schreef Californium het volgende:
At least I got some :9
Ja hoe wil je anders die snurktest doen he O-)
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag dan nog wel vadsig zijn, bier drinken en snurken, maar heb net wel mijn eerste sub-2 HM gerend in 1.58.xx. *O*

Lijstje:

O: 2 harde broodjes hagelslag
S: halve marathon
T: zakje chips
L: yoghurt met banaan
D: nachos con todo met een biertje.
Gefeliciteerd, undate-able! :P
  zondag 5 oktober 2014 @ 15:58:31 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_145218544
Mo, vadsig :')

Goed gerend! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_145218704
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag dan nog wel vadsig zijn, bier drinken en snurken, maar heb net wel mijn eerste sub-2 HM gerend in 1.58.xx. *O*

Lijstje:

O: 2 harde broodjes hagelslag
S: halve marathon
T: zakje chips
L: yoghurt met banaan
D: nachos con todo met een biertje.
*O*

OT: ik ben mij al 3 dagen misselijk aan het eten aan zelfgerookte makreel :9!!
Worry is a misuse of imagination
  zondag 5 oktober 2014 @ 16:20:21 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145219250
Goed gedaan mo!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145219640
Ben wel benieuwd naar de ebooks van kayla itsines maar geen zin om er 100 dollar voor te betalen :')
Worry is a misuse of imagination
pi_145220438
Het was tof O+ maar nu heb ik wel overal pijn. Maar dat mag. Toch? :')
Ja doei.
pi_145220598
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Het was tof O+ maar nu heb ik wel overal pijn. Maar dat mag. Toch? :')
Ja! Nu goed bijkomen :)
Worry is a misuse of imagination
pi_145221083
Komt goed. Kan niet zo fijn lopen door de blaren. Dus blijf ik maar zitten 8-)
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 5 oktober 2014 @ 17:53:49 #247
70532 loveli
N
pi_145223305
Mo, gek.

quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Of dat je je schoenen uit moet, moet! Dat huisdieren vies zijn en hij z'n pasta afweegt :D :')!!
:D!
crap in = crap out
  zondag 5 oktober 2014 @ 17:58:43 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145223527
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:39 schreef Probability het volgende:
Maar ik vind dat echt niet aantrekkelijk, thuis afspreken op een tweede date :D Kun je net zo goed meteen een intentie-tot-coïtus-verklaring tekenen.
Dit. Niet dat ik nog date :')

Daten is toch iets dat je buiten de deur doet? Anders is het toch gewoon afspreken? Of snap ik niet meer wat daten is?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 5 oktober 2014 @ 18:02:37 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145223697
Verder zoek ik een cadeau voor moeder + partner omdat te X-jaren samen zijn, maar ik kan niets verzinnen }:|
Daarom maar lijstje
o. havermout met kokos en banaan
t. druiven
s. half uurtje stepper
l. patat van pompoen en knolselderij + aioli
t. appel + paar handjes studentenhaver
d. moet nog koken, maar geen zin.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145224071
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:02 schreef Tinkepink het volgende:
Verder zoek ik een cadeau voor moeder + partner omdat te X-jaren samen zijn, maar ik kan niets verzinnen }:|
Daarom maar lijstje
o. havermout met kokos en banaan
t. druiven
s. half uurtje stepper
l. patat van pompoen en knolselderij + aioli
t. appel + paar handjes studentenhaver
d. moet nog koken, maar geen zin.
Misschien kun je hier inspiratie opdoen: KLB / Freubelen met Gerda, Ria en Annie: van meuk maken wij nog meer meuk #3
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zondag 5 oktober 2014 @ 18:12:48 #251
70532 loveli
N
pi_145224151
Dat is evil!
crap in = crap out
  zondag 5 oktober 2014 @ 18:15:54 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145224306
quote:
Ben bang dat moeders de fröbelmeuk zelf al opgekocht heeft. Zoek iets kant-en-klaars }:|
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145225338
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben bang dat moeders de fröbelmeuk zelf al opgekocht heeft. Zoek iets kant-en-klaars }:|
Hmm.. Waar zoek je naar? Diner bon voor 2 of zo?
Worry is a misuse of imagination
  zondag 5 oktober 2014 @ 18:35:48 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145225430
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Hmm.. Waar zoek je naar? Diner bon voor 2 of zo?
Dinerbon, weekendje weg, schoonheidsspecialisete, massages etc zijn allemaal al dingen die mijn zus la heeft gegeven. Ik weet het even niet meer.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145225466
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dinerbon, weekendje weg, schoonheidsspecialisete, massages etc zijn allemaal al dingen die mijn zus la heeft gegeven. Ik weet het even niet meer.
Cursus salsa?

Of dit: ¤ 74,- voor een avontuurlijke combinatie van 30 minuten helikopterbeleving en 60 minuten op de SegWay (waarde ¤ 149,-) ¤ 74,- ¤ 74,00
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zondag 5 oktober 2014 @ 18:37:18 #256
70532 loveli
N
pi_145225525
Indoor skydiven?
crap in = crap out
  zondag 5 oktober 2014 @ 18:38:18 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145225586
#t ZIjn zestigers hoor
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 5 oktober 2014 @ 18:39:42 #258
70532 loveli
N
pi_145225661
Matchende Gaastra jassen? ANWB fietstochtboek?
crap in = crap out
pi_145225679
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:38 schreef Tinkepink het volgende:
#t ZIjn zestigers hoor
Dit?

quote:
Een ark bouwen voor jezelf en je huisdieren, vervolgens je woning onder water zetten en wachten tot je de eerste takken van je kamerplanten weer aan de oppervlakte ziet komen is een originele manier om schoon schip te maken in huis, maar het blijft opletten dat je niet tegen de muren botst. Met een ervaren schoonmaakhulp van Helpling heb je in elk geval een net huis voor de boeg zonder aanvaringen.


Kies uit de volgende opties
¤ 19,99 voor een huishoudhulp voor 3 uur (waarde ¤ 44,70)
¤ 54,99 voor een huishoudhulp voor 3x 3 uur (waarde ¤ 134,10)
¤ 69,99 voor een huishoudhulp voor 3x 4 uur (grondig) (waarde ¤ 178,80)
Of

Waardebon van ¤ 25 voor een abonnement van 3 of 6 maanden bij datingsite Lexa

Of

quote:
Je hebt dat juwelenkistje dan wel al aardig gevuld, maar er blijven toch altijd wat parels voor de zwijnen tussen zitten. Maak eens je eigen medaillon of halsketting die een echte parel aan je kroon wordt dankzij een workshop steenbewerking boordevol juwelentips uit het kistje van kunstenares Tus van Dongen.

Kies uit de volgende opties
¤ 19,99 voor een Workshop Steenbewerking voor 1 persoon (waarde ¤ 42,80)
¤ 34,99 voor een Workshop Steenbewerking voor 2 personen (waarde ¤ 85,60)
¤ 64,99 voor een Workshop Steenbewerking voor 4 personen (waarde ¤ 171,20)
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zondag 5 oktober 2014 @ 18:42:12 #260
70532 loveli
N
pi_145225798
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef Probability het volgende:
Waardebon van ¤ 25 voor een abonnement van 3 of 6 maanden bij datingsite Lexa

Ja, ze zijn nu al zo lang bij elkaar, 't is weer tijd voor een nieuwe.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 5 oktober 2014 @ 18:46:21 #261
70532 loveli
N
pi_145225997
Matchende kunstgebitbakjes :')
crap in = crap out
pi_145226014
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:38 schreef Tinkepink het volgende:
#t ZIjn zestigers hoor
Mijn ouders ook, maar die zouden dat wel leuk vinden hoor
Worry is a misuse of imagination
pi_145228221
Gepersonaliseerde setjes jeux de boules ballen :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:41:24 #264
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_145228535
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:35 schreef V1z0R het volgende:
Gepersonaliseerde setjes jeux de boules ballen :)
En een unisex buitenoutfit erbij?
pi_145233032
:D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_145244487
Mensen die op maandagochtend voor 7 uur beginnen met boren, daar is een speciaal plekje in de hel voor gereserveerd
Worry is a misuse of imagination
pi_145244793
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:39 schreef loveli het volgende:
Matchende Gaastra jassen? ANWB fietstochtboek?
_O- proestend boven mijn ontbijt vooral omdat ik me er een serieus kijkende loveli bij voorstel :D

Ik laat momenteel mijn bureau smelten door mijn ovenbakje :')

O: appels met kaneel en wat kruimeldeeg erover uit de oven
T: noten
L: spelt zd bh x3 of 4 met notenpasta en jam/pindakaas
T: tsja...fruit nog geen idee wat
D: kijken wat ik krijg ;)

Vroeg naar bed en weinig te bewegen vandaag helaas.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? maandag 6 oktober 2014 @ 08:32:00 #268
70532 loveli
N
pi_145244837
Ik las boeren.

Ben voor je aan het duimen dat 'ie een stroomdraadje raakt en het voorgoed afleert.
crap in = crap out
pi_145246670
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 08:32 schreef loveli het volgende:
Ik las boeren.

Ben voor je aan het duimen dat 'ie een stroomdraadje raakt en het voorgoed afleert.
Waterleiding :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_145246796
Ik word moe van mezelf. En de week is pas net begonnen :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 6 oktober 2014 @ 10:44:37 #271
70532 loveli
N
pi_145247346
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Waterleiding :Y
Niet als het je bovenbuurman is :X
crap in = crap out
pi_145247472
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Waterleiding :Y
Het is verderop in de straat maar is mega irritant en hard geluid ;(
Worry is a misuse of imagination
pi_145249018
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:50 schreef Probability het volgende:

[..]

Het is verderop in de straat maar is mega irritant en hard geluid ;(
I know the feeling ;(
Wordt tegenover mijn huis een gebouw van de hogeschool gesloopt en weer opgebouwd, luister nu al bijna anderhalve maand vanaf 7 uur 's ochtends tm uur of 4, 5 's middags naar die klereherrie. Ik werk grotendeels ook thuis dus erger me kapot. "Gelukkig" zijn de sloopwerkzaamheden waarschijnlijk eind november klaar..

Gisteren hockey-dag, broodje frikadel met mayo/tosti speltbrood/sushi als avondeten.
Lijst vandaag:

O: appel, plakje kaas
L: kaastosti speltbrood met ketchup
T: 250gr druiven
T: speltbth pindakaas
D: risotto met champignons en courgette
T: halve papaya
pi_145250258
Wat geniaal om die weekendgesprekken terug te lezen. :')
Ik ben overigens nog steeds gestopt met roken, dit is dag 6 alweer *O*

Lijstje:
O: cappuccino, banaan
T: volkoren cracker hummus
L: gemengde salade met feta, gedroogde tomaat en pijnboompitjes
T: kiwi, appel, handje gemengde noten
D: zelfgemaakte tomatensoep met een bruine harde bol erbij. Moet het beleg nog even kiezen :P
T: niets of een paar gedroogde abrikozen
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_145250332
Woah ik moet nog langer rustig aandoen
Boe
Worry is a misuse of imagination
  maandag 6 oktober 2014 @ 18:29:17 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145263227
Balen probje.

Lijstje
O. Boterham boter en jam, boterham oude kaas
T. Studentenhaver, plak ontbijtkoek
L. Boterham geitenkaas, boterham filet a.m, cracker, boterham pate
T. Appel, banaan, wat druiven
D. Kipfilet, wortel-appel-sinaasappelsalade, 1 aardappel
S. Zo nog sport?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145267186
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:29 schreef Tinkepink het volgende:
Balen probje.

Lijstje
O. Boterham boter en jam, boterham oude kaas
T. Studentenhaver, plak ontbijtkoek
L. Boterham geitenkaas, boterham filet a.m, cracker, boterham pate
T. Appel, banaan, wat druiven
D. Kipfilet, wortel-appel-sinaasappelsalade, 1 aardappel
S. Zo nog sport?
Dan nog wel wat eten
Worry is a misuse of imagination
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:05:46 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145267717
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Dan nog wel wat eten
Je hebt/had gelijk. Na 15 minuten sporten een wegtrekker. Nu thuis, na 5 chocoladekoekjes en 2 handen suikerpinda's gaat het beter met me :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145267749
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je hebt/had gelijk. Na 15 minuten sporten een wegtrekker. Nu thuis, na 5 chocoladekoekjes en 2 handen suikerpinda's gaat het beter met me :')
4 boterhammen, een salade en wat fruit is niet zo heel veel.. Ook zonder sport niet.

Voel je je nu wel oke?
Worry is a misuse of imagination
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:08:38 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145267830
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef Probability het volgende:

[..]

4 boterhammen, een salade en wat fruit is niet zo heel veel.. Ook zonder sport niet.

Voel je je nu wel oke?
mwoh. Aan het lijstje mag ik ook nog een paar eetlepels kwark toevoegen, die was ik vergeten. Maar het voelt nog steeds als te weinig + een stuk kwarktaart. Nu is het oke.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tinkepink op 06-10-2014 20:41:01 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145268039
De grens tussen te weinig en te veel eten is vaak lastig om te vinden denk ik. Ik heb zelf ook geen idee waar ik zit (waarschijnlijk meer in de richting van te veel als ik zo vergelijk).

Mijn lijstje van vandaag:

O: yoghurt, banaan, muesli
T: stukje kwarktaart
L: 2 boterhammen met gekookt ei, 1 met jam, appel
S: halfuur wandelen
T: stukje brownie
D: gestoofde witte kool in tomatensaus (dat is lekkerder dan het klinkt hoor) met macaroni
T: misschien nog een peer

Op maandag heb ik de hele dag practicum en we hebben een trakteerrooster, iedere pauze trakteert iemand anders. Om een of andere reden worden de (tot nu toe altijd zelfgemaakte) traktaties steeds luxer, lekkerder en specialer. Dus vandaag hadden we bosvruchtenkwarktaart versierd met vers fruit en brownie met chocoladestukjes en pistache- en pecannoten... :9 Wel kleine stukjes, want we zijn met twintig.
En ik heb nu mijn smeerkaas op en weg en vervangen door ei op brood! En het is lekker!
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:41:54 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145269320
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:13 schreef Tele6 het volgende:
De grens tussen te weinig en te veel eten is vaak lastig om te vinden denk ik. Ik heb zelf ook geen idee waar ik zit (waarschijnlijk meer in de richting van te veel als ik zo vergelijk).

Mijn lijstje van vandaag:

O: yoghurt, banaan, muesli
T: stukje kwarktaart
L: 2 boterhammen met gekookt ei, 1 met jam, appel
S: halfuur wandelen
T: stukje brownie
D: gestoofde witte kool in tomatensaus (dat is lekkerder dan het klinkt hoor) met macaroni
T: misschien nog een peer

Op maandag heb ik de hele dag practicum en we hebben een trakteerrooster, iedere pauze trakteert iemand anders. Om een of andere reden worden de (tot nu toe altijd zelfgemaakte) traktaties steeds luxer, lekkerder en specialer. Dus vandaag hadden we bosvruchtenkwarktaart versierd met vers fruit en brownie met chocoladestukjes en pistache- en pecannoten... :9 Wel kleine stukjes, want we zijn met twintig.
En ik heb nu mijn smeerkaas op en weg en vervangen door ei op brood! En het is lekker!
Ik vind dat jij helemaal niet zo veel eet eigenlijk. Mijn lijstje vandaag was bizar weinig voor mijn doen. Normaal eet ik zeker 500 - 700 kcal meer :') Die gestoofde witte kool in tomatensaus klinkt best lekker eigenlijk. De macaroni erbij echter niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145269322
Vervelend prob! Sterkte.
pi_145269402
Lijstje:

O: speltbrood met boter, kaas en thee met melk
L: Griekse yoghurt met zelf gemaakte granola
T: O nog een keertje
D: aardappelen, bietjes, appelmoes, beetje mayo, ranja
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:53:04 #285
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145269807
Overigens ga ik me morgen laten testen op diabetes. Begin me een beetje zorgen te maken (veel dorst, reageer sterk op (gebrek aan) koolhydraten, zere ogen, chronisch moe). Niet tof.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145270740
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind dat jij helemaal niet zo veel eet eigenlijk. Mijn lijstje vandaag was bizar weinig voor mijn doen. Normaal eet ik zeker 500 - 700 kcal meer :') Die gestoofde witte kool in tomatensaus klinkt best lekker eigenlijk. De macaroni erbij echter niet.
Eigenlijk hoort het met rijst, maar ik kwam vanmiddag thuis met ontzettende trek in macaroni :P . Ik heb genoeg gemaakt voor minstens drie keer (het was ongeveer eenderde van een kool, maar die dingen zijn groot), dus ik kan het komende week ook nog een keertje met rijst eten, voor de variatie.

Ik hoop heel erg voor je dat het geen diabetes is, maar gewoon een herfstdip of een griep die er al heel lang aan zit te komen ofzo. (Niet dat ik wil zeggen dat wat je voelt onzin is want dat is het niet, maar ik wil alleen zeggen dat ik hoop dat er een prettige, snel zichzelf oplossende verklaring achter zit.)
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:14:52 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145270937
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:11 schreef Tele6 het volgende:

Ik hoop heel erg voor je dat het geen diabetes is, maar gewoon een herfstdip of een griep die er al heel lang aan zit te komen ofzo. (Niet dat ik wil zeggen dat wat je voelt onzin is want dat is het niet, maar ik wil alleen zeggen dat ik hoop dat er een prettige, snel zichzelf oplossende verklaring achter zit.)
Ik heb last van een chronische dip en ben heel erg vaak ziek. Ook zonder stress (mijn leven is erg oke op het moment). Of mijn lichaam is kapot van alle stress de afgelopen jaren, of er is wat anders aan de hand. Wat normaal gesproken zou ik me nu prima moeten voelen. En dat is dus wat me zorgen baart.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145271116
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb last van een chronische dip en ben heel erg vaak ziek. Ook zonder stress (mijn leven is erg oke op het moment). Of mijn lichaam is kapot van alle stress de afgelopen jaren, of er is wat anders aan de hand. Wat normaal gesproken zou ik me nu prima moeten voelen. En dat is dus wat me zorgen baart.
Ik snap helemaal dat je je daar zorgen over maakt. Goed dat je dan de stap zet om het ook echt te laten onderzoeken (ik ben zelf vaak meer het type dat wel denkt dat ze van alles heeft, maar het niet durft te laten onderzoeken uit angst dat ze inderdaad van alles heeft :@ ). Sterkte en succes morgen
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:23:24 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_145271391
Boh Tink, hopelijk is het niks geks. Succesjes!

Wel hoera voor erg okee leventje O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:34:04 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145271996
Tink! Goed van je om uit te sluiten.

Maria, hoe gaat het met jou?

Trusten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145272686
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink! Goed van je om uit te sluiten.

Maria, hoe gaat het met jou?

Trusten
Inderdaad, slaap lekker! :z
pi_145273376
Good luck tink. Binnenkort ook even een afspraak maken met huisarts, goed dat ik even wordt herinnerd.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145274672
Succes Tink! Hoop dat het iets simpels is wat je op kunt lossen.
pi_145286547
Sterkte Tink! Ik hoop dat het meevalt :)

Van 't weekend naar een verjaardag geweest, lief was zondag al ziek...en ik ben vanmorgen snotterend mijn bed uitgekomen :X Ik hoop niet dat het doorzet.

Ik heb even fashion advies nodig, want ik kom er zelf niet uit :')

Ik draag voor werk vaak dit soort jurken:



Nu wordt het kouder en gooi ik er nog een colbertje over, dat gaat prima. Maaarrrrrrrr, ik heb een bobline en mijn nek is bloot. Ik zou een sjaal of iets eroverheen willen gooien, maar ik kan niks verzinnen wat er goed bij staat :?
/inspiratieloos.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:52:24 #295
70532 loveli
N
pi_145287007
Ik heb 2 langwerpige sjaals van een soort kant met katoenen kant als franje, die ik te pas en te onpas om m'n nek gooi. Ook bij een dergelijk jurkje, hoewel ik het daar van te voren nooit bij bedacht zou hebben. Als ik er een jasje over draag doe ik er een lange zijden sjaal bij, keer extra om m'n nek en losse einden over elkaar.

Minst slechte voorbeeld van de int0rwebs dat ik kan vinden voor franjesjaal:


Maar dan met leukere/langere franje.
crap in = crap out
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:20:26 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_145289833
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:35 schreef _aurum_ het volgende:
Sterkte Tink! Ik hoop dat het meevalt :)

Van 't weekend naar een verjaardag geweest, lief was zondag al ziek...en ik ben vanmorgen snotterend mijn bed uitgekomen :X Ik hoop niet dat het doorzet.

Ik heb even fashion advies nodig, want ik kom er zelf niet uit :')

Ik draag voor werk vaak dit soort jurken:

[ afbeelding ]

Nu wordt het kouder en gooi ik er nog een colbertje over, dat gaat prima. Maaarrrrrrrr, ik heb een bobline en mijn nek is bloot. Ik zou een sjaal of iets eroverheen willen gooien, maar ik kan niks verzinnen wat er goed bij staat :?
/inspiratieloos.
Ik zou er buiten eventueel een sjaal/col overheen doen. Zelf draag ik in de winter vaak van die gebreide cols van de HEMA over dit soort jurkjes. Ook binnen trouwens. Staan bij mij erg goed, vaak zelfs leuker dan "kaal".
Aan de andere kant vind ik het bij een boblijn juist mooi als je je nek kan zien, dus dat zou voor mij een reden zijn om geen sjaal te dragen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_145296187
Fashionable gaat bij mij het raam uit als ik kou moet lijden Tink :+ De suggestie van een col of een sjaal met frummeltjes neem ik mee.

ik ga weer verder winkelen :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_145296453
Mijn lijstje:
O: yoghurt, banaan, muesli
T: volkorenbiscuit met pure chocolade
L: 2 volkoren boterhammen met gekookt ei (jawel, de andere helft) en 1 met pure chocoladehagel (weinig want het is bijna op :))
T: appel
D: groenlofstamppot met spekjes (groenlof is een soort kruising tussen witlof en andijvie)
T: peer
pi_145296495
Even niet lopen hier ivm grote open blaar. Dus veel krachtoefeningen.

Dat wel. En gewoon even rusten. Mag ook wel eens.

Lijstje:

O: yoghurt met banaantje en wat lijnzaad
T: appel
L: 2 speltpannenkoeken met wat restjes brie
B: Pilatesserie
D: halve kip met aardappeltjes uit de oven en wat broccoli erbij :9
Ja doei.
pi_145296598
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Even niet lopen hier ivm grote open blaar. Dus veel krachtoefeningen.

Dat wel. En gewoon even rusten. Mag ook wel eens.

Lijstje:

O: yoghurt met banaantje en wat lijnzaad
T: appel
L: 2 speltpannenkoeken met wat restjes brie
B: Pilatesserie
D: halve kip met aardappeltjes uit de oven en wat broccoli erbij :9
^) yoghurt met banaan :)
pi_145296607
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

^) yoghurt met banaan voor het ontbijt :)
edit: wat doe ik nu? verkeerde knop...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')