Gekookt ei (zachte dooier)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
S moest eigenlijk voor D staan, ik had niet op de volgorde gelet.
Meer tips voor broodbeleg? (Ik houd namelijk niet van kalkoen/kipfilet) Ik zat zelf te denken aan appel of tomaat op brood omdat dat in ieder geval geen toegevoegde suikers zijn, maar dat zijn geen eiwitten/vetten. Gekookt/gebakken ei op brood doen?
En het ijsje is niet structureel, het werd gratis uitgedeeld
Mijn lijstje voor vandaag wordt:
O: appel, yoghurt, muesli, stuk volkoren knäckebröd
L: stamppot pastinaak en wortel, stukje vlees
T: mandarijn
D: 3 volkoren boterhammen met ... ?
S: 1 uur en een kwartier hardlooptraining
T: Een peer ...?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als je meer energie moet steken in het niet kijken, kun je dan niet beter gewoon wel kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Probability op 01-10-2014 19:37:22 ]Worry is a misuse of imagination
Azijn bij gedaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh, oh. Ik heb me toch een potje buikpijn en winderigheid van die rode kool, niet normaal![]()
Dat heb ik met rode kool uit een potje nooit. Heb het zo'n 40 minuten gekookt dus gaar was het ook wel. Vreemd. En pijnlijkEn stinkerig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Probability op 01-10-2014 19:36:43 ]Worry is a misuse of imagination
Ja zei ik tochquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:05 schreef the85mc het volgende:
Oioi Probje, dat klinkt als hersenschudding.. Rustig aan doen is het enige wat helpt.
Vandaag eerste dag dat ik officieel direct in dienst ben bij bedrijfToch leuk, al maakt het natuurlijk verder niks uit qua werk. En vandaag ook nog nieuwe baan aangeboden gekregen via LinkedIn
![]()
Maar geloof dat ik hier de komende tijd nog heel veel kan leren. Dus ik blijf eerst nog mooi even zitten. Maar altijd leuk om het aangeboden te krijgen
Zelfde branche als de mijnequote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja zei ik tochof niet? In de war
Gefeliciteerdben benieuwd naar je branche of wist ik dat al? (
![]()
)
Ben je veranderd van branche? (baan wist ik wel) klinkt iid leuk!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zelfde branche als de mijneTopsector
Nee. Branche blijft hetzelfdequote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben je veranderd van branche? (baan wist ik wel) klinkt iid leuk!
Huh MC doet iets heel anders toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Branche blijft hetzelfdeIntegraliteit is het nieuwe modewoord.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:46 schreef An24 het volgende:
Ohw en het is hier awesome!
http://instagram.com/p/tlGAo2uRX6/
Hier een mooie hike gemaakt. En we hebben in het wild eetbare planten verzameld. Daar werd onze lunch van gemaakt. Daarbij kwam een heerlijke worst, in de houtoven gebakken aardappelen en groenten met heerlijke olijfolie. En veel wijn
er staat mij iets bij dat er azijn in moet, sowieso voor de kleurquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Maar waarom vroeg je dat van die azijn Prob? Helpt meer azijn tegen de buikpijn?
Neuh, ligt redelijk in hetzelfde vakgebied. Al was mijn studie wel meer in die richting.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Huh MC doet iets heel anders toch?
Ik heb net twee bakken roomijs op (wel lekker trouwens)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:26 schreef the85mc het volgende:
[..]
Neuh, ligt redelijk in hetzelfde vakgebied. Al was mijn studie wel meer in die richting.
Ik had net enorme honger en heb 2 gevulde koeken gegeten. En nu denk ik waarom? Ik had beter kwark of noten kunnen eten maar ja. Ik vond de koeken niet eens echt lekker.
Van die literbakken?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb net twee bakken roomijs op (wel lekker trouwens)
had al noten op en banaan
o ja en zuurkool en rookworst
Wat zie je er nog lekker fris uit! (als ik ga hiken ben ik daarna compleet verstoft en zweterig) Ziet eruit als een prachtige plek *ook op lijstje zet*.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:46 schreef An24 het volgende:
Ohw en het is hier awesome!
http://instagram.com/p/tlGAo2uRX6/
Hier een mooie hike gemaakt. En we hebben in het wild eetbare planten verzameld. Daar werd onze lunch van gemaakt. Daarbij kwam een heerlijke worst, in de houtoven gebakken aardappelen en groenten met heerlijke olijfolie. En veel wijn
Nee was 2 liter bakquote:
Ja lezen kost energie of zoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat zie je er nog lekker fris uit! (als ik ga hiken ben ik daarna compleet verstoft en zweterig) Ziet eruit als een prachtige plek *ook op lijstje zet*.
Probje, blinddoek om doen?Niets mogen doen waarvoor je moet kijken, jemig. Ik ben normaal wel van het 'volg het advies van de arts op' maar nu zou ik toch vooral naar je lijf luisteren (als het goed voelt om te lezen of tv te kijken, gewoon doen tot het niet meer fijn is en dan met muziek op bed gaan liggen in een donkere kamer oid).
Verplicht stilzitten en jezelf rustig houden kost ook energiequote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja lezen kost energie of zo
Heb een luisterboeken gevonden 22 uur ga ik zo luisteren (een stukje)
De hike was aangepast op de rest van de familie. Schoonpa was ook mee. Maar op zo'n locatie trippel ik normaal ook lekker door. En een dag later blijk ik dan vergeten te zijn dat ik EDS hebquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat zie je er nog lekker fris uit! (als ik ga hiken ben ik daarna compleet verstoft en zweterig) Ziet eruit als een prachtige plek *ook op lijstje zet*.
Probje, blinddoek om doen?Niets mogen doen waarvoor je moet kijken, jemig. Ik ben normaal wel van het 'volg het advies van de arts op' maar nu zou ik toch vooral naar je lijf luisteren (als het goed voelt om te lezen of tv te kijken, gewoon doen tot het niet meer fijn is en dan met muziek op bed gaan liggen in een donkere kamer oid).
Ja iddquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Verplicht stilzitten en jezelf rustig houden kost ook energie.
Je leefde onder een steen ten tijde van het Koningslied?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:35 schreef PluisigNijntje het volgende:
PS. Ik erger me dood aan die nieuwe banner boven het forum. "De dag die je wist dat zou komen".Dat is toch geen zin?!
Altijd fijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:44 schreef the85mc het volgende:
Klotezooi, weer in mijn auto ingebroken. Geen braakschade, wel de hele auto overhoop gehaald.. Enige wat mist is parkeergeld en bluetooth ding. Maar gaat vooral om het idee..
Oh. Ja, waarschijnlijk wel, dat heb ik zo hard mogelijk genegeerd. Komt zeker uit dat slechte nummer zonder rijm en zinsbouw e.d.?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je leefde onder een steen ten tijde van het Koningslied?
De W van wakker stamppot etenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oh. Ja, waarschijnlijk wel, dat heb ik zo hard mogelijk genegeerd. Komt zeker uit dat slechte nummer zonder rijm e.d.?
Oke oke, ik zeg al niks meerquote:
O zuur! Staat hij in zo'n slechte buurt dan of gewoon pechquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:44 schreef the85mc het volgende:
Klotezooi, weer in mijn auto ingebroken. Geen braakschade, wel de hele auto overhoop gehaald.. Enige wat mist is parkeergeld en bluetooth ding. Maar gaat vooral om het idee..
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:44 schreef the85mc het volgende:
Ja! En ik maak mij nu de hele tijd druk om week want reageert niet/is niet geregeld.quote:
online shoppen! echt zoveel fijner.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik haat winkelen
Vrijwel geen fatsoenlijke schoenen meer te krijgen in mijn maat en zulke grote voeten heb ik niet eens.
Broeken die maar tot lengtemaat 34 gaan en waar je de kuiten van een heroīnejunk moet hebben om er in te passen...
Nja, wel weer 2 overhemden en 2 truien rijker.
Broeken? Mustang Big Sur. Thank me later.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik haat winkelen
Vrijwel geen fatsoenlijke schoenen meer te krijgen in mijn maat en zulke grote voeten heb ik niet eens.
Broeken die maar tot lengtemaat 34 gaan en waar je de kuiten van een heroīnejunk moet hebben om er in te passen...
Nja, wel weer 2 overhemden en 2 truien rijker.
Ik ga kijken, thx!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:05 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Broeken? Mustang Big Sur. Thank me later.
Zo'n 508 lijkt slim fitquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:57 schreef V1z0R het volgende:
Niet echt modetips natuurlijk, meer gewoon iets dat past
Zoek ook iets dat juist niet slim-fit is.
Ben namelijk niet echt lang maar gewoon groot.
[..]
Ik ga kijken, thx!
Ai, handigquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:56 schreef Probability het volgende:
M'n moeder liet net de combi magnetron bijna in de fik vliegen, normaal ben ik meer helder maar merkte het toch als eerste op
Ik bestel het mee bij body&fit als ik een nieuwe pot whey nodig heb, daar is het 6 euro voor 500 gram. Maar ik doe er wel een eeuwigheid mee. Lijnzaad is overal wel redelijk goedkoop te vinden toch? Vaak zo'n 2-3 euro voor 500 gr.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Waar kan ik nou volgens jullie het goedkoopste lijnzaad en chiazaad halen? Het is overal te krijgen maar de prijzen variëren echt belachelijk veel, van 2,5 tot wel 6 euro voor 500 gram..
Het zal me overigens aan m'n reet roesten of het 'organic' is.
Chiazaad is volgens mij altijd wel duurquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Waar kan ik nou volgens jullie het goedkoopste lijnzaad en chiazaad halen? Het is overal te krijgen maar de prijzen variëren echt belachelijk veel, van 2,5 tot wel 6 euro voor 500 gram..
Het zal me overigens aan m'n reet roesten of het 'organic' is.
Je moet de gene waarmee je het meest indruk maakt zoals je gold card zichtbaar in je portomonnee doen. (Money to burn!!!)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:24 schreef V1z0R het volgende:
Yup.
Ik zit ook op een nieuw niveau van zieligheid.
Heb van de week een nieuwe portemonnee gekocht en zit nu te bedenken of ik de pasjes moet ordenen op hoe vaak ik ze gebruik of per categorie.
10jr geleden was de enige vraag om dit uur of ik genoeg geld had om in Duitsland dronken te worden of dat ik op de fiets naar de "stad" moest...
Ergens is het misgegaan
Je lijkt Sheldon wel met zn nieuwe portemonneequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:24 schreef V1z0R het volgende:
Yup.
Ik zit ook op een nieuw niveau van zieligheid.
Heb van de week een nieuwe portemonnee gekocht en zit nu te bedenken of ik de pasjes moet ordenen op hoe vaak ik ze gebruik of per categorie.
10jr geleden was de enige vraag om dit uur of ik genoeg geld had om in Duitsland dronken te worden of dat ik op de fiets naar de "stad" moest...
Ergens is het misgegaan
Donder lekker opquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Je moet de gene waarmee je het meest indruk maakt zoals je gold card zichtbaar in je portomonnee doen. (Money to burn!!!)
je kruidvatvoordeelpasje en je Ikea family kaart ergens achter, uit het zicht
Donder zelf opquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Donder lekker op
Betaal heus wel de dates waar ik degene ben die vraagt en kleed me verder netjes, maar de rekening en wat ik in m'n portemonnee heb of uiteindelijk betaal hou ik voor mijzelf.
Enige notie dat het om het geld is of ietwat luxe uit eten is (en zijn er nogal wat) dan mogen ze opdonderen.
Ben niet van het fonds
Krijg tieten, ben geen melkkoequote:
Waar komen die dates trouwens opeens vandaan? MC, ben jij het?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Krijg tieten, ben geen melkkoe
Ex-collega van me had bijna elke week wel een date maar het werd eigenlijk nooit wat
Die date had dan een vrij luxe avondje uit zonder dat het haar wat kostte... Nja, wat gezeur aan de kop.
Ik had het trouwens niet over indruk op vrouwen makenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Donder lekker op
Betaal heus wel de dates waar ik degene ben die vraagt en kleed me verder netjes, maar de rekening en wat ik in m'n portemonnee heb of uiteindelijk betaal hou ik voor mijzelf.
Enige notie dat het om het geld is of ietwat luxe uit eten is (en zijn er nogal wat) dan mogen ze opdonderen.
Ben niet van het fonds
Mjah. Slechte ervaring met restaurant niet zelf kiezen tijdens iets wat blijkbaar als doel had een date te zijn. Dat was de laatste keer dat ik heb betaald voor een awkward avond met gore zeewiersoep, terwijl iemand anders het genoegen van mijn gezelschap had (en een gedeelde rekening).quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Krijg tieten, ben geen melkkoe
Ex-collega van me had bijna elke week wel een date maar het werd eigenlijk nooit wat
Die date had dan een vrij luxe avondje uit zonder dat het haar wat kostte... Nja, wat gezeur aan de kop.
Is Vizorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:24 schreef Californium het volgende:
Over mannen gesproken. Een knappe vent die ik nog nooit heb gezien heeft mij toegevoegd op facebook en ik twijfel eraan of ik moet accepteren. Zou ik normaal nooit doen maar ik heb hormonen, spontaan.
Ze had het over een knappe vent... Mutsquote:
Pics ter beoordeling.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ze had het over een knappe vent... Muts
Ja daaaaar kriebelt het bij Caliquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ze had het over een knappe vent... Muts
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja daaaaar kriebelt het bij Cali
In d'r eigen sig...quote:Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nee dan ga je naar de dokter/soa poliquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef V1z0R het volgende:
Er staat godverdomme in d'r sig:
[..]
In d'r eigen sig...
Mocht m'n lul bloeden druk ik 'm ook niet in een vijver vol piranha's...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef V1z0R het volgende:
Er staat godverdomme in d'r sig:
[..]
In d'r eigen sig...
Mocht m'n lul bloeden druk ik 'm ook niet in een vijver vol piranha's...
Alle vrije ruimte qua interpretatie neem ik gewoonquote:
Duidelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Alle vrije ruimte qua interpretatie neem ik gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |