Jij mept ze eerst altijd even bewusteloos met de koekepan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar het meest belangrijke is nog of hij snurkt!
Gewoon ducttape werkt ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij mept ze eerst altijd even bewusteloos met de koekepan?
Dik en drinken bier zijn beide opties die ik heb meegemaakt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Zijn ze dik of drinken bier
Of pech
Nee dan snurken ze niet meer johquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij mept ze eerst altijd even bewusteloos met de koekepan?
Vreselijk ja. Dan lig ik dus lekker een nacht mn minst favoriete hobby te beoefenen, plafondstarenquote:
Arme jijquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Dik en drinken bier zijn beide opties die ik heb meegemaakt.
Ja hoe wil je anders die snurktest doen hequote:
Gefeliciteerd, undate-able!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag dan nog wel vadsig zijn, bier drinken en snurken, maar heb net wel mijn eerste sub-2 HM gerend in 1.58.xx.![]()
Lijstje:
O: 2 harde broodjes hagelslag
S: halve marathon
T: zakje chips
L: yoghurt met banaan
D: nachos con todo met een biertje.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag dan nog wel vadsig zijn, bier drinken en snurken, maar heb net wel mijn eerste sub-2 HM gerend in 1.58.xx.![]()
Lijstje:
O: 2 harde broodjes hagelslag
S: halve marathon
T: zakje chips
L: yoghurt met banaan
D: nachos con todo met een biertje.
Ja! Nu goed bijkomenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Het was tofmaar nu heb ik wel overal pijn. Maar dat mag. Toch?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Of dat je je schoenen uit moet, moet! Dat huisdieren vies zijn en hij z'n pasta afweegt![]()
!!
Dit. Niet dat ik nog datequote:Op zondag 5 oktober 2014 12:39 schreef Probability het volgende:
Maar ik vind dat echt niet aantrekkelijk, thuis afspreken op een tweede dateKun je net zo goed meteen een intentie-tot-coïtus-verklaring tekenen.
Misschien kun je hier inspiratie opdoen: KLB / Freubelen met Gerda, Ria en Annie: van meuk maken wij nog meer meuk #3quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:02 schreef Tinkepink het volgende:
Verder zoek ik een cadeau voor moeder + partner omdat te X-jaren samen zijn, maar ik kan niets verzinnen![]()
Daarom maar lijstje
o. havermout met kokos en banaan
t. druiven
s. half uurtje stepper
l. patat van pompoen en knolselderij + aioli
t. appel + paar handjes studentenhaver
d. moet nog koken, maar geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |