Haha vas haar vriend is een zeurhoofdquote:Op donderdag 25 september 2014 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en? Mannen kunnen soms net zo zeuren hoor, godverdomme nog an toe.
Nee mannen in het algemeen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha vas haar vriend is een zeurhoofd
Onzin en dus verworpen.quote:
Dit zegt meer 'alle vrouwen zijn hoeren'quote:
Zijn we ook. Je vriendin ook, je buurvrouw evengoed en je moeder waarschijnlijk de beste.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit zegt meer 'alle vrouwen zijn hoeren'
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijn we ook. Je vriendin ook, je buurvrouw evengoed en je moeder waarschijnlijk de beste.
De een wat meer dan de ander.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit zegt meer 'alle vrouwen zijn hoeren'
Valkuil van veel chicks jaquote:
Huh? Nee man.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Was dat die chick waar je pics can ahd laten zien?
Hjb Veer, nog steeds.quote:
Idd, mijn moeder en vriendin iets minder dan vas.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
De een wat meer dan de ander.
Wat kost anaal bij jou?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijn we ook. Je vriendin ook, je buurvrouw evengoed en je moeder waarschijnlijk de beste.
Wat dan? Fwb = friends with benefits = vrienden met wat extra's. Kan je toch prima 8 jaar volhouden?quote:
Zoquote:
Nou.. ja als meid 8 jaar een fwb hebben is wel kansloos eigenlijk... die horen al lang een vriend en kind te hebben op die leeftijd. Of gaat ze vreemd?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat dan? Fwb = friends with benefits = vrienden met wat extra's. Kan je toch prima 8 jaar volhouden?
Hoezo?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar on a serious note, dWc, hoelang knal je haar al? =$
Blijkbaar veel mensen niet, ik ook niet trouwensquote:Op donderdag 25 september 2014 13:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat dan? Fwb = friends with benefits = vrienden met wat extra's. Kan je toch prima 8 jaar volhouden?
Al was het bij ons meer een soulmates-constructie oid. Zijn sowieso altijd anderen die het een naam willen geven.
Toen ik 17 was en zij 15 had zij wel feelings (vanaf het begin dus zeg maar), maar ik zeiquote:Op donderdag 25 september 2014 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijkbaar veel mensen niet, ik ook niet trouwensNa zo lang MOET toch 1 vd 2 wel gevoelens krijgen? :s
Vanafquote:Op donderdag 25 september 2014 13:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag niet met een vraag.
quote:
Jet?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik 17 was en zij 15 had zij wel feelings (vanaf het begin dus zeg maar), maar ik zei. Stelde ik voor om wel vrienden te blijven (geen zin in relatie, had amper een jaar terug eentje van 15 maanden ofzo gehad
).
En zo geschiedde eigenlijk.
Dom wijf manquote:Op donderdag 25 september 2014 13:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet eens.
Jet > alle FOK!chicks trouwens (1800% srs). Zij was zo kk heet hè.
Ja oké dat snap ik nog wel maar je bent nu ver over de 20 ( haha ouwe lulquote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik 17 was en zij 15 had zij wel feelings (vanaf het begin dus zeg maar), maar ik zei. Stelde ik voor om wel vrienden te blijven (geen zin in relatie, had amper een jaar terug eentje van 15 maanden ofzo gehad
).
En zo geschiedde eigenlijk.
Ze was zo'n kakkerchick met urban vibesquote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dom wijf man13 in een dozijn sletje.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oké dat snap ik nog wel maar je bent nu ver over de 20 ( haha ouwe lul) en dan verwacht je toch wel dat je de wat serieuzere toer op gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie leeftijdquote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
25 man. Zit alweer een paar jaar in een quarterlifecrisis.
Alsof daar in de uitvoering nou zo daverend veel verschil tussen zit.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mooie leeftijdMaar beter een relation dan een fwb ...
Lijkt me?
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
hahahahaha
HAHAHAHAHAHAHAHA
Dat was een goeie![]()
![]()
.
Begroet jij dat kind nou eerst maar eens, vieze gluurder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, voor die leeftijd wel iddquote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze was zo'n kakkerchick met urban vibes. Ideaal man, ik zeg het je.
Jawohl.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof daar in de uitvoering nou zo daverend veel verschil tussen zit.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Begroet jij dat kind nou eerst maar eens vieze gluurder.![]()
8,76/10 overbuurmeisje.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
Ben wel benieuwd naar L na al die verhalen
Ze was 2 dagen geleden jarig, roep naar d'r vanne: "Nog gefeliciteerd hè" dan moet ze sws wel kijken.quote:
Vanne?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze was 2 dagen geleden jarig, roep naar d'r vanne: "Nog gefeliciteerd hè" dan moet ze sws wel kijken.
Ja, dat kon ik nog aan de hand van je verhalen constateren... maak eens een pic als je vanaf je balkon haar huiskamer in kijkt.quote:
Sweet 19quote:Op donderdag 25 september 2014 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze was 2 dagen geleden jarig, roep naar d'r vanne: "Nog gefeliciteerd hè" dan moet ze sws wel kijken.
de hempje swaquote:Op donderdag 25 september 2014 13:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie stelt zich nu beschikbaar om zich de hemd van het lijf te laten vragen?
Ik zeur nooit. Wil alleen neuken, eten en soms knuffelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijkbaar veel mensen niet, ik ook niet trouwensNa zo lang MOET toch 1 vd 2 wel gevoelens krijgen? :s
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Echt erg dit, hoe dWc zich al niet meer op zijn spelling/grammatica kan concentreren door z'n buurmeisje.
de lijstje de leven dit datquote:Op donderdag 25 september 2014 13:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ga zo door en je komt op de lijstje van mensen die ik mag.
quote:
lafaardquote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik durf de 6 niet meer te kopen.
High 5 sistah!quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoorde vanochtend nog op de radio... vet veel klachtenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er überhaupt één willen kopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
nergens last van hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:43 schreef BlauweTijger het volgende:
iPhone 6 of 5 of 4... IOS8 verneukt het allemaal.Meldingen blijven hangen, apps lopen vast, een grote aidsbende.
srsquote:
Dan moet je 'em even een stukje buigen, kun je er beter bij heb ik gehoord.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
srsfck. heb soms dat ik bovenin die melding niet kan wegslepen...
Maar heb de 'bend' app nog niet ;squote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan moet je 'em even een stukje buigen, kun je er beter bij heb ik gehoord.
even opnieuw opladen in de magnetronquote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wel al de functie om je telefoon in de magnetron op te laden?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar heb de 'bend' app nog niet ;s
Nee, echt nog niet gehad sinds ios8. Had alleen dat WA het niet deed maar die moest ik gewoon updaten meer nietquote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dit heb ik dus ook gedaan stelletje kk flikkers. Maja gelijk goed excuus om nieuwe iPhone te halen heheehehequote:Op donderdag 25 september 2014 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even opnieuw opladen in de magnetron
Dat is de spuit11 app toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wel al de functie om je telefoon in de magnetron op te laden?
Nietquote:Op donderdag 25 september 2014 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dit heb ik dus ook gedaan stelletje kk flikkers. Maja gelijk goed excuus om nieuwe iPhone te halen heheehehe
Hmm.. even opnieuw opstarten dan maar hehehe. Werkt altijd lolquote:Op donderdag 25 september 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, echt nog niet gehad sinds ios8. Had alleen dat WA het niet deed maar die moest ik gewoon updaten meer niet
jaja, dat zal welquote:Op donderdag 25 september 2014 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dit heb ik dus ook gedaan stelletje kk flikkers. Maja gelijk goed excuus om nieuwe iPhone te halen heheehehe
Ja, of resetten ofzo? dunno.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. even opnieuw opstarten dan maar hehehe. Werkt altijd lol
Maar je snapt de verwarring wel?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:
Haha het beledigt me dat sommigen denken dat ik zo dom zou zijnDudes pls.
Alleen ik dacht van niet..quote:Op donderdag 25 september 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:54 schreef voederbietel het volgende:
Denken dat BT Veer serieus was.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je snapt de verwarring wel?
als je al zo dom zou zijn om dat te doen, hoop ik dat je slim genoeg bent om dit nooit toe te gevenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:
Je kent Veer?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je al zo dom zou zijn om dat te doen, hoop ik dat je slim genoeg bent om dit nooit toe te geven
Maar wel genoeg om te kunnen zeggen van hey ze ging er toch even tegen in, in het geval van de babyneushoorn, de saus (even de naam kwijt) e.d.?quote:
Dom, easy en soa likequote:
ik heb echt geen idee wat je bedoeldquote:Op donderdag 25 september 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel genoeg om te kunnen zeggen van hey ze ging er toch even tegen in, in het geval van de babyneushoorn, de saus (even de naam kwijt) e.d.?
Ik studeer aan een hogeschool, mijn vriendjes en sekspartners zijn op 1 hand te tellen en ik ben soavrij (en altijd al geweest)quote:Op donderdag 25 september 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel genoeg om te kunnen zeggen van hey ze ging er toch even tegen in, in het geval van de babyneushoorn, de saus (even de naam kwijt) e.d.?
[..]
Dom, easy en soa like
;p
Beetje lekker dat wel.
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik studeer aan een hogeschool, mijn vriendjes en sekspartners zijn op 1 hand te tellen en ik ben soavrij (en altijd al geweest)come again?
Ey shut up ik geef m'n domme acties altijd gewoon toe hierquote:
[..]
Ik studeer aan een hogeschool, mijn vriendjes en sekspartners zijn op 1 hand te tellen en ik ben soavrij (en altijd al geweest)come again?
Ok.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat je bedoeld
[..]
mijn vriendjes en sekspartners zijn op 1 hand te tellen
Klopt, maar niet altijd gelijk zonder een discussiequote:Op donderdag 25 september 2014 14:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey shut up ik geef m'n domme acties altijd gewoon toe hier
Ja dat.. wie bedenkt dat nou?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoorde vanochtend nog op de radio... vet veel klachtenik wacht wel ff tot ze hem niet van wax maken.
collega van sala?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn chocolademelk smaakt naar vis,
Hier gaat iets mis.
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn chocolademelk smaakt naar vis,
Hier gaat iets mis.
Ik werk toch niet bij de NS manquote:
Beetje zieke twist.quote:
dus als je bij een landelijk faalbedrijf werkt, ga je rijmen..quote:Op donderdag 25 september 2014 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werk toch niet bij de NS man![]()
Bij dat andere geweldige bedrijf
Nee, hij smelt door de kieren van de stoeptegelsquote:Op donderdag 25 september 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat.. wie bedenkt dat nou?
Nou ja.. hij valt niet meer in duizend stukjes als je hem laat keilen op de stoeptegels.
Zoals er bij mij twee keer gebeurde_
Makreel in je kut.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zieke twist.
Hou ik wel van
Supergirl plsquote:Op donderdag 25 september 2014 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ach je mag is een keer erover heen en komen van een chick, niet zeuren.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
EN ook gewoon gelijk vragen of ik nog een keer wil komen spreekt het allemaal wel weer tegen
Ja, tegen sinterklaastijd wel, verder totaal niet handigquote:Op donderdag 25 september 2014 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus als je bij een landelijk faalbedrijf werkt, ga je rijmen..
interessant
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hij smelt door de kieren van de stoeptegels
Maar ja? laten vallen?
ik kocht gisteren karamel kruidnoten.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tegen sinterklaastijd wel, verder totaal niet handig
Wat ben je ook een spastje hequote:Op donderdag 25 september 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]oh ik dacht dat je de 6 kon buigen, maar goed.
Ja ik liet hem twee keer vallen, omdat te mongoloide om dat ding normaal vast te houden buiten.
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ach je mag is een keer erover heen en komen van een chick, niet zeuren.
Niet dat je dan liever dood wilt dan Supergirl doen.
dan moet je geen 6 kopen die past helemaal niet in je handjequote:Op donderdag 25 september 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]oh ik dacht dat je de 6 kon buigen, maar goed.
Ja ik liet hem twee keer vallen, omdat te mongoloide om dat ding normaal vast te houden buiten.
True.. Beter binden zn mn handen vastquote:Op donderdag 25 september 2014 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ben je ook een spastje he
[..]
Of in mn broekzakquote:Op donderdag 25 september 2014 14:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan moet je geen 6 kopen die past helemaal niet in je handje
Lijkt me onmeunig zoet.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kocht gisteren karamel kruidnoten.
ik vind kruidnoten niet eens zo lekker..
Gewoon een klapkar mee voor de phonequote:
Uhm.. wat is een klapkar?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een klapkar mee voor de phone
sinds wanneer ben jij twents?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me onmeunig zoet.
Sinds 1945quote:Op donderdag 25 september 2014 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij twents?
Ik snap het niet.quote:
babywagentje... hoe heet dat?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. wat is een klapkar?
Is dat iet uut gruun?
doe eens niet zo obstipaatquote:Op donderdag 25 september 2014 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Mensen kunnen hier ook helemaal niks..
"Ik wil me inschrijven, maar ik krijg de melding ik ben al ingeschreven."
Ben ik nu ingeschreven of niet?
NOU WAT DENK JE ZELF
Ik denk het niet.
Bolderkar denk ikquote:
Kruising tussen obstinaat en psychopaat ?quote:
Oke Zuid-Limburgquote:
Ja, buggie danquote:Op donderdag 25 september 2014 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bolderkar denk ikOf een buggie?
Klapkar..![]()
Je bent zelf een klapkar
Noem jij mij nu een misselijke klapkar?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, buggie danbolderkar is een vervoermiddel van geitenwollensokkenmensen
Misserlijke klapkar
Die "mensen" die daarop zittenquote:
kakelende moeders met sjaaltjes en vlotte kapselquote:Op donderdag 25 september 2014 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die "mensen" die daarop zitten
Jaquote:Op donderdag 25 september 2014 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem jij mij nu een misselijke klapkar?![]()
Tranen gelachen wel.
Ik las kalende moedersquote:Op donderdag 25 september 2014 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kakelende moeders met sjaaltjes en vlotte kapsel
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met zo'n hoofddoek. van de chemo
I'm going to hell for this
moest lachenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:17 schreef Salatrel het volgende:
overtredende trap van pittig kort kapsel
Dat is echt nog erger dan valse handtasquote:
dewcquote:
Baas boven baas. Jij noemt mij altijd valse handtasquote:Op donderdag 25 september 2014 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt nog erger dan valse handtas!!
Well fak u kutgroninger met je boerenverstand.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wie houdt die lijst bij? Vond 'vanne' ook behoorlijk achterlijk.
quote:Op donderdag 25 september 2014 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Well fak u kutgroninger met je boerenverstand.
Is nog steeds aan het uploaden.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Wanneer komen er nu pics van chlo bushok ass?
Ja houdoe voddebaalquote:
goede kwaliteit danquote:Op donderdag 25 september 2014 16:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is nog steeds aan het uploaden.
Oh, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Well fak u kutgroninger met je boerenverstand.
Wanneer is je zusje jarig hegejhehequote:Op donderdag 25 september 2014 15:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Broertje jarigEten in overvloed
Morgen de restjes eten
Waarom? Gewoon een keer per week afspreken voor die kroelings en verder vrijquote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mooie leeftijdMaar beter een relation dan een fwb ...
Lijkt me?
Oh.. hmm ja heeft allebei wel wat.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon een keer per week afspreken voor die kroelings en verder vrij![]()
Je gaat toch niet beweren dat je dat kopje koffie op zondagmiddag bij je schoonouders niet zou willen missen
Nu jij nogquote:Op donderdag 25 september 2014 17:26 schreef Gridlok het volgende:
bt heeft een vriendinnetje, wat schattig.
Zou ze daar veel voor vragen?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:26 schreef Gridlok het volgende:
bt heeft een vriendinnetje, wat schattig.
Ik help je vriendquote:Op donderdag 25 september 2014 17:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vriendin loopt moeilijk te doen.
We kunnen een meet organiseren en dan komen jullie twee als enige opdagenquote:Op donderdag 25 september 2014 17:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, nu kan er niks meer mis gaan, beste wingman eu gescoord.
Hahaha strak plan.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We kunnen een meet organiseren en dan komen jullie twee als enige opdagen
Als ze nog kan lopen, doe je iets verkeerd. :squote:Op donderdag 25 september 2014 17:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vriendin loopt moeilijk te doen.
huge ass filesquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ze nog kan lopen, doe je iets verkeerd. :s
jij zit er toch altijd in¿quote:Op donderdag 25 september 2014 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die "mensen" die daarop zitten
Doe niet zo bekrompenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je gay met je white knight shit.
Sorry kreeg boze Chloro in de appquote:Op donderdag 25 september 2014 19:22 schreef Stimorol- het volgende:
Laat dat slotje nou, stond zo stoer.
Misselijke klapkar en valse handtasquote:Op donderdag 25 september 2014 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Baas boven baas. Jij noemt mij altijd valse handtas
quote:
Sla emquote:
Doet de lange arm der wet alquote:
Lange arm der wet doet niks. Fuck de popoquote:Op donderdag 25 september 2014 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet de lange arm der wet al![]()
Tik op z'n neus
Stoertjequote:Op donderdag 25 september 2014 20:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lange arm der wet doet niks. Fuck de popo
Verder ben ik heel bescheiden en liefquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verder ben ik heel bescheiden en lief
crewbash, er zijn er voor minder gebandquote:Op donderdag 25 september 2014 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry kreeg boze Chloro in de app
Niet, was aan het werk. ;squote:Op donderdag 25 september 2014 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry kreeg boze Chloro in de app
Wat ben je toch een gezelligheidsdier.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je toch een gezelligheidsdier.
Heyquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je toch een gezelligheidsdier.
Gekkie.quote:
quote:
Lief dagboek..quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:04 schreef wickedmen het volgende:
Net thuis van de wedstrijd. Effe mixje maken van cola en Captain Morgan Spiced Gold, Fifa 15 spelen en snacken.![]()
![]()
Heb je iets in je oog?quote:
Oh okéquote:
Soort bassie en adriaanquote:Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misselijke klapkar en valse handtas
Klinkt als een goed duo
quote:
Wat een feest zou dat zijn jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja maar dan nog olijker.
De stand is nog nul, maar moet snel aangevuld worden voordat er onglukken gebeurenquote:
Er is koffie gehaaldquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een feest zou dat zijn ja
Ik ga nu kinderkoffie halen.
Jij zit nu ook op een kantoor?quote:
Nee, idd.. gadver @ meukquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is koffie gehaald
Wat een meuk, maar ik drink het toch maar op
Sinds een week.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zit nu ook op een kantoor?
Ik wil kinderkoffie van de starbucks, met gratis diabetesquote:
OP een kantoor, of erin?quote:
Jouw " attempt " om brabants te pratenquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en kende telleuh? Het zijn er 4 ..kantoorslaven
Gezellig, stink je .. ofzo?quote:
Jou hebben ze maar in het kantoor geplaatstquote:
gelukkig blijft het bij een pogingquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jouw " attempt " om brabants te praten
helaas wel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig, stink je .. ofzo?
[..]
Jou hebben ze maar in het kantoor geplaatst
quote:
Wat ga je daar doen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas wel.
vanmiddag naar antwerpen. hoera avondspits
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
2x starbucks gehad en hoef niet meer. 1x was theedaar brande ik mijn gehemelte door.
niks mis met de snelwegen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?
Schelden op de snelwegen en bier drinken? :S
Die met witte chocolade... gvd man zo zoetquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Maar dat is kinderkoffie xxxlll
Belgie en horecaquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met de snelwegen.
en helaas geen bier drinken. moet offerte bespreken
Uhm ja, dat laatste beetje is puur vergif, maar verderquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die met witte chocolade... gvd man zo zoet
zal er vandaag niks van merken.quote:
Ik las iets anders en in combinatie met een tankstation gaf mij dit onplezierige gedachte.quote:
Ja, maar Gianni...quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik las iets anders en in combinatie met een tankstation gaf mij dit onplezierige gedachte.
Ik heb nog een aanrader voor een restaurant in Mechelen en Leuvenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal er vandaag niks van merken.
wel even stoppen bij een tankstation voor goedkope sigaretten en een humo
is een tijdschrift. en zit toevallig deze week een dvd bij van alex agnew.quote:
wat? heh?quote:
oke, wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een aanrader voor een restaurant in Mechelen en Leuven
Alex Agnew? idd?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een tijdschrift. en zit toevallig deze week een dvd bij van alex agnew.
inb4: alex agnew??
[..]
wat? heh?
[..]
oke, wanneer gaan we?
Watte ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een tijdschrift. en zit toevallig deze week een dvd bij van alex agnew.
inb4: alex agnew??
[..]
wat? heh?
[..]
oke, wanneer gaan we?
Ik heb volgens mij wel eens een show van hem gezien.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
= stand up comedy
en tevens de zanger van diablo blvd als je dat wel iets zegt
vind ik wel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel eens een show van hem gezien.
Op zich wel vermakelijk.
Geloof ik.
Nee, allemaal helemaal niksquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
= stand up comedy
en tevens de zanger van diablo blvd als je dat wel iets zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |