Maar je snapt de verwarring wel?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:
Haha het beledigt me dat sommigen denken dat ik zo dom zou zijnDudes pls.
Alleen ik dacht van niet..quote:Op donderdag 25 september 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:54 schreef voederbietel het volgende:
Denken dat BT Veer serieus was.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je snapt de verwarring wel?
als je al zo dom zou zijn om dat te doen, hoop ik dat je slim genoeg bent om dit nooit toe te gevenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:
Je kent Veer?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je al zo dom zou zijn om dat te doen, hoop ik dat je slim genoeg bent om dit nooit toe te geven
Maar wel genoeg om te kunnen zeggen van hey ze ging er toch even tegen in, in het geval van de babyneushoorn, de saus (even de naam kwijt) e.d.?quote:
Dom, easy en soa likequote:
ik heb echt geen idee wat je bedoeldquote:Op donderdag 25 september 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel genoeg om te kunnen zeggen van hey ze ging er toch even tegen in, in het geval van de babyneushoorn, de saus (even de naam kwijt) e.d.?
Ik studeer aan een hogeschool, mijn vriendjes en sekspartners zijn op 1 hand te tellen en ik ben soavrij (en altijd al geweest)quote:Op donderdag 25 september 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel genoeg om te kunnen zeggen van hey ze ging er toch even tegen in, in het geval van de babyneushoorn, de saus (even de naam kwijt) e.d.?
[..]
Dom, easy en soa like
;p
Beetje lekker dat wel.
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik studeer aan een hogeschool, mijn vriendjes en sekspartners zijn op 1 hand te tellen en ik ben soavrij (en altijd al geweest)come again?
Ey shut up ik geef m'n domme acties altijd gewoon toe hierquote:
[..]
Ik studeer aan een hogeschool, mijn vriendjes en sekspartners zijn op 1 hand te tellen en ik ben soavrij (en altijd al geweest)come again?
Ok.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat je bedoeld
[..]
mijn vriendjes en sekspartners zijn op 1 hand te tellen
Klopt, maar niet altijd gelijk zonder een discussiequote:Op donderdag 25 september 2014 14:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey shut up ik geef m'n domme acties altijd gewoon toe hier
Ja dat.. wie bedenkt dat nou?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoorde vanochtend nog op de radio... vet veel klachtenik wacht wel ff tot ze hem niet van wax maken.
collega van sala?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn chocolademelk smaakt naar vis,
Hier gaat iets mis.
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn chocolademelk smaakt naar vis,
Hier gaat iets mis.
Ik werk toch niet bij de NS manquote:
Beetje zieke twist.quote:
dus als je bij een landelijk faalbedrijf werkt, ga je rijmen..quote:Op donderdag 25 september 2014 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werk toch niet bij de NS man![]()
Bij dat andere geweldige bedrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |