Toen ik 17 was en zij 15 had zij wel feelings (vanaf het begin dus zeg maar), maar ik zeiquote:Op donderdag 25 september 2014 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijkbaar veel mensen niet, ik ook niet trouwensNa zo lang MOET toch 1 vd 2 wel gevoelens krijgen? :s
Vanafquote:Op donderdag 25 september 2014 13:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag niet met een vraag.
quote:
Jet?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik 17 was en zij 15 had zij wel feelings (vanaf het begin dus zeg maar), maar ik zei. Stelde ik voor om wel vrienden te blijven (geen zin in relatie, had amper een jaar terug eentje van 15 maanden ofzo gehad
).
En zo geschiedde eigenlijk.
Dom wijf manquote:Op donderdag 25 september 2014 13:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet eens.
Jet > alle FOK!chicks trouwens (1800% srs). Zij was zo kk heet hè.
Ja oké dat snap ik nog wel maar je bent nu ver over de 20 ( haha ouwe lulquote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik 17 was en zij 15 had zij wel feelings (vanaf het begin dus zeg maar), maar ik zei. Stelde ik voor om wel vrienden te blijven (geen zin in relatie, had amper een jaar terug eentje van 15 maanden ofzo gehad
).
En zo geschiedde eigenlijk.
Ze was zo'n kakkerchick met urban vibesquote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dom wijf man13 in een dozijn sletje.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oké dat snap ik nog wel maar je bent nu ver over de 20 ( haha ouwe lul) en dan verwacht je toch wel dat je de wat serieuzere toer op gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie leeftijdquote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
25 man. Zit alweer een paar jaar in een quarterlifecrisis.
Alsof daar in de uitvoering nou zo daverend veel verschil tussen zit.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mooie leeftijdMaar beter een relation dan een fwb ...
Lijkt me?
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
hahahahaha
HAHAHAHAHAHAHAHA
Dat was een goeie![]()
![]()
.
Begroet jij dat kind nou eerst maar eens, vieze gluurder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, voor die leeftijd wel iddquote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze was zo'n kakkerchick met urban vibes. Ideaal man, ik zeg het je.
Jawohl.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof daar in de uitvoering nou zo daverend veel verschil tussen zit.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Begroet jij dat kind nou eerst maar eens vieze gluurder.![]()
8,76/10 overbuurmeisje.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
Ben wel benieuwd naar L na al die verhalen
Ze was 2 dagen geleden jarig, roep naar d'r vanne: "Nog gefeliciteerd hè" dan moet ze sws wel kijken.quote:
Vanne?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze was 2 dagen geleden jarig, roep naar d'r vanne: "Nog gefeliciteerd hè" dan moet ze sws wel kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |