quote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik durf de 6 niet meer te kopen.
Hoorde vanochtend nog op de radio... vet veel klachtenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er überhaupt één willen kopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
nergens last van hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:43 schreef BlauweTijger het volgende:
iPhone 6 of 5 of 4... IOS8 verneukt het allemaal.Meldingen blijven hangen, apps lopen vast, een grote aidsbende.
srsquote:
Dan moet je 'em even een stukje buigen, kun je er beter bij heb ik gehoord.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
srsfck. heb soms dat ik bovenin die melding niet kan wegslepen...
Maar heb de 'bend' app nog niet ;squote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan moet je 'em even een stukje buigen, kun je er beter bij heb ik gehoord.
even opnieuw opladen in de magnetronquote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wel al de functie om je telefoon in de magnetron op te laden?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar heb de 'bend' app nog niet ;s
Nee, echt nog niet gehad sinds ios8. Had alleen dat WA het niet deed maar die moest ik gewoon updaten meer nietquote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dit heb ik dus ook gedaan stelletje kk flikkers. Maja gelijk goed excuus om nieuwe iPhone te halen heheehehequote:Op donderdag 25 september 2014 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even opnieuw opladen in de magnetron
Dat is de spuit11 app toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wel al de functie om je telefoon in de magnetron op te laden?
Nietquote:Op donderdag 25 september 2014 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dit heb ik dus ook gedaan stelletje kk flikkers. Maja gelijk goed excuus om nieuwe iPhone te halen heheehehe
Hmm.. even opnieuw opstarten dan maar hehehe. Werkt altijd lolquote:Op donderdag 25 september 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, echt nog niet gehad sinds ios8. Had alleen dat WA het niet deed maar die moest ik gewoon updaten meer niet
jaja, dat zal welquote:Op donderdag 25 september 2014 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dit heb ik dus ook gedaan stelletje kk flikkers. Maja gelijk goed excuus om nieuwe iPhone te halen heheehehe
Ja, of resetten ofzo? dunno.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. even opnieuw opstarten dan maar hehehe. Werkt altijd lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |