Ja, dat kon ik nog aan de hand van je verhalen constateren... maak eens een pic als je vanaf je balkon haar huiskamer in kijkt.quote:
Sweet 19quote:Op donderdag 25 september 2014 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze was 2 dagen geleden jarig, roep naar d'r vanne: "Nog gefeliciteerd hè" dan moet ze sws wel kijken.
de hempje swaquote:Op donderdag 25 september 2014 13:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie stelt zich nu beschikbaar om zich de hemd van het lijf te laten vragen?
Ik zeur nooit. Wil alleen neuken, eten en soms knuffelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijkbaar veel mensen niet, ik ook niet trouwensNa zo lang MOET toch 1 vd 2 wel gevoelens krijgen? :s
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Echt erg dit, hoe dWc zich al niet meer op zijn spelling/grammatica kan concentreren door z'n buurmeisje.
de lijstje de leven dit datquote:Op donderdag 25 september 2014 13:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ga zo door en je komt op de lijstje van mensen die ik mag.
quote:
lafaardquote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik durf de 6 niet meer te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |