Nee, hij smelt door de kieren van de stoeptegelsquote:Op donderdag 25 september 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat.. wie bedenkt dat nou?
Nou ja.. hij valt niet meer in duizend stukjes als je hem laat keilen op de stoeptegels.
Zoals er bij mij twee keer gebeurde_
Makreel in je kut.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zieke twist.
Hou ik wel van
Supergirl plsquote:Op donderdag 25 september 2014 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik studeer aan een hogeschool, mijn vriendjes en sekspartners zijn op 1 hand te tellen en ik ben soavrij (en altijd al geweest)come again?
Ach je mag is een keer erover heen en komen van een chick, niet zeuren.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
EN ook gewoon gelijk vragen of ik nog een keer wil komen spreekt het allemaal wel weer tegen
Ja, tegen sinterklaastijd wel, verder totaal niet handigquote:Op donderdag 25 september 2014 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus als je bij een landelijk faalbedrijf werkt, ga je rijmen..
interessant
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hij smelt door de kieren van de stoeptegels
Maar ja? laten vallen?
ik kocht gisteren karamel kruidnoten.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tegen sinterklaastijd wel, verder totaal niet handig
Wat ben je ook een spastje hequote:Op donderdag 25 september 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]oh ik dacht dat je de 6 kon buigen, maar goed.
Ja ik liet hem twee keer vallen, omdat te mongoloide om dat ding normaal vast te houden buiten.
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ach je mag is een keer erover heen en komen van een chick, niet zeuren.
Niet dat je dan liever dood wilt dan Supergirl doen.
dan moet je geen 6 kopen die past helemaal niet in je handjequote:Op donderdag 25 september 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]oh ik dacht dat je de 6 kon buigen, maar goed.
Ja ik liet hem twee keer vallen, omdat te mongoloide om dat ding normaal vast te houden buiten.
True.. Beter binden zn mn handen vastquote:Op donderdag 25 september 2014 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ben je ook een spastje he
[..]
Of in mn broekzakquote:Op donderdag 25 september 2014 14:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan moet je geen 6 kopen die past helemaal niet in je handje
Lijkt me onmeunig zoet.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kocht gisteren karamel kruidnoten.
ik vind kruidnoten niet eens zo lekker..
Gewoon een klapkar mee voor de phonequote:
Uhm.. wat is een klapkar?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een klapkar mee voor de phone
sinds wanneer ben jij twents?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me onmeunig zoet.
Sinds 1945quote:Op donderdag 25 september 2014 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij twents?
Ik snap het niet.quote:
babywagentje... hoe heet dat?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. wat is een klapkar?
Is dat iet uut gruun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |