SPOILER: voor anti scroll hipsters (Zwabber): Fall chartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.
Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.![]()
Mwah, slecht, slecht. Ongeveer zo slecht als suiker. Je lichaam heeft er niets aan, alles is slecht in overmate. Het is geen gif.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eh het is wel gewoon slecht voor je. Maar het is natuurlijk wel zo dat de hoeveelheid bepaald of het schadelijk is of niet. Neemt niet weg dat ik het gewoon niet meer hoef. Ik zeg niet dat jij het niet mag drinken.🐙![]()
Nou toen ik een fles van die glassex fris op had moesten ze toch echt mijn maag leegpompen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, slecht, slecht. Ongeveer zo slecht als suiker. Je lichaam heeft er niets aan, alles is slecht in overmate. Het is geen gif.![]()
Niet. Zetmeel wordt door je speeksel ook al afgebroken. Maar slecht voor je tanden zijn suiker en zuur. Frisdrank/fruit zorgen voor tanderosie en suiker voor gaatjes.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij daar gewoon de normale middelen voor gebruikt en niet iets waar alles naderhand van gaat kleven van de suiker.
[..]
Onzin. Wat trouwens slechter voor je tanden is, zijn dingen zoals chips en aardappels. Zetmeel dat lekker een hele tijd tussen je tanden blijft zitten en de bacterin voedt. Frisdrank wordt veel sneller afgevoerd.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Superieure humor?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar de eerst helft heel juist de superieure humor in vergelijking met de meer dramatische tweede helft. Ik vind het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zich met Steins;Gate vervelen terwijl ze met een Dr Pepper in de hand kijken naar Hououin Kyouma.![]()
Het enige wat ik wel komisch vond waren de stukken waarin die gekke Okame de naam van deze meid uitsprak:
Irene is bae <3![]()
Yep, vond het saai en slecht.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar serieus je vond hem echt slecht dan?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Tot waar keek je?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Yep, vond het saai en slecht.![]()
7 ongeveerquote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tot waar keek je?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Voor zover ik weet breekt dat enzym in je speeksel zetmeel af naar suiker.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet. Zetmeel wordt door je speeksel ook al afgebroken. Maar slecht voor je tanden zijn suiker en zuur. Frisdrank/fruit zorgen voor tanderosie en suiker voor gaatjes.🐙![]()
Volgens mij hebben we dit gesprek al een keer eerder gehad, herinner mij iig nog iemand anders uit deze reeks die de serie dropte. Maar vanaf aflevering tien of elf verandert het van genre en wordt een totaal andere serie. Zou je toch echt aanraden om het nog eens een kans te geven.quote:![]()
Dat zal wel robin zijn geweest.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dit gesprek al een keer eerder gehad, herinner mij iig nog iemand anders uit deze reeks die de serie dropte. Maar vanaf aflevering tien of elf verandert het van genre en wordt een totaal andere serie. Zou je toch echt aanraden om het nog eens een kans te geven./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Nee die heeft hem volgens mij afgekeken.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat zal wel robin zijn geweest.![]()
Glucose wordt afgebroken in verschillende suikers.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet. Zetmeel wordt door je speeksel ook al afgebroken. Maar slecht voor je tanden zijn suiker en zuur. Frisdrank/fruit zorgen voor tanderosie en suiker voor gaatjes.Krikken de Flamenco's uiteindelijk?quote:Ik had wel even eenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Superieure humor?![]()
Het enige wat ik wel komisch vond waren de stukken waarin die gekke Okame de naam van deze meid uitsprak:
[ afbeelding ]-momentje toen ik snapte waarom Hououin haar "Tza Zombie" noemt afgezien van het gegeven dat het ook deels genspireerd is door het idee dat de Christus ook een soort van zombie was.
Over smaak valt niet te twisten en over humor al helemaal niet, maar ik vond het Hououin Kyouma typetje het allergrappigste typetje uit een Japanse komedie die ik tot nog zo ver gezien heb. Vooral omdat het lijkt alsof hij wartaal uitslaat, terwijl het allemaal uiteindelijk bewijst dat Okabe het meest inzichtelijke personage in zijn groep is. De kerel heeft charisma!“An interesting thing is a good thing.”![]()
Het is alweer bijna tijd voor ene nieuwe berserk chapter
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik ergerde me juist daaraan omdat die constant poep zat te pratenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik had wel even een-momentje toen ik snapte waarom Hououin haar "Tza Zombie" noemt afgezien van het gegeven dat het ook deels genspireerd is door het idee dat de Christus ook een soort van zombie was.
Over smaak valt niet te twisten en over humor al helemaal niet, maar ik vond het Hououin Kyouma typetje het allergrappigste typetje uit een Japanse komedie die ik tot nog zo ver gezien heb. Vooral omdat het lijkt alsof hij wartaal uitslaat, terwijl het allemaal uiteindelijk bewijst dat Okabe het meest inzichtelijke personage in zijn groep is. De kerel heeft charisma!
Maarja aangezien er geen actie in zit zal het vast niet geschikt voor mij zijn.
Ben nou Guilty Crown kijken omdat ik dat altijd nog wou doen, en vind het toch wel zeer vermakelijk
EDIT:
en de OP van Steins Gate is stom
Irene is bae <3![]()
Chuunibyou!quote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik ergerde me juist daaraan omdat die constant poep zat te praten🐙![]()
Berserk Authorquote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het is alweer bijna tijd voor ene nieuwe berserk chapter. M'n art is zo geweldig dat het nou eenmaal een halfjaar duurt voor een chapter.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik zal straks even kijken hoe dat in zijn werk gaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu nog toevoegen aan de Fok clan op MAL![]()
Je ontvangt een invite voor een club:quote:Op donderdag 25 september 2014 07:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zal straks even kijken hoe dat in zijn werk gaat.
http://myanimelist.net/clubs.php?cid=24010Ok.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Yessir niet lachen aub
Nee. Minder zelfs!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat die groep op MAL waar n post per jaar gemaakt wordt?![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ben nou Guilty Crown kijken omdat ik dat altijd nog wou doen, en vind het toch wel zeer vermakelijkwel Guilty Crown heeft tenminste geen gebrek aan actie. Ben bennieuwd hoe lang je het uithoudt.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat ben je nou kwijt aan zo'n hobby?🐙![]()
veel geldquote:Op donderdag 25 september 2014 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat ben je nou kwijt aan zo'n hobby?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
http://www.1999.co.jp/eng/10239141
Do want. Vanmiddag maar eens kijken of het een beetje te doen is als de verzendkosten er nog bij komen.🐙![]()
Wilde gok is prima, ben eigenlijk vooral benieuwd wat zulke figurines nou kosten. Moet ik denken aan een tientje of begint het vanaf honderd euro? Of ergens er tussenin?quote:![]()
Die nendoroids zijn miniatuurtjes van een cm of 10 hoog, en zijn meestal tussen de 30 / 40 euro.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wilde gok is prima, ben eigenlijk vooral benieuwd wat zulke figurines nou kosten. Moet ik denken aan een tientje of begint het vanaf honderd euro? Of ergens er tussenin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder scheelt het heel veel wat voor versie en van welke studio je iets koopt.
Deze Ika Musume was iets van 15 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En figuurtjes zoals deze Ryuuko zitten al snel rond de 80 / 90:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze Asuka was ook zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf daar gaat het alleen nog maar omhoog, maar de meeste zitten rond wat ik eerder noemde.
Verder maakt het nog uit of je lokaal besteld (duurder figuurtje) of in Japan (hogere verzendkosten) soms is het ene goedkoper dan het andere. Als je iets uit Japan over laat vliegen heb je nog de kans dat je de douane ook nog iets mag betalen.🐙![]()
Dat zijn dan officile versies met licentie van de studio neem ik aan? Zit er dan nog concreet een kwaliteitsverschil met fakes/goedkope troep van ebay of is het vooral de licentie zelf waar je voor gaat?
Niet dat ik er zelf snel aan zou beginnen, maar ik verzamel zelf ander spul en daar speelt zulks ook, dus uit benieuwdheid. Krijg je er nog certificaten bij pf iets dergelijks?![]()
Ik heb een hoop foto's gezien van fakes die om te janken zijn. De Asuka die ik heb is eigenlijk niet gelicenseerd, maar is wel een eigen ontwerp van de sculptor. Die ziet er best mooi uit. Vaak zie je bij bootleg spul dat de figuurtjes zelf nog niet eens zo heel erg slecht zijn maar dat de gezichten er mismaakt uit zien of het verven slecht gedaan is.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat zijn dan officile versies met licentie van de studio neem ik aan? Zit er dan nog concreet een kwaliteitsverschil met fakes/goedkope troep van ebay of is het vooral de licentie zelf waar je voor gaat?
Niet dat ik er zelf snel aan zou beginnen, maar ik verzamel zelf ander spul en daar speelt zulks ook, dus uit benieuwdheid. Krijg je er nog certificaten bij pf iets dergelijks?
De rest van wat ik gepost heb is allemaal wel officieel. Maar ook al is het officieel verschilt de kwaliteit alsnog per studio, alhoewel echt misbaksels er niet echt tussen zitten. Studio's zoals GoodSmile company maken mooie dingen.🐙![]()
Zal eens kijken. Ben nog een noob als het gaat om MAL.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je ontvangt een invite voor een club:
http://myanimelist.net/clubs.php?cid=24010![]()
Onder het FOK! logootje staat geloof ik een linkje waar je op kunt klikken om te joinen. Het is een open groep dus zonder de uitnodiging op te zoeken kan het ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef Jellereppe het volgende:
Ik zie geen uitnodiging. Ik denk dat iemand van jullie mij even moet helpen?🐙![]()
Gevonden. Dank je.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onder het FOK! logootje staat geloof ik een linkje waar je op kunt klikken om te joinen. Het is een open groep dus zonder de uitnodiging op te zoeken kan het ook.![]()
Ik dacht om 18.00 uur, ga even 'een dutje doen'. Ik word net wakker. Dat wordt de nacht doorhalen, maar gelukkig morgen pas 10:35 uur wat hoorcolleges, dus dat overleef ik wel.![]()
Elke keer als ik de video muziek van deze anime hoor
Hoor ik toch echt
Ben ik de enige die de overeenkomsten hoort ?
[ Bericht 3% gewijzigd door Aloria op 25-09-2014 22:22:15 ]![]()
He verrek, die vocalen ja. Geinig.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef Aloria het volgende:
Elke keer als ik de video muziek van deze anime hoor http://www.animeshippuuden.com/zankyou-no-terror-episode-01 ( vanaf 3 minuten )
Hoor ik toch echt
Ben ik de enige die de overeenkomsten hoort ?🐙![]()
Ha hetzelfde, alleen werd ik om kwart over negen wakker. Denk alleen dat ik mijn hoorcolleges oversla, nu al geen zin in.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:10 schreef Jellereppe het volgende:
Ik dacht om 18.00 uur, ga even 'een dutje doen'. Ik word net wakker. Dat wordt de nacht doorhalen, maar gelukkig morgen pas 10:35 uur wat hoorcolleges, dus dat overleef ik wel.![]()
Haha, wat een toeval.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ha hetzelfde, alleen werd ik om kwart over negen wakker. Denk alleen dat ik mijn hoorcolleges oversla, nu al geen zin in.![]()
Haha, volgende keer moeten we maar allebei even de wekker zetten voor die schoonheidsdutjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vond ik ook toen ik het zag. Ik dacht dat moet ik even delen.![]()
![]()
Of gewoon een fatsoenlijk slaapritme opbouwenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, volgende keer moeten we maar allebei even de wekker zetten voor die schoonheidsdutjes.![]()
Ja, dat is natuurlijk ook een oplossing.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Of gewoon een fatsoenlijk slaapritme opbouwen![]()
Tokyo Ghoul is afgelopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In ander nieuws Tokyo Ghoul is laat.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Dragon ball Kai, doen of niet?
is zo te zien censorerd
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Toch doen, is best ok, lekker ingekort op zich en beeldkwaliteit is prima.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dragon ball Kai, doen of niet?
is zo te zien censorerd
Beter dan de hele Freeza-saga uitzitten in het origineel______!
![]()
Dat moment dat je de blu-rays ziet van Space Battleship Yamato 2199 op amazon.co.jp.
Dat moment dat je ziet dat ze regiovrij zijn en Engels ondertiteld.
Dat moment dat je ziet dat het er zeven zijn en het in totaal 250 euro gaat kosten.![]()
Ik overweeg om de set langzaam schijf voor schijf bij elkaar te sprokkelen.
🐙![]()
Ik snap wat je bedoeld. Leuk gevonden.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef Aloria het volgende:
Elke keer als ik de video muziek van deze anime hoor
Hoor ik toch echt
Ben ik de enige die de overeenkomsten hoort ?![]()
![]()
Dat was echt ruk ja in het origineel.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toch doen, is best ok, lekker ingekort op zich en beeldkwaliteit is prima.
Beter dan de hele Freeza-saga uitzitten in het origineel______!
Koop even geen figs en gewoon de BD in 1 keer.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
Dat moment dat je de blu-rays ziet van Space Battleship Yamato 2199 op amazon.co.jp.
Dat moment dat je ziet dat ze regiovrij zijn en Engels ondertiteld.
Dat moment dat je ziet dat het er zeven zijn en het in totaal 250 euro gaat kosten.![]()
Ik overweeg om de set langzaam schijf voor schijf bij elkaar te sprokkelen./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik heb het uitgezeten, maar het was geen pretje.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat was echt ruk ja in het origineel.
Dat is een beetje hetzelfde als Naruto gaan kijken![]()
![]()
Oh shit. Run.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Dat is een beetje hetzelfde als Naruto gaan kijken🐙![]()
Ja bedacht mij net dat vorige week finale was. Woepserdepoeps.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tokyo Ghoul is afgelopen.![]()
Homoquote:Op donderdag 25 september 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het uitgezeten, maar het was geen pretje.
Dat is een beetje hetzelfde als Naruto gaan kijken
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Geen neuk wordt gegeven. Hardcore alles.quote:Opsodemieteren met je kadaver, ik ken al voldoende Naruto-fanboys die huilen om een kutmasker. Ik geef geen neuk, die serie was leuk tot aflevering 120, daarna was het gewoon pure kut.quote:![]()
I know, I know. Toch blijft het een bak geld voor een stapel BD's.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Koop even geen figs en gewoon de BD in 1 keer.🐙![]()
Krijg jij eens even heel gauw de grafpleuris met je lelijke bakkes. Dat jij nou het concentratievermogen van een knaagdier hebt en blijkbaar moeite hebt met anime die 100+ episodes hebben.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen neuk wordt gegeven. Hardcore alles.
[..]
Opsodemieteren met je kadaver, ik ken al voldoende Naruto-fanboys die huilen om een kutmasker. Ik geef geen neuk, die serie was leuk tot aflevering 120, daarna was het gewoon pure kut.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
De gemiddelde (knappe, traditionele) anime heeft een aflevering of 30. Iets meer kan nog (Metal Gear *insert shit*) bijvoorbeeld. Maar vind je 300+ afleveringen nog leuk dan? Persoonlijk zou ik geen neuk meer geven om zo'n anime.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Krijg jij eens even heel gauw de grafpleuris met je lelijke bakkes. Dat jij nou het concentratievermogen van een knaagdier hebt en blijkbaar moeite hebt met anime die 100+ episodes hebben.![]()
De langste serie die ik gekeken heb was FMA:B. 64 afleveringen. Alhoewel die serie puur awesomeheid was, had hij ook niet langer moeten duren.🐙![]()
http://www.amazon.co.uk/R(...)s=Knights+of+sidoniaquote:Op donderdag 25 september 2014 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know, I know. Toch blijft het een bak geld voor een stapel BD's./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Metal Gear? Je bedoelt zeker Full Metal Alchemist. Ja na 300 afleveringen kan het nog steeds boeiend zijn, Naruto manga zit al op 693 chapters en weet me al 8 jaar te boeien.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De gemiddelde (knappe, traditionele) anime heeft een aflevering of 30. Iets meer kan nog (Metal Gear *insert shit*) bijvoorbeeld. Maar vind je 300+ afleveringen nog leuk dan? Persoonlijk zou ik geen neuk meer geven om zo'n anime.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik zou er niet eens aan beginnen tenzij ik er uurloon voor kreeg. Dat is een investering van tijd waarvan je bijna zeker weet dat de helft verloren is.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De gemiddelde (knappe, traditionele) anime heeft een aflevering of 30. Iets meer kan nog (Metal Gear *insert shit*) bijvoorbeeld. Maar vind je 300+ afleveringen nog leuk dan? Persoonlijk zou ik geen neuk meer geven om zo'n anime.🐙![]()
Y u do dis.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/R(...)s=Knights+of+sidonia🐙![]()
56 afleveringen zit altijd precies goed kwa lengte en verhaal meestal./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Die was tof ja. Maar wat je zegt ook gewoon, moest echt niet langer duren.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
De langste serie die ik gekeken heb was FMA:B. 64 afleveringen. Alhoewel die serie puur awesomeheid was, had hij ook niet langer moeten duren.Oh, inderdaad, sorry, ik zit er een beetje naast, ik ben er een tijdje uit geweest ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Metal Gear? Je bedoelt zeker Full Metal Alchemist. Ja na 300 afleveringen kan het nog steeds boeiend zijn, Naruto manga zit al op 693 chapters en weet me al 8 jaar te boeien.
Ok, dat is dan tof voor jou, maar je kan je vast wel voorstellen dat dat voor veel andere mensen gewoon doodvervelend is?
Dat is gewoon net alsof Samurai Champloo nog even 30 jaar verder gaat met verschrompelde mongolen met moves uit het jaar 1820.![]()
Akkoord.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
56 afleveringen zit altijd precies goed kwa lengte en verhaal meestal.![]()
Over Champloo gesproken trouwens, er is dit seizoen een serie (nou ja, vandaag de laatste EP vorige week laatste EP) en daar is een karakter met de zelfde stemacteur als Mugen. Cannot unhear.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die was tof ja. Maar wat je zegt ook gewoon, moest echt niet langer duren.
[..]
Oh, inderdaad, sorry, ik zit er een beetje naast, ik ben er een tijdje uit geweest ook.
Ok, dat is dan tof voor jou, maar je kan je vast wel voorstellen dat dat voor veel andere mensen gewoon doodvervelend is?
Dat is gewoon net alsof Samurai Champloo nog even 30 jaar verder gaat met verschrompelde mongolen met moves uit het jaar 1820.
[ Bericht 1% gewijzigd door DeZwabber op 25-09-2014 23:46:02 ]🐙![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over Champloo gesproken trouwens, er is dit seizoen een serie (nou ja, vandaag de laatste EP) en daar is een karakter met de zelfde stemacteur als Mugen. Cannot unhear.fuck that shit. Dat kan je ook niet anders interpreteren denk ik
![]()
![]()
Ik zie het monstertrio (Luffy, Zoro, Sanji) en andere sterke figuren (Law, Kidd, Dragon) aan het eind, als ze bekend staan als epische sterke figuren in die wereld, nog wel een allesvernietigende gevecht afleveren met The Gorosei (degenen die het voor het zeggen hebben binnen de corrupte World Governement). The Gorosei (zie foto) (we weten bijzonder weinig over ze), maar ze zullen zeker ooit in actie gaan komen als hun sterkste militairen (de admiralen, fleetadmiraal en commanders) zijn verslagen.![]()
![]()
Mijn langste serie is Chi's Sweet Home van 104 episodes.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
De langste serie die ik gekeken heb was FMA:B. 64 afleveringen. Alhoewel die serie puur awesomeheid was, had hij ook niet langer moeten duren.![]()
En Pokmon enzo heb ik ook in mijn MAL staan, maar dat telt niet mee.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Ik ben nu bij Gintama episode 70quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn langste serie is Chi's Sweet Home van 104 episodes.![]()
En Pokmon enzo heb ik ook in mijn MAL staan, maar dat telt niet mee.daarna sowieso nog 2 seizoenen te gaan.
Maar ik blijf lachen om Gintama en het verveeld nooit. Al vaker de slappe lach gehad door rare momenten.
Langste voor mij is One Piece, daarna Naruto en DBZ. Al zijn die meer filler dan iets anders.![]()
Je weet wel dat het 3 minuten per episode is met intro van 1 minuut?quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn langste serie is Chi's Sweet Home van 104 episodes.![]()
![]()
Tegenwoordig is one piece 15 minuten ofzo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je weet wel dat het 3 minuten per episode is met intro van 1 minuut?
De intro tot het echte nieuwe stuk duurt al 6 minuten.
Trouwens mijn score uit Japan dit maal
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2014 10:04:42 ]![]()
Hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 05:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo h, die Sasuke is ook een vuilakje zeg. Matennaaiertje eerste klas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Series kijken die je niet boeien.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Krijg jij eens even heel gauw de grafpleuris met je lelijke bakkes. Dat jij nou het concentratievermogen van een knaagdier hebt en blijkbaar moeite hebt met anime die 100+ episodes hebben.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens aan beginnen tenzij ik er uurloon voor kreeg. Dat is een investering van tijd waarvan je bijna zeker weet dat de helft verloren is.![]()
Het is geniaal.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dit gesprek al een keer eerder gehad, herinner mij iig nog iemand anders uit deze reeks die de serie dropte. Maar vanaf aflevering tien of elf verandert het van genre en wordt een totaal andere serie. Zou je toch echt aanraden om het nog eens een kans te geven.![]()
Ik heb hem gedropt. Was wel de beste serie uit dat seizoen (iedereen was geobsedeerd door Kill la Killquote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee die heeft hem volgens mij afgekeken.).
Wellicht dat ik hem nog oppak.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.En we moeten nog horen wat zijn definitieve Endlsung gaat worden enzo, hoe hij invulling wil geven aan die nieuwe wereldorde. Maar eerst gaat zijn achterwerkje invulling van Naruto krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: