Ik zal straks even kijken hoe dat in zijn werk gaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu nog toevoegen aan de Fok clan op MAL
Je ontvangt een invite voor een club:quote:Op donderdag 25 september 2014 07:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zal straks even kijken hoe dat in zijn werk gaat.
Ok.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Yessir niet lachen aub
Nee. Minder zelfs!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat die groep op MAL waar één post per jaar gemaakt wordt?
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ben nou Guilty Crown kijken omdat ik dat altijd nog wou doen, en vind het toch wel zeer vermakelijk
Werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat ben je nou kwijt aan zo'n hobby?
veel geldquote:Op donderdag 25 september 2014 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat ben je nou kwijt aan zo'n hobby?
Wilde gok is prima, ben eigenlijk vooral benieuwd wat zulke figurines nou kosten. Moet ik denken aan een tientje of begint het vanaf honderd euro? Of ergens er tussenin?quote:
Die nendoroids zijn miniatuurtjes van een cm of 10 hoog, en zijn meestal tussen de 30 / 40 euro.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wilde gok is prima, ben eigenlijk vooral benieuwd wat zulke figurines nou kosten. Moet ik denken aan een tientje of begint het vanaf honderd euro? Of ergens er tussenin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder scheelt het heel veel wat voor versie en van welke studio je iets koopt.
Deze Ika Musume was iets van 15 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En figuurtjes zoals deze Ryuuko zitten al snel rond de 80 / 90:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze Asuka was ook zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf daar gaat het alleen nog maar omhoog, maar de meeste zitten rond wat ik eerder noemde.
Verder maakt het nog uit of je lokaal besteld (duurder figuurtje) of in Japan (hogere verzendkosten) soms is het ene goedkoper dan het andere. Als je iets uit Japan over laat vliegen heb je nog de kans dat je de douane ook nog iets mag betalen.🐙![]()
Dat zijn dan officiële versies met licentie van de studio neem ik aan? Zit er dan nog concreet een kwaliteitsverschil met fakes/goedkope troep van ebay of is het vooral de licentie zelf waar je voor gaat?
Niet dat ik er zelf snel aan zou beginnen, maar ik verzamel zelf ander spul en daar speelt zulks ook, dus uit benieuwdheid. Krijg je er nog certificaten bij pf iets dergelijks?![]()
Ik heb een hoop foto's gezien van fakes die om te janken zijn. De Asuka die ik heb is eigenlijk niet gelicenseerd, maar is wel een eigen ontwerp van de sculptor. Die ziet er best mooi uit. Vaak zie je bij bootleg spul dat de figuurtjes zelf nog niet eens zo heel erg slecht zijn maar dat de gezichten er mismaakt uit zien of het verven slecht gedaan is.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat zijn dan officiële versies met licentie van de studio neem ik aan? Zit er dan nog concreet een kwaliteitsverschil met fakes/goedkope troep van ebay of is het vooral de licentie zelf waar je voor gaat?
Niet dat ik er zelf snel aan zou beginnen, maar ik verzamel zelf ander spul en daar speelt zulks ook, dus uit benieuwdheid. Krijg je er nog certificaten bij pf iets dergelijks?
De rest van wat ik gepost heb is allemaal wel officieel. Maar ook al is het officieel verschilt de kwaliteit alsnog per studio, alhoewel echt misbaksels er niet echt tussen zitten. Studio's zoals GoodSmile company maken mooie dingen.🐙![]()
Zal eens kijken. Ben nog een noob als het gaat om MAL.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je ontvangt een invite voor een club:
http://myanimelist.net/clubs.php?cid=24010![]()
Onder het FOK! logootje staat geloof ik een linkje waar je op kunt klikken om te joinen. Het is een open groep dus zonder de uitnodiging op te zoeken kan het ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef Jellereppe het volgende:
Ik zie geen uitnodiging. Ik denk dat iemand van jullie mij even moet helpen?🐙![]()
Gevonden. Dank je.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onder het FOK! logootje staat geloof ik een linkje waar je op kunt klikken om te joinen. Het is een open groep dus zonder de uitnodiging op te zoeken kan het ook.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: