Krijg jij eens even heel gauw de grafpleuris met je lelijke bakkes. Dat jij nou het concentratievermogen van een knaagdier hebt en blijkbaar moeite hebt met anime die 100+ episodes hebben.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen neuk wordt gegeven. Hardcore alles.
[..]
Opsodemieteren met je kadaver, ik ken al voldoende Naruto-fanboys die huilen om een kutmasker. Ik geef geen neuk, die serie was leuk tot aflevering 120, daarna was het gewoon pure kut.
De gemiddelde (knappe, traditionele) anime heeft een aflevering of 30. Iets meer kan nog (Metal Gear *insert shit*) bijvoorbeeld. Maar vind je 300+ afleveringen nog leuk dan? Persoonlijk zou ik geen neuk meer geven om zo'n anime.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Krijg jij eens even heel gauw de grafpleuris met je lelijke bakkes. Dat jij nou het concentratievermogen van een knaagdier hebt en blijkbaar moeite hebt met anime die 100+ episodes hebben.
http://www.amazon.co.uk/R(...)s=Knights+of+sidoniaquote:Op donderdag 25 september 2014 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know, I know. Toch blijft het een bak geld voor een stapel BD's.
Metal Gear? Je bedoelt zeker Full Metal Alchemist. Ja na 300 afleveringen kan het nog steeds boeiend zijn, Naruto manga zit al op 693 chapters en weet me al 8 jaar te boeien.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De gemiddelde (knappe, traditionele) anime heeft een aflevering of 30. Iets meer kan nog (Metal Gear *insert shit*) bijvoorbeeld. Maar vind je 300+ afleveringen nog leuk dan? Persoonlijk zou ik geen neuk meer geven om zo'n anime.
Ik zou er niet eens aan beginnen tenzij ik er uurloon voor kreeg. Dat is een investering van tijd waarvan je bijna zeker weet dat de helft verloren is.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De gemiddelde (knappe, traditionele) anime heeft een aflevering of 30. Iets meer kan nog (Metal Gear *insert shit*) bijvoorbeeld. Maar vind je 300+ afleveringen nog leuk dan? Persoonlijk zou ik geen neuk meer geven om zo'n anime.
Y u do dis.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/R(...)s=Knights+of+sidonia
Die was tof ja. Maar wat je zegt ook gewoon, moest echt niet langer duren.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
De langste serie die ik gekeken heb was FMA:B. 64 afleveringen. Alhoewel die serie puur awesomeheid was, had hij ook niet langer moeten duren.
Oh, inderdaad, sorry, ik zit er een beetje naast, ik ben er een tijdje uit geweest ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Metal Gear? Je bedoelt zeker Full Metal Alchemist. Ja na 300 afleveringen kan het nog steeds boeiend zijn, Naruto manga zit al op 693 chapters en weet me al 8 jaar te boeien.
Akkoord.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
56 afleveringen zit altijd precies goed kwa lengte en verhaal meestal.
Over Champloo gesproken trouwens, er is dit seizoen een serie (nou ja, vandaag de laatste EP vorige week laatste EP) en daar is een karakter met de zelfde stemacteur als Mugen. Cannot unhear.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die was tof ja. Maar wat je zegt ook gewoon, moest echt niet langer duren.
[..]
Oh, inderdaad, sorry, ik zit er een beetje naast, ik ben er een tijdje uit geweest ook.
Ok, dat is dan tof voor jou, maar je kan je vast wel voorstellen dat dat voor veel andere mensen gewoon doodvervelend is?
Dat is gewoon net alsof Samurai Champloo nog even 30 jaar verder gaat met verschrompelde mongolen met moves uit het jaar 1820.
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over Champloo gesproken trouwens, er is dit seizoen een serie (nou ja, vandaag de laatste EP) en daar is een karakter met de zelfde stemacteur als Mugen. Cannot unhear.
Mijn langste serie is Chi's Sweet Home van 104 episodes.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
De langste serie die ik gekeken heb was FMA:B. 64 afleveringen. Alhoewel die serie puur awesomeheid was, had hij ook niet langer moeten duren.
Ik ben nu bij Gintama episode 70quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn langste serie is Chi's Sweet Home van 104 episodes.![]()
En Pokémon enzo heb ik ook in mijn MAL staan, maar dat telt niet mee.
Je weet wel dat het 3 minuten per episode is met intro van 1 minuut?quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn langste serie is Chi's Sweet Home van 104 episodes.![]()
Tegenwoordig is one piece 15 minuten ofzo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je weet wel dat het 3 minuten per episode is met intro van 1 minuut?
Hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 05:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo hé, die Sasuke is ook een vuilakje zeg. Matennaaiertje eerste klas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Series kijken die je niet boeien.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Krijg jij eens even heel gauw de grafpleuris met je lelijke bakkes. Dat jij nou het concentratievermogen van een knaagdier hebt en blijkbaar moeite hebt met anime die 100+ episodes hebben.
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens aan beginnen tenzij ik er uurloon voor kreeg. Dat is een investering van tijd waarvan je bijna zeker weet dat de helft verloren is.
Het is geniaal.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dit gesprek al een keer eerder gehad, herinner mij iig nog iemand anders uit deze reeks die de serie dropte. Maar vanaf aflevering tien of elf verandert het van genre en wordt een totaal andere serie. Zou je toch echt aanraden om het nog eens een kans te geven.
Ik heb hem gedropt. Was wel de beste serie uit dat seizoen (iedereen was geobsedeerd door Kill la Killquote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee die heeft hem volgens mij afgekeken.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.En we moeten nog horen wat zijn definitieve Endlösung gaat worden enzo, hoe hij invulling wil geven aan die nieuwe wereldorde. Maar eerst gaat zijn achterwerkje invulling van Naruto krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |