Tokyo Ghoul is afgelopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In ander nieuws Tokyo Ghoul is laat.
Toch doen, is best ok, lekker ingekort op zich en beeldkwaliteit is prima.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dragon ball Kai, doen of niet?
is zo te zien censorerd
Ik snap wat je bedoeld. Leuk gevonden.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef Aloria het volgende:
Elke keer als ik de video muziek van deze anime hoor
Hoor ik toch echt
Ben ik de enige die de overeenkomsten hoort ?
Dat was echt ruk ja in het origineel.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toch doen, is best ok, lekker ingekort op zich en beeldkwaliteit is prima.
Beter dan de hele Freeza-saga uitzitten in het origineel______!
Koop even geen figs en gewoon de BD in 1 keer.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
Dat moment dat je de blu-rays ziet van Space Battleship Yamato 2199 op amazon.co.jp.
Dat moment dat je ziet dat ze regiovrij zijn en Engels ondertiteld.
Dat moment dat je ziet dat het er zeven zijn en het in totaal 250 euro gaat kosten.![]()
Ik overweeg om de set langzaam schijf voor schijf bij elkaar te sprokkelen.
Ik heb het uitgezeten, maar het was geen pretje.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat was echt ruk ja in het origineel.
Oh shit. Run.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Dat is een beetje hetzelfde als Naruto gaan kijken
Ja bedacht mij net dat vorige week finale was. Woepserdepoeps.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tokyo Ghoul is afgelopen.
Homoquote:Op donderdag 25 september 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het uitgezeten, maar het was geen pretje.
Dat is een beetje hetzelfde als Naruto gaan kijken
Geen neuk wordt gegeven. Hardcore alles.quote:
Opsodemieteren met je kadaver, ik ken al voldoende Naruto-fanboys die huilen om een kutmasker. Ik geef geen neuk, die serie was leuk tot aflevering 120, daarna was het gewoon pure kut.quote:
I know, I know. Toch blijft het een bak geld voor een stapel BD's.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Koop even geen figs en gewoon de BD in 1 keer.
Krijg jij eens even heel gauw de grafpleuris met je lelijke bakkes. Dat jij nou het concentratievermogen van een knaagdier hebt en blijkbaar moeite hebt met anime die 100+ episodes hebben.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen neuk wordt gegeven. Hardcore alles.
[..]
Opsodemieteren met je kadaver, ik ken al voldoende Naruto-fanboys die huilen om een kutmasker. Ik geef geen neuk, die serie was leuk tot aflevering 120, daarna was het gewoon pure kut.
De gemiddelde (knappe, traditionele) anime heeft een aflevering of 30. Iets meer kan nog (Metal Gear *insert shit*) bijvoorbeeld. Maar vind je 300+ afleveringen nog leuk dan? Persoonlijk zou ik geen neuk meer geven om zo'n anime.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Krijg jij eens even heel gauw de grafpleuris met je lelijke bakkes. Dat jij nou het concentratievermogen van een knaagdier hebt en blijkbaar moeite hebt met anime die 100+ episodes hebben.
http://www.amazon.co.uk/R(...)s=Knights+of+sidoniaquote:Op donderdag 25 september 2014 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know, I know. Toch blijft het een bak geld voor een stapel BD's.
Metal Gear? Je bedoelt zeker Full Metal Alchemist. Ja na 300 afleveringen kan het nog steeds boeiend zijn, Naruto manga zit al op 693 chapters en weet me al 8 jaar te boeien.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De gemiddelde (knappe, traditionele) anime heeft een aflevering of 30. Iets meer kan nog (Metal Gear *insert shit*) bijvoorbeeld. Maar vind je 300+ afleveringen nog leuk dan? Persoonlijk zou ik geen neuk meer geven om zo'n anime.
Ik zou er niet eens aan beginnen tenzij ik er uurloon voor kreeg. Dat is een investering van tijd waarvan je bijna zeker weet dat de helft verloren is.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De gemiddelde (knappe, traditionele) anime heeft een aflevering of 30. Iets meer kan nog (Metal Gear *insert shit*) bijvoorbeeld. Maar vind je 300+ afleveringen nog leuk dan? Persoonlijk zou ik geen neuk meer geven om zo'n anime.
Y u do dis.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/R(...)s=Knights+of+sidonia
Die was tof ja. Maar wat je zegt ook gewoon, moest echt niet langer duren.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
De langste serie die ik gekeken heb was FMA:B. 64 afleveringen. Alhoewel die serie puur awesomeheid was, had hij ook niet langer moeten duren.
Oh, inderdaad, sorry, ik zit er een beetje naast, ik ben er een tijdje uit geweest ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Metal Gear? Je bedoelt zeker Full Metal Alchemist. Ja na 300 afleveringen kan het nog steeds boeiend zijn, Naruto manga zit al op 693 chapters en weet me al 8 jaar te boeien.
Akkoord.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
56 afleveringen zit altijd precies goed kwa lengte en verhaal meestal.
Over Champloo gesproken trouwens, er is dit seizoen een serie (nou ja, vandaag de laatste EP vorige week laatste EP) en daar is een karakter met de zelfde stemacteur als Mugen. Cannot unhear.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die was tof ja. Maar wat je zegt ook gewoon, moest echt niet langer duren.
[..]
Oh, inderdaad, sorry, ik zit er een beetje naast, ik ben er een tijdje uit geweest ook.
Ok, dat is dan tof voor jou, maar je kan je vast wel voorstellen dat dat voor veel andere mensen gewoon doodvervelend is?
Dat is gewoon net alsof Samurai Champloo nog even 30 jaar verder gaat met verschrompelde mongolen met moves uit het jaar 1820.
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over Champloo gesproken trouwens, er is dit seizoen een serie (nou ja, vandaag de laatste EP) en daar is een karakter met de zelfde stemacteur als Mugen. Cannot unhear.
Mijn langste serie is Chi's Sweet Home van 104 episodes.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
De langste serie die ik gekeken heb was FMA:B. 64 afleveringen. Alhoewel die serie puur awesomeheid was, had hij ook niet langer moeten duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |