He verrek, die vocalen ja. Geinig.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef Aloria het volgende:
Elke keer als ik de video muziek van deze anime hoor http://www.animeshippuuden.com/zankyou-no-terror-episode-01 ( vanaf 3 minuten )
Hoor ik toch echt
Ben ik de enige die de overeenkomsten hoort ?
Ha hetzelfde, alleen werd ik om kwart over negen wakker. Denk alleen dat ik mijn hoorcolleges oversla, nu al geen zin in.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:10 schreef Jellereppe het volgende:
Ik dacht om 18.00 uur, ga even 'een dutje doen'. Ik word net wakker. Dat wordt de nacht doorhalen, maar gelukkig morgen pas 10:35 uur wat hoorcolleges, dus dat overleef ik wel.
Haha, wat een toeval.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ha hetzelfde, alleen werd ik om kwart over negen wakker. Denk alleen dat ik mijn hoorcolleges oversla, nu al geen zin in.
Haha, volgende keer moeten we maar allebei even de wekker zetten voor die schoonheidsdutjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vond ik ook toen ik het zag. Ik dacht dat moet ik even delen.
Of gewoon een fatsoenlijk slaapritme opbouwenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, volgende keer moeten we maar allebei even de wekker zetten voor die schoonheidsdutjes.
Ja, dat is natuurlijk ook een oplossing.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Of gewoon een fatsoenlijk slaapritme opbouwen
Tokyo Ghoul is afgelopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In ander nieuws Tokyo Ghoul is laat.
Toch doen, is best ok, lekker ingekort op zich en beeldkwaliteit is prima.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dragon ball Kai, doen of niet?
is zo te zien censorerd
Ik snap wat je bedoeld. Leuk gevonden.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef Aloria het volgende:
Elke keer als ik de video muziek van deze anime hoor
Hoor ik toch echt
Ben ik de enige die de overeenkomsten hoort ?
Dat was echt ruk ja in het origineel.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toch doen, is best ok, lekker ingekort op zich en beeldkwaliteit is prima.
Beter dan de hele Freeza-saga uitzitten in het origineel______!
Koop even geen figs en gewoon de BD in 1 keer.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
Dat moment dat je de blu-rays ziet van Space Battleship Yamato 2199 op amazon.co.jp.
Dat moment dat je ziet dat ze regiovrij zijn en Engels ondertiteld.
Dat moment dat je ziet dat het er zeven zijn en het in totaal 250 euro gaat kosten.![]()
Ik overweeg om de set langzaam schijf voor schijf bij elkaar te sprokkelen.
Ik heb het uitgezeten, maar het was geen pretje.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat was echt ruk ja in het origineel.
Oh shit. Run.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Dat is een beetje hetzelfde als Naruto gaan kijken
Ja bedacht mij net dat vorige week finale was. Woepserdepoeps.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tokyo Ghoul is afgelopen.
Homoquote:Op donderdag 25 september 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het uitgezeten, maar het was geen pretje.
Dat is een beetje hetzelfde als Naruto gaan kijken
Geen neuk wordt gegeven. Hardcore alles.quote:
Opsodemieteren met je kadaver, ik ken al voldoende Naruto-fanboys die huilen om een kutmasker. Ik geef geen neuk, die serie was leuk tot aflevering 120, daarna was het gewoon pure kut.quote:
I know, I know. Toch blijft het een bak geld voor een stapel BD's.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Koop even geen figs en gewoon de BD in 1 keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |