SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 25-9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekacties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve posts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 25-09-2014 12:16:24 ]![]()
Hoe komen die fosfaten op de botten?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:13 schreef Domnivoor het volgende:
- Geen sporen van bloed of ontbinding op het broekje van Kris.
- Een hoge concentratie fosfaten op de botten.
- Geen sleepsporen van de rivier op de botten.
Zou de rivier zo vervuild zijn geweest? Was dat bij alle botten? Of bij één bot en kan het dan ook aan de vindplaats hebben gelegen? Bij ontbinden van lichamen komen ook fosfaten vrij.. kan dat de hoge concentratie verklaren? Maar is dat dan het vermelden waard als het gewoon aan het ontbindingsproces ligt?
Stel dat het door ontbinding komt.. Dan zou dat betekenen dat het hele lichaam of lichaamsdeel op die plek heeft gelegen. Dat is vreemd want de resten zijn verspreid gevonden en rivieren breken wel botten maar scheuren geen lichamen in delen.
En hoe kan een heel lichaam tot schoon bot vergaan en er toch een stuk huid bij gevonden worden?
Iemand hier zei dat fosfaten de ontbinding versnellen (door een mogelijke dader overgoten met fosfaten?). Is daar een link van?
En waarom zou een dader dat doen terwijl begraven een stuk van het pad af makkelijker en effectiever is?![]()
Waarom is het volgens jou uitgesloten dat de botten meegesleept zijn door de rivier?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is zeker opmerkelijk ja.
Eigenlijk staan alle opties nog open. Maar een paar dingen kun je wel concluderen:
- De botten zoals die gevonden zijn kunnen niet door de rivier zijn meegesleept. Lichaamsdelen wel.
- Kris is waarschijnlijk zonder broekje overleden.
Ik lees alleen dat er geen sleepresten gevonden zijn. Dat sluit het nog niet uit, hè.Make my day!![]()
Ik zou zeggen: kijk naar de rotsblokken en het hoogteverschil tussen de vindplaatsen (350 meter), en trek je eigen conclusies over de verwoestende kracht van die rivierquote:Op woensdag 24 september 2014 11:57 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom is het volgens jou uitgesloten dat de botten meegesleept zijn door de rivier?
Ik lees alleen dat er geen sleepresten gevonden zijn. Dat sluit het nog niet uit, hè.
Maar helemaal uitgesloten is het niet nee.![]()
En http://www.tvn-2.com/Noticias/Paginas/NuevaNoticia11241.aspxquote:Op woensdag 24 september 2014 10:13 schreef Domnivoor het volgende:
Hoofdpunten uit het nieuws van vandaag:
- Lisanne zou vandaag (24-9) jarig zijn.
- De botten van Lisanne worden vandaag overgedragen aan de ouders.
- Arrocha is daar kritisch over omdat het onderzoek niet is afgerond.
- Geen sporen van bloed of ontbinding op het broekje van Kris.
- Een hoge concentratie fosfaten op de botten.
- Geen sleepsporen van de rivier op de botten.
http://laestrella.com.pa/(...)desa-padres/23807305
http://www.prensa.com/uho(...)andesa-padres/397183
http://www.nexpanama.com/(...)e-lissane-froon-7650
http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=1675747
http://images.telemetro.c(...)46.html#.VCHqDd3iUc9
http://www.critica.com.pa/notas/1771174-retiran-restos-holandesa-Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
ik zoek die foto van die ronde steen die iemand denkt gevonden te hebben. Zag hem gisteren voorbij komen ergens in de topics maar kan het niet terug vinden. Iemand de link bij de hand?![]()
die heeft 11en30 verwijderdquote:Op woensdag 24 september 2014 13:05 schreef ToniB het volgende:
ik zoek die foto van die ronde steen die iemand denkt gevonden te hebben. Zag hem gisteren voorbij komen ergens in de topics maar kan het niet terug vinden. Iemand de link bij de hand?![]()
Kan iemand dit aub even goed vertalen? Samenvatten wat die gids zegt op 1.10?Volgens mij staan ze daar op de Mirador en legt de gids uit dat er 1 pad verder gaat, het Pianista trail. Over dat andere pad, wat dus volgens mij die "steep Area" is waar gids A het over had zegt hij ...... Wat zegt hij hier nou precies over?
Hablar un poco Espanjol.......maar te weinig om volledig te begrijpen...
Nog eens gekeken.....volgens mij zegt hij dat ze aan het begin van de trail staan....maar daarna komen er twee oversteken (bergbeekjes) voor de Mirador?
pas om 1.58 staan ze op de top. Please vertaal even svp.
[ Bericht 28% gewijzigd door ToniB op 24-09-2014 13:35:10 ]![]()
11.30 delen?quote:
iemand opgeslagen? mag ook in pm. Wil nog eens goed kijken vandaar.
[ Bericht 1% gewijzigd door ToniB op 24-09-2014 13:21:30 ]![]()
Volgens mij moet hij er nog gewoon op staan. Hoe kan ik snel gericht in mijn eigen berichten zoeken? Of heb ik die rechten nog niet?![]()
en bij post 175 is de foto weg, dat was een foto zonder bewerking.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:30 schreef Domnivoor het volgende:
Hier: BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #104 - Lees de pointers
Ik zit er nog eens naar te kijken, maar dan moet de fotograaf ook laag hebben gezeten...![]()
@Lutalo
IMG_542: 08/04 ; 01:38:12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze ga ik helemaal opnieuw maken met meer en betere foto's waarmee je een goed beeld kunt krijgen van welke lokaties mogelijk zijn en waar je die plekken kunt vinden. Maar zolang ik er nog van overtuigd ben dat de steen van de 550 een 100% match is heeft dit voor mij geen prioriteit aangezien de 2 nachtfoto's dan niet door L en K gemaakt kunnen zijn.
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #99 - scenarios
IMG_550: 08/04 ; 01:39:54SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De theorie van 11:quote:• Als de dataprofielen van de foto's een uniek gemeenschappelijk kenmerk delen dan komen de dag- en nachtfoto's van dezelfde camera
• en als de nachtfoto's gemaakt zijn op een lokatie waar het onmogelijk is om niet gered te zijn als ze daar op het moment van de foto's aanwezig waren
• dan kunnen de nachtfoto's niet door K en L zijn gemaakt maar zijn ze door iemand anders gemaakt met hun camera.
• Als mijn steen de steen is en Perico's analyse van de foto's klopt ook, dan is bovenstaande het geval.
• Als bovenstaande het geval is, dan moet er wel sprake zijn van een misdrijf en/of misleiding.
• Er zijn (nog) geen aanwijzingen dat onze bevindingen niet kloppen.
[ Bericht 0% gewijzigd door 11en30 op 24-09-2014 14:47:51 ]![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:27 schreef 11en30 het volgende:
IMG_542: 08/04 ; 01:38:12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze ga ik helemaal opnieuw maken met meer en betere foto's waarmee je een goed beeld kunt krijgen welke lokaties mogelijk zijn en waar je die plekken kunt vinden. Maar zolang ik er nog van overtuigd ben dat de andere steen een 100% match is heeft dit voor mij geen prioriteit aangezien de foto's dan niet door L en K gemaakt kunnen zijn.
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #99 - scenarios
IMG_550: 08/04 ; 01:39:54Gaat het verder allemaal wel goed met je? Denk je nou echt dat we hier dat flauwe spelletje mee gaan spelen? De mensen zitten hier op het forum om samen te denken en informatie uit te wisselen in de hoop een bijdrage te kunnen leveren aan het uitvinden van wat er met Kris en Lisanne gebeurd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De theorie van 11:
[..]
Ik mag toch hopen dat jouw aankondiging van "aan de hoogste bieder" een overigens misplaatste grap is. Als het geen grap is, ga er mee naar marktplaats en veel succes.
We zitten hier om informatie te delen niet om flauwe spelletjes te doen of er een slaatje uit te slaan.![]()
Verklaar je nader Grijzemassa. Welk spelletje bedoel je? Waarom vind je mijn theorie niks bijdragen?![]()
kom op zeg, je nu niet van de domme houdenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:42 schreef 11en30 het volgende:
Verklaar je nader Grijzemassa. Welk spelletje bedoel je? Waarom vind je mijn theorie niks bijdragen?![]()
Ik zeg niets over je theorie wel wat over je motief.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:42 schreef 11en30 het volgende:
Daar weet jij helemaal niets over.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:44 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik zeg niets over je theorie wel wat over je motief.![]()
De eigenaar van het 'spookhuis' of 'kasteel zonder prinses' had er een finca...quote:Op woensdag 24 september 2014 14:02 schreef Marrije het volgende:
Wie woont er vlakbij de lost waterfalls, of heeft daar een finca?![]()
http://elparapapeo.blogsp(...)lo-sin-princesa.htmlAldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Behalve dan dat je er geld mee wil verdienen. En liefst zo veel mogelijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:45 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets over.Wat moet ik nog meer weten
![]()
dank jequote:Op woensdag 24 september 2014 14:45 schreef Gorraay het volgende:
[..]
De eigenaar van het 'spookhuis' of 'kasteel zonder prinses' had er een finca...![]()
http://elparapapeo.blogsp(...)lo-sin-princesa.html
ah ja, verlaten gebouwen...dat was ook al eens geopperd![]()
@Grijzemassa, Dat is een aanname van jou, je bent zo te zien goed in scenario's bedenken. Precies wat we nodig hebben om de zaak opgelost te krijgen. Hoe ver ben je daar nu mee?![]()
Ik heb het al eerder gepost en toen werd er gezegd dat er maar 2 paden naar de Mirador lopen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:45 schreef Gorraay het volgende:
[..]
De eigenaar van het 'spookhuis' of 'kasteel zonder prinses' had er een finca...![]()
http://elparapapeo.blogsp(...)lo-sin-princesa.html
Ik post hem toch nog maar een keer om er zeker van te zijn.
In het filmpje van Hans en Roelie Kremers komen ze op een gegeven moment op de mirador.
Er ligt een pad achter (de painista) ze en een pad voor ze (die naar de 1e quebrada)
Daartussen lijkt er heel duidelijk een soort van pad te liggen waar Roelie ook over begint.
F.G zegt vervolgens iets waar volgens mij de meningen over verschillen.
Ik heb ooit ergens gelezen dacht ik dat er vanaf het spookhuis er ook een soort van pad loopt naar de mirador.
Geografisch zou dat ook kunnen (het "pad" op de mirador ligt tussen de 2 andere paden)
Het pad wat te zien is is volgens mij meer dan alleen een uitkijkpunt ofzo. Het pad ziet er zelfs duidelijker uit dan het pad vanaf Boquete.
Wat als dat wel een pad is. Daar zouden ze dan ook 112 gebeld kunnen hebben.![]()
Je denkt zeker dat je hier een kleuterklasje toespreekt. Genoeg energie aan jou verspilt bij mij ga je in de negeer modus.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef 11en30 het volgende:
@Grijzemassa, Dat is een aanname van jou, je bent zo te zien goed in scenario's bedenken. Precies wat we nodig hebben om de zaak opgelost te krijgen. Hoe ver ben je daar nu mee?![]()
Niet een hele klas. Alsjeblieft niet. 1 Kleuter.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat je hier een kleuterklasje toespreekt.![]()
Vraag je er echt geld voor?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:42 schreef 11en30 het volgende:
Verklaar je nader Grijzemassa. Welk spelletje bedoel je? Waarom vind je mijn theorie niks bijdragen?Make my day!![]()
Uiteraard. Zoveel mogelijk. Bieden vanaf 1500 euro.quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door 11en30 op 24-09-2014 15:11:02 ]![]()
Ze speelt gewoon een spelletje met de mensen hier. Je kan je tijd en energie beter gebruiken om je eigen inzichten vorm te geven.quote:![]()
![]()
Het stierenvechtertje is ook in vrouwelijke schutkleur onmiskenbaar.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ik heb persoonlijk geen moeite met wilde verdachtmakingen en suggestieve beschuldigingen maar de moderators hier vinden het wel overtreding van de regels.Just sayin'.
![]()
Jeeee, vls mij is 'geld vragen en hoogste bieder' ( van 11en30) gewoon een geintje.
@11en30 ik heb je reactie met foto's gezien, maar vind het moeilijk daaruit conclusies te trekken; ik zie (letterlijke betekenis vh woord) het gewoon niet zo goed; met de begroeiing heb ik de meeste moeite.
Op de foto van K. en L. (afb. 542) zijn/lijken meer planten op of net onder de stenen te zijn dan op die andere beelden Maar het zou best kunnen dat het het DIE bewuste locatie is, vanuit een iets andere hoek.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Goed en terecht opgemerkt! Het was overigens niet de bedoeling om te suggereren dat het precies dezelfde lokatie en positie zou zijn. Door die dichtere begroeiing op wat meer een steile helling dan een afgrond recht naar beneden lijkt te zijn komen ook bepaalde anderssoortige lokaties (die ook de overige kenmerken hebben) in beeld.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:28 schreef Lutalo het volgende:
Op de foto van K. en L. zijn/lijken meer planten op of net onder de stenen te zijn dan op die andere beelden Maar het zou best kunnen dat het het DIE bewuste locatie is, vanuit een iets andere hoek.
[ Bericht 7% gewijzigd door 11en30 op 24-09-2014 15:59:37 ]![]()
Als je er zo over denkt, neem dan maar contact met de familie op.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:03 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Uiteraard. Zoveel mogelijk. Bieden vanaf 1500 euro.![]()
Mss willen zij wel betalen voor info over hun dode dochter.
Hier zul je weinig gehoord krijgen, als je er zo in staat.Make my day!![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2014 15:30 schreef agter het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt, neem dan maar contact met de familie op.
Mss willen zij wel betalen voor info over hun dode dochter.
Hier zul je weinig gehoord krijgen, als je er zo in staat.![]()
![]()
Dat blijktquote:Op woensdag 24 september 2014 15:21 schreef 11en30 het volgende:
Ik heb persoonlijk geen moeite met wilde verdachtmakingen en suggestieve beschuldigingen maar de moderators hier vinden het wel overtreding van de regels.Just sayin'.
![]()
![]()
Dat er een pad loopt tussen het watervallengebied langs de Caldera (blauwe stip is het 'kasteel') en de Pianistaroute lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het zou meer dan 5 km door zeer bergachtig terrein lopen (goed te zien op foto 500), terwijl je heel eenvoudig via de zuidelijke route van a naar b kunt rijden of lopen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gepost en toen werd er gezegd dat er maar 2 paden naar de Mirador lopen.
Ik post hem toch nog maar een keer om er zeker van te zijn.
In het filmpje van Hans en Roelie Kremers komen ze op een gegeven moment op de mirador.
Er ligt een pad achter (de painista) ze en een pad voor ze (die naar de 1e quebrada)
Daartussen lijkt er heel duidelijk een soort van pad te liggen waar Roelie ook over begint.
F.G zegt vervolgens iets waar volgens mij de meningen over verschillen.
Ik heb ooit ergens gelezen dacht ik dat er vanaf het spookhuis er ook een soort van pad loopt naar de mirador.
Geografisch zou dat ook kunnen (het "pad" op de mirador ligt tussen de 2 andere paden)
Het pad wat te zien is is volgens mij meer dan alleen een uitkijkpunt ofzo. Het pad ziet er zelfs duidelijker uit dan het pad vanaf Boquete.
Wat als dat wel een pad is. Daar zouden ze dan ook 112 gebeld kunnen hebben.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
in ieder geval kun je met de auto bij het spookkasteel komen, dat staat vast. Verder denk ik dat mocht er een derde in het spel zijn geweest er mogelijkerwijze niet voor begraven is gekozen, omdat dieren en speurhonden dwars door de aarde heen ruiken. Logischerwijze zou een crimineel dan voor een andere oplossing kiezen. Je komt dan wel in vergaande scenario's uit.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:12 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat er een pad loopt tussen het watervallengebied langs de Caldera (blauwe stip is het 'kasteel') en de Pianistaroute lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het zou meer dan 5 km door zeer bergachtig terrein lopen (goed te zien op foto 500), terwijl je heel eenvoudig via de zuidelijke route van a naar b kunt rijden of lopen.
[ afbeelding ]
Arrocha heeft het in bijgaand artikel over die fosfor en, wat ik er van begrijp gaat het daarin ook over een mogelijke toepassing met kalk (ik neem dan aan ongebluste kalk).
Para esto puede existir una hipótesis. La cal. Este polvo blanco acelera la descomposición del cuerpo, especialmente de las partes blandas, como tejidos, tendones y músculos, sin dejar huella. Con el tiempo, los huesos también desaparecen, pero además, la cal neutraliza los olores fétidos que emanan por los líquidos que produce el cadáver en el proceso de descomposición, y no deja rastros de sangre.
http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431
La cal?
[ Bericht 11% gewijzigd door Poekje01 op 24-09-2014 16:32:57 ]![]()
Ja ik was het net aan het lezen.
Volgens IMELF (het Panamese NFI) bevatten de botten sporen van fosfor. Een hypothese van Humberto Mas van IMELF is het gebruik van ongebluste kalk (calciumoxyde) om lichamen snel te laten verdwijnen...
http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431![]()
Misschien een domme vraag maar kan iedereen aan ongebluste kalk komen?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:32 schreef Domnivoor het volgende:
Volgens IMELF (het Panamese NFI) bevatten de botten sporen van fosfor. Een hypothese van Humberto Mas van IMELF is het gebruik van ongebluste kalk (calciumoxyde) om lichamen snel te laten verdwijnen...
Waar gebruik je ongebluste kalk uberhaupt voor?![]()
heb t alquote:Op woensdag 24 september 2014 16:34 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar kan iedereen aan ongebluste kalk komen?
Waar gebruik je ongebluste kalk uberhaupt voor?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Calciumoxide![]()
Uit jouw bron:quote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
in ieder geval kun je met de auto bij het spookkasteel komen, dat staat vast. Verder denk ik dat mocht er een derde in het spel zijn geweest er mogelijkerwijze niet voor begraven is gekozen, omdat dieren en speurhonden dwars door de aarde heen ruiken. Logischerwijze zou een crimineel dan voor een andere oplossing kiezen. Je komt dan wel in vergaande scenario's uit.
Arrocha heeft het in bijgaand artikel over die fosfor en, wat ik er van begrijp gaat het daarin ook over een mogelijke toepassing met kalk (ik neem dan aan ongebluste kalk).
Para esto puede existir una hipótesis. La cal. Este polvo blanco acelera la descomposición del cuerpo, especialmente de las partes blandas, como tejidos, tendones y músculos, sin dejar huella. Con el tiempo, los huesos también desaparecen, pero además, la cal neutraliza los olores fétidos que emanan por los líquidos que produce el cadáver en el proceso de descomposición, y no deja rastros de sangre.
La cal?Vind dat wel heftig hoor! Gaat wel in de richting van medeplichtigen, misdrijf etc.quote:The forensic report requires an essential question; How is it that certain bones-a femur and Lisanne's left foot, a bone from the pelvis and rib pieces and Kris appear together on the banks of the river Culubre?
For this there may be a hypothesis. The cal. This white powder accelerates the decomposition of the body, particularly the soft tissues, including tissues, tendons and muscles, leaving no trace. Over time, the bones also disappear, but also lime neutralizes foul odors emanating from the fluid produced by the body in the decomposition process, and leaves no traces of blood.
This could explain the state of the bones; no traces of blood, almost untouched appearance, whitish, without weapons sharps trauma or experiencing a dismemberment by the action of man.
Humberto Mas, director of IMELF discusses the possibility that the dismemberment of the bodies is a product of lime treatment.
Mas explains that the effect of lime is corrosive and has previously had the experience of that covering the body with calcium oxide is likely to fall off the limbs. If we continue the line of this hypothesis, this would justify why no trace left foot cut.
"Much will depend on the quantity and quality of lime used, but the action can be a matter of days," said Mas, for whom certain tests to confirm this effect are needed.Make my day!![]()
mmmm... hier echter een artikel, zonder bron naar de onderzoekers hun rapport trouwens, die daar afbreuk aan zou doen, maar ik zoek zo direct ook een pro artikelquote:Op woensdag 24 september 2014 16:32 schreef Domnivoor het volgende:
.....
http://www.kijkmagazine.n(...)e-kalk-met-een-lijk/![]()
Misschien stel ik nu een domme vraag hoor... maar wat heeft dat kalkverhaal te maken met sporen van fosfor?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Vind dat wel heftig hoor! Gaat wel in de richting van medeplichtigen, misdrijf etc.
Ja, maar dat is toch, net als verdwalen, ook een optie?Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Overdreven grondigheid? Ongebluste kalk, fosfor, zoutzuur, Mister Proper, en daarna steken ze de boel nog eens goed in de fik?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:58 schreef Molurus het volgende:
Misschien stel ik nu een domme vraag hoor... maar wat heeft dat kalkverhaal te maken met sporen van fosfor?![]()
En dat allemaal midden in de jungle van Panama. Ik weet het niet hoor...quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Deiner het volgende:
[..]
Overdreven grondigheid? Ongebluste kalk, fosfor, zoutzuur, Mister Proper, en daarna steken ze de boel nog eens goed in de fik?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
U denkt dat ik serieus was. Hm. Dat verklaart.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dat allemaal midden in de jungle van Panama. Ik weet het niet hoor...![]()
Als je in het oerwoud snel van een lijk af wilt, dan begraaf je het op enige afstand van het pad, lijkt me. Dan ga je het niet eerst uitgebreid behandelen met ongebluste kalk om de resten vervolgens te dumpen in of bij een rivier waar ze door mensen gevonden kunnen worden. In een dwaalspoor geloof ik niet, omdat het veel makkelijker en veiliger is om helemaal geen sporen achter te laten.
Het wordt een ander verhaal als er sporen, niet van fosfor maar van calciumoxide worden aangetroffen, maar daarover is in het bericht niets te lezen.Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Misschien was het - uiteindelijk- de bedoeling dat er iets gevonden zou worden, zodat de optie 'misdrijf' naar de achtergrond zou verdwijnen?Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Dat was ongeacht of je het serieus meende.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:05 schreef Deiner het volgende:
[..]
U denkt dat ik serieus was. Hm. Dat verklaart.![]()
Bovendien... in dit topic weet je het nooit.Ik heb heel wat grotere onzin hier voorbij zien komen die wel degelijk serieus bedoeld was.
Laat niet weg dat ik me nog steeds afvraag wat fosfor te maken heeft met (al dan niet gebluste) kalk.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Hoevaak moet er nog uitgelegd worden dat ALLES maar dan ook echt ALLES zou wijzen naar een misdrijf als die spullen en lichamen niet gevonden werden. De daders MOESTEN het dus wel plaatsen ter dwaalspoor, en iedereen is er goed in getrapt ook met hun verdwaling. Wat een collectieve dwaling, ik ga me niet meer in de discussie mengen, hoe iedereen hier intrapt, triest, en de daders zijn de lachende derden.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:14 schreef Gorraay het volgende: Als je in het oerwoud snel van een lijk af wilt, dan begraaf je het op enige afstand van het pad, lijkt me. Dan ga je het niet eerst uitgebreid behandelen met ongebluste kalk om de resten vervolgens te dumpen in of bij een rivier waar ze door mensen gevonden kunnen worden. In een dwaalspoor geloof ik niet, omdat het veel makkelijker en veiliger is om helemaal geen sporen achter te laten.
Even over dat fostor, staat dat in verband met zetmeel of katoen, weet iemand dat toevallig?![]()
Zetmeel in elk geval niet, dat is alleen koolstof, waterstof en zuurstof.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:33 schreef Jezus9 het volgende:
Even over dat fostor, staat dat in verband met zetmeel of katoen, weet iemand dat toevallig?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Waar is wie ingetrapt? Zijn er hier mensen geweest die misdrijf uitsluiten dan? Ik snap niet waarom je iedereen in hokjes wil plaatsen zodra men niet in jouw dwaalspoor-gewauwel gelooft.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:33 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Hoevaak moet er nog uitgelegd worden dat ALLES maar dan ook echt ALLES zou wijzen naar een misdrijf als die spullen en lichamen niet gevonden werden. De daders MOESTEN het dus wel plaatsen ter dwaalspoor, en iedereen is er goed in getrapt ook met hun verdwaling. Wat een collectieve dwaling, ik ga me niet meer in de discussie mengen, hoe iedereen hier intrapt, triest, en de daders zijn de lachende derden.
Even over dat fostor, staat dat in verband met zetmeel of katoen, weet iemand dat toevallig?![]()
De kunst is om niet alleen kritisch naar de mening van anderen te kijken, maar ook kritisch naar jezelf kijken. Anders ontstaat tunnelvisie. Volgens mij sluit niemand een misdrijf uit, het is wel nuttig om punten te benoemen als logisch of onlogisch. Wellicht komt een ander dan met een goed tegenargument. En zo kun je verder komen. Niet door andere inzichten af te blaffen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:33 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Hoevaak moet er nog uitgelegd worden dat ALLES maar dan ook echt ALLES zou wijzen naar een misdrijf als die spullen en lichamen niet gevonden werden. De daders MOESTEN het dus wel plaatsen ter dwaalspoor, en iedereen is er goed in getrapt ook met hun verdwaling. Wat een collectieve dwaling, ik ga me niet meer in de discussie mengen, hoe iedereen hier intrapt, triest, en de daders zijn de lachende derden.
Begrijp ikquote:Op woensdag 24 september 2014 17:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat was ongeacht of je het serieus meende.![]()
Bovendien... in dit topic weet je het nooit.Ik heb heel wat grotere onzin hier voorbij zien komen die wel degelijk serieus bedoeld was.
Laat niet weg dat ik me nog steeds afvraag wat fosfor te maken heeft met (al dan niet gebluste) kalk.
Wat betreft fosfor en ongebluste kalk heb ik ook geen flauw idee. En "how make body disappear dead young girl" intikken in google is ook weer zo wat.![]()
"Pero ningún hueso de los hallados presenta marcas de haber sido rasgado por animales salvajes, y en la zona, el último ataque de ese tipo del que se tiene registro fue hace 20 años, a una vaca. La literatura no da cuenta de ataques a seres humanos ni reportes de muertes en el sendero El Pianista, lugar que visitaron las holandesas antes de desaparecer. Si el río las arrastró, las desnudó y las desmembró, ¿por qué la ropa no tiene indicios de sangre, tejidos corporales o ADN? ¿Ellas nunca tuvieron la ropa puesta?, se pregunta el abogado."
Vertaling, om voor eens en altijd dat 'dieren hebben hun meegesleept' scenario uit elkaar te halen, blijkt dat daar in geen 20-jaar iemand is aangevallen of (gestorven lichamen) opgegeten door een dier:
"In het gebied, de laatste aanval van dit type op de plaat was 20 jaar geleden, een koe. De literatuur is niet goed voor aanvallen op mensen of meldingen van sterfgevallen op het spoor The Pianist. Als de rivier sleepte de uiteengereten uitgekleed en waarom de kleren hebben geen tekenen van bloed, lichaamsweefsels of DNA? Hebben ze nooit kleren gehad op?, Vraagt advocaat."
Bron: http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:44 schreef Deiner het volgende:
[..]
Begrijp ik
Wat betreft fosfor en ongebluste kalk heb ik ook geen flauw idee. En "how make body disappear dead young girl" intikken in google is ook weer zo wat.
Beetje zoals Sheldon Cooper die op het punt staat te googlen op: "how do I get 12 year old girls excited?"Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Lol ja!quote:Op woensdag 24 september 2014 17:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Beetje zoals Sheldon Cooper die op het punt staat te googlen op: "how do I get 12 year old girls excited?"![]()
Wat is wel allemaal gerelateerd aan foston, weet iemand dat toevallig?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef Molurus het volgende: Zetmeel in elk geval niet, dat is alleen koolstof, waterstof en zuurstof.
![]()
Het zou handig zijn om eerst te weten of het nou echt om iets raars gaat, als, een onnatuurlijke vorm van fosfor, of idioot hoge concentraties van iets. Want anders kunnen we er hniks mee. Het heeft weinig zin om te speculeren op iets dat ook letterlijk stierenpoep kan zijn geweest.![]()
Fosfor is belangrijk in meststoffen volgens mij. Maar ook in zeer geringe hoeveelheden. (Het is een nogal zeldzaam element vergeleken bij dingen zoals koolstof, waterstof en zuurstof.)quote:Op woensdag 24 september 2014 17:49 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Wat is wel allemaal gerelateerd aan foston, weet iemand dat toevallig?
Plantaardig materiaal zal dus fosfor bevatten, in kleine hoeveelheden.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ligt het nu aan mij of dwalen we nu wel erg ver af?
Een aantal topics terug vond ik het allemaal nog reëel overkomen wat er gesuggereerd werd maar nu....![]()
![]()
![]()
Een bizarre uitspraak, en ronduit pijnlijk in deze arrogante formulering.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:33 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Hoevaak moet er nog uitgelegd worden dat ALLES maar dan ook echt ALLES zou wijzen naar een misdrijf als die spullen en lichamen niet gevonden werden.
Pijnlijk voor jou, wel te verstaan.Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Nee. Het is juist essentieël om uit te zoeken wat foston allemaal inhoudt.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:29 schreef schuschuho het volgende: Ligt het nu aan mij of dwalen we nu wel erg ver af? Een aantal topics terug vond ik het allemaal nog reëel overkomen wat er gesuggereerd werd maar nu....
![]()
![]()
Niet echt? Wat zou er in dat geval nog op een verdwaling wijzen?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:30 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Een bizarre uitspraak, en ronduit pijnlijk in deze arrogante formulering.
Pijnlijk voor jou, wel te verstaan.![]()
Jaquote:Op woensdag 24 september 2014 16:59 schreef Lutalo het volgende:
Vind dat wel heftig hoor! Gaat wel in de richting van medeplichtigen, misdrijf etc.
Ja, maar dat is toch, net als verdwalen, ook een optie?
Alles is een optie.
Maar sommige opties zijn waarschijnlijker dan andere.
En een misdrijf moet eerst nog bewezen worden.Make my day!![]()
Even twee dingen:quote:Op woensdag 24 september 2014 18:37 schreef Jimbo_12 het volgende:
[..]
Niet echt? Wat zou er in dat geval nog op een verdwaling wijzen?
1) Verdwaling en misdrijf zijn niet per se de enige twee mogelijkheden. Als het niet het 1 is wil dat niet zeggen dat het daarom het ander is.
2) Er zijn op dit moment geen directe aanwijzingen voor 1 van die twee. Ook als de lichamen en de spullen niet waren gevonden dan wijst dat niet per se op 1 van beide.
Een uitspraak als 'dat ALLES maar dan ook echt ALLES zou wijzen naar een misdrijf als die spullen en lichamen niet gevonden werden' is dus volledig uit de lucht gegrepen. Het raakt echt kant noch wal.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Welk foston heb je het steeds over? Ik heb hier een paar opties gevonden;quote:Op woensdag 24 september 2014 18:32 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Nee. Het is juist essentieël om uit te zoeken wat foston allemaal inhoudt.
-Foston Hall is a Closed Female prison, which was originally the hunting estate of the Broadhurst family
-Foston is a hamlet in the Foston and Scropton civil parish of South Derbyshire, Derbyshire, England, about 12 miles (19 km) west of Derby.
-Welcome to the Foston Lab
.....where solving problems is our objective and chemistry, biology and engineering are our tools.
We research emerging technologies in biomass exploitation as a renewable source of energy and materials:
Biomass-derived renewable or sustainable synthetic polymer design, synthesis and characterization
Heb je wel enig idee waar je over mee praat hier![]()
![]()
Fosfor, niet foston,-edit, niet schelden-. Heb je dit artikel wel gelezen: http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431quote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef Grijzemassa het volgende: Heb je wel enig idee waar je over mee praat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 24-09-2014 19:07:16 ]![]()
Er zijn meer mogelijkheden. Wilde dieren, om maar wat te noemen. Verdrinking, een hypothese die volgens Baru onder gidsen en de plaatselijke bevolking populair is.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:37 schreef Jimbo_12 het volgende:
[..]
Niet echt? Wat zou er in dat geval nog op een verdwaling wijzen?
Als er niets was teruggevonden zou dat helemaal niet dwingend in de richting van misdaad wijzen, zoals Jezus9 zo stellig beweert. Als je in die omgeving op enige afstand van het pad overlijdt, is de kans groot dat je nooit gevonden wordt.Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Fosfor op zich is niet vreemd dat het gevonden is, aangezien het onderdeel uitmaakt van dierlijke lichamen in de vorm van o.a.nucleïnezuren. Het gaat om de hoeveelheden die gevonden zijn. Als deze afwijken van de norm, dan wordt het verdacht. Er is namelijk ook een fosforcyclus in het regenwoud. Zie onderstaande presentatie.
http://users.ugent.be/~dv(...)2010%20HC16%20dv.pdf![]()
Wij hebben al een tijdje over fosfor, jij hebt het steeds over foston wie was de sukkel ook al weer?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:46 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Fosfor, niet foston, . Heb je dit artikel wel gelezen: http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 24-09-2014 19:07:55 ]![]()
Ik vind niet dat perse ALLES op een misdrijf zou wijzen als er niets gevonden zou worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een uitspraak als 'dat ALLES maar dan ook echt ALLES zou wijzen naar een misdrijf als die spullen en lichamen niet gevonden werden' is dus volledig uit de lucht gegrepen. Het raakt echt kant noch wal.
Maar deze kreet vind ik tevens niet 'volledig uit de lucht gegrepen'.
Gezien het relatief kleine gebied waarin de vermissing plaats vond en de uitgebreide zoektochten, zou het logisch zijn dat er aanwijzingen/lichaamsdelen gevonden zouden worden. Het uitblijven daarvan is een - terechte wat mij betreft- aanname om aan een misdrijf te gaan denken.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Als je dat consequent schrijft als 'foston' kun je dat wel verwachten.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 24-09-2014 19:08:16 ]Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
In een jungle? Nee dus.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:48 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ik vind niet dat perse ALLES op een misdrijf zou wijzen als er niets gevonden zou worden.
Maar deze kreet vind ik tevens niet 'volledig uit de lucht gegrepen'.
Gezien het relatief kleine gebied waarin de vermissing plaats vond en de uitgebreide zoektochten, zou het logisch zijn dat er aanwijzingen/lichaamsdelen gevonden zouden worden. Het uitblijven daarvan is een - terechte wat mij betreft- aanname om aan een misdrijf te gaan denken.
Sterker nog... ik zou het feit dat er wel lichaamsresten zijn gevonden omschrijven als 'extreem geluk'.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Helemaal mee eens. Vergelijk deze zaak maar met die van de Brit Alex Humprey. Daar is nooit iets van teruggevonden in dezelfde jungle.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
In een jungle? Nee dus.
Sterker nog... ik zou het feit dat er wel lichaamsresten zijn gevonden omschrijven als 'extreem geluk'.![]()
Dat blijkt ook wel aan de geringe hoeveelheid resten die ze vinden. Het is niet echt veel.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
In een jungle? Nee dus.
Sterker nog... ik zou het feit dat er wel lichaamsresten zijn gevonden omschrijven als 'extreem geluk'.Make my day!![]()
Precies. De botten, zover ze nog herkenbaar zijn als menselijke resten, liggen vermoed ik verspreid over een enorm gebied. Beestjes / beesten uit alle lagen van de voedselpiramide zijn er mee aan de haal geweest.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:52 schreef agter het volgende:
[..]
Dat blijkt ook wel aan de geringe hoeveelheid resten die ze vinden. Het is niet echt veel.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
JEZUS!!! En daarbij is het zeker dat het een verdwaling is!? Niks is bekend rond die zaak. Nogal logisch als daders z'n lichaam weggeworpen hebben. Zowiezo klopt het voor geen meter, het lichaam van de zus van Sven (en haar vriend) werden als geheel lichaam teruggevonden daar rond diezelfde jungle, dus wel je feiten checken. Iedereen redeneert steeds andersom, ze passen de feiten aan aan hún scenario en niet het scenario aan de feiten.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:52 schreef Rubella het volgende: Helemaal mee eens. Vergelijk deze zaak maar met die van de Brit Alex Humprey. Daar is nooit iets van teruggevonden in dezelfde jungle.
Man, over een paar jaar als een doorbraak komt met bekentenissen raadt ik jullie nog eens aan dit topic (alle topicreeksen) te lezen, iets met boter en suiker schiet me te binnen jongens.![]()
Rustig maar, kalmquote:Op woensdag 24 september 2014 19:11 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
JEZUS!!! En daarbij is het zeker dat het een verdwaling is!? Niks is bekend rond die zaak. Nogal logisch als daders z'n lichaam weggeworpen hebben. Zowiezo klopt het voor geen meter, het lichaam van de zus van Sven (en haar vriend) werden als geheel lichaam teruggevonden daar rond diezelfde jungle, dus wel je feiten checken. Iedereen redeneert steeds andersom, ze passen de feiten aan aan hún scenario en niet het scenario aan de feiten.
Man, over een paar jaar als een doorbraak komt met bekentenissen raadt ik jullie nog eens aan dit topic (alle topicreeksen) te lezen, iets met boter en suiker schiet me te binnen jongens.![]()
![]()
Ik lees hier nergens dat dieren er niet mee aan de haal kunnen zijn gegaan na het overlijden.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:45 schreef Jezus9 het volgende:
"Pero ningún hueso de los hallados presenta marcas de haber sido rasgado por animales salvajes, y en la zona, el último ataque de ese tipo del que se tiene registro fue hace 20 años, a una vaca. La literatura no da cuenta de ataques a seres humanos ni reportes de muertes en el sendero El Pianista, lugar que visitaron las holandesas antes de desaparecer. Si el río las arrastró, las desnudó y las desmembró, ¿por qué la ropa no tiene indicios de sangre, tejidos corporales o ADN? ¿Ellas nunca tuvieron la ropa puesta?, se pregunta el abogado."
Vertaling, om voor eens en altijd dat 'dieren hebben hun meegesleept' scenario uit elkaar te halen, blijkt dat daar in geen 20-jaar iemand is aangevallen of (gestorven lichamen) opgegeten door een dier:
"In het gebied, de laatste aanval van dit type op de plaat was 20 jaar geleden, een koe. De literatuur is niet goed voor aanvallen op mensen of meldingen van sterfgevallen op het spoor The Pianist. Als de rivier sleepte de uiteengereten uitgekleed en waarom de kleren hebben geen tekenen van bloed, lichaamsweefsels of DNA? Hebben ze nooit kleren gehad op?, Vraagt advocaat."
Bron: http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431
Sterker nog, het lijkt mij nogal logisch dat meerdere dieren zich tegoed gedaan hebben aan de kadavers. En ermee zijn slepen.
Jij denkt dat de dieren een gratis maaltje links hebben laten liggen?Make my day!![]()
En fostonquote:Op woensdag 24 september 2014 19:11 schreef Jezus9 het volgende:
iets met boter en suiker schiet me te binnen jongens.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie Sven is, maar uit je reactie maak ik op dat die dood zijn gevonden in dat gebied.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:11 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
JEZUS!!! En daarbij is het zeker dat het een verdwaling is!? Niks is bekend rond die zaak. Nogal logisch als daders z'n lichaam weggeworpen hebben. Zowiezo klopt het voor geen meter, het lichaam van de zus van Sven (en haar vriend) werden als geheel lichaam teruggevonden daar rond diezelfde jungle, dus wel je feiten checken. Iedereen redeneert steeds andersom, ze passen de feiten aan aan hún scenario en niet het scenario aan de feiten.
Mag ik een gokje wagen? Ze hebben daar niet 3 maanden gelegen. Am I right?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Zeker, zeker?! Dat is een groot woord. Hij ging een wandeltocht maken naar de watervallen (was een ervaren hiker) en dat was het. Er is ook veel minder aandacht aan besteed dan aan de zaak van L&K. De zus van Sven lag op een eiland(je) in Costa Rica samen met haar reisgenoot. Die werden na 2 weken al gevonden.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:11 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Yep. Zie mijn eerdere post. Het ging over de verdwijning van de zus van Sven Goedbloed in Costa Rica. Hij is toen zelf gaan zoeken en vond zelf zijn reeds overleden zus.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie Sven is, maar uit je reactie maak ik op dat die dood zijn gevonden in dat gebied.
Mag ik een gokje wagen? Ze hebben daar niet 3 maanden gelegen. Am I right?![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef Rubella het volgende:
[..]
Yep. Zie mijn eerdere post. Het ging over de verdwijning van de zus van Sven Goedbloed in Costa Rica. Hij is toen zelf gaan zoeken en vond zelf zijn reeds overleden zus.
Dat was ook wel voorspelbaar. Ik acht het niet heel plausibel dat je een menselijk lichaam na 3 maanden dood in de jungle te hebben gelegen nog in 1 stuk aantreft.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Dat was mijn punt, hét bewijs dat lichamen niet 'zomaar' verdwijnen in de jungle. Kan tallozen gevallen noemen waarbij gehele lichamen werden terug gevonden, niks door dieren opgepleuzeld.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef Rubella het volgende: Hij is toen zelf gaan zoeken en vond zelf zijn reeds overleden zus.
Ik hou het gezien voor vanavond![]()
![]()
Ze hebben blijkbaar super extreem veel geluk gehad dat ze na twee weken al gevonden zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie Sven is, maar uit je reactie maak ik op dat die dood zijn gevonden in dat gebied.
Mag ik een gokje wagen? Ze hebben daar niet 3 maanden gelegen. Am I right?Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
In dit geval wel: de Australische reisgenoot werd een jaar later als compleet skelet aangetroffen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat was ook wel voorspelbaar. Ik acht het niet heel plausibel dat je een menselijk lichaam na 3 maanden dood in de jungle te hebben gelegen nog in 1 stuk aantreft.![]()
Doei, fijne avond en maak je niet te drukquote:Op woensdag 24 september 2014 19:31 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dat was mijn punt, hét bewijs dat lichamen niet 'zomaar' verdwijnen in de jungle. Kan tallozen gevallen noemen waarbij gehele lichamen werden terug gevonden, niks door dieren opgepleuzeld.
Ik hou het gezien voor vanavond![]()
![]()
Al geef je 100 voorbeelden, het bewijst nog steeds niet dat het niet mogelijk is dat dieren met een kadaver aan de haal gaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:31 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dat was mijn punt, hét bewijs dat lichamen niet 'zomaar' verdwijnen in de jungle. Kan tallozen gevallen noemen waarbij gehele lichamen werden terug gevonden, niks door dieren opgepleuzeld.
Ik hou het gezien voor vanavond
Snap je dat?Make my day!![]()
Eerst heb je een volledig lichaam.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef agter het volgende:
[..]
Ik lees hier nergens dat dieren er niet mee aan de haal kunnen zijn gegaan na het overlijden.
Sterker nog, het lijkt mij nogal logisch dat meerdere dieren zich tegoed gedaan hebben aan de kadavers. En ermee zijn slepen.
Jij denkt dat de dieren een gratis maaltje links hebben laten liggen?
Je hebt vervolgens grote aaseters nodig om het lichaam in stukken te verdelen.
Die grote aaseters zijn er bij mijn weten niet in het wild aldaar (er zijn wel honden!).
Grote gieren hebben moeite met het eten van aas op de hoogten a la mirador. Ze kunnen niet meer opstijgen en zeker niet maoevreren onder het bladerdek. Verder als bovengenoemde aaseters actief zijn geweest moet dat zijn opgemerkt aldaar!
Dan heb je nog het crashen in de waterstromen. Hier kun je van zeggen dat een mens is uitgerust met kreukelzones en dat die vrij effectief zijn. Als ze dat niet zijn lijkt mij dat handen/voeten et cetera gefixeerd zouden zijn (te-wraps) door derden.
Pas na bovenstaande zijn de kleine aaseters aan bod en dan is de verspreiding aan de orde.
Maar dan noch gesteld dat het bovenstaand ezou hebben plaatsgevonden dan zouden de honden in de eerste weken toch iets moeten hebben gevonden!![]()
El informe del IMELF también indica que la vestimenta de las jóvenes no presenta rastros de sangre, lo que contradice la hipótesis de la fiscalía sobre un posible accidente.
Op de kleding (broek, schoenen, sok?) zijn geen bloedsporen aangetroffen, dit is in tegenspraak met de hypothese van Pitti over een mogelijk ongeluk volgens Arrrocha.
Het is ook in tegenspraak met een verdwaling danwel 11 dagen overleven in de jungle, indien je 11 dagen met je hoge schoenen moet rondlopen, zonder droge sokken dan gaan je voeten gewoon kapot. Een val van een van de twee zou vrijwel zeker leiden tot bloedsporen op de broek van Kris, ook lijkt het me lastig om te overleven in een zo'n ruig gebied met allerlei planten doornen takken en stenen (en er zelfs te slapen) je onkomt er gewoon niet aan je handen geregeld open te halen en daarvan sporen daarvan op je kleding te krijgen lijkt me.
Ook de wilde dieren theorie kan doorgestreept.![]()
Normaal gesproken wel, maar na speurtochten van sinoproc en beloningen etc, lijkt me die kans toch een stukje kleiner.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:46 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Er zijn meer mogelijkheden. Wilde dieren, om maar wat te noemen. Verdrinking, een hypothese die volgens Baru onder gidsen en de plaatselijke bevolking populair is.
Als er niets was teruggevonden zou dat helemaal niet dwingend in de richting van misdaad wijzen, zoals Jezus9 zo stellig beweert. Als je in die omgeving op enige afstand van het pad overlijdt, is de kans groot dat je nooit gevonden wordt.
Anyway zeg nooit nooit I guess en er zouden andere mogelijkheden zijn, maar denk dat een misdrijf dan iig wel een stuk waarschijnlijker zou zijn geweest...![]()
En vergeet niet de grootste vernietigers van een stoffelijk overschot, de bacteriën in een lichaam en insecten. In een warme omgeving gaat dit soort dingen ook snel.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:39 schreef theavenger_ep het volgende:
[..]
Eerst heb je een volledig lichaam.
Je hebt vervolgens grote aaseters nodig om het lichaam in stukken te verdelen.
Die grote aaseters zijn er bij mijn weten niet in het wild aldaar (er zijn wel honden!).
Grote gieren hebben moeite met het eten van aas op de hoogten a la mirador. Ze kunnen niet meer opstijgen en zeker niet maoevreren onder het bladerdek. Verder als bovengenoemde aaseters actief zijn geweest moet dat zijn opgemerkt aldaar!
Dan heb je nog het crashen in de waterstromen. Hier kun je van zeggen dat een mens is uitgerust met kreukelzones en dat die vrij effectief zijn. Als ze dat niet zijn lijkt mij dat handen/voeten et cetera gefixeerd zouden zijn (te-wraps) door derden.
Pas na bovenstaande zijn de kleine aaseters aan bod en dan is de verspreiding aan de orde.
Maar dan noch gesteld dat het bovenstaand ezou hebben plaatsgevonden dan zouden de honden in de eerste weken toch iets moeten hebben gevonden!
Maar was het niet dat de honden op andere plekken hebben gezocht (oprechte vraag)? Door alle info weet je ook niet meer alles uit elkaar te houden op een gegeven moment.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: