Dat was ongeacht of je het serieus meende.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:05 schreef Deiner het volgende:
[..]
U denkt dat ik serieus was. Hm. Dat verklaart.
Hoevaak moet er nog uitgelegd worden dat ALLES maar dan ook echt ALLES zou wijzen naar een misdrijf als die spullen en lichamen niet gevonden werden. De daders MOESTEN het dus wel plaatsen ter dwaalspoor, en iedereen is er goed in getrapt ook met hun verdwaling. Wat een collectieve dwaling, ik ga me niet meer in de discussie mengen, hoe iedereen hier intrapt, triest, en de daders zijn de lachende derden.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:14 schreef Gorraay het volgende: Als je in het oerwoud snel van een lijk af wilt, dan begraaf je het op enige afstand van het pad, lijkt me. Dan ga je het niet eerst uitgebreid behandelen met ongebluste kalk om de resten vervolgens te dumpen in of bij een rivier waar ze door mensen gevonden kunnen worden. In een dwaalspoor geloof ik niet, omdat het veel makkelijker en veiliger is om helemaal geen sporen achter te laten.
Zetmeel in elk geval niet, dat is alleen koolstof, waterstof en zuurstof.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:33 schreef Jezus9 het volgende:
Even over dat fostor, staat dat in verband met zetmeel of katoen, weet iemand dat toevallig?
Waar is wie ingetrapt? Zijn er hier mensen geweest die misdrijf uitsluiten dan? Ik snap niet waarom je iedereen in hokjes wil plaatsen zodra men niet in jouw dwaalspoor-gewauwel gelooft.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:33 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Hoevaak moet er nog uitgelegd worden dat ALLES maar dan ook echt ALLES zou wijzen naar een misdrijf als die spullen en lichamen niet gevonden werden. De daders MOESTEN het dus wel plaatsen ter dwaalspoor, en iedereen is er goed in getrapt ook met hun verdwaling. Wat een collectieve dwaling, ik ga me niet meer in de discussie mengen, hoe iedereen hier intrapt, triest, en de daders zijn de lachende derden.
Even over dat fostor, staat dat in verband met zetmeel of katoen, weet iemand dat toevallig?
De kunst is om niet alleen kritisch naar de mening van anderen te kijken, maar ook kritisch naar jezelf kijken. Anders ontstaat tunnelvisie. Volgens mij sluit niemand een misdrijf uit, het is wel nuttig om punten te benoemen als logisch of onlogisch. Wellicht komt een ander dan met een goed tegenargument. En zo kun je verder komen. Niet door andere inzichten af te blaffen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:33 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Hoevaak moet er nog uitgelegd worden dat ALLES maar dan ook echt ALLES zou wijzen naar een misdrijf als die spullen en lichamen niet gevonden werden. De daders MOESTEN het dus wel plaatsen ter dwaalspoor, en iedereen is er goed in getrapt ook met hun verdwaling. Wat een collectieve dwaling, ik ga me niet meer in de discussie mengen, hoe iedereen hier intrapt, triest, en de daders zijn de lachende derden.
Begrijp ikquote:Op woensdag 24 september 2014 17:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat was ongeacht of je het serieus meende.![]()
Bovendien... in dit topic weet je het nooit.Ik heb heel wat grotere onzin hier voorbij zien komen die wel degelijk serieus bedoeld was.
Laat niet weg dat ik me nog steeds afvraag wat fosfor te maken heeft met (al dan niet gebluste) kalk.
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:44 schreef Deiner het volgende:
[..]
Begrijp ik
Wat betreft fosfor en ongebluste kalk heb ik ook geen flauw idee. En "how make body disappear dead young girl" intikken in google is ook weer zo wat.
Lol ja!quote:Op woensdag 24 september 2014 17:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Beetje zoals Sheldon Cooper die op het punt staat te googlen op: "how do I get 12 year old girls excited?"
Wat is wel allemaal gerelateerd aan foston, weet iemand dat toevallig?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef Molurus het volgende: Zetmeel in elk geval niet, dat is alleen koolstof, waterstof en zuurstof.
Fosfor is belangrijk in meststoffen volgens mij. Maar ook in zeer geringe hoeveelheden. (Het is een nogal zeldzaam element vergeleken bij dingen zoals koolstof, waterstof en zuurstof.)quote:Op woensdag 24 september 2014 17:49 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Wat is wel allemaal gerelateerd aan foston, weet iemand dat toevallig?
Een bizarre uitspraak, en ronduit pijnlijk in deze arrogante formulering.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:33 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Hoevaak moet er nog uitgelegd worden dat ALLES maar dan ook echt ALLES zou wijzen naar een misdrijf als die spullen en lichamen niet gevonden werden.
Nee. Het is juist essentieël om uit te zoeken wat foston allemaal inhoudt.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:29 schreef schuschuho het volgende: Ligt het nu aan mij of dwalen we nu wel erg ver af? Een aantal topics terug vond ik het allemaal nog reëel overkomen wat er gesuggereerd werd maar nu....
![]()
Niet echt? Wat zou er in dat geval nog op een verdwaling wijzen?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:30 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Een bizarre uitspraak, en ronduit pijnlijk in deze arrogante formulering.
Pijnlijk voor jou, wel te verstaan.
Jaquote:Op woensdag 24 september 2014 16:59 schreef Lutalo het volgende:
Vind dat wel heftig hoor! Gaat wel in de richting van medeplichtigen, misdrijf etc.
Ja, maar dat is toch, net als verdwalen, ook een optie?
Even twee dingen:quote:Op woensdag 24 september 2014 18:37 schreef Jimbo_12 het volgende:
[..]
Niet echt? Wat zou er in dat geval nog op een verdwaling wijzen?
Welk foston heb je het steeds over? Ik heb hier een paar opties gevonden;quote:Op woensdag 24 september 2014 18:32 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Nee. Het is juist essentieël om uit te zoeken wat foston allemaal inhoudt.
Fosfor, niet foston,-edit, niet schelden-. Heb je dit artikel wel gelezen: http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431quote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef Grijzemassa het volgende: Heb je wel enig idee waar je over mee praat hier
Er zijn meer mogelijkheden. Wilde dieren, om maar wat te noemen. Verdrinking, een hypothese die volgens Baru onder gidsen en de plaatselijke bevolking populair is.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:37 schreef Jimbo_12 het volgende:
[..]
Niet echt? Wat zou er in dat geval nog op een verdwaling wijzen?
Wij hebben al een tijdje over fosfor, jij hebt het steeds over foston wie was de sukkel ook al weer?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:46 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Fosfor, niet foston, . Heb je dit artikel wel gelezen: http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |