abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144855185
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:45 schreef Gorraay het volgende:

[..]

De eigenaar van het 'spookhuis' of 'kasteel zonder prinses' had er een finca... 8-)

http://elparapapeo.blogsp(...)lo-sin-princesa.html
Ik heb het al eerder gepost en toen werd er gezegd dat er maar 2 paden naar de Mirador lopen.
Ik post hem toch nog maar een keer om er zeker van te zijn.

In het filmpje van Hans en Roelie Kremers komen ze op een gegeven moment op de mirador.
Er ligt een pad achter (de painista) ze en een pad voor ze (die naar de 1e quebrada)
Daartussen lijkt er heel duidelijk een soort van pad te liggen waar Roelie ook over begint.
F.G zegt vervolgens iets waar volgens mij de meningen over verschillen.

Ik heb ooit ergens gelezen dacht ik dat er vanaf het spookhuis er ook een soort van pad loopt naar de mirador.
Geografisch zou dat ook kunnen (het "pad" op de mirador ligt tussen de 2 andere paden)

Het pad wat te zien is is volgens mij meer dan alleen een uitkijkpunt ofzo. Het pad ziet er zelfs duidelijker uit dan het pad vanaf Boquete.

Wat als dat wel een pad is. Daar zouden ze dan ook 112 gebeld kunnen hebben.
pi_144855191
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef 11en30 het volgende:
@Grijzemassa, Dat is een aanname van jou, je bent zo te zien goed in scenario's bedenken. Precies wat we nodig hebben om de zaak opgelost te krijgen. Hoe ver ben je daar nu mee?
Je denkt zeker dat je hier een kleuterklasje toespreekt. Genoeg energie aan jou verspilt bij mij ga je in de negeer modus.
pi_144855374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Je denkt zeker dat je hier een kleuterklasje toespreekt.
Niet een hele klas. Alsjeblieft niet. 1 Kleuter.
pi_144855408
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:42 schreef 11en30 het volgende:
Verklaar je nader Grijzemassa. Welk spelletje bedoel je? Waarom vind je mijn theorie niks bijdragen?
Vraag je er echt geld voor?
Make my day!
pi_144855599
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:58 schreef agter het volgende:

[..]

Uiteraard. Zoveel mogelijk. Bieden vanaf 1500 euro. :7

[ Bericht 5% gewijzigd door 11en30 op 24-09-2014 15:11:02 ]
pi_144855713
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:58 schreef agter het volgende:

[..]

Ze speelt gewoon een spelletje met de mensen hier. Je kan je tijd en energie beter gebruiken om je eigen inzichten vorm te geven. ;)
  woensdag 24 september 2014 @ 15:08:16 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144855797
Het stierenvechtertje is ook in vrouwelijke schutkleur onmiskenbaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_144856323
Ik heb persoonlijk geen moeite met wilde verdachtmakingen en suggestieve beschuldigingen maar de moderators hier vinden het wel overtreding van de regels. :Y Just sayin'.
pi_144856576
Jeeee, vls mij is 'geld vragen en hoogste bieder' ( van 11en30) gewoon een geintje.

@11en30 ik heb je reactie met foto's gezien, maar vind het moeilijk daaruit conclusies te trekken; ik zie (letterlijke betekenis vh woord) het gewoon niet zo goed; met de begroeiing heb ik de meeste moeite.
Op de foto van K. en L. (afb. 542) zijn/lijken meer planten op of net onder de stenen te zijn dan op die andere beelden Maar het zou best kunnen dat het het DIE bewuste locatie is, vanuit een iets andere hoek.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_144856645
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:28 schreef Lutalo het volgende:

Op de foto van K. en L. zijn/lijken meer planten op of net onder de stenen te zijn dan op die andere beelden Maar het zou best kunnen dat het het DIE bewuste locatie is, vanuit een iets andere hoek.
Goed en terecht opgemerkt! Het was overigens niet de bedoeling om te suggereren dat het precies dezelfde lokatie en positie zou zijn. Door die dichtere begroeiing op wat meer een steile helling dan een afgrond recht naar beneden lijkt te zijn komen ook bepaalde anderssoortige lokaties (die ook de overige kenmerken hebben) in beeld.

[ Bericht 7% gewijzigd door 11en30 op 24-09-2014 15:59:37 ]
pi_144856646
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:03 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Uiteraard. Zoveel mogelijk. Bieden vanaf 1500 euro. :7
Als je er zo over denkt, neem dan maar contact met de familie op.
Mss willen zij wel betalen voor info over hun dode dochter.

Hier zul je weinig gehoord krijgen, als je er zo in staat.
Make my day!
pi_144856677
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:30 schreef agter het volgende:

[..]

Als je er zo over denkt, neem dan maar contact met de familie op.
Mss willen zij wel betalen voor info over hun dode dochter.

Hier zul je weinig gehoord krijgen, als je er zo in staat.
Inderdaad :r
pi_144858367
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:21 schreef 11en30 het volgende:
Ik heb persoonlijk geen moeite met wilde verdachtmakingen en suggestieve beschuldigingen maar de moderators hier vinden het wel overtreding van de regels. :Y Just sayin'.
Dat blijkt :+
  woensdag 24 september 2014 @ 16:12:22 #39
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144858439
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder gepost en toen werd er gezegd dat er maar 2 paden naar de Mirador lopen.
Ik post hem toch nog maar een keer om er zeker van te zijn.

In het filmpje van Hans en Roelie Kremers komen ze op een gegeven moment op de mirador.
Er ligt een pad achter (de painista) ze en een pad voor ze (die naar de 1e quebrada)
Daartussen lijkt er heel duidelijk een soort van pad te liggen waar Roelie ook over begint.
F.G zegt vervolgens iets waar volgens mij de meningen over verschillen.

Ik heb ooit ergens gelezen dacht ik dat er vanaf het spookhuis er ook een soort van pad loopt naar de mirador.
Geografisch zou dat ook kunnen (het "pad" op de mirador ligt tussen de 2 andere paden)

Het pad wat te zien is is volgens mij meer dan alleen een uitkijkpunt ofzo. Het pad ziet er zelfs duidelijker uit dan het pad vanaf Boquete.

Wat als dat wel een pad is. Daar zouden ze dan ook 112 gebeld kunnen hebben.
Dat er een pad loopt tussen het watervallengebied langs de Caldera (blauwe stip is het 'kasteel') en de Pianistaroute lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het zou meer dan 5 km door zeer bergachtig terrein lopen (goed te zien op foto 500), terwijl je heel eenvoudig via de zuidelijke route van a naar b kunt rijden of lopen.

Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144858973
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:12 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Dat er een pad loopt tussen het watervallengebied langs de Caldera (blauwe stip is het 'kasteel') en de Pianistaroute lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het zou meer dan 5 km door zeer bergachtig terrein lopen (goed te zien op foto 500), terwijl je heel eenvoudig via de zuidelijke route van a naar b kunt rijden of lopen.

[ afbeelding ]
in ieder geval kun je met de auto bij het spookkasteel komen, dat staat vast. Verder denk ik dat mocht er een derde in het spel zijn geweest er mogelijkerwijze niet voor begraven is gekozen, omdat dieren en speurhonden dwars door de aarde heen ruiken. Logischerwijze zou een crimineel dan voor een andere oplossing kiezen. Je komt dan wel in vergaande scenario's uit.

Arrocha heeft het in bijgaand artikel over die fosfor en, wat ik er van begrijp gaat het daarin ook over een mogelijke toepassing met kalk (ik neem dan aan ongebluste kalk).

Para esto puede existir una hipótesis. La cal. Este polvo blanco acelera la descomposición del cuerpo, especialmente de las partes blandas, como tejidos, tendones y músculos, sin dejar huella. Con el tiempo, los huesos también desaparecen, pero además, la cal neutraliza los olores fétidos que emanan por los líquidos que produce el cadáver en el proceso de descomposición, y no deja rastros de sangre.

http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431

La cal?

[ Bericht 11% gewijzigd door Poekje01 op 24-09-2014 16:32:57 ]
  woensdag 24 september 2014 @ 16:32:16 #41
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144859395
Ja ik was het net aan het lezen.

Volgens IMELF (het Panamese NFI) bevatten de botten sporen van fosfor. Een hypothese van Humberto Mas van IMELF is het gebruik van ongebluste kalk (calciumoxyde) om lichamen snel te laten verdwijnen...

pi_144859512
quote:
11s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:32 schreef Domnivoor het volgende:

Volgens IMELF (het Panamese NFI) bevatten de botten sporen van fosfor. Een hypothese van Humberto Mas van IMELF is het gebruik van ongebluste kalk (calciumoxyde) om lichamen snel te laten verdwijnen...

Misschien een domme vraag maar kan iedereen aan ongebluste kalk komen?
Waar gebruik je ongebluste kalk uberhaupt voor?
pi_144859560
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:34 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Misschien een domme vraag maar kan iedereen aan ongebluste kalk komen?
Waar gebruik je ongebluste kalk uberhaupt voor?
heb t al

http://nl.wikipedia.org/wiki/Calciumoxide
pi_144859584
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

in ieder geval kun je met de auto bij het spookkasteel komen, dat staat vast. Verder denk ik dat mocht er een derde in het spel zijn geweest er mogelijkerwijze niet voor begraven is gekozen, omdat dieren en speurhonden dwars door de aarde heen ruiken. Logischerwijze zou een crimineel dan voor een andere oplossing kiezen. Je komt dan wel in vergaande scenario's uit.

Arrocha heeft het in bijgaand artikel over die fosfor en, wat ik er van begrijp gaat het daarin ook over een mogelijke toepassing met kalk (ik neem dan aan ongebluste kalk).

Para esto puede existir una hipótesis. La cal. Este polvo blanco acelera la descomposición del cuerpo, especialmente de las partes blandas, como tejidos, tendones y músculos, sin dejar huella. Con el tiempo, los huesos también desaparecen, pero además, la cal neutraliza los olores fétidos que emanan por los líquidos que produce el cadáver en el proceso de descomposición, y no deja rastros de sangre.

La cal?
Uit jouw bron:
quote:
The forensic report requires an essential question; How is it that certain bones-a femur and Lisanne's left foot, a bone from the pelvis and rib pieces and Kris appear together on the banks of the river Culubre?

For this there may be a hypothesis. The cal. This white powder accelerates the decomposition of the body, particularly the soft tissues, including tissues, tendons and muscles, leaving no trace. Over time, the bones also disappear, but also lime neutralizes foul odors emanating from the fluid produced by the body in the decomposition process, and leaves no traces of blood.

This could explain the state of the bones; no traces of blood, almost untouched appearance, whitish, without weapons sharps trauma or experiencing a dismemberment by the action of man.

Humberto Mas, director of IMELF discusses the possibility that the dismemberment of the bodies is a product of lime treatment.

Mas explains that the effect of lime is corrosive and has previously had the experience of that covering the body with calcium oxide is likely to fall off the limbs. If we continue the line of this hypothesis, this would justify why no trace left foot cut.

"Much will depend on the quantity and quality of lime used, but the action can be a matter of days," said Mas, for whom certain tests to confirm this effect are needed.
Vind dat wel heftig hoor! Gaat wel in de richting van medeplichtigen, misdrijf etc.
Make my day!
pi_144859743
quote:
11s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:32 schreef Domnivoor het volgende:

.....
mmmm... hier echter een artikel, zonder bron naar de onderzoekers hun rapport trouwens, die daar afbreuk aan zou doen, maar ik zoek zo direct ook een pro artikel

http://www.kijkmagazine.n(...)e-kalk-met-een-lijk/
pi_144860581
Misschien stel ik nu een domme vraag hoor... maar wat heeft dat kalkverhaal te maken met sporen van fosfor?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144860629
Vind dat wel heftig hoor! Gaat wel in de richting van medeplichtigen, misdrijf etc.

Ja, maar dat is toch, net als verdwalen, ook een optie?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_144860768
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:58 schreef Molurus het volgende:
Misschien stel ik nu een domme vraag hoor... maar wat heeft dat kalkverhaal te maken met sporen van fosfor?
Overdreven grondigheid? Ongebluste kalk, fosfor, zoutzuur, Mister Proper, en daarna steken ze de boel nog eens goed in de fik?
pi_144860809
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Deiner het volgende:

[..]

Overdreven grondigheid? Ongebluste kalk, fosfor, zoutzuur, Mister Proper, en daarna steken ze de boel nog eens goed in de fik?
En dat allemaal midden in de jungle van Panama. Ik weet het niet hoor...
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144860873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:03 schreef Molurus het volgende:

[..]

En dat allemaal midden in de jungle van Panama. Ik weet het niet hoor...
U denkt dat ik serieus was. Hm. Dat verklaart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')