((5000/60)/60) = 1,39quote:Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk bijvoorbeeld de juiste tijdlijn van 1 april veel belangrijker en of de 2 foto's op de mirador van Lisanne direct na elkaar zijn gemaakt of niet.
Want zo niet dan is er mee gesjoemeld.
Denk dat je vanaf hier ook veel meer kunt met die 2 foto's dan met de foto's van takjes met zakjes
Inderdaad dus plaats die foto effe terugquote:Op maandag 22 september 2014 17:20 schreef 11en30 het volgende:
Alles kan waardevol zijn. Laat ieder nou gewoon dat doen wat die zelf leuk vindt en goed kan.
Dat soort woorden kunnen in het Spaans inderdaad zowel met 'el' als 'la', al naar gelang het geslacht van de persoon. Het zal hier dus een vrouw betreffen (of een taalfoutquote:Op maandag 22 september 2014 17:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gorraay, Perico: wat denken jullie?
Zijn ze hier strict met de grammatica? (guía is een vrouwelijk woord)
Of is deze gids een vrouw?
De meerwaarde van dit topic lijkt me meer meeleven met de nabestaande en met wat mogelijk K & L is overkomen.quote:Op maandag 22 september 2014 17:18 schreef SAJ het volgende:
[..]
Ja! Laten we voor de verandering nog eens energie steken in de tijdlijn van de ochtend van 1 april, en dan opnieuw tot dezelfde conclusie komen van paar maanden geleden: de getuigenverklaringen kloppen niet (behalve die van F natuurlijk)!
Wat een mooi resultaat
Voor jou en Geruis en Poek dan.quote:Op maandag 22 september 2014 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Inderdaad dus plaats die foto effe terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door 11en30 op 22-09-2014 23:31:44 ]
Als ik een foto maak met mijn telefoon dan bekijk ik na het maken van een foto of ie gelukt is en leuk genoeg is om te bewaren.quote:Op maandag 22 september 2014 17:21 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
((5000/60)/60) = 1,39
1,39 * 6 = 8,34 meter bij looppas.
((7500/60)/60) = 2,08
2,08 * 6 = 12,48 meter bij huppeltje.
((10000/60)/60) = 2,78
2,78 * 6 = 16,68 meter bij rennen.
((20000/60)/60) = 5,56
5,56 * 6 = 33,36 meter bij sprintje.
Als het verschil met foto 1 en 2 meer dan 35 meter is, dan hebben ze behoorlijk hun best moeten doen. Alles daaronder valt ruim onder het mogelijke.
Hoezo? Wat is de locatie van 'jouw' foto ?quote:Op maandag 22 september 2014 16:26 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Als je weet waar ze wel of niet gemaakt kunnen zijn zou je daar misschien ook aanwijzingen voor kunnen krijgen.
En als het bijvoorbeeld deze ene specifieke ernstig gelijkende steen met identieke vorm en textuur, dezelfde beschadigingen, kleuring én ook nog detail in de omgeving zou zijn dan worden de rapen in Boquete in ieder geval goed gaar dit jaar, dat weet ik zeker.
Dat durf ik pas te zeggen als ik zeker weet dat dit niet de steen is want dan breekt echt de pleuris uit.quote:Op maandag 22 september 2014 18:17 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is de locatie van 'jouw' foto ?
Ik zie geen overeenkomsten waarvan ik me de pleuris schrikquote:Op maandag 22 september 2014 18:19 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat durf ik pas te zeggen als ik zeker weet dat dit niet de steen is want dan breekt echt de pleuris uit.
Voor zover we weten zijn er maar twee foto's genomen voordat ze de Mirador bereikten. Dat is inderdaad niet veel. Maar het kan toch zijn dat K&L met een auto tot een stukje onder de Mirador zijn gebracht, tot het punt dat je met een auto niet verder kunt? Al zittende in een auto ga je dan geen foto's nemen.quote:Op maandag 22 september 2014 18:12 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als ik een foto maak met mijn telefoon dan bekijk ik na het maken van een foto of ie gelukt is en leuk genoeg is om te bewaren.
Als ik naar het aantal foto's kijk die ze gemaakt hebben dan vind ik dat sowieso niet heel veel.
Zo zijn er helemaal geen foto's bekend van de wandeling op de Pianista terwijl daar volgens mij ook best leuke dingen te zien zijn. (behalve die ene met dat pad)
Ik weet het, ze maakten de foto's met een fototoestel maar daar zit toch ook een functie op dat je ze terug kunt zien?
Zo ja, dan heeft de fotonemer in ieder geval geen moeite genomen om de foto op dat moment terug te bekijken en is 6 seconden daarna gelijk de volgende foto gemaakt.
Maar kun je ook aantonen dat het niet de steen is?quote:Op maandag 22 september 2014 18:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie geen overeenkomsten waarvan ik me de pleuris schrik
Je houdt de spanning er wel in.quote:Op maandag 22 september 2014 18:19 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat durf ik pas te zeggen als ik zeker weet dat dit niet de steen is want dan breekt echt de pleuris uit.
Als je gewoon puur kijkt naar de feiten, dan is het fysiek mogelijk om een foto te maken binnen zes seconden van een plek die 35 meter verder ligt. Of een sprint naar die plek en vervolgens direct poseren logisch is, is een tweede, maar het valt simpelweg niet uit te sluiten.quote:Op maandag 22 september 2014 18:12 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als ik een foto maak met mijn telefoon dan bekijk ik na het maken van een foto of ie gelukt is en leuk genoeg is om te bewaren.
Als ik naar het aantal foto's kijk die ze gemaakt hebben dan vind ik dat sowieso niet heel veel.
Zo zijn er helemaal geen foto's bekend van de wandeling op de Pianista terwijl daar volgens mij ook best leuke dingen te zien zijn. (behalve die ene met dat pad)
Ik weet het, ze maakten de foto's met een fototoestel maar daar zit toch ook een functie op dat je ze terug kunt zien?
Zo ja, dan heeft de fotonemer in ieder geval geen moeite genomen om de foto op dat moment terug te bekijken en is 6 seconden daarna gelijk de volgende foto gemaakt.
quote:Op maandag 22 september 2014 17:53 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Voor jou en Geruis en Poek dan.Dit lijkt me een realistisch beeld van die nachtlocatie. Of het juist is weet ik niet, maar zoiets heb ik het me voorgesteld. Als je deze foto bekijkt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt het alsof (het onderste gedeelte) de overkant bestaat uit rotsen bedekt met mos/planten. Want als het bomen zijn, dan klopt dit niet goed met de hoogte van de rivier.
Mijn vermoeden van het papiertje heb ik trouwens niet kunnen bevestigen. Het ging namelijk om een Panama Lonely Planet. Als je die openslaat zul je overeenkomsten zien met het lichtblauw-witte papiertje, op het paarse logo na. Het kan natuurlijk zijn dat dit een markering met stift is geweest, maar het valt gewoon niet te zeggen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Geruisloos op 22-09-2014 23:50:31 ]
Feitelijk gezien kunnen de foto's 6 seconden na elkaar zijn gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2014 18:53 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Als je gewoon puur kijkt naar de feiten, dan is het fysiek mogelijk om een foto te maken binnen zes seconden van een plek die 35 meter verder ligt. Of een sprint naar die plek en vervolgens direct poseren logisch is, is een tweede, maar het valt simpelweg niet uit te sluiten.
Als ze nu binnen 2 seconden 100 meter waren verplaatst, dan heb je bewijs dat aantoont dat de EXIF data niet kan kloppen.
Dit gezegd hebbende, wat is nu precies het verschil in meters tussen de twee foto's?
Wat is het verschil in meters?quote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Feitelijk gezien kunnen de foto's 6 seconden na elkaar zijn gemaakt.
-van rechts naar links lopen
-haar van links naar rechts leggen
-poseren met de duimen in de lucht
-van mooi helder weer op de ene foto naar zwaar bewolkt op de ander
-je shirtje gladstrijken
-de foto na het nemen niet checken of ie gelukt is of mooi genoeg is om te bewaren.
Het zal allemaal kunnen in 6 seconden.
Heel logisch vind ik het niet en heb daar persoonlijk twijfels over.
dat was mijn vraag of iemand dat kan uitrekenenquote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Wat is het verschil in meters?
Hoe kun je dan al gaan speculeren en het onlogisch vinden dat het kan, als je dit niet eens weet?quote:Op maandag 22 september 2014 19:06 schreef jackie12 het volgende:
[..]
dat was mijn vraag of iemand dat kan uitrekenen
Wat is nu precies je probleem met een tweede foto in zes seconden?quote:Op maandag 22 september 2014 18:12 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Feitelijk gezien kunnen de foto's 6 seconden na elkaar zijn gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2014 19:14 schreef agter het volgende:
[..]
Wat is nu precies je probleem met een tweede foto in zes seconden?
5 meter loop je in drie en halve seconde. Heb je nog bijna 3 seconden om te poseren. En als je dan slim bent en voorover buigt, dan valt je shirtje vanzelf naar voren en hoef je niets glad te strijken.quote:Op maandag 22 september 2014 19:18 schreef jackie12 het volgende:
[..]
-je shirtje gladstrijken
-de foto na het nemen niet checken of ie gelukt is of mooi genoeg is om te bewaren.
Ik denk gezien de lengte van Lisanne dat het een meter of 5 is.
Bovendien, als er een foto van je gemaakt wordt dan praat je na de genomen foto toch ook waar je de volgende foto gaat maken?
Al die dingen zijn voor MIJ veel handelingen in 6 seconden.
Als jullie denken dat dat allemaal heel normaal is, prima
kan niet in 6 secondenquote:Op maandag 22 september 2014 19:18 schreef jackie12 het volgende:
[..]
-je shirtje gladstrijken
Ik denk gezien de lengte van Lisanne dat het een meter of 5 is.
Bovendien, als er een foto van je gemaakt wordt dan praat je na de genomen foto toch ook waar je de volgende foto gaat maken?
Al die dingen zijn voor MIJ veel handelingen in 6 seconden.
Als jullie denken dat dat allemaal heel normaal is, prima
oh en dan vergeet ik nog iets:
Als ik van iemand een foto maak die poseert dan zeg ik 1..2 klik!
5 meter in 3 en half secondenquote:Op maandag 22 september 2014 19:27 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
5 meter loop je in drie en halve seconde. Heb je nog bijna 3 seconden om te poseren. En als je dan slim bent en voorover buigt, dan valt je shirtje vanzelf naar voren en hoef je niets glad te strijken.
Van de bewolking is al aangetoond dat dit makkelijk kan.
Kortom, je maakt je druk om niets.
Of vindt je dat we hier nog verder over moeten discussiëren? Zo ja, wat is voor jou dan de bepalende factor die uitsluitsel zal geven over deze "verdachte" omstandigheid?
Als ik de Answers for Kris video bekijk, van 8:34 tot 8:46, krijg ik de indruk dat het een piepklein stukje is. Had iemand het over vijf meter? Zoiets is het, denk ik. D.w.z. de totale afstand van de open ruimte. De afstand tussen de posities waar Lisanne poseerde kan nog kleiner zijn geweest. Het is het verschil in camerarichting dat er twee verschillende foto's van maakt.quote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Wat is het verschil in meters?
Hoeveel seconden zou je dan wel nodig moeten hebben volgens jou?quote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
5 meter in 3 en half seconden
Dan houd je dus 2 en half seconden over om je haar de andere kant op te gooien, je shirtje strak te trekken, verder maar niet praten over hoe te poseren en de fotonemer zal al wel helemaal niet hebben gezegd voordat de foto genomen werd 1...2..KLIK!
Maar tuurlijk feitelijk kan het allemaal..
Je weet dat vrouwen multitasken?quote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dan houd je dus 2 en half seconden over om je haar de andere kant op te gooien, je shirtje strak te trekken, verder maar niet praten over hoe te poseren en de fotonemer zal al wel helemaal niet hebben gezegd voordat de foto genomen werd 1...2..KLIK!
Nog een kort filmpje van dat punt (als ik het wel heb):quote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Als ik de Answers for Kris video bekijk, van 8:34 tot 8:46, krijg ik de indruk dat het een piepklein stukje is. Had iemand het over vijf meter? Zoiets is het, denk ik. D.w.z. de totale afstand van de open ruimte. De afstand tussen de posities waar Lisanne poseerde kan nog kleiner zijn geweest. Het is het verschil in camerarichting die er twee verschillende foto's van maakt.
De mirador lijkt een doel op zich te zijn geweest. 2 oceanen kunnen zien vanaf 1 punt.quote:Op maandag 22 september 2014 19:40 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Hoeveel seconden zou je dan wel nodig moeten hebben volgens jou?
Speculatie bovenop speculatie. De enige feiten in je post zijn je onwetendheid en je eigenwijsheid.quote:Op maandag 22 september 2014 20:08 schreef jackie12 het volgende:
[..]
De mirador lijkt een doel op zich te zijn geweest. 2 oceanen kunnen zien vanaf 1 punt.
Ik denk dat de foto's dan ook zorgvuldig zijn gemaakt.
En indien je de foto's idd op deze camera direct terug kunt zien dan lijkt het me ook logisch/denkbaar dat ze dat gedaan hebben
(hoeveel vrouwen willen na het nemen van een foto van hunzelf hun foto direct zien? Veel!)
Kijken of ie gelukt is en zo ja naar de volgende plek en zo niet, een 2e foto op dezelfde plek.
Daarna praten over op welke plek je de 2e foto wilt, je haar de andere kant opgooien, je shirtje glad strijken, poseren, en daarna is het ook heel gangbaar dat als iemand een foto van je maakt waarbij je poseert dat de ander dan zegt: 1....2 KLIK!
Zonder controleren minimaal 15 seconden
Met controleren meer dan een halve minuut
quote:Op maandag 22 september 2014 20:22 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Speculatie bovenop speculatie. De enige feiten in je post zijn je onwetendheid en je eigenwijsheid.
Je vroeg eerder aan mij om "mijn intelligentie" te gebruiken om aan te tonen of de twee foto's mogelijkerwijs binnen 6 seconden van elkaar gemaakt kunnen zijn. Ik heb aangetoond met feiten dat dit mogelijk is.
En nu blijf je stug bij je eigen mening dat het toch anders moet zijn gegaan. Ik heb genoeg van je monoloog. Je berichten zal ik vanaf nu dus negeren zodat ik me weer kan focussen op een discussie die wel ergens op gebaseerd is.
quote:Op maandag 22 september 2014 17:20 schreef 11en30 het volgende:
Alles kan waardevol zijn. Laat ieder nou gewoon dat doen wat die zelf leuk vindt en goed kan.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 22 september 2014 20:22 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Speculatie bovenop speculatie. De enige feiten in je post zijn je onwetendheid en je eigenwijsheid.
Je vroeg eerder aan mij om "mijn intelligentie" te gebruiken om aan te tonen of de twee foto's mogelijkerwijs binnen 6 seconden van elkaar gemaakt kunnen zijn. Ik heb aangetoond met feiten dat dit mogelijk is.
En nu blijf je stug bij je eigen mening dat het toch anders moet zijn gegaan. Ik heb genoeg van je monoloog. Je berichten zal ik vanaf nu dus negeren zodat ik me weer kan focussen op een discussie die wel ergens op gebaseerd is.
Als jij en je papegaaien nou eerst eens leren lezen dan had je gelezen dat ik schreef om 19.05 uur:quote:Op maandag 22 september 2014 20:22 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Jacky, je punt is duidelijk.quote:Op maandag 22 september 2014 21:06 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als jij en je papegaaien nou eerst eens leren lezen dan had je gelezen dat ik schreef om 19.05 uur:
[quote] Feitelijk gezien kunnen de foto's 6 seconden na elkaar zijn gemaakt.
-je shirtje gladstrijken
[/qoute]
helemaal mee eens! Ik word er zó moe van. Dus: niet mopperen, maar opperen!!!quote:Op maandag 22 september 2014 19:16 schreef LaCatastrophe het volgende:
Kunnen die sneren niet gewoon achterwege blijven? Het is zo overbodig en leidt alleen maar af.
En is irritant om te lezen.![]()
Allemaal ego's. Niets meer of niets minder.
Ik maak nooit zo anaal foto's. Haar en shirt waaien vanzelf een kant op en van "1, 2, klik" krijg ik jeuk.quote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
huh.......??!quote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik maak nooit zo anaal foto's.
Dat is vast een foutje?quote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik maak nooit zo anaal foto's. Haar en shirt waaien vanzelf een kant op en van "1, 2, klik" krijg ik jeuk.
Bij welk programma agter?quote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef agter het volgende:
[..]
Nee.
Morgenavond op tv mss, las ik.
quote:
Nee hoor, is gewoon een term wordt vooral in het Engels veel gebruikt maar kan ook in het Nederlands.quote:
Ja, dat beschrijft het wel zo'n beetje voor mij.quote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, is gewoon een term wordt vooral in het Engels veel gebruikt maar kan ook in het Nederlands.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=anal%20retentive
Aha, snap.quote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, is gewoon een term wordt vooral in het Engels veel gebruikt maar kan ook in het Nederlands.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=anal%20retentive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |