Wel liggen ze veel verder in het oosten dan geruisloos vol bleef houden.quote:Op maandag 22 september 2014 15:17 schreef Gorraay het volgende:
Bedenk wel dat de twee quebradas op de BING-kaart helemaal door bewolking zijn bedekt, dus meer dan een schatting van Baru kan het niet geweest zijn.
Hoeveel hoger denk je dan?quote:Op maandag 22 september 2014 15:33 schreef Marrije het volgende:
Ik had het idee, maar kan er naast zitten hoor, dat de steen nog wat hoger ligt tov het water.
Met alle respect, maar waarom is het zo belangrijk dat de locatie van de gemaakte foto's gevonden wordt?quote:Op maandag 22 september 2014 15:27 schreef 11en30 het volgende:
Ondertussen scan ik af en toen nog plaatjes uit de omgeving op zoveel mogelijk kenmerken van de nachtfoto's omdat ik wil weten waar ze eventueel wel en ook waar ze zeker niet gemaakt kunnen zijn.
Ik denk dat de lokatie van IMG_550 ongeveer zo kan zijn. Het zou zelfs deze specifieke steen kunnen zijn maar los daarvan, hebben jullie er een beetje hetzelfde beeld bij of zien jullie iets anders in de foto?
[ afbeelding ]
Voor de andere lokatie zal ik er ook eentje maken maar die vergt nog wat meer tijd.
Dat jij geobsedeerd bent met die tijdlijn van 1 april, dat weten we nu wel...quote:Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar waarom is het zo belangrijk dat de locatie van de gemaakte foto's gevonden wordt?
Is niet onbelangrijk maar ik denk dat er vele dingen vele malen belangrijker zijn.
Daar komt ook nog eens bij dat het ontzettend moeilijk is om die locatie te achterhalen vanaf hier.
Ook weten we niet eens of deze foto's wel gemaakt zijn door K en L.
Ik vind het persoonlijk bijvoorbeeld de juiste tijdlijn van 1 april veel belangrijker en of de 2 foto's op de mirador van Lisanne direct na elkaar zijn gemaakt of niet.
Want zo niet dan is er mee gesjoemeld.
Denk dat je vanaf hier ook veel meer kunt met die 2 foto's dan met de foto's van takjes met zakjes
Als je een juist beeld wilt krijgen over het gebeuren dan begin je bij het begin en niet bij het eind.quote:Op maandag 22 september 2014 15:56 schreef agter het volgende:
[..]
Dat jij geobsedeerd bent met die tijdlijn van 1 april, dat weten we nu wel...![]()
Met alle respect.
Persoonlijk vind ik die foto's ook bijzonder interessant. Zou idd graag willen weten waar ze gemaakt zijn.
quote:Op maandag 22 september 2014 15:56 schreef Ouder1 het volgende:
En ik denk dat de kans dat je die locatie ergens op een andere foto tegen komt zo ongeveer 0,00000000000000000001% is, zo niet kleiner. Daar staan dan wellicht een paar duizend foto's tegenover die je op de één of andere manier op de nachtfoto's zou kunnen vinden lijken maar die er in werkelijkheid niet eens in de buurt liggen.
Tuurlijk niet, waarom?quote:
Snap wat je bedoelt. Ik zag er door deze bewerking ook heel lang meer hoogte in.quote:Op maandag 22 september 2014 15:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze foto is door een fokker dacht ik bewerkt.
Als je weet waar ze wel of niet gemaakt kunnen zijn zou je daar misschien ook aanwijzingen voor kunnen krijgen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ook weten we niet eens of deze foto's wel gemaakt zijn door K en L.
dacht van niet, ik ga voor je naspeuren op WS etcquote:Op maandag 22 september 2014 13:40 schreef 11en30 het volgende:
@Poekje01, Ben je misschien ook aanwijzingen tegengekomen waar specifiek op 7 en 8 april en dan vooral die nacht is gezocht door Sinaproc?
Als alles meezit ga ik eind maart, met andere FOK!kers.quote:Op maandag 22 september 2014 15:13 schreef Mr.Ping het volgende:
Wanneer gaat er iemand naar Panama om ter plaatse te gaan kijken?
Dat is opvallend... Maar het kan zijn dat lokale gidsen niet willen dat er gedetailleerde info over wandelroutes op internet verschijnt.quote:Op maandag 22 september 2014 15:15 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Ik heb een gids in willen huren om een GPS recording te maken, maar die is afgehaakt. Wordt ze een beetje te spannend denk ik.
Waar verwijst "hier" precies naar?quote:Op maandag 22 september 2014 16:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch vraagt G. zich sinds kort af hoe lang hij en zijn stadgenoten hier nog van profiteren.
Het groeiende aantal rijke Amerikanen in Boquete.quote:Op maandag 22 september 2014 16:47 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Waar verwijst "hier" precies naar?
Baru zegt op WS eind oktober, begin november, kaartje met GPS coordinaten zou eind november klaar zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 15:13 schreef Mr.Ping het volgende:
Wanneer gaat er iemand naar Panama om ter plaatse te gaan kijken?
1 gids is op 3 april helemaal doorgelopen tot aan Bocas del Toro, en weer terug neem ik aan.quote:Op maandag 22 september 2014 13:44 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als F wist dat ze de Pianista gingen doen, P zegt ze (misschien) gezien te hebben onderweg naar boven en F.G zegt ze vlak voor de mirador ook nog gezien te hebben.
Het is voor mij dan heel vreemd dat deze 3 gidsen er dan niet gelijk vanuit zijn gegaan dat de kans het grootst was dat ze dus door waren gelopen na de mirador en alles op alles hebben gezet, ook naar sinaporc, om daar te gaan zoeken.
Gorraay, Perico: wat denken jullie?quote:
Hadden L en K maar wel goede route info van internet af kunnen halen.quote:Op maandag 22 september 2014 16:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar het kan zijn dat lokale gidsen niet willen dat er gedetailleerde info over wandelroutes op internet verschijnt.
Ja! Laten we voor de verandering nog eens energie steken in de tijdlijn van de ochtend van 1 april, en dan opnieuw tot dezelfde conclusie komen van paar maanden geleden: de getuigenverklaringen kloppen niet (behalve die van F natuurlijk)!quote:Op maandag 22 september 2014 16:01 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, waarom?
Ik zeg alleen dat het vanaf hier onmogelijk is om de locatie te achterhalen.
Beter is, denk ik, energie te steken die vanaf hier wel resultaat op kan leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |