Het is bijna alsof ik de gedachtenkronkels van een IS-aanhanger aan het lezen ben. Die lui vinden vast ook dat ze "een nobel doel" aan het dienen zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met je vraagstelling, dat begrijp je toch wel aan mijn reactie? Jij beweert dat de pro-pieters het feestje niet verstieren. Daar ben ik het mee oneens. Het feestje wordt verpest door ZP mee te laten doen.
De KO ZP-brigade probeert het kinderfeest mooier te maken door middel van hun acties. Een nobel doel.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is bijna alsof ik de gedachtenkronkels van een IS-aanhanger aan het lezen ben. Die lui vinden vast ook dat ze "een nobel doel" aan het dienen zijn.
Het feestje is verpest omdat mensen maar van 1 kant tolereren.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met je vraagstelling, dat begrijp je toch wel aan mijn reactie? Jij beweert dat de pro-pieters het feestje niet verstieren. Daar ben ik het mee oneens. Het feestje wordt verpest door ZP mee te laten doen.
De KO ZP-brigade probeert het kinderfeest mooier te maken door middel van hun acties. Een nobel doel.
ZP is te lang getolereerd. Ben ik met je eens. Tijd om afscheid te nemen van ZP.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het feestje is verpest omdat mensen maar van 1 kant tolereren.
zwarte piet blijft gewoon, zit er nu eenmaal ingebakken, dat krijg je er echt niet zomaar uitquote:Op donderdag 25 september 2014 21:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
ZP is te lang getolereerd. Ben ik met je eens. Tijd om afscheid te nemen van ZP.
ZP was wellicht bespreekbaar geweest als er niet was begonnen met dreigen en eisenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
ZP is te lang getolereerd. Ben ik met je eens. Tijd om afscheid te nemen van ZP.
Nah zag deze reactie eerder van de Pro Pieten.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ZP was wellicht bespreekbaar geweest als er niet was begonnen met dreigen en eisen.
Als ik aan jou vraag of je misschien dit en dat wil doen ga je er misschien over nadenken iig, als ik naar je toekom met :
HEY RACIST NOK EENS MET WAT JE AAN HET DOEN BENT, ANDERS ZORG IK ER WEL VOOR.
Hoe reageer je dan?
Met andere woorden: die antifiguren zullen dus nogal losse handjes hebben en van pure armoe zelf maar zullen gaan meppen omdat de pro-Pieten het immers te druk hebben met het vermaken van de kinderen en dus geen aandacht hebben voor de Quinsidioten...quote:Op donderdag 25 september 2014 21:04 schreef Ceberut het volgende:
Het werkt!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-aan-opgeven.dhtml
[..]![]()
![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah zag deze reactie eerder van de Pro Pieten.
Ze waren uitgeluldquote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Schurken. We zitten nog in het ISIS-topic door te discussiėren. Gaan jullie hier verder
Oh aangezien het voornamelijk door de grote bek komt dat het lijikt alsof Antipiet wint, maar in werkelijkheid denk ik zo'n 80% van de mensen propiet is of iig neutraal maar 100% tegen gewelddadig protest om je gelijk te halen, kan ik de anti-mensen garanderen dat ze helemaal en dan ook helemaal naar de kanjer geramd gaan worden als ze daadwerkelijk beginnen met geweld. En ook echt niet als een waarschuwing, maar je krijgt te maken met mensen die je tot op het bot tergt door voor de neus van hun kinderen geweld te plegen. Reken echt op een slachting als ouders de rode waas krijgen om hun kroost te beschermen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met andere woorden: die antifiguren zullen dus nogal losse handjes hebben en van pure armoe zelf maar zullen gaan meppen omdat de pro-Pieten het immers te druk hebben met het vermaken van de kinderen en dus geen aandacht hebben voor de Quinsidioten...
Bovendien lijkt het me niet erg fris om te denken dat het okee is om met (het dreigen met) geweld je zin te krijgen, zeker niet bij zoiets als een volksfeest. Maar jou is kennelijk een andere mening toegedaan.
Hoera, De anti pieten krijgen hun zin doordat ze dreigen met geweldquote:Op donderdag 25 september 2014 21:04 schreef Ceberut het volgende:
Het werkt!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-aan-opgeven.dhtml
[..]![]()
![]()
Is dat geweld? Nee, dat is logica.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ... de eindeloze; ga dan maar het land uit is je ontgaan ?
De reactie ga maar het land uit is logica ?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat geweld? Nee, dat is logica.
Wij hebben een traditie, jij komt hier wonen omdat we zo rijk zijn en daarna wil jij ons land aanpassen, dat geeft 100% terecht een tegenreactie.
Een echte vreedzame booslimquote:Op donderdag 25 september 2014 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoera, De anti pieten krijgen hun zin doordat ze dreigen met gewelden jij juicht geweld toe
Mens, het boeide me sinds ik kind ben niets, ik heb geen kinderen en deed er niets aan. En bij een normaal vriendelijk "hey, zullen we er samen eens uitkomen?" had ik gewoon gezegd, prima man, als jij het naar vindt, maken we er samen een feestje van!quote:Op donderdag 25 september 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het idee dat Zwarte Piet geliefder is dan ooit
Beter vertrekken dan kinderen willen slaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De reactie ga maar het land uit is logica ?
Ik heb het al vaker geroepen: als je puur naar de cijfers van zo'n beetje elke peiling van de laatste paar jaar kijkt dan kun je alleen maar concluderen dat Zwarte Piet feitelijk niet ter discussie staat. De stennis van het kleine groepje ten spijt.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het idee dat Zwarte Piet geliefder is dan ooit
Het is een emotionele reactie, op iemand die dreigt en scheldt.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De reactie ga maar het land uit is logica ?
In geval van geweld van de anti-pieten zou de politie met scherp moeten schieten eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoera, De anti pieten krijgen hun zin doordat ze dreigen met gewelden jij juicht geweld toe
Of Surinamequote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef Mylene het volgende:
We kunnen altijd naar Curaēao, daar heeft men geen problemen met zwarte piet.
dit lijkt me idd een supergoed planquote:Op donderdag 25 september 2014 22:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In geval van geweld van de anti-pieten zou de politie met scherp moeten schieten eigenlijk.
Suriname zijn ze gekleurd bij mijn wetenquote:
Ik heb het natuurlijk nu niet over de anti pieten die schelden en dreigen. Maar over de anti pieten die vinden dat Zwarte Piet best wat kan veranderen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een emotionele reactie, op iemand die dreigt en scheldt.
Ja, dan is het heel logisch, net als ik bij jou thuis komwonen omdat ik dakloos ben en klaag dat je echt een lelijk kuthuis hebt en dat je NU een poster van Justin Bieber van je muur moet halen,. anders zwaait er wat!!
Wat zullen jouw woorden zijn, MIJN HUIS UIT!!!
Nou, ja, logica dus.
Ik moet wel zeggen dat zo voor ons lijkt. Maar er zijn wel degelijk eerst via andere kanalen (oa klachten) vragen geweest over zwarte piet. Oa mensen die aangaven (Gerda Havertong) dat ze het niet echt ok vinden. Toen dat niet lukte zijn ze met een shirt bij de intocht gaan staan en de rest is geschiedenis. Blijf het ook jammer vinden dat ze zo zijn aangepakt. Je had ze ook kunnen laten staan en dan was het misschien veeeeel minder opgemerkt. Tsja wel vervelend voor de 30 mensen er om heen, maar ja...quote:Op donderdag 25 september 2014 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ZP was wellicht bespreekbaar geweest als er niet was begonnen met dreigen en eisen.
Als ik aan jou vraag of je misschien dit en dat wil doen ga je er misschien over nadenken iig, als ik naar je toekom met :
HEY RACIST NOK EENS MET WAT JE AAN HET DOEN BENT, ANDERS ZORG IK ER WEL VOOR.
Hoe reageer je dan?
Zij vinden dus dat Nederland door hun kolonisatie en slavenhandel deze mensen hebben binnengehaald. Persoonlijk denk ik dat een zeer zeer aanzienlijk deel hier uit economische redenen is komen wonen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat geweld? Nee, dat is logica.
Wij hebben een traditie, jij komt hier wonen omdat we zo rijk zijn en daarna wil jij ons land aanpassen, dat geeft 100% terecht een tegenreactie.
Begrijpelijk. Zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mens, het boeide me sinds ik kind ben niets, ik heb geen kinderen en deed er niets aan. En bij een normaal vriendelijk "hey, zullen we er samen eens uitkomen?" had ik gewoon gezegd, prima man, als jij het naar vindt, maken we er samen een feestje van!
Maar als iemand zonder aanleiding mij begint uit te maken voor racist en meteen iets eist kan ie letterlijk en figuurlijk ebola krijgen, wie het ook is en waar het ook over gaat.
Dat mag toch? Die mening hebben we nu al uit den treure gehoord.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom mag niet iedere inwoner van Nederland een mening hebben over een traditie? Uiteraard als deze zonder gescheld en bedreigingen worden geuit.
They can always go back home, where the monkeys and the baboons roamquote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Zij vinden dus dat Nederland door hun kolonisatie en slavenhandel deze mensen hebben binnengehaald. Persoonlijk denk ik dat een zeer zeer aanzienlijk deel hier uit economische redenen is komen wonen.
Dat mag wel hoor schat.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom mag niet iedere inwoner van Nederland een mening hebben over een traditie? Uiteraard als deze zonder gescheld en bedreigingen worden geuit.
Nja omdat HeatWave zei dat het een logische reactie is om te gaan roepen dat je dan maar het land uit moet.quote:
Alleen begrijpen sommige mensen niet dat vrijheid van meningsuiting en je helemaal schikken naar de tegenpartij twee compleet verschillende zaken zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat mag toch? Die mening hebben we nu al uit den treure gehoord.
Dat zeg ik dus, dat mag prima.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Nah heb die reactie van beide kanten gehoord.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, dat mag prima.
En ik snap ze zelfs wel, ik ga ook niet eens echt argumenten pro piet verzinnen, het boeit me niet zoveel. Het boeit me alleen wel als er mensen midden in een overgangsfase, een periode waarin 16 miljoen mensen wellicht eens de tijd willen om na te denken wat ze er van vinden gedreigd wordt met geweld.
Dan houdt het nadenken op en kickt de reactie in, terecht in mijn ogen.
roepen is maar roepenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja omdat HeatWave zei dat het een logische reactie is om te gaan roepen dat je dan maar het land uit moet.
Danny buigt niet voor rellers iig.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
Kan niet wachten op de nieuwe header.
Terecht.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Danny buigt niet voor rellers iig.
Hoezo noem je het vragen ? Ik snap dat 'recht' niet zo wat mensen menen te hebben op deze traditie ?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
roepen is maar roepen.
Het is gewoon wat ik zeg, als het je niet bevalt rot je maar op (*), iets dat heel natuurlijk is als je gastheren voor de schenen schopt zonder eerst eens netjes te vragen of iets misschien iets anders kan.
* niet mjn persoonlijke mening.
Eeehmm. omdat dat de mensen zijn die hier wonen, het land opgebouwd hebben en de welvaart hebben gecreerd waar de anti mensen als vliegen op zijn afgekomen misschien?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo noem je het vragen ? Ik snap dat 'recht' niet zo wat mensen menen te hebben op deze traditie ?
Dus iedereen die anti piet is is maar pas in Nederland ?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm. omdat dat de mensen zijn die hier wonen, het land opgebouwd hebben en de welvaart hebben gecreerd waar de anti mensen als vliegen op zijn afgekomen misschien?
Want 1 ding is zeker ze zijn hier niet heengekomen om Sinterklaas te vieren.
Nah vind gastheren echt ongepast.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
sowieso kun je niet echt van gastheren spreken want buitenlanders houden zich niet echt bezig met de discussie
Zonder gerel van anti was er niemand mee bezig geweest en was 5 dec gewoon gezellig geweest, net als decennia ervoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
sowieso kun je niet echt van gastheren spreken want buitenlanders houden zich niet echt bezig met de discussie
Er is sowieso niemand die ze dwingt naar die intocht te kijken. Ze hebben ook een keuze. Laat ze daar blij mee zijn en niet de pro-Pieten de keuze die ze zelf nu wél hebben te ontnemen door ZP verboden te krijgen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus iedereen die anti piet is is maar pas in Nederland ?
Als zij de Nederlandse nationaliteit hebben mogen zij ook een mening over Zwarte Piet hebben. Als blijkt wat nu ook het geval is dat de meerderheid voor deze traditie is hebben ze pech maar ze hoeven het niet te vragen?
Als de Pro's niet zo verschrikkelijk overdreven hadden gereageerd had je er ook niemand meer over gehoord.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder gerel van anti was er niemand mee bezig geweest en was 5 dec gewoon gezellig geweest, net als decennia ervoor.
Tuurlijk hebben ze de keuze maar vind het raar dat er word gezegd dat ze het maar moeten vragen. Ieder mag zijn mening uiten over een traditie in dit land. En dat is niet omdat je toevallig het geluk heb gehad hier geboren te worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er is sowieso niemand die ze dwingt naar die intocht te kijken. Ze hebben ook een keuze. Laat ze daar blij mee zijn en niet de pro-Pieten de keuze die ze zelf nu wél hebben te ontnemen door ZP verboden te krijgen.
Nazi dat ik ben.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah vind gastheren echt ongepast.
Uhh het begon met Quinsy he. Niet met de Pro Pieten.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als de Pro's niet zo verschrikkelijk overdreven hadden gereageerd had je er ook niemand meer over gehoord.
dat heeft totaal niets met wat ik zei te makenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder gerel van anti was er niemand mee bezig geweest en was 5 dec gewoon gezellig geweest, net als decennia ervoor.
Omdraaien van de schuld, niet echt netjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als de Pro's niet zo verschrikkelijk overdreven hadden gereageerd had je er ook niemand meer over gehoord.
Ik zou niet eens de gastheer analogie aanhouden. Mensen die hier zijn geboren hebben natuurlijk even veel te roepen als de roomblanke jongens en meisjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm. omdat dat de mensen zijn die hier wonen, het land opgebouwd hebben en de welvaart hebben gecreerd waar de anti mensen als vliegen op zijn afgekomen misschien?
Ik zeg ook 'gereageerd'quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhh het begon met Quinsy he. Niet met de Pro Pieten.
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat heeft totaal niets met wat ik zei te maken
en ik gok dat het 5 december ook gewoon weer gezellig is net als decennia ervoor, misschien dat er een paar negers in de boeien worden geslagen maar das altijd op dit soort grote evenementen
"gereageerd' en 'ook' staat er.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdraaien van de schuld, niet echt netjes.
Gewoon negeren dus in het vervolg. Krijgen we daar weer gezeik overquote:Op donderdag 25 september 2014 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ik vroeg in de vorige reeksen ook waar die anti pieten nou zijn. Ik zie namelijk alleen pro pietenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon negeren dus in het vervolg. Krijgen we daar weer gezeik over
Vragen? Wat moeten ze pecies vragen dan? Of ze bij die intocht weg mogen blijven? We zitten hier niet in een land waar je verplicht wordt om naar optochten te kijken. Wil je het niet zien, dan ga je er gewoon niet heen. En hun mening geven ze toch ook ongevraagd?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze de keuze maar vind het raar dat er word gezegd dat ze het maar moeten vragen. Ieder mag zijn mening uiten over een traditie in dit land. En dat is niet omdat je toevallig het geluk heb gehad hier geboren te worden.
HeatWave zei dat ze het moesten vragen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vragen? Wat moeten ze pecies vragen dan? Of ze bij die intocht weg mogen blijven? We zitten hier niet in een land waar je verplicht wordt om naar optochten te kijken. Wil je het niet zien, dan ga je er gewoon niet heen. En hun mening geven ze toch ook ongevraagd?
klagen over een term is velen malen meer slachtofferrol, kan je prima overheen lezen, ongepast is een aantijging op mijn persoon.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En kap met die slachtofferrol die jezelf elke keer aanmeet.
Hoe bizar het klinkt zou dat al 10x gezonder zijn dan wat er nu aan de hand is.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef sp3c het volgende:
gewoon een keer afronden
zeg gewoon 'zwarte piet is een nikker, punt uit'
en daarna gewoon klaar met deze discussie, boek dicht, blijf maar lekker binnen
Ja ff serieus. Je reageert wel vaker zo. Of je bent een racist of je bent een nazi.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
klagen over een term is velen malen meer slachtofferrol, kan je prima overheen lezen, ongepast is een aantijging op mijn persoon.
Pot, ketel, dus kap jij maar even.
ja, als je iets wil moet je het vragen, niet als vanzelfsprekend opeisen, en idd, ga lekker niet naar de optocht. Ik heb ook een teringhekel aan Frans Bauer, ga niet naar zijn concert om te eisen of ie zijn bek wil houden.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
HeatWave zei dat ze het moesten vragen.
en hem je kindjes in zijn zak laten stoppen lijkt me ook niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 25 september 2014 22:56 schreef Tem het volgende:
Net of je een slaaf een roe zou geven. Ja, met de roe, dat kan wel.
Aan wie moeten ze het dan vragen ? Aan jou de gastheer ?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, als je iets wil moet je het vragen, niet als vanzelfsprekend opeisen, en idd, ga lekker niet naar de optocht. Ik heb ook een teringhekel aan Frans Bauer, ga niet naar zijn concert om te eisen of ie zijn bek wil houden.
Precies, geen slaaf dus. Gewoon een agressieve neger.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
en hem je kindjes in zijn zak laten stoppen lijkt me ook niet zo'n goed idee
Kies maar, HeatWave.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ff serieus. Je reageert wel vaker zo. Of je bent een racist of je bent een nazi.
dit zou iemand een keer moeten doenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook een teringhekel aan Frans Bauer, ga niet naar zijn concert om te eisen of ie zijn bek wil houden.
Hou dat op met verwijten en JANKEN over een term. Gastheer, idd echt iets dat aanleiding kan geven tot de 2de holocaust, hoe DURF ik de term te gebruiken zeg!quote:Op donderdag 25 september 2014 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ff serieus. Je reageert wel vaker zo. Of je bent een racist of je bent een nazi.
Doe je het weer. Je gaat zelf elke keer helemaal los hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou dat op met verwijten en JANKEN over een term. Gastheer, idd echt iets dat aanleiding kan geven tot de 2de holocaust, hoe DURF ik de term te gebruiken zeg!
standaardquote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, geen slaaf dus. Gewoon een agressieve neger.
FOK!meet doen?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit zou iemand een keer moeten doen
Sigaret geven als 'ie op het terras erom komt vragen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
standaard
gewoon je hand op je portomonnee houden en vooral niet aankijken
zou wel supergrappig zijnquote:
Sorry, maar het is JOUW bord voor je kop, je valt aan, iemand verdedigt en die gaat dan in de slachtofferrol? nee, dat is jouw interpretatie, maar die klopt toch echt niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doe je het weer. Je gaat zelf elke keer helemaal los hoor
precies, dat soort dingen moet je maar net wetenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Sigaret geven als 'ie op het terras erom komt vragen.
Als reactie op iets totaal onschuldigs dat jij onterecht ongepast noemde.quote:
je noemt jezelf zo terwijl niemand je nog zo genoemd heeftquote:Op donderdag 25 september 2014 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, maar het is JOUW bord voor je kop, je valt aan, iemand verdedigt en die gaat dan in de slachtofferrol? nee, dat is jouw interpretatie, maar die klopt toch echt niet.
Als jij iemand iets noemt intieer jij het conflict.
Dat bedoel ik idd en hij doet het vaker. Tis super irritant.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
je noemt jezelf zo terwijl niemand je nog zo genoemd heeft
dat bedoelt ze met slachtofferrol
ik zou een plaatje van Calimero gepost hebben
Zie je goed. Dat noemen van "gastheer" komt voort uit een (onterecht) gevoel van superioriteit en is een uiting van xenofobie. De liefde voor het negatieve stereotype ZP is voor een deel ook te verklaren vanuit dat beeld.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doe je het weer. Je gaat zelf elke keer helemaal los hoor
klets niet zo raar manquote:Op donderdag 25 september 2014 23:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zie je goed. Dat noemen van "gastheer" komt voort uit een (onterecht) gevoel van superioriteit en is een uiting van xenofobie. De liefde voor het negatieve stereotype ZP is voor een deel ook te verklaren vanuit dat beeld.
Met je laatste punt ben ik het niet eens. Ik denk dat de meeste Nederlander niks slechts ziet in Zwarte Piet omdat ze zo zijn opgegroeid.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zie je goed. Dat noemen van "gastheer" komt voort uit een (onterecht) gevoel van superioriteit en is een uiting van xenofobie. De liefde voor het negatieve stereotype ZP is voor een deel ook te verklaren vanuit dat beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |