Dus iedereen die anti piet is is maar pas in Nederland ?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm. omdat dat de mensen zijn die hier wonen, het land opgebouwd hebben en de welvaart hebben gecreerd waar de anti mensen als vliegen op zijn afgekomen misschien?
Want 1 ding is zeker ze zijn hier niet heengekomen om Sinterklaas te vieren.
Nah vind gastheren echt ongepast.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
sowieso kun je niet echt van gastheren spreken want buitenlanders houden zich niet echt bezig met de discussie
Zonder gerel van anti was er niemand mee bezig geweest en was 5 dec gewoon gezellig geweest, net als decennia ervoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
sowieso kun je niet echt van gastheren spreken want buitenlanders houden zich niet echt bezig met de discussie
Er is sowieso niemand die ze dwingt naar die intocht te kijken. Ze hebben ook een keuze. Laat ze daar blij mee zijn en niet de pro-Pieten de keuze die ze zelf nu wél hebben te ontnemen door ZP verboden te krijgen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus iedereen die anti piet is is maar pas in Nederland ?
Als zij de Nederlandse nationaliteit hebben mogen zij ook een mening over Zwarte Piet hebben. Als blijkt wat nu ook het geval is dat de meerderheid voor deze traditie is hebben ze pech maar ze hoeven het niet te vragen?
Als de Pro's niet zo verschrikkelijk overdreven hadden gereageerd had je er ook niemand meer over gehoord.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder gerel van anti was er niemand mee bezig geweest en was 5 dec gewoon gezellig geweest, net als decennia ervoor.
Tuurlijk hebben ze de keuze maar vind het raar dat er word gezegd dat ze het maar moeten vragen. Ieder mag zijn mening uiten over een traditie in dit land. En dat is niet omdat je toevallig het geluk heb gehad hier geboren te worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er is sowieso niemand die ze dwingt naar die intocht te kijken. Ze hebben ook een keuze. Laat ze daar blij mee zijn en niet de pro-Pieten de keuze die ze zelf nu wél hebben te ontnemen door ZP verboden te krijgen.
Nazi dat ik ben.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah vind gastheren echt ongepast.
Uhh het begon met Quinsy he. Niet met de Pro Pieten.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als de Pro's niet zo verschrikkelijk overdreven hadden gereageerd had je er ook niemand meer over gehoord.
dat heeft totaal niets met wat ik zei te makenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder gerel van anti was er niemand mee bezig geweest en was 5 dec gewoon gezellig geweest, net als decennia ervoor.
Omdraaien van de schuld, niet echt netjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als de Pro's niet zo verschrikkelijk overdreven hadden gereageerd had je er ook niemand meer over gehoord.
Ik zou niet eens de gastheer analogie aanhouden. Mensen die hier zijn geboren hebben natuurlijk even veel te roepen als de roomblanke jongens en meisjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm. omdat dat de mensen zijn die hier wonen, het land opgebouwd hebben en de welvaart hebben gecreerd waar de anti mensen als vliegen op zijn afgekomen misschien?
Ik zeg ook 'gereageerd'quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhh het begon met Quinsy he. Niet met de Pro Pieten.
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat heeft totaal niets met wat ik zei te maken
en ik gok dat het 5 december ook gewoon weer gezellig is net als decennia ervoor, misschien dat er een paar negers in de boeien worden geslagen maar das altijd op dit soort grote evenementen
"gereageerd' en 'ook' staat er.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdraaien van de schuld, niet echt netjes.
Gewoon negeren dus in het vervolg. Krijgen we daar weer gezeik overquote:Op donderdag 25 september 2014 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ik vroeg in de vorige reeksen ook waar die anti pieten nou zijn. Ik zie namelijk alleen pro pietenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon negeren dus in het vervolg. Krijgen we daar weer gezeik over
Vragen? Wat moeten ze pecies vragen dan? Of ze bij die intocht weg mogen blijven? We zitten hier niet in een land waar je verplicht wordt om naar optochten te kijken. Wil je het niet zien, dan ga je er gewoon niet heen. En hun mening geven ze toch ook ongevraagd?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze de keuze maar vind het raar dat er word gezegd dat ze het maar moeten vragen. Ieder mag zijn mening uiten over een traditie in dit land. En dat is niet omdat je toevallig het geluk heb gehad hier geboren te worden.
HeatWave zei dat ze het moesten vragen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vragen? Wat moeten ze pecies vragen dan? Of ze bij die intocht weg mogen blijven? We zitten hier niet in een land waar je verplicht wordt om naar optochten te kijken. Wil je het niet zien, dan ga je er gewoon niet heen. En hun mening geven ze toch ook ongevraagd?
klagen over een term is velen malen meer slachtofferrol, kan je prima overheen lezen, ongepast is een aantijging op mijn persoon.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En kap met die slachtofferrol die jezelf elke keer aanmeet.
Hoe bizar het klinkt zou dat al 10x gezonder zijn dan wat er nu aan de hand is.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef sp3c het volgende:
gewoon een keer afronden
zeg gewoon 'zwarte piet is een nikker, punt uit'
en daarna gewoon klaar met deze discussie, boek dicht, blijf maar lekker binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |