Of ze denken van hey, das een schattig homostelletjequote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
Alleen als zij alleen zouden gaan heb ik dus moeite mee. Bang dat hij denkt: "Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen" (lees: iets met lichamelijk contact). Of dat er twee zeer leuke vrouwen denken dat daar twee vrijgezelle mannen lopen en ze ergens mee naar toe op sleeptouw nemen. Dat soort dingen.
Eehmm.. jawel..?quote:
Als je vriend vreemd wil gaan heeft-ie daar geen speciaal evenement voor nodig; iemand die vreemd wil gaan gaat toch wel vreemd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
Alleen als zij alleen zouden gaan heb ik dus moeite mee. Bang dat hij denkt: "Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen" (lees: iets met lichamelijk contact). Of dat er twee zeer leuke vrouwen denken dat daar twee vrijgezelle mannen lopen en ze ergens mee naar toe op sleeptouw nemen. Dat soort dingen.
Dat denkt ie vast niet alleen op de kamasutrabeurs. Dus dan zou je hem 24/7 in de gaten moeten houden. Denk niet dat je dat doet.. of nouja hoopquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
"Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen"
Tja het kan natuurlijk altijd je smaak zijn...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:14 schreef Burdie het volgende:
Ik zou me zorgen maken idd.
[ afbeelding ]
Dat doet ie wss wel, enkel niet als jij erbij bentquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
mijn vriend rijdt nooit veel te hard,
En dan kan je vriend toch zeggen "nee sorry, ben bezet, ik wil niet" ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
Nee dan ligt die allang vastgebonden met een rode bal in zijn bek.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan kan je vriend toch zeggen "nee sorry, ben bezet, ik wil niet" ?
zo is elke man als hij met zn vrienden is en even los van zn vriendin.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Misschien een vreemd voorbeeld: mijn vriend rijdt nooit veel te hard, maar als hij met die vriend weg is met zijn motor, rijdt hij gerust 30 kilometer te hard. Die vriend rijdt vaak nogal hard en sleept mijn vriend daarin mee.
Datzelfde kan gebeuren op de beurs. Die vriend wil bijvoorbeeld ergens in (waar mensen live sex hebben, als zoiets er tenminste is) om te kijken en wil mijn vriend mee hebben omdat hij niet alleen durft. En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Misschien een vreemd voorbeeld: mijn vriend rijdt nooit veel te hard, maar als hij met die vriend weg is met zijn motor, rijdt hij gerust 30 kilometer te hard. Die vriend rijdt vaak nogal hard en sleept mijn vriend daarin mee.
Datzelfde kan gebeuren op de beurs. Die vriend wil bijvoorbeeld ergens in (waar mensen live sex hebben, als zoiets er tenminste is) om te kijken en wil mijn vriend mee hebben omdat hij niet alleen durft. En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
Niet lullig bedoeld (geloof me, ik ben zelf gek) maar al eens overwogen om een gesprekje aan te knopen met een professional? Je zoekt nogal naar doemscenario's en acht ze nogal aannemelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Dit. Wat een pretentieuze treurnis is dat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:12 schreef Jibberism_ het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken dat je vriendje er überhaupt heen wil. Wat een klucht
Lekkurr stout.
Ah, jouw vriend wordt een totaal ander persoon in de buurt van die ene vriend. Plotseling heeft je vriend geen eigen wil en gaan alle remmen los! Je vriend heeft dan ook geen waarden en normen meer, vergeet alles om zich heen en gaat instinctief jagen als een oerman...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Precies, voordat je het weet wordt je vriend anaal genomen met een voorbind-dildo, altijd oppassen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
En dat kan ook tijdens het uitgaan of wanneer er een leuk meisje is op een verjaardag die hij leert kennen en ze samen in een hoekje zitten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Dondergat het volgende:
Met het verschil dat er in een normale omgeving niet zoveel verleidingen/schaars geklede mensen zijn, als op die beurs.
Het kan overal gebeuren, maar daar zijn veel verleidingen. Waardoor iemand eerder de fout in kan gaan. Ook iemand die trouw is, zoals mijn vriend.
Hij is toch trouw? Wat zeik je dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Dondergat het volgende:
Met het verschil dat er in een normale omgeving niet zoveel verleidingen/schaars geklede mensen zijn, als op die beurs.
Het kan overal gebeuren, maar daar zijn veel verleidingen. Waardoor iemand eerder de fout in kan gaan. Ook iemand die trouw is, zoals mijn vriend.
Als zij ineens besluiten hun degens te kruisen slaat je hele stelling pertinent nergens meer op.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Twee mannen alleen zullen daar geen seks kunnen krijgen. Pertinent niet.
En dan zit zonder zijn medeweten ineens zijn piemel in een andere vrouwquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Je zou je energie beter kunnen steken in het onderhouden van de relatie, zodat hij en jij gelukkig zijn samen, dan doemscenario's bedenken. Verleidingen zullen hem niets doen als hij tevreden is met jou en de relatie... Juist wanneer je hem zo beknelt en niet vertrouwt duw je hem weg, waardoor hij veel eerder interesse in iemand anders zal tonen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Dondergat het volgende:
Dat is het leuke van vertrouwen: durven los te laten en erop vertrouwen dat je vriend juist zal handelen. Wat belangrijk is eerder dat je met hem communiceert...quote:Het kan overal gebeuren, maar daar zijn veel verleidingen. Waardoor iemand eerder de fout in kan gaan. Ook iemand die trouw is, zoals mijn vriend.
Nee joh, daar steelt hij dan juist de show mee op die beursquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
Doe gewoon de nacht voordat hij weggaat stiekem dit om zijn piemel als hij slaapt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen
zeker als hij alleen dat draagt, een rubber masker, en de hand van zn vriendje vasthoudtquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, daar steelt hij dan juist de show mee op die beurs![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
Doe gewoon de nacht voordat hij weggaat stiekem dit om zijn piemel als hij slaapt
[ afbeelding ]
Dat is wel zo natuurlijk, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, daar steelt hij dan juist de show mee op die beurs![]()
The fuck.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je nog ingewikkelder iets uitleggen..?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:38 schreef Ofresca het volgende:
Waar ben je nou bang voor dan? Dat hij wat doet wat jij niet leuk vindt, dat hij wat doet wat jij wel meer dan niet leuk vindt, of dat hij wat doet en het jou vervolgens niet verteld? Of dat hij erachter komt dat je eigenlijk niet zo leuk bent, en dat er veel leukere en spannendere vrouwen rondlopen?
Vooral als je een erectie krijgt...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck..
Hoe werkt zoiets? En dan vooral als je een erectie hebt?.
Dat is erg pijnlijk en kan je lul beschadigen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck..
Enters toegevoegd voor leescomfort.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Kun je nog ingewikkelder iets uitleggen..?
Dan zou ik maar nooit met je vriend naar het strand/zwembad gaan. Daar loopt iedereen schaars gekleed.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Dondergat het volgende:
Hierbij krijg ik een beetje het 'zoals de waard is' gevoel.quote:Het kan overal gebeuren, maar daar zijn veel verleidingen. Waardoor iemand eerder de fout in kan gaan. Ook iemand die trouw is, zoals mijn vriend.
Dan doet dat pijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck..
Als ze dat daar doen, worden ze er uit gezet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als zij ineens besluiten hun degens te kruisen slaat je hele stelling pertinent nergens meer op.
Ben je z'n moeder?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Welkom in R&P op FOK! op het internet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
Irrelevant topic
Ts leest alleen maar de posts die haar in het gelijk stellen
Toch is het strand/zwembad minder verleidelijk als zo'n beurs, begrijp je?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zou ik maar nooit met je vriend naar het strand/zwembad gaan. Daar loopt iedereen schaars gekleed.
[..]
Hierbij krijg ik een beetje het 'zoals de waard is' gevoel.
Niet perse dat hij vreemd gaat, maar dat hij iets doet waarvan hij denkt dat het onschuldig is maar wat ik niet leuk vind. Ik ben niet bang dat hij iets niet verteld, het is een goudeerlijke jongeman.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:38 schreef Ofresca het volgende:
Waar ben je nou bang voor dan
- Dat hij wat doet wat jij niet leuk vindt?
- Dat hij wat doet wat jij wel meer dan niet leuk vindt?
- Dat hij wat doet en het jou vervolgens niet verteld?
- Dat hij erachter komt dat je eigenlijk niet zo leuk bent, en dat er veel leukere en spannendere vrouwen rondlopen?
Mag hij wel zelfstandig naar het toilet thuis?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:29 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Niet perse dat hij vreemd gaat, maar dat hij iets doet waarvan hij denkt dat het onschuldig is maar wat ik niet leuk vind. Ik ben niet bang dat hij iets niet verteld, het is een goudeerlijke jongeman.
Ik denk dat de meeste mannen meer opgewonden worden van de dames op het strand dan van de 'dames' op die beursquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Toch is het strand/zwembad minder verleidelijk als zo'n beurs, begrijp je?
Ik ben trouw. Vrouwen denken over het algemeen niet met hun geslacht, sommige mannen wel.
"Verleidingen zullen hem niets doen", je kan mij niet wijsmaken dat hij niet opgewonden zal raken van het een of ander.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zou je energie beter kunnen steken in het onderhouden van de relatie, zodat hij en jij gelukkig zijn samen, dan doemscenario's bedenken. Verleidingen zullen hem niets doen als hij tevreden is met jou en de relatie... Juist wanneer je hem zo beknelt en niet vertrouwt duw je hem weg, waardoor hij veel eerder interesse in iemand anders zal tonen.
[..]
Dat is het leuke van vertrouwen: durven los te laten en erop vertrouwen dat je vriend juist zal handelen. Wat belangrijk is eerder dat je met hem communiceert...
Besef je wel dat je nu verwacht dat je vriend vreemd zal gaan? Bedenk eens hoe jij je zou voelen als hij zo over jou zou denken.
Als hij trouw is, doet hij niets. Als hij niet trouw is, doet hij misschien watquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
En ook al is hij trouw, ik ben daar wel bang voor.
Nou, nou, wat een vooroordelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik ben trouw. Vrouwen denken over het algemeen niet met hun geslacht, sommige mannen wel.
je hebt wel veel bertrouwen in het mannelijk geslachtquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
"Verleidingen zullen hem niets doen", je kan mij niet wijsmaken dat hij niet opgewonden zal raken van het een of ander.
En dan kan het weleens gebeuren dat de pik het denken overneemt. Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.
Die gebroeders Grimm hebben je veel wijsgemaakt he.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ja meer dan eens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt wel veel bertrouwen in het mannelijk geslacht
heb je al eens overwogen lesbisch te worden? alle mannen zijn namelijk honden en niet te vertrouwen
Jij bent echt volslagen debielquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
"Verleidingen zullen hem niets doen", je kan mij niet wijsmaken dat hij niet opgewonden zal raken van het een of ander.
En dan kan het weleens gebeuren dat de pik het denken overneemt. Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.
Je vertrouwt hem dus niet. Goed moment om te testen of dat terecht is. Laat hem maar mooi met z'n vriend gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:29 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Niet perse dat hij vreemd gaat, maar dat hij iets doet waarvan hij denkt dat het onschuldig is maar wat ik niet leuk vind. Ik ben niet bang dat hij iets niet verteld, het is een goudeerlijke jongeman.
Dat is niet echt een overweging die je maakt, denk ik.quote:
Dat ga ik je ook niet wijsmaken. Mannen raken opgewonden van vrouwen. Dat hoeft echter niet te betekenen dat ze ook daadwerkelijk actie zullen ondernemen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ja, en, dus? Je snapt dat je vriend een volwassen is die heel goed weet dat hij in een relatie is en dus grenzen heeft? En dat de kans krijgen niet betekent dat die kans ook benut zal worden?quote:En dan kan het weleens gebeuren dat de pik het denken overneemt. Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.
Precies, je bent dus onzeker. Schuif het dus niet op hem af. Je mag best je zorgen maken hierom, maar behandel je vriend nu al niet alsof hij al is vreemdgegaan.quote:En ook al is hij trouw, ik ben daar wel bang voor.
Pas maar op.. vanavond gaat zij dromen dat hij vreemd gaat en is ze als ze wakker wordt boos op hemquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:46 schreef zarGon het volgende:
Precies, je bent dus onzeker. Schuif het dus niet op hem af. Je mag best je zorgen maken hierom, maar behandel je vriend nu al niet alsof hij al is vreemdgegaan..
Okee, lees dit dan:quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef Dondergat het volgende:
Ik lees alle posts Wolfrolf. Maar mobiel is een beetje lastig reageren op alle posts.
Jij bent trouw, hij is trouw. Wat is het probleem nou precies?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ja en dan raakt hij misschien opgewonden, so what? Als je vriend op tv of op straat of waar dan ook een lekker wijf ziet zal dat ook weleens gebeuren. Hij springt er heus niet meteen op hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
psychoquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef zarGon het volgende:
soms moet je ook gewoon kunnen toegeven dat je onredelijk onzeker en jaloers bent.
Toegeven dat ik onzeker ben, ja. Toegeven dat ik jaloers ben, nee. Dat ben ik niet. Als ik erbij zou zijn zou ik heel veel goed vinden. Meer dan menig vrouw.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef zarGon het volgende:
En bespreek dit in godsnaam met je vriend; een relatie zonder goede communicatie heeft geen goede basis. En ja, soms moet je ook gewoon kunnen toegeven dat je onzeker en jaloers bent.
Bedoelde meer in een gesprek met je vriend/vriendin. Dat je ook best moet durven om zwak te zijn en aan te geven dat je iets niet fijn vindt, omdat je jaloers en/of onzeker bent. Zo te lezen wil ze dat totaal niet.quote:
Waarom praat je niet met hem? Gewoon, even een simpele vraag.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Toegeven dat ik onzeker ben, ja. Toegeven dat ik jaloers ben, nee. Dat ben ik niet. Als ik erbij zou zijn zou ik heel veel goed vinden. Meer dan menig vrouw.
Dat natuurlijk sowieso. Maar die tip negeert ze volledigquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef zarGon het volgende:
Bedoelde meer in een gesprek met je vriend/vriendin. Dat je ook best moet durven om zwak te zijn en aan te geven dat je iets niet fijn vindt, omdat je jaloers en/of onzeker bent. Zo te lezen wil ze dat totaal niet.
Ze bespreekt het met de foute personen, ze zou juist een gesprek moeten voeren met haar vriend. En dan eventueel advies vragen over hoe verder.
Ik zal het vanavond met hem bespreken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedoelde meer in een gesprek met je vriend/vriendin. Dat je ook best moet durven om zwak te zijn en aan te geven dat je iets niet fijn vindt, omdat je jaloers en/of onzeker bent. Zo te lezen wil ze dat totaal niet.
Ze bespreekt het met de foute personen, ze zou juist een gesprek moeten voeren met haar vriend. En dan eventueel advies vragen over hoe verder.
Je bent onredelijk onzeker. Heb je teruggelezen wat je allemaal zegt over je vriend? Je verwacht gewoon dat hij vreemdgaat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef Dondergat het volgende:
[..]
En onredelijk (...) zeker niet.
Ik ben er bang voor. Dat vind ik wat anders dan dat verwachten. Ik bedenk veel doemscenario's, dat komt voort uit mijn angst, niet omdat ik het verwacht.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent onredelijk onzeker. Heb je teruggelezen wat je allemaal zegt over je vriend? Je verwacht gewoon dat hij vreemdgaat..
Wat ben jij een jaloers feministisch kutwijf zegquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij nooit meer op haar springtquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan raakt hij misschien opgewonden, so what? Als je vriend op tv of op straat of waar dan ook een lekker wijf ziet zal dat ook weleens gebeuren. Hij springt er heus niet meteen op hoor
TS is bang dat haar vriend erachter komt dat er een stuk leukere vrouwen zijn dan zijzelfquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij nooit meer op haar springt
Niet op de kamasutrabeurs mag ik hopen, anders is het wel erg treurig gesteld met TS..quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
TS is bang dat haar vriend erachter komt dat er een stuk leukere vrouwen zijn dan zijzelf
Waar heb ik gezegd dat ik het hem ga verbieden om te gaan of dat ik het zijn probleem maak?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Niet op de kamasutrabeurs mag ik hopen, anders is het wel erg treurig gesteld met TS..
TS: JIJ bent onzeker. Het is dus JOUW probleem. Maak daar niet het probleem van jouw vriend van door allemaal dingen te gaan verbieden, want dan kon het wel eens vlug over zijn. Er is maar weinig onaatrekkelijker dan dat (op een paar vadsige wijven na die op de kamasutrabeurs uit de kleren gaan).
Nou, aangezien je in de OP vraagt wat je nu moet doen, neem ik aan dat je dat op z'n minst hebt overwogen..quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:50 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik het hem ga verbieden om te gaan of dat ik het zijn probleem maak?
...
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:50 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik het hem ga verbieden om te gaan of dat ik het zijn probleem maak?
Gelukkig is het met mij beter gesteld dan vadsig van middelbare leeftijd met een pittig kapsel.
Mijn vriend heeft laatst een uitje gehad met collega's, een of ander grietje flirten met hem en maakte de opmerking er op dat ze samen wel de laatste pak sigaretten konden delen voor de rest van de dag.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Mannen alleen mogen toch ook niet het doolhof en dat soort dingen in of wel?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Twee mannen alleen zullen daar geen seks kunnen krijgen. Pertinent niet.
Is dit ''slang'' voor neuken ofzo?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft laatst een uitje gehad met collega's, een of ander grietje flirten met hem en maakte de opmerking er op dat ze samen wel de laatste pak sigaretten konden delen voor de rest van de dag.
Hij zei nee dank je en liep weg, een van zijn collega's verklaarde hem voor gek, ik was er toch niet bij en wat niet weet wat niet deert.
Maar dat haalt hem echt niet over om toch iets te doen wat hij niet wil, dus als je vriend sterk in zijn schoenen staat zou dat niks uit moeten maken.
Doet hij toch iets wat niet hoort onder gepush van zijn vriend dan is het een watje of wil hij het stiekem zelf ook wel maar gebruikt hem als excuus.
Zou ik ook doen. Een sigaretje na de seks, prima, maar een half pakje?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft laatst een uitje gehad met collega's, een of ander grietje flirten met hem en maakte de opmerking er op dat ze samen wel de laatste pak sigaretten konden delen voor de rest van de dag.
Hij zei nee dank je en liep weg, ...
Geen idee, was een Duitse, volgens mij wilde ze aangeven dat ze de dag met hem door wilde brengen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is dit ''slang'' voor neuken ofzo?
Dat is iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Een sigaretje na de seks, prima, maar een half pakje?
Het vetgedrukte ben ik dus bang voor. Dat zijn vriend dat zegt en hem ontzettend opjut. En hij door de combinatie erg opgewonden en een opjuttende vriend zich laat verleiden tot iets waar hij achteraf spijt van krijgt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij zei nee dank je en liep weg, een van zijn collega's verklaarde hem voor gek, ik was er toch niet bij en wat niet weet wat niet deert.
Maar dat haalt hem echt niet over om toch iets te doen wat hij niet wil, dus als je vriend sterk in zijn schoenen staat zou dat niks uit moeten maken.
Doet hij toch iets wat niet hoort onder gepush van zijn vriend dan is het een watje of wil hij het stiekem zelf ook wel maar gebruikt hem als excuus.
Ja, en de Troetelbeertjes zouden ook zomaar ineens kunnen bestaan...quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:04 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Het vetgedrukte ben ik dus bang voor. Dat zijn vriend dat zegt en hem ontzettend opjut. En hij door de combinatie erg opgewonden en een opjuttende vriend zich laat verleiden tot iets waar hij achteraf spijt van krijgt.
Fijn dat jouw vriend zich niet over liet halen en dit verteld heeft aan jou. Hij had het ook voor zich kunnen houden, evenals wat er gebeurd zou kunnen zijn als hij er wel op in was gegaan.
Als dat gebeurd dan merk je het vanzelf wel he. Je vriend is daar nog altijd zelf bij en kiest er dan bewust voor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:04 schreef Dondergat het volgende:
Het vetgedrukte ben ik dus bang voor. Dat zijn vriend dat zegt en hem ontzettend opjut. En hij door de combinatie erg opgewonden en een opjuttende vriend zich laat verleiden tot iets waar hij achteraf spijt van krijgt.
Als je hem echt vertrouwd zou hij zich niet laten opjutten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:04 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Fijn dat jouw vriend zich niet over liet halen en dit verteld heeft aan jou. Hij had het ook voor zich kunnen houden, evenals wat er gebeurd zou kunnen zijn als hij er wel op in was gegaan.
''Een mens lijdt het meest, door het leed dat hij vreest''quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:09 schreef Dondergat het volgende:
Het lijkt me zo raar dat door zoiets stoms onze toekomst inene foetsie zou zijn. Dat ik op maandag inene weer vrijgezel zou zijn. Want denk maar niet dat ik het accepteer als hij over de grens gaat.
(Ik weet dat dit weer het doemdenken is.)
Misschien wilde ze alleen maar een paar peuken bietsen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Een sigaretje na de seks, prima, maar een half pakje?
Zeker, laat je vriend er maar niet achter komen, voordat je het weet ligt ie met een van hun te ''troetelen''quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:10 schreef Dondergat het volgende:
Enne: de troetelbeertjes bestaan toch ook?
Gut. Hoe oud zijn jullie?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:09 schreef Dondergat het volgende:
Het lijkt me zo raar dat door zoiets stoms onze toekomst inene foetsie zou zijn. Dat ik op maandag inene weer vrijgezel zou zijn. Want denk maar niet dat ik het accepteer als hij over de grens gaat.
Dat gezegde ken ik inderdaad. Is zo waar. Ik lijd nu al door al die doemscenario's. I wish i could stop it.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Een mens lijdt het meest, door het leed dat hij vreest''
Ga hier maar eens over nadenken ipv over elk doemscenario dat je kunt bedenken.
Dat zeg ik, het is JOUW probleem, JIJ bent de oorzaak. Begrijp je dat de oplossing dus ook bij jou gezocht moet worden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:09 schreef Dondergat het volgende:
Dat is nog altijd beter dan je toekomstige vriend in de toekomst moeten vertellen dat je ex vreemd is gegaan met een fictief karakter uit een kindertekenfilm.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
Als ik een vlekje op m'n tand zie denk ik ook gelijk dat hij uit m'n mond zal vallen en deze niet kan worden opgevuld door de tandarts en ik altijd met een gat in m'n mond rond moet lopen
Er is maar 1 iemand die het kan stoppen, jijzelf.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:12 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Dat gezegde ken ik inderdaad. Is zo waar. Ik lijd nu al door al die doemscenario's. I wish i could stop it.
Maar maar, dan zijn al die andere vrouwen met een heel gebit zoveel leuker en is de kans op vreemdgaan nog groter! Zeker als ie met vrienden gaat, dan kan ALLES gebeuren!quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat is nog altijd beter dan je toekomstige vriend in de toekomst moeten vertellen dat je ex vreemd is gegaan met een fictief karakter uit een kindertekenfilm.
Zij had het laatste pakje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:10 schreef Beauke het volgende:
[..]
Misschien wilde ze alleen maar een paar peuken bietsen.
Dus als iemand aanbied om een pakje peuken te delen gaat er geneukt worden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zij had het laatste pakje.
Nou moet ik toegeven dat mijn vriend enorm slecht is in flirten, is gewoon grappig om te zien.
Dus kan goed zijn dat hij het in eerste instantie niet eens door had, maar zijn collega wel.
Ik snap dan dat soort mannen niet,die een andere man in een relatie aanspoort tot vreemdgaan, ik ken hem verders niet maar ik heb dan altijd het idee dat ze zelf in een slechte relatie zitten en de spanning van vreemdgaan via iemands anders willen ervaren.
Dat weet je niet, misschien is het gat in jouw tand zo groot dat je bepaalde fetisjisten aantrekt, wie gaat er dan vreemd he? Nou?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar, dan zijn al die andere vrouwen met een heel gebit zoveel leuker en is de kans op vreemdgaan nog groter! Zeker als ie met vrienden gaat, dan kan ALLES gebeuren!
Is geen gat in mijn tandquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat weet je niet, misschien is het gat in jouw tand zo groot dat je bepaalde fetisjisten aantrekt, wie gaat er dan vreemd he? Nou?
Dat kan je ook, ten eerste accepteren dat je ook gelukkig kan zijn zonder hem.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:12 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Dat gezegde ken ik inderdaad. Is zo waar. Ik lijd nu al door al die doemscenario's. I wish i could stop it.
Komt ze weer aan met die details hoor hey, het is goed met je mejuffrouw Komkommer.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is geen gat in mijn tand
Lezen meneer!
Dat is toch wel onderdeel 1 van vreemdgaan, de situatie goed begrijpen zoals ie is, en dus lezen
Als je het doet, moet je consequent blijven hequote:Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Komt ze weer aan met die details hoor hey, het is goed met je mejuffrouw Komkommer.
Dat blijkt, eckte eckte fokker dat je er bent!quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het doet, moet je consequent blijven he
In combinatie met het aanraken en een knipoog geloof ik niet dat ze echt alleen haar peuken wilde delen met een vreemde vent.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus als iemand aanbied om een pakje peuken te delen gaat er geneukt worden?
Waar werkt die vriend van je precies?
[..]
Dat zou best kunnen, maar dat zou dus betekenen dat je vriend nogal een loser is die niet tegen sociale druk kan én dat hij niet te vertrouwen is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:04 schreef Dondergat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat blijkt, eckte eckte fokker dat je er bent!
Ooohhhhwww, het was in een Duits pretpark, tsja, dan snap ik het wel, dat zijn Sodom & Gomorra samen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
In combinatie met het aanraken en een knipoog geloof ik niet dat ze echt alleen haar peuken wilde delen met een vreemde vent.
Maar was niet op zijn werk, was in een Duits pretpark.
Hahaha, geen idee, geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ooohhhhwww, het was in een Duits pretpark, tsja, dan snap ik het wel, dat zijn Sodom & Gomorra samen.
Nee daarom. Mannen alleen of met z'n tweeën doen daar echt niks. Ja, geilen op strippers. En de neukkamer van het swingerscafé bekijken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mannen alleen mogen toch ook niet het doolhof en dat soort dingen in of wel?
Wees gerust.. als je er niet over lult komt die maandag vanzelf... is het niet volgende week, dan wel over een paar jaar..quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:09 schreef Dondergat het volgende:
gadverdammequote:Op dinsdag 23 september 2014 11:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tja het kan natuurlijk altijd je smaak zijn...![]()
[ afbeelding ]
Het is vooral een verzameling van verlepte 40+ers die ''swingen'' als 2e jeugd zien.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef madeliefff het volgende:
Overigens wil ik ook nog steeds een keer naar die beurs maar ik hoor dat er niet heel veel aan is.
Ja, dit dus...quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:54 schreef madeliefff het volgende:
Laat hem lekker gaan. Als hij vreemd wil gaan gebeurd dat toch wel ergens. Als die vriend hem meetrekt daarin kan dat ook ergens anders gebeuren...je kan er liever nu dan later achter komen zou ik zeggen. Als hij geen nee kan zeggen tegen t gepush van zijn vriend daar is t een slappe zak (ok verkeerde wwoordkeuze:p) en moet je hem niet willen
Kijk dat laatste zou ik al niet zo leuk vinden, als ze dat zouden doen. Naar strippers kijken boeit me niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee daarom. Mannen alleen of met z'n tweeën doen daar echt niks. Ja, geilen op strippers. En de neukkamer van het swingerscafé bekijken.
haha okequote:Op dinsdag 23 september 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is vooral een verzameling van verlepte 40+ers die ''swingen'' als 2e jeugd zien.
Naar strippers kijken boeit niet, maar naar neukende ouwe mensen kijken vind je niet kunnen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:01 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Kijk dat laatste zou ik al niet zo leuk vinden, als ze dat zouden doen. Naar strippers kijken boeit me niet.
Ach, het is zo niet indrukwekkend om dat te zien. Maar hij kijkt toch ook porno? Of je nu door glas naar een stel neukende mensen kijkt of via een scherm maakt dan ook geen verschil.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:01 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Kijk dat laatste zou ik al niet zo leuk vinden, als ze dat zouden doen. Naar strippers kijken boeit me niet.
Dat lijkt mij ook niet nee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:14 schreef snakelady het volgende:
Er is wel een swingercafe maar daar mag je geloof ik als man alleen ook niet in, ben daar nooit geweest maar als je ziet wat daar in loopt wil je daar ook niet in.
Hij kijkt geen porno. En Fok kennende zeg ik alvast dat ik discussies hierover niet aanga.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, het is zo niet indrukwekkend om dat te zien. Maar hij kijkt toch ook porno? Of je nu door glas naar een stel neukende mensen kijkt of via een scherm maakt dan ook geen verschil.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Hij kijkt geen porno. En Fok kennende zeg ik alvast dat ik discussies hierover niet aanga.
Hij kijkt het niet waar jij bij bent. Discussie ook niet mogelijk, jij hebt immers geen pener dus daar weet je toch niks van.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Hij kijkt geen porno. En Fok kennende zeg ik alvast dat ik discussies hierover niet aanga.
Er maar even van uitgaande dat dit ook echt waar is: zou je het erg vinden dan, als hij wél naar porno zou kijken?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef Dondergat het volgende:
[..]
[..]
De meeste vrouwen kijken ook porno hoor, alleen zijn die er vaak minder open over.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hij kijkt het niet waar jij bij bent. Discussie ook niet mogelijk, jij hebt immers geen pener dus daar weet je toch niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
Ik ben absoluut niet zo'n jaloers kreng
Nee, hij doet maar. Maar hij zit liever naast mij op de bank te surfen op de tablet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Er maar even van uitgaande dat dit ook echt waar is: zou je het erg vinden dan, als hij wél naar porno zou kijken?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Nee, hij doet maar. Maar hij zit liever naast mij op de bank te surfen op de tablet.
Ik zit ook liever naast (of op) mijn vriend maar als hij er niet is en de nood is hoog dan voldoet porno prima.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Nee, hij doet maar. Maar hij zit liever naast mij op de bank te surfen op de tablet.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:29 schreef Dondergat het volgende:
Daarom weet ik het ook zeker dat hij geen porno kijkt. En daarom ga ik de discussie ook niet aan met hen die menen zeker te weten dat hij wel porno kijkt.
Er zullen vast mannen zijn die geen porno kijken, ik weet alleen dat de meerderheid die dat beweerd liegt omdat ze liever porno voor zichzelf houden of omdat ze weten dat hun partner zich er niet prettig bij voelt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:29 schreef Dondergat het volgende:
Daarom weet ik het ook zeker dat hij geen porno kijkt. En daarom ga ik de discussie ook niet aan met hen die menen zeker te weten dat hij wel porno kijkt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ehhh... ik denk niet echt dat je hieruit kunt opmaken dat hij geen porno kijkt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:29 schreef Dondergat het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, het is zo niet indrukwekkend om dat te zien. Maar hij kijkt toch ook porno? Of je nu door glas naar een stel neukende mensen kijkt of via een scherm maakt dan ook geen verschil.
Met het enige verschil dat fappen op de kamasutrabeurs een stuk lastiger is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
[..]
Ehhh... ik denk niet echt dat je hieruit kunt opmaken dat hij geen porno kijkt.![]()
Maar als je het toch niet erg zou vinden, dit dus:
[..]
Dit. Wat wordt dit overgeanalyseerd zeg.quote:
Het ''probleem'' is dat je beweerd niet jaloers of onzeker te zijn maar je bent het wel en je zoekt naar excuses, zoals '' de vriend die hem pushed'' en '' Hij zit liever naast mij dan dat hij porno kijkt'' en dan vol blijven houden dan je hem wel vertrouwd en dat je niet zo onzeker bent.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:37 schreef Dondergat het volgende:
Discussie afgekapt. Terug naar het oorspronkelijke onderwerp.
[..]
Mijn vriend is van het soort dat bij mij gewoon fart, boert en vloekt. Zeg ik nooit iets van. Dus dat is de reden niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:34 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dit. Wat wordt dit overgeanalyseerd zeg.
Het is toch heel simpel. Die vriend wil gewoon:
a) niet als derde wiel mee
b) als mannen onderling ff eruit
Want zo werkt het nu eenmaal als je een groepje mannen hebt waar een vrouw (en dan vooral als het de vriendin van een van hen is) bij is: mannen gaan zich anders gedragen.
Mannen hebben gewoon af en toe een avondje nodig waar ze samen kunnen lachen, foute grappen kunnen maken, scheten kunnen laten, boeren of heel hard KUT roepen. En ook al is een vrouw heel tof, gaan ze zelfs mee in deze humor, toch is het nooit helemaal hetzelfde.
Hetzelfde waarom veel vriendengroepen een jaarlijks weekendje weg met alleen de mannen in stand houden en dezelfde reden waarom je idealiter beter niet op (bepaalde) vakantie(s, zoals uitgaansvakanties) kunt gaan met een vriendengroep die gemixt is (zeker niet als het niet alleen uit stelletjes bestaat).
hiermee wil ik niet zeggen dat het niet mogelijk is om gemixt op vakantie te gaan, stelletjes met elkaar, en zeker als er kinderen bij zijn gaat veelal goed, maar generally speaking, is bovenstaand uit ervaring wel redelijk kloppend)
Scenario's als vreemdgaan oid zouden bij dit topic niet eens in me opkomen, volgens mij is dit duidelijk een dude die even met z'n gabber ongegeneerd scheten wil laten, foute grappen wil maken en KUT roepen, zo niet over auto's, lekkere wijven en weet ik het niet wat ouwehoeren.
Lekker laten gaan. Desnoods vraag je een vriendin waarmee je naar die beurs gaat (idealiter niet op dezelfde dag, tenzij je je kunt dwingen om je niet aan te sluiten bij je vriend of ze daar in de gaten te houden).
Gewoon accepteren dat ze samen lol willen trappen. En dat mannen dat af en toe nodig hebben, afhankelijk van hoe ze onder de plak zitten bij hun vriendin natuurlijk
Wat wil je nou horen eigenlijk? Het is toch wel duidelijk dat het probleem tussen jouw oren zit, en niet tussen zijn benen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:37 schreef Dondergat het volgende:
Discussie afgekapt. Terug naar het oorspronkelijke onderwerp.
Jij bent vast een hele leuke vriendin waar hij echt zichzelf bij kan zijn maar je zal nooit hetzelfde zijn als zijn beste vriend, en dat moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:44 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Mijn vriend is van het soort dat bij mij gewoon fart, boert en vloekt. Zeg ik nooit iets van. Dus dat is de reden niet.
En als ik erbij ben kunnen en mogen ze van mij doen wat ze willen, ik zal niks tegenhouden en niet moeilijk doen. Dus dat is ook geen reden.
Daarnaast zijn ze laatst al met z'n twee een avondje wezen rijden. Dus dat is ook geen reden.
ja JOUW vriend wel, lijkt me logisch, als je een relatie samen wil hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:44 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Mijn vriend is van het soort dat bij mij gewoon fart, boert en vloekt. Zeg ik nooit iets van. Dus dat is de reden niet.
En als ik erbij ben kunnen en mogen ze van mij doen wat ze willen, ik zal niks tegenhouden en niet moeilijk doen. Dus dat is ook geen reden.
Daarnaast zijn ze laatst al met z'n twee een avondje wezen rijden. Dus dat is ook geen reden.
Naar strippers kijken niet, naar neukende mensen wel. What's the fucking difference?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:01 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Neukenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naar strippers kijken niet, naar neukende mensen wel. What's the fucking difference?
Dat valt reuze mee. En je bent ook daarbinnen niks verplicht.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:14 schreef snakelady het volgende:
Er is wel een swingercafe maar daar mag je geloof ik als man alleen ook niet in, ben daar nooit geweest maar als je ziet wat daar in loopt wil je daar ook niet in.
Misschien waren wij er op een slechte dag dan, zelfs het kijken viel tegen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. En je bent ook daarbinnen niks verplicht.
Dit is gewoon waar! Het klinkt ook alsof TS en de vriend van vriend niet echt met elkaar kunnen opschieten, dus ik geef die vriend groot gelijk dat hij haar er niet bij wil hebben. Zelf ook meegemaakt met een goede vriend van me (het beperkt zich dus niet alleen tot vrouwengroepen en mannengroepen). Zijn vriendin ging gewoon overal mee naartoe (onuitgenodigd) en aangezien ze zo onzeker was als de pest gaf ze mij de hele tijd vuile blikken en als hij harder lachte om een grap van mij dan om die van haar kreeg hij een schop onder de tafel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:48 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ja JOUW vriend wel, lijkt me logisch, als je een relatie samen wil hebben.
Het gaat om die vriend. Heb je ook weleens stilgestaan dat vrienden ook met elkaar dingen willen doen zonder dat een vriendin meehoeft. Dat is nu toevallig een Kamasutrabeurs, maar had net zo goed een normale bioscoopuitje geweest kunnen zijn.
Die vriend heeft gewoon ff behoefte aan met zijn gabber. Want zo werkt het nu eenmaal, zij zijn vrienden. Je bent aanhang. En natuurlijk kun je dan uiteindelijk nog wel vrienden worden, maar je blijft aanhang. In onze vriendengroep ben ik ook vrienden geworden met de vriendinnen van m'n maatjes, maar het is een heel ander soort vriendschap. Het blijft in de essentie toch echt aanhang. En af en toe wil ik alleen met m'n maatjes iets doen.
edit: snakelady snapt het.
Bedenk zelf eens hoe je het zou vinden als je met een of meerdere van je beste vriendinnen een girls night out doet. En bedenk nu nog eens hoe diezelfde girls night out zou zijn, als er één vriend van (een van) die vriendin(nen) mee zou nemen.
Het is gewoonweg niet hetzelfde.
Fucking.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naar strippers kijken niet, naar neukende mensen wel. What's the fucking difference?
We zullen nooit vrienden zijn, maar we kunnen redelijk met elkaar opschieten. We zijn zelfs een keer met z'n drieën op vakantie geweest.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:02 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Dit is gewoon waar! Het klinkt ook alsof TS en de vriend van vriend niet echt met elkaar kunnen opschieten, dus ik geef die vriend groot gelijk dat hij haar er niet bij wil hebben. Zelf ook meegemaakt met een goede vriend van me (het beperkt zich dus niet alleen tot vrouwengroepen en mannengroepen). Zijn vriendin ging gewoon overal mee naartoe (onuitgenodigd) en aangezien ze zo onzeker was als de pest gaf ze mij de hele tijd vuile blikken en als hij harder lachte om een grap van mij dan om die van haar kreeg hij een schop onder de tafel.![]()
Die vriend krijgt overigens nog steeds te horen dat hij geen ruggengraat heeft, man wat zat die onder de plak (ze zijn uit elkaar nu).
Ik ben er met een vriendin heen gegaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:10 schreef Dondergat het volgende:
En dat snap ik ook Polenbatser, maar waarom moet het een kamasutrabeurs zijn waar ze heen willen? Daar ga je met je vriendin heen, lijkt mij.
Zeker voor die vriend...quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
met zn drieen op vakantie?damnnnn dat zal wel ruk geweest zijn
Maar porno vind je niet erg, dat is toch ook ''Fucken''quote:
Oh, die heb ik ook wel gezien, maar ook fijne mensen hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien waren wij er op een slechte dag dan, zelfs het kijken viel tegen.
Middelbare vrouwen met kort pittig kapsel en van die vieze mannen er bij die hun sokken nog aan houden na dat ze hun tighty whitey hebben uitgetrokken.
Beetje Walter White type zeg maar.
[ afbeelding ]
Als je dat niet erg vind prima natuurlijk en fijn voor die mensen dat ze het naar hun zin hebben maar ik wordt er niet opgewonden van.
Die vriend wil dat waarschijnlijk eens zien, heeft geen vriendin dus wil met zijn maatje gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:10 schreef Dondergat het volgende:
En dat snap ik ook Polenbatser, maar waarom moet het een kamasutrabeurs zijn waar ze heen willen? Daar ga je met je vriendin heen, lijkt mij.
Wij waren toen geloof ik op een zondag middag, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, die heb ik ook wel gezien, maar ook fijne mensen hoor
Kan, ik ben alleen op zaterdagavond geweest. En genoeg fapwaardig (quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wij waren toen geloof ik op een zondag middag, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Waarom neem je aan dat ik zo ben? Ik reageer niet krampachtig. Ik MOET NIET overal bij zijn. En ik gebruik niet de dooddoener: "Ik vertrouw jou wel, maar de ander niet." Alledrie kloppen ze niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:12 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Bleh, heb ooit een ex gehad die ook zoals TO was. Altijd krampachtig reageren, overal bij MOETEN zijn (ook al wil je gewoon even chillen met een goede maat die je al tijden niet meer hebt gezien) en dan vooral dooddoeners als "Ik vertrouw jou wel, maar andere mensen niet" gebruiken.
Op een gegeven moment was ik er wel klaar mee. Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten.
Zeg dat nu niet, daar wordt TS onzeker van.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan, ik ben alleen op zaterdagavond geweest. En genoeg fapwaardig () materiaal gezien.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:17 schreef Dondergat het volgende:
En ik gebruik niet de dooddoener: "Ik vertrouw jou wel, maar de ander niet."
Lijkt jou, ja. Hij denkt daar kennelijk anders over. Doe nou niet alsof "het zo hoort" dat je daar met je vriendin naartoe moet. En nogmaals: wat wil je nou eigenlijk verder met dit topic?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:10 schreef Dondergat het volgende:
Maakt het uit? Die vriend geeft aan jou er liever niet bij te hebben (en misschien geldt dat eigenlijk ook voor jouw vriend?). Ik vind eigenlijk dat je daar dan ook gewoon de ruimte voor moet geven. De enige reden waarom jij dit niet o.k. vindt ligt namelijk bij jou. Jij vertrouwt jouw vriend blijkbaar niet (en die vriend van jouw vriend ook niet in het "aansporen" van één en ander). Dáár moet je iets aan doen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:10 schreef Dondergat het volgende:
Zou fijn zijn als je ook op andere zou reageren die uitgebreid een reactie typen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:17 schreef Dondergat het volgende:
Waarom zou het voor die vriend rot zijn geweest die vakantie? Denk je dat wij totaal geen rekening met hem hebben gehouden?
[..]
Waarom neem je aan dat ik zo ben? Ik reageer niet krampachtig. Ik MOET NIET overal bij zijn. En ik gebruik niet de dooddoener: "Ik vertrouw jou wel, maar de ander niet." Alledrie kloppen ze niet.
En er zit dus een quotum aan het aantal keer dat hij iets zonder jou mag doen? Maximaal één keer per twee maanden? (want wat is "laatst"?) Kom op zeg, doe niet zo krampachtig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:44 schreef Dondergat het volgende:
Wat ik al zei: ik zit mobiel en dat is niet zo handig met reageren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je ook op andere zou reageren die uitgebreid een reactie typen.
ok....quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Wat ik al zei: ik zit mobiel en dat is niet zo handig met reageren.
Iemand kan best met een ander naar die beurs dan z'n vriendin. Ik denk dat het in jullie geval zijn dag zelfs een stuk leuker wordt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:10 schreef Dondergat het volgende:
Eigenlijk is het zo gek nog niet. Veel van die mensen zijn zo lelijk of verslompert dat ze het wel opwindend moeten maken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit. Wat een pretentieuze treurnis is dat.
Onzin. Die maat van je vriend wil gewoon een keer alleen met hem wat gaan doen, ook al ben je zo open minded als je hier zegt dat je bent is het anders als jij er bij bent. Het gaat er niet om dat je hem alles laat doen als je er bij bent en alles cool vindt, maar dat je er gewoon niet bij bent. Guys onder elkaar, is altijd anders als er een vriendin van iemand bij hangt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:44 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Nou, voor de derde keer dan maar:quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
En ik zie zo ook geen reactie waar ik (al dan niet niet gequote) niet op gereageerd heb.
Ik zei dat ik dat best begrijp, maar waarom het dan gelijk een kamasutrabeurs, waar alles om sex draait, moet zijn. Er zijn zoveel andere dingen wat ze met z'n tweeën kunnen doen, wat niets met sex te maken heeft. En eigenlijk hadden mijn vriend en ik een weekendje samen gepland, vanwege vorige drukke weekenden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onzin. Die maat van je vriend wil gewoon een keer alleen met hem wat gaan doen, ook al ben je zo open minded als je hier zegt dat je bent is het anders als jij er bij bent. Het gaat er niet om dat je hem alles laat doen als je er bij bent en alles cool vindt, maar dat je er gewoon niet bij bent. Guys onder elkaar, is altijd anders als er een vriendin van iemand bij hangt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
En ik zie zo ook geen reactie waar ik (al dan niet niet gequote) niet op gereageerd heb.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het ''probleem'' is dat je beweerd niet jaloers of onzeker te zijn maar je bent het wel en je zoekt naar excuses, zoals '' de vriend die hem pushed'' en '' Hij zit liever naast mij dan dat hij porno kijkt'' en dan vol blijven houden dan je hem wel vertrouwd en dat je niet zo onzeker bent.
Maar je bent wel onzeker, heel erg zelfs, je vertrouwd hem helemaal niet (mannen lopen volgens jou immers hun pik achterna) en je haalt doemscenario's in je hoofd die helemaal niet ter sprake zijn.
Dus in plaats van je zorgen te maken over je vriend die alleen naar die beurs gaat zou je iets aan je onzekerheid moeten gaan doen.
Dit wordt anders een self fulfilling prophecy, want reken maar dat je vriend weet dat jij verwacht dat hij ooit vreemd zal gaan, hij is niet achterlijk.
Maar nogmaals, wat is er zo erg aan als hij naar neukende mensen zou kijken?
Soms moet je gewoon effe met je maten eruit, dan is zo'n beurs toch ook leuk joh. (Niet dat ik dat ooit met een van mijn maten zou doen, maar to each its own) Wat is dan precies je probleem, het is niet dat hij daar meteen door een of ander gewillig sletje afgezogen gaat worden op de plee ofzo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:34 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat best begrijp, maar waarom het dan gelijk een kamasutrabeurs, waar alles om sex draait, moet zijn. Er zijn zoveel andere dingen wat ze met z'n tweeën kunnen doen, wat niets met sex te maken heeft. En eigenlijk hadden mijn vriend en ik een weekendje samen gepland, vanwege vorige drukke weekenden.
Ik denk dat de kans dat hij daar vreemd gaat een stuk kleiner is dan wanneer hij gaat stappen met vrienden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:34 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat best begrijp, maar waarom het dan gelijk een kamasutrabeurs, waar alles om sex draait, moet zijn. Er zijn zoveel andere dingen wat ze met z'n tweeën kunnen doen, wat niets met sex te maken heeft. En eigenlijk hadden mijn vriend en ik een weekendje samen gepland, vanwege vorige drukke weekenden.
Ben je sowieso weleens naar een beurs met een bepaald thema geweest? Het is vooral entertainment en promotie van dingen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:34 schreef Dondergat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het ''probleem'' is dat je beweerd niet jaloers of onzeker te zijn maar je bent het wel en je zoekt naar excuses, zoals '' de vriend die hem pushed'' en '' Hij zit liever naast mij dan dat hij porno kijkt'' en dan vol blijven houden dan je hem wel vertrouwd en dat je niet zo onzeker bent.
Jaloers ben ik niet, onzeker heb ik toegegeven. Ik vertrouw hem wel, maar vreemdgaan is zo gebeurd. Veel mannen zien niet eens als een vrouw met ze flirt, dus zullen ze het ook niet merken als een vrouw dichterbij komt om hem te kunnen zoenen, bijvoorbeeld.
Maar je bent wel onzeker, heel erg zelfs, je vertrouwd hem helemaal niet (mannen lopen volgens jou immers hun pik achterna) en je haalt doemscenario's in je hoofd die helemaal niet ter sprake zijn.
Dus in plaats van je zorgen te maken over je vriend die alleen naar die beurs gaat zou je iets aan je onzekerheid moeten gaan doen.
Ik heb meer dan genoeg verhalen gelezen/gehoord waarin mannen puur hun pik achterna lopen. Die doemscenario's zijn inderdaad nog niet gebeurd, maar ze zouden wel kunnen gebeuren. Ik ken mijn vriend en die vriend. Zo weet ik vrij zeker dat als die vriend iets wil doen/zien dat hij mijn vriend meevraagt, ook al is dat voor mijn vriend een grens.
Ik weet dat ik er iets aan zou kunnen doen, maar op korte termijn gaat dat niet lukken.
Dit wordt anders een self fulfilling prophecy, want reken maar dat je vriend weet dat jij verwacht dat hij ooit vreemd zal gaan, hij is niet achterlijk.
Maar nogmaals, wat is er zo erg aan als hij naar neukende mensen zou kijken?
Het is dan zo echt en komt zo dichtbij. Hij krijgt er misschien zin van en dan ben ik er niet, maar wel die ene leuke vrouw die hij al eerder heeft gezien op de beurs. Die een gesprek met hem aanknoopt en dat gesprek verloopt heel leuk. Ze doet een ongelofelijk aanbod, waar menig man moeite mee zou hebben om af te slaan.
Ik ben dus gewoon bang dat hij mij heel even "vergeet". (Aub niet te letterlijk nemen.) Met andere woorden: mijn grens overgaat (en dat hoeft niet perse sex te zijn) en daadoor onze toekomst samen vergooit en het inene allemaal anders is.
Ik weet dat ik zonder hem ook wel overleef en ook weer gelukkig word, maar het zou door zoiets kleins wel inene afgelopen zijn en dat wil ik niet.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:54 schreef Dondergat het volgende:
Jaloers ben ik niet, onzeker heb ik toegegeven. Ik vertrouw hem wel, maar vreemdgaan is zo gebeurd. Veel mannen zien niet eens als een vrouw met ze flirt, dus zullen ze het ook niet merken als een vrouw dichterbij komt om hem te kunnen zoenen, bijvoorbeeld.
Als het een lul is die over de grens gaat ( in jouw ogen ) wat voor zin heeft het dan om het weg te houden van de verleiding om het te doen? Wil je dan niet liever dat hij het niet verkloot in plaats van over 5 jaar als je al langer bij hem bent, en nog meer van je leven in hem hebt geïnvesteerd?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:54 schreef Dondergat het volgende:
Even vetgedrukt antwoorden.
Het is dan zo echt en komt zo dichtbij. Hij krijgt er misschien zin van en dan ben ik er niet, maar wel die ene leuke vrouw die hij al eerder heeft gezien op de beurs. Die een gesprek met hem aanknoopt en dat gesprek verloopt heel leuk. Ze doet een ongelofelijk aanbod, waar menig man moeite mee zou hebben om af te slaan.
Ik ben dus gewoon bang dat hij mij heel even "vergeet". (Aub niet te letterlijk nemen.) Met andere woorden: mijn grens overgaat (en dat hoeft niet perse sex te zijn) en daadoor onze toekomst samen vergooit en het inene allemaal anders is.
Ik weet dat ik zonder hem ook wel overleef en ook weer gelukkig word, maar het zou door zoiets kleins wel inene afgelopen zijn en dat wil ik niet.
Maak het maar uit, dat kan hij niet vreemdgaan en hoef jij hem niet meer te wantrouwen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:56 schreef Dondergat het volgende:
Ik ben weleens naar zo'n soort beurs geweest.
En dit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nogmaals (want de reactie blijft nog steeds uit): Het probleem zit bij jou, niet bij hem. Wat wil je nou nog meer horen? Wil je soms gelijk krijgen? Gaat niet gebeuren..
- Hij moet een aanbod krijgen / Hij moet zelf jagen.quote:Ik vertrouw hem wel, maar vreemdgaan is zo gebeurd.
De enige manier (volgens jou) om dit te voorkomen is 24/7 om hem heen hangen, anders bestaat de kans dat hij je vergeet en vreemdgaat.quote:Ik ben dus gewoon bang dat hij mij heel even "vergeet". (Aub niet te letterlijk nemen.) Met andere woorden: mijn grens overgaat (en dat hoeft niet perse sex te zijn) en daadoor onze toekomst samen vergooit en het inene allemaal anders is.
Meen je dit serieus? Mannen kunnen net zo onzeker en bang zijn, en terecht aangezien vrouwen net zo vaak vreemd gaan als mannen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef Dondergat het volgende:
Ik weet dat dit probleem bij mij zit. Ik weet ook dat mannen 180 graden anders zijn dan vrouwen en ons dus - vooral hiermee - niet begrijpen. Totaal niet begrijpen. Jullie kennen dit gevoel niet - nee echt niet. Mannen zijn niet onzeker en niet bang dat hun vriendin vreemd gaat.
Hij heeft in die 4 jaar nog nooit die grens overschreden. Maar ook nog nooit naar zoiets als de kamasutrabeurs geweest, zonder mij (ook niet met mij).quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als het een lul is die over de grens gaat ( in jouw ogen ) wat voor zin heeft het dan om het weg te houden van de verleiding om het te doen? Wil je dan niet liever dat hij het niet verkloot in plaats van over 5 jaar als je al langer bij hem bent, en nog meer van je leven in hem hebt geïnvesteerd?
Dat is net zoiets als zeggen dat iemand geen alcoholist is omdat je alle drank het huis uit hebt gepleurd, als het een alcoholist is komt ie heus wel aan die drank hoor.
Verschil met mannen is dat vrouwen meestal alleen zoenen met een ander, mannen duiken gelijk het bed in. Dat eerste is nog wel vergeefbaar, dat laatste niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Mannen kunnen net zo onzeker en bang zijn, en terecht aangezien vrouwen net zo vaak vreemd gaan als mannen.
Misschien moet je eens van dat verknipte beeld van mannen af?
Eh...nee..vrouwen doen dat net zo goed als mannen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Verschil met mannen is dat vrouwen meestal alleen zoenen met een ander, mannen duiken gelijk het bed in. Dat eerste is nog wel vergeefbaar, dat laatste niet.
Nee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Eh...nee..vrouwen doen dat net zo goed als mannen.
En hoe kom je aan die wijsheid? De cijfers spreken je tegen.quote:
Ik denk dat je vriend maar lekker met die vriend van hem moet gaan. Waarom zouden de heren geen mannendag/avond hebben?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
Mijn vriend kreeg afgelopen week een appje van een vriend of de kamasutrabeurs een leuk idee was om heen te gaan dit weekend. Ik zo: "Ja leuk!" Bleek later dat die vriend bedoelde dat zij met z'n tweeën zou willen gaan en met dat heb ik een beetje moeite.
Ik ben absoluut niet zo'n jaloers kreng dat ik continu kwaad ben eenmaal op de beurs omdat hij naar vrouwen kijkt. Van mij mag hij, ik zal hem nergens van tegenhouden.
Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ik wil dus graag met z'n drieën, die vriend met z'n tweeën, want die beurs "dat is voor mannen".
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef Dondergat het volgende:
Ik weet dat dit probleem bij mij zit. Ik weet ook dat mannen 180 graden anders zijn dan vrouwen en ons dus - vooral hiermee - niet begrijpen. Totaal niet begrijpen. Jullie kennen dit gevoel niet - nee echt niet. Mannen zijn niet onzeker en niet bang dat hun vriendin vreemd gaat.
Juist de cijfers zeggen dat. Voor veel vrouwen hoeft sex niet perse als ze vreemdgaan. Dus als ze vreemdgaan is het vaak alleen zoenen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
En hoe kom je aan die wijsheid? De cijfers spreken je tegen.
Een zoen is toch niet zo erg? Of vind jij van wel?quote:
Ik wil graag mee, ook omdat ik zo'n beurs ook leuk vind en het niet alleen voor mannen is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:38 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriend maar lekker met die vriend van hem moet gaan. Waarom zouden de heren geen mannendag/avond hebben?
En over doemscenario's gesproken. Je vriend zal maar net een super leuke vrouwelijke collega hebben die hem wel ziet zitten, wat dan? Mag je vriend dan ook niet meer werken?.
Maar wat is er verkeerd aan een keer de mannen onder elkaar?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:01 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Juist de cijfers zeggen dat. Voor veel vrouwen hoeft sex niet perse als ze vreemdgaan. Dus als ze vreemdgaan is het vaak alleen zoenen.
[..]
Een zoen is toch niet zo erg? Of vind jij van wel?
[..]
Ik wil graag mee, ook omdat ik zo'n beurs ook leuk vind en het niet alleen voor mannen is.
Dat is niet aan de orde.
Zo, inderdaad, mannen zijn geen gevoelswezens. Eigenlijk hebben ze helemaal geen gevoel (behalve op het topje van hun penis).quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef Dondergat het volgende:
Jullie kennen dit gevoel niet - nee echt niet. Mannen zijn niet onzeker en niet bang dat hun vriendin vreemd gaat.
Vrouwen gaan geestelijk vreemd, mannen lichamelijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Verschil met mannen is dat vrouwen meestal alleen zoenen met een ander, mannen duiken gelijk het bed in. Dat eerste is nog wel vergeefbaar, dat laatste niet.
Post eens een linkje naar die cijfers.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:01 schreef Dondergat het volgende:
Juist de cijfers zeggen dat. Voor veel vrouwen hoeft sex niet perse als ze vreemdgaan. Dus als ze vreemdgaan is het vaak alleen zoenen.
Ah, TS heeft zelf al meerdere mannen afgelebberd in de relatie. Duidelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Nah, ik geloof er niet zo in, zeker niet als ik andere onderzoeken lees en kijk in mijn omgeving, dan is het echt 50/50quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:01 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Op zich niks. Als ze (...*) zouden doen heb ik er totaal geen moeite mee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:02 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Maar wat is er verkeerd aan een keer de mannen onder elkaar?
Ben jij een grap of wat? Je weet toch wat jouw grenzen zijn?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:34 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als ik niet precies weet wat daar allemaal is.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Wat betekent dat? (Geen zin om te googlen.)
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:34 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Maagd gespot.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:02 schreef zarGon het volgende:
Hij moet een aanbod krijgen / Hij moet zelf jagen.
- Hij moet ermee akkoord gaan / Zij moet ermee akkoord gaan.
- Er moet een rustig plekje gevonden worden.
- Kleding moet uit.
- Ik hoop voor jou dat er veilig geneukt wordt, dus er moet een condoom aanwezig zijn.
- Er moet daadwerkelijk gepenetreerd worden.
Weet je hoe vermoeiend vreemdgaan is joh.
Stel dat daar een erotische massage zou zijn, maar zonder happy end. En ik heb als grens een massage met happy end aangegeven, dan denkt mijn vriend misschien dat die erotische massage wel mag. Immers geen happy end.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben jij een grap of wat? Je weet toch wat jouw grenzen zijn?
Waarom denk je dit? Ik geloof beide niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat haar verknipte beeld van mannen de oorzaak is dat ze zo weinig zelfvertrouwen heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
[..]
Waarom denk je dit? Ik geloof beide niet.
Ze bespreken is niet in je opgekomen..?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef Dondergat het volgende:
Natuurlijk weet ik mijn grenzen, maar ik weet niet wat daar precies kan worden gedaan.
Lees eens verder...quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze bespreken is niet in je opgekomen..?
Ik zou me als vriend dus ook niet druk maken.... als je niet wil praten over dat soort zaken, zoek ik het zelf wel uit..
Het wil niet zeggen dat als je iemand probeert te verleiden, en dat mislukt.. dat het dan betrouwbare mensen zijn...quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:44 schreef Dondergat het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen maar trouwe mensen.
Dan zijn het juist wel betrouwbare personen. Ze zeggen immers nee tegen een potentiële vreemdgaankandidaat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het wil niet zeggen dat als je iemand probeert te verleiden, en dat mislukt.. dat het dan betrouwbare mensen zijn...
Dan willen ze je gewoon niet...
Lees eens wat meer dan...je bent namelijk echt niet rationeel bezig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:44 schreef Dondergat het volgende:
Waarom ik dat denk?
Ik lees weleens zulk soort dingen, online, maar ook in tijdschriften. Het is niet eens zozeer dat iemand dichtbij me zoiets gedaan heeft. Ik ken eigenlijk alleen maar trouwe mensen.
Wie zegt dat ze met jou willen vreemdgaan..? Dat levert veel te veel gezeik achteraf op..quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:11 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Dan zijn het juist wel betrouwbare personen. Ze zeggen immers nee tegen een potentiële vreemdgaankandidaat.
Neuken?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:23 schreef Dondergat het volgende:
Het gaat niet eens om mij snowballed. Je trollreactie werkt niet.
Misschien niet. Maar als we zoiets als vreemdgaan tegen zouden kunnen houden, dan zou bijna iedereen dat wel doen. Niemand wil zijn relatie kwijt wanneer ze van elkaar houden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Lees eens wat meer dan...je bent namelijk echt niet rationeel bezig.
Nee. Je zegt eerst "erotische massage mag, geen happy end". Vriendlief doet precies dat, en dan ben jij alsnog boos op hem omdat hij een grens over is gegaanquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Stel dat daar een erotische massage zou zijn, maar zonder happy end. En ik heb als grens een massage met happy end aangegeven, dan denkt mijn vriend misschien dat die erotische massage wel mag. Immers geen happy end.
En bij thuiskomst blijkt dat wel een grens te zijn waar hij overheen is gegaan.
Natuurlijk weet ik mijn grenzen, maar ik weet niet wat daar precies kan worden gedaan.
Begrijp je het nu beter?
Daarom zeg ik dat ik grenzen niet aan kan geven, omdat ik niet weet wat je daar allemaal kan doen!! Daarom gaf ik dat voorbeeld, slimmerd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee. Je zegt eerst "erotische massage mag, geen happy end". Vriendlief doet precies dat, en dan ben jij alsnog boos op hem omdat hij een grens over is gegaan
Is dat logisch? NEE! Dan is er toch serieus iets mis met jou?!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ik grenzen niet aan kan geven, omdat ik niet weet wat je daar allemaal kan doen!! Daarom gaf ik dat voorbeeld, slimmerd.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef Dondergat het volgende:
...
Natuurlijk weet ik mijn grenzen, ...
Schat, jouw wereldbeeld is gewoon vreemd. Heel fucking vreemd, sorry dat ik het zo bot moet zeggen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:25 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Hij heeft in die 4 jaar nog nooit die grens overschreden. Maar ook nog nooit naar zoiets als de kamasutrabeurs geweest, zonder mij (ook niet met mij).
We zullen zien of hij - onbedoeld - over een grens van mij gaat. Ik hoop dat hij zelf aanvoelt dat ik iets niet leuk zal vinden, ook al heb ik het niet letterlijk benoemt bij mijn grenzen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Schat, jouw wereldbeeld is gewoon vreemd. Heel fucking vreemd, sorry dat ik het zo bot moet zeggen.
Bedankt voor je bijval.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:41 schreef Angst het volgende:
Waarom wordt je als vrouw altijd afgezeken op fok tegenwoordig. Ik herinner me dat niet van een paar jaar terug.
Enfin. Ik vind het een vreemde gedachte zonder je partner naar zo'n beurs te gaan en wel met een vriend. Het is juist geil met je vriendin, niet met een hetersexuele vriend.
Ik als vrouw moet er niet aan denken met een vriendin naar een erotische beurs te gaan. Is toch vreemd.
Het is toch juist om je relatie wat spannender te maken.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn vriend met een vriend van hem dat zou willen....
Als vrijgezel is het wel spannend natuurlijk, maar als er een vrouw bij is, dan krijgt hij nog meer kansen op contact. Misschien dat je dat die vriend is moet vertellen?
Er staat een DIRECTE tegenstelling in die posts, en dat zou ik dan moeten begrijpen? Echt??quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef Dondergat het volgende:
Je begrijpt het echt niet? Dan laat maar, ga ik niet verder in discussie met jou.
Hopen? Ik VERTROUW erop dat mijn vriendin dat soort dingen niet doet. Dat vertrouwen is bij jou ver te zoeken.. En waarom? Heeft die vriend ooit iets gedaan wat dat vertrouwen heeft beschadigd? Volgens mij niet (je schrijft er niet over in elk geval). En vertrouwen is de basis van een goeie relatie, denk daar maar eens over na..quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:41 schreef Dondergat het volgende:
We zullen zien of hij - onbedoeld - over een grens van mij gaat. Ik hoop dat hij zelf aanvoelt dat ik iets niet leuk zal vinden, ook al heb ik het niet letterlijk benoemt bij mijn grenzen.
Dat is toch niet moeilijk?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:34 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest maar zoiets stel ik me er wel bij voor, zeker niet iets wat superopwindend is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:50 schreef Deckard het volgende:
Kamasutrabeurs is toch gewoon de huishoudbeurs voor mensen met een midlifecrisis?
Nee, droom lekker verder. JIJ zit fout.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:48 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijval.
Ze komen er nog wel achter dat het slimmer zou zijn geweest om mij mee te nemen.
Ja vrouwen kunnen elke vorm van sexuele aantrekkingskracht weerstaanquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.
het is een erotische beurs jongens, geen voetbalwedstrijd!quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, droom lekker verder. JIJ zit fout.
Echt, dit topic"ja, ik weet dat ik onzeker ben, en dat het probleem bij mij zit, maar ik ga hem wel lekker verbieden om met z'n maten op stap te gaan anders gaat 'ie vreemd. Daarin heb ik gelijk, toch? Toch? Toch? Maar ik weet echt wel dat het aan mij ligt hoor!"
Dus?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:53 schreef Angst het volgende:
[..]
het is een erotische beurs jongens, geen voetbalwedstrijd!
Zou me werkelijk waar niks interesseren, als zij daar zin in heeft moet ze dat lekker doen. Gebeurt toch niks.quote:Elke man uit dit topic vond het fantastisch als zijn vriendin daar heen gaat?
Ik begrijp het inmiddels, jij zit tussen die vriendschap in. Geen wonder dat ze eens een keer alleen willen. En hoe moeilijker jij er over gaat doen, hoe eerder hij zal denken dat het vrijgezellen leven misschien toch wel leuker is. Zeker als hij dan vaker met zijn vriend kan stappen naar dit soort lollige dingetjes.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:17 schreef Dondergat het volgende:
Waarom zou het voor die vriend rot zijn geweest die vakantie? Denk je dat wij totaal geen rekening met hem hebben gehouden?
[..]
Waarom neem je aan dat ik zo ben? Ik reageer niet krampachtig. Ik MOET NIET overal bij zijn. En ik gebruik niet de dooddoener: "Ik vertrouw jou wel, maar de ander niet." Alledrie kloppen ze niet.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dus?
[..]
Zou me werkelijk waar niks interesseren, als zij daar zin in heeft moet ze dat lekker doen. Gebeurt toch niks.
Maar dat is precies wat je wil horen..quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:27 schreef Dondergat het volgende:
Mensen die denken dat ik hem ga verbieden te gaan moeten nog maar eens heel goed dit topic lezen! Ik heb dat nergens gezegd.
wtfquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:48 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijval.
Ze komen er nog wel achter dat het slimmer zou zijn geweest om mij mee te nemen.
Het is een man. Die kunnen soms dingen niet zo goed aanvoelen. Begrijpen hints niet. Enzovoort.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Inderdaad.
En TS, als je wil dat hij geen erotische massage krijgt, dan zeg je dat toch gewoon? Wat is dat nou voor een onzin met happy end, geen happy end...
denk je dat hij dat wel aan zal voelen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:32 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Het is een man. Die kunnen soms dingen niet zo goed aanvoelen. Begrijpen hints niet. Enzovoort.
Wat ik dus bedoel is dat ik hoop (ja hoop DonJames, niet vertrouw in dit zinsverband!) dat hij aanvoelt wat wel en niet kan, ook al heb ik dat niet letterlijk tegen hem gezegd.
Daarom gaf ik dat voorbeeld, maar niemand begrijpt wat ik daarmee bedoel.
Nee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Maar dat is precies wat je wil horen..
Hij zegt van wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
denk je dat hij dat wel aan zal voelen?
Maar je kunt toch ook vantevoren aangeven waar je grenzen liggen? Zeg eventueel gewoon dat je liever niet hebt dat hij andere vrouwen aanraakt of andere vrouwen hem aanraken op die beurs. Is het voor hem ook meteen duidelijk, en hoeft hij ook niet 'aan te voelen' (quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:32 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Het is een man. Die kunnen soms dingen niet zo goed aanvoelen. Begrijpen hints niet. Enzovoort.
Wat ik dus bedoel is dat ik hoop (ja hoop DonJames, niet vertrouw in dit zinsverband!) dat hij aanvoelt wat wel en niet kan, ook al heb ik dat niet letterlijk tegen hem gezegd.
dan kun je er gewoon vanuit gaan.quote:
Dat dus inderdaad!quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan kun je er gewoon vanuit gaan.
Maar serieus, hoezo 'komen ze er nog wel achter dat je beter mee had kunnen gaan?' Wat bedoel je daar in hemelsnaam mee?
Echt, die kamasutrabeurs is niet erg opwindend, leuk om een keer gezien te hebben, dat was het. Veel mensen waren er met een groepje vrienden of vriendinnen, stellen volgens mij minder, er waren zelfs babies.
Vraag hem of hij een leuk speeltje oppikt, stuur hem gedurende de dag een appje of hij het naar zijn zin heeft als je dat wil en laat het verder gewoon.
Als het nou een parenclub was, had je een punt...
Mannen alleen (of samen) schijnen minder te mogen, dan wanneer er een vrouw bij is, of het alleen vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan kun je er gewoon vanuit gaan.
Maar serieus, hoezo 'komen ze er nog wel achter dat je beter mee had kunnen gaan?' Wat bedoel je daar in hemelsnaam mee?
Echt, die kamasutrabeurs is niet erg opwindend, leuk om een keer gezien te hebben, dat was het. Veel mensen waren er met een groepje vrienden of vriendinnen, stellen volgens mij minder, er waren zelfs babies.
Vraag hem of hij een leuk speeltje oppikt, stuur hem gedurende de dag een appje of hij het naar zijn zin heeft als je dat wil en laat het verder gewoon.
Als het nou een parenclub was, had je een punt...
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Het is de huishoudbeurs voor wannabe pervs, geen zorgen om maken.
prima toch, jij wil helemaal niet dat ze die dingen doen als jij er niet bij bent.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Mannen alleen (of samen) schijnen minder te mogen, dan wanneer er een vrouw bij is, of het alleen vrouwen zijn.
Ik bedoel er dus mee dat ze er wel achter komen dat ze mij beter mee hadden kunnen nemen, als ze bepaalde dingen willen doen, waar 2 mannen alleen niet bij/naar binnen mogen.
Het heeft weinig te maken met dat hij een man is, maar dat jij een autist bent.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:32 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Als hij het wel aanvoelt, gaat hij juist. Als mijn vriendin me subtiele hints probeert te geven in plaats van het gewoon te zeggen, dan heb ik juist altijd de neiging om daar tegenin te gaan... Zeg gewoon wat je bedoelt! Wij mannen begrijpen over het algemeen die subtiele hints niet en in dat ene zeldzame geval dat we ze wel doorhebben, vinden we ze gruwelijk irritant.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:32 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Komen we weer op hetzelfde uit: als ik niet weet wat er daar allemaal te doen is, kan ik ook niet precies zeggen wat hij wel en niet kan doen!quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als hij het wel aanvoelt, gaat hij juist. Als mijn vriendin me subtiele hints probeert te geven in plaats van het gewoon te zeggen, dan heb ik juist altijd de neiging om daar tegenin te gaan... Zeg gewoon wat je bedoelt! Wij mannen begrijpen over het algemeen die subtiele hints niet en in dat ene zeldzame geval dat we ze wel doorhebben, vinden we ze gruwelijk irritant.
Heb ik inderdaad gedaan. Heb ik ook door laten schemeren in een reactie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Maar heb je al met je vriend gepraat .. Dat zou je vanavond doen toch?
Gelukkig voor je vriend ben je niet bazig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:24 schreef Dondergat het volgende:
Nog 5 reacties. Het is aan mij of er een nieuw deel komt, niet aan de lapo'er mocht ik dat niet zijn.
Dat hij van mij mag gaan, maar dat ik bang ben dat hij een grens van mij overgaat. (Al dan niet bewust.) Wat hij zou doen als die vriend hem mee wil nemen naar/in iets wat voor mij een grens zou zijn. En of hij zou aanvoelen dat iets een grens is ook al heb ik dat niet letterlijk uitgesproken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:25 schreef Cue_ het volgende:
Wat is er concreet besproken en gezegd dan?
Je gaat per evenement afwegen wat vriendlief zou kunnen uitspoken en aan de hand van een risicoanalyse je grenzen aangeven..?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ik grenzen niet aan kan geven, omdat ik niet weet wat je daar allemaal kan doen!! Daarom gaf ik dat voorbeeld, slimmerd.
Nee.. hoor dat kan iedereen hier..quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:24 schreef Dondergat het volgende:
Nog 5 reacties. Het is aan mij of er een nieuw deel komt, niet aan de lapo'er mocht ik dat niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |