abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144816233
Mijn vriend kreeg afgelopen week een appje van een vriend of de kamasutrabeurs een leuk idee was om heen te gaan dit weekend. Ik zo: "Ja leuk!" Bleek later dat die vriend bedoelde dat zij met z'n tweeën zou willen gaan en met dat heb ik een beetje moeite.

Ik ben absoluut niet zo'n jaloers kreng dat ik continu kwaad ben eenmaal op de beurs omdat hij naar vrouwen kijkt. Van mij mag hij, ik zal hem nergens van tegenhouden.

Alleen als zij alleen zouden gaan heb ik dus moeite mee. Bang dat hij denkt: "Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen" (lees: iets met lichamelijk contact). Of dat er twee zeer leuke vrouwen denken dat daar twee vrijgezelle mannen lopen en ze ergens mee naar toe op sleeptouw nemen. Dat soort dingen.

Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ik wil dus graag met z'n drieën, die vriend met z'n tweeën, want die beurs "dat is voor mannen".
pi_144816310
de mannen willen kennelijk niet dat je mee gaat (begrijpelijk)

door mee te gaan verpest je het ook voor hun. dus of laat ze gaan, of niet, maar ga niet mee..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_144816329
Joh als zij lekker aan elkaar willen zitten in de dark room, wie ben jij dan om daar een stokje voor te steken?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144816331
Je vertrouwt je vriend dus alleen als je er zelf bij bent om het in de gaten te houden? Mooie relatie ^O^
pi_144816365
Zo leuk is de beurs niet meer dus maak je maar niet druk.
Hier staat niets.
pi_144816382
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:

Alleen als zij alleen zouden gaan heb ik dus moeite mee. Bang dat hij denkt: "Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen" (lees: iets met lichamelijk contact). Of dat er twee zeer leuke vrouwen denken dat daar twee vrijgezelle mannen lopen en ze ergens mee naar toe op sleeptouw nemen. Dat soort dingen.

Of ze denken van hey, das een schattig homostelletje O+

Zo kun je overal wel wat achter zoeken, gewoon lekker laten gaan, ga jij lekker met vriendinnen naar de stad.. mannen kijken
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:03:49 #7
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144816443
quote:
absoluut niet zo'n jaloers kreng
Eehmm.. jawel..?

Als je een fatsoenlijke relatie hebt.. kun je daar namelijk gewoon over praten..
Beetje vrijheid moet wel kunnen.. en dat kan door er nooit over te praten en langs elkaar heen te gaan leven, of door het gewoon aan te kaarten..
Zeg gewoon wat je wel en niet graag ziet wat hij zou doen..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_144816511
quote:
Als je vriend vreemd wil gaan heeft-ie daar geen speciaal evenement voor nodig; iemand die vreemd wil gaan gaat toch wel vreemd.

Het komt allemaal neer op vertrouwen... Praat met je vriend hierover en geef aan dat het je geen fijn gevoel geeft. Als je niets zegt denkt je vriend dat het okay is en kun je hem weinig verwijten achteraf (dat-ie niet aan jouw gevoelens etc. denkt). Als je niet wil dat hij gaat moet je dat bespreekbaar maken, en als je mee wil gaan ook.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 september 2014 @ 11:08:46 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_144816550
"ik vertrouw jou wel, maar ik vertrouw je vriend niet"

:').
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:12:05 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144816620
quote:
"Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen"
Dat denkt ie vast niet alleen op de kamasutrabeurs. Dus dan zou je hem 24/7 in de gaten moeten houden. Denk niet dat je dat doet.. of nouja hoop :+
pi_144816643
Ik zou me meer zorgen maken dat je vriendje er überhaupt heen wil. Wat een klucht :')

Lekkurr stout.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:14:43 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_144816685
Ik zou me zorgen maken idd.

KuikenGuppy
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:15:33 #13
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_144816708
Geen zorgen, daar lopen toch wel de meest lelijke mensen rond zeg.

De tering !!!
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:19:37 #14
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_144816808
Je vertrouwt je vriend dus gewoonweg niet om zelfstandig de juiste beslissing te nemen mocht er "verleiding" in wat voor vorm dan ook in beeld komt.

Als hij goed in elkaar zit zal hij niks doen wat niet hoort in een relatie, en daar vertrouw je op of niet.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:20:18 #15
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144816823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:14 schreef Burdie het volgende:
Ik zou me zorgen maken idd.

[ afbeelding ]
Tja het kan natuurlijk altijd je smaak zijn... :X

pi_144816849
Misschien een vreemd voorbeeld: mijn vriend rijdt nooit veel te hard, maar als hij met die vriend weg is met zijn motor, rijdt hij gerust 30 kilometer te hard. Die vriend rijdt vaak nogal hard en sleept mijn vriend daarin mee.

Datzelfde kan gebeuren op de beurs. Die vriend wil bijvoorbeeld ergens in (waar mensen live sex hebben, als zoiets er tenminste is) om te kijken en wil mijn vriend mee hebben omdat hij niet alleen durft. En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
pi_144816858
Het beste wat je kan doen is zeggen dat ze met zen tweeën mogen, maar dan achtervolg je ze stiekem.
Zo kun je hem toch in de gate houden.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:21:51 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144816864
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
mijn vriend rijdt nooit veel te hard,
Dat doet ie wss wel, enkel niet als jij erbij bent ;)
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:22:15 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144816876
quote:
En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
En dan kan je vriend toch zeggen "nee sorry, ben bezet, ik wil niet" ? :?
pi_144816884
Het is de huishoudbeurs voor wannabe pervs, geen zorgen om maken.
Ja doei.
pi_144816899
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dan kan je vriend toch zeggen "nee sorry, ben bezet, ik wil niet" ? :?
Nee dan ligt die allang vastgebonden met een rode bal in zijn bek.
pi_144816932
quote:
Misschien een vreemd voorbeeld: mijn vriend rijdt nooit veel te hard, maar als hij met die vriend weg is met zijn motor, rijdt hij gerust 30 kilometer te hard. Die vriend rijdt vaak nogal hard en sleept mijn vriend daarin mee.

Datzelfde kan gebeuren op de beurs. Die vriend wil bijvoorbeeld ergens in (waar mensen live sex hebben, als zoiets er tenminste is) om te kijken en wil mijn vriend mee hebben omdat hij niet alleen durft. En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
zo is elke man als hij met zn vrienden is en even los van zn vriendin.
maar een stukje scheuren met de motor is toch echt wat anders dan met een andere vrouw het bed in duiken :')
pi_144816971
quote:

:') En dat kan niet op straat in de supermarkt gebeuren.

Als je vent een ander wil aandouwen doet ie dat heus wel, daar gaat zo'n (achterlijke) beurs geen verschil in maken hoor _O-
pi_144817045
quote:

Niet lullig bedoeld (geloof me, ik ben zelf gek) maar al eens overwogen om een gesprekje aan te knopen met een professional? Je zoekt nogal naar doemscenario's en acht ze nogal aannemelijk.

No way dat je vriend met 3 personen op de motor over de Kamasutrabeurs gaat rijden, 30 km te hard nog wel.
pi_144817053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:12 schreef Jibberism_ het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken dat je vriendje er überhaupt heen wil. Wat een klucht :')

Lekkurr stout.
Dit. Wat een pretentieuze treurnis is dat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_144817094
quote:

Ah, jouw vriend wordt een totaal ander persoon in de buurt van die ene vriend. Plotseling heeft je vriend geen eigen wil en gaan alle remmen los! Je vriend heeft dan ook geen waarden en normen meer, vergeet alles om zich heen en gaat instinctief jagen als een oerman...

En daarom moet jij eigenlijk 24/7 bij hem zijn, zodat hij geen foute dingen kan doen. Precies, dat klinkt als een succesvolle relatie.
pi_144817131
En vooral niet praten hierover met hem hoor, hij moet het toch allemaal zelf kunnen bedenken wat zijn gedrag je aandoet. Desnoods ruikt hij het maar!
pi_144817144
Met het verschil dat er in een normale omgeving niet zoveel verleidingen/schaars geklede mensen zijn, als op die beurs. ;)

Het kan overal gebeuren, maar daar zijn veel verleidingen. Waardoor iemand eerder de fout in kan gaan. Ook iemand die trouw is, zoals mijn vriend.
pi_144817208
quote:

Precies, voordat je het weet wordt je vriend anaal genomen met een voorbind-dildo, altijd oppassen.
pi_144817214
Twee mannen alleen zullen daar geen seks kunnen krijgen. Pertinent niet.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:33:16 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144817222
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Dondergat het volgende:
Met het verschil dat er in een normale omgeving niet zoveel verleidingen/schaars geklede mensen zijn, als op die beurs. ;)

Het kan overal gebeuren, maar daar zijn veel verleidingen. Waardoor iemand eerder de fout in kan gaan. Ook iemand die trouw is, zoals mijn vriend.
En dat kan ook tijdens het uitgaan of wanneer er een leuk meisje is op een verjaardag die hij leert kennen en ze samen in een hoekje zitten.

Daarbij gaat ie gewoon met vrienden. Gebeurd niet snel/vaak dat ze dan de donkere kamers ingaan om op zoek te gaan naar vrouwen (van wat ik er van hoor)
pi_144817226
quote:

Hij is toch trouw? Wat zeik je dan?
Ja doei.
pi_144817288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Als zij ineens besluiten hun degens te kruisen slaat je hele stelling pertinent nergens meer op.
pi_144817296
quote:

En dan zit zonder zijn medeweten ineens zijn piemel in een andere vrouw :')

En dat hard rijden: ik ken ook genoeg mannen die tegen hun vrouw altijd beweren dat ze nooit te hard rijden, maar ondertussen :P
Don't let my username fool you...
pi_144817319
quote:
Je zou je energie beter kunnen steken in het onderhouden van de relatie, zodat hij en jij gelukkig zijn samen, dan doemscenario's bedenken. Verleidingen zullen hem niets doen als hij tevreden is met jou en de relatie... Juist wanneer je hem zo beknelt en niet vertrouwt duw je hem weg, waardoor hij veel eerder interesse in iemand anders zal tonen.

quote:
Dat is het leuke van vertrouwen: durven los te laten en erop vertrouwen dat je vriend juist zal handelen. Wat belangrijk is eerder dat je met hem communiceert...

Besef je wel dat je nu verwacht dat je vriend vreemd zal gaan? Bedenk eens hoe jij je zou voelen als hij zo over jou zou denken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 11:36:40 ]
pi_144817358
Doe gewoon de nacht voordat hij weggaat stiekem dit om zijn piemel als hij slaapt

pi_144817381
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
Doe gewoon de nacht voordat hij weggaat stiekem dit om zijn piemel als hij slaapt

[ afbeelding ]
Nee joh, daar steelt hij dan juist de show mee op die beurs :{w :D
Ja doei.
pi_144817405
quote:
Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen
:')
pi_144817417
Waar ben je nou bang voor dan
- Dat hij wat doet wat jij niet leuk vindt?
- Dat hij wat doet wat jij wel meer dan niet leuk vindt?
- Dat hij wat doet en het jou vervolgens niet verteld?
- Dat hij erachter komt dat je eigenlijk niet zo leuk bent, en dat er veel leukere en spannendere vrouwen rondlopen?
pi_144817418
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zeker als hij alleen dat draagt, een rubber masker, en de hand van zn vriendje vasthoudt
pi_144817487
quote:

[ afbeelding ]
pi_144817489
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is wel zo natuurlijk, niet aan gedacht ;( . Alleen hij kan er dan niks mee doen, dat scheelt wel.
pi_144817495
quote:

[ afbeelding ]
The fuck. :').

Hoe werkt zoiets? En dan vooral als je een erectie hebt? :').
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:40:23 #44
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144817504
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:38 schreef Ofresca het volgende:
Waar ben je nou bang voor dan? Dat hij wat doet wat jij niet leuk vindt, dat hij wat doet wat jij wel meer dan niet leuk vindt, of dat hij wat doet en het jou vervolgens niet verteld? Of dat hij erachter komt dat je eigenlijk niet zo leuk bent, en dat er veel leukere en spannendere vrouwen rondlopen?
Kun je nog ingewikkelder iets uitleggen..? _O-
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:40:59 #45
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144817525
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vooral als je een erectie krijgt... :X
pi_144817531
Goede relatie hebben jullie als je hem niet vertrouwt om naar deze beurs te gaan :')

Hoop dat hij snel inziet om bij je weg te gaan :{
pi_144817569
quote:

[..]

Dat is erg pijnlijk en kan je lul beschadigen.
pi_144817575
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:40 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Kun je nog ingewikkelder iets uitleggen..? _O-
Enters toegevoegd voor leescomfort. O+
  Moderator dinsdag 23 september 2014 @ 11:42:08 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_144817577
quote:
Dan zou ik maar nooit met je vriend naar het strand/zwembad gaan. Daar loopt iedereen schaars gekleed.
quote:
Hierbij krijg ik een beetje het 'zoals de waard is' gevoel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144817580
quote:

[..]

Dan doet dat pijn.

Dat is het hele idee van zo'n.. "ding", volgens mij :') niet mijn kopje thee.
pi_144817586
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als zij ineens besluiten hun degens te kruisen slaat je hele stelling pertinent nergens meer op.
Als ze dat daar doen, worden ze er uit gezet.
pi_144817814
quote:

Ben je z'n moeder?
pi_144817826
Irrelevant topic

Ts leest alleen maar de posts die haar in het gelijk stellen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_144817848
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
Irrelevant topic

Ts leest alleen maar de posts die haar in het gelijk stellen
Welkom in R&P op FOK! op het internet.
Ja doei.
pi_144817978
Ach vriend moet toch zijn homoseksuele fantasieën met zijn vriend kunnen uitleven, dat hij zijn vriendin er niet bij wil hebben is logisch als die zo van streek raakt.
pi_144818806
Ik lees alle posts Wolfrolf. Maar mobiel is een beetje lastig reageren op alle posts.
pi_144818871
Misschien moet je hem de avond en ochtend voor de beurs gewoon volledig sufneuken. Dan heeft hij geen behoefte meer en na een keer of 10 doet zijn pielie het toch een paar uur niet. Probleem opgelost.
pi_144818891
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Dan zou ik maar nooit met je vriend naar het strand/zwembad gaan. Daar loopt iedereen schaars gekleed.

[..]

Hierbij krijg ik een beetje het 'zoals de waard is' gevoel.
Toch is het strand/zwembad minder verleidelijk als zo'n beurs, begrijp je?

Ik ben trouw. Vrouwen denken over het algemeen niet met hun geslacht, sommige mannen wel.
pi_144818947
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:38 schreef Ofresca het volgende:
Waar ben je nou bang voor dan
- Dat hij wat doet wat jij niet leuk vindt?
- Dat hij wat doet wat jij wel meer dan niet leuk vindt?
- Dat hij wat doet en het jou vervolgens niet verteld?
- Dat hij erachter komt dat je eigenlijk niet zo leuk bent, en dat er veel leukere en spannendere vrouwen rondlopen?
Niet perse dat hij vreemd gaat, maar dat hij iets doet waarvan hij denkt dat het onschuldig is maar wat ik niet leuk vind. Ik ben niet bang dat hij iets niet verteld, het is een goudeerlijke jongeman.
pi_144818964
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:29 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Niet perse dat hij vreemd gaat, maar dat hij iets doet waarvan hij denkt dat het onschuldig is maar wat ik niet leuk vind. Ik ben niet bang dat hij iets niet verteld, het is een goudeerlijke jongeman.
Mag hij wel zelfstandig naar het toilet thuis?
pi_144818985
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Ik ben trouw. Vrouwen denken over het algemeen niet met hun geslacht, sommige mannen wel.
Ik denk dat de meeste mannen meer opgewonden worden van de dames op het strand dan van de 'dames' op die beurs :')

De ene helft is vadsig en lelijk en de andere helft hoerig.
pi_144819048
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je zou je energie beter kunnen steken in het onderhouden van de relatie, zodat hij en jij gelukkig zijn samen, dan doemscenario's bedenken. Verleidingen zullen hem niets doen als hij tevreden is met jou en de relatie... Juist wanneer je hem zo beknelt en niet vertrouwt duw je hem weg, waardoor hij veel eerder interesse in iemand anders zal tonen.

[..]

Dat is het leuke van vertrouwen: durven los te laten en erop vertrouwen dat je vriend juist zal handelen. Wat belangrijk is eerder dat je met hem communiceert...

Besef je wel dat je nu verwacht dat je vriend vreemd zal gaan? Bedenk eens hoe jij je zou voelen als hij zo over jou zou denken.
"Verleidingen zullen hem niets doen", je kan mij niet wijsmaken dat hij niet opgewonden zal raken van het een of ander.
En dan kan het weleens gebeuren dat de pik het denken overneemt. Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.

En ook al is hij trouw, ik ben daar wel bang voor.
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:34:35 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144819081
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:

Als hij trouw is, doet hij niets. Als hij niet trouw is, doet hij misschien wat

Dus of je vertrouwd hem, of je vertrouwd hem niet. Simple as that.
pi_144819084
quote:

[..]

Nou, nou, wat een vooroordelen.

En jij denkt dus dat je vriend een van die sommige mannen is? ;)
Als hij wilt vreemdgaan heeft hij daar die beurs niet voor nodig. En hoe je praat over zijn vriend, waarvan je denkt dat die een slechte invloed op hem heeft, klink je als zijn moeder.
pi_144819088
quote:

[..]

"Verleidingen zullen hem niets doen", je kan mij niet wijsmaken dat hij niet opgewonden zal raken van het een of ander.
En dan kan het weleens gebeuren dat de pik het denken overneemt. Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.

je hebt wel veel bertrouwen in het mannelijk geslacht :')

heb je al eens overwogen lesbisch te worden? alle mannen zijn namelijk honden en niet te vertrouwen
pi_144819104
quote:

[..]

Die gebroeders Grimm hebben je veel wijsgemaakt he.
pi_144819169
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]

je hebt wel veel bertrouwen in het mannelijk geslacht :')

heb je al eens overwogen lesbisch te worden? alle mannen zijn namelijk honden en niet te vertrouwen
Ja meer dan eens.
pi_144819202
quote:

[..]

Jij bent echt volslagen debiel :)
pi_144819221
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:29 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Je vertrouwt hem dus niet. Goed moment om te testen of dat terecht is. Laat hem maar mooi met z'n vriend gaan. :W
pi_144819223
Vrouwen gaan net zo vaak vreemd.
pi_144819227
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:37 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Ja meer dan eens.
Dat is niet echt een overweging die je maakt, denk ik.
pi_144819402
quote:

[..]

Dat ga ik je ook niet wijsmaken. Mannen raken opgewonden van vrouwen. Dat hoeft echter niet te betekenen dat ze ook daadwerkelijk actie zullen ondernemen.

quote:
Ja, en, dus? Je snapt dat je vriend een volwassen is die heel goed weet dat hij in een relatie is en dus grenzen heeft? En dat de kans krijgen niet betekent dat die kans ook benut zal worden?

Snap je wel wat het woord 'vertrouwen' betekent?

quote:
Precies, je bent dus onzeker. Schuif het dus niet op hem af. Je mag best je zorgen maken hierom, maar behandel je vriend nu al niet alsof hij al is vreemdgegaan. :{.
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:48:43 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144819460
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:46 schreef zarGon het volgende:
Precies, je bent dus onzeker. Schuif het dus niet op hem af. Je mag best je zorgen maken hierom, maar behandel je vriend nu al niet alsof hij al is vreemdgegaan. :{.
Pas maar op.. vanavond gaat zij dromen dat hij vreemd gaat en is ze als ze wakker wordt boos op hem ;)
pi_144819516
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef Dondergat het volgende:
Ik lees alle posts Wolfrolf. Maar mobiel is een beetje lastig reageren op alle posts.
Okee, lees dit dan:

Je moet het niet met ons bespreken, maar met je vriend. Jij vertrouwt hem niet, maar op deze manier ben je gewoon de jaloerse doos.
pi_144819521
quote:

[..]

Jij bent trouw, hij is trouw. Wat is het probleem nou precies?

Mannen worden geen hersenloze debielen zonder een eigen wil als ze een vrouw naakt zien hoor. Ook met een stijve zijn we bewust van wat we doen en is ons geweten actief.

Wat vind jij ervan dat je vriend naar porno kijkt?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 12:51:23 ]
  Moderator dinsdag 23 september 2014 @ 12:51:00 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_144819540
quote:

[..]

Ja en dan raakt hij misschien opgewonden, so what? Als je vriend op tv of op straat of waar dan ook een lekker wijf ziet zal dat ook weleens gebeuren. Hij springt er heus niet meteen op hoor :')
niet zo tof doen
pi_144819589
quote:

psycho
pi_144819607
En bespreek dit in godsnaam met je vriend; een relatie zonder goede communicatie heeft geen goede basis. En ja, soms moet je ook gewoon kunnen toegeven dat je onzeker en jaloers bent.
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:54:30 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144819640
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef zarGon het volgende:
soms moet je ook gewoon kunnen toegeven dat je onredelijk onzeker en jaloers bent.
pi_144819647
Ik voel er wel wat voor om wat centjes bij elkaar te leggen als Fok!kers en vriend van TS op de beurs een leuk avontuurtje te laten beleven. Die jongen moet er zo hard aan toe zijn ondertussen...
pi_144819774
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef zarGon het volgende:
En bespreek dit in godsnaam met je vriend; een relatie zonder goede communicatie heeft geen goede basis. En ja, soms moet je ook gewoon kunnen toegeven dat je onzeker en jaloers bent.
Toegeven dat ik onzeker ben, ja. Toegeven dat ik jaloers ben, nee. Dat ben ik niet. Als ik erbij zou zijn zou ik heel veel goed vinden. Meer dan menig vrouw.
pi_144819777
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bedoelde meer in een gesprek met je vriend/vriendin. Dat je ook best moet durven om zwak te zijn en aan te geven dat je iets niet fijn vindt, omdat je jaloers en/of onzeker bent. Zo te lezen wil ze dat totaal niet.

Ze bespreekt het met de foute personen, ze zou juist een gesprek moeten voeren met haar vriend. En dan eventueel advies vragen over hoe verder.
pi_144819796
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En onredelijk (...) zeker niet.
pi_144819802
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Toegeven dat ik onzeker ben, ja. Toegeven dat ik jaloers ben, nee. Dat ben ik niet. Als ik erbij zou zijn zou ik heel veel goed vinden. Meer dan menig vrouw.
Waarom praat je niet met hem? Gewoon, even een simpele vraag.
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:00:22 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144819809
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef zarGon het volgende:

Bedoelde meer in een gesprek met je vriend/vriendin. Dat je ook best moet durven om zwak te zijn en aan te geven dat je iets niet fijn vindt, omdat je jaloers en/of onzeker bent. Zo te lezen wil ze dat totaal niet.

Ze bespreekt het met de foute personen, ze zou juist een gesprek moeten voeren met haar vriend. En dan eventueel advies vragen over hoe verder.
Dat natuurlijk sowieso. Maar die tip negeert ze volledig
pi_144819826
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik zal het vanavond met hem bespreken.
pi_144819827
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef Dondergat het volgende:

[..]

En onredelijk (...) zeker niet.
Je bent onredelijk onzeker. Heb je teruggelezen wat je allemaal zegt over je vriend? Je verwacht gewoon dat hij vreemdgaat. :{.
pi_144819925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je bent onredelijk onzeker. Heb je teruggelezen wat je allemaal zegt over je vriend? Je verwacht gewoon dat hij vreemdgaat. :{.
Ik ben er bang voor. Dat vind ik wat anders dan dat verwachten. Ik bedenk veel doemscenario's, dat komt voort uit mijn angst, niet omdat ik het verwacht.
pi_144820228
quote:

[..]

Wat ben jij een jaloers feministisch kutwijf zeg :')
Dat je vriend maar snel mag inzien dat ie beter een andere vriendin kan zoeken
-XOXO-
pi_144820230
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:51 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja en dan raakt hij misschien opgewonden, so what? Als je vriend op tv of op straat of waar dan ook een lekker wijf ziet zal dat ook weleens gebeuren. Hij springt er heus niet meteen op hoor :')
Het probleem is dat hij nooit meer op haar springt :'(
pi_144820396
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:14 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het probleem is dat hij nooit meer op haar springt :'(
TS is bang dat haar vriend erachter komt dat er een stuk leukere vrouwen zijn dan zijzelf :D
-XOXO-
pi_144821096
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:18 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

TS is bang dat haar vriend erachter komt dat er een stuk leukere vrouwen zijn dan zijzelf :D
Niet op de kamasutrabeurs mag ik hopen, anders is het wel erg treurig gesteld met TS..

TS: JIJ bent onzeker. Het is dus JOUW probleem. Maak daar niet het probleem van jouw vriend van door allemaal dingen te gaan verbieden, want dan kon het wel eens vlug over zijn. Er is maar weinig onaatrekkelijker dan dat (op een paar vadsige wijven na die op de kamasutrabeurs uit de kleren gaan).
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:44:29 #93
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144821203
Ik ben er een aantal keren geweest omdat mijn ex het leuk vond maar ik vond er vrij weinig aan .
Weinig mooie vrouwen en overigens ook mannen gezien.
Je hoeft niet bang te zijn dat hij seks met vreemde vrouwen gaat hebben, of hij moet op middelbare vrouwen met kort pittig kapsel vallen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144821386
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:40 schreef DonJames het volgende:

[..]

Niet op de kamasutrabeurs mag ik hopen, anders is het wel erg treurig gesteld met TS..

TS: JIJ bent onzeker. Het is dus JOUW probleem. Maak daar niet het probleem van jouw vriend van door allemaal dingen te gaan verbieden, want dan kon het wel eens vlug over zijn. Er is maar weinig onaatrekkelijker dan dat (op een paar vadsige wijven na die op de kamasutrabeurs uit de kleren gaan).
Waar heb ik gezegd dat ik het hem ga verbieden om te gaan of dat ik het zijn probleem maak?
Gelukkig is het met mij beter gesteld dan vadsig van middelbare leeftijd met een pittig kapsel. ;)
pi_144821419
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:50 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat ik het hem ga verbieden om te gaan of dat ik het zijn probleem maak?
...
Nou, aangezien je in de OP vraagt wat je nu moet doen, neem ik aan dat je dat op z'n minst hebt overwogen..
pi_144821445
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:50 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Gelukkig is het met mij beter gesteld dan vadsig van middelbare leeftijd met een pittig kapsel. ;)
Pics or it didn't happen
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:54:49 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144821502
quote:

Mijn vriend heeft laatst een uitje gehad met collega's, een of ander grietje flirten met hem en maakte de opmerking er op dat ze samen wel de laatste pak sigaretten konden delen voor de rest van de dag.
Hij zei nee dank je en liep weg, een van zijn collega's verklaarde hem voor gek, ik was er toch niet bij en wat niet weet wat niet deert.
Maar dat haalt hem echt niet over om toch iets te doen wat hij niet wil, dus als je vriend sterk in zijn schoenen staat zou dat niks uit moeten maken.
Doet hij toch iets wat niet hoort onder gepush van zijn vriend dan is het een watje of wil hij het stiekem zelf ook wel maar gebruikt hem als excuus.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:56:56 #98
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144821569
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Mannen alleen mogen toch ook niet het doolhof en dat soort dingen in of wel?
pi_144821575
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft laatst een uitje gehad met collega's, een of ander grietje flirten met hem en maakte de opmerking er op dat ze samen wel de laatste pak sigaretten konden delen voor de rest van de dag.
Hij zei nee dank je en liep weg, een van zijn collega's verklaarde hem voor gek, ik was er toch niet bij en wat niet weet wat niet deert.
Maar dat haalt hem echt niet over om toch iets te doen wat hij niet wil, dus als je vriend sterk in zijn schoenen staat zou dat niks uit moeten maken.
Doet hij toch iets wat niet hoort onder gepush van zijn vriend dan is het een watje of wil hij het stiekem zelf ook wel maar gebruikt hem als excuus.
Is dit ''slang'' voor neuken ofzo?
pi_144821716
quote:

[..]

Hij zei nee dank je en liep weg, ...
Zou ik ook doen. Een sigaretje na de seks, prima, maar een half pakje?
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:03:38 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144821781
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is dit ''slang'' voor neuken ofzo?
Geen idee, was een Duitse, volgens mij wilde ze aangeven dat ze de dag met hem door wilde brengen. :P
Hij wilde sigaretten haalde maar zij had het laatste pakje.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:04:07 #102
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144821793
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat is iets te veel van het goede. :P
pi_144821812
quote:

[..]

Het vetgedrukte ben ik dus bang voor. Dat zijn vriend dat zegt en hem ontzettend opjut. En hij door de combinatie erg opgewonden en een opjuttende vriend zich laat verleiden tot iets waar hij achteraf spijt van krijgt.

Fijn dat jouw vriend zich niet over liet halen en dit verteld heeft aan jou. Hij had het ook voor zich kunnen houden, evenals wat er gebeurd zou kunnen zijn als hij er wel op in was gegaan.
pi_144821850
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:04 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Het vetgedrukte ben ik dus bang voor. Dat zijn vriend dat zegt en hem ontzettend opjut. En hij door de combinatie erg opgewonden en een opjuttende vriend zich laat verleiden tot iets waar hij achteraf spijt van krijgt.

Fijn dat jouw vriend zich niet over liet halen en dit verteld heeft aan jou. Hij had het ook voor zich kunnen houden, evenals wat er gebeurd zou kunnen zijn als hij er wel op in was gegaan.
Ja, en de Troetelbeertjes zouden ook zomaar ineens kunnen bestaan...

Doe je dat vaak, dat ''denken'' ?
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:05:39 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144821853
quote:
Als dat gebeurd dan merk je het vanzelf wel he. Je vriend is daar nog altijd zelf bij en kiest er dan bewust voor.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:07:05 #106
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144821896
quote:

[..]

Als je hem echt vertrouwd zou hij zich niet laten opjutten.
Ze zouden bij wijze van Brad Pitt naakt op mij vast kunnen binden en ik zou er niks mee doen, en kom niet aan dat mannen sneller vreemdgaan dan vrouwen, het is ongeveer 50/50.
pi_144821963
Het lijkt me zo raar dat door zoiets stoms onze toekomst inene foetsie zou zijn. Dat ik op maandag inene weer vrijgezel zou zijn. Want denk maar niet dat ik het accepteer als hij over de grens gaat.

(Ik weet dat dit weer het doemdenken is.)
pi_144821983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:09 schreef Dondergat het volgende:
Het lijkt me zo raar dat door zoiets stoms onze toekomst inene foetsie zou zijn. Dat ik op maandag inene weer vrijgezel zou zijn. Want denk maar niet dat ik het accepteer als hij over de grens gaat.

''Een mens lijdt het meest, door het leed dat hij vreest''

Ga hier maar eens over nadenken ipv over elk doemscenario dat je kunt bedenken.
pi_144821989
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef DonJames het volgende:

[..]

Misschien wilde ze alleen maar een paar peuken bietsen.
pi_144822015
Enne: de troetelbeertjes bestaan toch ook? :o
pi_144822039
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:10 schreef Dondergat het volgende:
Enne: de troetelbeertjes bestaan toch ook? :o
Zeker, laat je vriend er maar niet achter komen, voordat je het weet ligt ie met een van hun te ''troetelen''
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:11:56 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144822056
Als ik een vlekje op m'n tand zie denk ik ook gelijk dat hij uit m'n mond zal vallen en deze niet kan worden opgevuld door de tandarts en ik altijd met een gat in m'n mond rond moet lopen -O-
pi_144822075
quote:

Gut. Hoe oud zijn jullie?
Je schrijft alsof je Greet van 48 bent die Gerard écht niets laat doen hoor! DENK MAAR NIET DAT JE DAT ACCEPTEERT!

:X :@
Ja doei.
pi_144822088
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

''Een mens lijdt het meest, door het leed dat hij vreest''

Ga hier maar eens over nadenken ipv over elk doemscenario dat je kunt bedenken.
Dat gezegde ken ik inderdaad. Is zo waar. Ik lijd nu al door al die doemscenario's. I wish i could stop it.
pi_144822100
quote:

Dat zeg ik, het is JOUW probleem, JIJ bent de oorzaak. Begrijp je dat de oplossing dus ook bij jou gezocht moet worden?
pi_144822105
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
Als ik een vlekje op m'n tand zie denk ik ook gelijk dat hij uit m'n mond zal vallen en deze niet kan worden opgevuld door de tandarts en ik altijd met een gat in m'n mond rond moet lopen -O-
Dat is nog altijd beter dan je toekomstige vriend in de toekomst moeten vertellen dat je ex vreemd is gegaan met een fictief karakter uit een kindertekenfilm.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:12 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Dat gezegde ken ik inderdaad. Is zo waar. Ik lijd nu al door al die doemscenario's. I wish i could stop it.
Er is maar 1 iemand die het kan stoppen, jijzelf.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:15:59 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144822194
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat is nog altijd beter dan je toekomstige vriend in de toekomst moeten vertellen dat je ex vreemd is gegaan met een fictief karakter uit een kindertekenfilm.
Maar maar, dan zijn al die andere vrouwen met een heel gebit zoveel leuker en is de kans op vreemdgaan nog groter! Zeker als ie met vrienden gaat, dan kan ALLES gebeuren!
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:16:31 #118
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144822208
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:10 schreef Beauke het volgende:

[..]

Misschien wilde ze alleen maar een paar peuken bietsen.
Zij had het laatste pakje. :P
Nou moet ik toegeven dat mijn vriend enorm slecht is in flirten, is gewoon grappig om te zien.
Dus kan goed zijn dat hij het in eerste instantie niet eens door had, maar zijn collega wel.
Ik snap dan dat soort mannen niet,die een andere man in een relatie aanspoort tot vreemdgaan, ik ken hem verders niet maar ik heb dan altijd het idee dat ze zelf in een slechte relatie zitten en de spanning van vreemdgaan via iemands anders willen ervaren.
pi_144822277
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zij had het laatste pakje. :P
Nou moet ik toegeven dat mijn vriend enorm slecht is in flirten, is gewoon grappig om te zien.
Dus kan goed zijn dat hij het in eerste instantie niet eens door had, maar zijn collega wel.
Ik snap dan dat soort mannen niet,die een andere man in een relatie aanspoort tot vreemdgaan, ik ken hem verders niet maar ik heb dan altijd het idee dat ze zelf in een slechte relatie zitten en de spanning van vreemdgaan via iemands anders willen ervaren.
Dus als iemand aanbied om een pakje peuken te delen gaat er geneukt worden?

Waar werkt die vriend van je precies?

quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar maar, dan zijn al die andere vrouwen met een heel gebit zoveel leuker en is de kans op vreemdgaan nog groter! Zeker als ie met vrienden gaat, dan kan ALLES gebeuren!
Dat weet je niet, misschien is het gat in jouw tand zo groot dat je bepaalde fetisjisten aantrekt, wie gaat er dan vreemd he? Nou?
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:19:44 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144822308
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat weet je niet, misschien is het gat in jouw tand zo groot dat je bepaalde fetisjisten aantrekt, wie gaat er dan vreemd he? Nou?
Is geen gat in mijn tand :{w
Lezen meneer!

Dat is toch wel onderdeel 1 van vreemdgaan, de situatie goed begrijpen zoals ie is, en dus lezen :6
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:19:52 #121
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144822314
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:12 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Dat kan je ook, ten eerste accepteren dat je ook gelukkig kan zijn zonder hem.
Je hebt hem niet nodig om gelukkig te zijn, maar je vind het prettig als hij er is.
Dus besluit hij vreemd te gaan dan weet je wat er gaat gebeuren, dan is de relatie over en dat doet even pijn maar daarna zal je echt wel weer gelukkig worden.

Zodra je dat kan accepteren zal de angst ook minder worden en ook het doemdenken.
pi_144822321
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is geen gat in mijn tand :{w
Lezen meneer!

Dat is toch wel onderdeel 1 van vreemdgaan, de situatie goed begrijpen zoals ie is, en dus lezen :6
Komt ze weer aan met die details hoor hey, het is goed met je mejuffrouw Komkommer.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:20:43 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144822335
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:

Komt ze weer aan met die details hoor hey, het is goed met je mejuffrouw Komkommer.
Als je het doet, moet je consequent blijven he ;)
pi_144822357
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je het doet, moet je consequent blijven he ;)
Dat blijkt, eckte eckte fokker dat je er bent!
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:21:45 #125
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144822370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dus als iemand aanbied om een pakje peuken te delen gaat er geneukt worden?

Waar werkt die vriend van je precies?

[..]
In combinatie met het aanraken en een knipoog geloof ik niet dat ze echt alleen haar peuken wilde delen met een vreemde vent. :P
Maar was niet op zijn werk, was in een Duits pretpark.
pi_144822477
quote:

[..]

Dat zou best kunnen, maar dat zou dus betekenen dat je vriend nogal een loser is die niet tegen sociale druk kan én dat hij niet te vertrouwen is.

Het feit dat je hier bang voor bent, geeft in ieder geval aan dat je hem niet (helemaal) vertrouwt, of dat nou terecht is of niet.
Tails tell tales
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:25:32 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144822510
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:

Dat blijkt, eckte eckte fokker dat je er bent!
*)
pi_144822678
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

In combinatie met het aanraken en een knipoog geloof ik niet dat ze echt alleen haar peuken wilde delen met een vreemde vent. :P
Maar was niet op zijn werk, was in een Duits pretpark.

Ooohhhhwww, het was in een Duits pretpark, tsja, dan snap ik het wel, dat zijn Sodom & Gomorra samen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:31:03 #129
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144822689
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ooohhhhwww, het was in een Duits pretpark, tsja, dan snap ik het wel, dat zijn Sodom & Gomorra samen.
Hahaha, geen idee, geen ervaring mee. :P
pi_144823060
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mannen alleen mogen toch ook niet het doolhof en dat soort dingen in of wel?
Nee daarom. Mannen alleen of met z'n tweeën doen daar echt niks. Ja, geilen op strippers. En de neukkamer van het swingerscafé bekijken.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:43:18 #131
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144823064
quote:

Wees gerust.. als je er niet over lult komt die maandag vanzelf... is het niet volgende week, dan wel over een paar jaar..
pi_144823087
Heerlijk man zo'n privéshow van Wendy Somer of Bobbi Eden met slagroom, misschien zit er wel een trio in als zijn vriend een beetje zijn best doet.
pi_144823389
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:20 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Tja het kan natuurlijk altijd je smaak zijn... :X

[ afbeelding ]
gadverdamme :r
pi_144823408
Laat hem lekker gaan. Als hij vreemd wil gaan gebeurd dat toch wel ergens. Als die vriend hem meetrekt daarin kan dat ook ergens anders gebeuren...je kan er liever nu dan later achter komen zou ik zeggen. Als hij geen nee kan zeggen tegen t gepush van zijn vriend daar is t een slappe zak (ok verkeerde wwoordkeuze:p) en moet je hem niet willen
pi_144823452
Overigens wil ik ook nog steeds een keer naar die beurs maar ik hoor dat er niet heel veel aan is.
pi_144823488
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef madeliefff het volgende:
Overigens wil ik ook nog steeds een keer naar die beurs maar ik hoor dat er niet heel veel aan is.
Het is vooral een verzameling van verlepte 40+ers die ''swingen'' als 2e jeugd zien.
pi_144823490
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:54 schreef madeliefff het volgende:
Laat hem lekker gaan. Als hij vreemd wil gaan gebeurd dat toch wel ergens. Als die vriend hem meetrekt daarin kan dat ook ergens anders gebeuren...je kan er liever nu dan later achter komen zou ik zeggen. Als hij geen nee kan zeggen tegen t gepush van zijn vriend daar is t een slappe zak (ok verkeerde wwoordkeuze:p) en moet je hem niet willen
Ja, dit dus...
Tails tell tales
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:57:36 #138
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_144823508
Wat een overspannen gemuts :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_144823622
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee daarom. Mannen alleen of met z'n tweeën doen daar echt niks. Ja, geilen op strippers. En de neukkamer van het swingerscafé bekijken.
Kijk dat laatste zou ik al niet zo leuk vinden, als ze dat zouden doen. Naar strippers kijken boeit me niet.
pi_144823648
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het is vooral een verzameling van verlepte 40+ers die ''swingen'' als 2e jeugd zien.
haha oke
pi_144823857
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:01 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Kijk dat laatste zou ik al niet zo leuk vinden, als ze dat zouden doen. Naar strippers kijken boeit me niet.
Naar strippers kijken boeit niet, maar naar neukende ouwe mensen kijken vind je niet kunnen?
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:10:12 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144823901
quote:

[..]

Ach, het is zo niet indrukwekkend om dat te zien. Maar hij kijkt toch ook porno? Of je nu door glas naar een stel neukende mensen kijkt of via een scherm maakt dan ook geen verschil.
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:14:12 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144824029
Ik heb echt het idee dat je veel te veel van die beurs verwacht, het is een aantal shows, voornamelijk verkoop van artikelen, niet eens allemaal seksgerelateerd.
Vaak lopen er een of twee bekende pornomodellen waarmee je op de foto kan.

Verders het doolhof waar je als man alleen niet in mag en dan een soort van groot aquarium met hokjes er omheen waar mensen kunnen kijken naar andere mensen die seks hebben.
Er is wel een swingercafe maar daar mag je geloof ik als man alleen ook niet in, ben daar nooit geweest maar als je ziet wat daar in loopt wil je daar ook niet in.
pi_144824085
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:14 schreef snakelady het volgende:
Er is wel een swingercafe maar daar mag je geloof ik als man alleen ook niet in, ben daar nooit geweest maar als je ziet wat daar in loopt wil je daar ook niet in.
Dat lijkt mij ook niet nee.
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:17:58 #145
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_144824162
Je hebt ook geen idee wat er allemaal op zo'n beurs gebeurd he?

't is daar echt geen grote orgie waar iedereen de hele tijd aan het neuken is en waar de piemels uit de broeken hangen.
pi_144824282
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:10 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ach, het is zo niet indrukwekkend om dat te zien. Maar hij kijkt toch ook porno? Of je nu door glas naar een stel neukende mensen kijkt of via een scherm maakt dan ook geen verschil.
Hij kijkt geen porno. En Fok kennende zeg ik alvast dat ik discussies hierover niet aanga.
pi_144824321
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Hij kijkt geen porno. En Fok kennende zeg ik alvast dat ik discussies hierover niet aanga.
_O-
pi_144824347
quote:

[..]

Hij kijkt het niet waar jij bij bent. Discussie ook niet mogelijk, jij hebt immers geen pener dus daar weet je toch niks van.
pi_144824359
quote:

[..]

Er maar even van uitgaande dat dit ook echt waar is: zou je het erg vinden dan, als hij wél naar porno zou kijken?
Tails tell tales
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:24:34 #150
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144824405
quote:

[..]

:X

Ok, maar zou je het erg vinden als hij porno zou kijken?
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:25:10 #151
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144824430
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:22 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hij kijkt het niet waar jij bij bent. Discussie ook niet mogelijk, jij hebt immers geen pener dus daar weet je toch niks van.
De meeste vrouwen kijken ook porno hoor, alleen zijn die er vaak minder open over.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2014 @ 15:25:25 #152
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_144824439
quote:
Ik ben absoluut niet zo'n jaloers kreng
pi_144824514
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:23 schreef Forbry het volgende:

[..]

Er maar even van uitgaande dat dit ook echt waar is: zou je het erg vinden dan, als hij wél naar porno zou kijken?
Nee, hij doet maar. Maar hij zit liever naast mij op de bank te surfen op de tablet.
pi_144824596
Daarom weet ik het ook zeker dat hij geen porno kijkt. En daarom ga ik de discussie ook niet aan met hen die menen zeker te weten dat hij wel porno kijkt.
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2014 @ 15:29:20 #155
pi_144824601
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:27 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Nee, hij doet maar. Maar hij zit liever naast mij op de bank te surfen op de tablet.
:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:29:21 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144824602
quote:

[..]

Ik zit ook liever naast (of op) mijn vriend maar als hij er niet is en de nood is hoog dan voldoet porno prima.
Het een sluit en ander niet uit natuurlijk. ;)

En samen kijken op de tablet kan ook nog. :P
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2014 @ 15:29:37 #157
pi_144824609
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:29 schreef Dondergat het volgende:
Daarom weet ik het ook zeker dat hij geen porno kijkt. En daarom ga ik de discussie ook niet aan met hen die menen zeker te weten dat hij wel porno kijkt.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') vv HOU OP
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:31:36 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144824677
quote:
Er zullen vast mannen zijn die geen porno kijken, ik weet alleen dat de meerderheid die dat beweerd liegt omdat ze liever porno voor zichzelf houden of omdat ze weten dat hun partner zich er niet prettig bij voelt.
Ik zeg niet dat je vriend hier onder valt maar hou in gedachte dat als hij porno zou kijken dat niet betekend dat hij niet genoeg aan jou heeft, dat staat compleet los van elkaar.
pi_144824685
quote:

[..]

quote:
Ehhh... ik denk niet echt dat je hieruit kunt opmaken dat hij geen porno kijkt. :')

Maar als je het toch niet erg zou vinden, dit dus:

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:10 schreef snakelady het volgende:

[..]

Tails tell tales
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:33:44 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144824732
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

[..]

Ehhh... ik denk niet echt dat je hieruit kunt opmaken dat hij geen porno kijkt. :')

Maar als je het toch niet erg zou vinden, dit dus:

[..]

Met het enige verschil dat fappen op de kamasutrabeurs een stuk lastiger is. :P
pi_144824766
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:57 schreef MPC60 het volgende:
Wat een overspannen gemuts :')
Dit. Wat wordt dit overgeanalyseerd zeg.

Het is toch heel simpel. Die vriend wil gewoon:

a) niet als derde wiel mee
b) als mannen onderling ff eruit

Want zo werkt het nu eenmaal als je een groepje mannen hebt waar een vrouw (en dan vooral als het de vriendin van een van hen is) bij is: mannen gaan zich anders gedragen.

Mannen hebben gewoon af en toe een avondje nodig waar ze samen kunnen lachen, foute grappen kunnen maken, scheten kunnen laten, boeren of heel hard KUT roepen. En ook al is een vrouw heel tof, gaan ze zelfs mee in deze humor, toch is het nooit helemaal hetzelfde.

Hetzelfde waarom veel vriendengroepen een jaarlijks weekendje weg met alleen de mannen in stand houden en dezelfde reden waarom je idealiter beter niet op (bepaalde) vakantie(s, zoals uitgaansvakanties) kunt gaan met een vriendengroep die gemixt is (zeker niet als het niet alleen uit stelletjes bestaat).

hiermee wil ik niet zeggen dat het niet mogelijk is om gemixt op vakantie te gaan, stelletjes met elkaar, en zeker als er kinderen bij zijn gaat veelal goed, maar generally speaking, is bovenstaand uit ervaring wel redelijk kloppend)

Scenario's als vreemdgaan oid zouden bij dit topic niet eens in me opkomen, volgens mij is dit duidelijk een dude die even met z'n gabber ongegeneerd scheten wil laten, foute grappen wil maken en KUT roepen, zo niet over auto's, lekkere wijven en weet ik het niet wat ouwehoeren.

Lekker laten gaan. Desnoods vraag je een vriendin waarmee je naar die beurs gaat (idealiter niet op dezelfde dag, tenzij je je kunt dwingen om je niet aan te sluiten bij je vriend of ze daar in de gaten te houden).

Gewoon accepteren dat ze samen lol willen trappen. En dat mannen dat af en toe nodig hebben, afhankelijk van hoe ze onder de plak zitten bij hun vriendin natuurlijk ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_144824846
Discussie afgekapt. Terug naar het oorspronkelijke onderwerp.
pi_144824880
quote:

[..]

Hij kijkt geen porno.
*Proest* _O- Geloof je het zelf :')
-XOXO-
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:42:45 #164
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144824975
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:37 schreef Dondergat het volgende:
Het ''probleem'' is dat je beweerd niet jaloers of onzeker te zijn maar je bent het wel en je zoekt naar excuses, zoals '' de vriend die hem pushed'' en '' Hij zit liever naast mij dan dat hij porno kijkt'' en dan vol blijven houden dan je hem wel vertrouwd en dat je niet zo onzeker bent.

Maar je bent wel onzeker, heel erg zelfs, je vertrouwd hem helemaal niet (mannen lopen volgens jou immers hun pik achterna) en je haalt doemscenario's in je hoofd die helemaal niet ter sprake zijn.
Dus in plaats van je zorgen te maken over je vriend die alleen naar die beurs gaat zou je iets aan je onzekerheid moeten gaan doen.

Dit wordt anders een self fulfilling prophecy, want reken maar dat je vriend weet dat jij verwacht dat hij ooit vreemd zal gaan, hij is niet achterlijk.

Maar nogmaals, wat is er zo erg aan als hij naar neukende mensen zou kijken?
pi_144824986
quote:

[..]

:D.
pi_144825033
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:34 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dit. Wat wordt dit overgeanalyseerd zeg.

Het is toch heel simpel. Die vriend wil gewoon:

a) niet als derde wiel mee
b) als mannen onderling ff eruit

Want zo werkt het nu eenmaal als je een groepje mannen hebt waar een vrouw (en dan vooral als het de vriendin van een van hen is) bij is: mannen gaan zich anders gedragen.

Mannen hebben gewoon af en toe een avondje nodig waar ze samen kunnen lachen, foute grappen kunnen maken, scheten kunnen laten, boeren of heel hard KUT roepen. En ook al is een vrouw heel tof, gaan ze zelfs mee in deze humor, toch is het nooit helemaal hetzelfde.

Hetzelfde waarom veel vriendengroepen een jaarlijks weekendje weg met alleen de mannen in stand houden en dezelfde reden waarom je idealiter beter niet op (bepaalde) vakantie(s, zoals uitgaansvakanties) kunt gaan met een vriendengroep die gemixt is (zeker niet als het niet alleen uit stelletjes bestaat).

hiermee wil ik niet zeggen dat het niet mogelijk is om gemixt op vakantie te gaan, stelletjes met elkaar, en zeker als er kinderen bij zijn gaat veelal goed, maar generally speaking, is bovenstaand uit ervaring wel redelijk kloppend)

Scenario's als vreemdgaan oid zouden bij dit topic niet eens in me opkomen, volgens mij is dit duidelijk een dude die even met z'n gabber ongegeneerd scheten wil laten, foute grappen wil maken en KUT roepen, zo niet over auto's, lekkere wijven en weet ik het niet wat ouwehoeren.

Lekker laten gaan. Desnoods vraag je een vriendin waarmee je naar die beurs gaat (idealiter niet op dezelfde dag, tenzij je je kunt dwingen om je niet aan te sluiten bij je vriend of ze daar in de gaten te houden).

Gewoon accepteren dat ze samen lol willen trappen. En dat mannen dat af en toe nodig hebben, afhankelijk van hoe ze onder de plak zitten bij hun vriendin natuurlijk ;)
Mijn vriend is van het soort dat bij mij gewoon fart, boert en vloekt. Zeg ik nooit iets van. Dus dat is de reden niet.
En als ik erbij ben kunnen en mogen ze van mij doen wat ze willen, ik zal niks tegenhouden en niet moeilijk doen. Dus dat is ook geen reden.

Daarnaast zijn ze laatst al met z'n twee een avondje wezen rijden. Dus dat is ook geen reden.
pi_144825059
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:37 schreef Dondergat het volgende:
Wat wil je nou horen eigenlijk? Het is toch wel duidelijk dat het probleem tussen jouw oren zit, en niet tussen zijn benen?
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:47:41 #168
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144825109
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:44 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Mijn vriend is van het soort dat bij mij gewoon fart, boert en vloekt. Zeg ik nooit iets van. Dus dat is de reden niet.
En als ik erbij ben kunnen en mogen ze van mij doen wat ze willen, ik zal niks tegenhouden en niet moeilijk doen. Dus dat is ook geen reden.

Daarnaast zijn ze laatst al met z'n twee een avondje wezen rijden. Dus dat is ook geen reden.
Jij bent vast een hele leuke vriendin waar hij echt zichzelf bij kan zijn maar je zal nooit hetzelfde zijn als zijn beste vriend, en dat moet je ook niet willen.
Ik ben ook heel erg mezelf bij mijn vriend maar bij mijn vriendinnen ben ik toch ook net wat anders en ook als we gaan stappen, niet dat ik vreemd ga of iets anders verkeerds doe, maar ik gedraag me wel iets anders.

Zo ook je vriend, hij zal tegen jou niet zeggen '' Ah kijk daar, dat wijf heeft een lekker stel tieten!'' of uitgebreid de fappening gaan bespreken.
Daarnaast wil die vriend ook gewoon even een mannendagje met jouw vriend zonder het 3de wiel te zijn.
pi_144825118
quote:

[..]

ja JOUW vriend wel, lijkt me logisch, als je een relatie samen wil hebben.

Het gaat om die vriend. Heb je ook weleens stilgestaan dat vrienden ook met elkaar dingen willen doen zonder dat een vriendin meehoeft. Dat is nu toevallig een Kamasutrabeurs, maar had net zo goed een normale bioscoopuitje geweest kunnen zijn.

Die vriend heeft gewoon ff behoefte aan met zijn gabber. Want zo werkt het nu eenmaal, zij zijn vrienden. Je bent aanhang. En natuurlijk kun je dan uiteindelijk nog wel vrienden worden, maar je blijft aanhang. In onze vriendengroep ben ik ook vrienden geworden met de vriendinnen van m'n maatjes, maar het is een heel ander soort vriendschap. Het blijft in de essentie toch echt aanhang. En af en toe wil ik alleen met m'n maatjes iets doen.

edit: snakelady snapt het.

Bedenk zelf eens hoe je het zou vinden als je met een of meerdere van je beste vriendinnen een girls night out doet. En bedenk nu nog eens hoe diezelfde girls night out zou zijn, als er één vriend van (een van) die vriendin(nen) mee zou nemen.

Het is gewoonweg niet hetzelfde.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_144825209
quote:

[..]

Naar strippers kijken niet, naar neukende mensen wel. What's the fucking difference?
pi_144825233
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Naar strippers kijken niet, naar neukende mensen wel. What's the fucking difference?
Neuken
pi_144825239
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:14 schreef snakelady het volgende:
Dat valt reuze mee. En je bent ook daarbinnen niks verplicht.
pi_144825290
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Jaimy_Luca op 23-09-2014 15:55:32 ]
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:56:18 #174
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144825349
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee. En je bent ook daarbinnen niks verplicht.
Misschien waren wij er op een slechte dag dan, zelfs het kijken viel tegen.
Middelbare vrouwen met kort pittig kapsel en van die vieze mannen er bij die hun sokken nog aan houden na dat ze hun tighty whitey hebben uitgetrokken.

Beetje Walter White type zeg maar. :P

Als je dat niet erg vind prima natuurlijk en fijn voor die mensen dat ze het naar hun zin hebben maar ik wordt er niet opgewonden van. ;)
pi_144825513
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:48 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

ja JOUW vriend wel, lijkt me logisch, als je een relatie samen wil hebben.

Het gaat om die vriend. Heb je ook weleens stilgestaan dat vrienden ook met elkaar dingen willen doen zonder dat een vriendin meehoeft. Dat is nu toevallig een Kamasutrabeurs, maar had net zo goed een normale bioscoopuitje geweest kunnen zijn.

Die vriend heeft gewoon ff behoefte aan met zijn gabber. Want zo werkt het nu eenmaal, zij zijn vrienden. Je bent aanhang. En natuurlijk kun je dan uiteindelijk nog wel vrienden worden, maar je blijft aanhang. In onze vriendengroep ben ik ook vrienden geworden met de vriendinnen van m'n maatjes, maar het is een heel ander soort vriendschap. Het blijft in de essentie toch echt aanhang. En af en toe wil ik alleen met m'n maatjes iets doen.

edit: snakelady snapt het.

Bedenk zelf eens hoe je het zou vinden als je met een of meerdere van je beste vriendinnen een girls night out doet. En bedenk nu nog eens hoe diezelfde girls night out zou zijn, als er één vriend van (een van) die vriendin(nen) mee zou nemen.

Het is gewoonweg niet hetzelfde.
Dit is gewoon waar! Het klinkt ook alsof TS en de vriend van vriend niet echt met elkaar kunnen opschieten, dus ik geef die vriend groot gelijk dat hij haar er niet bij wil hebben. Zelf ook meegemaakt met een goede vriend van me (het beperkt zich dus niet alleen tot vrouwengroepen en mannengroepen). Zijn vriendin ging gewoon overal mee naartoe (onuitgenodigd) en aangezien ze zo onzeker was als de pest gaf ze mij de hele tijd vuile blikken en als hij harder lachte om een grap van mij dan om die van haar kreeg hij een schop onder de tafel. :')

Die vriend krijgt overigens nog steeds te horen dat hij geen ruggengraat heeft, man wat zat die onder de plak (ze zijn uit elkaar nu).
pi_144825517
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Fucking. :P
pi_144825580
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:02 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Dit is gewoon waar! Het klinkt ook alsof TS en de vriend van vriend niet echt met elkaar kunnen opschieten, dus ik geef die vriend groot gelijk dat hij haar er niet bij wil hebben. Zelf ook meegemaakt met een goede vriend van me (het beperkt zich dus niet alleen tot vrouwengroepen en mannengroepen). Zijn vriendin ging gewoon overal mee naartoe (onuitgenodigd) en aangezien ze zo onzeker was als de pest gaf ze mij de hele tijd vuile blikken en als hij harder lachte om een grap van mij dan om die van haar kreeg hij een schop onder de tafel. :')

Die vriend krijgt overigens nog steeds te horen dat hij geen ruggengraat heeft, man wat zat die onder de plak (ze zijn uit elkaar nu).
We zullen nooit vrienden zijn, maar we kunnen redelijk met elkaar opschieten. We zijn zelfs een keer met z'n drieën op vakantie geweest.
pi_144825753
En dat snap ik ook Polenbatser, maar waarom moet het een kamasutrabeurs zijn waar ze heen willen? Daar ga je met je vriendin heen, lijkt mij.
pi_144825773
met zn drieen op vakantie? :') damnnnn dat zal wel ruk geweest zijn
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:11:14 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144825776
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:10 schreef Dondergat het volgende:
En dat snap ik ook Polenbatser, maar waarom moet het een kamasutrabeurs zijn waar ze heen willen? Daar ga je met je vriendin heen, lijkt mij.
Ik ben er met een vriendin heen gegaan.
Blijkbaar wil hij met z'n maat eens rondkijken, beetje geilen op de stripacts en dan weer naar huis. NIet zo moeilijk doen zeg.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:11:27 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144825782
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
met zn drieen op vakantie? :') damnnnn dat zal wel ruk geweest zijn
Zeker voor die vriend... :X
pi_144825829
Bleh, heb ooit een ex gehad die ook zoals TO was. Altijd krampachtig reageren, overal bij MOETEN zijn (ook al wil je gewoon even chillen met een goede maat die je al tijden niet meer hebt gezien) en dan vooral dooddoeners als "Ik vertrouw jou wel, maar andere mensen niet" gebruiken. :r

Op een gegeven moment was ik er wel klaar mee. Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:14:16 #183
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144825874
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:02 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Fucking. :P
Maar porno vind je niet erg, dat is toch ook ''Fucken''
pi_144825877
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Misschien waren wij er op een slechte dag dan, zelfs het kijken viel tegen.
Middelbare vrouwen met kort pittig kapsel en van die vieze mannen er bij die hun sokken nog aan houden na dat ze hun tighty whitey hebben uitgetrokken.

Beetje Walter White type zeg maar. :P

[ afbeelding ]

Als je dat niet erg vind prima natuurlijk en fijn voor die mensen dat ze het naar hun zin hebben maar ik wordt er niet opgewonden van. ;)
Oh, die heb ik ook wel gezien, maar ook fijne mensen hoor :Y
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:15:01 #185
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144825895
quote:
Die vriend wil dat waarschijnlijk eens zien, heeft geen vriendin dus wil met zijn maatje gaan kijken.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:16:32 #186
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144825950
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh, die heb ik ook wel gezien, maar ook fijne mensen hoor :Y
Wij waren toen geloof ik op een zondag middag, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. :P
pi_144825988
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wij waren toen geloof ik op een zondag middag, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. :P
Kan, ik ben alleen op zaterdagavond geweest. En genoeg fapwaardig ( ;) ) materiaal gezien.
pi_144826012
Waarom zou het voor die vriend rot zijn geweest die vakantie? Denk je dat wij totaal geen rekening met hem hebben gehouden?

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:12 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Bleh, heb ooit een ex gehad die ook zoals TO was. Altijd krampachtig reageren, overal bij MOETEN zijn (ook al wil je gewoon even chillen met een goede maat die je al tijden niet meer hebt gezien) en dan vooral dooddoeners als "Ik vertrouw jou wel, maar andere mensen niet" gebruiken. :r

Op een gegeven moment was ik er wel klaar mee. Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten.
Waarom neem je aan dat ik zo ben? Ik reageer niet krampachtig. Ik MOET NIET overal bij zijn. En ik gebruik niet de dooddoener: "Ik vertrouw jou wel, maar de ander niet." Alledrie kloppen ze niet.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:18:17 #189
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144826021
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Kan, ik ben alleen op zaterdagavond geweest. En genoeg fapwaardig ( ;) ) materiaal gezien.
Zeg dat nu niet, daar wordt TS onzeker van. :P
pi_144826026
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:17 schreef Dondergat het volgende:
En ik gebruik niet de dooddoener: "Ik vertrouw jou wel, maar de ander niet."

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 16:18:30 ]
pi_144826029
quote:
Lijkt jou, ja. Hij denkt daar kennelijk anders over. Doe nou niet alsof "het zo hoort" dat je daar met je vriendin naartoe moet. En nogmaals: wat wil je nou eigenlijk verder met dit topic?
pi_144826044
quote:
Maakt het uit? Die vriend geeft aan jou er liever niet bij te hebben (en misschien geldt dat eigenlijk ook voor jouw vriend?). Ik vind eigenlijk dat je daar dan ook gewoon de ruimte voor moet geven. De enige reden waarom jij dit niet o.k. vindt ligt namelijk bij jou. Jij vertrouwt jouw vriend blijkbaar niet (en die vriend van jouw vriend ook niet in het "aansporen" van één en ander). Dáár moet je iets aan doen.
Tails tell tales
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:18:58 #193
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144826052
quote:
Waarom zou het voor die vriend rot zijn geweest die vakantie? Denk je dat wij totaal geen rekening met hem hebben gehouden?

[..]

Waarom neem je aan dat ik zo ben? Ik reageer niet krampachtig. Ik MOET NIET overal bij zijn. En ik gebruik niet de dooddoener: "Ik vertrouw jou wel, maar de ander niet." Alledrie kloppen ze niet.
Zou fijn zijn als je ook op andere zou reageren die uitgebreid een reactie typen. :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:20:07 #194
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_144826087
quote:
En er zit dus een quotum aan het aantal keer dat hij iets zonder jou mag doen? Maximaal één keer per twee maanden? (want wat is "laatst"?) Kom op zeg, doe niet zo krampachtig.

Mijn vriendin heeft ook periodes gehad dat ze zo krampachtig overal bij wilde zijn en ik kan je vertellen: vrienden kunnen het écht niet waarderen. En dan kon ze ook nog kwaad worden op momenten dat ik op zo'n avonden niet op haar aanhankelijkheid of kleffe gedrag in wilde gaan omdat ik gewoon eens wilde ouwehoeren met vrienden. Het is toch echt anders als je vriendin daar altijd bij wil zijn... Gelukkig zit ze momenteel een stuk beter in haar vel en accepteert ze zo'n dingen wel, anders had ik dat echt niet lang volgehouden.
pi_144826117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zou fijn zijn als je ook op andere zou reageren die uitgebreid een reactie typen. :')
Wat ik al zei: ik zit mobiel en dat is niet zo handig met reageren.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:22:18 #196
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144826153
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Wat ik al zei: ik zit mobiel en dat is niet zo handig met reageren.
ok....
pi_144826176
quote:
Iemand kan best met een ander naar die beurs dan z'n vriendin. Ik denk dat het in jullie geval zijn dag zelfs een stuk leuker wordt.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:27:50 #198
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144826341
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit. Wat een pretentieuze treurnis is dat.
Eigenlijk is het zo gek nog niet. Veel van die mensen zijn zo lelijk of verslompert dat ze het wel opwindend moeten maken.
pi_144826343
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

ok....
En ik zie zo ook geen reactie waar ik (al dan niet niet gequote) niet op gereageerd heb.
pi_144826362
quote:

[..]

Onzin. Die maat van je vriend wil gewoon een keer alleen met hem wat gaan doen, ook al ben je zo open minded als je hier zegt dat je bent is het anders als jij er bij bent. Het gaat er niet om dat je hem alles laat doen als je er bij bent en alles cool vindt, maar dat je er gewoon niet bij bent. Guys onder elkaar, is altijd anders als er een vriendin van iemand bij hangt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_144826401
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:27 schreef Dondergat het volgende:

[..]

En ik zie zo ook geen reactie waar ik (al dan niet niet gequote) niet op gereageerd heb.
Nou, voor de derde keer dan maar:

Wat wil je nou eigenlijk verder met dit topic?
pi_144826573
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Onzin. Die maat van je vriend wil gewoon een keer alleen met hem wat gaan doen, ook al ben je zo open minded als je hier zegt dat je bent is het anders als jij er bij bent. Het gaat er niet om dat je hem alles laat doen als je er bij bent en alles cool vindt, maar dat je er gewoon niet bij bent. Guys onder elkaar, is altijd anders als er een vriendin van iemand bij hangt.
Ik zei dat ik dat best begrijp, maar waarom het dan gelijk een kamasutrabeurs, waar alles om sex draait, moet zijn. Er zijn zoveel andere dingen wat ze met z'n tweeën kunnen doen, wat niets met sex te maken heeft. En eigenlijk hadden mijn vriend en ik een weekendje samen gepland, vanwege vorige drukke weekenden.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:36:47 #203
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144826630
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:27 schreef Dondergat het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het ''probleem'' is dat je beweerd niet jaloers of onzeker te zijn maar je bent het wel en je zoekt naar excuses, zoals '' de vriend die hem pushed'' en '' Hij zit liever naast mij dan dat hij porno kijkt'' en dan vol blijven houden dan je hem wel vertrouwd en dat je niet zo onzeker bent.

Maar je bent wel onzeker, heel erg zelfs, je vertrouwd hem helemaal niet (mannen lopen volgens jou immers hun pik achterna) en je haalt doemscenario's in je hoofd die helemaal niet ter sprake zijn.
Dus in plaats van je zorgen te maken over je vriend die alleen naar die beurs gaat zou je iets aan je onzekerheid moeten gaan doen.

Dit wordt anders een self fulfilling prophecy, want reken maar dat je vriend weet dat jij verwacht dat hij ooit vreemd zal gaan, hij is niet achterlijk.

pi_144826712
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:34 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Ik zei dat ik dat best begrijp, maar waarom het dan gelijk een kamasutrabeurs, waar alles om sex draait, moet zijn. Er zijn zoveel andere dingen wat ze met z'n tweeën kunnen doen, wat niets met sex te maken heeft. En eigenlijk hadden mijn vriend en ik een weekendje samen gepland, vanwege vorige drukke weekenden.
Soms moet je gewoon effe met je maten eruit, dan is zo'n beurs toch ook leuk joh. (Niet dat ik dat ooit met een van mijn maten zou doen, maar to each its own) Wat is dan precies je probleem, het is niet dat hij daar meteen door een of ander gewillig sletje afgezogen gaat worden op de plee ofzo.

Of je me nou geloofd of niet, maar mannen zijn veranderen niet in geile neukmonsters die alles neuken wat los en vast zitten zodra ze een harde lul krijgen. Sommige kunnen zelfs nadenken als er iets meer bloed dan normaal in die pik zit hoor.

Gewoon vertrouwen hebben in je vriend. Klaar.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:39:07 #205
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144826718
quote:

[..]

Ik denk dat de kans dat hij daar vreemd gaat een stuk kleiner is dan wanneer hij gaat stappen met vrienden.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:40:46 #206
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144826860
quote:

[..]

Ben je sowieso weleens naar een beurs met een bepaald thema geweest? Het is vooral entertainment en promotie van dingen.
pi_144827201
Even vetgedrukt antwoorden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jaloers ben ik niet, onzeker heb ik toegegeven. Ik vertrouw hem wel, maar vreemdgaan is zo gebeurd. Veel mannen zien niet eens als een vrouw met ze flirt, dus zullen ze het ook niet merken als een vrouw dichterbij komt om hem te kunnen zoenen, bijvoorbeeld.

Ik heb meer dan genoeg verhalen gelezen/gehoord waarin mannen puur hun pik achterna lopen. Die doemscenario's zijn inderdaad nog niet gebeurd, maar ze zouden wel kunnen gebeuren. Ik ken mijn vriend en die vriend. Zo weet ik vrij zeker dat als die vriend iets wil doen/zien dat hij mijn vriend meevraagt, ook al is dat voor mijn vriend een grens.
Ik weet dat ik er iets aan zou kunnen doen, maar op korte termijn gaat dat niet lukken.

Het is dan zo echt en komt zo dichtbij. Hij krijgt er misschien zin van en dan ben ik er niet, maar wel die ene leuke vrouw die hij al eerder heeft gezien op de beurs. Die een gesprek met hem aanknoopt en dat gesprek verloopt heel leuk. Ze doet een ongelofelijk aanbod, waar menig man moeite mee zou hebben om af te slaan.

Ik ben dus gewoon bang dat hij mij heel even "vergeet". (Aub niet te letterlijk nemen.) Met andere woorden: mijn grens overgaat (en dat hoeft niet perse sex te zijn) en daadoor onze toekomst samen vergooit en het inene allemaal anders is.

Ik weet dat ik zonder hem ook wel overleef en ook weer gelukkig word, maar het zou door zoiets kleins wel inene afgelopen zijn en dat wil ik niet.

pi_144827288
Ik ben weleens naar zo'n soort beurs geweest.
pi_144827390
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:54 schreef Dondergat het volgende:
Jaloers ben ik niet, onzeker heb ik toegegeven. Ik vertrouw hem wel, maar vreemdgaan is zo gebeurd. Veel mannen zien niet eens als een vrouw met ze flirt, dus zullen ze het ook niet merken als een vrouw dichterbij komt om hem te kunnen zoenen, bijvoorbeeld.
:') Echt, wat een onzin zeg..

Nogmaals (want de reactie blijft nog steeds uit): Het probleem zit bij jou, niet bij hem. Wat wil je nou nog meer horen? Wil je soms gelijk krijgen? Gaat niet gebeuren..
pi_144827395
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:54 schreef Dondergat het volgende:
Even vetgedrukt antwoorden.
Het is dan zo echt en komt zo dichtbij. Hij krijgt er misschien zin van en dan ben ik er niet, maar wel die ene leuke vrouw die hij al eerder heeft gezien op de beurs. Die een gesprek met hem aanknoopt en dat gesprek verloopt heel leuk. Ze doet een ongelofelijk aanbod, waar menig man moeite mee zou hebben om af te slaan.

Ik ben dus gewoon bang dat hij mij heel even "vergeet". (Aub niet te letterlijk nemen.) Met andere woorden: mijn grens overgaat (en dat hoeft niet perse sex te zijn) en daadoor onze toekomst samen vergooit en het inene allemaal anders is.

Ik weet dat ik zonder hem ook wel overleef en ook weer gelukkig word, maar het zou door zoiets kleins wel inene afgelopen zijn en dat wil ik niet.
Als het een lul is die over de grens gaat ( in jouw ogen ) wat voor zin heeft het dan om het weg te houden van de verleiding om het te doen? Wil je dan niet liever dat hij het niet verkloot in plaats van over 5 jaar als je al langer bij hem bent, en nog meer van je leven in hem hebt geïnvesteerd?

Dat is net zoiets als zeggen dat iemand geen alcoholist is omdat je alle drank het huis uit hebt gepleurd, als het een alcoholist is komt ie heus wel aan die drank hoor.
pi_144827399
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:56 schreef Dondergat het volgende:
Ik ben weleens naar zo'n soort beurs geweest.
Maak het maar uit, dat kan hij niet vreemdgaan en hoef jij hem niet meer te wantrouwen.
pi_144827410
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:59 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nogmaals (want de reactie blijft nog steeds uit): Het probleem zit bij jou, niet bij hem. Wat wil je nou nog meer horen? Wil je soms gelijk krijgen? Gaat niet gebeuren..
En dit.
pi_144827442
quote:
Ik vertrouw hem wel, maar vreemdgaan is zo gebeurd.
- Hij moet een aanbod krijgen / Hij moet zelf jagen.
- Hij moet ermee akkoord gaan / Zij moet ermee akkoord gaan.
- Er moet een rustig plekje gevonden worden.
- Kleding moet uit.
- Ik hoop voor jou dat er veilig geneukt wordt, dus er moet een condoom aanwezig zijn.
- Er moet daadwerkelijk gepenetreerd worden.

Weet je hoe vermoeiend vreemdgaan is joh.

quote:
De enige manier (volgens jou) om dit te voorkomen is 24/7 om hem heen hangen, anders bestaat de kans dat hij je vergeet en vreemdgaat.

Zie je nou echt niet in dat je jezelf vermoeid door onmogelijke dingen na te jagen en dat je uiteindelijk juist door dit gedrag hem wegduwt van jezelf?

Je lijkt net een overbezorgde ouder die zijn puberkinderen niet los durft te laten zodat ze op hun bek gaan en gaan leren... Enig idee wat die pubers doen bij dat soort benauwend gedrag? Juist, ze doen dan wat je juist niet wil.

Wat je verder zegt... Het is gewoon ronduit beledigend richting je vriend; hij moet constant in de gaten gehouden worden zodat hij geen domme dingen doet. Pfrt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 17:02:56 ]
pi_144827964
Ik weet dat dit probleem bij mij zit. Ik weet ook dat mannen 180 graden anders zijn dan vrouwen en ons dus - vooral hiermee - niet begrijpen. Totaal niet begrijpen. Jullie kennen dit gevoel niet - nee echt niet. Mannen zijn niet onzeker en niet bang dat hun vriendin vreemd gaat.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:24:48 #216
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144828061
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef Dondergat het volgende:
Ik weet dat dit probleem bij mij zit. Ik weet ook dat mannen 180 graden anders zijn dan vrouwen en ons dus - vooral hiermee - niet begrijpen. Totaal niet begrijpen. Jullie kennen dit gevoel niet - nee echt niet. Mannen zijn niet onzeker en niet bang dat hun vriendin vreemd gaat.
Meen je dit serieus? Mannen kunnen net zo onzeker en bang zijn, en terecht aangezien vrouwen net zo vaak vreemd gaan als mannen.

Misschien moet je eens van dat verknipte beeld van mannen af?
pi_144828071
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:00 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als het een lul is die over de grens gaat ( in jouw ogen ) wat voor zin heeft het dan om het weg te houden van de verleiding om het te doen? Wil je dan niet liever dat hij het niet verkloot in plaats van over 5 jaar als je al langer bij hem bent, en nog meer van je leven in hem hebt geïnvesteerd?

Dat is net zoiets als zeggen dat iemand geen alcoholist is omdat je alle drank het huis uit hebt gepleurd, als het een alcoholist is komt ie heus wel aan die drank hoor.
Hij heeft in die 4 jaar nog nooit die grens overschreden. Maar ook nog nooit naar zoiets als de kamasutrabeurs geweest, zonder mij (ook niet met mij).
pi_144828146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Meen je dit serieus? Mannen kunnen net zo onzeker en bang zijn, en terecht aangezien vrouwen net zo vaak vreemd gaan als mannen.

Misschien moet je eens van dat verknipte beeld van mannen af?
Verschil met mannen is dat vrouwen meestal alleen zoenen met een ander, mannen duiken gelijk het bed in. Dat eerste is nog wel vergeefbaar, dat laatste niet.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:29:33 #219
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144828203
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:27 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Verschil met mannen is dat vrouwen meestal alleen zoenen met een ander, mannen duiken gelijk het bed in. Dat eerste is nog wel vergeefbaar, dat laatste niet.
Eh...nee..vrouwen doen dat net zo goed als mannen.
pi_144828260
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Eh...nee..vrouwen doen dat net zo goed als mannen.
Nee.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:33:25 #221
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144828302
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:31 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Nee.
En hoe kom je aan die wijsheid? De cijfers spreken je tegen.
pi_144828308
Hoezo is zoenen te vergeven?
pi_144828442
quote:
Mijn vriend kreeg afgelopen week een appje van een vriend of de kamasutrabeurs een leuk idee was om heen te gaan dit weekend. Ik zo: "Ja leuk!" Bleek later dat die vriend bedoelde dat zij met z'n tweeën zou willen gaan en met dat heb ik een beetje moeite.

Ik ben absoluut niet zo'n jaloers kreng dat ik continu kwaad ben eenmaal op de beurs omdat hij naar vrouwen kijkt. Van mij mag hij, ik zal hem nergens van tegenhouden.

Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ik wil dus graag met z'n drieën, die vriend met z'n tweeën, want die beurs "dat is voor mannen".
Ik denk dat je vriend maar lekker met die vriend van hem moet gaan. Waarom zouden de heren geen mannendag/avond hebben?

En over doemscenario's gesproken. Je vriend zal maar net een super leuke vrouwelijke collega hebben die hem wel ziet zitten, wat dan? Mag je vriend dan ook niet meer werken?

Edit: Misschien moet jij eerst naar de Kama Sutra beurs om handboeien te halen. Kan je vriendlief aan het bed vastboeien. Hoef je ook niet bang te zijn dat er wat gebeurt.
pi_144828454
quote:
pi_144828559
TS is overly attached girlfriend :')
pi_144829063
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

En hoe kom je aan die wijsheid? De cijfers spreken je tegen.
Juist de cijfers zeggen dat. Voor veel vrouwen hoeft sex niet perse als ze vreemdgaan. Dus als ze vreemdgaan is het vaak alleen zoenen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:33 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo is zoenen te vergeven?
Een zoen is toch niet zo erg? Of vind jij van wel?

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:38 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Ik denk dat je vriend maar lekker met die vriend van hem moet gaan. Waarom zouden de heren geen mannendag/avond hebben?

En over doemscenario's gesproken. Je vriend zal maar net een super leuke vrouwelijke collega hebben die hem wel ziet zitten, wat dan? Mag je vriend dan ook niet meer werken?.
Ik wil graag mee, ook omdat ik zo'n beurs ook leuk vind en het niet alleen voor mannen is.

Dat is niet aan de orde.
pi_144829082
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:01 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Juist de cijfers zeggen dat. Voor veel vrouwen hoeft sex niet perse als ze vreemdgaan. Dus als ze vreemdgaan is het vaak alleen zoenen.

[..]

Een zoen is toch niet zo erg? Of vind jij van wel?

[..]

Ik wil graag mee, ook omdat ik zo'n beurs ook leuk vind en het niet alleen voor mannen is.

Dat is niet aan de orde.
Maar wat is er verkeerd aan een keer de mannen onder elkaar?
pi_144829155
quote:
Jullie kennen dit gevoel niet - nee echt niet. Mannen zijn niet onzeker en niet bang dat hun vriendin vreemd gaat.
Zo, inderdaad, mannen zijn geen gevoelswezens. Eigenlijk hebben ze helemaal geen gevoel (behalve op het topje van hun penis).

pi_144829172
quote:

[..]

Vrouwen gaan geestelijk vreemd, mannen lichamelijk

WHAAA... THERE I SAID IT
pi_144829182
quote:
Post eens een linkje naar die cijfers.
pi_144829213
quote:

[..]

Ah, TS heeft zelf al meerdere mannen afgelebberd in de relatie. Duidelijk.
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2014 @ 18:08:29 #232
pi_144829214
Misschien is TS gewoon een goeie troll
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:13:59 #233
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144829357
quote:

[..]

Nah, ik geloof er niet zo in, zeker niet als ik andere onderzoeken lees en kijk in mijn omgeving, dan is het echt 50/50
pi_144829615
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:43 schreef DonJames het volgende:
TS is overly attached girlfriend :')
Wat betekent dat? (Geen zin om te googlen.)
pi_144829781
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:02 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Maar wat is er verkeerd aan een keer de mannen onder elkaar?
Op zich niks. Als ze (...*) zouden doen heb ik er totaal geen moeite mee.
Zo heeft mijn vriend over een tijdje een feest van een collega die gaat trouwen, veel plezier en drink met mate(n). :P

Het is het sex-gedeelte waarom ik er zo'n moeite mee heb als ze alleen zouden gaan. Die vriend is vrijgezel en mag doen wat hij wil.
Ik ben bang dat mijn vriend denkt dat iets onschuldig is, terwijl ik het niet leuk vind, als hij dat achteraf verteld en hij dus over een grens van mij is gegaan.

* Vul iets normaals in.
pi_144829824
Dan bespreek je je grenzen toch.

Allejezus, wat is dit voor vermoeierij.
pi_144829872
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:32 schreef zarGon het volgende:
Dan bespreek je je grenzen toch..
Gaat nogal moeilijk als ik niet precies weet wat daar allemaal is. ;)
pi_144830064
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:34 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Ben jij een grap of wat? Je weet toch wat jouw grenzen zijn?
pi_144830165
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Wat betekent dat? (Geen zin om te googlen.)
Ja doei.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:47:13 #240
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144830213
quote:

[..]

Meid, ik meen dit serieus, ga naar een psycholoog.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:50:27 #241
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144830334

Lijkt me echt geen slecht plan.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:50:53 #242
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144830341
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:02 schreef zarGon het volgende:
Hij moet een aanbod krijgen / Hij moet zelf jagen.
- Hij moet ermee akkoord gaan / Zij moet ermee akkoord gaan.
- Er moet een rustig plekje gevonden worden.
- Kleding moet uit.
- Ik hoop voor jou dat er veilig geneukt wordt, dus er moet een condoom aanwezig zijn.
- Er moet daadwerkelijk gepenetreerd worden.

Weet je hoe vermoeiend vreemdgaan is joh.
Maagd gespot. :')
pi_144830793
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ben jij een grap of wat? Je weet toch wat jouw grenzen zijn?
Stel dat daar een erotische massage zou zijn, maar zonder happy end. En ik heb als grens een massage met happy end aangegeven, dan denkt mijn vriend misschien dat die erotische massage wel mag. Immers geen happy end.

En bij thuiskomst blijkt dat wel een grens te zijn waar hij overheen is gegaan.

Natuurlijk weet ik mijn grenzen, maar ik weet niet wat daar precies kan worden gedaan.

Begrijp je het nu beter?
pi_144831289
quote:
quote:

[..]

Waarom denk je dit? Ik geloof beide niet. :N
Tails tell tales
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:22:55 #245
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144831471
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

[..]

Waarom denk je dit? Ik geloof beide niet. :N
Ik heb het idee dat haar verknipte beeld van mannen de oorzaak is dat ze zo weinig zelfvertrouwen heeft.
Misschien vader of ex die veel vreemd is gegaan?
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:43:24 #246
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144832233
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef Dondergat het volgende:
Natuurlijk weet ik mijn grenzen, maar ik weet niet wat daar precies kan worden gedaan.
Ze bespreken is niet in je opgekomen..?
Ik zou me als vriend dus ook niet druk maken.... als je niet wil praten over dat soort zaken, zoek ik het zelf wel uit.. :Y
pi_144832258
Waarom ik dat denk?
Ik lees weleens zulk soort dingen, online, maar ook in tijdschriften. Het is niet eens zozeer dat iemand dichtbij me zoiets gedaan heeft. Ik ken eigenlijk alleen maar trouwe mensen.
pi_144832326
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:43 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ze bespreken is niet in je opgekomen..?
Ik zou me als vriend dus ook niet druk maken.... als je niet wil praten over dat soort zaken, zoek ik het zelf wel uit.. :Y
Lees eens verder...
pi_144832567
Jemig,

Je lijkt zijn moeder wel :')

Vooral met het stukje dat je schrijft over het motorrijden. Wat een kneuzen vriendin ben jij zeg.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:02:53 #250
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144832985
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:44 schreef Dondergat het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen maar trouwe mensen.
Het wil niet zeggen dat als je iemand probeert te verleiden, en dat mislukt.. dat het dan betrouwbare mensen zijn...

Dan willen ze je gewoon niet...
pi_144833244
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:02 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Het wil niet zeggen dat als je iemand probeert te verleiden, en dat mislukt.. dat het dan betrouwbare mensen zijn...

Dan willen ze je gewoon niet...
Dan zijn het juist wel betrouwbare personen. Ze zeggen immers nee tegen een potentiële vreemdgaankandidaat.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:18:25 #252
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144833467
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:44 schreef Dondergat het volgende:
Waarom ik dat denk?
Ik lees weleens zulk soort dingen, online, maar ook in tijdschriften. Het is niet eens zozeer dat iemand dichtbij me zoiets gedaan heeft. Ik ken eigenlijk alleen maar trouwe mensen.
Lees eens wat meer dan...je bent namelijk echt niet rationeel bezig.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:19:02 #253
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144833496
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:11 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Dan zijn het juist wel betrouwbare personen. Ze zeggen immers nee tegen een potentiële vreemdgaankandidaat.
Wie zegt dat ze met jou willen vreemdgaan..? Dat levert veel te veel gezeik achteraf op.. :')

Maar iedereen die het niet op jou zou kunnen doen is dus betrouwbaar.. ^O^
pi_144833623
Het gaat niet eens om mij snowballed. Je trollreactie werkt niet.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:24:37 #255
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_144833661
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:23 schreef Dondergat het volgende:
Het gaat niet eens om mij snowballed. Je trollreactie werkt niet.
Neuken?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_144833693
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Lees eens wat meer dan...je bent namelijk echt niet rationeel bezig.
Misschien niet. Maar als we zoiets als vreemdgaan tegen zouden kunnen houden, dan zou bijna iedereen dat wel doen. Niemand wil zijn relatie kwijt wanneer ze van elkaar houden.
pi_144833890
quote:

[..]

Stel dat daar een erotische massage zou zijn, maar zonder happy end. En ik heb als grens een massage met happy end aangegeven, dan denkt mijn vriend misschien dat die erotische massage wel mag. Immers geen happy end.

En bij thuiskomst blijkt dat wel een grens te zijn waar hij overheen is gegaan.

Begrijp je het nu beter?
Nee. Je zegt eerst "erotische massage mag, geen happy end". Vriendlief doet precies dat, en dan ben jij alsnog boos op hem omdat hij een grens over is gegaan :')

Is dat logisch? NEE! Dan is er toch serieus iets mis met jou?!
pi_144833958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:31 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee. Je zegt eerst "erotische massage mag, geen happy end". Vriendlief doet precies dat, en dan ben jij alsnog boos op hem omdat hij een grens over is gegaan :')

Is dat logisch? NEE! Dan is er toch serieus iets mis met jou?!
Daarom zeg ik dat ik grenzen niet aan kan geven, omdat ik niet weet wat je daar allemaal kan doen!! Daarom gaf ik dat voorbeeld, slimmerd.
pi_144834022
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Daarom zeg ik dat ik grenzen niet aan kan geven, omdat ik niet weet wat je daar allemaal kan doen!! Daarom gaf ik dat voorbeeld, slimmerd.
quote:
...
Natuurlijk weet ik mijn grenzen, ...
8)7
Wow. Echt, wow.
pi_144834067
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:34 schreef DonJames het volgende:

[..]

[..]

8)7
Wow. Echt, wow.
Je begrijpt het echt niet? Dan laat maar, ga ik niet verder in discussie met jou.
pi_144834070
quote:
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:25 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Hij heeft in die 4 jaar nog nooit die grens overschreden. Maar ook nog nooit naar zoiets als de kamasutrabeurs geweest, zonder mij (ook niet met mij).
Schat, jouw wereldbeeld is gewoon vreemd. Heel fucking vreemd, sorry dat ik het zo bot moet zeggen.
pi_144834277
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

[..]

Schat, jouw wereldbeeld is gewoon vreemd. Heel fucking vreemd, sorry dat ik het zo bot moet zeggen.
We zullen zien of hij - onbedoeld - over een grens van mij gaat. Ik hoop dat hij zelf aanvoelt dat ik iets niet leuk zal vinden, ook al heb ik het niet letterlijk benoemt bij mijn grenzen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:41:21 #263
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_144834280
Waarom wordt je als vrouw altijd afgezeken op fok tegenwoordig. Ik herinner me dat niet van een paar jaar terug.

Enfin. Ik vind het een vreemde gedachte zonder je partner naar zo'n beurs te gaan en wel met een vriend. Het is juist geil met je vriendin, niet met een hetersexuele vriend.
Ik als vrouw moet er niet aan denken met een vriendin naar een erotische beurs te gaan. Is toch vreemd.
Het is toch juist om je relatie wat spannender te maken.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn vriend met een vriend van hem dat zou willen....
Als vrijgezel is het wel spannend natuurlijk, maar als er een vrouw bij is, dan krijgt hij nog meer kansen op contact. Misschien dat je dat die vriend is moet vertellen?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_144834511
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:41 schreef Angst het volgende:
Waarom wordt je als vrouw altijd afgezeken op fok tegenwoordig. Ik herinner me dat niet van een paar jaar terug.

Enfin. Ik vind het een vreemde gedachte zonder je partner naar zo'n beurs te gaan en wel met een vriend. Het is juist geil met je vriendin, niet met een hetersexuele vriend.
Ik als vrouw moet er niet aan denken met een vriendin naar een erotische beurs te gaan. Is toch vreemd.
Het is toch juist om je relatie wat spannender te maken.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn vriend met een vriend van hem dat zou willen....
Als vrijgezel is het wel spannend natuurlijk, maar als er een vrouw bij is, dan krijgt hij nog meer kansen op contact. Misschien dat je dat die vriend is moet vertellen?
Bedankt voor je bijval.

Ze komen er nog wel achter dat het slimmer zou zijn geweest om mij mee te nemen. ;)
pi_144834536
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef Dondergat het volgende:
Je begrijpt het echt niet? Dan laat maar, ga ik niet verder in discussie met jou.
Er staat een DIRECTE tegenstelling in die posts, en dat zou ik dan moeten begrijpen? Echt??

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:41 schreef Dondergat het volgende:
We zullen zien of hij - onbedoeld - over een grens van mij gaat. Ik hoop dat hij zelf aanvoelt dat ik iets niet leuk zal vinden, ook al heb ik het niet letterlijk benoemt bij mijn grenzen.
Hopen? Ik VERTROUW erop dat mijn vriendin dat soort dingen niet doet. Dat vertrouwen is bij jou ver te zoeken.. En waarom? Heeft die vriend ooit iets gedaan wat dat vertrouwen heeft beschadigd? Volgens mij niet (je schrijft er niet over in elk geval). En vertrouwen is de basis van een goeie relatie, denk daar maar eens over na..
pi_144834578
Kamasutrabeurs is toch gewoon de huishoudbeurs voor mensen met een midlifecrisis?
  Moderator dinsdag 23 september 2014 @ 20:51:23 #267
9859 crew  Karina
Woman
pi_144834624
quote:

[..]

Dat is toch niet moeilijk?

Niet zoenen of neuken/seks met een ander. Of wat jouw grens dan ook is. Maar zoiets.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:50 schreef Deckard het volgende:
Kamasutrabeurs is toch gewoon de huishoudbeurs voor mensen met een midlifecrisis?
Ben er nooit geweest maar zoiets stel ik me er wel bij voor, zeker niet iets wat superopwindend is.
niet zo tof doen
pi_144834627
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:48 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijval.

Ze komen er nog wel achter dat het slimmer zou zijn geweest om mij mee te nemen. ;)
Nee, droom lekker verder. JIJ zit fout.

Echt, dit topic :') "ja, ik weet dat ik onzeker ben, en dat het probleem bij mij zit, maar ik ga hem wel lekker verbieden om met z'n maten op stap te gaan anders gaat 'ie vreemd. Daarin heb ik gelijk, toch? Toch? Toch? Maar ik weet echt wel dat het aan mij ligt hoor!"
pi_144834683
quote:
Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.

Ja vrouwen kunnen elke vorm van sexuele aantrekkingskracht weerstaan :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:53:14 #270
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_144834704
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee, droom lekker verder. JIJ zit fout.

Echt, dit topic :') "ja, ik weet dat ik onzeker ben, en dat het probleem bij mij zit, maar ik ga hem wel lekker verbieden om met z'n maten op stap te gaan anders gaat 'ie vreemd. Daarin heb ik gelijk, toch? Toch? Toch? Maar ik weet echt wel dat het aan mij ligt hoor!"
het is een erotische beurs jongens, geen voetbalwedstrijd!

Elke man uit dit topic vond het fantastisch als zijn vriendin daar heen gaat?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_144834725
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:39 schreef Beauke het volgende:
Vrouwen gaan net zo vaak vreemd.
Volgens statistieken juist vaker.
pi_144834875
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:53 schreef Angst het volgende:

[..]

het is een erotische beurs jongens, geen voetbalwedstrijd!
Dus?
quote:
Elke man uit dit topic vond het fantastisch als zijn vriendin daar heen gaat?
Zou me werkelijk waar niks interesseren, als zij daar zin in heeft moet ze dat lekker doen. Gebeurt toch niks.
pi_144834896
quote:

[..]

Ik begrijp het inmiddels, jij zit tussen die vriendschap in. Geen wonder dat ze eens een keer alleen willen. En hoe moeilijker jij er over gaat doen, hoe eerder hij zal denken dat het vrijgezellen leven misschien toch wel leuker is. Zeker als hij dan vaker met zijn vriend kan stappen naar dit soort lollige dingetjes.
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:26:11 #274
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_144835027
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dus?

[..]

Zou me werkelijk waar niks interesseren, als zij daar zin in heeft moet ze dat lekker doen. Gebeurt toch niks.
Inderdaad.

En TS, als je wil dat hij geen erotische massage krijgt, dan zeg je dat toch gewoon? Wat is dat nou voor een onzin met happy end, geen happy end...
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_144835090
Mensen die denken dat ik hem ga verbieden te gaan moeten nog maar eens heel goed dit topic lezen! Ik heb dat nergens gezegd.
pi_144835154
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:27 schreef Dondergat het volgende:
Mensen die denken dat ik hem ga verbieden te gaan moeten nog maar eens heel goed dit topic lezen! Ik heb dat nergens gezegd.
Maar dat is precies wat je wil horen..
pi_144835216
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:48 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijval.

wtf :')

Ik ben ooit op zo'n beurs geweest en het is inderdaad gewoon meer een soort huishoudbeurs, totaal niet opwindend of uitnodigend om eens een nummerje te maken/ vreemd te gaan.
Sorry, maar je stelt je echt ongelooflijk aan. :{

Gelukkig is 1 iemand het met je eens, ben je toch niet helemaal gek he :O
compact en kleverig.
pi_144835272
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Inderdaad.

En TS, als je wil dat hij geen erotische massage krijgt, dan zeg je dat toch gewoon? Wat is dat nou voor een onzin met happy end, geen happy end...
Het is een man. Die kunnen soms dingen niet zo goed aanvoelen. Begrijpen hints niet. Enzovoort.

Wat ik dus bedoel is dat ik hoop (ja hoop DonJames, niet vertrouw in dit zinsverband!) dat hij aanvoelt wat wel en niet kan, ook al heb ik dat niet letterlijk tegen hem gezegd.

Daarom gaf ik dat voorbeeld, maar niemand begrijpt wat ik daarmee bedoel.
pi_144835335
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:32 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Het is een man. Die kunnen soms dingen niet zo goed aanvoelen. Begrijpen hints niet. Enzovoort.

Wat ik dus bedoel is dat ik hoop (ja hoop DonJames, niet vertrouw in dit zinsverband!) dat hij aanvoelt wat wel en niet kan, ook al heb ik dat niet letterlijk tegen hem gezegd.

denk je dat hij dat wel aan zal voelen?
compact en kleverig.
pi_144835368
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:29 schreef DonJames het volgende:

[..]

Maar dat is precies wat je wil horen..
Nee.
pi_144835395
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

denk je dat hij dat wel aan zal voelen?
Hij zegt van wel.
pi_144835450
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Nee.
Waarom dan nog dit topic?
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:37:38 #283
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_144835519
quote:

[..]

Maar je kunt toch ook vantevoren aangeven waar je grenzen liggen? Zeg eventueel gewoon dat je liever niet hebt dat hij andere vrouwen aanraakt of andere vrouwen hem aanraken op die beurs. Is het voor hem ook meteen duidelijk, en hoeft hij ook niet 'aan te voelen' ( :') ) wat wel of niet kan
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_144835573
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:35 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Hij zegt van wel.
dan kun je er gewoon vanuit gaan.

Maar serieus, hoezo 'komen ze er nog wel achter dat je beter mee had kunnen gaan?' Wat bedoel je daar in hemelsnaam mee?
Echt, die kamasutrabeurs is niet erg opwindend, leuk om een keer gezien te hebben, dat was het. Veel mensen waren er met een groepje vrienden of vriendinnen, stellen volgens mij minder, er waren zelfs babies.
Vraag hem of hij een leuk speeltje oppikt, stuur hem gedurende de dag een appje of hij het naar zijn zin heeft als je dat wil en laat het verder gewoon.
Als het nou een parenclub was, had je een punt...
compact en kleverig.
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:43:15 #285
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144835775
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Maar serieus, hoezo 'komen ze er nog wel achter dat je beter mee had kunnen gaan?' Wat bedoel je daar in hemelsnaam mee?
Echt, die kamasutrabeurs is niet erg opwindend, leuk om een keer gezien te hebben, dat was het. Veel mensen waren er met een groepje vrienden of vriendinnen, stellen volgens mij minder, er waren zelfs babies.
Vraag hem of hij een leuk speeltje oppikt, stuur hem gedurende de dag een appje of hij het naar zijn zin heeft als je dat wil en laat het verder gewoon.
Dat dus inderdaad!
pi_144835855
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mannen alleen (of samen) schijnen minder te mogen, dan wanneer er een vrouw bij is, of het alleen vrouwen zijn.
Ik bedoel er dus mee dat ze er wel achter komen dat ze mij beter mee hadden kunnen nemen, als ze bepaalde dingen willen doen, waar 2 mannen alleen niet bij/naar binnen mogen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:45:34 #287
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_144835906
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Het is de huishoudbeurs voor wannabe pervs, geen zorgen om maken.
_O-

So true.
pi_144836007
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Mannen alleen (of samen) schijnen minder te mogen, dan wanneer er een vrouw bij is, of het alleen vrouwen zijn.
Ik bedoel er dus mee dat ze er wel achter komen dat ze mij beter mee hadden kunnen nemen, als ze bepaalde dingen willen doen, waar 2 mannen alleen niet bij/naar binnen mogen.
prima toch, jij wil helemaal niet dat ze die dingen doen als jij er niet bij bent.
^O^

En dat mág best, maar doe niet zo angstig over wat hij evt zou kunnen doen als jij er niet bij bent, die kans is écht niet groter dan wanneer hij op stap is oid.
compact en kleverig.
pi_144836389
Ik ga het horen, wanneer ze geweest zijn. :)
  dinsdag 23 september 2014 @ 22:36:47 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144838333
Maar heb je al met je vriend gepraat .. Dat zou je vanavond doen toch?
pi_144839148
quote:

[..]

Het heeft weinig te maken met dat hij een man is, maar dat jij een autist bent.
  dinsdag 23 september 2014 @ 22:51:15 #292
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_144839181
quote:

[..]

Als hij het wel aanvoelt, gaat hij juist. Als mijn vriendin me subtiele hints probeert te geven in plaats van het gewoon te zeggen, dan heb ik juist altijd de neiging om daar tegenin te gaan... Zeg gewoon wat je bedoelt! Wij mannen begrijpen over het algemeen die subtiele hints niet en in dat ene zeldzame geval dat we ze wel doorhebben, vinden we ze gruwelijk irritant.
pi_144840407
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Als hij het wel aanvoelt, gaat hij juist. Als mijn vriendin me subtiele hints probeert te geven in plaats van het gewoon te zeggen, dan heb ik juist altijd de neiging om daar tegenin te gaan... Zeg gewoon wat je bedoelt! Wij mannen begrijpen over het algemeen die subtiele hints niet en in dat ene zeldzame geval dat we ze wel doorhebben, vinden we ze gruwelijk irritant.
Komen we weer op hetzelfde uit: als ik niet weet wat er daar allemaal te doen is, kan ik ook niet precies zeggen wat hij wel en niet kan doen!
pi_144840493
Ik wil niet achteraf gekwetst worden omdat hij in zijn onschuld iets heeft gedaan wat over mijn grens ging, puur omdat we dat niet hebben kunnen bespreken.
pi_144840584
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Maar heb je al met je vriend gepraat .. Dat zou je vanavond doen toch?
Heb ik inderdaad gedaan. Heb ik ook door laten schemeren in een reactie.
pi_144840643
Nog 5 reacties. Het is aan mij of er een nieuw deel komt, niet aan de lapo'er mocht ik dat niet zijn.
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:25:54 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144840672
Wat is er concreet besproken en gezegd dan?
pi_144840693
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:24 schreef Dondergat het volgende:
Nog 5 reacties. Het is aan mij of er een nieuw deel komt, niet aan de lapo'er mocht ik dat niet zijn.
Gelukkig voor je vriend ben je niet bazig.
pi_144840887
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:25 schreef Cue_ het volgende:
Wat is er concreet besproken en gezegd dan?
Dat hij van mij mag gaan, maar dat ik bang ben dat hij een grens van mij overgaat. (Al dan niet bewust.) Wat hij zou doen als die vriend hem mee wil nemen naar/in iets wat voor mij een grens zou zijn. En of hij zou aanvoelen dat iets een grens is ook al heb ik dat niet letterlijk uitgesproken.
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:31:59 #300
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144840922
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Je gaat per evenement afwegen wat vriendlief zou kunnen uitspoken en aan de hand van een risicoanalyse je grenzen aangeven..? _O-
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:32:56 #301
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144840971
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:24 schreef Dondergat het volgende:
Nee.. hoor dat kan iedereen hier.. :') :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')