Juist de cijfers zeggen dat. Voor veel vrouwen hoeft sex niet perse als ze vreemdgaan. Dus als ze vreemdgaan is het vaak alleen zoenen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
En hoe kom je aan die wijsheid? De cijfers spreken je tegen.
Een zoen is toch niet zo erg? Of vind jij van wel?quote:
Ik wil graag mee, ook omdat ik zo'n beurs ook leuk vind en het niet alleen voor mannen is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:38 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriend maar lekker met die vriend van hem moet gaan. Waarom zouden de heren geen mannendag/avond hebben?
En over doemscenario's gesproken. Je vriend zal maar net een super leuke vrouwelijke collega hebben die hem wel ziet zitten, wat dan? Mag je vriend dan ook niet meer werken?.
Maar wat is er verkeerd aan een keer de mannen onder elkaar?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:01 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Juist de cijfers zeggen dat. Voor veel vrouwen hoeft sex niet perse als ze vreemdgaan. Dus als ze vreemdgaan is het vaak alleen zoenen.
[..]
Een zoen is toch niet zo erg? Of vind jij van wel?
[..]
Ik wil graag mee, ook omdat ik zo'n beurs ook leuk vind en het niet alleen voor mannen is.
Dat is niet aan de orde.
Zo, inderdaad, mannen zijn geen gevoelswezens. Eigenlijk hebben ze helemaal geen gevoel (behalve op het topje van hun penis).quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef Dondergat het volgende:
Jullie kennen dit gevoel niet - nee echt niet. Mannen zijn niet onzeker en niet bang dat hun vriendin vreemd gaat.
Vrouwen gaan geestelijk vreemd, mannen lichamelijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Verschil met mannen is dat vrouwen meestal alleen zoenen met een ander, mannen duiken gelijk het bed in. Dat eerste is nog wel vergeefbaar, dat laatste niet.
Post eens een linkje naar die cijfers.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:01 schreef Dondergat het volgende:
Juist de cijfers zeggen dat. Voor veel vrouwen hoeft sex niet perse als ze vreemdgaan. Dus als ze vreemdgaan is het vaak alleen zoenen.
Ah, TS heeft zelf al meerdere mannen afgelebberd in de relatie. Duidelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Verschil met mannen is dat vrouwen meestal alleen zoenen met een ander, mannen duiken gelijk het bed in. Dat eerste is nog wel vergeefbaar, dat laatste niet.
Nah, ik geloof er niet zo in, zeker niet als ik andere onderzoeken lees en kijk in mijn omgeving, dan is het echt 50/50quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:01 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Op zich niks. Als ze (...*) zouden doen heb ik er totaal geen moeite mee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:02 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Maar wat is er verkeerd aan een keer de mannen onder elkaar?
Ben jij een grap of wat? Je weet toch wat jouw grenzen zijn?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:34 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als ik niet precies weet wat daar allemaal is.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Wat betekent dat? (Geen zin om te googlen.)
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:34 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als ik niet precies weet wat daar allemaal is.
Maagd gespot.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:02 schreef zarGon het volgende:
Hij moet een aanbod krijgen / Hij moet zelf jagen.
- Hij moet ermee akkoord gaan / Zij moet ermee akkoord gaan.
- Er moet een rustig plekje gevonden worden.
- Kleding moet uit.
- Ik hoop voor jou dat er veilig geneukt wordt, dus er moet een condoom aanwezig zijn.
- Er moet daadwerkelijk gepenetreerd worden.
Weet je hoe vermoeiend vreemdgaan is joh.
Stel dat daar een erotische massage zou zijn, maar zonder happy end. En ik heb als grens een massage met happy end aangegeven, dan denkt mijn vriend misschien dat die erotische massage wel mag. Immers geen happy end.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben jij een grap of wat? Je weet toch wat jouw grenzen zijn?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef Dondergat het volgende:
Ik weet dat dit probleem bij mij zit. Ik weet ook dat mannen 180 graden anders zijn dan vrouwen en ons dus - vooral hiermee - niet begrijpen. Totaal niet begrijpen. Jullie kennen dit gevoel niet - nee echt niet. Mannen zijn niet onzeker en niet bang dat hun vriendin vreemd gaat.
Waarom denk je dit? Ik geloof beide niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat haar verknipte beeld van mannen de oorzaak is dat ze zo weinig zelfvertrouwen heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
[..]
Waarom denk je dit? Ik geloof beide niet.
Ze bespreken is niet in je opgekomen..?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef Dondergat het volgende:
Natuurlijk weet ik mijn grenzen, maar ik weet niet wat daar precies kan worden gedaan.
Lees eens verder...quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze bespreken is niet in je opgekomen..?
Ik zou me als vriend dus ook niet druk maken.... als je niet wil praten over dat soort zaken, zoek ik het zelf wel uit..
Het wil niet zeggen dat als je iemand probeert te verleiden, en dat mislukt.. dat het dan betrouwbare mensen zijn...quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:44 schreef Dondergat het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen maar trouwe mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |