Maar dat is precies wat je wil horen..quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:27 schreef Dondergat het volgende:
Mensen die denken dat ik hem ga verbieden te gaan moeten nog maar eens heel goed dit topic lezen! Ik heb dat nergens gezegd.
wtfquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:48 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijval.
Ze komen er nog wel achter dat het slimmer zou zijn geweest om mij mee te nemen.
Het is een man. Die kunnen soms dingen niet zo goed aanvoelen. Begrijpen hints niet. Enzovoort.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Inderdaad.
En TS, als je wil dat hij geen erotische massage krijgt, dan zeg je dat toch gewoon? Wat is dat nou voor een onzin met happy end, geen happy end...
denk je dat hij dat wel aan zal voelen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:32 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Het is een man. Die kunnen soms dingen niet zo goed aanvoelen. Begrijpen hints niet. Enzovoort.
Wat ik dus bedoel is dat ik hoop (ja hoop DonJames, niet vertrouw in dit zinsverband!) dat hij aanvoelt wat wel en niet kan, ook al heb ik dat niet letterlijk tegen hem gezegd.
Daarom gaf ik dat voorbeeld, maar niemand begrijpt wat ik daarmee bedoel.
Nee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Maar dat is precies wat je wil horen..
Hij zegt van wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
denk je dat hij dat wel aan zal voelen?
Maar je kunt toch ook vantevoren aangeven waar je grenzen liggen? Zeg eventueel gewoon dat je liever niet hebt dat hij andere vrouwen aanraakt of andere vrouwen hem aanraken op die beurs. Is het voor hem ook meteen duidelijk, en hoeft hij ook niet 'aan te voelen' (quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:32 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Het is een man. Die kunnen soms dingen niet zo goed aanvoelen. Begrijpen hints niet. Enzovoort.
Wat ik dus bedoel is dat ik hoop (ja hoop DonJames, niet vertrouw in dit zinsverband!) dat hij aanvoelt wat wel en niet kan, ook al heb ik dat niet letterlijk tegen hem gezegd.
dan kun je er gewoon vanuit gaan.quote:
Dat dus inderdaad!quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan kun je er gewoon vanuit gaan.
Maar serieus, hoezo 'komen ze er nog wel achter dat je beter mee had kunnen gaan?' Wat bedoel je daar in hemelsnaam mee?
Echt, die kamasutrabeurs is niet erg opwindend, leuk om een keer gezien te hebben, dat was het. Veel mensen waren er met een groepje vrienden of vriendinnen, stellen volgens mij minder, er waren zelfs babies.
Vraag hem of hij een leuk speeltje oppikt, stuur hem gedurende de dag een appje of hij het naar zijn zin heeft als je dat wil en laat het verder gewoon.
Als het nou een parenclub was, had je een punt...
Mannen alleen (of samen) schijnen minder te mogen, dan wanneer er een vrouw bij is, of het alleen vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan kun je er gewoon vanuit gaan.
Maar serieus, hoezo 'komen ze er nog wel achter dat je beter mee had kunnen gaan?' Wat bedoel je daar in hemelsnaam mee?
Echt, die kamasutrabeurs is niet erg opwindend, leuk om een keer gezien te hebben, dat was het. Veel mensen waren er met een groepje vrienden of vriendinnen, stellen volgens mij minder, er waren zelfs babies.
Vraag hem of hij een leuk speeltje oppikt, stuur hem gedurende de dag een appje of hij het naar zijn zin heeft als je dat wil en laat het verder gewoon.
Als het nou een parenclub was, had je een punt...
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Het is de huishoudbeurs voor wannabe pervs, geen zorgen om maken.
prima toch, jij wil helemaal niet dat ze die dingen doen als jij er niet bij bent.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Mannen alleen (of samen) schijnen minder te mogen, dan wanneer er een vrouw bij is, of het alleen vrouwen zijn.
Ik bedoel er dus mee dat ze er wel achter komen dat ze mij beter mee hadden kunnen nemen, als ze bepaalde dingen willen doen, waar 2 mannen alleen niet bij/naar binnen mogen.
Het heeft weinig te maken met dat hij een man is, maar dat jij een autist bent.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:32 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Als hij het wel aanvoelt, gaat hij juist. Als mijn vriendin me subtiele hints probeert te geven in plaats van het gewoon te zeggen, dan heb ik juist altijd de neiging om daar tegenin te gaan... Zeg gewoon wat je bedoelt! Wij mannen begrijpen over het algemeen die subtiele hints niet en in dat ene zeldzame geval dat we ze wel doorhebben, vinden we ze gruwelijk irritant.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:32 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Komen we weer op hetzelfde uit: als ik niet weet wat er daar allemaal te doen is, kan ik ook niet precies zeggen wat hij wel en niet kan doen!quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als hij het wel aanvoelt, gaat hij juist. Als mijn vriendin me subtiele hints probeert te geven in plaats van het gewoon te zeggen, dan heb ik juist altijd de neiging om daar tegenin te gaan... Zeg gewoon wat je bedoelt! Wij mannen begrijpen over het algemeen die subtiele hints niet en in dat ene zeldzame geval dat we ze wel doorhebben, vinden we ze gruwelijk irritant.
Heb ik inderdaad gedaan. Heb ik ook door laten schemeren in een reactie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Maar heb je al met je vriend gepraat .. Dat zou je vanavond doen toch?
Gelukkig voor je vriend ben je niet bazig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:24 schreef Dondergat het volgende:
Nog 5 reacties. Het is aan mij of er een nieuw deel komt, niet aan de lapo'er mocht ik dat niet zijn.
Dat hij van mij mag gaan, maar dat ik bang ben dat hij een grens van mij overgaat. (Al dan niet bewust.) Wat hij zou doen als die vriend hem mee wil nemen naar/in iets wat voor mij een grens zou zijn. En of hij zou aanvoelen dat iets een grens is ook al heb ik dat niet letterlijk uitgesproken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:25 schreef Cue_ het volgende:
Wat is er concreet besproken en gezegd dan?
Je gaat per evenement afwegen wat vriendlief zou kunnen uitspoken en aan de hand van een risicoanalyse je grenzen aangeven..?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ik grenzen niet aan kan geven, omdat ik niet weet wat je daar allemaal kan doen!! Daarom gaf ik dat voorbeeld, slimmerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |