abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144833244
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:02 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Het wil niet zeggen dat als je iemand probeert te verleiden, en dat mislukt.. dat het dan betrouwbare mensen zijn...

Dan willen ze je gewoon niet...
Dan zijn het juist wel betrouwbare personen. Ze zeggen immers nee tegen een potentiële vreemdgaankandidaat.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:18:25 #252
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144833467
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:44 schreef Dondergat het volgende:
Waarom ik dat denk?
Ik lees weleens zulk soort dingen, online, maar ook in tijdschriften. Het is niet eens zozeer dat iemand dichtbij me zoiets gedaan heeft. Ik ken eigenlijk alleen maar trouwe mensen.
Lees eens wat meer dan...je bent namelijk echt niet rationeel bezig.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:19:02 #253
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144833496
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:11 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Dan zijn het juist wel betrouwbare personen. Ze zeggen immers nee tegen een potentiële vreemdgaankandidaat.
Wie zegt dat ze met jou willen vreemdgaan..? Dat levert veel te veel gezeik achteraf op.. :')

Maar iedereen die het niet op jou zou kunnen doen is dus betrouwbaar.. ^O^
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_144833623
Het gaat niet eens om mij snowballed. Je trollreactie werkt niet.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:24:37 #255
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_144833661
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:23 schreef Dondergat het volgende:
Het gaat niet eens om mij snowballed. Je trollreactie werkt niet.
Neuken?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_144833693
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Lees eens wat meer dan...je bent namelijk echt niet rationeel bezig.
Misschien niet. Maar als we zoiets als vreemdgaan tegen zouden kunnen houden, dan zou bijna iedereen dat wel doen. Niemand wil zijn relatie kwijt wanneer ze van elkaar houden.
pi_144833890
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Stel dat daar een erotische massage zou zijn, maar zonder happy end. En ik heb als grens een massage met happy end aangegeven, dan denkt mijn vriend misschien dat die erotische massage wel mag. Immers geen happy end.

En bij thuiskomst blijkt dat wel een grens te zijn waar hij overheen is gegaan.

Natuurlijk weet ik mijn grenzen, maar ik weet niet wat daar precies kan worden gedaan.

Begrijp je het nu beter?
Nee. Je zegt eerst "erotische massage mag, geen happy end". Vriendlief doet precies dat, en dan ben jij alsnog boos op hem omdat hij een grens over is gegaan :')

Is dat logisch? NEE! Dan is er toch serieus iets mis met jou?!
pi_144833958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:31 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee. Je zegt eerst "erotische massage mag, geen happy end". Vriendlief doet precies dat, en dan ben jij alsnog boos op hem omdat hij een grens over is gegaan :')

Is dat logisch? NEE! Dan is er toch serieus iets mis met jou?!
Daarom zeg ik dat ik grenzen niet aan kan geven, omdat ik niet weet wat je daar allemaal kan doen!! Daarom gaf ik dat voorbeeld, slimmerd.
pi_144834022
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Daarom zeg ik dat ik grenzen niet aan kan geven, omdat ik niet weet wat je daar allemaal kan doen!! Daarom gaf ik dat voorbeeld, slimmerd.
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef Dondergat het volgende:
...
Natuurlijk weet ik mijn grenzen, ...
8)7
Wow. Echt, wow.
pi_144834067
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:34 schreef DonJames het volgende:

[..]

[..]

8)7
Wow. Echt, wow.
Je begrijpt het echt niet? Dan laat maar, ga ik niet verder in discussie met jou.
pi_144834070
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef Dondergat het volgende:
Ik weet dat dit probleem bij mij zit. Ik weet ook dat mannen 180 graden anders zijn dan vrouwen en ons dus - vooral hiermee - niet begrijpen. Totaal niet begrijpen. Jullie kennen dit gevoel niet - nee echt niet. Mannen zijn niet onzeker en niet bang dat hun vriendin vreemd gaat.
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:25 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Hij heeft in die 4 jaar nog nooit die grens overschreden. Maar ook nog nooit naar zoiets als de kamasutrabeurs geweest, zonder mij (ook niet met mij).
Schat, jouw wereldbeeld is gewoon vreemd. Heel fucking vreemd, sorry dat ik het zo bot moet zeggen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_144834277
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

[..]

Schat, jouw wereldbeeld is gewoon vreemd. Heel fucking vreemd, sorry dat ik het zo bot moet zeggen.
We zullen zien of hij - onbedoeld - over een grens van mij gaat. Ik hoop dat hij zelf aanvoelt dat ik iets niet leuk zal vinden, ook al heb ik het niet letterlijk benoemt bij mijn grenzen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:41:21 #263
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_144834280
Waarom wordt je als vrouw altijd afgezeken op fok tegenwoordig. Ik herinner me dat niet van een paar jaar terug.

Enfin. Ik vind het een vreemde gedachte zonder je partner naar zo'n beurs te gaan en wel met een vriend. Het is juist geil met je vriendin, niet met een hetersexuele vriend.
Ik als vrouw moet er niet aan denken met een vriendin naar een erotische beurs te gaan. Is toch vreemd.
Het is toch juist om je relatie wat spannender te maken.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn vriend met een vriend van hem dat zou willen....
Als vrijgezel is het wel spannend natuurlijk, maar als er een vrouw bij is, dan krijgt hij nog meer kansen op contact. Misschien dat je dat die vriend is moet vertellen?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_144834511
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:41 schreef Angst het volgende:
Waarom wordt je als vrouw altijd afgezeken op fok tegenwoordig. Ik herinner me dat niet van een paar jaar terug.

Enfin. Ik vind het een vreemde gedachte zonder je partner naar zo'n beurs te gaan en wel met een vriend. Het is juist geil met je vriendin, niet met een hetersexuele vriend.
Ik als vrouw moet er niet aan denken met een vriendin naar een erotische beurs te gaan. Is toch vreemd.
Het is toch juist om je relatie wat spannender te maken.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn vriend met een vriend van hem dat zou willen....
Als vrijgezel is het wel spannend natuurlijk, maar als er een vrouw bij is, dan krijgt hij nog meer kansen op contact. Misschien dat je dat die vriend is moet vertellen?
Bedankt voor je bijval.

Ze komen er nog wel achter dat het slimmer zou zijn geweest om mij mee te nemen. ;)
pi_144834536
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef Dondergat het volgende:
Je begrijpt het echt niet? Dan laat maar, ga ik niet verder in discussie met jou.
Er staat een DIRECTE tegenstelling in die posts, en dat zou ik dan moeten begrijpen? Echt??

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:41 schreef Dondergat het volgende:
We zullen zien of hij - onbedoeld - over een grens van mij gaat. Ik hoop dat hij zelf aanvoelt dat ik iets niet leuk zal vinden, ook al heb ik het niet letterlijk benoemt bij mijn grenzen.
Hopen? Ik VERTROUW erop dat mijn vriendin dat soort dingen niet doet. Dat vertrouwen is bij jou ver te zoeken.. En waarom? Heeft die vriend ooit iets gedaan wat dat vertrouwen heeft beschadigd? Volgens mij niet (je schrijft er niet over in elk geval). En vertrouwen is de basis van een goeie relatie, denk daar maar eens over na..
pi_144834578
Kamasutrabeurs is toch gewoon de huishoudbeurs voor mensen met een midlifecrisis?
  Moderator dinsdag 23 september 2014 @ 20:51:23 #267
9859 crew  Karina
Woman
pi_144834624
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:34 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Gaat nogal moeilijk als ik niet precies weet wat daar allemaal is. ;)
Dat is toch niet moeilijk?

Niet zoenen of neuken/seks met een ander. Of wat jouw grens dan ook is. Maar zoiets.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:50 schreef Deckard het volgende:
Kamasutrabeurs is toch gewoon de huishoudbeurs voor mensen met een midlifecrisis?
Ben er nooit geweest maar zoiets stel ik me er wel bij voor, zeker niet iets wat superopwindend is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144834627
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:48 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijval.

Ze komen er nog wel achter dat het slimmer zou zijn geweest om mij mee te nemen. ;)
Nee, droom lekker verder. JIJ zit fout.

Echt, dit topic :') "ja, ik weet dat ik onzeker ben, en dat het probleem bij mij zit, maar ik ga hem wel lekker verbieden om met z'n maten op stap te gaan anders gaat 'ie vreemd. Daarin heb ik gelijk, toch? Toch? Toch? Maar ik weet echt wel dat het aan mij ligt hoor!"
pi_144834683
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.

Ja vrouwen kunnen elke vorm van sexuele aantrekkingskracht weerstaan :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:53:14 #270
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_144834704
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee, droom lekker verder. JIJ zit fout.

Echt, dit topic :') "ja, ik weet dat ik onzeker ben, en dat het probleem bij mij zit, maar ik ga hem wel lekker verbieden om met z'n maten op stap te gaan anders gaat 'ie vreemd. Daarin heb ik gelijk, toch? Toch? Toch? Maar ik weet echt wel dat het aan mij ligt hoor!"
het is een erotische beurs jongens, geen voetbalwedstrijd!

Elke man uit dit topic vond het fantastisch als zijn vriendin daar heen gaat?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_144834725
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:39 schreef Beauke het volgende:
Vrouwen gaan net zo vaak vreemd.
Volgens statistieken juist vaker.
pi_144834875
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:53 schreef Angst het volgende:

[..]

het is een erotische beurs jongens, geen voetbalwedstrijd!
Dus?
quote:
Elke man uit dit topic vond het fantastisch als zijn vriendin daar heen gaat?
Zou me werkelijk waar niks interesseren, als zij daar zin in heeft moet ze dat lekker doen. Gebeurt toch niks.
pi_144834896
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:17 schreef Dondergat het volgende:
Waarom zou het voor die vriend rot zijn geweest die vakantie? Denk je dat wij totaal geen rekening met hem hebben gehouden?

[..]

Waarom neem je aan dat ik zo ben? Ik reageer niet krampachtig. Ik MOET NIET overal bij zijn. En ik gebruik niet de dooddoener: "Ik vertrouw jou wel, maar de ander niet." Alledrie kloppen ze niet.
Ik begrijp het inmiddels, jij zit tussen die vriendschap in. Geen wonder dat ze eens een keer alleen willen. En hoe moeilijker jij er over gaat doen, hoe eerder hij zal denken dat het vrijgezellen leven misschien toch wel leuker is. Zeker als hij dan vaker met zijn vriend kan stappen naar dit soort lollige dingetjes.
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:26:11 #274
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_144835027
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dus?

[..]

Zou me werkelijk waar niks interesseren, als zij daar zin in heeft moet ze dat lekker doen. Gebeurt toch niks.
Inderdaad.

En TS, als je wil dat hij geen erotische massage krijgt, dan zeg je dat toch gewoon? Wat is dat nou voor een onzin met happy end, geen happy end...
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_144835090
Mensen die denken dat ik hem ga verbieden te gaan moeten nog maar eens heel goed dit topic lezen! Ik heb dat nergens gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')