quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Betreffende Feyenoord moet ik zeggen dat ik het erg jammer vind dat het slechts bij drie ballen op de deklat is gebleven en er zich geen situatie voordeed waarbij een strafschop onterecht niet toegekend werd in bijvoorbeeld de 93e minuut. Of dat deze wel toegekend werd maar Te Vrede hem de Maas in schoot.quote:Op maandag 22 september 2014 15:37 schreef Karina het volgende:
OK weer over Feyenoord?
Ik heb gisteren gekeken en ik vond ze beter dan Ajax, zeker in de eerste helft. Om maar weer ontopic te gaan
Lexie komt er weer in te staan.quote:Op maandag 22 september 2014 15:35 schreef HulkHeld het volgende:
Vanwaar de uitspraak van Rutte dat hij dit elftal niet laat staan? Speelde veruit je beste wedstrijd, waarom veranderen?
Ja leuk Dven. Ik vond dat ze behoorlijk pech hadden.quote:Op maandag 22 september 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Betreffende Feyenoord moet ik zeggen dat ik het erg jammer vind dat het slechts bij drie ballen op de deklat is gebleven en er zich geen situatie voordeed waarbij een strafschop onterecht niet toegekend werd in bijvoorbeeld de 93e minuut. Of dat deze wel toegekend werd maar Te Vrede hem de Maas in schoot.
Heeft met kwaliteit te maken.quote:Op maandag 22 september 2014 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk Dven. Ik vond dat ze behoorlijk pech hadden.
De vier goals in zes wedstrijden spreken inderdaad boekdelen. Dit is geen pech, dit is een gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 22 september 2014 15:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft met kwaliteit te maken.
Elke andere Eredivisie club had van dit Ajax gewonnen, alleen Feyenoord krijgt het weer voor elkaar om te verliezen. Dan ben je simpelweg gewoon niet goed genoeg.quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
De vier goals in zes wedstrijden spreken inderdaad boekdelen. Dit is geen pech, dit is een gebrek aan kwaliteit.
Het zou me niet verbazen als ze dit seizoen geen Europees voetbal halen inderdaad.quote:Op maandag 22 september 2014 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Elke andere Eredivisie club had van dit Ajax gewonnen, alleen Feyenoord krijgt het weer voor elkaar om te verliezen. Dan ben je simpelweg gewoon niet goed genoeg.
Het gaat hier niet over Ajax.quote:Op maandag 22 september 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze dit seizoen geen Europees voetbal halen inderdaad.
quote:Op maandag 22 september 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze dit seizoen geen Europees voetbal halen inderdaad.
Buiten de ballen op de lat had Feyenoord niet veel meer schoten tussen de palen dan Ajax. Dat is gewoon slecht.quote:Op maandag 22 september 2014 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk Dven. Ik vond dat ze behoorlijk pech hadden.
Denken dat Ajax een slechte dag hadquote:Op maandag 22 september 2014 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Elke andere Eredivisie club had van dit Ajax gewonnen, alleen Feyenoord krijgt het weer voor elkaar om te verliezen. Dan ben je simpelweg gewoon niet goed genoeg.
Voorlopig staan we op een CL-stek. En anders winnen we die fairplay-troffee welquote:
Geen getroll, gewoon serieus. Vertel wat er niet klopt aan bovenstaande reacties?quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef Karina het volgende:
Ja kappen met dat getrol jongens. Leuk geweest.
Zie edit, gaat om de manier waarop en dat weten jullie best.quote:Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen getroll, gewoon serieus. Vertel wat er niet klopt aan bovenstaande reacties?
Volgens mij ben je nu gewoon aan het inspelen op de korte lontjes van wat vaste lieden in dit topic. We bespreken Feyenoord neutraal, dat moet best kunnen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie edit, gaat om de manier waarop en dat weten jullie best.
Nee hoor ik ben in deze ook neutraal. Iets genuanceerder mag best. Wat ik al zei, ik vond Feyenoord gisteren in de eerste helft beter.quote:Op maandag 22 september 2014 15:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu gewoon aan het inspelen op de korte lontjes van wat vaste lieden in dit topic. We bespreken Feyenoord neutraal, dat moet best kunnen.
Dat viel me ook op inderdaad. Zag er niet uit. Paar van die gasten op de tribune vonden het ook maar nietsquote:Op maandag 22 september 2014 15:50 schreef DonRaja het volgende:
Doe dat lekker in FB.
Wat was dat trouwens voor artistiek gepiel met camerabeelden van achter/onder vak Z?
Hebben vast weer een nieuwe stagairequote:Op maandag 22 september 2014 15:50 schreef DonRaja het volgende:
Doe dat lekker in FB.
Wat was dat trouwens voor artistiek gepiel met camerabeelden van achter/onder vak Z?
De afwerking laat inderdaad nog te wensen over. Maar goed, als je denkt dat dat niet gaat verbeteren, dan laat Ajax zich compleet wegspelen door de nummer 15. Geeft aan hoe weinig kwaliteit jullie eigenlijk hebben, ik zou de wedstrijden tegen teams die wel kunnen afmaken nu al vrezen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jeetje.quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
Zaten we wel, gezellig tripje. Gelukkig hebben we allemaal goed leren zwemmen in het Zwembad Charlois. Lekkere schadevergoeding gepakt ook. Nu kan ik Fox Sports betalen. Maar goed, volgens mij zei Karina dat we ontopic moesten zijn dus geef effe het goede voorbeeld, haventuig.
Geen getroll, Ajax met een goede dag had hier met 0-3 gewonnen. Zie de kans van Serero bijvoorbeeld en met een goede spits was die kans van Siggy er ook gewoon ingegaan.quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Denken dat Ajax een slechte dag had![]()
Je werd gewoon overklast en je hebt geluk dat wij geen fatsoenlijke spits hebben rondlopen,
Mar goed, op je volgende troll zal ik je gewoon weer negeren, het Feyenoord-topic is wel veel gezelliger zonder die bijdehante joden zeg
Daar waren er 3 van, althans, dat dacht ik. Ik heb me laten vertellen dat 1 daarvan toch geen strafschop was. Blijven er 2 over, waarvan 1 in het begin van de 2e helft.quote:Op maandag 22 september 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Betreffende Feyenoord moet ik zeggen dat ik het erg jammer vind dat het slechts bij drie ballen op de deklat is gebleven en er zich geen situatie voordeed waarbij een strafschop onterecht niet toegekend werd in bijvoorbeeld de 93e minuut. Of dat deze wel toegekend werd maar Te Vrede hem de Maas in schoot.
Qua spelbeeld had Feyenoord inderdaad het betere van het spel. Maar als je de kwaliteiten mist om dat ook uit te drukken in grote kansen (op de eerste tien minuten en laatste vijf minuten van de wedstrijd na) dan verdien je de overwinning eigenlijk niet.quote:Op maandag 22 september 2014 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben in deze ook neutraal. Iets genuanceerder mag best. Wat ik al zei, ik vond Feyenoord gisteren in de eerste helft beter.
Nou zeg, het is wat meid.quote:Op maandag 22 september 2014 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Geen getroll, Ajax met een goede dag had hier met 0-3 gewonnen. Zie de kans van Serero bijvoorbeeld en met een goede spits was die kans van Siggy er ook gewoon ingegaan.
Als je het presteert om zulke belabberde voorzetten te geven en de kansen niet af te maken dan is dat gewoon kwaliteit.
Jouw geforceerde woede over het gunnen van borstkanker aan moeders was inderdaad veel pakkender.quote:Op maandag 22 september 2014 15:51 schreef elCholo het volgende:
[..]
Jeetje.
Probeer je een beetje geforceerd grappig te zijn, lukt het voor geen meter.
Ik kan me geen volkswoede herinneren vanuit De Kuip dus volgens mij viel het wel mee.quote:Op maandag 22 september 2014 15:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar waren er 3 van, althans, dat dacht ik. Ik heb me laten vertellen dat 1 daarvan toch geen strafschop was. Blijven er 2 over, waarvan 1 in het begin van de 2e helft.
Doe normaal man, dat we et kampioenschap moeten vergeten is nog wel te beamen met zoveel verliespunten in hetbegin, maar als dit team een beetje ingespeeld raakt sluit je in no-time weer aan bij de 'top' hoorquote:Op maandag 22 september 2014 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Qua spelbeeld had Feyenoord inderdaad het betere van het spel. Maar als je de kwaliteiten mist om dat ook uit te drukken in grote kansen (op de eerste tien minuten en laatste vijf minuten van de wedstrijd na) dan verdien je de overwinning eigenlijk niet.
Door het gebrek aan scorend vermogen zie ik Feyenoord zo rond de 7e a 10e stek eindigen. Of er moet in de winter een spits komen. Dan kunnen ze meedoen voor plekken 3 tot en met 5
nee, maar goed, jij kunt je wel meer niet herinnerenquote:Op maandag 22 september 2014 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me geen volkswoede herinneren vanuit De Kuip dus volgens mij viel het wel mee.
Je getroll gaat nu wel een grens over hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 15:56 schreef Dven het volgende:
Immers had gister wel gescoord trouwens.
Bij die volley van Clasie volgens mij jaquote:Op maandag 22 september 2014 15:59 schreef Muto het volgende:
Er was een overduidelijke handsbal in het zestienmetergebied. Weet niet of het aangeschoten was, maar het was sowieso hands.
Nee, voorzet Nelom.quote:Op maandag 22 september 2014 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Bij die volley van Clasie volgens mij ja
Ja klopt, door al die kansen en ballen op de lat vergeten we gewoon weer ouderwets te mekkeren over niet gegeven strafschoppen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:59 schreef Muto het volgende:
Er was een overduidelijke handsbal in het zestienmetergebied. Weet niet of het aangeschoten was, maar het was sowieso hands.
Heb dat moment niet teruggezien in de samenvatting, zal dus allemaal wel meegevallen hebben.quote:Op maandag 22 september 2014 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, door al die kansen en ballen op de lat vergeten we gewoon weer ouderwets te mekkeren over niet gegeven strafschoppen.
Ik ben benieuwd wie die ballen erin gaat trappen dan.quote:Op maandag 22 september 2014 15:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Doe normaal man, dat we et kampioenschap moeten vergeten is nog wel te beamen met zoveel verliespunten in hetbegin, maar als dit team een beetje ingespeeld raakt sluit je in no-time weer aan bij de 'top' hoor
Schoten op de lat worden niet als schoten op doel aangerekend, maar inderdaad. Grootste gedeelte ligt dan ook aan de zeer matige voorzetten.quote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie die ballen erin gaat trappen dan.
Ik vind deze statistiek veelzeggend wat dat betreft. Zoveel 'beter', zoveel voorzetten, zoveel meer balbezit. En dan toch maar 10 schoten naast/over en slechts 4 (!!!) op doel. Dat komt toch nooit meer goed man.
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in. Feyenoord heeft een selectie waar je prima mee kunt eindigen in de top 4, dat zag je gisteren bijvoorbeeld. Trouwens, ploegen als Vitesse en Twente hebben ook geen fantastische start, dus daar kan Feyenoord best nog wel eens boven eindigen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Doe normaal man, dat we et kampioenschap moeten vergeten is nog wel te beamen met zoveel verliespunten in hetbegin, maar als dit team een beetje ingespeeld raakt sluit je in no-time weer aan bij de 'top' hoor
Ik ben benieuwd hoe blind de gozert was die elke voorzet van Feyenoord als 'goed' heeft bestempeld, vooral die van de heer Nelomquote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind deze statistiek veelzeggend wat dat betreft. Zoveel 'beter', zoveel voorzetten, zoveel meer balbezit. En dan toch maar 10 schoten naast/over en slechts 4 (!!!) op doel. Dat komt toch nooit meer goed man.
[ afbeelding ]
Nee joh, dat viel in het niet vergeleken met jouw dreig berichtje.quote:Op maandag 22 september 2014 15:57 schreef Dven het volgende:
Jouw geforceerde woede over het gunnen van borstkanker aan moeders was inderdaad veel pakkender.
Ieuw knikkende knieën.quote:Op maandag 22 september 2014 16:06 schreef elCholo het volgende:
[..]
Nee joh, dat viel in het niet vergeleken met jouw dreig berichtje.
Man dat kwam aan zeg.
Ik heb eerst 3 biertjes moeten drinken nu om hier nu niet met knikkende knieën te posten.
Kan je nagaan hoe slecht het bij Ajax wasquote:Op maandag 22 september 2014 16:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe blind de gozert was die elke voorzet van Feyenoord als 'goed' heeft bestempeld, vooral die van de heer Nelom
*dreigberichtjequote:Op maandag 22 september 2014 16:06 schreef elCholo het volgende:
[..]
Nee joh, dat viel in het niet vergeleken met jouw dreig berichtje.
Man dat kwam aan zeg.
Ik heb eerst 3 biertjes moeten drinken nu om hier nu niet met knikkende knieën te posten.
Kom danquote:Op maandag 22 september 2014 16:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik sla iedereen hier in elkaar, als ik dat wil
Anderzijds heb je nu Zwolle en Cambuur. Maar allicht chargeerde ik wat. Rond de 5e plek moet nog wel kunnen inderdaad.quote:Op maandag 22 september 2014 16:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Feyenoord heeft een selectie waar je prima mee kunt eindigen in de top 4, dat zag je gisteren bijvoorbeeld. Trouwens, ploegen als Vitesse en Twente hebben ook geen fantastische start, dus daar kan Feyenoord best nog wel eens boven eindigen.
Klopt, maar die houden het nooit het hele seizoen vol, dat zie je altijd met die ploegen.quote:Op maandag 22 september 2014 16:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Anderzijds heb je nu Zwolle en Cambuur
Willem II 1999. Roda JC 1995. Nac ook een keertje derde geworden dacht ik. Cambuur wordt niets maar PEC kan wel eens verrassen.quote:Op maandag 22 september 2014 16:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar die houden het nooit het hele seizoen vol, dat zie je altijd met die ploegen.
Stop ze in je moeder, die kan daar dan best mee leven.quote:Op maandag 22 september 2014 16:10 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik typ nog steeds met trillende vingers.
Goed topic voor jou:quote:Op maandag 22 september 2014 16:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar die houden het nooit het hele seizoen vol, dat zie je altijd met die ploegen.
Ja, dat was 15 jaar geleden, toen kon het nog dat zo een club het hoofd boven het maaiveld uit kon steken. Maar nu hebben zelfs Ajax, PSV en Twente er moeite mee.quote:Op maandag 22 september 2014 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Willem II 1999. Roda JC 1995. Nac ook een keertje derde geworden dacht ik. Cambuur wordt niets maar PEC kan wel eens verrassen.
quote:Op maandag 22 september 2014 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Stop ze in je moeder, die kan daar dan best mee leven.
Heeeeey daar hebben we weer zo een mislukte grap.quote:Op maandag 22 september 2014 16:11 schreef Dven het volgende:
Stop ze in je moeder, die kan daar dan best mee leven.
Wat juist die clubs dus kansen biedt. NAC was overigens maar een jaar of 7 geleden ofzo.quote:Op maandag 22 september 2014 16:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat was 15 jaar geleden, toen kon het nog dat zo een club het hoofd boven het maaiveld uit kon steken. Maar nu hebben zelfs Ajax, PSV en Twente er moeite mee.
Hulk kon wel lachenquote:Op maandag 22 september 2014 16:13 schreef elCholo het volgende:
[..]
Heeeeey daar hebben we weer zo een mislukte grap.
Jammer joh, weer niet gelukt.
Dan heb je een paar keer iets goed gemist. Een keer of 6/7 spreekkoren richting Blom, waarvan een keer of 3 terecht.quote:Op maandag 22 september 2014 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me geen volkswoede herinneren vanuit De Kuip dus volgens mij viel het wel mee.
Dat soort momenten zie je JUIST niet in de samenvatting. Was OVERDUIDELIJK hands.quote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Heb dat moment niet teruggezien in de samenvatting, zal dus allemaal wel meegevallen hebben.
Dat moment met Veltman bedoel je?quote:Op maandag 22 september 2014 16:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat soort momenten zie je JUIST niet in de samenvatting. Was OVERDUIDELIJK hands.
Paal/lat is niet op doel, even voor de duidelijkheid. En er waren 4 ballen op de lat.quote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vind ik nog vrij mild voor de Kuipstandaardquote:Op maandag 22 september 2014 16:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan heb je een paar keer iets goed gemist.[b] Een keer of 6/7 spreekkoren richting Blom[/b], waarvan een keer of 3 terecht.
Misschien alles wat naast ging als schot bestempeld?quote:Op maandag 22 september 2014 16:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe blind de gozert was die elke voorzet van Feyenoord als 'goed' heeft bestempeld, vooral die van de heer Nelom
Er waren 3 momenten, maar ik weet niet meer met wie, want in de samenvatting zitten ze niet (quote:
Verder niet zo relevant. Gewoon weinig kansen gecreeerd op wat zondagschoten en een laatste wanhopsoffensief na. Dat moet gewoon beter want anders ga je het tegen iedere tegenstander lastig hebben en ga je nog heel wat meer potten op deze wijze verliezen.quote:Op maandag 22 september 2014 16:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Paal/lat is niet op doel, even voor de duidelijkheid. En er waren 4 ballen op de lat.
als deze werklust er iedere wedstrijd zou zijn dan krijg je heel snel resultaten maar je moet maar weer afwachten of dat er de eerstkomende wedstrijd weer isquote:Op maandag 22 september 2014 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Verder niet zo relevant. Gewoon weinig kansen gecreeerd op wat zondagschoten en een laatste wanhopsoffensief na. Dat moet gewoon beter want anders ga je het tegen iedere tegenstander lastig hebben en ga je nog heel wat meer potten op deze wijze verliezen.
1 zwaluw maakt ook inderdaad geen zomer. Feyenoord was in alle wedstrijden voor Ajax heel poer, en dan druk ik mij nog lichtjes uit.quote:Op maandag 22 september 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
als deze werklust er iedere wedstrijd zou zijn dan krijg je heel snel resultaten maar je moet maar weer afwachten of dat er de eerstkomende wedstrijd weer is
Nou kan je Hulk opvegen!quote:Op maandag 22 september 2014 16:35 schreef Dven het volgende:
Maar goed. Komt nog wel eens goed. Kenneth zijn eerste overwinning ooit in De Kuip is niet vermeer.
Willem II was een drama, Sevilla was een behoorlijk maatje te groot, maar de wedstrijd ervoor, tegen Twente was het ook al best ok hoor. Die lijn zou je door moeten zetten, dan kun je nu gewoon een goede serie neer gaan zetten. Het team begint elkaar steeds beter te vinden.quote:Op maandag 22 september 2014 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt ook inderdaad geen zomer. Feyenoord was in alle wedstrijden voor Ajax heel poer, en dan druk ik mij nog lichtjes uit.
4? Clasie, Schaken, Van Beek en wie was de vierde dan?quote:Op maandag 22 september 2014 16:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Paal/lat is niet op doel, even voor de duidelijkheid. En er waren 4 ballen op de lat.
Te Vrede, tegen het eind van de wedstrijd.quote:Op maandag 22 september 2014 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4? Clasie, Schaken, Van Beek en wie was de vierde dan?
Dat is allemaal waar maar mochten we onverhoopt weer verliezen tegen een laagvlieger (ondanks goed spel) en ook in de EL verliezen tegen Luik dan gaan mensen al praten over een crisis bij Feyenoord. Mensen hebben niet oneindig veel geduld.quote:Op maandag 22 september 2014 16:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Willem II was een drama, Sevilla was een behoorlijk maatje te groot, maar de wedstrijd ervoor, tegen Twente was het ook al best ok hoor. Die lijn zou je door moeten zetten, dan kun je nu gewoon een goede serie neer gaan zetten. Het team begint elkaar steeds beter te vinden.
Buiten de spits hebben Toornstra, Boetius en Bilal (normaal gesproken wel) scorend vermogen, dus die doelpunten komen dan vanzelf wel.
Als GHE een beetje meewerkt kun je nu 5x op rij winnen (2xGHE, Standard Luik thuis, Groningen thuis, en Heracles thuis). Dan staan we niet meer zo belabberd
Die heb ik dan geblokt, ik kan me ekel zijn 'schot' dat van de lijn werd gehaald en de kopbal die Cillesen stopte nog voor de geest halen.quote:Op maandag 22 september 2014 17:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Te Vrede, tegen het eind van de wedstrijd.
Ach ja, dat doen ze bij elk medium sowieso wel. Goed nieuws verkoopt minder goed.quote:Op maandag 22 september 2014 17:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat is allemaal waar maar mochten we onverhoopt weer verliezen tegen een laagvlieger (ondanks goed spel) en ook in de EL verliezen tegen Luik dan gaan mensen al praten over een crisis bij Feyenoord. Mensen hebben niet oneindig veel geduld.
Hadden ze in die tijd helemaal niet, mongoolquote:Op maandag 22 september 2014 17:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook na de zwangerschapstest..
JOSquote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Heb dat moment niet teruggezien in de samenvatting, zal dus allemaal wel meegevallen hebben.
In de tweede helft waar voor hands geappelleerd werd was iig gewoon met de borst gespeeldquote:Op maandag 22 september 2014 15:59 schreef Muto het volgende:
En dat is dan in mijn ogen geheel terecht. Dan is er structureel iets fout en moet dat naar boven gehaald worden, wat in dit geval het gebrek aan scorend vermogen is. De enige die daar zijn conclusies uit kan trekken is mister yellow.quote:Op maandag 22 september 2014 17:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat is allemaal waar maar mochten we onverhoopt weer verliezen tegen een laagvlieger (ondanks goed spel) en ook in de EL verliezen tegen Luik dan gaan mensen al praten over een crisis bij Feyenoord. Mensen hebben niet oneindig veel geduld.
Dat gebeurt nu ook al. Het is dat het spel gisteren om aan was te zien. Deze week is wat dat betreft wel cruciaal. Twee keer verlies van Go Ahead, wat niet mag, maar zeker niet onrealistisch is betekent wat mij betreft einde Rutte.quote:Op maandag 22 september 2014 17:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Einde Rutten, doe even normaal aub.quote:Op maandag 22 september 2014 17:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu ook al. Het is dat het spel gisteren om aan was te zien. Deze week is wat dat betreft wel cruciaal. Twee keer verlies van Go Ahead, wat niet mag, maar zeker niet onrealistisch is betekent wat mij betreft einde Rutte.
Waarom zie je Kazim en Wilkshire vertrekken dan? Kazim is transfervrij na dit jaar dacht ik, mocht die het goed doen en gaan scoren zie ik niet in waarom hem geen contract wordt aangeboden. Wilkshire is denk ik afhankelijk vd jeugd die doorstroomt, Feyenoord heeft een optie op hem voor volgend jaarquote:Op maandag 22 september 2014 17:50 schreef Typisch het volgende:
Wat wel vrij positief aan het hele gebeuren is dat dit elftal wel bij elkaar kan blijven de komende jaren. Ik zie alleen Wilkshere, Kazim en Schaken vertrekken na dit seizoen van de basiself van gisteren. Voor Kazim en Wilkshere moeten er vervangens worden gehaald, voor Schaken hebben we die al.
Ik denk dat Wilkshere voor een jaar prima is, maar vraag mij af of hij volgend jaar niet nog langzamer is. Doet het verder prima hoor voorlopig wat mij betreft. Dat van Kazim wist ik niet, dat is wel mooi.quote:Op maandag 22 september 2014 17:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom zie je Kazim en Wilkshire vertrekken dan? Kazim is transfervrij na dit jaar dacht ik, mocht die het goed doen en gaan scoren zie ik niet in waarom hem geen contract wordt aangeboden. Wilkshire is denk ik afhankelijk vd jeugd die doorstroomt, Feyenoord heeft een optie op hem voor volgend jaar
Wij hebben geen geld om trainers te ontslaan. (hoop ik...quote:Op maandag 22 september 2014 17:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu ook al. Het is dat het spel gisteren om aan was te zien. Deze week is wat dat betreft wel cruciaal. Twee keer verlies van Go Ahead, wat niet mag, maar zeker niet onrealistisch is betekent wat mij betreft einde Rutte.
Wilkshire zal er idd niet beter op worden en hopelijk is Lopes Cabral hem dan al voorbij (of een willekeurig andere rechtsback uit de jeugd). Ik heb geen idee wat voor contract hij nu heeft, maar als back-up kan die misschien nog wel z'n nut hebben.quote:Op maandag 22 september 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilkshere voor een jaar prima is, maar vraag mij af of hij volgend jaar niet nog langzamer is. Doet het verder prima hoor voorlopig wat mij betreft. Dat van Kazim wist ik niet, dat is wel mooi.
Happel is in paniek.quote:Op maandag 22 september 2014 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Einde Rutten, doe even normaal aub.
En einde Van Geel? Rutten heeft zijn aankopen niet kunnen kiezen.quote:Op maandag 22 september 2014 17:50 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 18:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
En einde Van Geel? Rutten heeft zijn aankopen niet kunnen kiezen.
Wilkshere en El Ahmadi komen volgens mij uit de koker van Rutten, wat beide prima aankopen zijn imo.quote:Op maandag 22 september 2014 18:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij was al maanden actief bij Feyenoord, weliswaar op de achtergrond maar toch. Hij is niet beslissend, maar ze zullen wel overlegd hebben neem ik aanquote:Op maandag 22 september 2014 18:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 22 september 2014 18:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij was al maanden actief bij Feyenoord, weliswaar op de achtergrond maar toch. Hij is niet beslissend, maar ze zullen wel overlegd hebben neem ik aan
En om nou te zeggen dat het daar zo lekker gaat..quote:Op maandag 22 september 2014 18:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Precies.
Alleen bij clubs als United mag je kiezen
Nee. Het is niet hoe ik het zie, maar wordt reëel op het moment dat resultaten uitblijven. 15de staan na de ploegen die we hebben gehad is onacceptabel. Het voetbal is, op gisteren na, waardeloos.quote:Op maandag 22 september 2014 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Einde Rutten, doe even normaal aub.
Enige wat je Van Geel zou kunnen verwijten is het halen van een spits.quote:Op maandag 22 september 2014 18:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 18:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee. Het is niet hoe ik het zie, maar wordt reëel op het moment dat resultaten uitblijven. 15de staan na de ploegen die we hebben gehad is onacceptabel. Het voetbal is, op gisteren na, waardeloos.
De meesten moeten ook niet denken dat het voetbal van gisteren de maatstaf wordt voor dit seizoen. Dat zijn uitschieters die alleen voorkomen, wanneer we tegen Ajax spelen. Mijn verwachting is dat het woensdag gewoon weer kut is en dat Go Ahead het ons op basis van strijd heel moeilijk weet te gaan maken.
[..]
Enige wat je Van Geel zou kunnen verwijten is het niet halen van een spits.
Zo'n instelling mogen er wel meer hebben.quote:Cillessen bang voor Kazim: 'Hij nam de boel in de maling'
Colin Kazim-Richards genoot van de sfeer in De Kuip. De supporters op de tribune konden echter ook genieten van de spits. De Turk doet namelijk alles wat het Legioen zo graag ziet. In het veld had hij akkefietjes met Joël Veltman en Jasper Cillessen.
''He was taking the piss. Ik ben opgegroeid in Engeland, daar houden wij niet van'', vertelt hij in De Telegraaf. Kazim wachtte de keeper vervolgens in de rust voor de spelerstunnel op het veld op. Aarzelend liep Cillessen vervolgens op Kazim af, maar scheidsrechter Kevin Blom zag het 'duel' al aankomen en stond klaar.
''Ik was onder de indruk van de sfeer, maar niet van de spelers van Ajax'', gaat de aanvaller verder. Hij gooide de beuk er goed in. Dat is, vertelde hij, al jaren zijn stijl. „Ik ga geen namen noemen, maar mijn beste wedstrijden heb ik tegen de allerbeste verdedigers gespeeld. Als mensen denken dat ze iemand zijn, zeg ik meteen: kom maar op. Als je me wil aanraken, als ik je voel, ben je meteen voor mij.''
Feyenoord verloor, maar was véél beter dan de opponent. ''Ik heb echt in de grootste derby’s ter wereld gespeeld. Daarin ’swingde’ het spel altijd van links naar rechts. Je kon nooit een topfavoriet aanwijzen. Maar dit was gewoon niet normaal om mee te maken. De dominantie die Feyenoord tegen Ajax in een topwedstrijd had, ging nog veel verder dan alleen al het balbezit van meer dan 65 procent.''
Ik had vooraf inderdaad niet gedacht dat Kazim 90 minuten zou volmaken. En het was niet zo dat hij kruipend het einde haalde, viel uiteindelijk dus nog wel mee met z'n conditionele achterstand.quote:Op maandag 22 september 2014 18:20 schreef Haringkop het volgende:
Ik ben nog wel een soort van optimistisch. Tuurlijk breekt de pleuris uit als je nog 3 keer verliest.
Maar we speelden eindelijk met ons gedroomde middelveld, Kazim heeft pas 1 keer 90 minuten gespeeld en hopelijk heeft ook Rutten gezien van Mathijsen passé is. Voldoende aanknopingspunten om te verbeteren. En gelukkig doe je in NL gewoon weer mee als je reeks van vier wedstrijden kan maken
Ik rekende ook op een minuutje of 60.quote:Op maandag 22 september 2014 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had vooraf inderdaad niet gedacht dat Kazim 90 minuten zou volmaken. En het was niet zo dat hij kruipend het einde haalde, viel uiteindelijk dus nog wel mee met z'n conditionele achterstand.
Naar wat ik heb gelezen ging het eerder over dat hijzelf nog niet vond het niveau te hebben voor 90 minuten.quote:Op maandag 22 september 2014 18:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik had vooraf inderdaad niet gedacht dat Kazim 90 minuten zou volmaken. En het was niet zo dat hij kruipend het einde haalde, viel uiteindelijk dus nog wel mee met z'n conditionele achterstand.
Ik denk dat die gozer ook heel erg gemotiveerd is om weer te spelen. Dat het spel niet heel erg op en neer ging (understatement) heeft natuurlijk ook geholpen.quote:Op maandag 22 september 2014 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, als El Ahmadi geblesseerd is, vind ik het geen heel gekke keus.quote:Op maandag 22 september 2014 18:26 schreef Caland het volgende:
Ik zie Rutten woensdag gewoon weer met Immers starten.
Yolo.
Na de 60e minuut echt nog maar heel weinig laten zien.quote:Op maandag 22 september 2014 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Logisch zou zijn om dan met Clasie, Vilhena en Toornstra te spelen.quote:Op maandag 22 september 2014 18:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, als El Ahmadi geblesseerd is, vind ik het geen heel gekke keus.
Toornstra op de plek van El Ahmadi, Vilhena bank.
Dan liever Toornstra op de plek van El Ahmadi, Vilhena op 10, Immers bankquote:Op maandag 22 september 2014 18:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, als El Ahmadi geblesseerd is, vind ik het geen heel gekke keus.
Toornstra op de plek van El Ahmadi, Vilhena bank.
Dit dus.quote:Op maandag 22 september 2014 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Logisch zou zijn om dan met Clasie, Vilhena en Toornstra te spelen.
Bij dat schot van Te Vrede op de voet van Van Rhijn lag hij op de grond, maar hij wist toch heel snel weg te kruipen. Echte winnaarsmentaliteit.quote:Op maandag 22 september 2014 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na de 60e minuut echt nog maar heel weinig laten zien.
Nog altijd meer dan 90 minuten te vrede though
Bilal wilde hij ook.. dat is dus al 3quote:Op maandag 22 september 2014 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wilkshere en El Ahmadi komen volgens mij uit de koker van Rutten, wat beide prima aankopen zijn imo.
nou ? zijn 3 goede spelers toch ? Jammer dat Rutten ook niet nog een spits wist.quote:Op maandag 22 september 2014 18:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bilal wilde hij ook.. dat is dus al 3
Je hoort mij ook niet klagenquote:Op maandag 22 september 2014 19:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou ? zijn 3 goede spelers toch ? Jammer dat Rutten ook niet nog een spits wist.
We gaan gewoon een kut seizoen draaien om vervolgens net als AZ het seizoen erop de landstitels te pakken. De gifbeker moet dit seizoen eerst helemaal leeg. Daar ben ik na gisteren wel van overtuigd.quote:Op maandag 22 september 2014 19:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou ? zijn 3 goede spelers toch ? Jammer dat Rutten ook niet nog een spits wist.
Eens, anderzijds is de selectie pas 3 weken compleet.quote:Op maandag 22 september 2014 19:08 schreef Muto het volgende:
Misschien moet Fredsj eens aan een vast elftal werken.
Zijn ze wel aan toe, zoveel hebben ze tot nu toe niet gepresteerd. En zeker tegen tegenstanders als Willem II thuis, maakt het niet uit of je Kazim er wel of niet bij hebt, daar hoor je gewoon van te winnen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eens, anderzijds is de selectie pas 3 weken compleet.
Misschien dat daarom er eindelijk tempo inzat.quote:Op maandag 22 september 2014 19:08 schreef macca728 het volgende:
en Fred heeft en Immers en Mathijsen gepasseerd
Immers was geblesseerd, ik moet nog zien of die echt gepasseerd gaat worden.quote:Op maandag 22 september 2014 19:08 schreef macca728 het volgende:
en Fred heeft en Immers en Mathijsen gepasseerd
''Concurrentiestrijd''quote:Op maandag 22 september 2014 19:08 schreef Muto het volgende:
Misschien moet Fredsj eens aan een vast elftal werken.
Mijn inziens is Toornstra op zijn positie wel veel beter, maar ik denk dat het echte euvel lag aan de tandem Immer-Te Vrede. Het zou best kunnen dat Immer redelijk tot goed functioneert met een Kazim eromheen.quote:Op maandag 22 september 2014 20:18 schreef exile79 het volgende:
[..]
Immers was geblesseerd, ik moet nog zien of die echt gepasseerd gaat worden.
Ik denk dat het op de flanken wel goed is hoor, met een Manu, Schaken, Bilal en Boetius heb je wel 4 spelers die allemaal wel basis zouden kunnen staan (en waar Schaken natuurlijk ook langzaam uitgerangeerd wordtquote:Op maandag 22 september 2014 20:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
''Concurrentiestrijd''
Wat vrij waardeloos is want elke week is de vorm weer anders bij die stumpers. Dus ja, op basis waarvan kies je iemand?
Kan Boetius of Manu niet de plek van Schaak overnemen? Manu kan daar volgens mij ook prima uit de voeten. Beide flanken Boet en Manu -> Toornstra midden en Kazim die je op twee manieren kan gebruiken. Met de voorzetten en als aanspeelpunt.quote:Op maandag 22 september 2014 20:24 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat het op de flanken wel goed is hoor, met een Manu, Schaken, Bilal en Boetius heb je wel 4 spelers die allemaal wel basis zouden kunnen staan (en waar Schaken natuurlijk ook langzaam uitgerangeerd wordt)
Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Misschien dat daarom er eindelijk tempo inzat.
Dat stokpaardje weer van Derksenquote:Op maandag 22 september 2014 20:45 schreef TC03 het volgende:
Böetius op rechts en Manu op links. Ja toch.
Daar gaat het niet alleen om, Boëtius op rechts is is beter dan Chess op rechts en Manu op links is beter dan Boëtius op links. Win-win.quote:Op maandag 22 september 2014 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat stokpaardje weer van DerksenDie heeft waarschijnlijk van Cor Adriaanse een keer gehoord dat hij bij hem altijd op rechts speelde en verzint daar dan doodleuk bij dat Boetius daardoor ongelukkig is
Zijn doorbraak was op links en hij haalde oranje op links. Dat hij nu uit vorm is (al vond ik hem de eerste helft gisteren gewoon aardig spelen) heeft daar geen fuck mee te maken.
quote:''Toornstra hangend op rechts het ideale plaatje van Rutten''
maandag 22 september 2014 21:14 1.652 keer bekeken 27 reacties
Volgens Martijn Krabbendam was de basisopstelling tegen Ajax grotendeels de opstelling die trainer Fred Rutten in het hoofd heeft als zijn vaste elftal. De coach zou in zijn 'ideale plaatje' echter Jens Toornstra hangend op rechts zien en Tonny Vilhena op het middenveld.
De journalist van Voetbal International vertelde verder dat hij meer steun van Feyenoord verwachtte voor Rutten. De club zou publiekelijk en statement kunnen maken om zich achter de oefenmeester te scharen, maar de Rotterdammers wagen zich daar nog niet aan.
Verder meldde Krabbendam dat Erwin Mulder woensdag waarschijnlijk begint bij Feyenoord in het bekerduel met Go Ahead Eagles.
Volgens Krabbendam is het wel een goed idee om Rutten een verlenging aan te bieden. Helemaal van het padje die jongen, die hoort in een inrichting thuis in plaats van op tv.quote:
Beetje bizar idd. Je proefde ook een beetje de verbazing aan tafel toen hij dat zei.quote:Op maandag 22 september 2014 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens Krabbendam is het wel een goed idee om Rutten een verlenging aan te bieden. Helemaal van het padje die jongen, die hoort in een inrichting thuis in plaats van op tv.
Wat een vertrouwen in De Kaz ineens.quote:Op maandag 22 september 2014 20:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mijn inziens is Toornstra op zijn positie wel veel beter, maar ik denk dat het echte euvel lag aan de tandem Immer-Te Vrede. Het zou best kunnen dat Immer redelijk tot goed functioneert met een Kazim eromheen.
Het feit dat er twee spelers in de as van de aanval staan die allebei de bal continu van de schoen af laten springen is veel kwalijker dan de tekortkomingen van een van die twee beiden. Ik geloof dat de tandem Immers-Kazim of Toornstra - Te Vrede ook allebei nog wel ok zouden kunnen werken (al heb ik ze liever allebei buiten de lijnen)
Die begrijpt het inderdaad niet..quote:Op maandag 22 september 2014 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens Krabbendam is het wel een goed idee om Rutten een verlenging aan te bieden. Helemaal van het padje die jongen, die hoort in een inrichting thuis in plaats van op tv.
Slaat gewoon echt nergens op! Hij ging er ook nog over door met de belachelijke vergelijking met Koeman toentertijd.quote:Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje bizar idd. Je proefde ook een beetje de verbazing aan tafel toen hij dat zei.
Ik erger me al langer aan hem, hij probeert krampachtig de kritische journalist uit te hangen door zuur te doen, eeft nooit nieuws te melden en ook geen verhelderende informatie ofzo. Trapt alleen open deuren in op een toon alsof hij de zaken wel even komt uitleggen. Nu wil hij weer interessant doen door met een origineel idee te komen wat totaal niet serieus te nemen is. Flikker toch op man.quote:Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die begrijpt het inderdaad niet..
Het legioen zit niet te wachten op een teken van vertrouwen in de trainer.
Iedereen heeft kunnen zien dat het gewoon gruwelijk pech was tegen ajax en Twente.
Die krabbendam begint een een kupjekut te worden zeg.
Vorig seizoen na de nederlaag tegen afc neusjesvreugd, zo'n 7 (?) wedstrijden voor het eind, aankomen met het gerucht dat Koeman weleens zou kunnen opstappen als de wedstrijd erna verloren zou gaan.quote:Op maandag 22 september 2014 21:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik erger me al langer aan hem, hij probeert krampachtig de kritische journalist uit te hangen door zuur te doen, eeft nooit nieuws te melden en ook geen verhelderende informatie ofzo. Trapt alleen open deuren in op een toon alsof hij de zaken wel even komt uitleggen. Nu wil hij weer interessant doen door met een origineel idee te komen wat totaal niet serieus te nemen is. Flikker toch op man.
De gemiddelde user in dit topic heeft meer zinnigs te melden dan krabby.
quote:Op maandag 22 september 2014 21:48 schreef PIETR het volgende:
Het bestuur kan toch gewoon zeggen dat ze Rutten steunen? Hoeven ze hem toch niet direct een contractverlenging voor aan te bieden? Wat een onzin van Krabbendam.
Vage argumenten idd. Kwestie van tijd voordat ze hem niet meer uitnodigen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
4-3-3 is gewoon het beste systeem voor Feyenoord denk ik.quote:Op maandag 22 september 2014 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Feijenoord kan beter met 2 spitsen spelen, er komt toch geen fatsoenlijke voorzet van de zijkanten.
Ja, de positie die het minst bezet is moeten we vooral extra de nadruk op leggen in de opstelling.quote:Op maandag 22 september 2014 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Feijenoord kan beter met 2 spitsen spelen, er komt toch geen fatsoenlijke voorzet van de zijkanten.
Te Vrede komt te kort in kwaliteit, Schaken en Manu zijn te kort dus blijft alleen Kazim nog over. We hebben maar 1 spits goed genoeg voor de basis. Hoewel Manu - Kazim wel nog zou kunnen werken. Beetje hetzelfde als Aguero - Dzekoquote:Op maandag 22 september 2014 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beetje ja. Beetje heel weinig.quote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
Te Vrede komt te kort in kwaliteit, Schaken en Manu zijn te kort dus blijft alleen Kazim nog over. We hebben maar 1 spits goed genoeg voor de basis. Hoewel Manu - Kazim wel nog zou kunnen werken. Beetje hetzelfde als Aguero - Dzeko
quote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
Te Vrede komt te kort in kwaliteit, Schaken en Manu zijn te kort dus blijft alleen Kazim nog over. We hebben maar 1 spits goed genoeg voor de basis. Hoewel Manu - Kazim wel nog zou kunnen werken. Beetje hetzelfde als Aguero - Dzeko
Als Kazim 20kg afvalt is hij boemsnel G.quote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
What's next? Immers met Messi vergelijken?quote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
Moet wel een vloek zijnquote:Op maandag 22 september 2014 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Die goal van Cissé...
Blijft jammer dat zoveel spelers bij ons door de mand vallen en het ergens anders prima doen.
Uh, Cissé is een hele goed speler.quote:Op maandag 22 september 2014 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Die goal van Cissé...
Blijft jammer dat zoveel spelers bij ons door de mand vallen en het ergens anders prima doen.
Ik niet. Ik weet alleen nog vaag iets van een gemiste penalty uit bij Heracles ofzoquote:Op maandag 22 september 2014 22:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uh, Cissé is een hele goed speler.
Heb ik altijd gezegd.
Nooit een fatsoenlijke kans gekregen, de keren dat hij mee deed was hij ook gewoon vaak beslissend.
Ik weet die lekkere goal tegen groningen nog
En de goal tegen Twente.quote:Op maandag 22 september 2014 22:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uh, Cissé is een hele goed speler.
Heb ik altijd gezegd.
Nooit een fatsoenlijke kans gekregen, de keren dat hij mee deed was hij ook gewoon vaak beslissend.
Ik weet die lekkere goal tegen groningen nog
Sure toen was hij bagger.quote:
Nee inderdaad. Eeuwig zonde dat we die wereldtoppert hebben laten gaan.quote:Op maandag 22 september 2014 22:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sure toen was hij bagger.
Maar hij is ook geen spits.
Je kan moeilijk klagen over een linksbuiten die niet scoort in de spitspositie.
Je kan leuk doen, maar hij speelt gewoon beter dan onze huidige wingers.quote:Op maandag 22 september 2014 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Eeuwig zonde dat we die wereldtoppert hebben laten gaan.
Met z'n verkeerde beenquote:Op maandag 22 september 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
http://www.voetbal24.be/2(...)rend-doelpunt-video/
quote:Feyenoord / VBE: Hoe kan dit?!
Zo’n 24 uur na het einde van de wedstrijd van gistermiddag zijn er -nota bene via een Facebook-pagina van de harde kern van Ajax- beelden van een beveiligingscamera uit de Kuip naar buiten gekomen. Beelden die zo’n tien minuten na het laatste fluitsignaal zijn gemaakt en waarop een aantal Feijenoorders haarscherp is te zien.
Het filmpje dat hiervan op internet is verschenen -omdat wij wél de privacy van Feijenoorders respecteren delen wij deze beelden niet- lijkt in de commandokamer van de Kuip gefilmd met een mobiele telefoon of vergelijkbaar apparaat.
Tot deze commandokamer hebben maar weinig mensen toegang. Wij verwachten dan ook uitleg van club en/of politie hoe het mogelijk is dat a) dergelijke beelden naar buiten komen en b) nota bene via een Facebook-pagina van de harde kern van de aartsrivaal.
Bron
Oke man.quote:Op maandag 22 september 2014 22:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je kan leuk doen, maar hij speelt gewoon beter dan onze huidige wingers.
Daarnaast kan hij ook een kopgoal maken, dat is wel handig als je dan naar binnen trekt en een voorzet krijgt van de andere winger.
Cissé die de openingsgoal maakt. (0:08)quote:
Ik heb hem wel eens zien spelen. Oneens.quote:Op maandag 22 september 2014 22:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Cissé die de openingsgoal maakt. (0:08)
Is gewoon een goede speler.
TRquote:Op maandag 22 september 2014 22:42 schreef RetRy32 het volgende:
Dat interview trouwens...
"Dazfaoskgioaksjijvciasjktiojk aioj ik wuedstrijd"
[ afbeelding ]
Houd gewoon je muil.quote:Op maandag 22 september 2014 22:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Cissé die de openingsgoal maakt. (0:08)
Is gewoon een goede speler.
Gewoon een baas.
1 spits dan en 2 middenvelders er kort achter.quote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
Snel zal ie nooit worden maar dat was Joseph ook niet.quote:Op maandag 22 september 2014 22:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als Kazim 20kg afvalt is hij boemsnel G.
Het enige wat hij meer is dan onze huidige buitenspelers, is meer neger.quote:Op maandag 22 september 2014 22:36 schreef RetRy32 het volgende:
Je kan leuk doen, maar hij speelt gewoon beter dan onze huidige wingers.
Daarnaast kan hij ook een kopgoal maken, dat is wel handig als je dan naar binnen trekt en een voorzet krijgt van de andere winger.
Fascinerend dat je blijft happen op die gozer.quote:Op maandag 22 september 2014 23:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Al die negers van jou zijn waardeloze prutsvoetballers.
Jij bent er ook zo één zeker, met je zwarte UI?quote:Op maandag 22 september 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fascinerend dat je blijft happen op die gozer.
Je vind mij wel fascinerend, niet?quote:Op maandag 22 september 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fascinerend dat je blijft happen op die gozer.
Niet zoals het nu gaat met zo'n sterke bezetting die je op middenveld kunt neerzetten.quote:Op maandag 22 september 2014 22:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
4-3-3 is gewoon het beste systeem voor Feyenoord denk ik.
433 Vilhena hangend linksbuiten Boetius links.quote:Op maandag 22 september 2014 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet zoals het nu gaat met zo'n sterke bezetting die je op middenveld kunt neerzetten.
Boetius moet voorlopig maar bij het 2e zijn vorm terugvinden.quote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
433 Vilhena hangend linksbuiten Boetius links.
1 fatsoenlijke middenvelder achter de hand terwijl je er 1 hebt die met bal niks kan, wow overbezet af.
Ik zie liever achahbar of manu ipv die 2.quote:Op maandag 22 september 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Boetius moet voorlopig maar bij het 2e zijn vorm terugvinden.
Schaken kan op de bank als joker.
Punten moeten er gehaald worden, dat kan prima met 1 spits en offensief middenveld.quote:Op maandag 22 september 2014 23:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zie liever achahbar of manu ipv die 2.
Ik zei boetius uit willekeur.
Filmpje komt niet van een bewakingscamera, maar is gefilmd in de montagewagen van Fox. Je hoort zelfs heel duidelijk Jan Joost van Gangelen in het filmpje praten.quote:
Haha goeiequote:Op dinsdag 23 september 2014 00:00 schreef elCholo het volgende:
[..]
Filmpje komt niet van een bewakingscamera, maar is gefilmd in de montagewagen van Fox. Je hoort zelfs heel duidelijk Jan Joost van Gangelen in het filmpje praten.
Zeer kwalijke zaak.
1 zwaluw...............quote:Op maandag 22 september 2014 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Die goal van Cissé...
Ik heb de pot niet eens live kunnen zienquote:Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in De Kaz ineens.
Overal waar hij gespeeld heeft lag zijn rendement relatief laag.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb de pot niet eens live kunnen zien
Maar goed, wat ik in de samenvatting zag en als ik iedereen over hem hoor spreken, dan is hij wél een aanspeelpunt, kan koppen, hij werd altijd op de flank gezet vanwege zijn snelheid, en hij heeft een fysiek waarvoor iedere verdediger in de eredivisie nog even slikt alvorens ze een duel met hem aan moeten gaan. Lijkt me geschikter voor de spitspositie dan Te Vrede.
Al moet er natuurlijk ook nog gescoord worden, maar voorlopig krijgt hij van mij wel het voordeel van de twijfel
Als hij de spelers om hem heen vaak genoeg in kansrijke positie kan brengen is dat wmb ook prima. Dat was ook de primaire gedachte achter het aantrekken van Pellè, maar ja, dat werd een beetje verbloemd omdat hij zich zo nodig moest ontpoppen tot een doelpuntenmachinequote:Op dinsdag 23 september 2014 10:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Overal waar hij gespeeld heeft lag zijn rendement relatief laag.
Ik zie Boetius en schaken niet zo snel scoren, daarom ook Achahbar en Manuquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als hij de spelers om hem heen vaak genoeg in kansrijke positie kan brengen is dat wmb ook prima. Dat was ook de primaire gedachte achter het aantrekken van Pellè, maar ja, dat werd een beetje verbloemd omdat hij zich zo nodig moest ontpoppen tot een doelpuntenmachine
Boetius heeft vorig seizoen 10 keer gescoordquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zie Boetius en schaken niet zo snel scoren, daarom ook Achahbar en Manu
twitter:DennisVanEersel twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 13:37:23Rutten kiest ook in het bekertoernooi voor Vermeer als doelman. Verder kiest hij de sterkst mogelijke opstelling, spelers krijgen geen rust. reageer retweet
Geen van beiden, we verliezen liever. Zolang het spel maar goed is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:41 schreef Tchock het volgende:
Als jullie moeten kiezen, win je dan liever morgen of zaterdag van de Eagles?
Morgon, seizoen kan toch al als verloren beschouwd worden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:41 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen van beiden, we verliezen liever. Zolang het spel maar goed is.
Zonde van Mulderquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 13:37:23Rutten kiest ook in het bekertoernooi voor Vermeer als doelman. Verder kiest hij de sterkst mogelijke opstelling, spelers krijgen geen rust. reageer retweet
waarom ineens deze houding ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef Seam het volgende:
Waardeloos hoe Mulder behandeld wordt zeg. Gun hem dan gewoon nog die bekerdueltjes
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 14:06:26Fred Rutten: "Na uitvoerig overleg met keeperstrainer Patrick Lodewijks heb ik besloten toch voor Kenneth te kiezen." [Metro] #gaefey reageer retweet
Dan zou Vermeer nog steeds 0 overwinningen bij Feyenoord hebben als hij op de bank belandtquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
Hij kan nu natuurlijk niet Mulder opstellen, stel je voor dat hij de sterren van de hemel keept en we zondag ineens wel verliezen van GAE.
Die gaat niet op de bank belanden hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zou Vermeer nog steeds 0 overwinningen bij Feyenoord hebben als hij op de bank belandt![]()
Nu niet nee, maar wel als Mulder wordt opgesteld en die gaat ineens punten pakken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gaat niet op de bank belanden hoor.
In de media werd gemeld bij het aantrekken van Vermeer dat Mulder de bekerwedstrijden zou keepen. Ik weet niet of dat ook echt tegen Mulder gezegd is maar als dat het geval is, dan is dit natuurlijk wel schandalig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:06 schreef Calciumdude het volgende:
waarom ineens deze houding ?
wekenlang werd er gezeken over mulder en nu moet ie ineens de bekerwedstrijden keepen...
ben geen vermeer fan maar ik zie niet in waarom je dan moet gaan afwisselen..
sterkst mogelijk team moet elke week worden opgesteld.
we zijn een voetbal club geen sociale werkplaats
Hoe kan je een keeper opstellen die er volgens de TD helemaal niets van kan...quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
Hij kan nu natuurlijk niet Mulder opstellen, stel je voor dat hij de sterren van de hemel keept en we zondag ineens wel verliezen van GAE.
Gunnen? We zitten niet bij de plaatste voetbalclub hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef Seam het volgende:
Waardeloos hoe Mulder behandeld wordt zeg. Gun hem dan gewoon nog die bekerdueltjes
Kan mij niet voorstellen dat Rutten gezegd heeft dat te Vrede blijft staan wanneer er een nieuwe spits komt... dat is het garanderen van een basisplaats en daar doen we niet aan. (Ziyech)quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:23 schreef elCholo het volgende:
[..]
In de media werd gemeld bij het aantrekken van Vermeer dat Mulder de bekerwedstrijden zou keepen. Ik weet niet of dat ook echt tegen Mulder gezegd is maar als dat het geval is, dan is dit natuurlijk wel schandalig.
Net zoals dat Rutten zei dat te Vrede zou blijven spelen ook al komt er een topspits. Kazim is nog niet eens 100% fit en te Vrede staat er al weer naast. Niet echt goed voor zijn geloofwaardigheid al die domme beloftes.
Hij zei dat als Te Vrede zo zou blijven scoren hij zou blijven staan geloof ik. Na die woorden heeft hij volgens mij nog één keer gescoord en een legio aan kansen gemist met als hoogtepunt de penalty tegen Twente.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:23 schreef elCholo het volgende:
[..]
In de media werd gemeld bij het aantrekken van Vermeer dat Mulder de bekerwedstrijden zou keepen. Ik weet niet of dat ook echt tegen Mulder gezegd is maar als dat het geval is, dan is dit natuurlijk wel schandalig.
Net zoals dat Rutten zei dat te Vrede zou blijven spelen ook al komt er een topspits. Kazim is nog niet eens 100% fit en te Vrede staat er al weer naast. Niet echt goed voor zijn geloofwaardigheid al die domme beloftes.
Volgens mij kwam dat meer van journalisten met als argument "Ajax doet dat ook, dus misschien Rutten ook wel" en niet per se vanuit Feyenoord zelf.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:23 schreef elCholo het volgende:
[..]
Zaterdag.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:08 schreef Cara het volgende:
Eenstemeer bewezen dat krabbedam maar wat uit zn nek lult.
Die weet gewoon net zoveel als de gemiddelde supporter en krijgt daar gewoon voor betaald. Ongelooflijk eigenlijk.
the hell met gunnen. Het is topsport, de beste moet spelen. Mulder heeft vier jaar lang de waardeloze clown uitgehangen. Hou op met dat hypocriete gedrag, Mulder zit niet voor niets op de bank en niet voor niets had iedereen een hekel aan hem vanwege zijn waardeloze keeperskwaliteiten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef Seam het volgende:
Wel 2e, 3e en 2e geworden dus zo slecht was het ook weer niet....Vorig jaar had hij ook gewoon een goede fase.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:38 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
the hell met gunnen. Het is topsport, de beste moet spelen. Mulder heeft vier jaar lang de waardeloze clown uitgehangen. Hou op met dat hypocriete gedrag, Mulder zit niet voor niets op de bank en niet voor niets had iedereen een hekel aan hem vanwege zijn waardeloze keeperskwaliteiten.
Een hekel hebben aan zelfsquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:38 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
the hell met gunnen. Het is topsport, de beste moet spelen. Mulder heeft vier jaar lang de waardeloze clown uitgehangen. Hou op met dat hypocriete gedrag, Mulder zit niet voor niets op de bank en niet voor niets had iedereen een hekel aan hem vanwege zijn waardeloze keeperskwaliteiten.
We konden al die keren 1e worden als die clown ballen had gepaktquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wel 2e, 3e en 2e geworden dus zo slecht was het ook weer niet....Vorig jaar had hij ook gewoon een goede fase.
Elke derde helft was voor hem inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wel 2e, 3e en 2e geworden dus zo slecht was het ook weer niet....Vorig jaar had hij ook gewoon een goede fase.
Morgen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:41 schreef Tchock het volgende:
Rutten heeft aangegeven dat het een optie is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:23 schreef elCholo het volgende:
[..]
Welke optie precies? Hebben we een eerste optie op hem?quote:Colin Kazim-Richards maakte afgelopen zondag, nota bene tegen aartsrivaal Ajax, zijn debuut in de basis van Feyenoord. De spits miste een enorme kans, maar kon verder wel leven met zijn optreden. "Ik ben blij dat ik zo'n grote Klassieker kon spelen. Voor een eerste wedstrijd was het oké, maar ik moet doorgaan in de wedstrijden die komen."
Woensdag wacht Go Ahead Eagles, in de tweede ronde van de KNVB-beker. Een belangrijk duel voor de Rotterdammers. "Maar elke wedstrijd is belangrijk. Na een paar nederlagen moeten we het gevoel van winnen weer krijgen," aldus Kazim-Richards.
De aanvaller maakte zondag tegen Ajax een goede indruk. Hij hoopt die lijn door te trekken. "Ik wil hier blijven, hoop dat Feyenoord de optie licht. Voel me fijn hier. Bij andere clubs ben ik weggegaan omdat mijn familie niet happy was of door politieke spelletjes, niet betaald krijgen op tijd bijvoorbeeld. Veel mensen weten dat niet. Ze zien alleen wat op papier staat en dat ik niet veel gespeeld heb."
"Bij Feyenoord voel ik mij goed, ik leer iedere dag. Laatst zei ik nog tegen mijn vader dat ik hier eerder had willen spelen in mijn carriere. Ik hoop dat ik slaag."
Je selectie rustig houden is ook wel iets waard he. Als Vermeer uitvalt en je hebt een mentaal volledig gebroken Mulder op de bank zitten wordt daar ook niemand beter van.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
Iemand iets gunnen doen we/doe je maar als het goed gaat en dan nog heb ik er mijn twijfels bij. Als je dat niet aan kunt moet je maar een ander vak kiezen, met een salaris dat ietsje lager ligt.
Volgens mij is hij na dit jaar transfervrij. Feyenoord zal wel iets bedongen hebben met een optionele verlenging van zijn huidige contract oid?? Weet niet preciesquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke optie precies? Hebben we een eerste optie op hem?
Tot nu niemand horen morren verder. Zelfs een Manu, die gewoon het beste presteert van alle buitenspelers imo, hoor je niet over zijn plek op de bank. Als je bovenaan staat en zondag had gewonnen van Ajax had Mulder heus wel mogen keepen in de beker, echter zitten we nou niet bepaald in een lekkere fase dus snap ik best dat hij Vermeer laat staan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je selectie rustig houden is ook wel iets waard he. Als Vermeer uitvalt en je hebt een mentaal volledig gebroken Mulder op de bank zitten wordt daar ook niemand beter van.
Een van de belangrijkere taken van een coach van een grote(re) club is het mentaal in orde houden van een selectie (des te meer kwaliteiten, des te meer ligt de nadruk daarop mijn inziens).
Beetje toegeeflijk richting de reservedoelman. Zo'n jongen paaien met een wedstrijdje, denk ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb dat altijd zo'n flauwekul gevonden, je reservekeeper in de beker laten spelen. Het is nou niet bepaald een positie waar je iemand spaart wegens vermoeidheid oid.
Ja. Maar het blijft toch gewoon topsport. Want als je het doet moet je consequent zijn en dus ook je reservekeeper laten spelen in een halve finale tegen Ajax oid. Nou lekker dan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beetje toegeeflijk richting de reservedoelman. Zo'n jongen paaien met een wedstrijdje, denk ik.
Eens. Als je twee oprecht gelijke keepers hebt kan ik het begrijpen, maar er is een reden dat Mulder niet meer in het doel staat en die reden verdwijnt niet omdat de wedstrijden voor de beker worden gespeeld.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar het blijft toch gewoon topsport. Want als je het doet moet je consequent zijn en dus ook je reservekeeper laten spelen in een halve finale tegen Ajax oid. Nou lekker dan.
Volgens mij is Ajax er ooit mee begonnen, maar die hadden twee keepers die heel dicht tegen elkaar aanzaten. 9 van de 10 keer is dat niet zo.
Gullit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:55 schreef Droopie het volgende:
Vanavond Kazim bij het sportjournaal, pittige uitspraak over van Hanegem.
Gullit zei dat Kazim geen echte spits is, Kazim noemt dat nu onzinquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
En wat heb Kazim over Gullit gezegd dan?
OOOOOOHHHHHH NOOOOOOOOOOO, poep slaat tegen de ventilatorquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:31 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Gullit zei dat Kazim geen echte spits is, Kazim noemt dat nu onzin
Het is allemaal wat zeg.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:31 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Gullit zei dat Kazim geen echte spits is, Kazim noemt dat nu onzin
Jouw woorden worden helemaal niet bevestigd, al mag je dat zelf wel geloven.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:40 schreef HulkHeld het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)en-jong-centrum.html
Gelukkig worden mij woorden bevestigd, we worden kampioen!
Exit Mathijsen, wegwezen.
Heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jouw woorden worden helemaal niet bevestigd, al mag je dat zelf wel geloven.
Volgens mij hadden we met name over de vorige 2 seizoenen. En daarover wordt niets gezegd in dat artikel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer
Je kan het maar moeilijk verwerken he, het feit dat Mathijsen allang niet meer met het niveau mee kan en geen enkele toegevoegde waarde heeft. Gelukkig komen de spelers daar nu ook mee.
Gast, jij beweert dat ie nooit een versterking is geweest, Dat is ie wel, tot en met vorig seizoen. Nu kan ie het niet meer bijbenen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer
Je kan het maar moeilijk verwerken he, het feit dat Mathijsen allang niet meer met het niveau mee kan en geen enkele toegevoegde waarde heeft. Gelukkig komen de spelers daar nu ook mee.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gast, jij beweert dat ie nooit een versterking is geweest, Dat is ie wel, tot en met vorig seizoen. Nu kan ie het niet meer bijbenen.
Je hebt ook lopen klappen zeker afgelopen zondag?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gast, jij beweert dat ie nooit een versterking is geweest, Dat is ie wel, tot en met vorig seizoen. Nu kan ie het niet meer bijbenen.
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je hebt ook lopen klappen zeker afgelopen zondag?
Dat je bij een 'Top'club, althans dat willen we weer worden, godverdomme niet zo snel tevreden moet zijn met dat soort spelers en met dat soort resultaten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Dingen in perspectief plaatsen heb jij zeker nog nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat je bij een 'Top'club, althans dat willen we weer worden, godverdomme niet zo snel tevreden moet zijn met dat soort spelers en met dat soort resultaten.
Het woord topsport heb jij zeker nog nooit gehoord en dat daar de nodige hardheid bij komt kijken?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dingen in perspectief plaatsen heb jij zeker nog nooit van gehoord?
Inderdaad, Tadic met een penalty.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Koeman is trouwens serieus goed bezig met Southampton. Staan nu weer 1-2 voor tegen Arsenal.
http://nos.nl/video/701234-kazimrichards-is-geen-spits.htmlquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:18 schreef PIETR het volgende:
Wat had Gullit gezegd bij Studio Voetbal dan?
Wat een gozer joh.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/701234-kazimrichards-is-geen-spits.html
Hij heeft wel gelijk.
Ik ben fanquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Hey, de Telegraaf.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:40 schreef HulkHeld het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)en-jong-centrum.html
Gelukkig worden mij woorden bevestigd, we worden kampioen!
Exit Mathijsen, wegwezen.
Yep.. Als Kazim in de spits staat dan doet hij maar wat, daar komt het eigenlijk op neer.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW GELIJK CONTRACT ONTBINDEN!!!!quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Joey Sleegers miste een penalty bij Eindhoven.
Minstens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW GELIJK CONTRACT ONTBINDEN!!!!
Stom gelul.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het trouwens wel opvallend dat een speler als Manu, die lange tijd veel minder hoog werd aangeschreven als Boetius en ook minder talent heeft, voor veel meer dreiging zorgt dan Boetius. Dat blijft toch een beetje een slap ventje die loopt te ballen als een F-je.
Manu is een langere tijd hoger ingeschat dan Boetius dan andersom lieverd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het trouwens wel opvallend dat een speler als Manu, die lange tijd veel minder hoog werd aangeschreven als Boetius en ook minder talent heeft, voor veel meer dreiging zorgt dan Boetius. Dat blijft toch een beetje een slap ventje die loopt te ballen als een F-je.
Omdat? De drive die Manu heeft.. gewoon een actie eruit gooien.. ik heb het gevoel dat Boetius dat ook kan maar hij oogt vaak een beetje lui en slapquote:
Manu weet die ruimtes te vinden en kan door meer snelheid kracht er gewoon doorheen gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat? De drive die Manu heeft.. gewoon een actie eruit gooien.. ik heb het gevoel dat Boetius dat ook kan maar hij oogt vaak een beetje lui en slap
Dan moet Boetius maar wat meer aan krachttraining doen.. waarschijnlijk ging het hem in de jeugd allemaal te gemakkelijk af, nu moet hij iets meer moeite doen om een bepaald niveau te bereiken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Manu weet die ruimtes te vinden en kan door meer snelheid kracht er gewoon doorheen gaan.
De bouw van Manu is perfect, de verhouding van torso en beenlengte zorgt voor ideale balans bij duelkracht.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan moet Boetius maar wat meer aan krachttraining doen.. waarschijnlijk ging het hem in de jeugd allemaal te gemakkelijk af, nu moet hij iets meer moeite doen om een bepaald niveau te bereiken.
Het is trouwens niet alleen fysiek.. genoeg vleugelspelers die het niet van hun fysiek moesten hebben maar toch altijd dreigend waren. Van eentje staat een standbeeld bij De Kuip geloof ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De bouw van Manu is perfect, de verhouding van torso en beenlengte zorgt voor ideale balans bij duelkracht.
Ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:29 schreef Pleun2011 het volgende:
genoeg vleugelspelers die het niet van hun fysiek moesten hebben maar toch altijd dreigend waren
Andere type speler.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat? De drive die Manu heeft.. gewoon een actie eruit gooien.. ik heb het gevoel dat Boetius dat ook kan maar hij oogt vaak een beetje lui en slap
Verkeerde keuzes maken doen ze allemaal.. dat hoort bij het niveau. Boetius zou iets moeten veranderen aan zijn manier van spelen.. hopelijk lukt hem dat want wat hij vorig seizoen liet zien was veelbelovendquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:35 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja.
Maar als je constant de verkeerde keuze maakt zul je niet dreigend worden.
quote:Sekou Cissé doet het dit seizoen uitstekend bij Racing Genk, na 4,5 slechte jaren bij Feyenoord. Cissé viel in zijn tijd in Rotterdam van blessure in blessure en in de media moest de Ivoriaan het regelmatig ontgelden. In gesprek met Het Laatste Nieuws slaat de man die furore maakte bij Roda JC Kerkrade terug.
"Laat ze maar lachen, ze zijn gewoon dom. Wat ze bij Voetbal International van mij denken interesseert me echt niet", begint Cissé zijn verhaal. "Ik heb bij Feyenoord maandenlang gevoetbald met een gebroken teen. In de pers verscheen zelfs een artikel dat ik met te kleine schoenen zou hebben gespeeld, maar als ze dat echt geloven, dan zijn ze gewoon dom."
"Ik ben blij dat ik hier bij Genk mijn carrière heb kunnen herlanceren", aldus de dertienvoudig international van Ivoorkust. In zijn 4,5 jaar bij Feyenoord kwam hij tot 59 competitiewedstrijden.
Er wordt ook wat anders gevoetbald, nu staat er vaak al (met zijn rug naar het doel) terwijl hij vorig seizoen meer opkwam, gaat echt wel goedkomen, talent genoeg.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Verkeerde keuzes maken doen ze allemaal.. dat hoort bij het niveau. Boetius zou iets moeten veranderen aan zijn manier van spelen.. hopelijk lukt hem dat want wat hij vorig seizoen liet zien was veelbelovend
Voetballend was het erg goed. Feyenoord had veel meer verdient.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:53 schreef satecl het volgende:
Zo net thuis van een lang weekend Barcelona. Voor het eerst in 15 jaar de Klassieker gemist. Maar aan de uitslag te zien heb ik blijkbaar niks gemist.... Hoe was het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |