quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Betreffende Feyenoord moet ik zeggen dat ik het erg jammer vind dat het slechts bij drie ballen op de deklat is gebleven en er zich geen situatie voordeed waarbij een strafschop onterecht niet toegekend werd in bijvoorbeeld de 93e minuut. Of dat deze wel toegekend werd maar Te Vrede hem de Maas in schoot.quote:Op maandag 22 september 2014 15:37 schreef Karina het volgende:
OK weer over Feyenoord?
Ik heb gisteren gekeken en ik vond ze beter dan Ajax, zeker in de eerste helft. Om maar weer ontopic te gaan
Lexie komt er weer in te staan.quote:Op maandag 22 september 2014 15:35 schreef HulkHeld het volgende:
Vanwaar de uitspraak van Rutte dat hij dit elftal niet laat staan? Speelde veruit je beste wedstrijd, waarom veranderen?
Ja leuk Dven. Ik vond dat ze behoorlijk pech hadden.quote:Op maandag 22 september 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Betreffende Feyenoord moet ik zeggen dat ik het erg jammer vind dat het slechts bij drie ballen op de deklat is gebleven en er zich geen situatie voordeed waarbij een strafschop onterecht niet toegekend werd in bijvoorbeeld de 93e minuut. Of dat deze wel toegekend werd maar Te Vrede hem de Maas in schoot.
Heeft met kwaliteit te maken.quote:Op maandag 22 september 2014 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk Dven. Ik vond dat ze behoorlijk pech hadden.
De vier goals in zes wedstrijden spreken inderdaad boekdelen. Dit is geen pech, dit is een gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 22 september 2014 15:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft met kwaliteit te maken.
Elke andere Eredivisie club had van dit Ajax gewonnen, alleen Feyenoord krijgt het weer voor elkaar om te verliezen. Dan ben je simpelweg gewoon niet goed genoeg.quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
De vier goals in zes wedstrijden spreken inderdaad boekdelen. Dit is geen pech, dit is een gebrek aan kwaliteit.
Het zou me niet verbazen als ze dit seizoen geen Europees voetbal halen inderdaad.quote:Op maandag 22 september 2014 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Elke andere Eredivisie club had van dit Ajax gewonnen, alleen Feyenoord krijgt het weer voor elkaar om te verliezen. Dan ben je simpelweg gewoon niet goed genoeg.
Het gaat hier niet over Ajax.quote:Op maandag 22 september 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze dit seizoen geen Europees voetbal halen inderdaad.
quote:Op maandag 22 september 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze dit seizoen geen Europees voetbal halen inderdaad.
Buiten de ballen op de lat had Feyenoord niet veel meer schoten tussen de palen dan Ajax. Dat is gewoon slecht.quote:Op maandag 22 september 2014 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk Dven. Ik vond dat ze behoorlijk pech hadden.
Denken dat Ajax een slechte dag hadquote:Op maandag 22 september 2014 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Elke andere Eredivisie club had van dit Ajax gewonnen, alleen Feyenoord krijgt het weer voor elkaar om te verliezen. Dan ben je simpelweg gewoon niet goed genoeg.
Voorlopig staan we op een CL-stek. En anders winnen we die fairplay-troffee welquote:
Geen getroll, gewoon serieus. Vertel wat er niet klopt aan bovenstaande reacties?quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef Karina het volgende:
Ja kappen met dat getrol jongens. Leuk geweest.
Zie edit, gaat om de manier waarop en dat weten jullie best.quote:Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen getroll, gewoon serieus. Vertel wat er niet klopt aan bovenstaande reacties?
Volgens mij ben je nu gewoon aan het inspelen op de korte lontjes van wat vaste lieden in dit topic. We bespreken Feyenoord neutraal, dat moet best kunnen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie edit, gaat om de manier waarop en dat weten jullie best.
Nee hoor ik ben in deze ook neutraal. Iets genuanceerder mag best. Wat ik al zei, ik vond Feyenoord gisteren in de eerste helft beter.quote:Op maandag 22 september 2014 15:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu gewoon aan het inspelen op de korte lontjes van wat vaste lieden in dit topic. We bespreken Feyenoord neutraal, dat moet best kunnen.
Dat viel me ook op inderdaad. Zag er niet uit. Paar van die gasten op de tribune vonden het ook maar nietsquote:Op maandag 22 september 2014 15:50 schreef DonRaja het volgende:
Doe dat lekker in FB.
Wat was dat trouwens voor artistiek gepiel met camerabeelden van achter/onder vak Z?
Hebben vast weer een nieuwe stagairequote:Op maandag 22 september 2014 15:50 schreef DonRaja het volgende:
Doe dat lekker in FB.
Wat was dat trouwens voor artistiek gepiel met camerabeelden van achter/onder vak Z?
De afwerking laat inderdaad nog te wensen over. Maar goed, als je denkt dat dat niet gaat verbeteren, dan laat Ajax zich compleet wegspelen door de nummer 15. Geeft aan hoe weinig kwaliteit jullie eigenlijk hebben, ik zou de wedstrijden tegen teams die wel kunnen afmaken nu al vrezen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jeetje.quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
Zaten we wel, gezellig tripje. Gelukkig hebben we allemaal goed leren zwemmen in het Zwembad Charlois. Lekkere schadevergoeding gepakt ook. Nu kan ik Fox Sports betalen. Maar goed, volgens mij zei Karina dat we ontopic moesten zijn dus geef effe het goede voorbeeld, haventuig.
Geen getroll, Ajax met een goede dag had hier met 0-3 gewonnen. Zie de kans van Serero bijvoorbeeld en met een goede spits was die kans van Siggy er ook gewoon ingegaan.quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Denken dat Ajax een slechte dag had![]()
Je werd gewoon overklast en je hebt geluk dat wij geen fatsoenlijke spits hebben rondlopen,
Mar goed, op je volgende troll zal ik je gewoon weer negeren, het Feyenoord-topic is wel veel gezelliger zonder die bijdehante joden zeg
Daar waren er 3 van, althans, dat dacht ik. Ik heb me laten vertellen dat 1 daarvan toch geen strafschop was. Blijven er 2 over, waarvan 1 in het begin van de 2e helft.quote:Op maandag 22 september 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Betreffende Feyenoord moet ik zeggen dat ik het erg jammer vind dat het slechts bij drie ballen op de deklat is gebleven en er zich geen situatie voordeed waarbij een strafschop onterecht niet toegekend werd in bijvoorbeeld de 93e minuut. Of dat deze wel toegekend werd maar Te Vrede hem de Maas in schoot.
Qua spelbeeld had Feyenoord inderdaad het betere van het spel. Maar als je de kwaliteiten mist om dat ook uit te drukken in grote kansen (op de eerste tien minuten en laatste vijf minuten van de wedstrijd na) dan verdien je de overwinning eigenlijk niet.quote:Op maandag 22 september 2014 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben in deze ook neutraal. Iets genuanceerder mag best. Wat ik al zei, ik vond Feyenoord gisteren in de eerste helft beter.
Nou zeg, het is wat meid.quote:Op maandag 22 september 2014 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Geen getroll, Ajax met een goede dag had hier met 0-3 gewonnen. Zie de kans van Serero bijvoorbeeld en met een goede spits was die kans van Siggy er ook gewoon ingegaan.
Als je het presteert om zulke belabberde voorzetten te geven en de kansen niet af te maken dan is dat gewoon kwaliteit.
Jouw geforceerde woede over het gunnen van borstkanker aan moeders was inderdaad veel pakkender.quote:Op maandag 22 september 2014 15:51 schreef elCholo het volgende:
[..]
Jeetje.
Probeer je een beetje geforceerd grappig te zijn, lukt het voor geen meter.
Ik kan me geen volkswoede herinneren vanuit De Kuip dus volgens mij viel het wel mee.quote:Op maandag 22 september 2014 15:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar waren er 3 van, althans, dat dacht ik. Ik heb me laten vertellen dat 1 daarvan toch geen strafschop was. Blijven er 2 over, waarvan 1 in het begin van de 2e helft.
Doe normaal man, dat we et kampioenschap moeten vergeten is nog wel te beamen met zoveel verliespunten in hetbegin, maar als dit team een beetje ingespeeld raakt sluit je in no-time weer aan bij de 'top' hoorquote:Op maandag 22 september 2014 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Qua spelbeeld had Feyenoord inderdaad het betere van het spel. Maar als je de kwaliteiten mist om dat ook uit te drukken in grote kansen (op de eerste tien minuten en laatste vijf minuten van de wedstrijd na) dan verdien je de overwinning eigenlijk niet.
Door het gebrek aan scorend vermogen zie ik Feyenoord zo rond de 7e a 10e stek eindigen. Of er moet in de winter een spits komen. Dan kunnen ze meedoen voor plekken 3 tot en met 5
nee, maar goed, jij kunt je wel meer niet herinnerenquote:Op maandag 22 september 2014 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me geen volkswoede herinneren vanuit De Kuip dus volgens mij viel het wel mee.
Je getroll gaat nu wel een grens over hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 15:56 schreef Dven het volgende:
Immers had gister wel gescoord trouwens.
Bij die volley van Clasie volgens mij jaquote:Op maandag 22 september 2014 15:59 schreef Muto het volgende:
Er was een overduidelijke handsbal in het zestienmetergebied. Weet niet of het aangeschoten was, maar het was sowieso hands.
Nee, voorzet Nelom.quote:Op maandag 22 september 2014 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Bij die volley van Clasie volgens mij ja
Ja klopt, door al die kansen en ballen op de lat vergeten we gewoon weer ouderwets te mekkeren over niet gegeven strafschoppen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:59 schreef Muto het volgende:
Er was een overduidelijke handsbal in het zestienmetergebied. Weet niet of het aangeschoten was, maar het was sowieso hands.
Heb dat moment niet teruggezien in de samenvatting, zal dus allemaal wel meegevallen hebben.quote:Op maandag 22 september 2014 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, door al die kansen en ballen op de lat vergeten we gewoon weer ouderwets te mekkeren over niet gegeven strafschoppen.
Ik ben benieuwd wie die ballen erin gaat trappen dan.quote:Op maandag 22 september 2014 15:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Doe normaal man, dat we et kampioenschap moeten vergeten is nog wel te beamen met zoveel verliespunten in hetbegin, maar als dit team een beetje ingespeeld raakt sluit je in no-time weer aan bij de 'top' hoor
Schoten op de lat worden niet als schoten op doel aangerekend, maar inderdaad. Grootste gedeelte ligt dan ook aan de zeer matige voorzetten.quote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie die ballen erin gaat trappen dan.
Ik vind deze statistiek veelzeggend wat dat betreft. Zoveel 'beter', zoveel voorzetten, zoveel meer balbezit. En dan toch maar 10 schoten naast/over en slechts 4 (!!!) op doel. Dat komt toch nooit meer goed man.
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in. Feyenoord heeft een selectie waar je prima mee kunt eindigen in de top 4, dat zag je gisteren bijvoorbeeld. Trouwens, ploegen als Vitesse en Twente hebben ook geen fantastische start, dus daar kan Feyenoord best nog wel eens boven eindigen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Doe normaal man, dat we et kampioenschap moeten vergeten is nog wel te beamen met zoveel verliespunten in hetbegin, maar als dit team een beetje ingespeeld raakt sluit je in no-time weer aan bij de 'top' hoor
Ik ben benieuwd hoe blind de gozert was die elke voorzet van Feyenoord als 'goed' heeft bestempeld, vooral die van de heer Nelomquote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind deze statistiek veelzeggend wat dat betreft. Zoveel 'beter', zoveel voorzetten, zoveel meer balbezit. En dan toch maar 10 schoten naast/over en slechts 4 (!!!) op doel. Dat komt toch nooit meer goed man.
[ afbeelding ]
Nee joh, dat viel in het niet vergeleken met jouw dreig berichtje.quote:Op maandag 22 september 2014 15:57 schreef Dven het volgende:
Jouw geforceerde woede over het gunnen van borstkanker aan moeders was inderdaad veel pakkender.
Ieuw knikkende knieën.quote:Op maandag 22 september 2014 16:06 schreef elCholo het volgende:
[..]
Nee joh, dat viel in het niet vergeleken met jouw dreig berichtje.
Man dat kwam aan zeg.
Ik heb eerst 3 biertjes moeten drinken nu om hier nu niet met knikkende knieën te posten.
Kan je nagaan hoe slecht het bij Ajax wasquote:Op maandag 22 september 2014 16:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe blind de gozert was die elke voorzet van Feyenoord als 'goed' heeft bestempeld, vooral die van de heer Nelom
*dreigberichtjequote:Op maandag 22 september 2014 16:06 schreef elCholo het volgende:
[..]
Nee joh, dat viel in het niet vergeleken met jouw dreig berichtje.
Man dat kwam aan zeg.
Ik heb eerst 3 biertjes moeten drinken nu om hier nu niet met knikkende knieën te posten.
Kom danquote:Op maandag 22 september 2014 16:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik sla iedereen hier in elkaar, als ik dat wil
Anderzijds heb je nu Zwolle en Cambuur. Maar allicht chargeerde ik wat. Rond de 5e plek moet nog wel kunnen inderdaad.quote:Op maandag 22 september 2014 16:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Feyenoord heeft een selectie waar je prima mee kunt eindigen in de top 4, dat zag je gisteren bijvoorbeeld. Trouwens, ploegen als Vitesse en Twente hebben ook geen fantastische start, dus daar kan Feyenoord best nog wel eens boven eindigen.
Klopt, maar die houden het nooit het hele seizoen vol, dat zie je altijd met die ploegen.quote:Op maandag 22 september 2014 16:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Anderzijds heb je nu Zwolle en Cambuur
Willem II 1999. Roda JC 1995. Nac ook een keertje derde geworden dacht ik. Cambuur wordt niets maar PEC kan wel eens verrassen.quote:Op maandag 22 september 2014 16:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar die houden het nooit het hele seizoen vol, dat zie je altijd met die ploegen.
Stop ze in je moeder, die kan daar dan best mee leven.quote:Op maandag 22 september 2014 16:10 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik typ nog steeds met trillende vingers.
Goed topic voor jou:quote:Op maandag 22 september 2014 16:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar die houden het nooit het hele seizoen vol, dat zie je altijd met die ploegen.
Ja, dat was 15 jaar geleden, toen kon het nog dat zo een club het hoofd boven het maaiveld uit kon steken. Maar nu hebben zelfs Ajax, PSV en Twente er moeite mee.quote:Op maandag 22 september 2014 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Willem II 1999. Roda JC 1995. Nac ook een keertje derde geworden dacht ik. Cambuur wordt niets maar PEC kan wel eens verrassen.
quote:Op maandag 22 september 2014 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Stop ze in je moeder, die kan daar dan best mee leven.
Heeeeey daar hebben we weer zo een mislukte grap.quote:Op maandag 22 september 2014 16:11 schreef Dven het volgende:
Stop ze in je moeder, die kan daar dan best mee leven.
Wat juist die clubs dus kansen biedt. NAC was overigens maar een jaar of 7 geleden ofzo.quote:Op maandag 22 september 2014 16:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat was 15 jaar geleden, toen kon het nog dat zo een club het hoofd boven het maaiveld uit kon steken. Maar nu hebben zelfs Ajax, PSV en Twente er moeite mee.
Hulk kon wel lachenquote:Op maandag 22 september 2014 16:13 schreef elCholo het volgende:
[..]
Heeeeey daar hebben we weer zo een mislukte grap.
Jammer joh, weer niet gelukt.
Dan heb je een paar keer iets goed gemist. Een keer of 6/7 spreekkoren richting Blom, waarvan een keer of 3 terecht.quote:Op maandag 22 september 2014 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me geen volkswoede herinneren vanuit De Kuip dus volgens mij viel het wel mee.
Dat soort momenten zie je JUIST niet in de samenvatting. Was OVERDUIDELIJK hands.quote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Heb dat moment niet teruggezien in de samenvatting, zal dus allemaal wel meegevallen hebben.
Dat moment met Veltman bedoel je?quote:Op maandag 22 september 2014 16:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat soort momenten zie je JUIST niet in de samenvatting. Was OVERDUIDELIJK hands.
Paal/lat is niet op doel, even voor de duidelijkheid. En er waren 4 ballen op de lat.quote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vind ik nog vrij mild voor de Kuipstandaardquote:Op maandag 22 september 2014 16:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan heb je een paar keer iets goed gemist.[b] Een keer of 6/7 spreekkoren richting Blom[/b], waarvan een keer of 3 terecht.
Misschien alles wat naast ging als schot bestempeld?quote:Op maandag 22 september 2014 16:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe blind de gozert was die elke voorzet van Feyenoord als 'goed' heeft bestempeld, vooral die van de heer Nelom
Er waren 3 momenten, maar ik weet niet meer met wie, want in de samenvatting zitten ze niet (quote:
Verder niet zo relevant. Gewoon weinig kansen gecreeerd op wat zondagschoten en een laatste wanhopsoffensief na. Dat moet gewoon beter want anders ga je het tegen iedere tegenstander lastig hebben en ga je nog heel wat meer potten op deze wijze verliezen.quote:Op maandag 22 september 2014 16:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Paal/lat is niet op doel, even voor de duidelijkheid. En er waren 4 ballen op de lat.
als deze werklust er iedere wedstrijd zou zijn dan krijg je heel snel resultaten maar je moet maar weer afwachten of dat er de eerstkomende wedstrijd weer isquote:Op maandag 22 september 2014 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Verder niet zo relevant. Gewoon weinig kansen gecreeerd op wat zondagschoten en een laatste wanhopsoffensief na. Dat moet gewoon beter want anders ga je het tegen iedere tegenstander lastig hebben en ga je nog heel wat meer potten op deze wijze verliezen.
1 zwaluw maakt ook inderdaad geen zomer. Feyenoord was in alle wedstrijden voor Ajax heel poer, en dan druk ik mij nog lichtjes uit.quote:Op maandag 22 september 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
als deze werklust er iedere wedstrijd zou zijn dan krijg je heel snel resultaten maar je moet maar weer afwachten of dat er de eerstkomende wedstrijd weer is
Nou kan je Hulk opvegen!quote:Op maandag 22 september 2014 16:35 schreef Dven het volgende:
Maar goed. Komt nog wel eens goed. Kenneth zijn eerste overwinning ooit in De Kuip is niet vermeer.
Willem II was een drama, Sevilla was een behoorlijk maatje te groot, maar de wedstrijd ervoor, tegen Twente was het ook al best ok hoor. Die lijn zou je door moeten zetten, dan kun je nu gewoon een goede serie neer gaan zetten. Het team begint elkaar steeds beter te vinden.quote:Op maandag 22 september 2014 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt ook inderdaad geen zomer. Feyenoord was in alle wedstrijden voor Ajax heel poer, en dan druk ik mij nog lichtjes uit.
4? Clasie, Schaken, Van Beek en wie was de vierde dan?quote:Op maandag 22 september 2014 16:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Paal/lat is niet op doel, even voor de duidelijkheid. En er waren 4 ballen op de lat.
Te Vrede, tegen het eind van de wedstrijd.quote:Op maandag 22 september 2014 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4? Clasie, Schaken, Van Beek en wie was de vierde dan?
Dat is allemaal waar maar mochten we onverhoopt weer verliezen tegen een laagvlieger (ondanks goed spel) en ook in de EL verliezen tegen Luik dan gaan mensen al praten over een crisis bij Feyenoord. Mensen hebben niet oneindig veel geduld.quote:Op maandag 22 september 2014 16:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Willem II was een drama, Sevilla was een behoorlijk maatje te groot, maar de wedstrijd ervoor, tegen Twente was het ook al best ok hoor. Die lijn zou je door moeten zetten, dan kun je nu gewoon een goede serie neer gaan zetten. Het team begint elkaar steeds beter te vinden.
Buiten de spits hebben Toornstra, Boetius en Bilal (normaal gesproken wel) scorend vermogen, dus die doelpunten komen dan vanzelf wel.
Als GHE een beetje meewerkt kun je nu 5x op rij winnen (2xGHE, Standard Luik thuis, Groningen thuis, en Heracles thuis). Dan staan we niet meer zo belabberd
Die heb ik dan geblokt, ik kan me ekel zijn 'schot' dat van de lijn werd gehaald en de kopbal die Cillesen stopte nog voor de geest halen.quote:Op maandag 22 september 2014 17:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Te Vrede, tegen het eind van de wedstrijd.
Ach ja, dat doen ze bij elk medium sowieso wel. Goed nieuws verkoopt minder goed.quote:Op maandag 22 september 2014 17:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat is allemaal waar maar mochten we onverhoopt weer verliezen tegen een laagvlieger (ondanks goed spel) en ook in de EL verliezen tegen Luik dan gaan mensen al praten over een crisis bij Feyenoord. Mensen hebben niet oneindig veel geduld.
Hadden ze in die tijd helemaal niet, mongoolquote:Op maandag 22 september 2014 17:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook na de zwangerschapstest..
JOSquote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Heb dat moment niet teruggezien in de samenvatting, zal dus allemaal wel meegevallen hebben.
In de tweede helft waar voor hands geappelleerd werd was iig gewoon met de borst gespeeldquote:Op maandag 22 september 2014 15:59 schreef Muto het volgende:
En dat is dan in mijn ogen geheel terecht. Dan is er structureel iets fout en moet dat naar boven gehaald worden, wat in dit geval het gebrek aan scorend vermogen is. De enige die daar zijn conclusies uit kan trekken is mister yellow.quote:Op maandag 22 september 2014 17:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat is allemaal waar maar mochten we onverhoopt weer verliezen tegen een laagvlieger (ondanks goed spel) en ook in de EL verliezen tegen Luik dan gaan mensen al praten over een crisis bij Feyenoord. Mensen hebben niet oneindig veel geduld.
Dat gebeurt nu ook al. Het is dat het spel gisteren om aan was te zien. Deze week is wat dat betreft wel cruciaal. Twee keer verlies van Go Ahead, wat niet mag, maar zeker niet onrealistisch is betekent wat mij betreft einde Rutte.quote:Op maandag 22 september 2014 17:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Einde Rutten, doe even normaal aub.quote:Op maandag 22 september 2014 17:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu ook al. Het is dat het spel gisteren om aan was te zien. Deze week is wat dat betreft wel cruciaal. Twee keer verlies van Go Ahead, wat niet mag, maar zeker niet onrealistisch is betekent wat mij betreft einde Rutte.
Waarom zie je Kazim en Wilkshire vertrekken dan? Kazim is transfervrij na dit jaar dacht ik, mocht die het goed doen en gaan scoren zie ik niet in waarom hem geen contract wordt aangeboden. Wilkshire is denk ik afhankelijk vd jeugd die doorstroomt, Feyenoord heeft een optie op hem voor volgend jaarquote:Op maandag 22 september 2014 17:50 schreef Typisch het volgende:
Wat wel vrij positief aan het hele gebeuren is dat dit elftal wel bij elkaar kan blijven de komende jaren. Ik zie alleen Wilkshere, Kazim en Schaken vertrekken na dit seizoen van de basiself van gisteren. Voor Kazim en Wilkshere moeten er vervangens worden gehaald, voor Schaken hebben we die al.
Ik denk dat Wilkshere voor een jaar prima is, maar vraag mij af of hij volgend jaar niet nog langzamer is. Doet het verder prima hoor voorlopig wat mij betreft. Dat van Kazim wist ik niet, dat is wel mooi.quote:Op maandag 22 september 2014 17:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom zie je Kazim en Wilkshire vertrekken dan? Kazim is transfervrij na dit jaar dacht ik, mocht die het goed doen en gaan scoren zie ik niet in waarom hem geen contract wordt aangeboden. Wilkshire is denk ik afhankelijk vd jeugd die doorstroomt, Feyenoord heeft een optie op hem voor volgend jaar
Wij hebben geen geld om trainers te ontslaan. (hoop ik...quote:Op maandag 22 september 2014 17:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu ook al. Het is dat het spel gisteren om aan was te zien. Deze week is wat dat betreft wel cruciaal. Twee keer verlies van Go Ahead, wat niet mag, maar zeker niet onrealistisch is betekent wat mij betreft einde Rutte.
Wilkshire zal er idd niet beter op worden en hopelijk is Lopes Cabral hem dan al voorbij (of een willekeurig andere rechtsback uit de jeugd). Ik heb geen idee wat voor contract hij nu heeft, maar als back-up kan die misschien nog wel z'n nut hebben.quote:Op maandag 22 september 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilkshere voor een jaar prima is, maar vraag mij af of hij volgend jaar niet nog langzamer is. Doet het verder prima hoor voorlopig wat mij betreft. Dat van Kazim wist ik niet, dat is wel mooi.
Happel is in paniek.quote:Op maandag 22 september 2014 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Einde Rutten, doe even normaal aub.
En einde Van Geel? Rutten heeft zijn aankopen niet kunnen kiezen.quote:Op maandag 22 september 2014 17:50 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 18:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
En einde Van Geel? Rutten heeft zijn aankopen niet kunnen kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |