Nicequote:Op maandag 22 september 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Olllie, ik heb Zlatan live gezien! Topshow was dat.
Ik zat te hoog anders had ik het gedaanquote:Op maandag 22 september 2014 00:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niceniet stiekem het veld op gerend en hem een knuffel gegeven?
Cool. Ik moet hem ook eens gauw gaan aanschouwen voor het te laat isquote:Op maandag 22 september 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te hoog anders had ik het gedaan
Mjah dan moet je naar Parijs. Lijkt mij ook wel tof, maar ja, beetje te duur helaas.quote:Op maandag 22 september 2014 00:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Cool. Ik moet hem ook eens gauw gaan aanschouwen voor het te laat is
Was zo'n beetje het eerste wat bij Google kwam bovendrijven toen ik zocht op "Slecht woordgrapje".quote:Op maandag 22 september 2014 00:02 schreef Uccie het volgende:
Ik negeer het slechte woordgrapje...mooi vogeltje
Slaap lekker
Trusten!quote:Op maandag 22 september 2014 00:07 schreef Karina het volgende:
maar goed, ik ging slapenzit weer te treuzelen.
Toedeloe.
Wie weet komt ie volgend jaar weer langsquote:Op maandag 22 september 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dan moet je naar Parijs. Lijkt mij ook wel tof, maar ja, beetje te duur helaas.
Hij had je vermoedelijk doormidden getrapt. Om zijn eindeloze geduld staat hij niet bekendquote:Op maandag 22 september 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te hoog anders had ik het gedaan
Nah mij niet hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 07:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij had je vermoedelijk doormidden getrapt. Om zijn eindeloze geduld staat hij niet bekend
Hoiquote:Op maandag 22 september 2014 11:10 schreef Webschip het volgende:
Hoi,
Vandaag is er weer Pauw en Tan.
Eenzaam op een kantoorkamertje, moet nog wel een rapport afmaken voor 13u maar zit nu even een broodje te happen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Goede middag.
Het wordt ineens gezellig druk hier.
Succes en eet smakelijk zo meteen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eenzaam op een kantoorkamertje, moet nog wel een rapport afmaken voor 13u maar zit nu even een broodje te happen.
Ja, nou is het al opquote:Op maandag 22 september 2014 12:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Succes en eet smakelijk zo meteen.
Je weet het niet zeker?quote:Op maandag 22 september 2014 15:45 schreef Karina het volgende:
Mijn asbak staat in de fik geloof ik.
Tot zover mijn bijdrage weer.
Vervelend.quote:Op maandag 22 september 2014 15:45 schreef Karina het volgende:
Mijn asbak staat in de fik geloof ik.
Tot zover mijn bijdrage weer.
That's what she said.quote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In plaats dat je dan zegt welk liedje....
Dit?quote:Op maandag 22 september 2014 18:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
That's what she said.
Dat is de titel, ik ben de groepnaam even kwijt. Kijk maar even op YouTube, je vind em zo
Dat is een leuk liedje hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit?
(Zo ja, dan ben je zojuist fors in aanzien gedaald)
Dat mag niet als het al een oud liedje is.quote:Op maandag 22 september 2014 18:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is een leuk liedje hoor.
Het kan zo naar het Songfestival.
Ga je ergens heen of ga je alleen maar kijken?quote:
Neuh dat kun je wel vergeten.quote:Op maandag 22 september 2014 19:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Dus geen Corrie.rar in the fappening 2?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:51 schreef Uccie het volgende:
ik zou spontaan bijna mijn tetten in de OP gooien....
Toen dronk ik denk ik nog.quote:
Post slaat ook echt helemaal nergens opquote:
Dat is wel jammer.quote:Op maandag 22 september 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat mag niet als het al een oud liedje is.
Niet van het soort dat in een OP hoort.quote:Op maandag 22 september 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
Nou ja jij hebt tenminste tetten moet je maar denken.
Geen idee welke soort in een OP hoort, maar goed dat moet je maar aan de mannen vragen hier.quote:Op maandag 22 september 2014 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet van het soort dat in een OP hoort.
Nou uh, alles behalve de mijne, en de jouwe en die van Njos.quote:Op maandag 22 september 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee welke soort in een OP hoort, maar goed dat moet je maar aan de mannen vragen hier.
Ik heb er geen dus ik viel sowieso al af he?quote:Op maandag 22 september 2014 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou uh, alles behalve de mijne, en de jouwe en die van Njos.
Heb je dat filmpje nog gekeken? Protipquote:Op maandag 22 september 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er geen dus ik viel sowieso al af he?
Oh helemaal vergeten. Heb je het linkje nog.quote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje nog gekeken? Protip
Hoeft allemaal niet groot te zijn hè.quote:Op maandag 22 september 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er geen dus ik viel sowieso al af he?
Het is niet aanwezig.quote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoeft allemaal niet groot te zijn hè.
Nee zit mobiel. Stond op volkomen kut.quote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh helemaal vergeten. Heb je het linkje nog.
quote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoeft allemaal niet groot te zijn hè.
Borsten heb ik het over.quote:
OKquote:Op maandag 22 september 2014 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee zit mobiel. Stond op volkomen kut.
Ach, mannen die je alleen daarom interessant vinden, moet je ook niet willen.quote:
Geldt ook voor andere dingen toch?quote:
Nou ja vanwege mijn persoonlijkheid willen ze me ook al niet. Blijft niks meer over.quote:Op maandag 22 september 2014 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, mannen die je alleen daarom interessant vinden, moet je ook niet willen.
quote:Op maandag 22 september 2014 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, mannen die je alleen daarom interessant vinden, moet je ook niet willen.
Ik houd me vast aan mijn toetsenbord.quote:Op maandag 22 september 2014 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina ik ga even zoeken voor het filmpje, hou je vast
Nou, ik houd wel van mannen met een groot.....banksaldo.quote:Op maandag 22 september 2014 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geldt ook voor andere dingen toch?
Mannen die van een Amsterdamse tongval houden hebben aan jou wel een goede.quote:Op maandag 22 september 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja vanwege mijn persoonlijkheid willen ze me ook al niet. Blijft niks meer over.
Nonsensquote:Op maandag 22 september 2014 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik houd wel van mannen met een groot.....banksaldo.
Ik zeg nergens dat die enigzins geïnteresseerd zijn in mijquote:
De meesten mensen vinden dat accent maar kut hoorquote:Op maandag 22 september 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mannen die van een Amsterdamse tongval houden hebben aan jou wel een goede.
Je bent misschien te interessant voor ze.quote:Op maandag 22 september 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat die enigzins geïnteresseerd zijn in mij
Ikbieddehelftquote:Op maandag 22 september 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael heeft ook een oplossing:
[ afbeelding ]
Ohja dat is hetquote:Op maandag 22 september 2014 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je bent misschien te interessant voor ze.
In Amsterdam toch niet?quote:Op maandag 22 september 2014 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
De meesten mensen vinden dat accent maar kut hoor
De rechter dan, die is nog kleiner.quote:
Nee hier niet dat kloptquote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Amsterdam toch niet?
Je bent zelf een stoofpotje.quote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef sp3c het volgende:
mijn stoofpotje moet nog minstons anderhalf uur man, dit was een superslecht idee
Ja, daar ben ik ook ooit op deze manier achtergekomen.quote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef sp3c het volgende:
mijn stoofpotje moet nog minstons anderhalf uur man, dit was een superslecht idee
Ik heb toch niks bijzonders te melden dus dan maakt het ook niet uit he?quote:Op maandag 22 september 2014 20:18 schreef sp3c het volgende:
mooie aan Amsterdams is dat je niet verstaat wat ze zeggen
Ik weet niet hoe zo een ding werkt maar lijkt me wel handig hoor. beter dan 2 uur op je eten moeten wachten.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De rechter dan, die is nog kleiner.
quote:Op maandag 22 september 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja vanwege mijn persoonlijkheid willen ze me ook al niet. Blijft niks meer over.
Ik zou gewoon pizza bestellen.quote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef sp3c het volgende:
87 is geen leeftijd om je voor te schamen.quote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Aawww
Je weet dat ik oud en arm ben he?
was het met salami?quote:Op maandag 22 september 2014 20:28 schreef Specularium het volgende:
Ik zag laatst een gifje met een pizzadoos, maar die mag ik niet posten.
Nee maar daar zit niemand op te wachten hoor, een ouwe doos, om het maar even bij de pizza te houdenquote:Op maandag 22 september 2014 20:31 schreef Latert het volgende:
[..]
87 is geen leeftijd om je voor te schamen.
Dozen kun je hergebruiken.quote:Op maandag 22 september 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar daar zit niemand op te wachten hoor, een ouwe doos, om het maar even bij de pizza te houden
Daarom gewoon even douchen na afloop.quote:Op maandag 22 september 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die van karton niet hoor, die worden helemaal slap en vies.
Straks gratis drankjes enzo.quote:Op maandag 22 september 2014 20:21 schreef Karina het volgende:
Ik heb notitities gemaakt, gaat helemaal goedkomen. Dat met die make-up wist ik al trouwens, had ik al eerder ergens gezien.
Karton wordt nog slapper onder de douche he?quote:Op maandag 22 september 2014 20:38 schreef Latert het volgende:
[..]
Daarom gewoon even douchen na afloop.
Ah je zei het magische woordquote:Op maandag 22 september 2014 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straks gratis drankjes enzo.
Oh.... dus mannen die alleen daar geïnteresseerd in zijn moet je niet willen, maar vervolgens wel hun drankjes aannemen?quote:Op maandag 22 september 2014 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straks gratis drankjes enzo.
Alsof we serieus zijn hier..quote:Op maandag 22 september 2014 20:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh.... dus mannen die alleen daar geïnteresseerd in zijn moet je niet willen, maar vervolgens wel hun drankjes aannemen?
Ik zei toch dat ik arm was? Dan zijn gratis drankjes altijd welkom.quote:Op maandag 22 september 2014 20:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh.... dus mannen die alleen daar geïnteresseerd in zijn moet je niet willen, maar vervolgens wel hun drankjes aannemen?
Team Opzij in de bocht.quote:Op maandag 22 september 2014 20:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Iemand werd hier laatst wel erg defensief toen we het over een appelperentaart hadden.quote:Op maandag 22 september 2014 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alsof we serieus zijn hier..
Oh? Ik heb weer wat gemist geloof ik.quote:Op maandag 22 september 2014 20:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Iemand werd hier laatst wel erg defensief toen we het over een appelperentaart hadden.
De stukken peer waren ook iets te groot.quote:Op maandag 22 september 2014 20:48 schreef sp3c het volgende:
appelperentaart is gewoon asociaal
het is appels of peren, het kan nooit beiden, dat gaat gewoon niet
Ik heb bijna een jaar Spangas gemist. Dat is veel erger dan de appelperentaart van Njo.quote:Op maandag 22 september 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh? Ik heb weer wat gemist geloof ik.
Zeggen tegen een meisje dat ze een lelijke natte taart heeft kan verkeerd opgevat worden.quote:Op maandag 22 september 2014 20:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Iemand werd hier laatst wel erg defensief toen we het over een appelperentaart hadden.
Je kunt zo weer inspringen hoor. Het is niet alsof er superveel gebeurt.quote:Op maandag 22 september 2014 20:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb bijna een jaar Spangas gemist. Dat is veel erger dan de appelperentaart van Njo.
er moet gewoon meer wortel inquote:Op maandag 22 september 2014 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeggen tegen een meisje dat ze een lelijke natte taart heeft kan verkeerd opgevat worden.
Ik hou niet van katten.quote:Op maandag 22 september 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
1 van jullie 2 is een kloon van Yoki geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 september 2014 21:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik hou niet van katten.
En dan nu mijn slecht grapje:Ik ben wel kattig af en toe hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En op de rest ga ik niet in![]()
Ik heb nog nooit gratis drankjes aangenomen....krijg ze ook niet aangeboden, maar dat terzijde.quote:Op maandag 22 september 2014 20:40 schreef Latert het volgende:
[..]
In de middeleeuwen dronken ze bier in plaats van water, dat is makkelijk scoren inderdaad.quote:Op maandag 22 september 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
Vroeger kreeg ik ze nog weleens. Toen rosé in de 'mode' wasDat is in de oudheid geweest.
Ook wijn hoor. Tenminste, bij Spartacus wel.quote:Op maandag 22 september 2014 21:17 schreef Latert het volgende:
[..]
In de middeleeuwen dronken ze bier in plaats van water, dat is makkelijk scoren inderdaad.
Ik weet al honderd jaar niet meer wat hip is.quote:
Ik weet dat Coebergh niet meer hip is, maar rosé zie ik nog wel overal.quote:Op maandag 22 september 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook wijn hoor. Tenminste, bij Spartacus wel.
Oe Spartacus
[..]
Ik weet al honderd jaar niet meer wat hip is.
Nee is aangeboren.quote:Op maandag 22 september 2014 21:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je UI een hersenbloeding.
Wijn is van alle tijden. Pakken wijn zijn echter nooit hip geweest.quote:Op maandag 22 september 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook wijn hoor. Tenminste, bij Spartacus wel.
Oe Spartacus
[..]
Ik weet al honderd jaar niet meer wat hip is.
Maar het stapelt zo makkelijkquote:Op maandag 22 september 2014 21:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Wijn is van alle tijden. Pakken wijn zijn echter nooit hip geweest.
Oh dat heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 22 september 2014 20:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ook niet. Laatst ging iemand een glas wijn voor me halen en kwam hij achteraf zeggen hoeveel het kostte, terwijl we net daarvoor met zijn drieën mijn fles wodka hadden leeggedronkenquote:Op maandag 22 september 2014 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gratis drankjes aangenomen....krijg ze ook niet aangeboden, maar dat terzijde.
Jaja maak ons maar jaloers met je vreten.quote:Op maandag 22 september 2014 21:41 schreef sp3c het volgende:
het is geen tomaat/ananas smoothie nee maar het ruikt superlekker
Je mag best een pic posten, dan zal ik mijn culinair hoogstaande mening erop loslaten.quote:Op maandag 22 september 2014 21:41 schreef sp3c het volgende:
Je ruikt zelf superlekkerquote:Op maandag 22 september 2014 21:41 schreef sp3c het volgende:
Ik had het over timmmmm. En over die vraag moet ik even nadenken eigenlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 21:45 schreef Latert het volgende:
[..]
En Spec valt op stoof potten. Is hij dan gay of niet?
Zit er bier in de stoofpot?quote:Op maandag 22 september 2014 21:46 schreef sp3c het volgende:
nu ga ik gewoon geen foto meer maken he
stoofpotten is voor hardwerkende zwarte piet vierende Hollanders
die hebben niets met dit homo erotische gedoe
Je moet er niet van cockhalzen?quote:Op maandag 22 september 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
Jammer hoor. Homo-erotische foto's zijn best wel
nee maar dat ga ik in de toekomst wel proberenquote:
Nee man. Handdoekjes en alles.quote:Op maandag 22 september 2014 21:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Je moet er niet van cockhalzen?
huhuh.
Ik heb meestal donker bier, Guinness ofzo.quote:Op maandag 22 september 2014 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee maar dat ga ik in de toekomst wel proberen
Soep maak ik wel, brood twee keer gedaan ofzo.quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef sp3c het volgende:
brood maken kan ik dus niet he
soep gek genoeg ook niet
Half 11 komt dat. Ik ga gewoon het laatste stukje van HNTM kijken.quote:
Gelukkig zitten we al klaar voor Tanquote:Op maandag 22 september 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Half 11 komt dat. Ik ga gewoon het laatste stukje van HNTM kijken.
Die CUL praat is neit aan mij besteed verder.
Keimakkelijk johquote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef sp3c het volgende:
brood maken kan ik dus niet he
soep gek genoeg ook niet
Water in pan, vlees erin, 4 u koken, zakje groente erbij en wat peper en zout en andere kunstmatige smaakzooi.quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef sp3c het volgende:
gewoon uit blik en dan extra ingredienten erbij smijten en doen alsof je epische soep hebt gemaakt
zo gaat dat gewoon in de randstad
Als je er koe ingooit, kip gaat sneller.quote:
Goeie vraag, hoor hem nooit zijn mening geven.quote:Op maandag 22 september 2014 22:04 schreef sp3c het volgende:
Tan is wel de nieuwe koning van de negers hoor, hoe kijkt hij tegen zwarte piet aan?
Klinkt als een prikkelende sensatie,quote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
Meneer Kaktus zit net te vertellen dat hij goed zaad heeft.
Waar?quote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
Meneer Kaktus zit net te vertellen dat hij goed zaad heeft.
Is het nog bezig?quote:Op maandag 22 september 2014 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meer voor mannen natuurlijk.
Oh, daar ga ik de tv niet voor aandoen.quote:
Nu is ie er weer.quote:Op maandag 22 september 2014 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, daar ga ik de tv niet voor aandoen.
Hm mijn moeder zet net muziek op.quote:
hij is er wel superblij mee, dat dan weer welquote:Op maandag 22 september 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
Het ging om het commentaar de rest weet jij toch niks van. Dat pippi langstrumpf is gewoon episch man.
Dat tweede filmpje met die fans die pippi langkous zingen bedoel ik gek.quote:Op maandag 22 september 2014 22:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is er wel superblij mee, dat dan weer wel
Was het een top of flopshow?quote:Op maandag 22 september 2014 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat meisje die nu zingt bij Pauw heeft ook dat filmpje gekeken.
Heb alleen het laatste stukje gezien, over Vermist (gaat van de buis). Was wel deprimerend, allemaal verdrietige verhalen.quote:
Ben voor de verandering maar eens vroeg gaan slapen; voor mijn doen zelfs extreem vroeg. Ik werd spontaan moe toen ik las dat de zoveelste moslim-/ISIS-discussie zou gaan plaatsvinden.quote:
Ja ik haat dat hoi.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk.
Nee dat ben ik niet, serieus. Ik had wel een kloon met Sinterklaas dacht ik maar ik kon hem niet meer vinden, was niet deze in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Zwarte Piet #15 Racisme in Nederland bestaat niet
Zit je weer te kutten?
Ja dat snap ikquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ikIk hoor af en toe ook van die hele slechte grappen maar ik heb een geheugen als een zeef dus ik vergeet ze meteen weer
Doe jij blijkbaar welquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sommige slechte grappen moet je niet willen onthouden.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god nu ook nog poep en piepgrappen
Daarom tochquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel handig hoor, als ik wat stoms doe ben ik het zo weer vergeten
Jij wint. Deze doet echt niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
OK heb ik er ook eentje gevonden, superslecht.
[ afbeelding ]
Volgescheten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig is dit topic bijna vol.
Ingenomen door radicale Corrie's.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dit is NWS Slowchat, Feedback is niet meer.
Nou wat zei ik? Ik krijg altijd de schuld.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Amsterdamse haakneuzen die ieder topic tot een sc omtoveren.
Jaja. Opeens ga je de schone dame uithangen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Schijten ook niet. Dat al HELEMAAL niet.
En roosjesquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jaja. Opeens ga je de schone dame uithangen.![]()
Vooruit. Jij schijt ook regenbogen uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |