Nicequote:Op maandag 22 september 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Olllie, ik heb Zlatan live gezien! Topshow was dat.
Ik zat te hoog anders had ik het gedaanquote:Op maandag 22 september 2014 00:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niceniet stiekem het veld op gerend en hem een knuffel gegeven?
Cool. Ik moet hem ook eens gauw gaan aanschouwen voor het te laat isquote:Op maandag 22 september 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te hoog anders had ik het gedaan
Mjah dan moet je naar Parijs. Lijkt mij ook wel tof, maar ja, beetje te duur helaas.quote:Op maandag 22 september 2014 00:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Cool. Ik moet hem ook eens gauw gaan aanschouwen voor het te laat is
Was zo'n beetje het eerste wat bij Google kwam bovendrijven toen ik zocht op "Slecht woordgrapje".quote:Op maandag 22 september 2014 00:02 schreef Uccie het volgende:
Ik negeer het slechte woordgrapje...mooi vogeltje
Slaap lekker
Trusten!quote:Op maandag 22 september 2014 00:07 schreef Karina het volgende:
maar goed, ik ging slapenzit weer te treuzelen.
Toedeloe.
Wie weet komt ie volgend jaar weer langsquote:Op maandag 22 september 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dan moet je naar Parijs. Lijkt mij ook wel tof, maar ja, beetje te duur helaas.
Hij had je vermoedelijk doormidden getrapt. Om zijn eindeloze geduld staat hij niet bekendquote:Op maandag 22 september 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te hoog anders had ik het gedaan
Nah mij niet hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 07:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij had je vermoedelijk doormidden getrapt. Om zijn eindeloze geduld staat hij niet bekend
Hoiquote:Op maandag 22 september 2014 11:10 schreef Webschip het volgende:
Hoi,
Vandaag is er weer Pauw en Tan.
Eenzaam op een kantoorkamertje, moet nog wel een rapport afmaken voor 13u maar zit nu even een broodje te happen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Goede middag.
Het wordt ineens gezellig druk hier.
Succes en eet smakelijk zo meteen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eenzaam op een kantoorkamertje, moet nog wel een rapport afmaken voor 13u maar zit nu even een broodje te happen.
Ja, nou is het al opquote:Op maandag 22 september 2014 12:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Succes en eet smakelijk zo meteen.
Je weet het niet zeker?quote:Op maandag 22 september 2014 15:45 schreef Karina het volgende:
Mijn asbak staat in de fik geloof ik.
Tot zover mijn bijdrage weer.
Vervelend.quote:Op maandag 22 september 2014 15:45 schreef Karina het volgende:
Mijn asbak staat in de fik geloof ik.
Tot zover mijn bijdrage weer.
That's what she said.quote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In plaats dat je dan zegt welk liedje....
Dit?quote:Op maandag 22 september 2014 18:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
That's what she said.
Dat is de titel, ik ben de groepnaam even kwijt. Kijk maar even op YouTube, je vind em zo
Dat is een leuk liedje hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit?
(Zo ja, dan ben je zojuist fors in aanzien gedaald)
Dat mag niet als het al een oud liedje is.quote:Op maandag 22 september 2014 18:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is een leuk liedje hoor.
Het kan zo naar het Songfestival.
Ga je ergens heen of ga je alleen maar kijken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |