Dan moeten ze PR-gunstig gaan bekijken, en wie wil je dan eerder: de stugge Duitser die met champagne glazen nekken wil leeg prikken, of de babbel vlotte Nederlander die geliefd is bij meerdere journalisten en presentatorenquote:Op zondag 21 september 2014 15:29 schreef nils7 het volgende:
Ik acht GvdG niet echt beter dan Sutil...
quote:Op zondag 21 september 2014 15:31 schreef nils7 het volgende:
LH moet toch nog pitten omdat ie nog over moet op Hard?
stuur m met Kimi naar de AAquote:
De politie natuurlijk oh wacht da's een andere mopquote:
Gelukkig weet Jos hoe het is dus kan ie m voorbereidenquote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef Geralt het volgende:
Dit zijn wel de races die heel heel zwaar gaan worden voor verstappen volgend jaar hoor.
Weet niet ... hoe ouder ik zelf word, des te meer last ik van de warmte heb ... zelf.quote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef Geralt het volgende:
Dit zijn wel de races die heel heel zwaar gaan worden voor verstappen volgend jaar hoor.
Niet alle Limburgers hebben n bier/drankprobleemquote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef Geralt het volgende:
true. Maar gelukkig zijn er niet zoveel lange racesquote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef Geralt het volgende:
Ik heb er inderdaad geen problemen mee als ik een pintje zou hebben nuquote:Op zondag 21 september 2014 15:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Niet alle Limburgers hebben n bier/drankprobleem
Dan krijg je zoietsquote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
De politie natuurlijk oh wacht da's een andere mop
Jij bent toch reservebelg?quote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad geen problemen mee als ik een pintje zou hebben nu [ afbeelding ]
hahah, lachen gieren brullen ''reservebelg'' hahahaquote:
en Mol die t niet door heeftquote:Op zondag 21 september 2014 15:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ze geven 'm gewoon advies om harder te gaan. Onder een andere noemer.
Ohquote:Op zondag 21 september 2014 15:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ze geven 'm gewoon advies om harder te gaan. Onder een andere noemer.
22.7quote:Op zondag 21 september 2014 15:43 schreef Googolplexian het volgende:
HAM gaat een schone pitstop niet redden. 28 sec nodig, 21.1 nu, snelheid kakt in.
Ja, maar hij had al moeite met het bericht dat hij 7 ronden op deze banden moest doen ... en da's toch wel 7 ronden geleden inmiddels.quote:
wacht maar tot LH gaat pittenquote:
Op nieuwe banden is Hamilton dan echt wel sneller en moet 't geen probleem zijn er langs te komen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:44 schreef opreis het volgende:
Vettel zou hem ook nog kunnen winnen als zn banden het houden
https://uk.eurosport.yaho(...)thers-122826895.htmlquote:Op zondag 21 september 2014 15:44 schreef JohnB52 het volgende:
Laat maar weer eens zien dat Button een van de fitste is van allemaal.
Heb m nog niet horen klagen (daarover)
Alo is de car problem van RICquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 15:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op nieuwe banden is Hamilton dan echt wel sneller en moet 't geen probleem zijn er langs te komen.
hangt er ook vanaf of hij alleen langs Vettel moet of ook nog langs Ricciardoquote:Op zondag 21 september 2014 15:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op nieuwe banden is Hamilton dan echt wel sneller en moet 't geen probleem zijn er langs te komen.
dat volgens mij nog wel. Er mogen geen aanwijzingen meer worden gegeven om het presteren te verbeteren, dus bijvoorbeeld neem een andere lijn in bocht 10quote:Op zondag 21 september 2014 15:45 schreef Wombcat het volgende:
"go strat mode 5" Dat mocht toch niet meer?
quote:Op zondag 21 september 2014 15:49 schreef Karstman het volgende:
Er gloort een vingertje aan de horizon...
ik had net wel een drankprobleem, maar gelukkig heb ik genoeg koud liggenquote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad geen problemen mee als ik een pintje zou hebben nu [ afbeelding ]
Maar we hebben wel kunnen genieten van zijn Glow-in-the-dark helmquote:
Misschien in de outlap.quote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef Sinister-D- het volgende:
En Maldonado stelt me wel teleur hoor
snap ik niet, er zit toch een max van 2 uur aanquote:
Denk niet dat ze 'm voor die 2 ronden afkappen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
snap ik niet, er zit toch een max van 2 uur aan
+ 1 rondequote:Op zondag 21 september 2014 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
snap ik niet, er zit toch een max van 2 uur aan
ronde 39.quote:Op zondag 21 september 2014 15:59 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat is de snelste ronde?
Dan zou je nog net niet aan die 61 komen, maar dan zal dat wel opgaan wat Googol zegt....quote:
1:50.417 van HAM.quote:Op zondag 21 september 2014 16:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoel van een coureur...
Banden waren op van Bottas.quote:Op zondag 21 september 2014 16:06 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
graag even commentaar op hetgene wat je in de laatste lap gebeurde.
lekke band links achter.....quote:
Ah mooi, de standaard multitasking van een man op een zondagquote:
Dat zijn dan al bijna 500 frustrerende dagenquote:Op zondag 21 september 2014 16:07 schreef Dside het volgende:
Ongelooflijk frustrerend voor Alonso om weer alles te geven en weer niet in de top 3 te komen.
Hetzelfde geld wel voor meerdere coureurs denk ik. Bovendien staat ie nog goed in het kampioenschapquote:Op zondag 21 september 2014 16:07 schreef Dside het volgende:
Ongelooflijk frustrerend voor Alonso om weer alles te geven en weer niet in de top 3 te komen.
Als Vergne niet terug gezet wordt wel ja.quote:
Idd zeg, en dan ook nog niet in de gaten hebben dat Bottas 11de is gewordenquote:Op zondag 21 september 2014 16:08 schreef kepler het volgende:
Pff Olav kan niet helemaal meer optellen
Vergne is en blijft 6e
huhquote:Op zondag 21 september 2014 16:08 schreef kepler het volgende:
Pff Olav kan niet helemaal meer optellen
Vergne is en blijft 6e
Vergne had 7sec voorsprong op de finish op de coureur achter hem, 5 sec eraf hou je dus nog 2 sec overquote:Op zondag 21 september 2014 16:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Als Vergne niet terug gezet wordt wel ja.
Als ik goed gerekend heb is Vergne gewoon zesde geworden. Maximaal geprofiteerd van zijn inhaalactie dusquote:Op zondag 21 september 2014 16:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Als Vergne niet terug gezet wordt wel ja.
ah okquote:Op zondag 21 september 2014 16:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Vergne had 7sec voorsprong op de finish op de coureur achter hem, 5 sec eraf hou je dus nog 2 sec over
Dit jaar nog wel. Volgend jaar niet meer.quote:Op zondag 21 september 2014 15:45 schreef Wombcat het volgende:
"go strat mode 5" Dat mocht toch niet meer?
zeven seconden in anderhalve ronde. Vergeet niet dat Bottas de boel stevig opgehouden heeft en dat Perez ook nog even met Kimi af moest rekenenquote:Op zondag 21 september 2014 16:14 schreef Geralt het volgende:
Die heeft nog 7 seconden getrokken na die acties in de laatste ronde?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Lewis Hamilton 241 Nico Rosberg 238 Daniel Ricciardo 181 Fernando Alonso 133 Sebastian Vettel 124 Valtteri Bottas 122 Jenson Button 72 Nico Hulkenberg 72 Felipe Massa 65 Sergio Perez 45 |
Vent is niet goed wijs.quote:Op zondag 21 september 2014 16:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dit is toch niet de eerste keer dat HAM het kampioenschap leid dit seizoen?
Dat hoor ik EJ net schreeuwen...
2de keer idd....quote:Op zondag 21 september 2014 16:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dit is toch niet de eerste keer dat HAM het kampioenschap leidt dit seizoen?
FI: 117 puntenquote:Op zondag 21 september 2014 16:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jammer trouwens dat de McLaren van Button er mee ophield. Hij had aardig wat puntjes kunnen opleveren.
Hoe is de stand FI-McLaren nu?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Mercedes 479 Red Bull Racing-Renault 305 Williams-Mercedes 187 Ferrari 178 Force India-Mercedes 117 McLaren-Mercedes 111 STR-Renault 27 Lotus-Renault 8 Marussia-Ferrari 2 Sauber-Ferrari 0 Caterham-Renault 0 |
idd zeg, met zijn ''populair'' geschreeuwquote:
Toen moest hij ook van ca 30 punten achterstand terug komen.quote:Op zondag 21 september 2014 16:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2de keer idd....
edit:
even opgezocht
[ afbeelding ]
Reinout Oerlewapper?quote:Op zondag 21 september 2014 16:28 schreef Karstman het volgende:
op de een of andere manier gaat Toto steeds meer als Arnie klinken...
Lijkt wel weggefiktquote:Op zondag 21 september 2014 16:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Vettel met kapotte aero aangekomenmonkeyseat stuk.
quote:
twitter:techF1LES twitterde op zondag 21-09-2014 om 16:35:55RT @ScarbsF1 http://t.co/wmKq7uhuko - Vettel literally burned off his monkey seat. #SingaporeGP reageer retweet
De Governator.quote:
Misschien lag daar het scheermes van Hamilton, hij is het duidelijk al een paar weken kwijt.quote:Op zondag 21 september 2014 17:26 schreef Geralt het volgende:
Rosberg zn probleem een gebroken kabel in de stuurkolom lees ik net.
twitter:KevinMagnussen twitterde op zondag 21-09-2014 om 19:02:02BTW some newspapers say I had burns and had medical treatment for it. That's a bit exaggerated, I was just hot and sweaty!
#notdead reageer retweet
Had hij gebruikt om de bocht af te snijden..quote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien lag daar het scheermes van Hamilton, hij is het duidelijk al een paar weken kwijt.
EJ trekt zich zelden wat van de feiten aan.quote:Op zondag 21 september 2014 16:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dit is toch niet de eerste keer dat HAM het kampioenschap leidt dit seizoen?
Ik denk dat een van de engineers van Nico zn auto een neger is.quote:Op maandag 22 september 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
Toch leuk voor het kampioenschap dat ze die auto van Rosberg hebben gesaboteerd
Ze zijn van het saboteren van Hamilton overgestapt op Rosberg.quote:Op maandag 22 september 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
Beetje jammer dat die zeurneger er nu mee vandoor gaat, maar je kunt niet alles hebben he.quote:Op maandag 22 september 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
Idd, nu nog 2 keer in de kwalificatie zodat hij achteraan moet starten en het staat ongeveer weer gelijk.quote:Op maandag 22 september 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
Als het maar tot het laatst spannend blijft, wie het dan uiteindelijk wint is me om het even, Ricciardo gun ik het welquote:Op maandag 22 september 2014 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die zeurneger er nu mee vandoor gaat, maar je kunt niet alles hebben he.
Hij had z'n mond verbrand omdat z'n water enorm heet werd, z'n stoel werd ook enorm heet ('t water zit geloof ik ook onder of achter de stoel ivm gewichtsdistributie.)quote:Op zondag 21 september 2014 17:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Magnussen zijn onderrug dus verbrand omdat het zitje te heet werd
-=edit=- en een aantal uur later weer ontkrachtigt door 'm
twitter:KevinMagnussen twitterde op zondag 21-09-2014 om 19:02:02BTW some newspapers say I had burns and had medical treatment for it. That's a bit exaggerated, I was just hot and sweaty!
#notdead reageer retweet
Vergne vond ik helemaal niet zo indrukwekkend. Met nieuwe banden een aantal voorbij rijden is niet echt een kunst. Dat zullen teambazen ook wel gezien hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:56 schreef LWD-Godius het volgende:
Geweldige race van Perez trouwens. Na zijn gebroken voorvleugel en pitstop stond hij laatste maar heeft zich teruggevochten naar plaats 7. Chapeau, toch wat indrukwekkender dan Vergne.
Dat is inderdaad niet indrukwekkend. Dat hij 6de wordt wel, want dat werd niet van hem verwacht. Hij heeft dus de goede strategie gebruikt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 06:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vergne vond ik helemaal niet zo indrukwekkend. Met nieuwe banden een aantal voorbij rijden is niet echt een kunst. Dat zullen teambazen ook wel gezien hebben.
Zou mij verbazen als hij nog een stoeltje weet te vinden voor volgend jaar.
Dat lijkt me wel een erg Brits perspectief.quote:Op maandag 22 september 2014 14:58 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Idd, nu nog 2 keer in de kwalificatie zodat hij achteraan moet starten en het staat ongeveer weer gelijk.
Nou, zijn inhaalactie op Kimi was zeker wel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 06:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vergne vond ik helemaal niet zo indrukwekkend. Met nieuwe banden een aantal voorbij rijden is niet echt een kunst. Dat zullen teambazen ook wel gezien hebben.
Zou mij verbazen als hij nog een stoeltje weet te vinden voor volgend jaar.
Vergne en Perez stopten in dezelfde ronde, alleen Vergne viel niet zo ver weg als Perez.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:29 schreef Fer het volgende:
Verge deed een hele late stop en verloor veel plekken. Dat op deze baan weer goedmaken is best goed.
Maar ja, als je eerst op zo'n stomme manier je voorvleugel kapot rijdt...quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:56 schreef LWD-Godius het volgende:
Geweldige race van Perez trouwens. Na zijn gebroken voorvleugel en pitstop stond hij laatste maar heeft zich teruggevochten naar plaats 7. Chapeau, toch wat indrukwekkender dan Vergne.
Vergne had zelfs twee straffen. Bij zijn tweede stop moest hij vijf seconden langer in de pits staan en aan het einde kreeg hij nog eens vijf seconden bij de racetijd opgeteldquote:
Fixedquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:04 schreef sasquatsch het volgende:
Het team heeft dus de goede strategie gebruikt.
Je kunt ervan zeggen wat je wilt, maar als coureur moet ie het alsnog waar maken op de baan door ook goed gebruik te maken van die strategie.quote:
Precies, het had wel heel gek moeten lopen. Maar stel dat Hamilton achter Alonso terug op de baan was gekomen en niet genoeg ronden om alle drie (ALO RIC VET) weer langs te gaan voor het einde van de race.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je kunt ervan zeggen wat je wilt, maar als coureur moet ie het alsnog waar maken op de baan door ook goed gebruik te maken van die strategie.
BIJNA!!!!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:29 schreef Nattekat het volgende:
OP vergeten
Toch gaat het vanaf nu over Japan
Wil niet direct zeggen dat alles eruit ligt he. Vaak heb (ik althans) er helemaal geen last van als ze aankondigen in de buurt te werken of dat alleen bv internet er ff uit ligt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:35 schreef Karstman het volgende:
Ik krijg net een mail van Ziggo dat ze werkzaamheden gaan uitvoeren op vrijdagochtend tussen 00.00 en 08.00 uur... lekker dan, kom ik dronken thuis om Verstappen te zien, kan het niet...
Vanaf 03:00 als de FP begint.quote:
Dat wilde ik weten.quote:
Dat valt me wel een beetje tegen.quote:Hoe laat ie exact de pits uit gaat rijden weten we natuurlijk niet he
Nee, want dan slaap jij nogquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vanaf 03:00 als de FP begint.
Hoe laat ie exact de pits uit gaat rijden weten we natuurlijk niet he
Ik ga niet kijken, kijk VT's sowieso nooit. Of ik moet pas rond die tijd thuis komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Wie gaat er überhaupt een wekker zetten?
Ik maak voor Max graag een uitzonderingquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, kijk VT's sowieso nooit. Of ik moet pas rond die tijd thuis komen.
Weet ook nog niet of ik de kwalificatie wel ga kijken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:33 schreef franklop het volgende:
om 3.00 uur hoop ik nog 2,5 uur te kunnen slapenDus ook hier maar niet kijken.
Nog niet een heel klein beetje misschien dat ik het ga missen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Wie gaat er überhaupt een wekker zetten?
Moet je kijken vrijdagquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Met wat voor 'n nummer gaat Max eigenlijk rijden?
Zoals je al zelf zei 38, staat dus in het Max -topicquote:
Nope, moet morgenvroeg om 5.30 al de baan op richting Brussel, dus veel te vroeg op en ga waarschijnlijk te brak zijn om wakker te worden voor vt1quote:Jou verwacht ik wel
Je bent sowieso al brakquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zoals je al zelf zei 38, staat dus in het Max -topic
[..]
Nope, moet morgenvroeg om 5.30 al de baan op richting Brussel, dus veel te vroeg op en ga waarschijnlijk te brak zijn om wakker te worden voor vt1
dan kan je altijd ff een rondje halenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:00 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik twijfel nog of ik vrijdagnacht er voor opsta...
Is er altijd wel een fatsoenlijkd stream te vinden? Niet dat ik extra opsta en dan niks kan kijken
BBC2 zendt het live uit, net zoals Sport 1 en RTLquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:00 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik twijfel nog of ik vrijdagnacht er voor opsta...
Is er altijd wel een fatsoenlijkd stream te vinden? Niet dat ik extra opsta en dan niks kan kijken
Oh, de vrije trainingen ook ja? Dat wist ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
BBC2 zendt het live uit, net zoals Sport 1 en RTL
Valt wel mee tochquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... een goede kop met een Japanse vlag wordt nog best pittig
Kijk eens naar die prachtige kopjes van de Singapore vlag, dat is bijna niet mogelijk met de vlag van Japanquote:
ik was van plan om naar bed te gaan.., maar ik zal photoshop nog even opstarten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens naar die prachtige kopjes van de Singapore vlag, dat is bijna niet mogelijk met de vlag van Japan
Ik heb al wat hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:47 schreef WEST het volgende:
[..]
ik was van plan om naar bed te gaan.., maar ik zal photoshop nog even opstarten.
Laat eens zienquote:
Das zo.., maar je moet sommige niet wijzer makenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom DM? Komt toch in de OP uiteindelijk
Als je binnen 5 minuten alle benodigde kopjes kan maken ga ik ze gebruiken in de OP, ziet er goed uit iigquote:
ff de instelling terug zetten en de tekst aanpassen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je binnen 5 minuten alle benodigde kopjes kan maken ga ik ze gebruiken in de OP, ziet er goed uit iig
local time?quote:
SPOILER: コピーペーストOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Met koplampenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:24 schreef WEST het volgende:
[..]
local time?
Rijden ze daar ook midden in de nacht?
quote:
Zijn Engels is prima. Beter dan het gros van de coureurs die niet engels zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:38 schreef ufopiloot het volgende:
Hoe is zijn Engels eigenlijk?Hopelijk was zijn vader daar ook vroeg bij, en heeft hij professionele hulp ingeschakeld om het niet te Nederlands en ook niet Limburgs te laten klinken
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 02-10-2014 om 08:38:11Dodag middag in Suzuka. De sluizen staan vol open. Max Verstappen zojuist FIA uitstaptest met goed gevolg afgelegd http://t.co/K64oVeFi6O reageer retweet
Het is mij te vroeg 3 uur vannacht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:15 schreef WEST het volgende:
Denk er toch over om toch ff de wekker te zetten.
Eerste vrije training ga ik ook niet kijken. Denk wel dat ik zaterdagnacht mijn wekker ga zetten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is mij te vroeg 3 uur vannacht.
of ik het haal is een tweedequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is mij te vroeg 3 uur vannacht.
Me too.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:15 schreef WEST het volgende:
Denk er toch over om toch ff de wekker te zetten.
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 02-10-2014 om 14:59:55F1 teams overleggen om de race in japan eerder te laten beginnen ivm dreiging typhoon Is nu nog 15.00 japanse tijd dus 08.00 in ned reageer retweet
Strakke actie met de nachtraces die we hebben.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
Is toch al jaren zo, ook in Maleisië. Die belachelijke tijden... een race moet gewoon om 14 uur lokale tijd beginnen.
'Vroeger' begon Australië altijd om 3 uur, dat was prima. Maar nu is het ineens 5 of 6 uur geloof ik, dat slaat nergens op want dan kun je daarna niet meer naar bed.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:20 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Strakke actie met de nachtraces die we hebben.
Hoe ga jij dat dan oplossen?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:00 schreef franklop het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 02-10-2014 om 14:59:55F1 teams overleggen om de race in japan eerder te laten beginnen ivm dreiging typhoon Is nu nog 15.00 japanse tijd dus 08.00 in ned reageer retweet
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
Is toch al jaren zo, ook in Maleisië. Die belachelijke tijden... een race moet gewoon om 14 uur lokale tijd beginnen.
Op zondag?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:33 schreef Beach het volgende:
Liever nog wat eerder want anders kan ik niet kijken.
Familie kwam op het gekke idee om hun kind te laten dopen, en laat dat nou net om 9 uur zijn.
15:00 in Japan valt toch wel meequote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
Gezamenlijk hè. zo kinder doop gooien ze er gewoon tussen door. Maar mijn kerk begint pas om 16:45 dus ik kan gewoon kijkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:03 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Op zondag?
Zitten er dan geen andere kerkgangers?
Precies.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
'Vroeger' begon Australië altijd om 3 uur, dat was prima. Maar nu is het ineens 5 of 6 uur geloof ik, dat slaat nergens op want dan kun je daarna niet meer naar bed.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
'Vroeger' begon Australië altijd om 3 uur 4 uur, dat was prima. Maar nu is het ineens 5 of 6 uur geloof ik, dat slaat nergens op want dan kun je daarna niet meer naar bed.
Die waar maar liefst 6 auto's een spannende strijd aangingen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:37 schreef Nattekat het volgende:
De beruchte GP van Amerika heb ik gemist omdat ik al lag te pitten, en nu is het tijdens het avondeten
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die waar maar liefst 6 auto's een spannende strijd aangingen?![]()
![]()
Kneuzenkermis was dat. Ze hadden gewoon moeten starten. Dat was toen Doornbos en Albers allebei reden toch?quote:
Nee, alleen Albers bij Minardi.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kneuzenkermis was dat. Ze hadden gewoon moeten starten. Dat was toen Doornbos en Albers allebei reden toch?
Wie reed er naast hem toen dan? Ik dacht dat Doornbos ook reed toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, alleen Albers bij Minardi.
Patrick Friesacherquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wie reed er naast hem toen dan? Ik dacht dat Doornbos ook reed toch?
het is juist de bedoeling dat ze dat doen met die andere kerkgangers erbij.. die baby wordt opgenomen in de kerkgemeenschap, da's het hele idee van een doopquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:03 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Op zondag?
Zitten er dan geen andere kerkgangers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |