https://uk.eurosport.yaho(...)thers-122826895.htmlquote:Op zondag 21 september 2014 15:44 schreef JohnB52 het volgende:
Laat maar weer eens zien dat Button een van de fitste is van allemaal.
Heb m nog niet horen klagen (daarover)
Alo is de car problem van RICquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 15:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op nieuwe banden is Hamilton dan echt wel sneller en moet 't geen probleem zijn er langs te komen.
hangt er ook vanaf of hij alleen langs Vettel moet of ook nog langs Ricciardoquote:Op zondag 21 september 2014 15:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op nieuwe banden is Hamilton dan echt wel sneller en moet 't geen probleem zijn er langs te komen.
dat volgens mij nog wel. Er mogen geen aanwijzingen meer worden gegeven om het presteren te verbeteren, dus bijvoorbeeld neem een andere lijn in bocht 10quote:Op zondag 21 september 2014 15:45 schreef Wombcat het volgende:
"go strat mode 5" Dat mocht toch niet meer?
quote:Op zondag 21 september 2014 15:49 schreef Karstman het volgende:
Er gloort een vingertje aan de horizon...
ik had net wel een drankprobleem, maar gelukkig heb ik genoeg koud liggenquote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad geen problemen mee als ik een pintje zou hebben nu [ afbeelding ]
Maar we hebben wel kunnen genieten van zijn Glow-in-the-dark helmquote:
Misschien in de outlap.quote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef Sinister-D- het volgende:
En Maldonado stelt me wel teleur hoor
snap ik niet, er zit toch een max van 2 uur aanquote:
Denk niet dat ze 'm voor die 2 ronden afkappen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
snap ik niet, er zit toch een max van 2 uur aan
+ 1 rondequote:Op zondag 21 september 2014 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
snap ik niet, er zit toch een max van 2 uur aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |