Dan moeten ze PR-gunstig gaan bekijken, en wie wil je dan eerder: de stugge Duitser die met champagne glazen nekken wil leeg prikken, of de babbel vlotte Nederlander die geliefd is bij meerdere journalisten en presentatorenquote:Op zondag 21 september 2014 15:29 schreef nils7 het volgende:
Ik acht GvdG niet echt beter dan Sutil...
quote:Op zondag 21 september 2014 15:31 schreef nils7 het volgende:
LH moet toch nog pitten omdat ie nog over moet op Hard?
stuur m met Kimi naar de AAquote:
De politie natuurlijk oh wacht da's een andere mopquote:
Gelukkig weet Jos hoe het is dus kan ie m voorbereidenquote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef Geralt het volgende:
Dit zijn wel de races die heel heel zwaar gaan worden voor verstappen volgend jaar hoor.
Weet niet ... hoe ouder ik zelf word, des te meer last ik van de warmte heb ... zelf.quote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef Geralt het volgende:
Dit zijn wel de races die heel heel zwaar gaan worden voor verstappen volgend jaar hoor.
Niet alle Limburgers hebben n bier/drankprobleemquote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef Geralt het volgende:
true. Maar gelukkig zijn er niet zoveel lange racesquote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef Geralt het volgende:
Ik heb er inderdaad geen problemen mee als ik een pintje zou hebben nuquote:Op zondag 21 september 2014 15:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Niet alle Limburgers hebben n bier/drankprobleem
Dan krijg je zoietsquote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
De politie natuurlijk oh wacht da's een andere mop
Jij bent toch reservebelg?quote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad geen problemen mee als ik een pintje zou hebben nu [ afbeelding ]
hahah, lachen gieren brullen ''reservebelg'' hahahaquote:
en Mol die t niet door heeftquote:Op zondag 21 september 2014 15:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ze geven 'm gewoon advies om harder te gaan. Onder een andere noemer.
Ohquote:Op zondag 21 september 2014 15:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ze geven 'm gewoon advies om harder te gaan. Onder een andere noemer.
22.7quote:Op zondag 21 september 2014 15:43 schreef Googolplexian het volgende:
HAM gaat een schone pitstop niet redden. 28 sec nodig, 21.1 nu, snelheid kakt in.
Ja, maar hij had al moeite met het bericht dat hij 7 ronden op deze banden moest doen ... en da's toch wel 7 ronden geleden inmiddels.quote:
wacht maar tot LH gaat pittenquote:
Op nieuwe banden is Hamilton dan echt wel sneller en moet 't geen probleem zijn er langs te komen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:44 schreef opreis het volgende:
Vettel zou hem ook nog kunnen winnen als zn banden het houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |