Laat eens zienquote:
Das zo.., maar je moet sommige niet wijzer makenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom DM? Komt toch in de OP uiteindelijk
Als je binnen 5 minuten alle benodigde kopjes kan maken ga ik ze gebruiken in de OP, ziet er goed uit iigquote:
ff de instelling terug zetten en de tekst aanpassen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je binnen 5 minuten alle benodigde kopjes kan maken ga ik ze gebruiken in de OP, ziet er goed uit iig
local time?quote:
SPOILER: コピーペーストOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Met koplampenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:24 schreef WEST het volgende:
[..]
local time?
Rijden ze daar ook midden in de nacht?
quote:
Zijn Engels is prima. Beter dan het gros van de coureurs die niet engels zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:38 schreef ufopiloot het volgende:
Hoe is zijn Engels eigenlijk?Hopelijk was zijn vader daar ook vroeg bij, en heeft hij professionele hulp ingeschakeld om het niet te Nederlands en ook niet Limburgs te laten klinken
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 02-10-2014 om 08:38:11Dodag middag in Suzuka. De sluizen staan vol open. Max Verstappen zojuist FIA uitstaptest met goed gevolg afgelegd http://t.co/K64oVeFi6O reageer retweet
Het is mij te vroeg 3 uur vannacht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:15 schreef WEST het volgende:
Denk er toch over om toch ff de wekker te zetten.
Eerste vrije training ga ik ook niet kijken. Denk wel dat ik zaterdagnacht mijn wekker ga zetten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is mij te vroeg 3 uur vannacht.
of ik het haal is een tweedequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is mij te vroeg 3 uur vannacht.
Me too.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:15 schreef WEST het volgende:
Denk er toch over om toch ff de wekker te zetten.
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 02-10-2014 om 14:59:55F1 teams overleggen om de race in japan eerder te laten beginnen ivm dreiging typhoon Is nu nog 15.00 japanse tijd dus 08.00 in ned reageer retweet
Strakke actie met de nachtraces die we hebben.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
Is toch al jaren zo, ook in Maleisië. Die belachelijke tijden... een race moet gewoon om 14 uur lokale tijd beginnen.
'Vroeger' begon Australië altijd om 3 uur, dat was prima. Maar nu is het ineens 5 of 6 uur geloof ik, dat slaat nergens op want dan kun je daarna niet meer naar bed.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:20 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Strakke actie met de nachtraces die we hebben.
Hoe ga jij dat dan oplossen?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:00 schreef franklop het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 02-10-2014 om 14:59:55F1 teams overleggen om de race in japan eerder te laten beginnen ivm dreiging typhoon Is nu nog 15.00 japanse tijd dus 08.00 in ned reageer retweet
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
Is toch al jaren zo, ook in Maleisië. Die belachelijke tijden... een race moet gewoon om 14 uur lokale tijd beginnen.
Op zondag?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:33 schreef Beach het volgende:
Liever nog wat eerder want anders kan ik niet kijken.
Familie kwam op het gekke idee om hun kind te laten dopen, en laat dat nou net om 9 uur zijn.
15:00 in Japan valt toch wel meequote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
Gezamenlijk hè. zo kinder doop gooien ze er gewoon tussen door. Maar mijn kerk begint pas om 16:45 dus ik kan gewoon kijkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:03 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Op zondag?
Zitten er dan geen andere kerkgangers?
Precies.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
'Vroeger' begon Australië altijd om 3 uur, dat was prima. Maar nu is het ineens 5 of 6 uur geloof ik, dat slaat nergens op want dan kun je daarna niet meer naar bed.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
'Vroeger' begon Australië altijd om 3 uur 4 uur, dat was prima. Maar nu is het ineens 5 of 6 uur geloof ik, dat slaat nergens op want dan kun je daarna niet meer naar bed.
Die waar maar liefst 6 auto's een spannende strijd aangingen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:37 schreef Nattekat het volgende:
De beruchte GP van Amerika heb ik gemist omdat ik al lag te pitten, en nu is het tijdens het avondeten
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die waar maar liefst 6 auto's een spannende strijd aangingen?![]()
![]()
Kneuzenkermis was dat. Ze hadden gewoon moeten starten. Dat was toen Doornbos en Albers allebei reden toch?quote:
Nee, alleen Albers bij Minardi.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kneuzenkermis was dat. Ze hadden gewoon moeten starten. Dat was toen Doornbos en Albers allebei reden toch?
Wie reed er naast hem toen dan? Ik dacht dat Doornbos ook reed toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, alleen Albers bij Minardi.
Patrick Friesacherquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wie reed er naast hem toen dan? Ik dacht dat Doornbos ook reed toch?
het is juist de bedoeling dat ze dat doen met die andere kerkgangers erbij.. die baby wordt opgenomen in de kerkgemeenschap, da's het hele idee van een doopquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:03 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Op zondag?
Zitten er dan geen andere kerkgangers?
Dat vroeg op staan valt nu wel mee. Alleen Japan en Australië. Maleisië is al op een fatsoenlijk tijdstip.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:27 schreef Geralt het volgende:
Ik vond dat midden in de nacht opstaan of vanuit de kroeg aansluitend F1 kijken ook altijd wel zn charme hebben.
Veel beter dan dit. Nu moet ik om de haverklap belachelijk vroeg op staan. Dat gaat nergens over. Om 10 uur 's morgens kan ik na een race niet meer slapen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |