SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat je fissa dinsdag niet door gaat maar de week daarna is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft Paxje het je al verteld.
Je had me kunnen vragen mee te gaan. Ik was gisteren nog gewoon in Groningen.
Zeker boven verwachtingquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
mooie film heen jongens in films doen altijd perfect. Beetje jammer dat ze dat niet in het echt doen. ga je vaak alleen?
Eerst was ik ook van:quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof, zou dat ook gewoon keer moeten doen maar iets houdt me altijd tegen
Gaat wel daar?quote:
mij lukt het tot nu toe aardigquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je fissa dinsdag niet door gaat maar de week daarna is.
Jij had me officieel kunnen uitnodigen.
[..]
Zeker boven verwachtingook niet gelijk vijf sterren, maar het wist me in elk geval te raken.
Ik ga wel vaker alleen ja, ik ken niemand in Groningen met ook een pathé pas en ik kan niet elke keer als ik naar de film ga iemand dwingen een kaartje te kopen.
[..]
Eerst was ik ook van:maar ik vind films kijken in de bioscoop daar gewoon te leuk voor, om me dan gaan zitten generen.
Ben je ook al keer alleen geweest of is dat nog niet nodig geweest?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
mij lukt het tot nu toe aardig
behalve naar divergent toen
van de zes keer drie keer alleenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je ook al keer alleen geweest of is dat nog niet nodig geweest?
Ik ben al lid vanaf vorig jaar augustus (op een maand na, beetje saai en ingewikkeld verhaal) dus ik ben al wel veel vaker naar de film geweest.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
van de zes keer drie keer alleen
Je gaat wel bijna elke week he of niet?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
ja van de zes keer divergent drie keer alleen
en nog twee andere films volgens mij
ja ik bedoel van 1 filmquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben al lid vanaf vorig jaar augustus (op een maand na, beetje saai en ingewikkeld verhaal) dus ik ben al wel veel vaker naar de film geweest.
Ja, precies na die 5 euro-weekquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnenkort maze runner toch?
Waddup?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een aids dag. Ik kom jullie gezelschap houden.
ja probeer ik wel te doenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat wel bijna elke week he of niet?
INSOquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Telefoon 400 km terug laten liggen.quote:
Ja en die van Carry Sleequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnenkort maze runner toch?
doen de Amerikanen gemeen tegen jou? Ze durven zeker wel nu zij wel een wapen hebben en jij niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
`quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Telefoon 400 km terug laten liggen.
En ik ben vandaag veel en veel te moe.
Ik doe vandaag niks.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Telefoon 400 km terug laten liggen.
En ik ben vandaag veel en veel te moe.
Ik doe vandaag niks.
Ja gedaan. Daar lag hij dus.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`
Kut man
Kan je dat huisje niet bellen waar je verbleef?
oh ik ga er wel heenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, Pijnstillers ofzo.
Nederlandse films vind ik alleen nogal kut
Dat is aids ja, nou ja, je moet maar denken: Je bent 6 weken in Murica, dagje heen en weer helaas ervoor inplannenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gedaan. Daar lag hij dus.
Maar ik mag mooi terug rijden voor dat ding.
Wat een aids.
Ja opzich maakt het niet zo heel veel uit. Moest toch ongeveer die kant weer terug.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is aids ja, nou ja, je moet maar denken: Je bent 6 weken in Murica, dagje heen en weer helaas ervoor inplannen
leuke actrices kunnen mij soms ook wel overtuigen om naar een bepaalde film te gaanquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik ga er wel heen
leuke jongen speelt mee
Morgen ga ik schieten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
doen de Amerikanen gemeen tegen jou? Ze durven zeker wel nu zij wel een wapen hebben en jij niet.
Denk dat je vriendin dan een dagje thuis blijft of gaat ze mee?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja die telefoon ophalen maandag denk ik
moeten toch die richting weer op uiteindelijk dus soitquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je vriendin dan een dagje thuis blijft of gaat ze mee?
Waar zit je nu dan? En waarom zou je dan terug moeten naar Chicago? Ben je helemaal naar the middle of nowhere gereden?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moeten toch die richting weer op uiteindelijk dus soit
route 66quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan? En waarom zou je dan terug moeten naar Chicago? Ben je helemaal naar the middle of nowhere gereden?
Moet morgen tochquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat wel daar?
Hoe was het voetbal? Nog gewonnen?
Ja besefte me nadat ik het gevraagd had dat dat alweer vorig weekend wasquote:
Natuur was prima maar dat stadje zag er echt tering lelijk uitquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze hebben in dit gehucht hier een Anglicaanse kerk.
Helemaal niets mis mee met Amerika wat dat betreft.
Klopt. Is ook kaolo klein mi mang.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuur was prima maar dat stadje zag er echt tering lelijk uit
Je moet eigenlijk naar zo`n Gospel dienst gaan, wilde wij eigenlijk ook nog doen in NY. Lijkt me echt grappigquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen er even inkopen doen, even naar dienst.
Klaar in die dorp.
lekker hoorquote:
M'n vaste mobiel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker hoor
welke telefoon ben je vergeten?
Hey Inso, hoe gaat het en waar ben je nu?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
M'n vaste mobiel.
En die met Nederlandse nummer valt om de 10 minuten uit.
ohquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
M'n vaste mobiel.
En die met Nederlandse nummer valt om de 10 minuten uit.
quote:
Tot nu toe zijn ze me positief bevallenquote:
Doe ik ook. Behalve nu. Want geen weegschaal.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
ezell lachte me uit toen ik zei dat ik mezelf elke dag weeg
Ja dat kind hoeft zich nooit te wegenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
ezell lachte me uit toen ik zei dat ik mezelf elke dag weeg
vind ik fijn om te weten gewoonquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe ik ook. Behalve nu. Want geen weegschaal.
Ik zou lekker niet gaan kijken als ik jou was morgenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben nu van 2 weken fr12.nl aan het teruglezen.
Topshow wel.
Geen enkel .. Louter machogebralquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welk punt wil je maken.
Heb goed wifi en sinds m'n 3e geen klassieker niet gezien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou lekker niet gaan kijken als ik jou was morgen
Succes daarmeequote:Op zaterdag 20 september 2014 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen enkel .. Louter machogebral
zit je op een laptop ofzoquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben nu van 2 weken fr12.nl aan het teruglezen.
Topshow wel.
laptop is beter manquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Voor het eerst aan nu ik geen mobiel heb
begrijpelijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar heb er nauwelijks tijd voor
half 5quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
begrijpelijk
hoe laat is het nu daar
je mist niks hoor. Ik probeer ook zo min mogelijk op internet te komen als ik op vakantie benquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar heb er nauwelijks tijd voor
Ik ook. Alleen soms om iets op te zoeken en nu omdat ik m'n boek uit had en geen zin om nieuwe te beginnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je mist niks hoor. Ik probeer ook zo min mogelijk op internet te komen als ik op vakantie ben
Heb je al iets van I am Pilgrim gelezen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen soms om iets op te zoeken en nu omdat ik m'n boek uit had en geen zin om nieuwe te beginnen.
nee hoorquote:
alchemist voor 2e keer gelezenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al iets van I am Pilgrim gelezen?
Ik heb hem net uitgelezen, tof boek
Moet je aan beginnen. goed boek.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alchemist voor 2e keer gelezen
i am pilgrim wel bij me in boekvorm
kan er zo wel in beginnen, verder niet veel tijd om te lezen buiten vandaag eigenlijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je aan beginnen. goed boek.
beetje in de stad en dan naar concertquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
he ik ook wat toevallig
Wat ga je doen
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje in de stad en dan naar concert
maar we gaan al vroeg in de rij
we willen weer vooraan
Welk concert ga je heen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje in de stad en dan naar concert
maar we gaan al vroeg in de rij
we willen weer vooraan
quote:
gavin degrawquote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
gavin degraw
ja inso ik weet hoe jij het doet maar ik ben geen aso
Leukquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
gavin degraw
ja inso ik weet hoe jij het doet maar ik ben geen aso
jawel jij gat gewoon voor mensen staan die heel lang in de rij hebben gestaanquote:
ja in maartquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk
was je daar niet al een keer heen geweest?
is ook gewoon dom om zo lang in de rij te staan terwijl in die zaal toch iedereen gaat voorkruipen niet danquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel jij gat gewoon voor mensen staan die heel lang in de rij hebben gestaan
als iemand voor mij gaat staan krijgt ie een klapquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is ook gewoon dom om zo lang in de rij te staan terwijl in die zaal toch iedereen gaat voorkruipen niet dan
durven ze toch niet met mijn dominante houdingquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
als iemand voor mij gaat staan krijgt ie een klap
Durven ze al niet als je je mond open doetquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
durven ze toch niet met mijn dominante houding
jaaquote:
ik zou aanraden om niet in de zaal te blowen daarquote:
dit was ik ook niet van planquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou aanraden om niet in de zaal te blowen daar
dat mag niet
kinderachtig gvd
ja komt omdat jij en ik er niet meer zijnquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
dit topic gaat wel sloom tegenwoordig he laatste dagen
stop je met fokquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja komt omdat jij en ik er niet meer zijn
langzaamaan denk welquote:
Goed. GRTD IS VAN ONS GRTD IS VAN ONS GRTD IS VAN ONSquote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja komt omdat jij en ik er niet meer zijn
ik kan het moeilijk in mn eentje volpostenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
dit topic gaat wel sloom tegenwoordig he laatste dagen
jij bent er toch nog wel regelmatigquote:
Ik ben vorige week de hele week weggeweestquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent er toch nog wel regelmatig
waarom wil je in arnhem naar schoolquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:04 schreef Fylax het volgende:
Wat vinden jullie van deze opleidingen (voor mij)
http://jongeren.rijnijsse(...)eidinggevende%20BOL/
http://jongeren.rijnijsse(...)%20ondernemer%20BOL/
http://jongeren.rijnijsse(...)y%20executive%20BOL/
http://jongeren.rijnijsse(...)20Frontoffice%20BOL/
ja ik had mezelf gevonden en ging ff lezen waar het over ging en kwam toen dat tegenquote:
Ja Elan had geen hoge pet van je opquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik had mezelf gevonden en ging ff lezen waar het over ging en kwam toen dat tegen
ik dacht dat echt hoor een keerquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Elan had geen hoge pet van je op
Oh toch?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat echt hoor een keer
maar dacht niet dat elan daar bij was
ja dom hequote:Op zaterdag 20 september 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh toch?Dacht dat het JRRY was of jij
ja dus elan denkt dat ik dom benquote:
nee johquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dus elan denkt dat ik dom ben
Denkt? Hmmquote:
elan is gewoon zelf domquote:
Nu komt hij vast met het feit dat hij niet op de kinderboerderij werkt en ik welquote:
Grtd hooligansquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed. GRTD IS VAN ONS GRTD IS VAN ONS GRTD IS VAN ONS
werk je daar?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu komt hij vast met het feit dat hij niet op de kinderboerderij werkt en ik wel
GGMM zegt ook altijd dat hij niet sherlockt, omdat dat voor onzekere pubers is.quote:
Ja. Leuk hoor al die kinderen met de geitjesquote:
ja want hij is er altijd gelijk als je GGMM zegtquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zegt ook altijd dat hij niet sherlockt, omdat dat voor onzekere pubers is.
Maar eigenlijk doet het dat wel.
echtquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Leuk hoor al die kinderen met de geitjes
Nee als je het verwacht komt hij juist niet opdagen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja want hij is er altijd gelijk als je GGMM zegt
AHHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee als je het verwacht komt hij juist niet opdagen.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
hahha shit Johannes
moest hardop lachen
Begrijpelijk, ik ga jullie zo wel verlaten, dus dan zul je wel afkoelenquote:
Mooi.quote:Op zondag 21 september 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik ga jullie zo wel verlaten, dus dan zul je wel afkoelen
veel plezier schatquote:Op zondag 21 september 2014 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Dag vrienden. Ik spreek jullie wel weer.
Ik ga nu een mooie wandeling maken.
Hopelijk val ik niet in een ravijn zoals mijn Bulgaarse beste vriend.
Vaarwelquote:Op zondag 21 september 2014 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ciao beebsquote:Op zondag 21 september 2014 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
nee ik wil eigenlijk wageningenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom wil je in arnhem naar school
waaromquote:
Veel plezier.quote:Op zondag 21 september 2014 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
ga havo doen manquote:Op zondag 21 september 2014 00:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is goeie vakschool, veel beter dan ROC.
zoek voor de zekerheid een studie uitquote:Op zondag 21 september 2014 00:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar als ze me afwijzen moet ik alsnog mbo doen
Ga het proberenquote:Op zondag 21 september 2014 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
zoek voor de zekerheid een studie uit
maar als je havo kan gaan doen dan dat ook zeker gaan doen
quote:Op zondag 21 september 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Denk dat ik zo maar eens vroeg naar bed ga.
Ben een beetje moe. Wel een leuke dag gehad met o.a. Paxjecongod.
Ik jou ookquote:Op zondag 21 september 2014 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik begon je al een beetje te missen
goed. Met jou?
Ahhquote:Op zondag 21 september 2014 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
pijn aan rechterbips door glijbaan van dit
[ afbeelding ]
ja vanmiddag kwam ze film kijkenquote:Op zondag 21 september 2014 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahh
Maar je was met je chick? (ik heb je gesherlockt)
Jaloersquote:Op zondag 21 september 2014 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahh
Maar je was met je chick? (ik heb je gesherlockt)
Film kijken .. .. Mijn raad opgevolgdquote:Op zondag 21 september 2014 00:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja vanmiddag kwam ze film kijken
maar ging met klasgenoten naar kermis
mortaxx er waren goeie chicks op de kermisquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Film kijken .. .. Mijn raad opgevolgd
Verte allesquote:Op zondag 21 september 2014 00:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
divergent gekeken omdat sof die zo leuk vind
nicequote:Op zondag 21 september 2014 00:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja vanmiddag kwam ze film kijken
maar ging met klasgenoten naar kermis
?quote:
Enzquote:Op zondag 21 september 2014 00:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
gewoon gezellig halfliggend op bed film kijken enz
ja klopt jaquote:Op zondag 21 september 2014 00:40 schreef Paxcon het volgende:
ook wel goed voor de band met je klasgenoten
Ik ook.quote:Op zondag 21 september 2014 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nice
ook wel goed voor de band met je klasgenoten
[..]
?
johannes_vermeer en ik vinden jou vandaag heel raar
quote:Op zondag 21 september 2014 00:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja klopt ja
maar heb wel genoeg sociaal gedaan voor de komende weken
opzichquote:Op zondag 21 september 2014 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]kom op zeg
was toch leuk om te doen?
Waarom zouden ze jou raar aankijken?quote:Op zondag 21 september 2014 00:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
opzich
werd wel door paar mensen raar aangekeken waardoor ik angstiger ben
omdat ze me niet mogenquote:Op zondag 21 september 2014 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom zouden ze jou raar aankijken?
Ik heb heel veel zorgenquote:Op zondag 21 september 2014 00:42 schreef Paxcon het volgende:
Mortaxx is een beetje mad aan het worden lijkt het
Ja bij 15 krijg je een permbanquote:Op zondag 21 september 2014 00:44 schreef Fylax het volgende:
ik heb 14 notes moet ik me zorgen gaan maken
oei dan moet ik wel gaan oppassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Aha...quote:Op zondag 21 september 2014 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
omdat ze me niet mogen
roddels en shit via via
Ohquote:
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 21 september 2014 00:46 schreef Paxcon het volgende:
Aha...
wat spook jij allemaal voor vervelende dingen uit dat mensen over je roddelen?
quote:Op zondag 21 september 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Je bent autistisch dus zulke dingen neem je heel serieus.
quote:Op zondag 21 september 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet spottenquote:Op zondag 21 september 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
nigga pleasequote:Op zondag 21 september 2014 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha...
wat spook jij allemaal voor vervelende dingen uit dat mensen over je roddelen?
[..]
OhBij deze onze excuses dat we naar tegen je deden.
quote:Op zondag 21 september 2014 00:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk iets met teveel geflirt enzo met pingtijden..
broadcastbericht sturen Wie pingen of #Hey zodat ze niet zagen dat massabericht was.quote:
ongesteld of moe of geen zin in jequote:Op zondag 21 september 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
van die kk wijven die kortaf doen
Wat voor signaal is dat? vraag ik me altijd af
600 mensenquote:Op zondag 21 september 2014 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
broadcastbericht sturen Wie pingen of #Hey zodat ze niet zagen dat massabericht was.
Op mijn hoogtepunt had ik 550 meisjes en 50 jongens op ping
heb nu ook 503 whatsappcontactpersonen maar niemand whatsappt mequote:
quote:Op zondag 21 september 2014 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
broadcastbericht sturen Wie pingen of #Hey zodat ze niet zagen dat massabericht was.
dat is ook het probleem, soms doen ze hard to get maar daar heb je dan absoluut geen zin in en dan zeg ik ok fuck you biatchquote:
Ik stuur je wel even een appjequote:Op zondag 21 september 2014 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb nu ook 503 whatsappcontactpersonen maar niemand whatsappt me
dat was in mijn pingtijd wel anders
Ik snap jou echt niet hoorquote:Op zondag 21 september 2014 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
ehm ja meeste wel van tinder enzo maar ik heb 3000 twitter volgers dus raak snel in gesprek met mensen snapjequote:Op zondag 21 september 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]ik heb na 4 jaar iPhone pas 300 contactpersonen...
Zeker van internet?
zo man, heb jij ook 300 gesprekken lopen johquote:Op zondag 21 september 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]ik heb na 4 jaar iPhone pas 300 contactpersonen...
Zeker van internet?
flirten via telefoon is niet moeilijk toch?quote:Op zondag 21 september 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet hoorAan de ene kant die angstaanvallen van je en aan de andere kant dat flirten met jan en alleman, hoe de fuck doe je dat dan
die zwarte pieten discussie is ook echt kk raar man, opeens komen ze in 2014quote:Op zondag 21 september 2014 00:53 schreef Paxcon het volgende:
Telefoon zit op 5%, dus hij zal zo wel uitvallen
En in het echt spreek je ze niet aan? Kan het me niet voorstellenquote:Op zondag 21 september 2014 00:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
flirten via telefoon is niet moeilijk toch?
....quote:
Irl =/= internet.quote:Op zondag 21 september 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet hoorAan de ene kant die angstaanvallen van je en aan de andere kant dat flirten met jan en alleman, hoe de fuck doe je dat dan
Wat moet ik met deze onzin?quote:Op zondag 21 september 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die zwarte pieten discussie is ook echt kk raar man, opeens komen ze in 2014
die shit doen ze al 90 jaar sinds de slavernij ofzo
quote:Op zondag 21 september 2014 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
ehm ja meeste wel van tinder enzo maar ik heb 3000 twitter volgers dus raak snel in gesprek met mensen snapje
als ik lange tijd met 1 iemand flirt ga ik wel met ze afspreken ja, maar is moeilijkquote:Op zondag 21 september 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En in het echt spreek je ze niet aan? Kan het me niet voorstellen
ow okequote:Op zondag 21 september 2014 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
....
Hij doet het nog wel redelijk
maar ik m'n sluimerknop is half stuk en ik mag de batterij gratis laten vervangen
dus
Rightquote:Op zondag 21 september 2014 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
als ik lange tijd met 1 iemand flirt ga ik wel met ze afspreken ja, maar is moeilijk
wou de film vanmiddag ook afzeggen omdat ik niet durfde maar heb uiteindelij ktoch gedaan
hoe kom je daaraanquote:Op zondag 21 september 2014 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
ehm ja meeste wel van tinder enzo maar ik heb 3000 twitter volgers dus raak snel in gesprek met mensen snapje
ja maar jij tweet anders dan ikquote:
nee nf = nfb en promoties enzquote:Op zondag 21 september 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe kom je daaraan
koop je die mensen ofzo
Enig causaal verband lijkt hier te ontbreken, maar goedquote:Op zondag 21 september 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik wil jouw opinie weten, gezien jij een moderator bent
quote:Op zondag 21 september 2014 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar jij tweet anders dan ik
ik tweette van die tienershit enzo en NF=NFB daardoor veel volgers gekregen
maar doe er nu niets meer mee kut twitter
Hallo, zin om te pingen?quote:
maar is het niet raar dat ze er nu pas meekomen? ja vorig jaar ook al een beetje, maar je snapt mequote:Op zondag 21 september 2014 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Enig causaal verband lijkt hier te ontbreken, maar goed
Het boeit me allemaal niet zoveel. #zwartepietin
ik allebei niet meer geen tijd meer voor en geen zin meerquote:Op zondag 21 september 2014 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik tweet bijna nooit meer tegenwoordig. Lees het wel
Ja, maar in het echt praat ik niet tegen je hoor. Is internet toch <3quote:
omdat ze nu merken dat ze uit alles racisme kunnen halenquote:Op zondag 21 september 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar is het niet raar dat ze er nu pas meekomen? ja vorig jaar ook al een beetje, maar je snapt me
ghigihiigigiigighi inderdaad xDdquote:Op zondag 21 september 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar in het echt praat ik niet tegen je hoor. Is internet toch <3
Gewoon vragen wanneer ze is uitgerekendquote:Op zondag 21 september 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
Vandaag is m'n moeder jarig en dan komt die dikke chick van m'n broertje ook om taart te eten, wordt vast weer oorlog
#kutwijf #ikslahaarkapot #agressie #yolo
Tijden en daarmee maatschappelijke verhoudingen veranderen. De gehele geschiedenis kenmerkt zich door verzet wat zich pas na vele jaren openbaart.quote:Op zondag 21 september 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar is het niet raar dat ze er nu pas meekomen? ja vorig jaar ook al een beetje, maar je snapt me
quote:Op zondag 21 september 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
Vandaag is m'n moeder jarig en dan komt die dikke chick van m'n broertje ook om taart te eten, wordt vast weer oorlog
#kutwijf #ikslahaarkapot #agressie #yolo
Je was toen wel al slimquote:Op zondag 21 september 2014 00:58 schreef Fylax het volgende:
De tweet die ik 3 jaar geleden plaatste die ik laatst teruglas is echt erg
''ja 9/11 is gwn door bush gedaan enzo''
hashtags gebruiken op fokquote:Op zondag 21 september 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je was met me eens wat vorig weekend is voorgevallen.
ik denk nu dat het me niets boeit en denk aan BNWquote:Op zondag 21 september 2014 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus nu denk je dat Bush er niet meer achter zit?
is ook zoquote:Op zondag 21 september 2014 00:58 schreef Fylax het volgende:
De tweet die ik 3 jaar geleden plaatste die ik laatst teruglas is echt erg
''ja 9/11 is gwn door bush gedaan enzo''
Ja, vind jou een waardeloze userquote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je haat op alles wat ik doe en/of zeg, dus dit verbaast me niet.anders nog iets?
dat ik zoiets tweetquote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is ook zo
wat is daar echt erg aan
quote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is ook zo
wat is daar echt erg aan
haters zijn gewoon jelly op jouquote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat ik zoiets tweet
kreeg ook allemaal haat toen
En jij gelooft alles wat je ziet? Je gelooft Zeitgeist zeker ook?quote:Op zondag 21 september 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uh nee?
loose change o.i.d niet gezien?
is niet erg, gewoon de waarheid.quote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat ik zoiets tweet
kreeg ook allemaal haat toen
dit staat nu in mijn sigquote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor, vind jou een uitstekende user
quote:Op zondag 21 september 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij gelooft alles wat je ziet? Je gelooft Zeitgeist zeker ook?
niet zo happen op hem, hij ging ookal rondspuien dat hij met mij en pax heeft gemeet terwijl we amper weten wie hij isquote:Op zondag 21 september 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij gelooft alles wat je ziet? Je gelooft Zeitgeist zeker ook?
Dat was wel vrij treurig inderdaadquote:Op zondag 21 september 2014 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet zo happen op hem, hij ging ookal rondspuien dat hij met mij en pax heeft gemeet terwijl we amper weten wie hij is
Ik geloof zeker niet alles wat ik zie. Maar dit is zo`n debiele theorie.quote:Op zondag 21 september 2014 01:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]![]()
en jij gelooft alles wat je ziet? je gelooft dat al-qaida er achter zat?
Ik heb hongerquote:Op zondag 21 september 2014 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet zo happen op hem, hij ging ookal rondspuien dat hij met mij en pax heeft gemeet terwijl we amper weten wie hij is
flikker op johquote:Op zondag 21 september 2014 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
flikker zelf opquote:Op zondag 21 september 2014 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
flikker op johdat was letterlijke 1 post omdat ik jou en hem erboven had zien posten
![]()
en nee wat ik over 9/11 zeg is geen troll.
er is niks debiels aan die theorie, die theorie is aannemelijker dan dat al qaida er achter zat als je een beetje zou verdiepen in bijvoorbeeld hoe die gebouwen naar beneden zijn gekomen, hoe er een derde gebouw random viel waar allerlei belangrijke shit in zat en nog zo'n 100 andere dingen.quote:Op zondag 21 september 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof zeker niet alles wat ik zie. Maar dit is zo`n debiele theorie.
Met wat voor redenen zouden ze dat doen? Duizenden slachtoffers om een reden te creëren om Afghanistan binnen te vallen ja?
Ga lekker naar BNWquote:Op zondag 21 september 2014 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
er is niks debiels aan die theorie, die theorie is aannemelijker dan dat al qaida er achter zat als je een beetje zou verdiepen in bijvoorbeeld hoe die gebouwen naar beneden zijn gekomen, hoe er een derde gebouw random viel waar allerlei belangrijke shit in zat en nog zo'n 100 andere dingen.
dat is o.a. een reden ja, jij denkt dat olie niks waard is of wat?
hoop t niet voor hemquote:Op zondag 21 september 2014 01:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk morgen![]()
Of zou die fok vergeten zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |