Ohquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat ze niet wist wat ze mij moest geven
Ohquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat ze niet wist wat ze mij moest geven
hé sof, raad eens welke film ik gisteren heb gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las laatst dat jij die ook gezien had, vandaar dat ik deze spannende foto gemaakt heb.
Leuk johquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Zo tof, ik ben 7 of 8 jaar terug naar Canada geweest. Zijn we wezen logeren bij iemand die we hebben leren kennen het jaar ervoor in Mexico. Spreek die gene nu voor het eerst weer sinds die vakantie. Zo tof
Had hem toegevoegd. Maar hij is wel beetje wazig aan het doen hoor haha. Vraagt mijn telefoonnummer, belt mij via FB messenger maar ik hoor totaal iemand anders dan hemquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk johVanwaar dat nu opeens of gewoon spontaan?
Waarom heb je dan 7 a 8 jaar geen contact meer gehad ?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Zo tof, ik ben 7 of 8 jaar terug naar Canada geweest. Zijn we wezen logeren bij iemand die we hebben leren kennen het jaar ervoor in Mexico. Spreek die gene nu voor het eerst weer sinds die vakantie. Zo tof
Niet aan gedachtquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom heb je dan 7 a 8 jaar geen contact meer gehad ?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hé sof, raad eens welke film ik gisteren heb gezien?wat vond je ervan? Met wie was je? Romatsich met paxje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las laatst dat jij die ook gezien had, vandaar dat ik deze spannende foto gemaakt heb.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dit levert het hem meer aandacht opquote:
jij snapt hetquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit levert het hem meer aandacht op
Vertel het.quote:
Ik had wel een brok in mijn keel toen die opa/vriendin tegen Mia praatten aan het einde. Die boyfriend van haar alleen, ik weet niet, die vond ik de hele film te perfect doen, dat vond ik irritant.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
wat vond je ervan? Met wie was je? Romatsich met paxje?
Als het goed is, heeft Paxje het je al verteld.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel het.
[..]
Ik had wel een brok in mijn keel toen die opa/vriendin tegen Mia praatten aan het einde. Die boyfriend van haar alleen, ik weet niet, die vond ik de hele film te perfect doen, dat vond ik irritant.
En ik was alleen, zie op vrijdagmiddag maar eens iemand te vinden om mee naar de film te gaan. Eigenlijk vind ik het ook niet zo erg alleen te gaan, ik ben dat inmiddels wel gewend.
mooie film hequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel het.
[..]
Ik had wel een brok in mijn keel toen die opa/vriendin tegen Mia praatten aan het einde. Die boyfriend van haar alleen, ik weet niet, die vond ik de hele film te perfect doen, dat vond ik irritant.
En ik was alleen, zie op vrijdagmiddag maar eens iemand te vinden om mee naar de film te gaan. Eigenlijk vind ik het ook niet zo erg alleen te gaan, ik ben dat inmiddels wel gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |