Dat ik droog sta?quote:
Geen idee. Een hoop?quote:
Ik ben niet `zo' desperatequote:
ga naar de kroeg danquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Een hoop?
[..]
Ik ben niet `zo' desperate
Ik heb geen geldquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga naar de kroeg danvast wel dikkerdjes waar je voor een bigmac overheen kan
je kunt toch wel een kroeg in zonder geld? gewoon zakflacon meenemenquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen geldEven weekje wachten
En dan geen bier kunnen halen leuk johquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kunt toch wel een kroeg in zonder geld? gewoon zakflacon meenemen
Ja, en plastic bekertjes voor als je iemand iets te drinken aanbiedt zekerquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Deed dat vroeger als klein kind op de camping in Frankrijk met een vriendje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
of je bestelt gewoon kraanwater
dan ben je echt een pauperquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jaquote:
hoezo? kraanwater in frankrijk kun je gewoon drinken hoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed dat vroeger als klein kind op de camping in Frankrijk met een vriendje.
Vonden het heel cool dat we toen al in het cafe zaten, maar omdat we geen geld hadden gingen we water bestellen. Heb het geweten ook
Nou..quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo? kraanwater in frankrijk kun je gewoon drinken hoor
dat kan ik al van een random boterhamquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou..Je kan er aardig aan de schijterij van gaan hoor
Misschien was dat ook vroegahh en dat het nu verbeterd is, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat kan ik al van een random boterham
waarover?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ezell liep tegen mij vet vaak te klagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |