SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hmhm, zo gaat dat in Nederland. Acht uur schoffelen is de maximumstraf en elke dader doet het nog een keer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie gaat ze dan een gepaste straf opleggen ? De rechter niet hoor dan staan ze even een dagje een plantsoen te schoffelen en vervolgens doen ze het weer. Net laat ze dan maar gewurgd worden door wat facebook gekkies.
Ongeacht wat er aan vooraf is gegaan vind ik het vuil en laf om iemand die roerloos op de grond ligt na te gaan trappen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet niet wat er aan vooraf gegaan is he![]()
Daarbij waren de daders 14 en 15 dus laat de kinderrechter zich hier maar over buigen.
quote:
Dit zijn de betere weetjes.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Verbonden door een mooie brug
Weet je ook hoe Istanbul voorheen heette?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn de betere weetjes.
Veel meer zullen ze niet krijgen hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmhm, zo gaat dat in Nederland. Acht uur schoffelen is de maximumstraf en elke dader doet het nog een keer.Lijkt me fijn om zo simpel te denken.
[..]
Ongeacht wat er aan vooraf is gegaan vind ik het vuil en laf om iemand die roerloos op de grond ligt na te gaan trappen.
klein rotterdamquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Weet je ook hoe Istanbul voorheen heette?
WHAHAH GOEIE MAN EINZ xdquote:
Wil je nog een tof weetje dan? Vroeger hadden ze op het smalste punt van de Bosporus een gigantische ketting liggen op de zeebodem en die konden ze aan beide kanten optakelen om zo de hele straat af te sluiten als er een vijandig leger aan kwam.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn de betere weetjes.
Constantinopel toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je ook hoe Istanbul voorheen heette?
Kloptquote:
Welterustenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:31 schreef essnhills het volgende:
Oké heren. Het was me weer een waar genoegen. Maar ik wierp net een blik op de klok en zag dat het anderhalf uur vandaag is. Ik ga mijn vers opgemaakte bedje induiken.![]()
Wat is dat voor een zwakzinnige downie ook links van hemquote:
Haha, daar moet ik het antwoord schuldig op blijvenquote:
Vast door inteelt met zijn eigen vader en tante verwekt dat berberaapjequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat voor een zwakzinnige downie ook links van hem
Enkhuizen was een aantal eeuwen geleden een zeer succesvolle stad, groeide zelfs meer dan Amsterdam. Er woonden toen ook meer mensen binnen de vesting (de binnenstad) dan dat er nu in heel Enkhuizen wonen (nu zo'n 19.000) (qua oppervlakte ruim 2 keer zo groot).quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil je nog een tof weetje dan? Vroeger hadden ze op het smalste punt van de Bosporus een gigantische ketting liggen op de zeebodem en die konden ze aan beide kanten optakelen om zo de hele straat af te sluiten als er een vijandig leger aan kwam.
Mieren beschermen bladluizen tegen lieveheersbeestjes omdat mieren een suikersapje drinken dat luizen uitscheiden als ze plantensap drinken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Enkhuizen was een aantal eeuwen geleden een zeer succesvolle stad, groeide zelfs meer dan Amsterdam. Er woonden toen ook meer mensen binnen de vesting (de binnenstad) dan dat er nu in heel Enkhuizen wonen (nu zo'n 19.000) (qua oppervlakte ruim 2 keer zo groot).
Zwak, weetjes hoor je gewoon te weten. Zoals de knoopjes van vrouwenkleding en mannenkleding. Die zitten precies andersom, omdat vroegah bij de rijken de een werd geassisteerd met aankleden, en de ander niet.quote:
Feitjesquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mieren beschermen bladluizen tegen lieveheersbeestjes omdat mieren een suikersapje drinken dat luizen uitscheiden als ze plantensap drinken.
Feitjes
Mensen met nutteloze feitenkennisquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwak, weetjes hoor je gewoon te weten. Zoals de knoopjes van vrouwenkleding en mannenkleding. Die zitten precies andersom, omdat vroegah bij de rijken de een werd geassisteerd met aankleden, en de ander niet.
Maar ik ging slapen
Je kan er wel weekend lotto miljonairs mee winnen.quote:
Wie Kent Miljonairs op Kindertentquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan er wel weekend lotto miljonairs mee winnen.
Tevens maakt dat Triviant echt een leuk spel.
Ja maar vaak komen dan net de vragen voorbij die die mensen dan weer niet weten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan er wel weekend lotto miljonairs mee winnen.
Tevens maakt dat Triviant echt een leuk spel.
Kindernet dat was pas een zender !quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie Kent Miljonairs op Kindertent
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kindernet dat was pas een zender !
Landen sparen van nummerbordenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger altijd in de auto op vakantie als spelletje plaatsnamen opschrijven, telkens met een andere letter, en wie de meeste punten hadTering nerdy
Dquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Hoe heet de vierde planeet van ons zonnestelsel?
A: Twix
B: Bounty
C: Milky-way
D: Mars
Ik deed de quiz voor volwassenen
ongesteldheidssmurf?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke smurf heeft altijd een rode muts op?
Zit een fout in de quiz...quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man lachen altijd
Die ene die 7 peuken tegelijk rookte
Hou op over hemquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou op over hem![]()
Toen ik 14 was had iemand zo'n pop voor me gekocht in Egypte durfde niet eens er mee te slapen ook al zat die in verpakking.
Durfde ook niet weg te gooien want je weet uit de film hoe mensen eindigen die hem in kliko doen.
Volgende dag weggegeven aan klasgenootje
Klasgenootje kwam een dag later niet meer op school?quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou op over hem![]()
Toen ik 14 was had iemand zo'n pop voor me gekocht in Egypte durfde niet eens er mee te slapen ook al zat die in verpakking.
Durfde ook niet weg te gooien want je weet uit de film hoe mensen eindigen die hem in kliko doen.
Volgende dag weggegeven aan klasgenootje
Deobusje en zo'n aanstekerquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:17 schreef Tchock het volgende:
Twee wespen in mijn kamer wtf hoe maak ik ze dood
Ja, als ik zo voor lul was gezet door de premier zou ik ook gaan janken. Dit is trouwens al de tiende motie van wantrouwen van de PVV of zo, dus niet echt nieuwswaardig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-kabinet-op.dhtml
Gelijk hebben ze
Dat was Roemer, Wilders is niet voor lul gezet die zet alleen mensen voor lulquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, als ik zo voor lul was gezet door de premier zou ik ook gaan janken. Dit is trouwens al de tiende motie van wantrouwen van de PVV of zo, dus niet echt nieuwswaardig.
Nieuws niet gevolgd dus? Rutte zei dat hij schade toebrengt aan het land en dat hij meer respect had voor zijn Marokkaanse buurman dan voor Wilders.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was Roemer, Wilders is niet voor lul gezet die zet alleen mensen voor lul.
Jij leest alleen de Telegraaf of zo?quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
PVV binnenkort sowieso weer grootste partij als ze dit beleid doorzetten consumtenvertrouwen was ook alweer gedaald wat niet vreemd is na de zoveelste ronde kaalslag.
Oh en dat is voor lul zetten volgens jouw normen? Iets met een kinderhand die snel gevuld isquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nieuws niet gevolgd dus? Rutte zei dat hij schade toebrengt aan het land en dat hij meer respect had voor zijn Marokkaanse buurman dan voor Wilders.
TNS Nipo peilde gisteren de PVV op 27 zetels.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij leest alleen de Telegraaf of zo?
Klopt inderdaad, en D66 zou compleet zijn ingestort.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
TNS Nipo peilde gisteren de PVV op 27 zetels.
Wilders zelf was er behoorlijk pissig over, dat is goed genoeg voor mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh en dat is voor lul zetten volgens jouw normen? Iets met een kinderhand die snel gevuld is
Ik had het over "weer een nieuwe ronde kaalslag" terwijl er niet of nauwelijks bezuinigingen zijn aangekondigd. Dat is gewoon lekker populair nablaten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
TNS Nipo peilde gisteren de PVV op 27 zetels.
Zou terecht zijn, Pechtold het hypocriete slangenmensquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, en D66 zou compleet zijn ingestort.
Vraag me af naar welke partij zoveel D66-stemmers overgelopen zijn. PVV lijktme toch nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, Pechtold het hypocriete slangenmens
Denk dat het ook vooral de waan van de dag is en als het er echt op aankomt wordt in ieder geval een groot aantal Nederlanders verstandig en stapt van het stemmen op de PVV afquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:52 schreef Tchock het volgende:
En peilingen zijn natuurlijk totaal zinloos. De PVV is al vele malen de grootste geweest in peilingen en nooit op een verkiezingsdag.
Leuk dat er mensen een baan hebben om dat soort shit te meten, maar meer waarde hoef je er niet aan te hechten. Goh, zou je denken dat je minder CDA'ers vindt als je digitaal peilt?
Geen nieuwe bezuinigingen bedoel je, maar er staat nog een aardige rekening open. Lekker naïef luisteren naar het vals positivisme van de koning (die er zelf per jaar voor duizenden euro's op vooruit gaat)quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wilders zelf was er behoorlijk pissig over, dat is goed genoeg voor mij.
[..]
Ik had het over "weer een nieuwe ronde kaalslag" terwijl er niet of nauwelijks bezuinigingen zijn aangekondigd. Dat is gewoon lekker populair nablaten.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen nieuwe bezuinigingen bedoel je, maar er staat nog een aardige rekening open. Lekker naïef luisteren naar het vals positivisme van de koning (die er zelf per jaar voor duizenden euro's op vooruit gaat)
Alsof dat niet voor hem geschreven wordtquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen nieuwe bezuinigingen bedoel je, maar er staat nog een aardige rekening open. Lekker naïef luisteren naar het vals positivisme van de koning (die er zelf per jaar voor duizenden euro's op vooruit gaat)
Het is niet alleen waan van de dag, peilingen zijn gewoon een extreem onbetrouwbaar middel om stemgedrag te meten. Bij de vorige verkiezingen zaten de grote peilers er bij sommige partijen 5 of 6 zetels naast, en dat waren dan nog de laatste peilingen voor de verkiezingen en niet van die vodjes halverwege waar we het nu over hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het ook vooral de waan van de dag is en als het er echt op aankomt wordt in ieder geval een groot aantal Nederlanders verstandig en stapt van het stemmen op de PVV af
Dat ik het niet met je eens ben wil niet zeggen dat ik niet weet waar je over praat, Elan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je eens verdiepen in de materie en kijk of je dan nog kan lachen.
Daarom, afschaffen die bendequote:Op vrijdag 19 september 2014 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof dat niet voor hem geschreven wordt
Dus je weet van de geplande bezuinigingen voor 2015? Waarom zeg je dan dat er geen nieuwe ronde kaalslag aan zit te komen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ik het niet met je eens ben wil niet zeggen dat ik niet weet waar je over praat, Elan.
Het gaat me om je verschrikkelijke populistische taalgebruik. Door constant te strooien met vage krachttermen en inhoudsloze vergelijkingen laat je lijken alsof alles veel erger is dan het daadwerkelijk is. De bezuinigingen voor 2015 staan in het niet bij eerdere bezuinigingen. Ja, er gaan mensen op achteruit. Ja, daar mag je het mee oneens zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je weet van de geplande bezuinigingen voor 2015? Waarom zeg je dan dat er geen nieuwe ronde kaalslag aan zit te komen.
Of leef jij al in 2016
Dat vals positivisme was gewoon wat ik zelf uit die troonrede gehaald heb, dat was na afloop trouwens ook de analyse van mensen die daar zogenaamd verstand van hebben en bij de NOS werken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat me om je verschrikkelijke populistische taalgebruik. Door constant te strooien met vage krachttermen en inhoudsloze vergelijkingen laat je lijken alsof alles veel erger is dan het daadwerkelijk is. De bezuinigingen voor 2015 staan in het niet bij eerdere bezuinigingen. Ja, er gaan mensen op achteruit. Ja, daar mag je het mee oneens zijn.
Maar kom dan niet aan met "vals positivisme van de koning" of zo. Ga een PVV'er vermaken, denk ik dan. Als je gewoon respectvol en normaal uiteen kunt zetten wat je bedoelt wil ik best de discussie aan gaan.
Niet dat je dat hoeft, hoor. Als je er geen zin in hebt moet je dat vooral niet doen.
Je hebt al gezegd dat je er over op zou houden, houd je dan aan je woord.quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:09 schreef Elan het volgende:
Ja met kleine kinderen ga ik niet in discussie dat lijkt me meer iets voor fokkie dus doeiiiiiiiiiii.
Ja wel goed, baal alleen enorm. Ik ga vanavond wokken met mijn klas, allemaal leuk en aardig maar ik ben zo verkoudenquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, lekker vrij vandaag. En daar?
Ahh, dat is echt kut.. en nu?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wel goed, baal alleen enorm. Ik ga vanavond wokken met mijn klas, allemaal leuk en aardig maar ik ben zo verkoudenNeus compleet dicht en ik proef niks meer
Ja ik ga alsnog heen, dit gaan we de eerste half jaar niet weer doen met de klas dus ik 'moet' wel. Staat tenslotte ook op mijn naam de reserveringquote:
Kut is dat he. Heb er ook last van. Gehoor alles aangetast.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wel goed, baal alleen enorm. Ik ga vanavond wokken met mijn klas, allemaal leuk en aardig maar ik ben zo verkoudenNeus compleet dicht en ik proef niks meer
Is het morgen? Hopelijk is het dan iets beterquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ga alsnog heen, dit gaan we de eerste half jaar niet weer doen met de klas dus ik 'moet' wel. Staat tenslotte ook op mijn naam de reservering
Hoop het.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR is komende maandag terug toch?
Ja bah, hoop echt dat het snel weer over is. Vanmiddag even mijn hoofd leeg stomenquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kut is dat he. Heb er ook last van. Gehoor alles aangetast.
Nee vanavondquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het morgen? Hopelijk is het dan iets beter
okquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kut is dat he. Heb er ook last van. Gehoor alles aangetast.
Cocaïnequote:Op vrijdag 19 september 2014 13:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou dat er iets was waardoor je binnen één dag van verkoudheid of griep af bent
ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou dat er iets was waardoor je binnen één dag van verkoudheid of griep af bent
echtquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:39 schreef Ezell het volgende:
Sofjeee, ik ben morgen misschien bij jou in de stad.
succes met 2,5 uur autorijdenquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel
ga nu 2,5 uur autorijden
gedraag je hier hexxx
Wel remmen als ik straks de weg oversteek.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel
ga nu 2,5 uur autorijden
gedraag je hier hexxx
Dit was wel genot om zo de Nederlandse clubs in Europa te steunenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Ik wil niet zeggen: ook jij, ik wil zeggen: vooral jij Fok-It
[..]
Lasagne kan ik ook perfect maken zoals je gisteren hebt gezien.
En in het sfeervolle Groningen is het altijd goed vertoeven, zo zaten Pax en ik er gisteren bij.
[ afbeelding ]
Uiteraard, het hele café leefde echt mee met de wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit was wel genot om zo de Nederlandse clubs in Europa te steunen
Volgens mij heb ik niemand aangereden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel remmen als ik straks de weg oversteek.
quote:
ik ookquote:
word echt gekquote:
Iets van de sociale dienst , ja gewoon bij de groothandel kopenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Elke 3 maanden moet ik een andere auto
ja goedquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe ging het 2,5 uur autorijden?
Subtiel weer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja goed
moest wel heel hard nodig pissen vlakbij emmeloord en toen ging ik even op een parkeerplaats stoppen
en heb 2x file gehad
Hopelijk heb je de groeten aan Oscar gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voelde dat ik even moest stoppen.
Ik heb hem een bot gegeven.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je de groeten aan Oscar gedaan
En een aai over zijn bol.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zal hij leuk vinden.
Zat bij dwdd, had goud gewonnen op de Paralympicsquote:
zometeen chi town verlaten tochquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat bij dwdd, had goud gewonnen op de Paralympics
Waar zit je?
Nee man, ze rijden best rustig volgens mij daarquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
anders zit ik straks tegen iemand anders aan
rip inso
Nog niks qua fastfood op zeker?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
had 2 keer vegetarisch gegeten deze week he
het gaat niet goed met me.
o jawel hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niks qua fastfood op zeker?had ik ook
Wel goedkoop vreten hequote:Op vrijdag 19 september 2014 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o jawel hoor
moet soms even wifi kapen om op skype te komen
Gewoon uit eten voor 20 dollar 3 gangenquote:
Ben nu ook eindelijk aan Amerikaanse accenten gewent.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon uit eten voor 20 dollar 3 gangenniks mis mee
Ja zeker als je brits gewend bentquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben nu ook eindelijk aan Amerikaanse accenten gewent.
Blijft wel een achterlijk accent.
En dat geforceerde enthousiasme.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker als je brits gewend bent![]()
Vooral dat hele dag: I was like
And he was like
And it was like
Echt tief op
Klopt. Ook overal vragen hoe het metquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat geforceerde enthousiasme.
Nee, niks voor mij.
Het is niet de bedoeling dat je daarop antwoord.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ook overal vragen hoe het met
Je gaat. Heel beleefd verder maar af en toe wordt je er wel beetje ongemakkelijk van
Nou dat wel, maar je moet jet vooral niet terug vragen want daar reageren ze niet eens opquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je daarop antwoord.
Het is ook gewoon een gewoonte.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat wel, maar je moet jet vooral niet terug vragen want daar reageren ze niet eens op
Klopt. Maar tegelijkertijd zijn ze echt goed beledigd als je ze niet genoeg tipt. Vooral taxichauffeursquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een gewoonte.
Wel handig dat ze het tip bedrag gewoon op de bon zetten vaak.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar tegelijkertijd zijn ze echt goed beledigd als je ze niet genoeg tipt. Vooral taxichauffeurs
Uhu. En overal doggybag bij doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel handig dat ze het tip bedrag gewoon op de bon zetten vaak.
Wat ga je na Chicago doen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Voel ik me te pauper van.
We zijn as we speak plannen aan het maken voor het weekendquote:
Je kan ook gewoon paar dagen chillen ergens in de natuur. Chicago ligt aan een groot meer toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We zijn as we speak plannen aan het maken voor het weekend
Is de planning ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Je kan ook gewoon paar dagen chillen ergens in de natuur
Tentje meequote:
Ben niet helemaal van het padje. Deze "grap" maakte mijn vriendin net ook.quote:
Hehe linkse boomknuffelaar hequote:Op vrijdag 19 september 2014 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Al ben ik bang dat ze stiekem hoopte dat ik ja zei.
Bevalt Airbnb je wel?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn grenzen en principes gelukkig.
Je jebt straks ook die mooie in de bergen toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, totaal niks mis mee tot nu toe.
Ja aan het einde.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je jebt straks ook die mooie in de bergen toch?
Veel plezier nog schat xoxoquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja aan het einde.
Helemaal niks mis mee.
Maar ik ben weg, dag kusjes.
Hopelijk kan ik zondag de afstraffing zien.
Je hebt whatsapp?quote:
Ja leuk. Verkoudheid leek 3 uur lang op pauze te staanquote:
Krekje zou jij voor mij wat vragen willen beantwoorden?quote:
wel hard duwen dan met je prikker ;3quote:
Gaat over de invloed van de Europese Unie op Nederland en hoe jij daar naar kijkt. Zijn 4 vragen maar antwoorden moeten wel beetje uitgelegd wordenquote:
Ik ben bang dat ik geen goede antwoorden kan gevenquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat over de invloed van de Europese Unie op Nederland en hoe jij daar naar kijkt. Zijn 4 vragen maar antwoorden moeten wel beetje uitgelegd wordenDus niet alleen ja en nee
Hoezo?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik geen goede antwoorden kan geven
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja leuk. Verkoudheid leek 3 uur lang op pauze te staanKwam thuis en toen was het er wel weer maar heb gewoon goed kunnen eten enz. Was ook erg gezellig!
Het is niet alsof ik zoveel verstand heb van de Europese Uniequote:
ohjaaaquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ging wokken met wat klasgenoten
Ohquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik zoveel verstand heb van de Europese Unie
Geeft niet.quote:
Je bent nog lang niet jarigquote:
Ja, daar woont ze namelijk ook.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
ezell was vandaag in de beste stad van Nederland
Nee. Ik woon er.quote:
Wat een golddigger.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Ze woont praktisch hier
quote:
is het een schone poes?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:42 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb morgen een poes in huis waarschijnlijk
Zo bedoel ik het niet lulloquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga in de douche staan dan
Dat ik droog sta?quote:
Geen idee. Een hoop?quote:
Ik ben niet `zo' desperatequote:
ga naar de kroeg danquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Een hoop?
[..]
Ik ben niet `zo' desperate
Ik heb geen geldquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga naar de kroeg danvast wel dikkerdjes waar je voor een bigmac overheen kan
je kunt toch wel een kroeg in zonder geld? gewoon zakflacon meenemenquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen geldEven weekje wachten
En dan geen bier kunnen halen leuk johquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kunt toch wel een kroeg in zonder geld? gewoon zakflacon meenemen
Ja, en plastic bekertjes voor als je iemand iets te drinken aanbiedt zekerquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Deed dat vroeger als klein kind op de camping in Frankrijk met een vriendje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
of je bestelt gewoon kraanwater
dan ben je echt een pauperquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jaquote:
hoezo? kraanwater in frankrijk kun je gewoon drinken hoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed dat vroeger als klein kind op de camping in Frankrijk met een vriendje.
Vonden het heel cool dat we toen al in het cafe zaten, maar omdat we geen geld hadden gingen we water bestellen. Heb het geweten ook
Nou..quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo? kraanwater in frankrijk kun je gewoon drinken hoor
dat kan ik al van een random boterhamquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou..Je kan er aardig aan de schijterij van gaan hoor
Misschien was dat ook vroegahh en dat het nu verbeterd is, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat kan ik al van een random boterham
waarover?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ezell liep tegen mij vet vaak te klagen![]()
Ohquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat ze niet wist wat ze mij moest geven
Ohquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat ze niet wist wat ze mij moest geven
hé sof, raad eens welke film ik gisteren heb gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las laatst dat jij die ook gezien had, vandaar dat ik deze spannende foto gemaakt heb.
Leuk johquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Zo tof, ik ben 7 of 8 jaar terug naar Canada geweest. Zijn we wezen logeren bij iemand die we hebben leren kennen het jaar ervoor in Mexico. Spreek die gene nu voor het eerst weer sinds die vakantie. Zo tof
Had hem toegevoegd. Maar hij is wel beetje wazig aan het doen hoor haha. Vraagt mijn telefoonnummer, belt mij via FB messenger maar ik hoor totaal iemand anders dan hemquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk johVanwaar dat nu opeens of gewoon spontaan?
Waarom heb je dan 7 a 8 jaar geen contact meer gehad ?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Zo tof, ik ben 7 of 8 jaar terug naar Canada geweest. Zijn we wezen logeren bij iemand die we hebben leren kennen het jaar ervoor in Mexico. Spreek die gene nu voor het eerst weer sinds die vakantie. Zo tof
Niet aan gedachtquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom heb je dan 7 a 8 jaar geen contact meer gehad ?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hé sof, raad eens welke film ik gisteren heb gezien?wat vond je ervan? Met wie was je? Romatsich met paxje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las laatst dat jij die ook gezien had, vandaar dat ik deze spannende foto gemaakt heb.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dit levert het hem meer aandacht opquote:
jij snapt hetquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit levert het hem meer aandacht op
Vertel het.quote:
Ik had wel een brok in mijn keel toen die opa/vriendin tegen Mia praatten aan het einde. Die boyfriend van haar alleen, ik weet niet, die vond ik de hele film te perfect doen, dat vond ik irritant.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
wat vond je ervan? Met wie was je? Romatsich met paxje?
Als het goed is, heeft Paxje het je al verteld.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel het.
[..]
Ik had wel een brok in mijn keel toen die opa/vriendin tegen Mia praatten aan het einde. Die boyfriend van haar alleen, ik weet niet, die vond ik de hele film te perfect doen, dat vond ik irritant.
En ik was alleen, zie op vrijdagmiddag maar eens iemand te vinden om mee naar de film te gaan. Eigenlijk vind ik het ook niet zo erg alleen te gaan, ik ben dat inmiddels wel gewend.
mooie film hequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel het.
[..]
Ik had wel een brok in mijn keel toen die opa/vriendin tegen Mia praatten aan het einde. Die boyfriend van haar alleen, ik weet niet, die vond ik de hele film te perfect doen, dat vond ik irritant.
En ik was alleen, zie op vrijdagmiddag maar eens iemand te vinden om mee naar de film te gaan. Eigenlijk vind ik het ook niet zo erg alleen te gaan, ik ben dat inmiddels wel gewend.
Tof, zou dat ook gewoon keer moeten doen maar iets houdt me altijd tegenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel het.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |