SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hmhm, zo gaat dat in Nederland. Acht uur schoffelen is de maximumstraf en elke dader doet het nog een keer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie gaat ze dan een gepaste straf opleggen ? De rechter niet hoor dan staan ze even een dagje een plantsoen te schoffelen en vervolgens doen ze het weer. Net laat ze dan maar gewurgd worden door wat facebook gekkies.
Ongeacht wat er aan vooraf is gegaan vind ik het vuil en laf om iemand die roerloos op de grond ligt na te gaan trappen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet niet wat er aan vooraf gegaan is he![]()
Daarbij waren de daders 14 en 15 dus laat de kinderrechter zich hier maar over buigen.
quote:
Dit zijn de betere weetjes.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Verbonden door een mooie brug
Weet je ook hoe Istanbul voorheen heette?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn de betere weetjes.
Veel meer zullen ze niet krijgen hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmhm, zo gaat dat in Nederland. Acht uur schoffelen is de maximumstraf en elke dader doet het nog een keer.Lijkt me fijn om zo simpel te denken.
[..]
Ongeacht wat er aan vooraf is gegaan vind ik het vuil en laf om iemand die roerloos op de grond ligt na te gaan trappen.
klein rotterdamquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Weet je ook hoe Istanbul voorheen heette?
WHAHAH GOEIE MAN EINZ xdquote:
Wil je nog een tof weetje dan? Vroeger hadden ze op het smalste punt van de Bosporus een gigantische ketting liggen op de zeebodem en die konden ze aan beide kanten optakelen om zo de hele straat af te sluiten als er een vijandig leger aan kwam.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn de betere weetjes.
Constantinopel toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je ook hoe Istanbul voorheen heette?
Kloptquote:
Welterustenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:31 schreef essnhills het volgende:
Oké heren. Het was me weer een waar genoegen. Maar ik wierp net een blik op de klok en zag dat het anderhalf uur vandaag is. Ik ga mijn vers opgemaakte bedje induiken.![]()
Wat is dat voor een zwakzinnige downie ook links van hemquote:
Haha, daar moet ik het antwoord schuldig op blijvenquote:
Vast door inteelt met zijn eigen vader en tante verwekt dat berberaapjequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat voor een zwakzinnige downie ook links van hem
Enkhuizen was een aantal eeuwen geleden een zeer succesvolle stad, groeide zelfs meer dan Amsterdam. Er woonden toen ook meer mensen binnen de vesting (de binnenstad) dan dat er nu in heel Enkhuizen wonen (nu zo'n 19.000) (qua oppervlakte ruim 2 keer zo groot).quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil je nog een tof weetje dan? Vroeger hadden ze op het smalste punt van de Bosporus een gigantische ketting liggen op de zeebodem en die konden ze aan beide kanten optakelen om zo de hele straat af te sluiten als er een vijandig leger aan kwam.
Mieren beschermen bladluizen tegen lieveheersbeestjes omdat mieren een suikersapje drinken dat luizen uitscheiden als ze plantensap drinken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Enkhuizen was een aantal eeuwen geleden een zeer succesvolle stad, groeide zelfs meer dan Amsterdam. Er woonden toen ook meer mensen binnen de vesting (de binnenstad) dan dat er nu in heel Enkhuizen wonen (nu zo'n 19.000) (qua oppervlakte ruim 2 keer zo groot).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |